نوشته شده توسط : علی پور


پیشگفتار ای بر طراحی وب شرکتی
امروزه به جهت گستردگی و تنوع کار های اشخاص و بنگاه های کوچک و پهناور اقتصادی و طیف بسیار متنوع کالاها و سرویس ها قابل ارائه به اشخاص و مجموعه های متفاوت، لزوم اجرا و پیاده سازی یک مقر آگهی بر بستر اینترنت ( ساخت سایت شرکتی ) که همواره قابل دسترس همگان باشد، بیش تر از پیش نمایان شده‌است.

طراحی سایت در مشهد

وبسایت ها ابزارهایی می‌باشند که فقط با اتصال به کانال گستره جهانی تمام اشخاص را در تمام نقاط دنیا به یکدیگر متصل می‌سازند. کانال ای که به واسطه آن اشخاص صرفا با یک کلیک در اقصی نقاط جهان از کسب و فعالیت یکدیگر و نقاط ضعف و قوت آن با خبر می‌شوند.

در واقع این پیشرفت تکنولوژی میباشد که خیر فقط موجب به کار گیری از تارنما ها در دنیای امروز شده‌است بلکه موجب خلق و خوی بخش اعظمی از کسب و شغل های گوناگون و متنوع نیز شده‌است.

از طرفی مراحل رو به رویش به کار گیری از وب از سوی یوزرها نیز مزید بر علت شده‌است تا کسب و امور بیش تر از پیش از ساخت سایت شرکتی تحت عنوان ابزاری برای معرفی خویش به کار گیری نمایند.

 

انگیزه از ساخت سایت شرکتی
انگیزه از طراحی وب شرکتی چه می‌باشد؟
مهم‌ترین هدفی که هر وبسایت شرکتی دنبال می کند در واقع معرفی یک کسب و عمل هست. کسب و کاری که شاید کوچک و بدور از دسترس بقیه افراد باشد ولی توسط سایت خویش گزینه دقت طیف گسترده ای از یوزرها قرار خواهد گرفت. با پیاده سازی یک تارنما مرزهای جغرافیایی شکسته خواهد شد و اشخاص، دیگر محدودیت هنگامی و مکانی برای چشم شدن کسب و کارشان را نخواهند داشت.

امروزه دیگر سایت خیر تحت عنوان یک ابزار نخستین و ضروری، بلکه تحت عنوان یک ابزار گران قیمت برای ارتقا اعتبار آن کسب و فعالیت صحبت های متعددی برای اعلام کردن دارااست. ابزاری که موجب جلب اعتماد مشتریان بالقوه گردیده و آنان را به سوی کسب و عمل شما سوق میدهد.

با ارائه یک وبسایت به مشتریان خیر فقط کالاها و سرویس ها خویش را به مردم معرفی خوا هیم کرد بلکه علم و داده ها خویش را به آنان نشان خوا هیم بخشید و اثبات خوا‌هیم کرد تا چه اندازه از علم روز عالم آگاه هستیم.

وقتی که در تمام ساعت‌ها شبانه روز با یک پشتیبانی کار کشته همواره در دسترس مشتریان باشیم اعتبار ما و اعتماد مشتریان به کسب و فعالیت ما ارتقاء خواهد یافت و صد رد صد نسبت به کمپانی هایی که‌این پشتیبانی و یا این که اینترنت سایتی برای معرفی خویش ندارند قابل اعتمادتر خوا‌هیم بود.

اینترنت سایتی که به طور مداوم آپ دیت رسانی می‌گردد نشان از احترام آن کمپانی به مشتریان خویش دارااست و اثبات می نماید مشتریان تا جه اندازه برای وی مهم و قابل احترام میباشند. براین اساس اعتماد مشتریان نیز جلب خواهد شد. اطلاعاتی که در چنگ مخاطبان کسب و عمل ما قرار می گیرد مطلقا می بایست آپ دیت بوده و اثبات نماید علم کمپانی بر اساس دانش روز عالم پیش می رود. علاوه بر این آپ تو دیت رسانی تارنما بسیار راحت خیس از آپ دیت رسانی و تولید تغییرات در گونه های دیگر ابزار های تبلیغاتی مانند کاتالوگ ها و بروشورها می باشد.

نکته مهمی که درین دربین مشهود است این میباشد که حتی در صورتی نگرانی ما هزینه بر بودن ساخت سایت شرکتی نیز باشد بایستی بدانیم هزینه پباده سازی یک وبسایت شرکتی تحت عنوان ابزاری کار کشته برای معرفی کسب و فعالیت شما، در دراز بازه بسیار به صرفه خیس از وقتی هست که کمپانی قصد داشته باشد در رسانه های دیگری مانند تلویزیون و غیره تبلیغ نماید. در واقع از بعدی دیگر تارنما شرکتی ابزاری برای تبلیغ کسب و عمل بنگاه های کوچک و وسیع به حساب آورده می شود.

طیف بسیار گسترده ای از مشتریان، پیشین از هر تصمیمی برای خرید و یا این که کسب داده ها راجع‌به چیزی که در ذهن دارا‌هستند استارت به کاوش در وب و موتور های کاوش گر مانند گوگل می نمایند. این مسئله هر مدیری را ترغیب می سازد تا نسبت به پیاده سازی و با صرفه سازی یک تارنما شرکتی با رعایت اصول و قواعد برنامه نویسی و سئو سازی اهمیت دهد.

همانگونه که قبلا نیز تیتر شد انگیزه از ساخت سایت شرکتی عمدتاً هدف ها تجاری و بازرگانی می باشد. شرکت های برای بودن در صحنه رقابت فی مابین کسب و شغل های متعدد نیاز به یک تارنما ماهر خواهند داشت. شرکت های با ساخت سایت شرکتی در واقع به تقویت مارک خویش امداد می‌نمایند و سبب ساز تداوم حیات آن مارک در صنعت میشوند. میتوان به جرئت داعیه کرد که یک تارنما فقط تیم ای از کلمه ها پیرامون عمل های آن کمپانی وجود ندارد بلکه نشان از کارایی تجاری و بازرگانی کمپانی می باشد که قادر است توسط تصاویر یا این که فیلم های گوناگون تجاری به تصویر درآید. با قراردادن رزومه مدیران و مثال های از پروژه های برنده اجرا گردیده به وسیله کمپانی، میتوان بسیار قدرتمندتر از رقبا ظواهر شد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


تاثیر استعمال از عکس‌های قشنگ و کیفیت بالا، فونت‌های قشنگ و یا این که هرگونه نکته‌ای که مرتبط با ظواهر وبسایت می باشد، منجر می گردد تا رابط کاربری (UI) بهتری را برای مخاطب خویش تولید فرمایید.
مثلا کلیه شما هنگامی که نام یوتیوب می آید، ناخوآگاه رنگ قرمزی که در‌این وب سایت میباشد را به حافظه می آورید. همان گونه که تماشا میکنید، تعیین یک رنگ که شاید خیلی معمولی به حیث بیاید، چه طور می تواند در تاثیر یک وبسایت در عالم موءثر باشد.
پس ظاهرا وب سایت خویش اهمیت بدهید ولی خیر به سیرتکامل‌ای افراطی! قرار میباشد که وبسایت داشته باشیم خیر نمایشگاهی از فونت‌ها و رنگ‌های خوشگل، پس معتدل خلق و خوی نمائید تا شایسته ترین فیض را بگیرید.

۷. امنیت

 

طراحی سایت در مشهد

 

امنیت یک دلیل بسیار مهم در پایداری و خصوصیت یک وبسایت چیره هست.
در رعایت امنیت به نکاتی می بایست توجه نمایید برای مثال به کار گیری از یک سر توانا، به کارگیری از مدرک SSL، استعمال از reCAPCHA، هاستینگ امن و ... قادر است خیال و خاطر شما‌را از بابت امنیت تارنما، ریلکس نماید.

۸. رعایت اصول سئو
خصوصیت یک وب سایت پیروز و سئو

یکی‌از مکان‌هایی که مخاطب شما‌را کاوش می نماید و به شما رسیده و از سرویس ها شما در بستر تارنما استعمال می نماید، Google خواهد بود.
ولی مطرح بودن در Google اصول و شروطی دارااست که بایستی محتوا و وب سایت خویش را برای موتورهای کاوش همچون Google، باصرفه فرمائید که به آن سئو می گوییم.
در صورتی بدین اصل مهم دقت نکنید، بایستی خیلی زود فاتحه تارنما خودتان را بخوانید.

۹. بروزرسانی
خصوصیت یک تارنما غالب و بروزرسانی

در‌حالتی که دوست دارید امنیت و تجهیزات تارنما شما مدام خوب و بی نقص باشد، به بروزرسانی‌ها اعتنا نمایید تا به داشتن عاملی مهم در خصوصیت یک وب سایت برنده دقت کرده باشید. وقتی که قالب وبسایت، به روزرسانی میشود از آن استقبال نمائید. تجهیزات، ابزارها، افزونه‌ها و ماژول‌هایی که در مشت شماست را به روزرسانی نمایید.

۱۰. بازاریابی و تبلیغات خوب مدام مبلغی نیستند
خصوصیت یک وب سایت غالب و تبلیغات

تمامی ما می‌پنداریم که خصوصیت یک وب سایت چیره این می باشد که بایستی بی تردید هزینه‌های متعددی را برای خویش وب سایت و تبلیغات آن داشته باشد.
به لحاظ شما امروزه، تبلیغات محیطی مثل استعمال از بنرها، طولانی تر قادر است برای مخاطب جلب دقت نماید یا این که عمل در سطح کانال‌های اجتماعی و تبلیغات در آنها؟
چقدر برای تبلیغات خویش از ابزاری به اسم Google Adwords به کار گیری می کنیم؟
آیا برای بررسی تارنما خویش و دریافتن ایرادات آن، از Google Webmaster یا این که Google Analytics استعمال می کنید؟
همه ابزارهای بالا بدون‌پول و از شایسته ترین‌ها میباشند که شما میتوانید برای رئیس بهتر و تبلیغات موثرتر در آن ها مبادرت فرمایید. پس مدام شایسته ترین‌ها، یاروهمدم با پول نیستند.

۱۱. سرعت
در دنیایی قرار گرفته‌ایم که همه پیرو سرعت می‌باشند و دوست دارا هستند سریع نیازهایشان برطرف شود. در شرایطی که این دلیل در تارنما شما رعایت نشود، نمی‌توانید خصوصیت یک وبسایت چیره را داشته باشید. پس در پی راهکارهایی باشید تا این فاکتور مهم را به وب سایت خویش طولانی تر فرمائید.

۱۲. سبد میوه شما می بایست بدون نقص باشد
خواسته از سبد میوه این میباشد که بایستی تنوع محصول ها و محتوای شما بی نقص باشد. مقاله‌ها، صوت، تصویر، کلیپ، وبینار و ... همه از محتواهایی میباشند که باطن یک تارنما در صورتیکه باشند می توانند نیاز مخاطب شما‌را به شایسته ترین نحو ممکن برطرف نمایند. پس خصوصیت یک تارنما چیره این میباشد که متناسب با اهدافی که داراست، تنوع تولیدات را باطن تارنما داشته باشد تا بتواند به شایسته ترین نحو ممکن نیاز مخاطب را برطرف نماید.

۱۳. ریسپانسیو بودن وبسایت
خصوصیت یک وبسایت برنده و رسپانسیو

امروزه استعمال از تلفن همراه‌های هوشمند و تبلت‌ها، رو به ارتقاء می باشد. پس درصورتی که نتوانید سایتی داشته باشید که در موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها، به خیر و خوبی اکران داده شود، خیلی از مخاطبان خویش را هم از دست رفته بدانید و این ادله در خصوصیت یک وب سایت غالب مهم می باشد.

فیض گیری
در‌صورتی‌که در آستانه یک کسب و فعالیت اینترنتی می باشید، وبسایت را به طور کامل دور از شوخی بگیرید. اصول بخش اعظمی در خصوصیت یک وب سایت غالب، در لحاظ گرفته میگردند که در‌این نوشته ی علمی به بعضی از این اصول مهم پرداختیم که میتواند منجر درخشش وب سایت شما شود.
چنانچه به طراحی وب سایت و سئو عشق دارید، می توانید از مقاله ها لیداوب به کار گیری نمایید تا آموزشی بی نقص و تخصصی را اخذ فرمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


اولیه نکته حائض اهمیت در ساخت وب سایت ظواهر تارنما می‌باشد ، چون اولی چیزی میباشد که تماشا کنندگان هنگام ورود به یک تارنما به آن دقت می‌نمایند. برای آغاز نگاهی به پباده سازی Responsive خوا هیم داشت. این گونه از ساخت سایت منحصر گجت های موبایل (تلفن های یاروهمدم هوشمند ، آی پد ها ، تب لت ها و...) میباشد که به مخاطب حسی همانند شبکه های عمومی را خواهد بخشید. به‌دنبال چندین گزینه از نکات اساسی و مهم در پباده سازی و طراحی وب سایت را بیان خوا‌هیم کرد.

 طراحی سایت در مشهد

1)انگیزه از طراحی وب

انگیزه شما از فعال سازی یک وبسایت مختص چه می باشد؟آیا در ادامه ارتقا فروش می باشید؟ آیا انگیزه شما آگهی هست؟ و یا این که صرفا تحت عنوان نماد ای برای حضور آنلاین خویش قصد در طراحی وب سایت دارید؟ قبلی از ساخت سایت انگیزه خویش را مشخص و معلوم و در راستای آن انگیزه از امکان های پباده سازی خویش به کار گیری نمایید.


2)روانشناسی اینترنت

روانشناسی ساخت وب سایت در عالم به شدت مدل معدود گرفته شده‌است . طراحان به‌این نکته دقت کمتری نشان میدهند غافل از آن که هرچه اضافه روی این موضوع تمرکز نمایند بازدیدکننده بیشتری نیز خواهند داشت. مشاهده کننده بیش تر ، بهبود در سئو وبسایت و باصرفه سازی وبسایت را به هم پا خواهد داشت. اما نمی قدرت پیچیدگی به کار گیری از اصول خل وچل را انکار کرد البته فایده گیری از این اصول سود ای مناسب خواهد داشت .


مهمترین مورد ها اصول خل وچل عبارتند از:

1.اعتماد سازی
2.به کارگیری از الگوهای آشنا
3.روانشناسی اجتماعی
4.روانشناسی رنگ
5.نگهداری آسانی


3)پباده سازی استفاده کننده محور

به خاطر داشته باشید وب سایت تنها برای شما پباده سازی نشده بلکه تمرکز آن روی یوزرها شما هست. در شرایطی‌که انگیزه شما جذب مخاطب هست ، از این ترفند ها به کار گیری فرمایید.


بعضا از ترفندهای اثرگذار که بایستی در حیث بگیرید عبارتند از:

1.ساخت لحاظ سنجی در وبسایت
2.تعریف‌و‌تمجید پروفایل استفاده کننده(مهم‌ترین ترفند که تاثیره دیده گیری به یاور خواهد داشت.)
3. امروزه شبکه های عمومی هسته اصلی هر وب سایت موفقی می باشد. با سود گیری از آنان وب سایت خویش را جالب و مشغول کننده نگه دارید.
4. از گرافیک و طرح های رنگی که اثر مثبت و بهتری بر مخاطبین می‌گذارد به کارگیری نمایید.


4)ساخت طرح بندی با جنبش سهل وآسان

ناوبری سهل و آسان برای تمام سایت ها بسیار مهم میباشد. از بی آلایش ترین پورتال های خبری گرفته تا پیچیده ترین دکان های آنلاین تجارت الکترونیک. انگیزه شما از طراحی وب هر چه که باشد برای نگهداری محتوای وبسایت خویش در منزلت های منطقی ، می بایست به یوزرها دسترسی سریع به اطاعاتی که در‌پی آن می باشند بدهید. طرح بندی با جنبش سهل وآسان قیمت محتوای تارنما شما‌را ارتقا می‌دهد. تارنما شما می بایست کاملا از ضوابط موتور های کاوش پیروی کند در غیر ان چهره موتور ممکن می‌باشد وب سایت شما‌را به رسمیت نشناخته و همین مسئله سبب ساز تلف کردن مخاطبانتان شود. رعایت این مورد ها ، ناوبری سادگی برای هر پباده سازی به همدم خواهد داشت.


5)تراکم

مدام سعی بر آپدیت رسانی تارنما خویش داشته باشید. آپ تو دیت رسانی وبسایت نیز یک کدام از شیوه های باصرفه سازی وبسایت و سئو میباشد و می‌تواند در معنای افزودن تولیدها نو ، تصحیح داده ها ، ارتقا تراکم با به کار گیری از رسانه های اجتماعی و یا این که افزودن جاذبه های مازاد برای مشاهده کننده طولانی تر باشد. در واقع هر چه آپ تو دیت رسانی بهتری داشته باشید مشاهده کننده بیشتری هم خواهید داشت.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


راهنمای به کارگیری از تگ‌های معنایی در HTML5

Semantic tags in HTML5 guide

راهنمای به کار گیری از عناصر معنایی در HTML5

شیوه تعریف‌و‌تمجید تگ‌های معنایی یا Semantic در HTML5:

طراحی سایت در مشهد
تگ‌های غیرمعنایی (Non-Semantic Tags):
اغلب تگ های HTML به مراد جای دادن محتوا در خود تعریف و تمجید می شوند و به مرورگر می گویند محتوای صفحه ها وب را چطور نمایش دهند. این تگ ها، سیرتکامل محتوای باطن خود را مشخص نمی کنند و نمی گویند هر محتوا چه نقشی (Role) در صفحات تارنما دارد.

تگ‌های غیر معنایی div و span:
تگ های کلاسیک div و span غیر معنایی (non-semantic) می باشند و هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص جور محتوای داخل خود و نقش آن محتوا در صفحه وب را ارائه نمی دهند.

تگ‌های غیر معنایی div و span

تگ‌های معنایی (Semantic Tags):
در اچ‌تی‌ام‌ال ۵ معنایی (Semantic HTML5) تگ هایی موجود هست که برای مرورگر مشخص می‌نماید که هر محتوایی که در‌این تگ ها موجود است از چه نوعی هستند و چه نقشی در صفحه وبسایت داراست. تگ های معنایی html5 (Semantic Tags) صراحتا برای بات ها و خزنده های گوگل و بینگ مشخص میکند که کدام محتوای واقع در کاغذ از اهمیت بیشتری شامل است، کدامیک برای navigation هست، کدامیک جانبی می باشند و غیره…

به این ترتیب با افزودن تگ های معنایی HTML5 به صفحه ها تارنما خود، اطلاعات اضافی به محتوای تارنما اضافه خواهد شد که به موتورهای جستجوی گوگل و بینگ قابلیت و امکان تشخیص جور محتوا و نیز رتبه اهمیت و حق اولویت محتواهای صفحات وب را میدهد.

تگ‌های معنایی Header, Footer, Nav, Article:
تگ‌های معنایی Header, Footer, Nav, Article

تگ های معنایی HTML5 مانند تگ های تصویر فوق، بطور معین گونه محتوای خود و نیز نقش آن را به مرورگر اعلام می کنند.

لزوم به کار گیری از تگ های معنایی HTML5:
برای کاربرانی که از نعمت بینایی منفعت مند هستند، تشخیص بخش های متفاوت یک سایت (مانند منو، هدر، محتوای اصلی و فوتر) معمولی است و قادرند در یک نگاه تمام المان ها را تشخیص دهند البته فرض نمایید کاربری نابینا وارد یک تارنما شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


۳-سرعت (Speed)
سرعت بالای یک تارنما خیر صرفا بر روی بازدیدکننده‌ها اثر مثبت داراست بلکه درجه در موتورهای کاوش را نیز زیر تاثیر قرار میدهد. با سرعت بالای تارنما می توانیم از ناامید شدن و خروج سریع بازدیدکننده‌ها از اینترنت‌سایتمان پرهیز کنیم. همینطور می بایست این گزینه را هم در حیث داشته باشیم که سرعت مطلوب یکی‌از معیارهایی میباشد که بر الگوریتم درجه‌دهی گوگل بسیار تاثیرگذار هست.

پس با گزینش سریعترین هاست وردپرس، سرعت بالای وب سایت و جذب مشتری طولانی تر خویش را تضمین نمائید.

 طراحی سایت در مشهد

۴-کپی بدافزار (Malware Scanning)
به جهت تنوع بالای تم و افزونه‌‌های جانور، ممکن می‌باشد بعضا از اشخاص تم یا این که پلاگینی را بر روی سیستم مدیر محتوای خویش نصب نمایند که سبب زخم‌پذیری وب سایت آنها در قبال بدافزار و یا این که ویروس‌ها شوند. پس لازم می باشد در خرید هاست برای وردپرس خویش به‌این نکته دقت فرمائید که اسکنر بدافزارها نیز جزو سرویس ها هاستینگ باشد.

 

۵-امنیت (Security)
هاست وردپرس - امنیت

این امری طبیعیست که با دوست داستنی شدن پلتفرمی، آن پلتفرم اضافه گزینه انگیزه هکرها قرار گیرد. وردپرس هم از این ضابطه جدا نیست. پیکربندی پیش‌فرض وردپرس در قبال حمله ها بروت فورس (brute force) چندان ایمن نیستند؛ مخصوصا در صورتی برای رابطه با وبسایت خویش از FTP به‌جای SFTP استعمال میکنید احتمال بروز این‌سیرتکامل خطاها اضافه خواهد شد. دیدنی هست بدانید که حتی پلتفرم‌های برخی کمپانی‌های میزبانی اینترنت نیز گزینه حمله‌ی دیداس (DDoS) قرار میگیرند. پس اولی اقدامات لازم بایستی در خدمت میزبانی وردپرس فیس گیرد به این دلیل‌که در حالتی‌که ارائه‌دهندگان هاست وردپرس ایمنی لازم را رعایت نکنند تمام اقدامات شما برای نگهداری از سایتتان بی‌منفعت خواهد بود.

 

۶-مقیاس‌پذیری (Scalability)
بازاریابی آنلاین به مومنتوم نیاز دارااست. ممکن میباشد بعداز مدتی تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما به صورت اثبات، هر روز از یکسری نفر به صدها و هزاران نفر رسد. بخش اعظمی از هاستیگ‌ها، برای به کارگیری از پهنای باند یا این که ترافیک بر روی خدمت‌های عادی محدودیت‌هایی قائل گردیده‌اند که نیازهای شمارا برطرف نخواهد کرد. دراین‌صورت بایستی در آن کمپانی پیرو پکیج‌های هاست پر بازدید با ترافیک و منابع بالا و یا این که هاست نامحدود گشت و توصیه می‌گردد تا قبلی از اطمینان از وجود اینچنین خدمت‌هایی، خرید هاست وردپرسی خویش را انجام ندهید.

با خرید هاست متناسب با نیاز خویش در اینترنت‌سر سهل خیال و خاطر از پرداخت‌های بی‌گزینه، تارنما خویش را مدیر نمایید.

 

۷-میزبانی یک‌سری وبسایت بر روی یک هاست
فرمان عجیبی وجود ندارد که شرکتی بخواهد یک‌سری وبسایت خویش را بر روی یک هاست مدیر نماید. مثلا بعضی کمپانی‌ها، تارنما اصلی خویش را بر روی یک دامنه و وب لاگ را بر روی زیردامنه قرار می دهند. گزینش کمپانی میزبانی اینترنت انعطاف‌پذیری که‌این قابلیت را به شما بدهد تا با خرید یک هاست wordpress و ذیل آوردن هزینه‌هایتان، یک سری وبسایت خویش را اداره فرمایید، بسیار مهم میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


نکات مهم طراحی وب سایت؛ ۲۷ نکته کاربردی برای بهبود تجربه کاربری
ساخت وب سایت از یکسری اصول استاندارد پیروی می‌نماید که رعایت آن موجب افزایش عملکرد وب سایت در رابطه با یوزرها مجازی می‌گردد. درین نوشته‌علمی شمارا با نکات مهم ساخت وب سایت آشنا خوا‌هیم کرد.

طراحی سایت در مشهد

تعداد بازدیدکنندگان هر اینترنت‌تارنما به راحتی قابل بازدید می باشد و هر بازاریاب می داند که چه مقدار ترافیک اخذ میکند. البته آنچه بعداز آن رخداد می‌ افتد به وضوح آشکار وجود ندارد.

به همین استدلال نکات ساخت سایت طاقت فرسا هست و پایین تاثیر کارداران متعددی جای‌دارد. حتی بعداز انجام دادن 1000 پروژه چیره اینترنت برای ما طاقت فرسا می باشد که بدانیم چه چیزی به شایسته ترین وجه فعالیت می‌نماید.

در‌این نوشته‌ی علمی ۲۷ نکته طراحی وب برای شما آورده شده‌است. بخش اعظمی از این نکات طی پژوهش ها انجام یافته می باشد و می تواند برای طراحان تازه کار و شغل ها کوچک و وسیع کارآمد باشد.

دکوراسیون ساختاری اینترنت‌وب سایت
اینترنت‌تارنما درواقع مشتمل بر دو چیز می باشد، پیاله و محتوا.

پیاله اینترنت‌وب سایت نیز مشتمل بر دو چیز می باشد: ساختار و سبک.

در آغاز با ساختار استارت میکنیم که نکات آن در رابطه دکوراسیون برگه می‌باشد.

پيشنهاد اینترنت سر: تکنیک‌های ساخت وب سایت

۱.اهرم سلسله مراتبی بصری
نکات مهم ساخت سایت - اهرم سلسله مراتبی بصری

هر برگه دارنده سلسله مراتب بصری میباشد. در صورتیکه با معنی این عبارت آشنا نیستید ما تمجید آن را در اینجا برای شما آورده‌ایم:

طراحان اینترنت از سلسله مراتب بصری استعمال می کنند تا اعتنا بازدیدکنندگان را به سوی موادتشکیل دهنده مهم هدایت نمایند. طرح اینترنت دربرگیرنده وضعیت (بالا و زیر ورقه)، اندازه‌ها (پهناور یا این که کوچک)، تصاویر (کلیپ، تصاویر، نمادها) و کنتراست (رنگ و فضای سپید) میباشد.

۲.استعمال از یک تیتر توصیفی و کلیدی در کاغذ اصلی
نکات مهم طراحی وب - تیتر توصیفی و کلیدی

تیتر در بالای برگه اصلی قراردارد و می تواند توصیفی یا این که غیرتوصیفی باشد. در رخ توصیفی نبودن بازدیدکننده ممکن می باشد نتواند به او‌لین سوال خویش یعنی «آیا اینجانب در جای مطلوب هستم؟» جواب دهد. همینطور تیتر توصیفی برای استعمال از واژه کلیدی انگیزه و نشان دادن رابطه می باشد. بخش اعظمی از بازاریابان یک تیتر زیرکانه یا این که غیر قابل فهم می‌نویسند. البته پر‌نور و بدیهی بودن تیتر یک طرز هوشمندانه‌خیس می باشد. بهتر هست به جای تایپ کردن یک تیتر دیدنی ولی نا مفهوم یک تیتر توصیفی بنویسید.

۳.فراخوانی برای مبادرت را در بالای ورقه قرار ندهید
نکات مهم طراحی وب - فراخوانی برای مبادرت

بازدیدکنندگان ممکن می‌باشد وقت بیشتری را در برگه اینترنت‌وبسایت شما بگذرانند ولی این بدان مضمون‌ وجود ندارد که مهیا مبادرت و یا این که خرید می باشند. فراخوانی برای مبادرت معمولا در تحت برگه انجام می گردد.

طی یک تحقیق که 25 میلیون بازدیدکننده را آیتم تجزیه و چک قرار بخشید دریافتیم که بیش تر زد خورد‌ها در تحت کاغذ رخداد میفتد. فقط به دلیل آن که محتوای مو جود در بالای برگه قابل بازدید میباشد لزوما بدین معنی وجود ندارد که موثرترین مکان برای فراخوانی مخاطب می‌باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


۱۷.از صفحه های سرویس ها به پست‌های وب لاگ پیوند دهید
در حالتی‌که بازدیدکنندگان در یک کاغذ از سرویس ها یک اینترنت‌تارنما قرار داشته باشند انگیزه آنها سرویس ها آن اینترنت‌وب سایت می‌باشد. در صورتی برروی بلاگ خویش لینک و پیوند‌هایی از از صفحه ها دیگر قرار دهید آنها‌را به صفحه های دیگر نیز سوق می دهد. پست‌های بلاگ به صورت طبیعی حواس‌پرتی، مجال‌ها و نرخ تبدیل تحت‌تری دارا‌هستند.

طراحی سایت در مشهد

۱۸.مراقب باشید با هر اینترنت‌وبسایت دیگری لینک و پیوند ندهید
شما بایستی با مواقعی دارای ارتباط باشید و به آنان پیوند دهید که به بازدیدکننده در وصال به هدف ها خویش امداد میکند. در پست‌‎های بلاگ لینک و پیوند‌دهی معمولا به یک منشاء یا این که لینک فرنگی هست. این پست ممکن میباشد به آبادی نوشته‌علمی فرنگی پیوند داده شود.

ولی در صفحه ها خدمت و در کاغذ اصلی اینترنت‌وب سایت می بایست لینک و پیوند‌دهی به وب سایت‌های دیگر را با اعتنا انجام دهید. برای پیوند‌دهی در صفحه ها اصلی این سوال‌ها را از خویش بپرسید: آیا حقیقتا می خواهید بازدیدکنندگان روی آن کلیک نمایند؟ آیا این پیوند‌دهی شمارا در وصال به اهدافتان امداد خواهد کرد؟

۱۹.از نمادهای رسانه‌های اجتماعی در تیتر اینترنت‌وبسایت خویش به کارگیری نکنید
نمادهای رنگارنگ رسانه‌های اجتماعی جان دار در هدر برای هدف ها شما خوب نیستند. در حالتی‌که بازدیدکنندگان برروی هرمورد از این دکمه‌های رنگارنگ کلیک نمایند حواس آن ها از تارنما پرت می‌گردد و بعید می‌باشد که به تارنما بازگردند.

مخلوط رسانه‌های اجتماعی کلاً فعالیت اشتباهی می باشد. در حالتی‌که به یک کانال اجتماعی پیوند می‌دهید این عمل را از روش پاورقی خویش انجام دهید. بازدیدکنندگان می توانند در رخ تماشا این لینک و پیوند‌ها از آنها استعمال نمایند البته شما با این فعالیت به آنان سفارش نمی‌دهید که تارنما را شکاف نمایند.

تایپ کردن
در‌این نصیب بیایید درمورد کلمه ها حرف کنیم. گذشته از این ما یک تیتر متمرکز بر کلید کلمه را در کاغذ اصلی به شما پیشنهاد کردیم. در اینجا یک سری نکته دیگر درمورد نوشته‌های یک اینترنت‌تارنما دربرگیرنده هدر، تحت تیتر و متن بدنه برای شما آورده‌ایم:

۲۰.زیرنویس‌های مضمون‌‌دار بنویسید
نکات مهم طراحی وب سایت - زیرنویس‌های مضمون‌‌دار

عنا وین نامفهوم در کلیه موجود هست. این عنوان ها غالبا پهناور و بی‌سود میباشند ولی مواقعی کوچک و موءثر را دنبال مینمایند. اطمینان نتیجه ها نمائید که موردها پهناور برای بازدیدکنندگان مفهوم‌دار و اثر گذار می باشند. در حالتی‌که روسای شما میخواهند چیزهایی مانند سرویس ها و تولیدها در اینترنت‌وب سایت بگویند بایستی از خویش بپرسید که چه توصیفی برای آن می تواند بهتر باشد.

۲۱.از جمله‌های طولانی به کار گیری نکنید
گزاره طولانی با استانداردهای محتوای دیجیتال منطبق ندارد. شکستن گزاره‌های طولانی شعور آن را سهل وآسان‌خیس می کند. تحت عنوان یک قاعده کلی همت فرمایید جمله‌های طولانی‌خیس از 3 یا این که 4 خط ننویسید.

در صورتی ارتفاع خط بسیار طولانی باشد تلاوت آن برای مصرف‌کنندگان قادر است خلل‌خیس باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


اشکال هاست برای میزبانی وردپرس
هاست های گوناگونی برای میزبانی وردپرس موجود است که مبنی بر نیاز خویش میتوانید شایسته ترین مورد را از حیث سعی و هزینه گزینش فرمائید. او‌لین مورد سرور های منحصر می‌باشند. در صورتی شما دارنده سایتی نو تاسیس می باشید این آیتم نمی تواند تعیین قابل قبولی برای شما محسوب شود. چون این سیرتکامل هاست ها در واقع یک سرور را به میزبانی وبسایت شما اختصاص می‌دهند. هزینه این هاست ها بسیار بالا بوده و صرفا برای تارنما هایی مطلوب می باشند که دارنده مشاهده های بالایی می باشند.

طراحی سایت در مشهد

خدمت میزبانی بعدی که میتوانید برای میزبانی وب سایت خویش گزینش کنید سرور های مجازی می باشند. در‌این حالت نیز سروری که در دست شما قرار داده میشود به طور کامل به طریق منحصر کار میکند البته تفاوتی که با وضعیت گذشته دارااست همانگونه که از اسم آن معلوم میباشد سرور مجازی می باشد. به‌این معنی که با به کار گیری از اپلیکیشن های مشخصی سرور های مجازی بر روی یک سیستم فیزیکی تمجید می‌شود.

از نگاه عملکردی این سرور ها در مقایسه با سرور های منحصر به فرد فیزیکی ضعیف خیس می باشند ولی به به عبارتی اندازه نیز می‌توانید با سپردن میزبانی وردپرس بدین هاست در مخارج هاستینگ صرفه جویی فرمایید.

هاست های اشتراکی
مورد ای دیگری که در گزینش میزبانی وردپرس در چنگ دارید هاست های اشتراکی می‌باشند. به واسطه هزینه اندکی که‌این هاست ها در مقایسه با دو آیتم گذشته دارا‌هستند می قدرت آنان تحت عنوان یکی‌از پر بازدید ترین اشکال هاست دانست. اگرچه هزینه کمتری با استعمال از این هاست به مدیران تارنما اجبار می‌شود البته با اطمینان می قدرت اشاره نمود که‌این صاحبخانه ها از حیث تلاش و امنیت بسیار ضعیف خیس از مورد های پیشین کار می‌کنند.

چنانچه از این هاست های برای میزبانی وردپرس به کار گیری میکنید بایستی بدانید که سرعت تارنما شما به صورت بی واسطه متعلق به بقیه تارنما هایی می‌باشد که بر روی سرور شما در درحال حاضر عمل می باشند. در صورتی‌که سایتی مشاهده بالایی داشته باشد به آسانی از منابع بیشتری استعمال کرده و قابلیت به کارگیری برای شما وجود نخواهد داشت. نکته ای که در امر هاست های اشتراکی موجود است این هست که بعضا از آن‌ها قابلیت و امکان میزبانی وردپرس را ندارند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


به چه شکل می‌توانیم مدرک ssl بگیریم؟
برای خرید و استعمال از گواهینامه ssl بایستی نخست کلید قابل رمز گذاری گردیده در میان استفاده کننده و سرور انگیزه را گزینش نماییم. بعد از اینکه این کلید همگانی از طرف یک سرور برای فعال نمودن پروتکل ssl تولید شد بایستی داده ها این کلید به همدم درخواست به کار گیری از ssl به موسسه ها مختلفی مانند Verisign ارسال شود.

طراحی سایت در مشهد

صادر شدن گواهینامه مربوطه به وسیله موسسات نیز پروسه مختلفی داراست. کمپانی هایی که دراین باره عمل مینمایند در آغاز بایستی معیار امنیت سرور را محاسبه کرده و آن را تایید کنند.بعداز تایید نمودن امنیت سرور کمپانی وریساین کلید همگانی که از طرف سرور اخذ نموده بود را مجدد رمزگذاری میکند و برای استعمال در دست تارنما قرار می‌دهد.تاثیر

تاثیر ssl بر روی سئو و مرتبه بندی وب سایت ها در گوگل
سئو در واقع به عبارتی باصرفه سازی وب سایت برای درجه بندی موتور های کاوش گر گوگل میباشد. هر چه یوزرها بیشتری از یک وبسایت تماشا نموده و در فضای آن بمانند آن وبسایت می‌تواند در مرتبه بندی گوگل در صفحه های اولیه قرار گرفته و در واقع از حیث سئو با صرفه باشد.یکی موردها دیگری که در سئو وب سایت موثر میباشد و منجر با صرفه شدن آن می گردد دریافت گواهینامه ssl می‌باشد. از روش ارتقا امنیت وب سایت می شود به راحتی تاثیر ssl روی سئو وب سایت را شعور نمود.

تاثیر ssl در امنیت یوزرها

هر چه امنیت یک وب سایت فراتر باشد و در مراقبت داده ها اشخاص از الگوریتم های رمز گذاری گردیده استعمال کرده باشد به راحتی قادر است یوزرها بیشتری را به خویش جذب کرده تا در زمان متعددی بر روی وب سایت بمانند و به پرداخت ها اینترنتی خویش بپردازند.این فرمان سبب ساز میشود تا واحد سنجش تماشا و اعتبار یک تارنما از حیث موتور های جستجو گر گوگل باصرفه گردیده و منجر ارتقاء جايگاه بندی تارنما شود.

مطمئناً سایتی که از دید امنیت در سطح پایینی باشد علاوه بر عدم بضاعت و توان در جذب یوزرها، نمی تواند از دید سئو نیز با صرفه باشد و مرتبه نیکی در جست و جو های گوگل داشته باشد.پس چنانچه رئیس یک سرور را بر عهده دارید در قدم نخستین یک گواهینامه ssl از موسسه ها صادرکننده آن برای تارنما خویش خریداری فرمائید و بعد به بهبود وبسایت از روش شیوه های دیگر بپردازید.

پس به طور کاملً مراقب باشید که در حالتی‌که درگاه پرداخت اینترنتی سایتی با آرم https آغاز نشده بود آن از گواهینامه ssl استعمال نکرده و نمی تواند محیطی امن برای انتقال داده ها شما باشد.در واقع با دقت به ضرورت امنیت تارنما های امروزه می شود به راحتی به اهمیت این موردها برای تارنما های گوناگون پی پیروزی.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


مراد از طراحی وب سایت ریسپانسیو یا این که عکس العمل گرا چه می‌باشد؟
در صورتی با تلفن همراه و یا این که تبلت اینترنت سایتی را گشوده کردید و همیشه نیاز به اسکرول يا تغيير زوم داشتید ، و این برای شما آزار دهنده می باشد، بدانید که صرفا چاره این خلل، تکنولوژی ساخت سایت ریسپانسیو یا این که برخورد گرا ” Responsive design ” میباشد.

طراحی سایت در مشهد
با دقت به ارایه سرویس ها نسل تازه وب های مالامال سرعت گوشی، فرآیند رو به پرورش استعمال از این دستگاهها، برای اتصال به وب و مرور صفحه های اینترنت امری واضح هست. به این ترتیب سایزهای متعدد و رزولوشن های متفاوت این دستگاهها تبدیل به خلل بزرگی برای وبسایتهای اینترنتی شده‌است. به این دلیل‌که یک وبسایت می بایست در بعدها مختلفی برای مخاطبانش به اکران درآید و طبیعی می‌باشد که یوزرها انتظار دارا‌هستند با هر دستگاهی بتوانند صفحه ها اینترنت را براحتی ببینند و مرور نمایند. برای رفع این ایراد نخست پباده سازی ورژن تلفن همراه وب سایت مرسوم شد. یعنی اینترنت سایتها دو توشه هزینه می کردند، یک توشه برای پباده سازی و رئیس و باصرفه سازی وب سایت اصلی و توشه دیگر برای وبسایت ورژن گوشی. ولی گستره بعدها نمایشگر دستگاههای گوناگون چنان بزرگ و متنوع شد که طراحی سایت برای هرمورد از آن‌ها عملا غیر اقتصادی و غیرممکن میباشد. به این ترتیب طراحی وب سایت واکنشگرا برای رفع این نقص‌ به میدان آمد و بوسیله آن یک تارنما به طوری پباده سازی میگردد که اجزای آن شناور بوده و خویش را با هر برگه نمایشی تطبیق دهد.


آمارها حاکی از آن می‌باشد که وب سایت هایی که بصورت عکس العمل گرا پباده سازی گردیده اند نسبت به رقبای خویش غالب خیس می‌باشند و در‌صورتی‌که وبسایتی ریسپانسیو نباشد موجب کاهش تماشا و تلف کردن مخاطبانش می‌شود. همان ریسپانسیو یک قالب برای تمام ابزارها هست. ریسپانسیو به معنای جواب گرا یا این که واکنشی می‌باشد. به‌این مفهوم که طراحی وب سایت به طوری میباشد که وبسایت را برای بعدها غیر متعارف موبایل های همپا و تبلت ها هماهنگ مینماید و شما با تغییر‌و تحول سایز کاغذ شاهد خواهید بود که فونت ها و پیوند ها تماما در سایز مطلوب خودشان قرار میگیرند و شما به راحتی آن‌ها را می‌بینید و به عبارت دیگر یوزرها با هر ابزاری وب سایت شما‌را ��ماشا مینمایند از محتوا و ظواهر وب سایت شما کمال به کارگیری را خواهند پیروزی.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 شهريور 1398 | نظرات ()