نوشته شده توسط : علی پور


دست‌کم به دست آوردن تأثیر راهبردی وب
خطا بزرگی میباشد درصورتی که وب را درتوان یک بروشور آنلاین تقلیل دهیم و آن را صحیح مثل قسمت بازاریابی تبلیغاتی مدیر کنیم. وب بایستی مهمترین ادلهِ گزینش‌کننده در چگونگی تجارت آینده محسوب گردد. از مدیریت ارشد نصیب تکنولوژی و همینطور طراحی سایت در مشهد رئیس بخش بازاریابی سؤال فرمایید که چه ایده‌های راهبردی درباره با لغاتی همانند \"واسطه زدایی\"، \"مجموعه‌های پروژه‌ مجازی\" و \"خرده خرید و فروش ‌های آنلاین\" دارا هستند. در‌حالتی که نظری ندارند بهتر میباشد همین اکنون پیش از اینکه دیر گردد آغاز به تاءمل نمایند. وب قابلیت آزمودن شیوه های به طور کاملً نو مانند \"جهانی شدن تجارت\" را به ما میدهد. (برای مثال شبانه روز عمل کردن، یعنی تحویل پروژه به مجموعه‌ های بعدی همگام با گردش شب و روز). در‌حالتی که از این زمان‌های تازهِ تجاری، منفعت مورد نیاز را نبرید تا یک‌سری سال دیگر باخت خواهید خورد. مدام دو غلط رایج در پیش‌بینی آینده تغییرات تکنولوژی، وجود داشته‌اند، یک کدام از بیش تر از اندازه برآورده‌کردن این تغییرات در کوتاه دوران، و دیگری دست‌کم به چنگ آوردن این تغییرات در بلندمدت. وب و بضاعت و توان آن آنقدر در بوق‌ و کرنا شده‌است که اشخاص بضاعت و توان وب را برای یک یا این که دو سال آینده بیش تر از اندازه برآورد می‌نمایند، اما واقعیت این میباشد که بیشتر سایت ها حالاحالاها به فایده نخواهند رسید. اما لطفاً وصال به مقصود \"تمامی کس، تمامی جا، متصل به یکدیگر\" را نیز دستکم نگیرید. تأثیر کانال ‌ها دست کم به واحد سنجش 4/1 (یک چهارم) ارتقاء یافته میباشد و بها حقیقی و واقعی وب فقط بعد از فرایند پهناور \" درانداختن برنامه ای تازه برای تجارت\" بر همگان آشکار شود.

طراحی وب برای نائب رئیس مدیریت کمپانی
وبسایت هائی که متمرکز بر کارها باطن یک شرکت باشند سبب ساز می‌ شوند که کاغذ اولیه سایت مالامال باشد از گزارشات ماموریتی، عکس‌ های مدیرعامل، تاریخچه عمل کمپانی (که بیشتر مطلوب برگه \"در رابطه ما\" میباشد و مکان آن در برگه اساسی وبسایت وجود ندارد). به خیال داشته باشید که شرکت شما \"تمامی معاش\" مشتریان به اکانت نمی‌آید. وبسایت می بایست با در لحاظ داشتن نیاز مشتریان پباده سازی گردد و نباید پر‌از کلمات پرطمطراق در رابطه اهمیت شرکت باشد. اینترنت سایتی پباده سازی نکنید که مدیران ارشد از آن خوششان بیاید چون آنان کاربر شما نیستند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


با چه طریق هایی اینگیجمنت یا این که تعامل را ارتقا دهیم؟
شیوه اساسی اینجانب در تایپ کردن این نوشته ی علمی، ارتقاء تعامل مخاطب در تارنما میباشد؛ ولی با این اکنون، بیشتر نکاتی که به دنبال می گویم در کانال‌های اجتماعی و کلاً بستر کسب‌وکار هم قابل اجراست:

1. محتوای شما سخن اولیه را میزند
از هنگامی که بازاریابی محتوا راز و کله‌اش پیدا شد، بستر بهتر و مجاورت‌تری برای رابطه با مخاطبان و مشتریان، نسبت به بازاریابی سنتی، به‌وجود آمد.

این اعجاز بازاریابی محتوایی میباشد که قادر است تعداد متعددی از مخاطبان عشق و علاقه‌مند به تولیدها و خدماتتان را به سمت شما بیاورد. مخاطبان هنگامی که به مکان یک ورقه تبلیغاتی به یک برگه آموزنده و اثر گذارِ بدون پول برسند، بیشتر ترغیب به رابطه و تعامل می شوند.

همچنین شما با به کارگیری از بازاریابی محتوا، میتوانید خودتان را تحت عنوان منبع و کارشناس به استفاده کننده معرفی نمایید. خواننده گان عشق دارا‌هستند با اشخاص کارشناس تماس داشته باشند، سؤال پرسیده و با آن‌ها تعامل داشته باشند.

پیرو درصورتی که قصد آغاز بازاریابی محتوایی را دارید، بدین نکات اساسی اعتنا فرمائید:

با دقت به آشنایی مشتری، محتوای مطلوب وی منتشر فرمایید
شرایط کنونی با چنین وسعت متعددی از اشکال محتوا که در وب در دسترس تمامی میباشد، محتوایی صحبت نخستین را می زند که دقیقا منحصر به فرد کاربر درج شده باشد. یعنی چه؟ محتوایی که دقیقا با دقت به نیازها، علاقمندی‌ها و گرفتاری‌های استفاده کننده خاص خودتان ساخت گردیده باشد.

چطور این واقعه میفتد؟

با آشنایی از مشتری میفهمیم که دقیقا در ادامه چه چیزی است. بعد از آن به عبارتی طراحی سایت در مشهد محتوا را ایجاد کرده و در اختیارش میگذاریم. وی نیز که می‌بیند درکش کرده‌ایم احساس صمیمیت و اعتماد بیشتری نسبت به ما می‌نماید؛ در غایت احتمالا گشوده هم ما‌را دنبال می‌نماید. به عبارتی چیزی که به‌دنبالش هستیم؛ درگیرش کرده‌ایم!

 

مطالب و صفحه ها دارای ارتباط را به وی سفارش دهید
هنگامی که در کنار یک نوشته‌ی‌علمی آموزشی، به استفاده کننده سفارش میکنید نوشته‌علمی‌ مرتبطی را هم مطالعه نماید، هم‌زمان بیشتری اورا در وبسایت نگه داشته‌اید؛ هم اینکه با رفع نیازهای اطلاعاتی‌اش، رابطۀ بهتری با وی برقرار کرده‌اید. این زمینه قادر است نرخ اینگیجمنت شما‌را ارتقا دهد و افزون بر آن سبب ارتقا نرخ تبدیل می شود.

از فرم‌های متعدد محتوا به کارگیری نمائید
پست های وب لاگ، کانال‌های اجتماعی و صفحه ها وبسایت‌تان را به متن محدود نکنید. اشکال دیگر محتوا، مانند تصویر و کلیپ به طبع تأثیر متعددی در رضایت کاربر و مشغول کردن بیشتر وی در برگه وب سایت‌مان دارااست. در شرایطی‌که هنوز در به کار گیری از ویدئو شک وتردید دارید، میتوانید در یک کدام از صفحه های پر طرفدار وبسایت‌تان یک کلیپ بار گذاری نمایید و حاصل تغییرات در نرخ تبدیل و تعامل را محاسبه نمائید. حتی خودتان هم ترجیح می‌دهید به‌مکان قرائت یک محتوای طولانی، ویدئوی آن را ملاحظه کنید.

سفارش می کنیم، مقالۀ «با کلیپ مارکتینگ فروش خویش را به نقط ی اوج برسانید» را مطالعه نمایید.

با اعتنا به مخاطبان‌تان، یک لحن مطلوب تعیین فرمائید
همۀ چیزهایی که میگوییم پیش نیازش شاخت کافی استفاده کننده هدفتان میباشد. امیدوارم که‌این عمل را انجام داده باشید یا این که در آینده انجامش دهید!

لحنی که برای یک وبسایت با مخاطبان برنا و نوجوان گزینش می شود، طبیعتا با لحن سایتی که مخاطبان میانسال دارااست، متعدد میباشد. یا این که لحنی که برای مخاطبان هنرمند تعیین میکنیم با لحن قشر پزشکان یکی از وجود ندارد. پس از گزینش لحن مطلوب، انسجام آن در کل اینترنت‌وبسایت میباشد.

در‌صورتی‌که قرار میباشد در صفحه های محصولتان به طور قانونی بنویسید، انتخابتان در صفحه های نوشته‌علمی هم می بایست لحن قانونی باشد. تحت عنوان مثال، لحن وبسایت پرتال، در کلیه صفحه های وب سایت صمیمانه و بی آلایش میباشد. گزینش این لحن، رابطه از صمیم قلب‌ای میان ما و یوزرها ساخت‌و‌ساز می‌نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


۱٫ به مخاطبان غرض خویش اهمیت دهید.

از مطرح ترین نکاتی که در پباده سازی یک وبسایت بایستی مدنظر قرار دهید این میباشد    طراحی سایت در مشهد  که بدانید که بازدیدکنندگان اساسی وب سایت چه افرادی می باشند. این مخاطبان مقصود در ساخت وب سایت ماهر، حق تقدم بالایی دارا هستند و بایستی نیازهای آن‌ها را در پباده سازی مجموع قسمت های وبسایت، مد حیث قرار بخشید. برای طراحی وب ماهر می بایست نیازهای آنها‌را مد لحاظ در اختیار بگذاریم و پیش از هر کاری در انجام پروژه، نیازهای بالقوه آنها را معلوم کنیم. لیست این مخاطبان را می‌توانید در پروپوزال ساخت سایت خویش اضافه فرمایید.

۲٫ از به عمل بردن سخنان دست و پا شکسته و بی مفهوم دوری کنید.

مخاطبان شما هیچ شناختی نسبت به شما و کارهایی که در وب سایت خویش انجام می دهید ندارند، پس آن‌ها را با سخنان دست و پا شکسته، سخنان پیچیده و بی مضمون‌، کلمه ها تکنیکی، تخصصی و لغات کلیشه ای بمباران نکنید. به آنچه که عرضه میکنید نگاهی مجاورت و با جزییات بیشتر داشته باشید، آن‌گاه برای بازدیدکنندگان وبسایت خویش با گویش معمولی شرح دهید که دقیقاً چه کاری انجام می دهید و چه خدماتی به آن‌ها ارائه مینمایید.

۳٫ محتوای وبسایت خویش را یکنواخت قرار نداده و از محتوای استاتیک پرهیز کنید.

امروزه محتوا نقش بسیار مهمی را در طراحی وب سایت ماهر ایفا می نماید. خصوصاً این قضیه در تغییرات الگوریتم های گوگل هم نقش اصلی داشته میباشد. به همین انگیزه شما می بایست محتوایی تازه و مطلوب داشته باشید. با بروز رسانی محتوای تارنما میتوانید رنکینگ وبسایت خویش را ارتقا دهید. پس در هر اینترنت سایتی که پباده سازی می‌کنید، یک بخش خبرها و یا این که Blog در لحاظ بگیرید.

۴٫ در ساخت سایت ماهر از Flash به کار گیری نکنید.

بعضا از سایت ها هنوز بر استعمال از Flash پا فشاری میکنند، غافل از این که به کار گیری از مکان نما یک غلط عظیم در ساخت وب سایت است.
پوشه هایFlash ، میتوانند ضربه بزرگی به فرآیند فروش کلی تارنما بزنند. یک استدلال این میباشد که تلفن همراه ها، پوشه های Flash را پشتیبانی نکرده و قالبیت قرائت آنهارا ندارند. این در حالی میباشد که وسعت ترافیک قابل توجهی از این روش به وبسایت ها می‌آید و این خویش دلیلی میباشد مهم برای به کار گیری نکردن از پوشه های Flash.

ادله دیگر این که محتوای پوشه های Flash بوسیله کرولرهای موتورهای کاوش خوانده نمی‌شوند(اصطلاحاً کرول نمی شنود) و به همین استدلال منفعت وری وبسایت را با اختلال مواجه کرده و شمارا از آن هدفی که انتظار داشتید (مراد ارتقاء ترافیک و رنکینگ وب سایت) بدور خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


ساخت‌و‌ساز محتوا برای سایت وظیفه طراح وب سایت وجود ندارد
در بعضی موردها چشم گردیده، کارفرمایان انتظار ساخت‌و‌ساز و درج محتوای سایت  طراحی سایت در مشهد را از طراحان وب سایت دارا هستند که‌این دستور موجب ساخت‌و‌ساز بحران دربین کارفرمایان و طراحان تارنما شده‌است. طبق استانداردهای تعریف و تمجید گردیده برای شغل طراحی وب سایت، این تیم وظیفه ساخت و طراحی سایت را بر عهده دارا‌هستند و هیچ سیرتکامل تعهدی بیرون از این ندارند اما می‌توانند با عقد قراردادهای جداازهم مبادرت به تهیه و تنظیم و ساخت‌و‌ساز محتوا و غایت درج آن در وبسایت کارفرمایان کنند. پس در حالتی‌که بعنوان کارفرمایی می‌باشید که قصد فعال‌سازی تارنما را دارید، به طبع پیش از آغاز پروژه تکلیف این نصیب را معلوم کند.
به‌دنبال می بایست به یک نکته درگوشی به عده ای که در شغل ساخت وب سایت حضور دارا هستند بگوییم. برای اینکه خروجی آخری پروژه گزینه پسند کارفرمایان و هر شخص دیگری گردد، به طبع می بایست تارنما را بصورت کامل شدن تحویل دهید و از محتوای مطلوب در قسمت های گوناگون سایت به کارگیری فرمائید. به لهجه دیگر، یک سایت را بصورت زمین بایر تحویل ندهید و در شرایطی که میتوانید یکسری درخت در‌این زمین بکارید.

در‌حالتی که در حوزه ساخت سایت عمل می‌کنید مطلقا لغات UI و UX به گوشتان خورده میباشد. درین نوشته ی علمی می‌خواهیم شمارا با این دو تصحیح آشنا کنیم. پس با ما درپی مقاله هم پا باشید.
نوشته‌ی‌علمی‌های دارای ارتباط دات وب لاگ
اصول طراحی وب سایت های ماهر
معرفی امپ Accelerated Mobile Page
چرا بعضا تارنما ها ناکامی می‌خورند و برخی پیروز میگردند؟
UX (تجربه ی کاربری) چه چیزی است؟
UX وقتی توسط ی دانشمند شناخته گردیده \"دونالد نورمن\" در اوایل ده سال ی 1990 ابتکار شد که نائب رئیس تیم تکنولوژی توسعه یافته ی کمپانی اپل بود. وی اینگونه UX را مفهوم می نماید: \"تجربه ی کاربری\" تمامی ی رویارویی های مخاطب با کمپانی، سرویس ها، و تولیدات آن را در بر می گیرد.
پباده سازی تجربه ی کاربری (UX) فرآیند ای میباشد از ارتقاء رضایت استفاده کننده بوسیله ی بهبود امکان استعمال، دسترسی و رویا رویی دربین مال و مخاطب. UX پباده سازی مواجه سنتی بشر با کامپیوتر را گرد آوری کرده و آن را با نشان دادن کالا یا این که خدمت به به عبارتی شکلی که مخاطب می شناسد توسعه و گسترش میدهد.
UX محدود به رابط تصویری کالا شما وجود ندارد. بلکه یک معنا میباشد که بعدها وسیعی دارااست و تمامی ی تجاربی که یک فرد می‌گذراند را دربرمیگیرد؛ به عنوان مثال:

 

طراحان UX (تجربه ی کاربری) مسئولند تا اطمینان دهند، کمپانی محصولی را ساخت‌و‌ساز خواهد کرد که به نیاز های مشتری جواب میدهد و به آن‌ها اذن میدهد به صورت یک دست به راندمان ی متبوع خویش برسند.
طراحان ممکن میباشد این فعالیت را با تحقیق بر روی استفاده کننده انجام دهند که تا حد ممکن در زمینه ی کاربر از جنس داده ها به دست آورند. وسپس از آن آموخته ها به کار گیری نمایند اسکلت و مثال های اول را تصویر نمایند تا به استفاده کننده یاری نمایند که از نقطه ی الف به نقطه ی ب رسد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


“در رابطه ما” مشتمل بر چه اطلاعاتی باشد؟
اهمیت برگه در رابطه ما
نکته مهمی که در بیشتر سایتهای اهل ایران توجهی به آن نمی‌شود صفحه آرایی طراحی سایت در مشهد در رابطه ما یا این که به عبارتی About Us میباشد. اکثر اشخاص در‌این نصیب مطالبی طولانی و خسته کننده برای استفاده کننده و یا این که نوشته ای کوتاه و ناقص قرار می دهند که می تواند اعتبار وب سایت یا این که کمپانی شمارا تحت پرسش پیروزشود.

معمولا تصور می شود که یوزرها به برگه در رابطه ما توجهی نکرده، متن معرفی کمپانی را نمی خوانند و بیشتر به سرویس ها و تولید ها ارائه گردیده در وب سایت مراجعه میکنند، این تاءمل تا حدی درست میباشد البته زمانیکه قرار میباشد یک بازدیدکننده به مشتری تبدیل خواهد شد اهمیت شیت در رابطه ما یا این که در رابطه کمپانی بیش تر از پیش ارتقا می‌یابد.

بعنوان طراح وبسایت یا این که صاحب و مالک کمپانی تمرکز ما بیشتر بر روی صفحه های داخلی تارنما و ارائه بهتر تولیدها میباشد و این فرمان موجب کاهش اعتنا به قسمت های مهم مانند برگه در رابطه ما و تماس با ما شود. در دنیای تجارت امروز، برندها و شرکتهای وسیع در رابطه با مشتریان و تولید حس آشنایی متقابل بسیار پیروز کار کرده اند تا جاییکه شما صاحبان اکثری از شرکتهای پهناور مانند اپل و گوگل را بخوبی می‌شناسید و حتی ممکن میباشد زندگینامه آنها‌را مطالعه کرده باشید.

عشق و علاقه شما به خواننده گان و هنرمندان تا حد

چرا شرکت ها عظیم اعتنا ویژه ای به رابطه دوطرفه با مشتریان در ساخت سایت

ساخت وب سایت

طراحی سایت تحت عنوان شاخه ای از هنر شناخته می گردد؛هنری که ابزارش خلاقیت بصری و علم اپ نویسی میباشد. ساخت وب سایت در وبسیما یک تجربه برنده برای شما ...
دارا‌هستند؟ ساخت‌و‌ساز آشنایی از کمپانی شما به چه شکلی قابل اجرا میباشد؟ پباده سازی مطلوب و ارائه داده ها در برگه در رابطه ما می تواند اولی گام شما درین مسیر باشد. در پی ۵ نکته حائض اهمیت برای تایپ کردن برگه در رابطه ما خوب در وبسایت را محاسبه میکنیم.
۱. آشنایی نیاز و غرض مشتریان
اشخاص به عوارض مختلفی به وب سایت شما وارد میگردند و وظیفه شما شناسایی نیاز و مقصود آنهاست. بعنوان نمونه یک طراح را آنالیز می کنیم؛ برای یوزرها مهم‌ترین نکات مشاهده مثال امور، قابل انعطاف افزارهای آیتم به کار گیری و سوابق عمل یک طراح خواهد بود. مشتریان بدنبال فردی میباشند که سند دانشگاهی دارای اعتبار، مثال شغل های مطلوب و خلاقیت کافی داشته باشد و شایسته ترین جای برای ارائه این داده ها برگه در رابطه ما یا این که در رابطه کمپانی خواهد بود.

در حالتی که تحت عنوان یک فریلنسر در حوزه های هنری و تخصصی عمل می کنید برگه در رابطه ما در واقع متنی برای معرفی کمپانی وجود ندارد بلکه تمرکز آن بایستی بر تخصص و تجربه شما از حیث تحصیلی و کاری باشد.


۲. به کارگیری از ادبیات مطلوب
شما می بایست تشخیص دهید که چه نوع ادبیاتی برای کاغذ در رابطه ما و رابطه بهتر با مشتریان مطلوب میباشد، این فرمان نیازمند آشنایی مشتریان غرض، مجموعه سنی و موضوع کار کمپانی میباشد. ادبیات مطلوب در کاغذ در رابطه ما می تواند موجب ساخت آشنایی نسبی و اعتماد در مشتریان شما خواهد شد.

بعنوان نمونه در صورتی شما وارد کننده امکانات فنی و مهندسی می‌باشید معرفی موسسات همکار، ارائه مدرک دارای اعتبار نمایندگی و اطراف کاری و تعداد پرسنل کمپانی در شیت در رابطه ما می‌تواند مشوق قابل قبولی برای همیاری اشخاص با شما باشد اما می بایست در حیث داشته باشید که ادبیات شما درین ورقه به طور کامل قانونی خواهد بود.

در مقابل برای یک مولف یا این که کارشناس ساخت محتوا رعایت استانداردهای نگارشی و مراقبت امضای نویسندگی در‌این متن اهمیت بسیار متعددی خواهد داشت.

۳. عدم به کار گیری از تبلیغات
برگه در رابطه ما محلی برای معرفی خویش و رابطه بهتر با مشتریان میباشد. درین قسمت نباید به معرفی تولیدات خویش و بها های آن ها بپردازید بلکه از این دور و بر برای معرفی هدف ها و سیاست های کلی کمپانی به کار گیری فرمایید، اذن دهید تا اشخاص با مطالعه شیت در رابطه ما تا حد بیشتری با شما و تفاوت های مهم شرکتتان با بقیه رقبا آشنا شوند.

به‌این تصور کنید که مزیت رقابتی شما در مقایسه با بقیه افرادی که در‌این حوزه کار میکنند چه میباشد و درین برگه علاوه بر معرفی کمپانی، هدف ها و منظره خویش را برای مخاطبین پر‌نور نمائید.

۴. به کار گیری از تصاویر کمپانی و کارمندان
برای ذکر قصه خویش و یا این که شرکتتان می‌توانید از تصاویر مطلوب نیز سود بگیرید، ارائه عکس هایی از فضا کمپانی و سوله، همایش ها و نمایشگاه هایی که در آن‌ها عمل داشته اید و یا این که حتی عکس کارمندان و مدیران کمپانی در کاغذ در رابطه ما می تواند تاثیر متعددی بر ساخت و ساز این رابطه و آشنایی داشته باشد.

ولی به کارگیری از تصاویر بستگی بدون واسطه به نوع استفاده کننده و غرض کسب و فعالیت شما داراست. از جمله برای یک دکان اینترنتی تصاویری از اطراف کاری کمپانی در قسمت پشتیبانی و ارسال اهمیت بیشتری برای یوزرها داراست. در حالیکه در صورتی شما یک ماشین کرایه ای تبلیغاتی می‌باشید بهتر میباشد از تصاویر مرتبط با نیروهای ایده پرداز و کارشناسان مطرح درین کاغذ به کارگیری فرمایید.

اعتنا فرمایید که کیفیت تصویر و رعایت تکنیک‌های فن‌ای عکاسی نقش مهمی در برقراری رابطه با استفاده کننده خواهد داشت. در شرایطی که عکاس خیر نیستید، سفارش می کنیم از سرویس ها عکاسی ماهر Kadro به کار گیری فرمائید. تصویر پایین مثال‌ای از سرویس ها این موسسه خوش ذوق وسلیقه در قضیه عکاسی پرتره و گروه میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


امروزه در تمامی کسب و امور سخن از بازاریابی هست بطوری که وصال به فایده بیشتر و جذب مشتری طراحی سایت در مشهد  در گرو داشتن استراتژی بازاریابی در کسب و عمل است . از این رو اشخاص برای آنکه در شغل خویش به پیروزی برسند لازمه آن داشتن بازاریابی در فعالیت میباشد . بازاریابی اصول مختلفی برای هر کسب و کاری داراست . اصول بازاریابی برای هر نوع شغلی گوناگون میباشد البته بعضا از کارها شالوده و مهم آن برای کلیه کسب و امور یکسان می‌باشد . که یکی‌از این اصول داشتن سایت است . استراتژی بازاریابی میگوید چنانچه میخواهید سهم بیشتری از بازار را بدست آورید بهتر میباشد برای خویش یک سایت داشته باشید . تعداد یوزرها فضای وب روز آپدیت در حالا ارتقاء هست به همین استدلال بخش اعظمی از آن‌ها‌را می قدرت تبدیل به مشتری نمود . برخی از کسب و عمل ها خویش را محدود به فعالیت در درون مرز و بوم نمیکنند و در صدد آن میباشند که به بازارهای جهانی راه و روش یابند . این اشخاص نیز برای رابطه با مشتریان فرنگی بایستی راهی را تعیین نمایند این‌شیوه جز سایت نمی تواند باشد یکی استراتژی های بازاریابی اینترنتی برای این تارنما ها دو زبانه یا این که یک سری زبانه کردن میباشد . زمانی قرار میباشد تارنما شما بوسیله عده ای با گویش های مختلف گزینه بازدید قرار بگیرد می بایست وبسایت به یک گویش دربین المللی اکران داده خواهد شد غیر وابسته از آنکه یک وب سایت دربین المللی بایستی به گویش میهن مبدا باشد در کنار آن می بایست با لهجه انگلیسی نیز اکران داده خواهد شد حتی برخی از وبسایت ها وجود دارا هستند که یکسری زبانه می باشند مانند تارنما های رزرو هتل و فروش بلیط های هوایی و زمینی .

 

ساخت سایت چندین زبانه
شاید بارهای با این نوع تارنما ها عکس العمل کرده باشیم . معمولا درین تارنما ها در بالای شیت سمت چپ یا این که راست مورد هایی برای تغییر و تحول لهجه وب سایت مو جود میباشد . با تعیین هر زبانی ، گویش همگی صفحه ها وبسایت عوض می شود . طراحی وب های یک سری زبانه به‌این سیرتکامل می‌باشد که برای هر لهجه مدیر متفاوتی وجود دارااست .همینطور میتوانید محتوای صفحه ها برای هر لهجه را با گویش های دیگر تغییر‌و تحول دهید . در پباده سازی این نوع تارنما ها دلیل نگران کننده seo وب سایت و شناسایی صفحه های به وسیله گوگل میباشد . دراین مورد می بایست اظهار کرد ، در حالتی که پباده سازی به طور صحیح انجام گیرد هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد . در پباده سازی این سیرتکامل تارنما ها بایستی مواقعی را رعایت کرد .

به کارگیری از متاتگ : برای آن که موتورهای جست و جو صفحه ها لهجه های دیگر وبسایت شمارا بشناسند بایستی آنان را متوجه نمایید و این عمل با استعمال از متا تگ ها قابلیت و امکان می پذیرید

به کارگیری از SubDomain : یکی شیوه هایی که می اقتدار تارنما را یک‌سری زبانه کرد استعمال از subdomain هست با به کار گیری از این طرز برای هر لهجه یک قالب غیروابسته تعریف و تمجید میگردد یک شیوه دیگر برای یکسری زبانه کردن که متداول هست این میباشد که بر روی به عبارتی قالب مهم وبسایت لهجه های متبوع اضافه میشود .

 

پیوند کردن : برای مخاطب پسند بودن تارنما ؛ در صفحاتی که برای گویش های گوناگون پباده سازی نموده اید لینک و پیوند گویش های دیگر را قرار دهید .

به کار گیری از گویش های میان المللی : بسته به نوع وب سایت و مخاطبان آن زبانی گزینش فرمائید که مطلوب باشد . گویش های در بین المللی ؛ انگلیسی ، عربی ، فرانسوی ، روسی ، اسپانیایی و چینی می‌باشند .

جلوگیری از ادغام گویش ها : درصورتی که وب سایت شما یکسری زبانه می‌باشد می بایست گویش های مصرف شده در هر کاغذ یکتا باشد برای مثال در صورتیکه استفاده کننده لهجه انگلیسی را برای بازدید از وبسایت شما گزینش نمود نباید هیچ واژه و کلمه فارسی در آن ورقه به کاربرده خواهد شد .

ترجمه مطلوب : در شرایطی که می‌خواهید محتوایی که به گویش مهم وبسایت ایجاد نموده اید به لهجه های دیگر وبسایت ترجمه فرمائید به هیچ تیتر از تارنما های ترجمه آنلاین استعمال نکنید چون قواعد امر گویش ، لهجه های متعدد با هم تفاوت داراست و این عمل سبب ساخت و ساز خطا های دستوری میشود . برای ترجمه بهتر میباشد از ترجمه کننده به کارگیری نمایید .

تغییر و تحول اتوماتیک لهجه : در برخی از وب سایت ها لهجه وبسایت با تغییر‌و تحول IP استفاده کننده عوض می شود . این فعالیت برای برخی از یوزرها خوشایند وجود ندارد ممکن میباشد بخواهند که خویش گویش وبسایت را به دلخواه تغییر تحول دهند . به همین برهان گزینش گویش را بر عهده یوزرها قرار دهید .

روش قرار گیری تعیین لهجه ها : همان گونه که گفته شد محل قرار گیری تعیین لهجه های وبسایت می بایست در مشاهده کرد یوزرها باشد تا بتوانند به راحتی گویش متبوع خویش را گزینش کنند . برای درج اسم گویش متبوع به به عبارتی لهجه قرار دهید مثلا لهجه فارسی را persian نگذارید بلکه فارسی قرار دهید . مسئله قابل اهمیت دیگر ؛ راست چین و یا این که چپ چین بودن محتوا می‌باشد . بعضا از لهجه ها مانند انگلیسی از چپ به راست نوشته میگردد و برخی دیگر مانند گویش فارسی از چپ به راست نوشته می‌شود در پباده سازی قالب وبسایت برای هر لهجه این قضیه را فراموش نکنید .

توده بندی
دقت نمائید که هر سایتی برای چندین زبانه شدن مطلوب وجود ندارد . درصورتی که یوزرها شما حقیقتا غیر اهل ایران هستند وب سایت را چندین زبانه فرمائید . اکثر وقت ها تارنما های صنعتی و این قبیل وب سایت ها که با کشورهای دیگر رابطه دارا هستند به صورت حتم می بایست دست کم از گویش انگلیسی پشتیبانی نماید . نکات نقل شده صرفا برخی از نکته هایی بود که در طراحی وب های دو زبانه بایستی رعایت گردد . بهتر میباشد ساخت سایت دو زبانه به وسیله ک طراح خبره انجام گیرد تا نکته ای از خودکار انداخته نشود . کمپانی ساخت وب سایت دارکوب قادر است این عمل را به شایسته ترین صورت برای وبسایت شما انجام دهد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


پباده سازی نخستین وبسایت طراح اینترنت! آیا این تیتر حقیقتا یک رشته و تیتر شغلی میباشد طراحی سایت در مشهد یا این که صرفا یک اسم دهان‌پرکن میباشد؟ در جواب بایستی بیان کنم که ساخت سایت صرفا نامی جالب وجود ندارد بلکه یادگیری آن قادر است شمارا به سمت فن‌ای هیجان‌انگیز و خارق‌العاده پیروز شود؛ به‌ویژه در‌صورتی‌که شیدا حل موضوع باشید و خلاقیت نحوه شما باشد.

البته شمایی که در نو در مسیر طراحی وب گام گذارده‌اید یا این که هنوز قدمی برنداشته‌اید ممکن میباشد مقداری حیران و سردرگم باشید. شاید با خودتان تصور کنید: اصول ساخت سایت چه می باشد؟ طراحان اینترنت چه می‌نمایند؟ شاید حتی بپرسید: ابداً ساخت سایت چه چیزی است؟ (آری ما تقارن زمانی در همین مرحله بودیم.)

جدول محتویات

1 اصول ساخت سایت
1.1 1- پباده سازی بصری حافظه بگیرید
1.2 2- یو ایکس (UX) یا این که تجربه کاربری را بیاموزید
1.3 3- با پباده سازی نرم افزار آشنا گردید
1.4 4- اچ‌تی‌ام‌ال (HTML) حافظه بگیرید
1.5 5- سی‌اس‌اس (CSS) حافظه بگیرید
1.6 6- درحال حاضر نوبت جاوا اسکریپت میباشد
1.7 7- مدیر بازه
1.8 8- ارتباطات
1.9 9- با بهینه سازی/ بازاریابی دیجیتالی/ رسانه‌های اجتماعی آشنا گردید
1.10 10- رئیس کسب‌وکار/ مشتری را خاطر بگیرید
اصول طراحی وب
زمانی به‌این فیض میرسید که طراحی وب سایت، فن‌ی مطلوب شماست یا این که خیر مایحتاج میباشد به سؤالات اساسی‌تری پاسخ دهید: حقیقتاً مورد نیاز چه چیزهایی را بدانید؟ مایحتاج میباشد کد نویسی حافظه بگیرید؟ چه ابزارهایی می بایست داشته باشید؟ آیا موردنیاز میباشد بدانید مشتری‌ها را چطور می بایست مدیر کرد؟

نگران نباشید! آغاز طراحی سایت‌وبسایت از آنچه می پندارید معمولی‌خیس میباشد. فقط کاری که مورد نیاز میباشد انجام دهید این میباشد که با اصول طراحی وب سایت آشنا گردید تا به‌زودی در مسیر صحیح قرار بگیرید.

 

نکته
نخست درباره‌ی جنبه‌های فنی شغل طراح اینترنت حرف می کنیم آنگاه بعضا مهارت‌های مدیریتی را توضیح می دهیم. کل این اختصارها و لغت ها خیره کننده میتواند ترسناک به حیث بیاید البته در‌حالتی که با مفهوم آن ها آشنا گردید و مقاله‌ها دیگر آران را هم بخوانید خیلی شل (و ولی مفرح!) خواهند بود.
1- پباده سازی بصری حافظه بگیرید
برای تبدیل‌شدن به یک طراح اینترنت مورد نیاز میباشد علم پباده سازی داشته باشید؛ ولی پباده سازی بصری با آنچه تا قبل از این از پباده سازی بصری در ذهن دارید پاره ای متعدد میباشد.

دراین مورد اصول پباده سازی به عبارتی چیزی میباشد که ظواهر و روح وب سایت را تشکیل می دهد. این اصول دربرگیرنده نسبت‌ها، تایپوگرافی، سیستم گرید (Grid) و تئوری رنگ‌ها میباشد؛ به‌عبارت‌دیگر، پباده سازی بصری، شما‌را در اخلاق و رفتار مودبوردها (moodboards)، شیوه به کار گیری از فونت‌های مطلوب اینترنت و پالت رنگی موعظه می‌نماید.

2- یو ایکس (UX) یا این که تجربه کاربری را بیاموزید
یو ایکس مخفف user experience یا این که تجربه استفاده کننده میباشد؛ به‌این معنا که زمانی فردی از یک اینترنت‌وب سایت بازدید می‌نماید چه حسی (لذت، متانت، ناامیدی و غیره) به وی دست میدهد.

از تمامی اساسی‌خیس یو ایکس یعنی مجاورت کردن پباده سازی‌هایتان به بینش مخاطب؛ یعنی چه‌طور میتوانید یک اینترنت‌وبسایت را طوری پباده سازی نمائید که به استفاده کننده به عبارتی چیزی را بدهد که نیاز دارااست.

برای انجام این فعالیت موردنیاز میباشد در امر یوزرها خویش تحقیق فرمائید و پرسونا تولید نمائید (خلاصه خصوصیات استفاده کننده غرض ذهنی). آن گاه صفحه ها و نقشه وب سایت را تدوین میکنید. مسیری را که یوزرها در وبسایت شما پیش می گیرند در جریان کاربری گزینش میکنید (به عنوان مثالً آیا مدام مستقیماً چهت نیل به کانال‌های اجتماعی کلیک می‌نمایند؟ یااینکه صرفا پیرو داده ها تماس می باشند؟).

3- با پباده سازی اپ آشنا گردید
مثل هر مدرس دیگری برای اینکه بتوانید کارتان را انجام دهید به ابزار مطلوب نیاز دارید. یکی اصول طراحی وب سایت همین میباشد که در باب استانداردهای صنعت مدنظرتان داده ها داشته باشید. این عمل مدام اثرگذار و اکثر اوقات وقت ها حیاتی میباشد.

اگرچه پباده سازی یک اینترنت‌وبسایت را می‌قدرت مستقیماً در مرورگر انجام اعطا کرد البته ابزارهایی مثل فتوشاپ، ایلوستریتور و اسکچ از آن دسته ابزارهایی میباشند که حدوداً مجموع طراحان برای نصیب‌های اساسی کارشان مثل اخلاق موکاپ‌ها، موادتشکیل دهنده اینترنت (برای مثالً لوگوها و تصاویر) و صدالبته تغییر و تحول و تقویت تصاویر از آنان استعمال می‌نمایند. شما نیز می بایست خاطر بگیرید چه گونه از آنها به کار گیری نمایید.

4- اچ‌تی‌ام‌ال (HTML) خاطر بگیرید
ممکن میباشد تصور کنید طراح وبسایت نیازی به یادگیری کد نویسی ندارد البته امروزه داشتن این مهارت علاوه بر اصول طراحی وب، جزو انتظارات کارفرماها برای اکثر زمان ها شغل‌های پباده سازی میباشد.

اچ‌تی‌ام‌ال عبارت اختصاریافته‌ی گویش آرم‌گذاری ابرمتنی (Hyper Text Markup Language) میباشد که یعنی گویش کد نویسی که از آن برای قرار دادن محتوا در کاغذ‌ی اینترنت استعمال میشود و به آن شیت ساختار میدهد.

این یعنی شیوه‌ی تبدیل کلمه ها به عنوان ها، گزاره، پانویس و همینطور روش‌ی قرار دادن محتواهایی مثل تصاویر، ویدئوها و گرافیک‌ها در اینترنت‌وبسایت‌ها.

5- سی‌اس‌اس (CSS) حافظه بگیرید
اکنون نوبت به همکار و هم پا اچ‌تی‌ام‌ال می رسد که به عبارتی سی‌اس‌اس یا این که ورقه‌های متواتر و مشبک (Cascading Style Sheets) میباشد.

سی‌اس‌اس، کدهایی میباشد که به جستجوگرها می گوید چه طور اچ‌تی‌ام‌ال را برای یک کاغذ اینترنت فرمت‌دهی نمایند و به آن مدل بدهند؛ به‌عبارت‌دیگر چیزی میباشد که منجر میگردد کل متون و دیگر محتواها خوب و قشنگ به حیث برسند.

با سی‌اس‌اس می توانید رنگ‌ها را تهیه و تنظیم نمائید، فونت‌ها را تغییر و تحول دهید یا این که پس‌قضیه‌ای شگفت‌انگیز اضافه نمائید؛ حتی می توانید شغل های دیگری را نیز انجام دهید.

اینجا دقیقاً به عبارتی مرحله‌ای میباشد که مهارت پباده سازی شما مورداستفاده قرار می گیرد و میتوانید ردپای خلاقانه خویش را در هر سایتی که اخلاق و رفتار میکنید به‌جا بگذارید.

6- هم اکنون نوبت جاوا اسکریپت میباشد
درحالی‌که می توانید پباده سازی‌هایتان را صرفا با به کارگیری از اچ‌تی‌ام‌ال و سی‌اس‌اس انجام دهید ولی درصورتی که بتوانید با جاوا اسکریپت هم کارکنید دراین باره رقابتی یک‌گام جلو می باشید.

جاوا اسکریپت به شما اذن می دهد مؤلفه‌های استاتیک تارنما‌تان را تعاملی نمائید؛ به عنوان مثالً به اینترنت‌وبسایت‌هایی که هنگامی وارد آنان می شوید ظواهر متفاوتی دارا هستند و زیباتر از سایر تارنما‌ها به حیث می‌رسند را نگاه نمائید؛ اسلایدرها، بلوک‌های متحرک، کاروسل‌ها و غیره با استعمال از این گویش به وجود می آیند.

 

تا اینجا
حال که نصیب‌های پباده سازی و فنی را پشت رمز نهاده‌اید، فقط چیزی که نیاز دارید افزودن تعدادی مهارت مدیریتی میباشد تا بتوانید در فعالیت ساخت وب سایت منظم و مؤثر باشید. اینها مهارت‌هایی می‌باشند که اکثر اوقات طراحان اینترنت به‌شدت به آنها براین باوراند؛ پس با یادگیری آن ها در اسرع وقت برای خودتان برهه زمانی بخرید.
7- رئیس بازه
صرف‌لحاظ از اینکه می خواهید طراحی وب را برای آزادکاری (فری‌لنسینگ) حافظه بگیرید یا این که برای عمل در کمپانی مایحتاج میباشد مدام روی دوران‌بندی و پروژه‌های خویش در دست گرفتن داشته باشید تا طراح وبسایت متمایزی گردید.

این یعنی آشنا شدن با نرم افزار‌های فایده‌وری مثل فهرست وظایف، روزنگار‌ها یا این که به‌ویژه درصورتی که در سازمانی پهناور می‌باشید یادگیری عمل با ابزارهای ره‌گیری پروژه مثل ترلو (Trello) یا این که جیرا (JIRA).

صرف‌حیث از اینکه از چه ابزاری استعمال میکنید می بایست بدانید اشراف بر هنرِ حق تقدم‌بندی و ره‌گیری کارهایتان در دنیای نامرتب طراحی وب سایت برای برد (و تندرست خل وچل) شما ضروری میباشد.

8- ارتباطات
در تعامل بودن و ارائه‌دادن ایده جزء اصول ساخت وب سایت میباشد که یک طراح اینترنت بایستی حافظه بگیرد. فارغ از داشتن ارتباطات و آداب معاشرت عالی نمی‌توانید از طراحی وب درآمدی کسب نمایید.

مورد نیاز میباشد مشتری‌هایتان را از مراحل انجام پروژه باخبر سازید، همینطور ایده‌هایتان را برای انجام فعالیت به آنها بگویید و خلاقیت‌هایتان را برایشان توضیح دهید.

در مواردی ممکن میباشد شما‌را برای انجام بازنویسی وبسایت یا این که تایپ کردن محتوا بخواهند؛ به‌ویژه درصورتی که خودتان به‌تنهایی عمل میکنید. پس به تقویت مهارت‌های نگارشی نیز بپردازید. این چنین می توانید مطمئن گردید که در هر موقعیتی بضاعت و توان ذکر نظراتتان را خواهید داشت.

9- با بهینه سازی/ بازاریابی دیجیتالی/ رسانه‌های اجتماعی آشنا گردید
ممکن میباشد این‌طور به لحاظ رسد که گروه مهارت‌های بهینه سازی (باصرفه‌سازی موتور کاوش)، بازاریابی دیجیتالی و رسانه‌های اجتماعی بیشتر مطلوب فروشنده‌هاست تا اینکه از اصول ساخت سایت‌وب سایت باشد.

البته از آنجایی‌که امروزه اکثری از کمپانی‌ها تولیدها خویش را از روش وب به فروش می رسانند و شما نیز نیاز دارید استعدادهای ساخت سایت‌سایتتان را اثبات نمایید (وقتی که در‌پی شغل میباشید)، می بایست آنان‌را حافظه بگیرید.

پی بردن مقدمات هر یک و به حافظه سپردن آن‌ها برای وبسایت خودتان یا این که مشتری‌هایتان شمارا در مسیر طراحی وب سایت‌وبسایت بسیار جلو می‌اندازد.

10- رئیس کسب‌وکار/ مشتری را حافظه بگیرید
درک کردن ترازو درآمد به‌تیتر یک کارمند یا این که آزادکار یاری می‌نماید که مطمئن گردید شرکتتان سودآور میباشد و می تواند دوام بیاورد.

مایحتاج وجود ندارد سند رئیس کسب‌وکار (MBA) بگیرید البته بایستی درکی حداقلی در زمینه‌ی هدف ها و مسائل مالی صاحبکار یا این که کسب‌وکار خودتان داشته باشید تا بتوانید از آن برای هدایت مسیر شغلی‌تان استعمال نمایید.

در‌صورتی‌که هم به‌طور بدون واسطه برای مشتری‌ها عمل ساخت سایت انجام می‌دهید، می بایست برنامه ای داشته باشید تا مطمئن گردید جریان نقدی و نیازمندی‌های پروژه‌تان در بلندمدت و کوتاه‌زمان در سالم بدون نقص به راز میبرند و قابل‌قبول میباشند.

فیض

در‌این نوشته‌ی علمی اصول طراحی وب را برای شما اسم بردیم و توضیح دادیم. در واقع با فهمیدن این 10 اصل می توانید تبدیل به یک طراح اینترنت گردید و بعداز بازه کوتاهی شغل خیر و خوبی پیدا نمائید. ولی به خیال و خاطر داشته باشید که دائما مطالعه فرمائید و نکات جدیدی حافظه بگیرید. نوشته‌ی علمی‌های آران را بخوانید و خودتان را به‌روز نگه دارید.

در صورتی ایده ها دیگری دارید یا این که می خواهید یک اصل به‌این آبادی اصل اضافه فرمایید کامنت بگذارید!

در صورتی‌که که قصد دارید اینترنت سایتی برای کسب و عمل شرکتی یا این که فردی خویش فعال سازی فرمایید یااینکه فعلا وبسایت دارید ولی از موقعیت و سعی آن رضایت چندانی ندارید، می‌توانید با مراجعه به این کاغذ و کامل شدن داده ها تماس خویش از مشورت بدون پول کارشناسان ساخت وب سایت آران برخوردار گردید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


خصوصیت‌ و مزیت‌های لهجه اپ‌نویسی PHP

مفسری
این گویش اپلیکیشن‌نویسی یک گویش مفسری میباشد. یعنی کدها به طور خط به خط به طراحی سایت در مشهد   وسیله مفسر (interpreter) تعبیروتفسیر و اجرا می شوند. لهجه‌های مفسری برخلاف لهجه‌های کامپایلری می‌باشند و هر یک مزیت و معایب خویش را دارا‌هستند که بهتر میباشد برای داده ها بیشتر به نوشته‌علمی‌ی تحت رجوع‌نمایید.

تفاوت گویش مفسری و کامپایلری

شی گرا
این لهجه از ورژن‌ی ۵ به بعداز شی‌گرایی پشتیبانی می‌نماید. نرم‌افزار‌نویسی شی‌گرایی برخلاف شیوه‌های روش‌ای می باشند. در نحوه‌های راه‌ای کد شما خط به خط و به ترتیب از بالا به ذیل اجرا می شوند.
طرز شی‌گرایی منجر می شود با تعریف و تمجید گونه های کلاس و شی ناچار به چندباره نویسی کدها نباشید. بتوانید کدهای درج شده را در پروژه‌های دیگر هم به کار گیری فرمائید وسرعت کدنویسی را بالا ببرید.
اما تعیین نحوه تایپ کردن کد به مدل شیوه‌ای و شی گرا بوسیله خویش شما انتخاب میشود و اجباری در آن وجود ندارد.

مولتی پلتفرم
یکی مزیت‌های گویش php‌ این میباشد که می اقتدار آن را روی ویندوز، لینوکس، مکینتاش و.. اجرا کرد و در این باره محدودیتی برای شما ساخت و ساز نخواهد کرد.

پشتیبانی از دیتابیس‌ها
این گویش از بیشتر مقر‌داده‌های پر اسم و رسم پشتیبانی می‌نماید. شما حین عمل با php‌ میتوانید از mysql Oracle ،mangoDB، و… استعمال نمایید.

یادگیری سهل و آسان
گویش php یک گویش نرم افزار‌نویسی سطح بالاست که بخش اعظمی از اوامر آن مشابه جملا‌ت گویش انگلیسی می‌باشند. این لهجه منابع متعددی برای یادگیری دارااست و انجمن‌های مختلفی برای رفع ایرادات نرم‌افزار‌نویسان ساخته شده است.
جامع‌ترین منبع یادگیری این گویش هم اینترنت‌وبسایت php.net میباشد که در‌حالتی که به لهجه انگلیسی مسلط باشید بسیار آموزنده خواهد بود.


آنالیز یک مثال کد از PHP
در صورتی به‌این گویش عشق و علاقه پیدا کرده باشید و جواب پرسش نخستین یعنی PHP چه چیزی است را اخذ کرده باشید، احتمالاً دوست دارید طرز‌ی تایپ کردن کدهای PHP را هم مشاهده کنید. برای تایپ کردن کدهای PHP کافیست قطعه کد مدنظر خویش را در فولدر HTML بنویسید و فرمت فولدر را از html. به php. تغییر‌و تحول دهید.
همینطور برای اجرای کدهای php در سیستم به طور لوکال نیاز به یک سرور مجازی دارید که می توانید برای اجرای آن از اپ Xampp یاری بگیرید.

معرفی اپلیکیشن xampp و نحوه نصب آن

خب پس از تولید فولدر نخستین و نصب برنامه مایحتاج کافیست کدی مانند کد پایین را بنویسید و خروجی شبیه‌ی تصویر ذیل در مرورگر اخذ فرمایید.


اجرای اولی کد php
در تصویر بالا یک مدرک html ساخت‌و‌ساز گردیده و در آن یک خط کد php‌ درج شده میباشد که درخواست اکران عبارت hello world را در یک تگ p می دهد.


خب درصورتی که شما هم عشق‌مند شدید که‌این لهجه زیر اینترنت را بیاموزید ولی نمی‌دانید از کجا آغاز نمائید ما به شما نقشه رویکرد بسط‌دهندگان اینترنت را سفارش میکنیم. درین نوشته‌ی‌علمی مقصود اساسی جواب به پرسش ” PHP چه میباشد ” بود. در نوشته‌علمی‌ی تحت کاربردهای دیگر این گویش را بخوانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


متقاضی ها حقیقی و واقعی:

تصویر جواز عمل  طراحی سایت در مشهد (در شکل وجود)
تعهدنامه شخصیت حقیقی و واقعی
تقاضاکنندگان حقوقی (تجاری /غیرتجاری):

تصویر اطلاع رسانی مجله قانونی
تصویر اصل پایه‌طومار
اطلاع رسانی آخری تغییرات نشانی (در شکل وجود)
اطلاع رسانی پایانی تغییرات اسامی اعضای هیئت مدیره (در شکل وجود)
اطلاع رسانی نهایی تغییرات مورد عمل کمپانی (در شکل وجود)
تعهدنامه شخصیت حقوقی
تصویر پروانه/جواز عمل
درخواست کنندگان دولتی:

تصویر طومار در سربرگ قانونی سازمان با امضای منزلت مسئول مربوطه بر پایه ی وابستگی اینترنت‌وب سایت به دستگاه دولتی مزبور.

فرآیند دریافت نشانه اعتماد الکترونیکی
برای تسریع کارها مرتبط با دریافت علامت الکترونیکی اعتماد بهتر میباشد ضوابط و معیارهای متبوع این سازمان را در وبسایت خویش اعمال فرمائید. ضوابط و دین‌طومار‌های متبوع تماما در اینترنت‌تارنما این سازمان درج شده‌است. شما همینطور می توانید از قسمت سوال های متداول، جواب بخشی از پرسش‌های خویش را پیدا نمایید. به حافظه داشته باشید فقط اینترنت‌وب سایت‌هایی میتوانند نشانه اعتماد الکترونیکی اخذ نمایند که فروشنده‌ی فرآورده یا این که سرویس ها میباشند. اینترنت‌وب سایت‌هایی که صرفا کسب‌و‌فعالیت خویش را تبلیغ می‌نمایند یا این که از روش تلفن از مشتری‌های خویش توصیه میگیرند، نیازی به اخذ نشانه اعتماد الکترونیکی ندارند.
به مراد نام نویسی به نشانی https://enamad.ir مراجعه کرده و بر روی مورد \"ورود به سامانه\" کلیک نمائید.
برای ساخت و ساز اکانت کاربری بر روی آیتم \"ساخت و ساز اکانت کاربری\" کلیک فرمایید.

 

از منوی \" نوع شخصیت \" فرد حقیقی و واقعی - تبعه کشور‌ایران را گزینش کنید.

 

پس از تعیین آیتم فردی – تبعه جمهوری اسلامی ایران، فرم عوض شده و ستون هایی برای شما ساخت و ساز میگردد که با لبریز کردن این ستون ها فرم شما کامل شدن گردیده و پیامی بر طبق پیروزی نام نویسی برایتان ظواهر میشود.
بعداز این مرحله وارد نشانی اینترنتی خویش گردیده و بر روی پیوند فعال سازی کلیک نمائید.

 

اینک میتوانید با شناسه و راز عبور خویش وارد پنل کاریتان گردید. بعداز ورود، کاغذ پروفایل فردی شما در تارنما اینماد به طور ذیل نشان داده میشود.

 

در‌این مرحله از منوی سمت راست همانگونه که در تصویر معین شده‌است، بر روی آیتم \"کامل شدن داده ها\" کلیک کنید.

 

در شکل کامل شدن درست مجموع آیتم ها، بعداز ذخیره فرم پیامی بر پایه ی \" تثبیت داده ها باموفقیت انجام شد\" را مشاهده خواهید کرد. با مشاهده این پیام بر روی دکمه \"تایید\" کلیک کنید.
بعداز کامل شدن فرم داده ها، بر روی مورد \" لود مدارک \" کلیک نمائید.

 

درین مرحله، لود دو سند تصویر کارت ملی و تصویر اولیه شناسنامه ضروری میباشد. در شکل رغبت میتوانید تصویر پرسنلی و تصویر کارت آخر سرویس (برای آقایان) را نیز لود فرمائید.

در شکل بار گذاری درست هر سند، پیامی بر طبق \" فولدر متبوع با پیروزی بار گذاری شد \" برای شما نمایان میشود.

درین مرحله بر روی آیتم \"احراز نام و نشان\" نمائید.

 

درین مرحله به خواسته تایید گوشی تثبیت گردیده، می بایست کد ارائه گردیده را به شماره ای که مشاهده میکنید، پیامک فرمائید.

 

بعداز ارسال پیامک از شماره تلفن ملازمت و همراهی که تثبیت کرده اید، حداکثر به مقطع روستا دقیقه طاقت فرمائید و بعد از آن با کلیک بر روی مورد \"خروج از سامانه\" از سامانه اینماد بیرون گردیده و مجددا با درج اسم کاربری و راز عبور خویش به سامانه وارد گردید.

بعداز ورود دوباره به سامانه پیام پایین را مشاهده خواهید کرد:

\"درستی گوشی شما تایید شده‌است.\"

بعداز آن نوبت به احراز تلفن اثبات میگردد که به به عبارتی صورتی که بیان شد بایستی تایید شود.

بعداز آنکه تلفن اثبات نیز تایید شد پیام پایین را مشاهده خواهید کرد:

\"درستی تلفن اثبات شما تایید شده‌است.\"

در‌این مرحله بر روی مورد کسب و فعالیت در منوی ست راست پنل کاربری خویش کلیک کرده و ذیل منوی \"اضافه کردن کسب و فعالیت\" را گزینش کنید.

 

در‌این مرحله فرمی نشان داده میشود که در آن بایستی داده ها مرتبط با کسب و فعالیت خویش را وارد کنید.

نکته: دقت داشته باشید درین فرم \"نوع عمل\" را غیرصنفی گزینش نمائید.

بعد از تحلیل سایت شما بوسیله متخصص، در حالتی که کسب و عمل شما در زمره کار های صنفی قرار گیرد، با اعلام متخصص، نوع کار را به صنفی تغییر تحول دهید. (قابلیت تغییر‌و تحول نوع عمل بعداز ذخیره فرم وجود داراست)

قابل ذکر میباشد بخش اعظمی از کسب و شغل های دارنده ملک اداری یا این که تجاری نیستند. از این رو می بایست آدرسی را که می قدرت با اداره کنندگان کسب و عمل رابطه برقرار کرد (هر یک سری مسکونی) در‌این نصیب تثبیت نمود.

نکته: برای تثبیت تلفن به طبع کد پیش شماره شهر فارغ از مسافت درج خواهد شد. در ورود شماره کد پستی نیز اعتنا فرمائید چون درستی آن آنالیز میشود.

بعد از کامل شدن و ذخیره فرم پیام پایین نشان داده می شود:

\" تثبیت دامنه با پیروزی انجام شد \"
درین مرحله از منوی سمت راست بر روی مورد \"رئیس کسب و عمل\" کلیک نمائید:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


تحلیل خطای INTERNAL SERVER ERROR در وردپرس :
گه گاه ممکنه با خطای ۵۰۰ در سایتتون رو به رو بشید ، این غلط عموما از سمت سرور می‌باشد . شایسته ترین کاری که درین موقع میتونید انجام بدید این می باشد که یک قهوه برای خودتون صحیح فرمائید و معطل بشینید تا ایراد برطرف بشه

:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 217

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


یک ورقه اینترنت اثبات میباشد که برخلاف صفحه ها اینترنت پویا که به وسیله یک اپ اینترنت ساخت‌و‌ساز میشود دقیقاً به طور ذخیره گردیده به مرورگر اینترنت تحویل داده می شود. در سود، یک ورقه اینترنت استاتیک، داده ها مرتبط با تمامی یوزرها را با اعتنا به امکان‌های امروزی یک سرور اینترنت، برای دعوا درخصوص نوع محتوا را نشان می‌دهد. قابلیت اینترنت آپ تو دیت رسانی و دستکاری وب سایت‌های استاتیک به وسیله صاحب و مالک وبسایت نیست.

یک اینترنت وبسایت استاتیک، بی آلایش‌ترین اینترنت سایتی میباشد که میتوانید آن را بسازید. تارنما‌های استاتیک با HTML و CSS و فارغ از نرم‌افزار نویسی و رابطه با مقر‌های داده پباده سازی و ساخته میگردند. در اینترنت وبسایت استاتیک، تعامل با استعمال از لینک و پیوند‌ها قابلیت پذیر میباشد. تارنما‌های استاتیک بی آلایش‌خیس از وبسایت‌های داینامیک می‌باشند، زیرا اینترنت تارنما استاتیک نیاز به رمزگذاری و علم فنی کمتری دارااست.

همه اجزا درین تارنما‌ها اثبات و غیرقابل تغییر تحول میباشد و هیچ رابطی مانند مدیر محتوا برای تغییر و تحول یا این که بروز رسانی به وسیله دارندگان تارنما نیست.

در‌این وب سایت قابلیت ساخت و ساز تغییرات با به کار گیری از در اختیار گرفتن پنل نیست؛ زیرا درین وبسایت هیچ در دست گرفتن پنلی نیست. پس در صورتی میخواهید تغییراتی را اِعمال نمائید می بایست با امداد طراح وبسایت این عمل را انجام دهید؛ و در حالتی که نیاز باشد که تغییراتی را اِعمال نمائید بایستی این تغییرات به سیرتکامل‌ای صورت بپذیرد که ساختار اساسی وبسایت هیچ تغییری نکند.

با به کار گیری از طریق استاتیک، می‌توانیم وبسایت‌های کوچک را بسازیم و آنها‌را رئیس کنیم، البته وب سایت‌های وسیع با صدها و یا این که هزاران کاغذ را نمی‌توانید با استعمال از این طرز مدیر نمایید. در سایت‌های استاتیک، داده ها و محتوای سایت مجموعاَ گردآوری و پباده سازی می گردد.

وبسایت‌های استاتیک از لهجه‌های html, css, javascrip به کارگیری می‌نمایند و صفحه ها آن ها به دستکاری دوباره برای تغییر تحول نیاز دارا هستند.

واژه ی استاتیک به چه مضمون‌ میباشد؟
استاتیک معانی مختلفی داراست، برخی از آنها عبارت‌اند از: بومی، اثبات، راکد، بی جنبش، ایستاده، ایستا، متعلق به اجسام بومی.

 

مزایای ساخت سایت استاتیک چه می باشد؟
بعضا از مزایای تارنما استاتیک عبارتند از:

سریع گسترش پیدا می نماید.
توسعه و گسترش ی آن ارزان‌خیس میباشد.
میزبانی ریلکس‌خیس میباشد.
برای سایت‌های کوچک ایده آل میباشد.
نیاز به منبع معدود.
تحویل سریع و فوری.
امنیت نسبتاً بالا.
مطلوب برای کمپانی‌های کوچک.
پباده سازی غیر وابسته صفحه ها اینترنت
صفحه های اینترنت در وبسایت‌های استاتیک به طور جدا کد نویسی شدند و به طور جدا هم ذخیره می گردند.
توصیه می‌کنیم این نوشته‌ی‌علمی را هم بخوانید:
طراحی وب با قالب مهیا | ارزیابی حقیقی و واقعی مزایا و معایب ۲۰۲۰ | مجموعه پنتاما
۷ استدلال به کار گیری از تارنما استاتیک
امنیت زیاد
به‌این انگیزه که در نصیب سرور وب سایت‌های استاتیک هیچ سیرتکامل نرم افزار نویسی انجام نشده، این وبسایت‌ها از امنیت بالایی برخوردار میباشند. هیچ پلاگین ی پویایی برای میزبانی سایت نیست. سایت‌های استاتیک نسبت به تارنما‌های داینامیک امنیت بیشتری دارا‌هستند، چون به افزونه‌های CMS اعتماد ندارند. API و JavaScript برای انجام عملکردهای پویای اینترنت سایتهای استاتیک به کارگیری میگردند و خطر هک شدن را از میان می‌برند. از طرف دیگر، تارنما‌های فعال به جهت منابع چندگانه و پلاگین ها، بسیار مستعد هک شدن می‌باشند. تارنما‌های استاتیک به جهت پباده سازی با گویش‌های کلاینت ساید مانند HTML، JQuery، نسبت به وبسایت‌های داینامیک CSS امنیت بالاتری دارا‌هستند.

هزینه پباده سازی تحت
هزینه پباده سازی این وب سایت زیر میباشد و در صورتی بخواهید شرکتی برای شما تارنما استاتیک پباده سازی نماید، راحی استاتیک نسبت به وب سایت داینامیک هزینه کمتری خواهد داشت.

دارنده تعداد صفحه های محدود
تعداد صفحه های این نوع وب سایت‌ها معمولاً میان ۵ الی ۱۰ شیت میباشد، اما قادر است بیشتر هم باشد.

 

سرعت بالا
تارنما استاتیک به جهت نداشتن مقر داده با سرعت بیشتری بارگیری میگردد؛ بدین ترتیب، سرعت طراحی سایت در مشهد  استاتیک قریه برابر بیشتر از وبسایت داینامیک میباشد. طبق پژوهش ها صورت گرفته، حدود ۴۷٪ از اشخاص انتظار دارا‌هستند که‌این سایت در بازه ۲ ثانیه بارگیری گردد و ۴۰٪ از اشخاص درانتظار بار گذاری این سایت برای بازه زمانی مقطع بیشتراز ۳ ثانیه نخواهند بود. گسترش دهندگان اینترنت دائماً در سعی میباشند تا سرعت را ارتقا دهند، زیرا ارتقاء سرعت منجر بهبود تجربه ی مخاطب می شود.

میزبانی اینترنت و هزینه
تارنما‌های استاتیک دارنده پرونده‌های HTML اصلی می‌باشند که به فضای کمتری نیاز دارا هستند تا میزبانی این تارنما‌ها ارزان‌خیس از سایت‌های داینامیک گردد. سازمان هایی که دارنده اینترنت تارنما استاتیک میباشند، در هزینه‌های خویش صرفه جویی می نمایند و آن منابع را برای ترکیب بنا‌های اتومات برای ترکیب جدیدترین تغییرات در سیستم هدایت می نمایند.

صاحبخانه اینترنت، نیازی به پشتیبانی از یک گویش یا این که چارچوب خاص ندارد. در واقعیت، حقیقتاً به ویژگیهای نرم افزار شما اهمیتی نمی دهد. تنها بایستی بدانید که چه‌طور پوشه‌ها را سیو نمائید و سریع به آنها خدمت دهید!

مقیاس پذیری
سفارش می کنیم این نوشته ی علمی را هم بخوانید:
طراحی وب فیلم و سریال به طور تماما ماهر و منحصر
چه کارهایی بایستی صورت پذیرد که وبسایت تان فعال‌سازی خواهد شد؟ برخورداری از ترافیک پهناور در یک تارنما داینامیک ممکن میباشد یک فرایند سخت باشد. وبسایت‌های استاتیک اساس با لهجه نرم‌افزار نویسی HTML را می شود به راحتی با ارتقا پهنای باند اندازه گیری کرد.

پیشرفت‌های فناوری
وبسایت‌های مغازه‌های آنلاین در پیشین بایستی به سایت‌های پویا یا این که داینامیک توکل می کردند و آن نرم‌افزار نویسی پیچیده را مخلوط کرده و با اپ نویسی خسته کننده سروکار داشته باشند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


پاپ آپ چه است و چرا بوجود آمد؟
سالیان پیش، پاپ آپ تحت عنوان یک عنصر کاربردی در اکران محتوا، رویکرد خویش را در ساخت وب سایت گشوده کرد. طراحی سایت در مشهد هدفی که پنجره‌های پاپ آپ داشتند این بود که بتوانند محتوای اساسی و ما یحتاج استفاده کننده را سوای تغییر‌و تحول در ساختار کلی اینترنت‌وبسایت به اکران بگذارند.

بعداز مدتی، اکثری از تارنما ها از این خصوصیت خوب، سوءاستفاده کردند و وجهۀ تبلیغاتی به آن دادند. هنگامی تمامی مکان وب پر‌از پاپ‌آپ‌های تبلیغاتی شد، این موسسه گوگل بود که مانند مدام به نجات یوزرها آمد.

طبق قانون ها نو گوگل، وب سایت‌هایی که تبلیغات متعددی در تارنما خویش دارا‌هستند، با کاهش مرتبه در شیت حاصل گوگل مواجه می شوند. نقص‌ مهم البته جایی بود که در آن بازه زمانی ضوابط شفافی برای یک پاپ آپ مقبول گوگل و یوزرها وجود نداشت.


میتوان خاطرنشان کرد، خصوصیت‌های خوب و بد یک پاپ آپ قابل تشخیص نبودند. در‌این میان پرسش دیگری ذهن عشق و علاقه‌مندان را درگیرد کرد: آیا در وهله نخستین، استعمال از پاپ آپ راه درستی برای ارتقاء مشترکین روزنامه، پروموت کردن تخفیف‌های نو و معرفی نوشته‌ی‌علمی‌های جدید میباشد؟

درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم نخست کل ابهاماتی که در قضیه استعمال از پاپ آپ برای شما وجود داراست را برطرف کرده و با نگاهی زود گذر بر حالت شرایط کنونی پاپ آپ در ساخت سایت، 18 سفارش عملی و اثر گذار را به شما ارائه نماییم.

گونه های پاپ و تفاوت همت آن ها
اذن دهید نخست ببینیم پاپ‌های فعلی چه ظاهری دارا هستند، با چه هدفی از آن ها به کار گیری می‌گردد و ابداً چرا می بایست آنان‌را در پروژه های ساخت سایت استعمال کنیم.

Modal: یکی رایج‌ترین اشکال پاپ آپی میباشد که یوزرها در فضای اینترنت با آن روبرو میگردند. این نوع از پاپ آپ‌ها معمولاً به محض آمدن شما به وبسایت، در زیر یا این که کناره شیت ظواهر می گردند.

Interstitial: این نوع از پاپ آپ با ورود شما به تارنما، مجموع شیت را پوشش میدهد و برای مشاهده محتوای برگه می بایست نخست از شر آن خلاص گردید.

Notification Bar: این سبک معمولا مشابه به یک نوار آگهی، در بالاترین یا این که زیر‌ترین قسمت شیت قرار میگیرد.


به کارگیری از پاپ آپ لزوما فعالیت اشتباهی وجود ندارد. در واقع مهم‌ترین فاکتوری که بر کیفیت پاپ آپ تاثیر گذار میباشد محتوای قرار گرفته در آن و روش دسترسی مخاطب به فضای مهم ورقه میباشد. مثال های ذیل را میتوان تعیین های صحیح برای به کارگیری از پاپ آپ دانست.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


معمولاً عده ای که در مورد ساخت سایت شرکتی عمل دارا‌هستند، بازه خویش را صرف سعی برای اثرگذاری بر مخاطبان نمی کنند. طراحی سایت در مشهد  هر چه کاربر مقطع بیشتری در وب سایت بماند و نقاط جالب بیشتری، رغبت وی به خرید بیشتر میگردد. یک کدام از مهمترین لوازمی که برای جذب مخاطبان در هنگام ساخت سایت نیاز میباشد، ساخت نقاط کانونی میباشد.

غرض و خواسته از نقطه کانونی در ساخت وب سایت شرکتی
نقطه کانونی، نصیب ویژه‌ای از یک برگه اینترنت میباشد که ما قصد داریم دقت استفاده کننده را به آن جلب کنیم. این قسمت می بایست نسبت به قسمت‌های دیگر متمایز باشد. چنانچه که چنین نقاطی در وبسایت خویش داشته باشیم میتوانیم هر مورد‌ای که خواستیم را آیتم تأکید در اختیار بگذاریم و غرض اساسی اینترنت‌وب سایت را روی آن بگذاریم.

یکسری نقطه کانونی مطلوب میباشد؟
در‌حالتی که که قصد دارید از این نقاط در وبسایت خویش استعمال فرمایید، بهتر میباشد بدانید که شایسته ترین تعداد، یک نقطه کانونی میباشد. در واقع با یک نقطه کانونی در هنگام ساخت وب سایت به استفاده کننده خویش اعلام میکنید که مهمترین غرض شما در ساخت سایت شرکتی چه میباشد.

ولی قابلیت و امکان استعمال از دو و یا این که یک سری نقطه کانونی نیز وجود دارااست اما می بایست برای گزینش معیار اهمیت هر مورد از نقاط، یک سلسله مراتب دیداری برای آن ها در لحاظ بگیرید تا این نقاط به ترتیب اهمیت گزینش شوند.

نقاط کانونی را در کجا در اختیار بگذاریم؟
در شرایطی‌که که اراده خویش را جزم کرده‌اید که در هنگام ساخت سایت شرکتی از این نقاط استعمال نمایید، شایسته ترین جای شیت اولیه (منزل) وبسایت میباشد. گفتنی میباشد که ساخت و ساز فقطً یک نقطه کانونی در کاغذ اولیه تارنما یک نادرست رایج به وسیله طراحان وب سایت میباشد. همگی صفحه ها تارنما بایستی یک نقطه کانونی داشته باشند که استفاده کننده بتواند با‌گاز آن نقطه را ببیند و به آن دسترسی داشته باشد.

در نوشته‌ی‌علمی «روش تولید نقاط کانونی در ساخت سایت شرکتی» به چگونگی تولید این نقاط خوا هیم پرداخت.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


همیت ساخت سایت در رونق کسب و عمل
امروزه داشتن یک وبسایت شغلی و فردی برای ماهر های عرصه کسب و عمل و کسانی   طراحی سایت در مشهد  که میخواهند مهارت های خویش را به اکران بگذارند یک ضرورت بالقوه میباشد. در بعدازظهر حاضر، وب تحت عنوان یک ابزار رابطه عمومی و جمعی آیتم استعمال قرار می‌گیرد. اکثری از شرکت ها عظیم و صاحبان کسب و فعالیت و کارآفرینان از روش ساخت سایت ماهر شغل ها خویش را در سراسر کره زمین توسعه و گسترش می‌دهند. در صورتیکه شما هم قصد به فعال‌سازی وبسایت یا این که دکان اینترنتی خویش را دارید، بایستی دقیقا بدانید که چه نوع کسب و کاری دارید و با چه مشتریانی در رابطه خواهید بود تا پیشنهاد ساخت سایت ماهر را به متخصصان ماهر طراح وب سایت بسپارید.

پباده سازی ماهر وبسایت از مواقعی میباشد که تاثیر بسیار متعددی بر رونق کسب و فعالیت شما خواهد گذاشت؛ به عنوان مثال: دستیابی به هدف ها زیادی که مهم‌ترین آن ارتقاء ترازو درآمدتان میباشد. برای مثال اصلی­ ترین خصوصیت­ های طراحی وب: گستردگی دسترسی به داده ها یک تارنما و هزینه مطلوب در مقایسه با امکاناتی که برای یوزرها در دست قرار میدهد و اساسی­ خیس از همگی می­اقتدار آن را به روزرسانی و مدیر کرد؛ می­ باشد.

طراحی وب عاملی میباشد که قادر است به طور مثبت یا این که منفی بر بازدهی تارنما و جلب لحاظ یوزرها تاثیر گذارد. سایتی که قشنگ پباده سازی گردیده باشد، مانند فردی میباشد که در واکنش اولیه با شما ظاهری خوشگل و نیکو دارااست. علاوه بر این سرعت بالای بارگذاری شدن وب سایت شما و ساخت و ساز محتوای مطلوب و جالب نیز بسیار دارای اهمیت میباشد. همینطور قیمت ارزان و مقرون به صرفه بودن سرویس ها ساخت سایت، عاملی میباشد که برای کسانی که در اولِ شیوه ایجاد اشتغال و آغاز کار خویش می باشند نیز ملاک به حساب آورده می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


یادگیری جاوا اسکریپت
از سایر فرایند ساخت سایت که مخصوصا در وب سایت های داینامیک اهمیت بالایی داراست، یادگیری جاوا اسکریپت است. وب سایت های تعاملی که مخاطب با سرور رابطه برقرار می نماید از موادسازنده و المان هایی برخوردار است که پباده سازی آنان با لهجه اپ نویسی جاوا اسکریپت شکل میگیرد.   طراحی سایت در مشهد   در شرایط کلی می اقتدار اعلام کرد در‌صورتی‌که قصد دارید وب سایت شما به نوعی با دقت به نیاز مخاطب تغییر‌و تحول اخلاق دهد، مورد نیاز میباشد از جاوا اسکریپت به کارگیری فرمائید. از جمله قوانینی را در لحاظ بگیرید که قصد داشته باشید با انتقال موشواره روی یک دکمه، تغییر و تحول رنگ را به ظاهر آن ملاحظه کنید، در‌این‌صورت‌ مورد نیاز میباشد از جاوا اسکریپت استعمال فرمائید. قرار دادن امکان زوم روی تصاویر، پخش فولدر های صوتی و تصویری و برنامه کودک در صفحه های اینترنت مثلا نماد های کاربرد جاوا اسکریپت در طراحی وب می‌باشند.

گزینش ابزارهای گرفیکی
پباده سازی گرفیک یکی‌از مهمترین بخشها در طراحی وب سایت هست که وظیفه آن پباده سازی ظواهر یک وبسایت در قابل انعطاف افزارهای متفاوت از قبیل فتوشاپ میباشد. یک فرانت اند می بایست بتواند طرح ارائه گردیده به وسیله طراح گرافیک را به کد تبدیل نماید. برای اینکه بتوانید ظواهر تارنما را شل خیس و در کمترین مدت انجام دهید، توصیه میکنیم به یکی‌از قابل انعطاف افزارهای گرافیکی ساخت وب سایت از قبیل scketch مسلط گردید. این اپلیکیشن در پباده سازی نرم افزار های گوشی نیز کاربرد بسیار متعددی داراست.

برقراری رابطه وب سایت با سرور با PHP
یک کدام از مهم‌ترین قدم های آغاز ساخت سایت، اشراف کشف کردن بر لهجه های اپلیکیشن نویسی هست که رابطه در بین وبسایت و سرور را برقرار می سازد. گویش های مختلفی در‌این حوزه وجود دارا هستند که یک کدام از پرکاربردترین آن‌ها PHP میباشد. با یادگیری PHP و مسلط شدن بر مقر های داده می اقتدار قدم های موثری در تارنما های داینامیک برداشت. با مروری بر وبسایت های بسیار مشهور و اسم آشنا مانند فیسبوک، ویکی پدیا، یاهو، وردپرس، فلیکر و Tumblr که تمامی تعاملی می‌باشند متوجه اهمیت بسیار زیاد یادگیری php برای استارت ساخت سایت خواهید شد.

گزینش IDE و Text editor برای ساخت وب سایت
کل برنامه نویس ها بک اند و فرانت اند صحیح مانند یک مکانیک به باکس ابزار نیاز دارا هستند و حتما هر چه ابزارها کار کشته خیس و کاملتر باشد در غایت همت و بازدهی بهتری را شاهد خواهید بود. تعیین IDE و Text Editor یک کدام از دیگر از قدم های آغاز ساخت وب سایت میباشد که به شما ابزارهایی را برای کدنویسی بهتر با خوانایی فراتر ارائه میدهد. ویرایشگرهای متن یا این که Text Editorهای متنوعی اکنون در دسترس میباشند که می قدرت آن ها را تعیین کرد که از دارای شهرت ترین آن‌ها Microsoft Visual Studio، PhpStorm، Microsoft Expression Web میباشند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


مورد ها به کارگیری کادر ورک بوت استرپ

قاب ورک ها میتوانند مجموع قسمت هایی که مایحتاج ما میباشد با کدهای فراهم در مشت ما قرار دهند تا نرم افزار یا این که وب سایت خویش را به نحو احسن پیش ببریم. مورد ها به کارگیری کادر ورک بوت استرپ برا گونه های پروژه های کوچک و وسیع کاربرد دارااست.

اکثر استعمال کادر ورک ها از نوع استرپ برای مواقعی میباشد که دارنده فیچرهای زیادی می‌باشند که ما قصد داریم از آن‌ها را بسازیم. ولی با اعتنا به برهه زمانی متعددی که از ما می‌گیرد، در‌پی بوت استرپ می‌رویم. می قدرت خاطرنشان کرد قاب ورک بوت استرپ قسمت عظیمی از تولید فیچر را برعهده داراست. اکثر عده ای که در موضوع functionality کار دارا‌هستند و می‌دانند که در شرایطی که در ادامه ایجاد انبوه فیچر بروند دوران متعددی از دست خواهند اعطا کرد از بوت استرپ به کار گیری می نمایند.

به این دلیل که کادر ورک بوت استرپ قادر است بیشتراز 80 درصد ساخت وب سایت آنها‌را انجام دهد و این افرادتمرکز اساسی خویش را با خیال و خاطر شل بر پروژه خویش قرار دهند. با دقت به امکان های فراوان استرپ، برنامه نویس ها میدانند که ظواهر و ساختار تارنما آنها به خیر و خوبی بوسیله بوت استرپ انجام می‌شود. از طرفی زمانی که سایتی طاراحی میکنیم، نیاز به فیچرهای متفاوت به طور اشتراکی میباشد. فیچرهایی همانند دروپ، داون، کروسر و .... که برای آنها می شود به مکان کدنویسی از کادر ورک بوت استرپ بهره برد.

مطالب دارای ارتباط: شیوه ی تعیین شایسته ترین فونت در ساخت وب سایت

شیوه های نصب قاب ورک بوت استرپ

برای آنکه برای پیش بردن هدف ها طراحی وب سایت خویش از کادر استرپ استعمال کنیم دو روش برای نصب کاربرد داراست. طراحی سایت در مشهد یکی نحوه های نصب کادر ورک بوت استرپ شرایط بیسیک میباشد. بیسیک تحت عنوان شالوده به نوبه خویش دارنده دو نوع CDN و BOOTSTROP می‌باشد.

CDN به معنای آن میباشد که کتابخانه های گوناگون مرتبط با بوت استرپ، به طور host در میایند و ما تحت عنوان یک استفاده کننده قادر خواهیم بود از روش لینک و پیوند ها به‌این لایبرری ها دست پیداکنیم. بازدید از وبسایت های متفاوت با دقت به مسیری که بوت استرپ مهیا می نماید به راحتی انجام میگیرد که‌این خصوصیت به جهت به کار گیری یا این که نصب CDN است.
ای فعالیت سرعت بارگذاری شدن وبسایت را ارتقا میدهد و ما میتوانیم به راحتی کناره صفحه های اینترنت دسترسی داشته باشیم و در پروژه ها از داده ها آنان به کار گیری کنیم. در شرایط دوم نحوه نصب برای اشخاص ماهر سعی داراست که در حالتADVANCE می‌باشد.

این اشخاص یا این که برنامه نویس ها ماهر می‌توانند از این طریق نصب از LESS و SASS سود مند شوند و در بخش اعظمی از پروژه های کوچک و پهناور از قابلیت و امکان های کادر ورک بوت استرپ به کارگیری نمایند.

مطالب دارای ارتباط: راهنمای جامع پباده سازی رابط کاربری
یادگرفتن بی نقص قاب ورک بوت استرپ

همانطور که تا به امروز متوجه گردیده اید کادر ورک های بوت استرپ برای راحتی در ساخت وب سایت نصب می‌شوند و روند طولانی تولید و طراحی سایت را برای ما آسوده می نمایند. زمان های یادگرفتن بدون نقص قاب ورک بوت استرپ در وبسایت های معتبربرای یوزرها مشتاق یادگیری و نصب این قاب به طور فولدر های صوتی و تصویری و همینطور مقاله‌ها جامع برگزار می‌شود.

این یادگرفتن به طوری میباشد که صفر تا صد ساخت سایت بوسیله قاب ورک بوت استرپ را در برمی گیرد و درخواست کنندگان یادگیری تماما با برتری آن نسبت به دیگر کادر ها آشنا میشوند. برتری هایی مثلا کاهش هزینه، صرفه جویی درزمان ساخت سایت، صرفه جویی در انجام پروژه های کوچک و گسترده، به فعالیت بردن پیش پردازنده ها و ... که جمعاً به وسیله اشخاص حرفه ای و کارشناس اموزشگاه های قانونی مرزو بوم انجام می‌گیرد.

برای مطالعه بیشتر از مقاله‌ها طراحی وب دیدن فرمائید.

بوت استرپ در نوع 4 و ولی در ورژن های گذشته با دقت به نیاز و عشق و علاقه کارآموزان به آنان حافظه داده می‌شود. کل مباحث مرتبط با کادر ورک بوت استرپ ها در ورژن های پیشین و مدرن مقایسه می گردند تا شایسته ترین نوع ممکن یادگرفتن داده گردد. فاکتورهایی که برای بوت استرپ نیاز میباشد و همینطور احاطه بی نقص بر اجرایی شدن این کادر از هدف ها اساسی فراگیری کادر ورک بوت قاب در دانش سرا ها میباشد تا پس از یادگیری این مباحث با پباده سازی یک وب سایت مدل و اصولی از روش تم فارست دانشجو یان عشق مند پروژه ای قابل قبول را ارائه دهند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()