نوشته شده توسط : علی پور

پباده سازی نرم افزار دارنده اصول خاصی میباشد.; پیش از هر چیز شما دقیقا بایستی طراحی سایت در مشهد بدانید که چه میخواهید تا بتوانید به شخص یا این که کمپانی طراح، پیشنهاد یک پباده سازی نرم افزار ماهر را بدهید.
صحت دارد که بعضا از شرکتهای خویش طبق الگوریتمی خاص پیش می‌روند تا دقیقاً بتوانند آن چیزی که شما می‌خواهید را برایتان تدارک ببینند! البته در‌حالتی که شما بتوانید توضیحی صحیح به آنان بدهید و راجع به بخش های گوناگون کسب و کارتان به آن ها توضیحات جامعی بدهید، حتما خواهند توانست این نرم افزار را طبق اصول و الگویی که خاص شماست، پیاده سازی نمایند.

نکته ی اصلی دیگر در ارتباط اصول پباده سازی برنامه این میباشد که پیش از پباده سازی نرم افزار خویش، گوشه و کنار نرم افزار، نوع رنگ بندی، پباده سازی گرافیکی و … آن را دقیقاً برای کمپانی یا این که شخص طراح توضیح دهید و به آنان مثال نماد دهید، تا بتوانند رابط کاربری بخش اعظمی نیکی برای شما در اپلیکیشن پیاده سازی کنند.
چه طور شایسته ترین کمپانی پباده سازی نرم افزار را پیدا کنیم؟

در گذشته توضیحاتی درخصوص تشخیص شایسته ترین شخص یا این که کمپانی پباده سازی نرم افزار، به شما دادیم! فعلا میخواهیم پاره ای در امر آن بیشتر کلام کنیم.

برای جستن شایسته ترین کمپانی پباده سازی اپلیکیشن شما بایستی از بستر وب یاری بگیرید; در واقع بخش اعظمی از این شرکتها، دارنده تارنما های اینترنتی میباشند و سرویس ها مفیدی را به شما عرضه می کنند!
درین سایت ها شما میتوانید سوابق کاری، نظرها مشتریان، نوع سرویس ها و … را به طور بی نقص ملاحظه کنید و در شکل رضایت از سرویس ها وب سایت برخوردار گردید.

ما درین وبسایت خدماتی در حوزه پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار به شما میدهیم که میتوانید از این سرویس ها برخوردار گردید و از آن‌ها به کار گیری نمائید! در شکل گرایش میتوانید به‌این قسمت در سایت رجوع‌نمایید و بعد از مطالعه توضیحات تکمیلی، میتوانید تصمیم بگیرید که آیا میخواهید از این مزایا استعمال فرمایید یا این که نه.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

شایسته ترین لهجه برای طراحی وب سایت چه است؟

شاید مثل خیلی از اشخاص دیگر تصور شما این باشد که html و css جزو شایسته ترین لهجه‌های ساخت وب سایت طراحی سایت در مشهد میباشند. برای عده ای که با تکنولوژی آشنا نیستند، لهجه‌های طراحی وب سایت و شغل کردن با یک طراح اینترنت قادر است طاقت فرسا باشد. آن ها از عباراتی مانند CSS، HTML، و جاوا استعمال می‌نمایند که ممکن میباشد برای شما تحت عنوان صاحب و مالک کسب‌وکار ناشناخته و مبهم باشد.

ولی بگذارید با یکدیگر روراست باشیم. اچ تی ام آل و سی اس اس جزو لهجه‌های نرم افزار نویسی و ساخت سایت وجود ندارد. در واقع آن ها گویش‌های اسکریپتی می باشند که می توانند محتوایی شما‌را ویرایش کرده خصوصیت‌های خاصی مانند اندازه حالت رنگ و نوع مداد و مانند این را تغییر و تحول دهند.

شناخت با گویش‌های ساخت سایت

درین یک سری ساله اخیر صنعت توسعه و گسترش اینترنت مدت طلایی را تجربه نموده است نسبتاًً هر هفته می‌قدرت اظهار کرد که یک چارچوب یا این که کتابخانه نو معرفی میگردد که به توسعه و گسترش دهندگان اینترنت اذن می دهد تا وب سایت متبوع خویش را به آن شکل که میخواهند پباده سازی نمایند.

اینکه کدام یک از لهجه‌های اپلیکیشن نویسی جزو شایسته ترین گویش‌های طراحی وب میباشد؛ سوالی میباشد که بسیار اصلی و جای گفتگو دارد ولی در جواب بایستی اظهار‌کرد که نمیشود یک جواب کلی پاسخ این سؤال بخشید ممکن میباشد یک بسط دهنده اینترنت گویش نرم‌افزار نویسی را در لحاظ بگیرد که در لحاظ شخص دیگری آن گویش نرم‌افزار نویسی لهجه اصلی برای ساخت سایت نباشد به هر اکنون در پی ماه ارزیابی بعضا از مهمترین لهجه‌های نرم‌افزار نویسی اینترنت میپردازیم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

شما در معاش نیاز‌های مختلفی دارید، برخی از این نیاز‌ها مانند طعام، پوشاک و مسکن طراحی سایت در مشهد بنیادی می باشند و سوای حتی یکی‌از آن ها حاذق به معاش کردن نخواهید بود. برخی دیگر مانند یک عمل با درآمد بهتر و رابطه ها اجتماعی تندرست فقط میتوانند کیفیت معاش شما‌را بهبود بخشند اما در نبود آنان هم می‌قدرت معاش کرد.

درحال حاضر نمونه بالا را وارد دنیای وب نمائید. هنگامی که شما قصد فعال‌سازی یک سایت را دارید نیز شبیه همین مورد درستگو میباشد. یعنی برای ساختن یک سایت هم نیازهایی بنیادی دارید که سوای آن‌ها داشتن وبسایت ممکن وجود ندارد و هم نیازهایی که می توانند به ارتقاء کیفیت وبسایت شما و تاثیرگذاری بیشتر آن امداد نمایند.

ما پیش از اینً یک نوشته‌ی‌علمی پیرامون نیازهای بنیادی برای ساخت سایت منتشر کرده‌ایم. فعلا می خواهیم نگاهی به نکات و اصول مهمی بیندازیم که در کیفیت تارنما شما نقش بخش اعظمی دارا هستند. با رعایت این اصول، اینترنت‌وبسایت شما فی مابین هزاران وبسایت دیگر گم نخواهد شد و مطمئناً می توانید حضوری چیره‌خیس در دنیای وب داشته باشید.
2 نیاز مهم که اینترنت‌تارنما شما می بایست جواب بدهد

پیش از آنکه بخواهیم در خصوصیت‌های یک اینترنت‌وب سایت خوب ظریف شویم، نخست می بایست به دو مساله اصلی در ساخت سایت‌تارنما نگاه کنیم. آحاد نکات و اصول اساسی طراحی وب را می‌قدرت پایین تیم‌ای از این دو دانست.

اعتنا و رعایت این مفاد سبب ساز می شود که شما یک وب سایت بهتر داشته باشید که میتواند بازدهی فوق‌العاده برای شما داشته باشد... و دقت نکردن به آنان معادل میباشد با یک وب سایت ضعیف و فراموش‌شدنی. البته این دو جنبه طراحی وب سایت چه میباشند؟

تجربۀ کاربری (User Experience)
او‌لین غرض تارنما شما، ارائه تجربه کاربری عالی (به اصطلاح UX) میباشد. فکر میکنم پیش گویی زدن معنای این کلمه و واژه چندان شغل مشقت نباشد. این عبارت به احساس و تجربه استفاده کننده از وبسایت شما اشاره داراست.
شما بایستی وبسایت خویش را از روزنه نگاه استفاده کننده ملاحظه کنید و کاری فرمائید که تجربه وی شادی بخش باشد. به عنوان مثال مطمئن گردید که استفاده کننده شل می تواند از تارنما شما استعمال نماید، دسترسی به قسمت های اصلی تارنما به آسانی ممکن میباشد، تمامی متن‌ها بدیهی و قابل درک میباشند، وبسایت شما از حیث بصری زیباست و ...
بخش اعظمی از نکاتی که درین نوشته‌ی علمی آورده گردیده است، بخشی از یک تجربه کاربری عالی محسوب می شوند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

4- منوی مطلوب گزینش نمایید

منوی وبسایت قادر است یک راهنمای بسیار عالی برای یوزرها تارنما شما باشد. در تعیین نوع منو طراحی سایت در مشهد بدین زمینه توجه داشته باشید که یوزرها شما بتوانند به راحتی صفحه های متفاوت تارنما شمارا ببینند و بده بستان صفحه های به راحتی ایفا گیرد . در پباده سازی منو و زیرمنو عملکرد فرمایید از یک ساختار درختی به کار گیری فرمائید به طوری که قسمت های اصلی وبسایت بطور بدیهی در آن مشخص و معلوم گردیده باشد و صفحه های مرتبط با هرمورد از مناطق به طور تحت تیم آن قسمت اکران داده شوند . اما متناسب با نوع سایت و سرویس ها شما گزینش منو گوناگون خواهد بود . مثلا در شرایطی‌که یک وبسایت فروشگاهی تعالی می باشید که تولید ها شما مشمول گروه بندی های مختلفی میباشد به کارگیری از منو هایی با گرافیک خطی سفارش نمیشود در‌این‌حالت‌ مگا منو ها گزینش صحیح تری میباشد اما در‌صورتی‌که یک تارنما شرکتی می باشید که در مورد های خاصی شغل میکنید با یک منو ی خطی مخاطب میتواند آحاد سرویس ها شما‌را ببیند.



5- سایت صرفا زیبایی ظواهر آن وجود ندارد

یک تارنما ممکن میباشد رنگ های خوشگل، بنرهای متحرک، گرافیک های جالب، آهنگ و دیگر جزئیات گرافیکی را برای زیر تاثیر قرار دادن بازدیدکنندگان داشته باشد، هر چندین ظواهر بهتر مسلما در توفیق آن نقش بسیار متعددی اعمال می نماید، البته اینکه ظواهر وبسایت مطلوب مخاطبین باشد و آیا این ظاهر جای قرارگیری در موتورهای جست وجو را بهبود می‌بخشند یا این که نه حائز اهمیت بسیار متعددی میباشد. آیا مشتریان می‌توانند وبسایت شمارا یافته و در آن به گشت وگذار بپردازند؟ اینجاست که معنی رابط کاربری (UX) پر رنگ میشود. به‌این مضمون‌ که وبسایت شما بایستی در کنار ظواهر قشنگ ، به طوری باشد که تجربه ی رضایت بخشی به مخاطب جابجایی دهد . بازدید کننده ی تارنما شما با هر سطح از دانشی بایستی بتواند به راحتی با تارنما شما شغل نماید .


6- وبسایت خویش را با مرورگرهای متفاوت در دنیای اینترنت انطباق دهید

سایت شما نباید صرفا برای مرورگر کمپانی مایکروسافت یا این که گوگل پباده سازی گردد. وب یعنی آزادی و هر کاربری میتواند از هر مرورگری که به آن عشق دارااست به کارگیری نماید. متاسفانه از‌آنجا‌که ساخت وب سایت سایتی که در مجموع مرورگرها به صحت اکران داده خواهد شد شغل معمولی ای وجود ندارد، بیشتر طراحان اینترنت آن را نادیده می‌گیرند. ولی این مورد روز آپ دیت از اهمیت بالاتری برخوردار می‌شود، چون کابران مرورگرهای متفاوت (مانند کروم ، فایرفاکس ، اپرا و ...) در هم اکنون ارتقا می باشند. می بایست مطمئن گردید که اینترنت سایتی که برای شما پباده سازی گردد با تمامی مرورگرهای مطرح از قبیل نگارش های متعدد Internet Expelorer ، FireFox، Opera و ... فعالیت نماید و دارنده ظواهر و کارکردی یکسان در آحاد آن ها باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

چیزی که معمولا بیشتر مشتریان در هنگام استارت پروژه ساخت سایت به ما می گویند معمولا طراحی سایت در مشهد این پاراگراف میباشد: «اینجانب یک پباده سازی پاک و امروزی را دوست دارم.». بازدیدکنندگان فضای آشفته را دوست ندارند. درواقع آن ها فضای سپید را دوست ندارند بلکه عدم وضوح بصری نادر را دوست دارا هستند.

در سال 2012 گوگل تصمیم گرفت که بداند چه اینترنت‌وبسایت‌هایی از دید بازدیدکنندگان خوشگل میباشند. این یک مطالعه درمورد آسانی با یک اسم بسیار بغرنج بود: «نقش ابهام بصری و مثال‌سازی نخستین درمورد برداشت اولیه از اینترنت‌تارنما‌ها: همت در سوی شعور احکام زیبایی‌شناسی».

آن ها در‌این تحقیق دریافتند که طرح‌های بغرنج معدود‌خیس تحت عنوان زیبایی شعور می گردند.
۶.طرح‌بندی استاندارد به کار گیری فرمائید

نکات اساسی ساخت سایت - طرح‌بندی استاندارد

به عبارتی تحقیق گوگل نشانه بخشید که مثال نخستین بالای شیت نیز با زیبایی شعور گردیده رابطه داراست. به عبارت دیگر از طرح‌های تعجب آور و غریب در اولِ کاغذ استعمال نشده و اینترنت‌سایتی که از استانداردها تبعیت نموده است بیشتر گزینه استقبال قرار گرفته میباشد.

وب سایت‌هایی که تحت عنوان زیباترین وبسایت‌ها محسوب میشوند دارنده مثال‌های نخستین بالا و همینطور عدم وضوح بصری معدود میباشند که هر دو این مورد ها معمولی و منزه شغل گردیده‌اند.

این بسیار بهتر میباشد که شما مارک خویش را متمایز نمائید البته درمورد چینش وبسایت عالی میباشد که معمولی فعالیت فرمائید.
۷.از فضای کاذب انتهای شیت بپرهیزید

اینترنت‌وب سایت‌های امروزی بازاریابی به ویژه صفحه های فروش اکثر اوقات با بلوک کاغذ ساخته میشوند. این بلوک‌ها ستون‌هایی از محتوا می باشند که اکثر زمان ها با یک تصویر در یک جهت و متن در طرف دیگر در یک ردیف واحد جریان می یابند.

در اینجا یک تصویر از کاغذ خدمت بی آلایش در اینترنت‌وبسایت ایجاد سرب آورده گردیده‌است. همان گونه که در نمودار نماد داده شد‌ه‌است پاورقی از رنگ پس‌قضیه تیره‌تری برخوردار‌است، به این ترتیب بخش اعظمی از وب سایت‌ها این فعالیت را ایفا می دهند.
۸.از طرح کشویی یا این که چرخان دوری کنید

این طرح‌ها سال‌ها دوستداشتنی بودند و مشتریان آن‌ها‌را دوست دارا‌هستند. البته مشکلی که وجود دارااست این میباشد که بازدیدکنندگان ممکن میباشد تنها او‌لین اسلایدها را ببینند. مطالعات متعددی انجام شده که به همین سود رسیده‌اند و دریافته‌اند درین نوع طرح‌ها اسلایدهای بعدی معدود‌خیس چشم میشوند و تماس یا این که مبادرت به کلیک کرد برروی این اسلایدها نسبتاً بعید میباشد.

این طرح‌ها ممکن میباشد دوست داستنی باشند البته به کار گیری از آنان برای سیاست داخلی بهتر میباشد خیر برای بالا رفتن نرخ بازدیدکنندگان.
۹.از به کارگیری از زبانه و آکاردئون‌ها دوری کنید

عالی میباشد از زبانه‌ها و باکس محتوای قابل بسط به کار گیری نکنید. با پی بردن اینکه 76 درصد از بازدیدکنندگان در درحال حاضر نسخه برداری میباشند می توانید تمامی چیز را در معرض مشاهده کرد آنها نگه دارید و از این شیوه مطالب خویش را بیشتر به آن ها اکران دهید فارغ از اینکه نیاز به کلیک کردن برای آشکار کردن چیزی باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در یک‌سری دقیقه آینده شما در یک مسافرت طراحی وب سایت خواهید بود که مهم‌ترین طراحی سایت در مشهد و کلیدی‌ترین نکات پباده سازی و باصرفه‌سازی وب سایت در مسیر شما جای دارد. یک سایت غالب و با ترافیک بالا از یک پباده سازی و یا این که به عهد و پیمان دارای اسم و رسم از یک مهندسی توانمند استارت می‌گردد و با کارایی مداوم و پی‌گیرانه به شایسته ترین نتیجه ها می رسد.

شما بایستی ذهن و دیده و گوش و احساس یوزرها را به خیر و خوبی تغذیه فرمائید تا آن ها شما‌را بخوانند و در سود از شما خرید نمایند. همگی چیز به یک پباده سازی صحیح و اجرای ظریف بستگی دارااست. بیایید این 14 نکته حائض اهمیت و کلیدی در طراحی وب را مرور کنیم.
1. یک اپلیکیشن داشته باشید.

آغاز به پباده سازی سایت خویش نمایید. البته خیر. این تماما نادرست میباشد. پیش از هر چیز می بایست یک نرم‌افزار داشته باشید و اعتقاد کسب نمائید که کاربرانی در سطح دنیای وب به تارنما شما نیاز دارا هستند و شما می بایست برای آنان تارنما پباده سازی نمایید. می بایست اپلیکیشن‌ای برای کشف کردن و تاثیرگذاری روی این مخاطبین مقصود داشته باشید تا این مخاطبان یا این که مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل فرمایید.

چه صفحاتی برای این مخاطبان مایحتاج می باشند؟ چه محتوایی این یوزرها را ذیل تاثیر قرار می دهد؟ این یوزرها چه مشکلاتی دارا هستند و چه‌گونه بایستی ایرادات آن‌ها‌را حل نمائید؟ می بایست تک تک این سوال ها و اکثری پرسش دیگر را از خویش بپرسید و برای آنان پاسخی داشته باشید. چنین می توانید دیدی بدون نقص از وب سایت خویش و آنچه که بایستی پباده سازی نمائید پیدا فرمایید.
2. مفاد مازاد را به هیچوجه باطن تارنما قرار ندهید

بعضی المان‌ها سایت شما‌را بیشتراز پیش نامرتب می‌نمایند و به غیر از ساخت‌و‌ساز مزاحمت برای مخاطبان و بازدیدکنندگان، هیچ فایده دیگری ندارند. کارتون‌های غامض و محتوای بسیار زمانبر و عکس‌های بی‌ربط و یا این که با وسعت و کیفیت نامناسب به هیچ عنوان نباید در سایت شما حضور داشته باشند. چرا‌که یوزرها از اینگونه چیزهایی فراری‌اند.

شما 8 ثانیه وقت دارید تا محدوده اعتنا استفاده کننده را به گونه ای پوشش دهید و اولی تاثیر شما مهم ترین تاثیر شماست و صاف می بایست رمز اصل مقاله بروید و وقت استفاده کننده را تلف نکنید. بایستی اثرگذار و مختصر باشید تا حاذق چشم گردید. یک محتوای هدفمند یا این که حتی یک تصویر جالب و گیرا میتواند اولی دستگرمی شما برای مخاطبان باشد.

استعمال از اصطلاحات غیر قابل فهم و سردرگم‌کننده، عبارات دشوار و یا این که محتوای خیلی سطحی و یا این که خیلی عمیق به هیچ وجه ایده‌ی خیر و خوبی برای اوایل شغل نمیباشد. کاربر خویش را بشناسید و به لهجه خودشان با آنها کلام نمایید.
3. دکمه‌های کانال‌های اجتماعی و فالو را در درون وب سایت قرار دهید.

ساخت و ساز کردن محتوای خوب فارغ از ساخت‌و‌ساز دکمه‌های به اشتراک‌گذاری مطالب شغل تماما اشتباهی میباشد. درصورتی که تارنما شما این نقص را داراست یعنی شما خویش را از ترافیک متعددی که قرار میباشد از روش کانال‌های اجتماعی به تارنما شما وارد خواهد شد محروم کرده‌اید و به نوعی دست و پای بلاگ خویش را بسته اید.

عالی میباشد این دکمه‌های اشتراک‌گذاری را زیر پست‌ها و پس از مطالعه بی نقص پست قرار دهید تا مخاطبان فورا بعداز قرائت مقاله، در صورتیکه جذابیتی برای آنان داشته باشد فورا آن را با دوستان خویش در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در شرایطی‌که درپی ابزارهایی برای ساخت و ساز این دکمه‌ها می باشید SumoMe و Shareaholic‌ می توانند مورد‌های عالی و قدرتمندی برای این عمل باشند.
4. Calls-to-Action را پیاده سازی فرمایید.

در‌حالتی که یوزرها از وب سایت شما بازدید نمایند آیا میدانند بعداز جاری ساختن یک شغل، عمل بعدی‌شان چه چیزی است؟ قطعا در شرایطی که شما به آن ها جهت دیدنی‌توجهی ندهید به راحتی سایت شما‌را شکاف می‌نمایند و پشت سرشان را هم نگاه نمی کنند. دکمه‌های Call-to-Action اینگونه کاری جاری ساختن می دهند و به نوعی مسیر راه و روش یوزرها باطن تارنما می‌باشند.

از Call-to-Action برای رفتن بی واسطه به مغازه استعمال نکنید و کارایی نمائید آنان را به صفحاتی بکشانید که برای آنان جذابیت ویژه‌ای داراست تا آن ها را به گونه ای سرگرم فرمایید. در حیث داشته باشید که درصورتی که استفاده کننده را مشغول فرمائید و روی وی تاثیر بگذارید شل‌خیس میتوانید به وی کالا یا این که سرویس ها بفروشید.
5. از عکس‌های صحیح و متناسب به کار گیری نمائید.

خوشبختانه شما برای گزینش عکس تعیین‌های زیادی دارید که می توانید از فی مابین آنها مطلوب‌ترین عکس را گزینش نمائید. می بایست این عکس‌ها را صحیح، به اندازه‌، با وسعت و کیفیت مطلوب و به طور کامل کاربردی و پرمعنا و معنا در حیث بگیرید. در حیث داشته باشید که هر عکسی که در وب سایت قرار می‌دهید می بایست به یک خواسته و غرض خاص در حیث گرفته خواهد شد. در غیر این شکل به عبارتی عالی که به مکان عکس یک کاغذ سپید خالی قرار دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ساخت وب سایت از یک‌سری اصول استاندارد تاسی می‌نماید که رعایت آن موجب طراحی سایت در مشهد افزایش عملکرد وبسایت درباره‌ی با یوزرها مجازی میگردد. در‌این نوشته ی علمی شما‌را با نکات اصلی طراحی وب و پباده سازی پورتال آشنا خوا هیم کرد.

تعداد بازدیدکنندگان هر اینترنت‌وبسایت به راحتی قابل مشاهده میباشد و هر بازاریاب می داند که چه مقدار ترافیک اخذ می‌نماید. البته آنچه بعداز آن رخداد میفتد به وضوح آشکار وجود ندارد.

به همین استدلال نکات ساخت سایت طاقت فرسا میباشد و پایین تاثیر کارداران متعددی جای‌دارد. حتی بعد از اجرا دادن 1000 پروژه غالب اینترنت برای ما مشقت بار میباشد که بدانیم چه چیزی به شایسته ترین وجه عمل می‌نماید.

در‌این نوشته‌علمی ۲۷ نکته طراحی وب برای شما آورده گردیده‌است. بخش اعظمی از این نکات طی پژوهش ها صورت گرفته میباشد و می تواند برای طراحان مبتدی و تازه کار و مشاغل کوچک و والا کارآمد باشد.
دکورا سیون ساختاری اینترنت‌وب سایت

اینترنت‌تارنما درواقع دربرگیرنده دو چیز میباشد، کاسه و محتوا.

کاسه اینترنت‌تارنما نیز مشتمل بر دو چیز میباشد: ساختار و مدل.

در آغاز با ساختار آغاز می کنیم که نکات آن در رابطه دکورا سیون کاغذ میباشد.

پيشنهاد اینترنت سر: تکنیک‌های ساخت وب سایت
۱.اهرم سلسله مراتبی بصری

نکات اصلی طراحی وب - اهرم سلسله مراتبی بصری

هر ورقه دارنده سلسله مراتب بصری میباشد. در صورتی با معنی این عبارت آشنا نیستید ما تمجید آن را در اینجا برای شما آورده‌ایم:

طراحان اینترنت از سلسله مراتب بصری به کارگیری می‌نمایند تا اعتنا بازدیدکنندگان را به سوی موادتشکیل دهنده اساسی هدایت نمایند. طرح اینترنت مشتمل بر حالت (بالا و ذیل برگه)، اندازه‌ها (والا یا این که کوچک)، تصاویر (ویدئو، تصاویر، نمادها) و کنتراست (رنگ و فضای سپید) میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در متن ذیل معیارهای مهمی را به شما معرفی میکنم که بر روی سرانجام کسب‌و‌شغل اینترنتی شما طراحی سایت در مشهد اثر میگذارد. مفاد ذیل را به اعتنا بخوانید تا بتوانید تصمیم بگیرید کدام طرز برای شما مطلوب‌خیس میباشد.

1-او‌لین معیاری که بایستی به آن اعتنا فرمایید مشاجره امنیت میباشد، امنیت برای یک سایت بسیار اساسی میباشد و در صورتی شما صاحب و مالک یک سایتی، فروشگاه آنلاین گردید و هنگامی وبسایت شما حک خواهد شد، اعتبار شما زخم می‌بیند و ممکن میباشد دیگر نتوانید از جا بلند گردید به همین خیال و خاطر توصیه می کنم بدین میزان بسیار اعتنا فرمائید.

در صورتیکه خاطرتان باشد همین یک‌سری لحظه پیش گفتیم که CMS به دو تیم منحصر به فرد و کد گشوده تقسیم می گردد و اکثر زمان ها عموم فکر‌می‌کنند زیرا چند CMSها کد گشوده می باشد، پس امنیت مقداری دارددر صورتی که‌این اندیشه به طور کاملً خطا میباشد.

به دفعات CMSهای اختصای را دیدم که امنیتی به مراتب تحت‌خیس از CMSهای کد گشوده داشتند، دلیلش هم این بوده CMS منحصربه‌فرد را تعدادی نفر می‌نشینند پباده سازی می‌نمایند در حالی که CMSهای کد گشوده بوسیله هزاران نفر پباده سازی می‌گردد و یوزرها بسیار متعددی داراست.

با اعتقادوباور به شما می‌گویم که CMSهای تعالی مثل ورد پرس، جملا، پرستشاپ و غیره، امنیت نیکی دارا‌هستند ولی به شرطی که طراح وبسایت شما بیاید اصول استاندارد را در طراحی وب سایت رعایت نماید اگرکه طراح شما به اندازه وقت نگذارد و داده ها کافی نداشته باشد ممکن میباشد وبسایت شما خطاها امنیتی پیدا نماید و مبتلا عارضه ها بعدی گردید.

پس در زمینه ی امنیت بدین قضیه توجه فرمایید که به شعار یک گردآوری از طراحان وبسایت گوش ندهید، برخی از طراحان میباشند می گویند CMSهای کد گشوده امنیت پایینی داراست در صورتی‌که که هنگامی می روید CMSاختصاصی خودشان را از حیث امنیتی تحلیل می‌کنید، می بیند که خیلی اشتباهات امنیتی دارااست به صورتی که زمانی حکر بخواهد وب سایت آنان راحک نماید خیلی راحتتر از CMSهای کد گشوده قادر است این شغل را اعمال بدهد.

پس به‌این مورد توجه کنیدف در شرایطی‌که از CMSهای بلندمرتبه و کدباز میخواهید به کار گیری نمائید می بایست اصول امنیتی در ساخت وب سایت شما رعایت گردد ولی در شرایطی‌که از CMS مخصوص می‌خواهید به کارگیری نمائید با اعتنا به‌این که CMS منحصر به فرد مخاطبان مقداری دارااست حکرهای کمتری هم با آن ساختار آشنا میباشند و از این جهت شاید CMS مخصوص یک مزیتی نسبت به CMS کد گشوده داشته باشد.

ولی موضوعی که اصلی میباشد هر CMSی چه کد گشوده چه منحصر به فرد، در حالتی‌که که طراح شما اصول استاندارد را رعایت کرده‌باشد امنیت خیر به شما می دهند و شما می توانید به راحتی از سایتتان به کار گیری نمایید.

2-ترازو بعدی دعوا تجهیزات می باشد، نکته‌ای که شما به عنان یک کارآفرین بایستی به ان اعتنا نمائید این میباشد که عمل شما و اینترنت سای تشما کم کم پرورش می نماید، به تدیج به درامد شما اضافه می‌شود و نیاز دارید که در آینده چند تجهیزات تازه به سایتتان اضافه فرمائید. در حالتی که وبسایت ما به وسیله شخصی ساخته گردد که بعدا حاضر نباشد با شما ادامه‌ی همیاری بدهد، با ایرادات متعددی واکنش خواهید کرد. لذا در گزینش شایسته ترین طریق برای طراحی وب سایت مسلما به دعوا قابل افزایش بودن وبسایت و حدود هزینه ها توجه فرمائید.

اولی فروشگاه آنلاین که خویش اینجانب فعال سازی کردم در مرحله‌ی نخستین یک دکان بسیار معمولی بود که تنها قابلیت و امکان پرداخت آنلاین را داشت البته به ندرت که به درآمد رسیدم و کسب و کارم گسترش پیدا کرد امکان آدرس اینترنتی مارکتینگ را به آن اضافه کردم،

وبسایت را بهینه سازی کردم، قابلیت و امکان ارسال SMS را به وبسایت اضافه کردم، لیست علاقمندی‌ها گذاشتم، پنل کاربری اضافه کردم و خیلی شغل های دیگر.

موضوعی که شما بایستی در آستانه عمل به آن اعتنا فرمایید این میباشد که فعالیت شما مدام یک بیزنس ابتدایی باقی نمی‌ماند و می بایست تارنما شما این پتانسیل را داشته باشد که با سپری شد مجال بتوانید آن را ارتقاء بدهید و تجهیزات تازه به آن اضافه نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

امروزه روشهای طراحی وب سایت مختلفی وجود دارااست. به عبارتی‌طور که می دانید اینترنت‌وبسایت‌ها طراحی سایت در مشهد دسته‌ای از صفحه ها دارای ربط باهم می‌باشند که مشمول اشکال متون، تصاویر‌، صوت و اما، یک کاغذ‌‌ی مهم میشوند. هر اینترنت‌وب سایت دارنده یک نشانی URL مجزاست و در یک یا این که یک سری سرور، میزبانی می گردد. ممکن میباشد شما نیز قصد به پباده سازی یک اینترنت‌تارنما برای کسب‌و‌فعالیت یا این که کمپانی خویش داشته باشید. وقتی‌که از تمایل به جاری ساختن این شغل بگیرید می بایست معین فرمائید که به چه روشی میخواهید وب سایت شما پباده سازی گردد؟

شاید اولی سؤالی که به ذهنیت شما میرسد این مورد باشد که چه نحوه‌هایی برای ساخت وب سایت وجود داراست و این شیوه‌ها چه فرقی با یکدیگر دارا هستند و بعد از آن با مسئله گزینش مطلوب‌ترین نحوه ساخت وب سایت برای کسب‌و‌شغل خویش مواجه میشوید. پس عالی میباشد پیش از هر کاری مقداری در زمینه ی این مورد مطالعه نمائید. به‌طور کلی روشهای طراحی وب سایت را می‌قدرت به سه طرز استاتیک، داینامیک و مکان نما تقسیم‌بندی کرد. در پی به چک این طریق‌ها و مزایا و معایب هر مورد میپردازیم. در شرایطی‌که شما نیز قصد دارید سایتی پباده سازی نمائید، سفارش میکنیم این نوشته‌علمی را تا پایان مطالعه نمایید.

گونه های روشهای ساخت سایت
اشکال روشهای ساخت سایت

به عبارتی‌طور که میدانید تعداد کمپانی‌های ساخت وب سایت در مرز و بوم ما بسیار زیاد میباشد و هر کمپانی راه مختص خویش را دارااست. گهگاه با مراجعه به این موسسه‌ها با تنوع بها متعددی روبه‌رو می شوید و شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که انگیزه این تفاوت‌ها چه چیزی است. یکی‌از عوارض این تفاوت ارزش‌ها، قادر است روشهای ساخت سایت گوناگون آنان باشد. گزینش طرز ساخت وب سایت مطلوب به نوع کسب‌و‌عمل ما بستگی دارااست. برخی از اینترنت‌وبسایت‌ها فقط بهمنظور استحضار‌رسانی می‌باشند و استفاده کننده نیازی به عضویت و رابطه با آنها ندارد. در مقابل بعضا دیگر بیشتر برای تعامل با یوزرها پباده سازی گردیده‌اند و اعضای تارنما نقش مهمی در آن انجام می‌نمایند. از طرف دیگر اینترنت‌وب سایت‌ها در روش‌ی رئیس محتوای خویش نیز گوناگون‌اند. ممکن میباشد یک وب سایت محتوای ثابتی داشته باشد یااینکه محتوای آن به‌شکل پویا باشد و به‌طور دایم به‌روزرسانی خواهد شد. به همین خیال شیوه طراحی وب شما می بایست براساس هدف ها و استراتژی‌های اینترنت‌سایتتان معین گردد. وب سایت‌ها را می‌اقتدار به یک کدام از سه شیوه استاتیک، داینامیک و اشاره گر پباده سازی کرد. پیرو به ارزیابی این نحوه‌ها خوا‌هیم پرداخت.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()