نوشته شده توسط : علی پور


در مرحله اولیه پیرو شغل های اداری رفتید، جواز های لازم را گرفتید و در غایت نام رستوران را به تثبیت رساندید(مرحله گزینش دامنه)
اکنون زمانش رسیده که در یک خیابان (سرور)، فضایی برای رستوران اجاره نمائید (هاست) و در واقع تمام میز و صندلی‌ها، تجهزات آشپزی، مواد اول (داده ها وبسایت) را در آن قرار دهید.
به دنبال مخاطبان که به تدریج نام رستوران شما‌را شنیده‌اند، میتوانند با مراجعه به آدرستان به رستوران بیایند و بتوانید غذاهای لذیذتان را برایشان سرو نمائید.
می پندارم حال دستگیرتان گردیده باشد که هاست چه می‌باشد. پس وقتش میباشد که آن را به صورت فنی‌خیس باز‌نگری کنیم تا بتوانیم شایسته ترین هاست را برای سایتمان گزینش کنیم.

طراحی سایت در مشهد

آیا نمی شود به جای خرید هاست از کامپیوتر خودمان استعمال کنیم؟
خیالتان را شل کنم جواب قطعی \"نه\" میباشد! هنگامی شما هاست می خرید، در واقع یک اکانت کاربری به شما اختصاص داده میگردد. با اعتنا به هزینه‌ای که پرداخت کردید \"حجم دیسک و ویژگی ها خاصی\" از یک سرور را اجاره می کنید. شاید تصور کنید خب چه کاری میباشد! به هیچ عنوان هاست چه می‌باشد اینجانب از فضای کامپیوتر خودم استعمال می کنم و داده ها سایتم را وارد سیستم خودم میکنم.

این عمل عملا ممکن وجود ندارد. زیرا سرورها با کامپیوتر فردی بسیار متفاوتند. کامپیوترهای ما با مشقت بار‌افزارهای ضعیف‌خیس و وب محدود فعالیت می‌نمایند. البته سروری که هاست میزبانی ارائه میدهد بسیار حاذق، مالامال سرعت و با پهنای باند بالا میباشد. به علاوه برای اینکه سایتتان برای بازدیدکننده‌ها مدام در دسترس باشد، لازم میباشد که آن را 24 ساعته پر‌نور نگه دارید و به محض خاموش شدن سایتتان هم دیگر قابل اکران وجود ندارد!

خرید لایک اینستاگرام، استراتژی به سمت سرنگونی!مطلقا بخوانید: خرید لایک اینستاگرام، استراتژی به سمت سرنگونی!
یک عامل دیگر این میباشد که در کمپانی‌های هاستینگ، سرورها در فضاهایی منحصر ( اتاق‌های دیتاسنتر) مراقبت میگردند. درین اتاق‌ها تعداد متعددی سرور در قفسه‌ها با تاسیسات بدون نقص جای‌دارد. به طور 24 ساعته به برق و وب متصل می باشند و حتی تمهیدات جدا برق، زمین‌لرزه و حریق‌سوزی و ... درین فضاها در حیث گرفته شده‌است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


شرایط فعلی دیگر همۀ مردم، در‌پی این می‌باشند که کسب و کارشان را وارد فضای آنلاین نمایند، یا این که راهی برای کسب درآمد از وب پیدا نمایند و از روش وب سرمایه دار شوند! خب در درجۀ اولیه این اشخاص به چه چیزی نیاز دارا هستند؟ مشخص میباشد، یک سایت! نوشته‌علمی امروز پرتال، منحصربه‌فرد اشخاصی میباشد که گنجایش‌های دنیوی و غیر دنیوی فضای آنلاین را شعور کرده‌اند و در ادامه راهی برای درآمد طولانی تر می‌باشند.

طراحی سایت در مشهد

در واقع امروز می خواهم در خصوص یک کدام از طرق کسب درآمد آنلاین، یعنی ساخت سایت با شما کلام کنم. حوصله فرمایید، شتاب نکنید! خبر خوب این میباشد، که شما حتی در‌صورتی‌که علم برنامه‌نویسی و تخصص ساخت سایت هم نداشته باشید، با ابزاری که امروز به شما معرفی میکنم می توانید کمپانی طراحی وب سایت خودتان را داشته باشید و از این طرز کسب درآمد فرمائید. پس بیایید در خصوص درآمد ساخت سایت، بازار عمل ساخت وب سایت و آیندۀ آن در جمهوری اسلامی ایران کلام کنیم. آن‌گاه باز نگری کنیم که برای طراح وبسایت شدن، چه چیزهایی نیاز داریم.

بازار فعالیت ساخت سایت در کشور‌ایران چه‌طور میباشد؟


امروز،اضافه کسب و امور در حالا ورود به دنیای وب می باشند و خیلی‌ها در پی این میباشند که وب سایت یا این که دکان اینترنتی خودشان را فعال‌ساز‌ی نمایند. بدین ترتیب، می‌گردد اظهار کرد که بازار طراحی وب اینک داغِ داغ میباشد و در آینده نیز می‌قدرت به آن آرزو داشت. باورتان نمیشود؟

در حالتی‌که باورتان نمیشود خودتان با طریق تحقیق کلمه ها کلیدی ملاحظه کنید که کلماتی مثل طراحی وب، کمپانی ساخت سایت، ساخت وب سایت، طراحی سایت و ... چه جستجوی بالایی در وب دارا‌هستند! مثلا عبارت \"ساخت وب سایت\" 14800بار در ماه و عبارت کمپانی پباده سازی سایت1300 توشه در ماه کاوش می گردد. این آمار نشان‌دهندۀ این میباشد که تعداد اشخاصی که در‌پی فعال سازی وبسایت میباشند خیلی زیاد میباشد. به این ترتیب، هرکدام از این جستجوکننده‌ها، قادر است مشتری احتمالی شما باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


گام اولیه: نیازسنجی
پیشین از مبادرت به گشوده طراحی وب سایت ، می بایست جواب قانع کننده‌ای برای سوال پایین داشته باشد:

طراحی سایت در مشهد

آیا وب سایت اینجانب نیاز به گشوده پباده سازی داراست؟ در‌صورتی‌که جواب مثبت میباشد، چرا و به چه ادله؟

برای این که جواب صدق برای این سوال داشته باشید، می بایست نگاه ریشه‌ای به قضیه بیندازید. پیشین از هرچیز این واقعیت را بپذیرید که «این تو بمیری از آن تو بمیری ها وجود ندارد!»
در واقع گشوده طراحی وب طاقت فرسا خیس از آن چیزی میباشد که در ذهن تصور میکنید چرا‌که سئوی وبسایت، نام‌و‌نشان مارک و نیاز استفاده کننده را پایین تاثیر قرار می دهد. در حالتی‌که پاسخ دندان شکنی به سوال بالا داشتید، بسم الله بگویید و کلنگ گشوده پباده سازی را بزنید در غیر این چهره، معطل بمانید که جواب ریشه‌ای و قانع کننده‌ای برای این سوال پیدا نمائید.
درین مسیر، پاسخ های پایین میتوانند پاسخ های قانع کننده به اکانت بیایند ، به نوعی به نیازسنجی گشوده ساخت وب سایت یاری نمایند.

1- آیا وبسایت شما روایت سرای خیر و خوبی برای برندش وجود ندارد؟
تیم عمل های وب سایت شما، نام‌و‌نشان و هدف ها مارک را انتخاب می کند. البته آیا پباده سازی فعلی وبسایت، در انتقال این مفاهیم برنده بوده میباشد؟
در واقع در شرایطی‌که Brand Voice شما روند برد آمیزی نداشته میباشد، بهتر میباشد برای گشوده ساخت سایت تعلل نکنید. به‌دنبال زبانی باشید که نام‌و‌نشان مارک شما‌را سلیس خیس به گوش مخاطب برساند.

2- آیا مخاطبان در تارنما، به فیض دلخواه نمیرسند؟
برای کشف این مورد دو منش پیش رو دارید؛ یا این که خویش را جای مخاطب بگذارید و صادقانه تارنما خویش را آیتم انتقاد قرار دهید، یا این که فیدبک های ارسالی از جانب یوزرها را غنیمت شمرده و تحت عنوان سرنخ نگهداری فرمائید. سهولت دسترسی به قسمت های گوناگون، اثرگذار بودن محتواهای ارائه گردیده و شفافیت کافی از پاراگراف مواقعی میباشد که درین نگاه منتقدانه می بایست ذیل ذره در میان قرار بگیرد. یعنی «تجربه کاربری» وبسایت خویش را آیتم باز‌بینی قرار دهید. آیا زمانی استفاده کننده کاغذ متبوع شما‌را مطالعه کرد می‌تواند براحتی سایر نیازهای خویش را نیز در وب سایت شما رفع نماید. بنوعی چرخیدن استفاده کننده در وبسایت شما به سهولت ممکن شده‌است. چنانچه نه ، مسلما رفع این اختلال را در حق تقدم پباده سازی مجدد وب سایت خویش قرار دهید.

صرفا مولفه ای در گشوده پباده سازی سایت نقش کلیدی داراست، کسب رضایت استفاده کننده میباشد و لا‌به‌لا غیر!

3- آیا همگام با استانداردهای روز تکان نکرده اید ؟
خیر صرفا استانداردهای ساخت وب سایت بلکه تمام المان های مو جود در دنیای تکنولوژی بر محوریت مشتری مداری، به صورت دایم در اکنون تغییر و تحول اند. این تغییر و تحول با چنان شتابی پیش می‌رود که ممکن میباشد وبسایت شما در سال آینده تماما از جایگاه بیرون باشد!

ولی تغییر تحول ذوق یوزرها هم درین مورد بی تاثیر وجود ندارد!
یوزرها شما تنها وبسایت شمارا نمیبینند. بلکه استانداردهای روز پباده سازی ، ذوق مخاطبان را زیر تاثیر قرار داده و مخاطب در کسری از ثانیه وبسایت شمارا با سایتهایی که در ذهن دارااست مقایسه می‌کند

در صورتی‌که سایت شما کماکان مبنی بر پلتفرم های کهن در درحال حاضر عمل میباشد، هرچه سریع خیس برای گشوده پباده سازی آن مبادرت فرمایید به دلیل آن که خروج از گردونه رقابت در کمین شماست!



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


یادگرفتن طراحی وب با HTML
با میشود سرویس همگی علاقمندان به مباحث آموزشی ساخت سایت ، زمان فراگیری HTML تارنما میزفا یک عصر جامع و در عین حالا بدون پول میباشد که به یادگرفتن HTML از مقدماتی تا توسعه یافته می‌پردازد . پس در صورتی‌که علاقمند به آموزش HTML این لهجه نماد گذاری دوست داستنی می باشید مجال را از دست ندهید و این زمان آموزشی را مطالعه فرمائید.

طراحی سایت در مشهد

پیشگفتار زمان فراگیری HTML
شاید بارها براتون پیش آمده که با دیدن یک وبسایت با پباده سازی مختص و خوشگل به وجد بیاید و دلتون بخواد که یک وب سایت فردی مطابق با ذوق خودتون پباده سازی نمایید در اون لحظه مطمئنا کنجکاو شدید که بدونید این وبسایت چجوری و با چه دانشی درست شده خب برای رفع این فضولی صرفا کافیه روی برگه ی تارنما گزینه نظرتون راست کلیک فرمائید و آنگاه آیتم‌ی View Page Source را تعیین نمایید حال شما با چند حروف و کاراکترهای لاتین مواجه خواهید شد که متن ها فارسی تارنما را در بر گرفتند ، کلیه این موادسازنده در کنار هم سبب تکوین این کاغذ وب سایت گردیده اند .


شاید اولش با دیدن این همگی کاراکتر و صحبت لاتین پاره ای سرگردان گردیده باشید اما جای هیچ سیرتکامل نگرانی وجود ندارد زیرا شما خیلی زود می‌تونید با تک تک این موادتشکیل دهنده و معنی ها و کاراییشون آشنا بشید ولی به شرط داشتن طاقت ، شکیبایی ، پشتکار و مهم خیس از کلیه اینا عشق و علاقه .

روی عشق تاکید بیشتری میکنم زیرا به حیث خودم عشق مهمترین مشوق برای یادگیری مباحث ساخت وب سایت است و تا عشق نباشه عملا تلاشی هم رخ نمی‌گیره ، شما با یادگیری قواعد و گویش های برنامه نویسی ذیل اینترنت می‌تونید در فضای اینترنت روی ورقه ی مرورگرتون نگارگری نمائید و بعد از آن به تک به تک موادسازنده نقاشیتون جون بدید و اونا رو به تکان دربیارید و سپس این اثر هنری را در معرض مشاهده کرد عموم قرار بدید و حتی از این شیوه کسب درآمد هم داشته باشید پس در حالتی که حس میکنید که علاقمند به یادگیری مباحث طراحی وب سایت میباشید یادگرفتن‌های ما رو اصلا از دست ندید زیرا این فراگیری‌ها نتایج تجربه‌ی ما دراین باره میباشد و به شما این ضمانتو میدیم که پکیج آموزشی ما برای شما دوستان عزیز موثر خواهد بود .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


گویش ویژوال C#.NET
پیشرفت ابزاهای برنامه نویسی و دستگاههای الکترونیکی (مثل تلفن های یار و همدم و PAD ها) ،خطاها و نیازمندیهای جدیدی را بوجود آوردند. جامعیت قطعات قابل انعطاف افزاری از زبانهای گوناگون، اثبات کرد که‌این دشواری و ایرادات نصب ، متداول بودند، چون ورژن های تازه قطعات مشترک، با قابل انعطاف افزارهای سابق ناسازگار بودند. بسط دهندگان پی بردند که به کاربردهای وبی نیاز دارا هستند که بتوانند از روش وب دستیابی شوند. به جهت آوازه دستگاههای الکترونیکی سیار، گسترش دهندگان اپلیکیشن پی بردند که خدمت گیرندگان آن‌ها لازم وجود ندارد کامپیوترهای رو میزی باشند. برای برآورده کردن این نیازها ، در سال 2000 میکروسافت لهجه برنامه نویسی #C را اعلان کرد. #C برای سکوی NET. آماده شد.

طراحی سایت در مشهد

♦ فناوری شی و معنا شی گرایی
هر چیزی که در دنیای حقیقی موجود است شی ء نامیده می گردد، مثل مردم، حیوان ها، گیاهان، اتومبیلها، هواپیماها، ساختمانهاف کامپیوترها و غیره. آدم بر طبق شی ها فکر می کند. تلفن ها، منزل ها، لامپ ارشاد، اجاق‌گاز های میکروفر، تنها بخشی از شی ها می باشند که در نزدیکی ما وجود دارا‌هستند. هر دسته شی ها چیزهای مشترکی دارا هستند. آن‌ها دارنده صفات میباشند و تمام آنان رفتارهایی از خویش نشان می‌دهند.

پباده سازی شی گرا (OOD) ، اپلیکیشن را مبنی بر واژه و کلمه هایی که اشخاص برای تعریف اشیای دنیای حقیقی وواقعی به کار گیری می‌نمایند، مدلسازی می کند. از امتیاز ارتباط ی کلاس یا این که مقام استعمال مینماید که در آن اشیایی از یک کلاس ، خصوصیت های یکسانی دارا هستند. OOD از امتیاز ارتباط ی وراثت نیز به کارگیری میکندکه در آن ، کلاس جدیدی از شی ها با خصوصیت های کلاسهای مو جود و اضافه کردن ویژگیهای نو ، تولید میگردند. شی ء ای از کلاس \"دانشجوها ارشد\" خصوصیت های کلاس کلی خیس \"دانشجو یان\" را داراست، البته خصوصیت های یگانه خودش را نیز دارااست.

پباده سازی شی گرا یک نحوه طبیعی و شهودی را برای مشاهده فرایند پباده سازی اپلیکیشن آماده میآورد. همینطور رابطه دربین اشیاء را مدلسازی مینماید. همان گونه که اشخاص برای همدیگر پیام میفرستند، شی ءها نیز از روش پیامها با یکدیگر ارتباظ برقرار مینمایند. OOD ، صفات و عملیات ها را در شی ها محصور می‌کند، یعنی عملیات ها و صفات شی ءها در غایت با هم گره می خورند. شی ها دارنده خواص نهفته سازی داده ها میباشند. معنایش این میباشد که اشیاء می‌دانند که چه‌طور از روش واسط های تمجید گردیده، با یکدیگر رابطه برقرار کنند، اما معمولا اجتزه ندارند که بدانند اشیای دیگر چه گونه پیاده سازی گردیده اند. یعنی ریزه کاری پیاده سازی اشیاء در درون آن ها نهفته شده‌است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1398 | نظرات ()