نوشته شده توسط : علی پور

فیلترهای PHP

 

همینطور با  طراحی سایت در مشهد  به کار گیری از نرم افزار‌نویسی PHP رابطه با خدمت‌های دیگر با به کارگیری از پروتکلهایی مانند:

LDAP
COM
HTTP
POP3
NNTP
SNMP
IMAP
تعداد بیشمار دیگری قابل پشتیبانی خواهد بود.
سازش php
در غایت PHP گویش نرم‌افزار‌نویسی سازگار با گونه های پلتفرم، اکثری از سرورهای پر اسم و رسم درحال حاضر حاضر و پشتوانه اشکال مقر داده هست. علاوه بر این خصوصیت بسیار فوق العاده، PHP متن گشوده بوده و به طور کامل بدون‌پول میباشد. از وب سایت PHP آن را می‌قدرت به‌راحتی اخذ کرد. PHP گویش نرم‌افزار نویسی قدرتمندی میباشد که اکثری از وبسایت‌های تعالی عالم به آن روی آورده‌اند که از دارای شهرت‌ترین آن‌ها یاهو، فیسبوک، ویکی‌پدیا و مدیر محتوای وردپرس میباشد.

قابلیت و امکان‌های لهجه PHP سبب ساز گردیده‌است تا اکثری از وبسایت‌های دارای اعتبار به آن عشق و علاقه‌مند گردیده و از حریف دیرینه آن یعنی ASP.NET به سمت PHP روی گردان شوند. آحاد مورد ها فوق برای مثال مزایای این اپ معمولی و جاری هست. این نرم افزار را تحت عنوان یک اپ پشتوانه در حیث بگیرید. به اعتقادوباور هر نرم‌افزار‌ای قابلیتهای خاص داراست و نمی‌تواند تک تک انتظارات یک شخص را در تمامی کارها برآورده سازد. در پی این متن در مورد فیلترهای PHP با هم صحبت خوا‌هیم خاطرنشان کرد.

 

سازش php

شناخت با فیلترهای PHP یا این که filters PHP
فیلترهای PHP به عبارتی‌طور که از نامش پیداست برای محصور کردن و اعتبارسنجی داده‌ها به کارگیری می گردد. با به کارگیری از این فیلترهای PHP می‌اقتدار برای تارنما امنیت ساخت. غربال کردن برای غربال داده‌های منابع ناامن به کار گیری میگردد. اما بایستی اشاره کرد که غربال کردن به نوعی محاسبه کردن داده‌هایی میباشد که تحت عنوان داده ها فرنگی به وب سایت صاحب خانه ورود پیدا می‌نمایند.

 

نوشته‌ی‌علمی پییشنهادی : حالت بازار فعالیت php برای کسب درآمد چه طور میباشد؟
حالت بازار عمل php برای کسب درآمد چه گونه میباشد؟


این داده‌های فرنگی می توانند داده‌های ناشی از فرمها، کوکی‌ها، داده‌های اینترنت خدمت و بخش اعظمی داده ها اشکال مقر داده هست. در PHP چندین نوع تابع‌نویسی وجود دارااست که به‌واسطه آن ها داده ها غربال می شوند. این توابع عبارتند از:

Filter_var(): غربال کردن یک متغیر
Filter_var_array(): آرایه‌ای از متغیرها را با مشخصه‌های معلومی غربال می‌نماید.
Filter_input: ورودی را غربال می‌نماید.
Filter_input_array: آرایه‌ای از ورودی‌ها را غربال می‌نماید.
کد تحت را در لحاظ بگیرید. در‌این کد درپی نظارت نمودن یکی درست هستیم. درصورتی که که عدد درست باشد در خروجی این پیام اکران داده می‌گردد. در خط نخستین با معرفی اسم PHP با ورودی عدد یک در ادامه غربال کردن هستیم. خط دستوری if با استعمال از غربال متغیر و اعتبارسنجی اعداد، درست بودن عدد را بررسی می‌نماید.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

معرفی کامل انواع زبانهای برنامه نویسی

 

معرفی بدون نقص گونه های زبانهای اپلیکیشن نویسی
می دانید  طراحی سایت در مشهد  ماجرا از کجا استارت شد؟ میپرسید کدام قصه؟ منظورمان به عبارتی ماجرا تکراری « تعیین شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی » میباشد. نگویید این پرسش شما وجود ندارد که اعتقاد و باور نمی‌کنیم! آمارهای جهانی نشانه میدهند از هر 10 نفر 5/9 نفر به‌دنبال پاسخ این پرسش میباشند. پس بگذارید برایتان بگوییم ماجرا از کجا آغاز شد.

روایت صحیح از به عبارتی روزی استارت شد که خیلی‌ها عشق‌مند شدند که بروند دنبال یک کدام از پردرآمدترین شغل‌های عالم، یعنی نرم افزار نویسی. به طبعً می دانید اپ نویسی از آن مهارت‌هایی میباشد که اکثر اوقات کسب‌وکارها به آن احتیاج دارا هستند. برای همین میباشد که نمیشود هیچ اپلیکیشن نویس بیکاری پیدا کرد، مگر اینکه خودش نخواهد فعالیت نماید! زیرا از اداره‌های دولتی گرفته تا کمپانی‌های سری دست‌کم یک جا برای یک اپ‌نویس‌ خالی میباشد.

البته قضیه‌ی دائمیِ افرادی که قصد دارا هستند وارد این حوزه شوند، گزینش یک گویش اپلیکیشن نویسی مطلوب میباشد. در شرایطی که شما هم اینگونه گرفتاری‌ای دارید، پس با این نوشته‌ی علمی هم پا ما باشید تا بعداز معرفی گویش های اپ نویسی، رویه گزینش بهترینشان را به شما علامت دهیم.

لهجه نرم‌افزار نویسی
لهجه نرم‌افزار نویسی برای ویندوز، اینترنت یا این که گوشی؟ مساله این میباشد!
بایستی بگوییم که به تعداد بشر‌ها، گویش میباشد برای نرم‌افزار نویسی! درحال حاضر خیر اینقدر زیاد البته انصافاً تعدادشان خیلی زیاد میباشد. اما آحاد این لهجه‌ها به چهار دستهِ ذیل تقسیم‌بندی می گردند:

زبانهای نرم افزار نویسی ویندوزی
زبانهای نرم‌افزار نویسی زیر اینترنت
زبانهای اپ نویسی برای نرم افزار گوشی
زبانهای نرم‌افزار نویسی یکسری منظوره
قبل از آنکه بخواهید شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی را گزینش نمائید می بایست تصمیم بگیرید که به کدام حوزه عشق دارید. درصورتی که دلتان میخواهد بدانید در هرمورد از این ناحیهها چه خبر میباشد ما به‌دنبال‌ی نوشته‌ی‌علمی برایتان خوا‌هیم اعلام کرد.


لهجه نرم‌افزار نویسی برای ویندوز
گویش‌هایی که تنها پنجره‌ها (ویندوز) حرفشان را می فهمند به گویش‌هایی که برای ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن‌های پایین ویندوز گزینه استعمال قرار میگیرند، لهجه نرم افزار نویسی ویندوزی (دسکتاپی) گفته می گردد. در واقع اپ‌هایی که با به کارگیری از این لهجه‌ها نوشته میشوند صرفا روی سیستم‌ادله ویندوز قابل انجام می‌باشند. لهجه‌های تحت پرکاربردتربن لهجه‌های این گروه می‌باشند:

• سی (C) • سی پلاس پلاس (C++) • سی شارپ (C#) • جاوا (Java) • پایتون (Python) • دلفی (Delphi) • فکس پرو (Fox Pro) • ویژوال بیسیک (Visual Basic) • پرل (Perl) • روبی (Ruby) • گو یا این که گولنگ (Golang/ Go)

توصیه نوشته‌ی علمی: 8 دانش سرا اپ ‌نویسی برتر در طهران

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

چرا هدر اساسی میباشد؟
او‌لین  طراحی سایت در مشهد  نکته ای که بایستی نظر گردد الگوی خواندنی میباشد که یوزرها در اولی ثانیه های ورود به یک وبسایت از آن برای مرور کلی وب سایت استعمال می نمایند. تحقیق و پژوهش در زمینه ی شیوه ی قرائت مطالب در صفحه ها وب به وسیله دسته نیلسون نورمن جاری ساختن می‌گردد. طراحان و متخصصان ساخت سایت همواره برای شعور بهتر اخلاق و تعاملات یوزرها از پژوهش ها این تیم به کارگیری می نمایند. به صورت خلاصه، هنگامی یوزرها،مخصوصا برای اولی توشه، به یک وب سایت رمز می‌زنند، هیچ زمان همگی چیز را به طور ظریف و با جزئیات ارزیابی و مرور نمی‌کنند. مدام یک مرور کلی می نمایند تا نشان یا این که علامتی از آنچه به دنبالش می باشند بیابند و خویش را قانع نمایند تا وقت بیشتری را در آن وب سایت سپری نمایند. بر طبق آزمایشات و پژوهش ها گوناگون، یکسری طریق یا این که الگوی خوانداری وجود داراست که اکثر یوزرها در هنگام مرور صفحه های از آن‌ها به کارگیری می نمایند. برخی از الگوهای رایج عبارتند از الگوی Z، الگوی زیگ زاگی و الگوی F . به دنبال به نظارت دو الگوی پرکاربردتر می‌پردازیم.
 
الگوی خوانداری مشابه به صحبت Z، که به الگوی Z مشهور میباشد بیشتر در وبسایت هایی رایج میباشد که ارائه داده ها و مطالب آن ها به طور یک پارچه و واحد میباشد و از حق تقدم بندی بصری ضعیفی برخوردار‌است. الگوی زیگ زاگی بیشتر در وب سایت هایی به فعالیت می رود که محتوای آن‌ها به طور بصری به بلوک های محتوا تقسیم شد‌ه‌است. در‌این سر مشق دیده خواننده از سمت چپ به راست تکان و مطالب را مرور می نماید.
 
با اعتنا به الگوهای اشاره گردیده متوجه می شویم در کلیه الگوها، فرایند مرور مطالب از بخش فوقانی ورقه شروع می شود. بایستی از این بخش غایت منفعت را پیروزی و داده ها اصلی و برندیگ خویش را درین نصیب به فعالیت ببرید: با این عمل هم یوزرها و هم تارنما، هر دو بهره میبرند. یوزرها میتوانند خیلی سریع و فوری اطلاعات و داده ها اساسی را مرور نمایند، وبسایت نیز این شانس را پیدا می نماید که حضور آنها‌را در خویش نگهداری نماید. به همین استدلال میباشد که پباده سازی هدر، یک مورد بسیار حیاتی و ضروری برای طراحان و همینطور کارشناسان محتوا و بسط است.
 
نکته دیگر این میباشد که هدر میتواند امداد بزرگی برای یوزرها باشد تا بتوانند فوری و سریع با یک تجربه کاربری خوب و مثبت از روش یک ناوبری روشن و بی آلایش به داده ها اصلی تارنما دست پیدا نمایند. ولی با مجموع این مسائل، این به‌این مضمون‌ وجود ندارد که کلیه وبسایت ها نیاز به هدر دارا هستند. شیوه های خلاقانه فراوانی وجود دارااست که میتواند جایگزین هدر خواهد شد و به عبارتی کارکرد را داشته باشد. پس در ساخت سایت، هر اینترنت سایتی می بایست با دقت به آنالیز و محاسبه مخاطبان و جامعه غرض خویش مبادرت به پباده سازی هدر کند. از این رو نیاز میباشد تا شما کمپانی ساخت وب سایت ماهر را برای ساخت سایت خویش تعیین فرمائید.
 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()