نوشته شده توسط : علی پور

PHP مخفف عبارت Hypertext Preprocessor به معنای پیش پردازند فرامتن می باشد گه در سال ۱۹۹۴ به وسیله رسموس لردورف ساخت شد . بعد به وسیله سایرین توسعه و گسترش پیدا کرد . اولین نگارش همگانی آن در اوایل سال 19۹۵ ارائه شد و با نام Personal Home Page روانه بازار شد که البته بسیار معمولی بود .

طراحی سایت در مشهد
php یک لهجه برنامه نویسی برای طراحی وب وب سایت های پویا هست . با گرانقدر شدن دنیای وب و آموزش پباده سازی اینترنت تارنما های متنوع دیگر گویش HTML پاسخگویی نیاز مدیران اینترنت وب سایت ها فقدان . از این روز نیاز به زبانی بود تا بتواند مانند نرم افزار های DESKTOP فعالیت کند و به راحتی قابل توسعه و گسترش باشد .
لهجه php یک گویش سمت سرور می‌باشد به این معنا که کدهای php بر روی سرور تفسیر شده و خروجی html یا خروجی های دیگری که برای استفاده کننده قابل سناریو باشد را نشان میدهد .
از مشهورترین قابل انعطاف افزارهای ساخته شده با PHP می بضاعت و توان به سیستم های مدیریت محتوایی (cms) زیرا جوملا، وردپرس ، دروپال و … اشاره کرد .
وبسایت های فراوانی در عالم براساس زبان PHP متن شده اند و هر روز هم بر تعداد آنان افزوده می شود . بر طبق آمار منتشر شده بیش از ۶۰% از سایت های جان دار در سرورها با زبان PHP نوشته و بار گذاری گردیده می باشد که از مهم‌ترین آنها می توانایی به ویکی پدیا و فیسبوک اشاره کرد .

بعضی
دیگر از ویژگی های لهجه برنامه نویسی php Php یک ابزار اوپن سورس و رایگان می باشد به همین ادله هاست هایی که میزبانی آن را انجام می دهند زیاد ارزان تر از هاست های NET . میباشند .
Php بر روی کلیه پلتفورم های دارای شهرت مانند ویندوز،لینوکس و مکینتاش قابل اجراست .
PHP یک ابزار ساخت یافته بوده و یادگیری آن مضاعف ساده میباشد .
ابزار فعالیت با PHP همه اوپن سورس بوده و به کار گیری از آن بدون پول می باشند .
اجرای یک اسکریپت PHP به طور متوسط تا سه برابر یک اسکریپت ASP می‌باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بدانیم
چه‌گونه امنیت خویش و یوزرها را ارتقاء دهیم ! از روزی که وب راهی برای سرعت بخشیدن به کارهای روزمره اشخاص شناخته شد، نفوذ به رایانه اشخاص و دسترسی به داده ها محرمانه و داده‌های فردی آن‌ها موضوع اعتنا افراد فرصت طلب بوده می باشد .
هر نفوذی راهکاری داراست ! به کارگیری از دیواره‌های حریق و ضد ویروس‌ها و رایانه فردی و رمزعبور با حساسیت بالا و مورد ها امنیتی دیگر نیاز می‌باشد که شما خطوط اینترنتی خویش را هم ایمن نمائید !

طراحی سایت در مشهد
وقتی که شما در حال پر کردن فرم‌های اینترنتی به منظور ورود به نشانی اینترنتی یا این که ورود به هاست یا این که حتی ورود به شناسه خود در هر سایتی مثل صورت بوک یا کلوب هستید داده‌هایی که شما در فرم‌ها درج می‌کنید و دکمه ورود را می‌فشارید .
اطلاعات وارد گردیده شما از گره‌های گوناگونی می‌گذرد که در هر گره می‌توان اطلاعات شخصی شما را مشاهده و ذخیره کرد ! بطور نمونه شما در حالا وارد کردن داده ها اکانت بانکی خویش می‌باشید که در صورتی که سایت بانکی شما امنیت ذی‌ربط را نداشته باشد حساب شما ممکن می باشد تا دقایقی دیگر فارغ از چه بسا یک ریال موجودی باشد ! البته بانک‌های اینترنتی یا این که سرویس‌هایی مثل آن چکار مینمایند که کسی سوءاستفاده نکند !
SSL
چه است !؟ مخفف Socket Secure Layer که او‌لین توشه توسط کمپانی Netscape پباده سازی شد و سپس مرورگرهای دیگر نیز از این پروتکل پشتیبانی کردند .

مشخصه بارز SSL بصورت HttpS هست که احتمال دارد بارها در وب مشاهده کرده باشید و به آسانی از آن گذر کرده باشید .

Secure Socket Layer , یا همان SSL یک تکنولوژی استاندارد و به ثبت رسیده برای تامین ارتباطی امن مابین یک اینترنت سرور و یک مرورگر اینترنت می باشد . این ارتباط امن از همگی اطلاعاتی که ما دربین وب سرور و مرورگر اینترنت (کاربر) انتقال می یابد , محافظت می‌نماید تا در این انتقال به رخ سری و دست نخورده باقی بماند . SSL یک استاندارد صنعتی است و بوسیله ملیون‌ها اینترنت تارنما در سراسر جهان برای برقراری امنتیت انتقال داده ها استعمال می‌شود . برای این که یک اینترنت سایت بتواند ارتباطی امن از مدل SSL را داشته باشد نیاز به یک گواهینامه SSL داراست .

هم اکنون
سوالی که پیش می‌آید این میباشد که این گواهینامه چه چیزی است !؟ زمانیکه شما می خواهید SSL را بر روی سرور خود فعال کنید سؤالات متعددی در مسئله نام‌و‌نشان سایت شما ( مانند نشانی تارنما ) و همین طور هویت شرکت شما ( مانند اسم کمپانی و محل آن) از شما پرسیده می‌شود . بعد از آن سرور دو کلید سر را برای شما ساخت می‌کند , یک کلید محرمانه (Private Key) و یک کلید همگانی (Public Key) . کلید سری به این یاد , این نام را گرفته میباشد , زیرا می بایست کاملاْ خصوصی و دور از دسترس دیگرافراد قرار گیرد . ولی در مقابل نیازی به حفاظت از کلید عمومی نمی‌باشد و این کلید در قالب یک فایل درخواست گواهینامه یا این که Certificate Signing Request که به اختصار آنرا CSR می‌نامیم قرارداده می گردد که دربردارنده ویژگی ها سرور و شرکت شما بصورت رمز است . بعد شما باسیتی که این کد CSR را برای صادرکننده گواهی‌نامه ارسال فرمائید . در ارتفاع مراحل پیشنهاد یک SSL مرکز صدور گواهینامه صحت اطلاعات وارد شده به وسیله شما را آنالیز و تایید می کند و آنگاه یک گواهینامه SSL برای شما تولید کرده و ارسال می‌کند .

این
گواهی‌نامه‌ها از کجا پشتیبانی میشوند !؟ شرکت‌های متعددی وجود دارا‌هستند که این گواهینامه‌ها را صادر می کنند و در سرویس‌های متفاوتی آن ها را ارائه مینمایند که ارزانترین آن ها در درحال حاضر حاضر متساوی ۴۰۰ هزار ریال برای هر سال میباشد و در صورتی که هر مشکلی پیش بیاید این کمپانی طبق توافقی که با شما داراست ضرروزیان را پرداخت خواهد کرد .
البته جور کد گذاری هر شرکت ارائه کننده گواهی‌نامه نیز گوناگون میباشد و نوع پرداخت ضرروزیان احتمالی نیز معلوم که چیزی مشابه به بیمه می‌باشد ! به هر هم اکنون سایتی که SSL دارد البته گواهینامه معتبری ندارد تفاوت چندانی با سایتی که SSL ندارد نخواهد داشت !
عالی با این توضیح معلوم میشود که چرا برخی مواقع برای سایت‌هایی که از https به کار گیری می نمایند در هنگام ورود با پیغامی روبرو میشویم که مرورگر نسبت به اعتماد به این برگه از شما پرسش می نماید و نیاز به تایید از سمت استفاده کننده است .
(بطور نمونه یک عدد از بانک‌های مرزو بوم هنوز این گواهینامه را تنظیم نکرده‌اند و خزانه پارسیان و سامان این گواهینامه را دارند!)
کد گذاری
چه طور میباشد ؟ رمز گذاری (Cryptography) دانش به راز در آوردن (encryption) داده ها می باشد . توضیح روش‌های دوچندان پیچیده‌ای که امروزه برای رمز گذاری به کارگیری می شود از طاقت این مقاله خارج است، البته برای رفع ابهام، در زیر به یکی از ساده‌ترین روش‌های کد گذاری می‌پردازیم: می دانیم که هر سخن در الفبا جایگاهی دارااست . مثلا حرف «الف پیشین از ب» و «حرف مدعوین گذشته از ن» قرار داراست . حال، در شرای بخواهید یک پاراگراف را به راز در آورید . در ساده‌ترین صورت ممکن، هر سخن را با سخن بعدی خود در الفبا جایگزین میکنید .یعنی به جای «الف» حرف «ب»، به جای «ب» حرف «پ»، … ، به جای «ه» سخن «ی» و به جای سخن «ی» سخن «الف» را می گذارید .
با این عمل می‌توان پاراگراف «بابا آب داد» را به پاراگراف بی مضمون‌ «پبپب بپ ذبذ» تبدیل کرد که در صورتی‌که شخصی کلید سر را نداشته باشد، به هیچ وجه از آن راز در نمی‌آورد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

نکاتی
که در پباده سازی قالب وردپرس باید به آن ها اعتنا کرد


در شرای قصد پباده سازی قالب وردپرس منحصربه‌فرد برای سایت تان را دارید باید به بعضا از نکات و اصول پباده سازی پوسته وردپرس توجه داشته باشید تا بتوانید علاوه بر تامین نیازهای یوزرها و بازدیدکنندگان وبسایت تان قالب وردپرس قابل قبولی نیز داشته باشید و بتوانید خدماتی که ارائه می دهید را خوب تر به مراجعه کنندگان وب سایت تان بشناسانید و در غایت به فروش بخش اعظم و یا این که جذب استفاده کننده اکثر برسید در این مقاله قصد دارم شما را با نکاتی که در طراحی قالب وردپرس می بایست به آنان دقت کرد آشنا کنم پس تا نقطه نهایی هم پا ما باشید .

 طراحی سایت در مشهد

به
طور کلی در هنگام پباده سازی پوسته وردپرس دو دلیل نقش مهم دارا‌هستند اولیه رابط کاربری سایت و دوم شیوه کدنویسی قالب وردپرس مقدمه می بایست انتخاب نمایید که برای شما کدام یک مهمتر هست ، آیا به ظاهر سایت و دیدنی بودن آن اهمیت بیشتری می دهید و یا این که به روش کدنویسی و تعامل بیشتر با موتورهای جستجو ؟ البته می بایست در لحاظ داشت که اهمیت دادن به کدنویسی به این معنی نمیباشد که رابط کاربری زشتی خوا هیم داشت اما بی تردید نمی توانایی از بخش اعظمی امور گرافیکی و تصاویر زیبا که عموما حجم بالایی هم دارند به کارگیری کرد .

 


رابط
کاربری و گرافیک قالب وردپرس برایم اهمیت دارد در‌صورتی‌که از اشخاصی هستید که وسواس متعددی برای گرافیک و ظواهر سایتشان دارند و می خواهند حتما دارای گرافیک زیبای فتوشاپی باشد عموما در اینگونه طرح ها از تصاویر حجیم با تعداد بالا به کارگیری می شود که در نهایت سبب سنگین وزن شدن و ارتقا برهه زمانی بار گذاری قالب وردپرس نهایی می شود ولی راه و روش هایی برای جبران این مشکل وجود دارااست ، البته در اینگونه طراحی خلل صرفا تصاویر نیستند ، پوشه های js و css قضیه نیاز پلاگین هایی که برای ایجاد افکت گرافیکی و برنامه کودکان های مورد نیازتان به کارگیری شده اند را نیز می بایست در لحاظ بگیرید که می بایست باصرفه شوند درصورتی که بخواهیم توده بندی کلی در مورد اینگونه پباده سازی داشته باشیم باد بگوییم که معمولا اینگونه پباده سازی مربوط به سال های پیشین وب می شود و حال با وجود ظهور راه و روش های پباده سازی متفاوتی نظیر : پباده سازی مینیمال و تخت بیشتر پباده سازی به سمت اینگونه طرح ها پیش رفته است که علاوه بر سبک بودن و زیبایی خاص خودشان قالب وردپرس نهایی سبک هم خواهد بود و کدنویسی با صرفه تری خواهد داشت .

 

 

کدنویسی
قالب وردپرس نسبت به گرافیک برایم اهمیت بیشتری دارد در‌صورتی‌که از اشخاصی می باشید که برایتان کدنویسی پوسته وردپرس از گرافیک آن اهمیت بیشتری دارد ممکن است از عشق و علاقه مندان به راه های طراحی جدید نظیر مینیمال و تخت هستید که در اینگونه سایتها بخش اعظم تمرکز بر روی کدنویسی اصولی و بهینه بوده و علاوه بر گرافیک زیبای غیر فتوشاپی که از تصاویر کمتر استفاده شده و به جای استعمال از تصاویر حجیم با به کار گیری از css رنگبندی و رابط کاربری پباده سازی می شود . اینگونه پباده سازی های نوظهور دارنده سرعت بار گذاری بالاتر ، کدهای با صرفه خیس ، رابط کاربری جذاب تری نسبت به نسل قبل که طراحی فتوشاپی و استفاده از تصاویر حجیم بود ، دارا‌هستند .

به هر اکنون تصمیم گیرنده آخری خودتان می‌باشید و می توانید یک عدد از رویکرد های پباده سازی فتوشاپی و یا پباده سازی های تازه را گزینش فرمائید .

9



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در کسب و عمل الکترونیکی باید بتوان اعتماد مشتریان را به خود جلب نمود تا مشتری از اعتبار کمپانی مطمئن باشد .

اعتماد مشتری همیشه مهم‌ترین مسأله می باشد و با دریافت این نماد می‌توانیم در جذب اطمینان مشتریان برای خرید و فروش محصول ها خویش غالب شویم .

طراحی سایت در مشهد

به همین منظور امروزه در پباده سازی تارنما نمادی به نام ای‌ علامت یا این که آرم اعتماد الکترونیک ( enamad ) معرفی گردیده می باشد .

که در واقع نوعی تأییدیه فروشگاه‌های اینترنتی به وسیله مرکزی با اسم توسعه و گسترش تجارت الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد .

enamad به کسب و کارهای اینترنتی مجاز به مراد سازماندهی، احراز نام‌و‌نشان و صلاحیت آن‌ها صادر میشود .

e نشانه یا این که وب سایت علامت در وبسایت فروشگاه‌های اینترنتی موضوع تأیید در بالای صفحه دارای اهمیت درج می‌شود .

وقتی بر روی ای نشانه یا وبسایت آرم مو جود در تارنما کلیک کنید، مستقیما به enamad .ir می روید .

و میتوانید جزئیات تارنما دربرگیرنده محل فعالیت و هویت قانونی صاحب و مالک تارنما را مشاهده فرمائید .

بنابراین می‌توان با اطمینان بیشتری از وب سایت خرید کرد .

به طور کلی، مهمترین قدم برای تولید فضای تجارت الکترونیک، جهت دهی سایت‌های تجاری هست به طوریکه مردمان مطمئن باشند .

این سایت‌ها به تعهدات خویش و حقوق مصرف کنندگان کار خواهد کرد و با خاطر سهل وآسان خرید نمایند .

فروشگاه‌های
اینترنتی که دارای ای‌نماد یا این که تارنما نشانه و یا enamad می باشند دارای مزایایی هستند؛
از جمله این‌که صاحب و مالک فروشگاه را شناسایی و در چهره تولید گونه های امکان مراجعه وجود داراست .

همینطور مطمئن می‌شویم که اطلاعات مال یا خدمات ارائه گردیده بی نقص میباشد .

محصولاتی که در این فروشگاه‌ها عرضه میگردد دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد .

همینطور در این فروشگاه‌ها اطلاعات فردی و مالی خریداران محفوظ هست و امنیت بیشتری دارد .

و در فیس سوء به کارگیری از اطلاعات شخصی برای شکایت از مغازه اینترنتی خلاف کار می‌توان به مراجع رسمی مراجعه کرد .

برای این که خریداران از صدق آرم اعتماد الکترونیکی وب سایت نماد یا این که enamad جان دار در فروشگاه‌های اینترنتی اطمینان یابند می‌توانند در فهرست وبسایت‌های مسئله تأیید جستجو نمایند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

از لغت ها انگلیسی سهل در اسم دامنه استعمال فرمایید .

اسم دامنه را طوری گزینش فرمائید که از لغات انگلیسی که اکثر به گوش مردم خورده می‌باشد استفاده شود که بهتر در ذهن استفاده کننده به یاد ماندنی شود . برخی از عبارات انگلیسی در نوشتار به یکسری شیوه می توان نوشت . از به کار بردن چنین اسم هایی پرهیز نمائید چرا که استفاده کننده را در پایان به وبسایت شما سوق دهی نمی نماید .

طراحی سایت در مشهد

از به عمل بردن نام دامنه فینگیلیش بپرهیزید .

از به عمل بردن کاراکتر های انگلیسی که معنای فارسی دارند (فینگلیش) در نام دامنه خود به کارگیری نکنید .

از
به کار بردن اعداد و حروف غیر ضرروی اجتناب کنید
مسلما در حیث بگیرید که کاراکترهای اضافی مثل دش(-) و اعداد و … فقط باعث می شود که کاربر برای تارنما شما بسیار اعتبار قائل نشود و به عبارتی شما را دورازشوخی نگیرد . هر نامی که برای وب سایت در نظر دارید شفاف و شفاف تعیین فرمایید و الکی استفاده کننده را با کاراکترهای مازاد حیران و سردرگم نکنید .

نام دامنه خود را قابل حدس تعیین فرمائید .

تجربه نشان داده می باشد که بعد از ارتباط شما با مشتری و تبلیغات سایتتان، به ندرت پیش می آید که استفاده کننده در به عبارتی روز به وب سایت شما مراجعه کند . معمولا سپس از یک سری روز خاطره شما می کند و می خواهد به سایتتان خصوصی بزند ولی نام سایت را به خاطر نمی آورد . اینجا هنر شما هست که نام وبسایت را طوری گزینش فرمایید که مشتری بر اساس فعالیت شما و کاری که برای آن منظور به شما مراجعه کرده می‌باشد را حدس بزند . خوب تر است مسئولیت این کار را خودتان بر عهده بگیرید و کلیه چیز را بر گردن موتورهای کاوش نیندازید .

از آدرس دامنه کپی گردیده پرهیز نمایید و یک دامنه اختصاصی به فرد انتخاب کنید .

لطفا از اسم برندهای تبارک و معروف در دامنه به کار گیری نکنید . امروزه برخی از اشخاص از اعتبار این جور برندها به کار گیری می کنند تا خودشان را بالا بکشنند اما دیر یا زود مطلقا اعتبار خویش را از دست می دهند . اعتبار هر کس متعلق به خودش می‌باشد . چه بسا در‌صورتی‌که از حیث قانونی نیز برایتان دردسر ساز نشود، البته به اعتبار خود خدشه وارد خواهید کرد . پس نام برندهای دیگر را کنار برند خویش به کار گیری نکنید و از مقدمه با مشتری صادق باشید .

از عجله کردن در انتخاب اسم دامنه بپرهیزید .

این مشکل در بیشتر مواقع برای استارت آپ ها پیش می آید . آن ها ایده ناب و شادی و هدف متعددی دارا هستند و می خواهند که ایده خویش را سریعا به مرحله کار برسانند و معمولا دراینگونه مواقع بدون چاره می شوند که به سرعت یک نام دامنه برای خود انتخاب نمایند .
متاسفانه وقتی باخت می خورند تعجب می نمایند که ایده ای به این نابی چرا ناکامی خورد!
پس خیلی درست و بجا می باشد که بازه متعددی را برای این تراز صرف نمایید تا در ماه های آینده پشیمان نشوید و همیشه با افتخار نام دامنه و وبسایت خود را بر لهجه سرازیر فرمایید . اعتبار یک اینترنت تارنما به نام دامنه است، پس صحیح و هوشمندانه تعیین نمایید .

از ابتدا دامنه ir را برای کسب و فعالیت خویش به ثبت برسانید .

برخی از کسب و امور در ابتدا از دامنه های بین المللی مثل .com به کارگیری می کنند و مشغول عمل می شوند . بعد آنگاه از مدتی تصمیم می گیرند که از دامنه ir نیز استفاده نمایند . ولی مدت ها در غفلت بوده اند و سایت آن ها با ir تا قبل از این تصویب شده می باشد و نمی توانند چنین عملی را انجام دهند . اینجاست که حسرت می خورند و ناچار می شوند ده ها یا شاید هزاران برابر بخش اعظم از هزینه اول خرج نمایند و آن دامنه را خریداری و ثبت کنند . براین اساس چه بسا درصورتی که از دامنه .com نیز در مقدمه به کارگیری کردید، همان موقع دامنه ir هم برای خودتان بخرید تا دست سایرافراد برای سودجویی قرار نگیرد . دامنه ir هزینه بالایی ندارد و می تونید به راحتی این عمل را انجام دهید . در این فیس هرگاه نیاز داشتید با خیال و خاطر آسوده به ایجاد وب سایت ir خویش می پردازید و لذت می برید .

**نکته مهم: متاسفانه یک یقین اشتباه میان یوزرها اهل ایران جا افتاده می‌باشد که پسوند ir سرعت سایت را کند می نماید . ولی این تاءمل هیچ توجیه فنی ای ندارد و به طور کامل خطا هست . اتفاقا از لحاظ سئو پسوندها با هم تفاوت زیادی ندارند و برای کسب و کارهای ایرانی استفاده از پسوند ir که محلی نیز می باشد فراوان موءثر می باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

امنیت یک عامل زیاد حساس در پایداری و خصوصیت یک تارنما برنده می‌باشد .
در رعایت امنیت به نکاتی می بایست دقت نمایید به عنوان مثال به کارگیری از یک رمز قوی، به کارگیری از سند SSL، به کار گیری از reCAPCHA، هاستینگ امن و . . . می‌تواند خاطر شما را از بابت امنیت سایت، سهل وآسان کند .

طراحی سایت در مشهد

۸ .
رعایت اصول سئو ویژگی
یک وب سایت برنده و سئو
یکی از مکان‌هایی که مخاطب شما را کاوش می‌کند و به شما رسیده و از سرویس ها شما در بستر سایت به کار گیری می‌کند، Google خواهد بود .
البته مطرح بودن در Google اصول و شروطی دارااست که باید محتوا و وب سایت خود را برای موتورهای کاوش همچون Google، بهینه فرمایید که به آن سئو می‌گوییم .
درصورتی که به این اصل اساسی دقت نکنید، بایستی خیلی زود فاتحه وبسایت خودتان را بخوانید .

۹ .
بروزرسانی خصوصیت
یک تارنما موفق و بروزرسانی
درصورتی که دوست دارید امنیت و تجهیزات سایت شما همیشه خوب و بی نقص باشد، به بروزرسانی‌ها توجه نمائید تا به داشتن دلیلی کلیدی در خصوصیت یک وب سایت غالب توجه کرده باشید . زمانی که قالب سایت، به روزرسانی میشود از آن استقبال فرمائید . امکانات، ابزارها، پلاگین‌ها و ماژول‌هایی که در دست شماست را به روزرسانی فرمایید .

۱۰ .
بازاریابی و تبلیغات عالی همیشه پولی نیستند ویژگی
یک تارنما چیره و تبلیغات
همگی ما فکر میکنیم که ویژگی یک سایت چیره این می‌باشد که باید مسلما هزینه‌های متعددی را برای خویش سایت و تبلیغات آن داشته باشد .
به
حیث شما امروزه، تبلیغات محیطی مثل استعمال از بنرها، اکثر می‌تواند برای مخاطب جلب دقت نماید یا فعالیت در مرحله شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات در آن‌ها؟ چقدر
برای تبلیغات خود از ابزاری به نام Google Adwords به کارگیری می‌کنیم؟ آیا
برای نظارت وب سایت خویش و دریافتن مشکلات آن، از Google Webmaster یا Google Analytics به کارگیری می‌کنید؟ همگی ابزارهای بالا بدون‌پول و از بهترین‌ها میباشند که شما میتوانید برای رئیس بهتر و تبلیغات موثرتر در آنها اقدام نمائید . پس مدام بهترین‌ها، همپا با پول نیستند .

۱۱ .
سرعت در دنیایی قرار گرفته‌ایم که کلیه به دنبال سرعت هستند و دوست دارا‌هستند پر سرعت نیازهایشان برطرف شود . در حالتی که این دلیل در وب سایت شما رعایت نشود، نمی‌توانید خصوصیت یک وبسایت غالب را داشته باشید . پس به دنبال راهکارهایی باشید تا این فاکتور دارای اهمیت را به تارنما خویش طولانی تر فرمایید .

۱۲ .
سبد میوه شما می بایست کامل باشد خواسته از سبد میوه این می‌باشد که باید تنوع تولیدات و محتوای شما کامل باشد . مقالات، صوت، تصویر، ویدیو، وبینار و . . . همگی از محتواهایی می باشند که داخل یک تارنما در حالتی که باشند می توانند نیاز مخاطب شما را به بهترین نحو ممکن برطرف نمایند . پس ویژگی یک سایت پیروز این هست که متناسب با اهدافی که دارد، تنوع تولیدها را داخل سایت داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن نیاز مخاطب را برطرف نماید .

۱۳ .
ریسپانسیو بودن سایت خصوصیت
یک وبسایت پیروز و رسپانسیو
امروزه به کار گیری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، رو به ارتقاء است . پس در‌صورتی‌که نتوانید سایتی داشته باشید که در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، به خیر و خوبی سناریو داده شود، خیلی از مخاطبان خود را هم از دست رفته بدانید و این ادله در خصوصیت یک سایت چیره دارای اهمیت می‌باشد .

فیض
گیری اگر در آغاز یک کسب و کار اینترنتی هستید، وبسایت را تماما دور از شوخی بگیرید . اصول بسیاری در خصوصیت یک وب سایت موفق، در حیث گرفته می گردند که در این مقاله به بعضا از این اصول اصلی پرداختیم که میتواند سبب ساز درخشش وب سایت شما شود .
در‌صورتی‌که به طراحی اینترنت و سئو عشق دارید، می‌توانید از مقالات لیداوب استفاده فرمائید تا آموزشی بدون نقص و تخصصی را اخذ نمایید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


کاربران، بردبار نیستند با وجود گزینه‌های متعددی که پیش روی یوزرها اینترنت قرار دارد، عمده آن‌ها اشخاص بی حوصله‌ای هستند و از آن بدتر این که بایستی نیازهایشان در اسرع وقت برآورده شود . یعنی اگر خواسته‌های آن‌ها را برآورده نکنید، آنان نیز وب تارنما شما را ترک کرده و به سراغ صفحه ها دیگر می‌روند .

طراحی سایت در مشهد
یوزرها به دنبال استعمال هر چه راحت‌تر از وب سایت هستند اصولاً کاربران شم درونی خودشان را دنبال میکنند و اهمیتی به قرائت اطلاعاتی که طراح تارنما در اختیارشان قرار داده است، نمی‌دهند . بر شالوده لحاظ استیو کروگ که مهندس داده ها بوده و در قضیه تجربه کاربران تخصص دارد، «کاربران صرفاً به دنبال راحتی در استعمال از وب هستند و تا وقتی که بتوانند از وب سایت شما و امکانات آن به راحتی استعمال کنند، حاضر میباشند از وب سایت شما دیدن نمایند . در این میان، برای آنان نحوه کار سایت هم اهمیتی ندارد .


یوزرها می‌خواهند کنترل مرورگر را خودشان در دست داشته باشند معمولاً یوزرها دوست دارند سوای این که عاملی برایشان مزاحمتی ساخت کند در کل وب سایت حرکت نمایند . بدین ترتیب درصورتی که پنجره‌های جدید، یک دفعه ظواهر شوند برای آن ها آزار دهنده بوده و از نظرشان یک مشکل تعالی به حساب می آید . بدین ترتیب قابلیت و امکان باز کردن لینک‌ها در پنجره‌های جدید مرورگر، را باید هر چه سریع‌تر متوقف فرمائید . همینطور با قرار دادن دکمه بازگشت، به آنان اجازه دهید به محلی که در آغاز بوده‌اند، بازگردند .


یوزرها او‌لین مورد منطقی را تعیین می‌کنند یوزرها به جای این که به دنبال انتخاب‌های بهینه یا این که پیدا کردن اطلاعات در کمترین زمان ممکن باشند، عموماً اولی مورد منطقی را انتخاب می نمایند . آن ها صفحه ها اینترنت را به چهره خطی مرور نمی‌کنند . بلکه زمانی لینکی را پیدا نمایند که به نظر خودشان موءثر باشد و آنها را به مطلب زمینه نظرشان نزدیک کند، به سرعت بر روی آن کلیک می‌نمایند . به این ترتیب در صورتی‌که این روز ها سرگرم باصرفه کردن وبسایت خویش برای بازدیدکنندگان هستید، بدانید که گام بزرگی برای راضی کردن کاربران برداشته‌اید .

ضابطه
شماره 2: تمرکز خویش را معطوف به چشم شدن عمده تجهیزات وب سایت قرار دهید در طراحی‌های نو وب، غالباً قوانینی را فراهم مینمایند که کاربران به راحتی بتوانند درخواست موضوع نظر خود را عملی نمایند که به اصطلاح به آن 1-2-3-done-steps می گویند . به این منظور، امکاناتی را در تارنما قرار میدهند که برای استفاده کننده جذاب باشد . مثلاً از دکمه‌های گرانقدر و جلوه‌های بصری برای جلب دقت یوزرها استفاده می‌کنند . اگر چه طراح‌های سایت اکثر زمان ها به خاطر قرار دادن این امکانات، موضوع نفد قرار می‌گیرند، اما در صورتی‌که از بُعد پباده سازی وبسایت به آن‌ها نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که چندان هم بد نیستند . در حقیقت، دستورالعمل‌های جذابی که آن ها برای راحتی یوزرها در حیث گرفته‌اند، مضاعف مؤثر بوده و منجر می‌شوند بازدیدکنندگان تمایل به دیدن محتوای وب سایت شما داشته باشند . شما با به کار گیری از این ویژگی‌های معمولی و جذاب، میتوانید ساختار قابل قبولی برای وبسایت خویش تولید نمائید . طراحی سایت شما می بایست به صورتی باشد که همگی دکمه‌های ناوبری در به عبارتی نگاه اول در معرض دید استفاده کننده باشد . همینطور رنگ‌ها هم بایستی برای آن‌ها جذابیت داشته باشد . یکی از روش‌های مؤثری که در پباده سازی سایت می‌توانید به عمل بگیرید این است که از تم رنگ هماهنگ به کار گیری کرده و از به کاربردن رنگ‌های متفاوت در وب سایت دوری فرمائید . در این فیس بازدیدکنندگان وبسایت نیز تمرکز خویش را بر محتوای سایت قرار خواهند اعطا کرد . در چهره رغبت برای به کار گیری رنگ‌های متضاد، از آن ها برای تمایز میان بافت (کانتکست) سایت و پس قضیه آن استعمال کنید . فراموش نکنید که انگیزه شما، این هست که یوزرها تجهیزات موجود در تارنما را به راحتی مشاهنده نمایند . این مساله، یک عدد از اصول دارای اهمیت در پباده سازی صحیح رابط کاربری هست . دست یابی به این هدف بستگی به خویش شما دارد، البته در عین اکنون محتوای شما باید به صورتی باشد که کاربر به خیر آن را درک کرده و از طرفی در تعامل با این جور سیستم، حس راحتی نماید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

حالا مشابه تصویر فوق در فیلد اسم فهرست یک اسم برای فهرست خودتون وارد کرده و روی دکمه ساخت فهرست کلیک نمائید تا عملیات ایجاد فهرست در وردپرس انجام بگیرد . آن گاه از ساخته شدن فهرست خواهید روءیت کرد که منوی سمت راست که مشتمل بر برگه‌ها، نوشته‌ها، پیوندهای دلخوه، دسته‌ها و… هستش و با رنگ مات به شما نشون داده میشه که در حالت غیرفعال هستش روشن شده و براتون فعال خواهد شد و در تحت فهرست ساخته گردیده نیز تنظیمات مربوط به یک فهرست سناریو داده می شود .

طراحی سایت در مشهد

فراگیری
تولید فهرست در وردپرس و تغییر تحول منو در وردپرس
همونطور که در تصویر مشاهده می‌کنید برای ایجاد هر فهرست در وردپرس این بخش از پیکربندی به شما نشون داده خواهند شد که در سطح نخستین قبلی از هرکاری برای افزودن لینک‌های دلخواه به فهرست می بایست تکلیف اونها را معلوم فرمائید .

بیش تر شدن مداد برگه‌ها: در فیس فعال بودن این مورد هرگاه که یک کاغذ جدید در وردپرس ایجاد فرمائید و در سایت منتشر فرمائید به صورت مداد و فارغ از اینکه شما کاری انجام بدین به این فهرست طولانی تر خواهد شد، مالامال در صورتی که تمایل ندارید تا برگه‌های گوناگونی که در وب سایت طولانی تر می‌کنید خود به خود به فهرست بیش تر نشوند این آیتم را به وضعیت غیرفعال باقی بگذارید .
سناریو موقعیت: این آیتم هم برای گزینش وضعیت نمایش فهرست مسئله استعمال قرار میگیره که بسته به قالب شما میتونه مشتمل بر گزینه‌های دیگه هم باشه، بنابراین برای این‌که فهرستی که ساخت میکنید در چه چکیده از تارنما بایستی سناریو داده بشه از این قسمت می بایست یک عدد از اونها را انتخاب نمائید . در این نمونه قالب استفاده گردیده 2015 وردپرس هستش که امکان نمایش دو جور فهرست رو در اختیار قرار میده، یکی برای فهرست حساس و دیگری برای نمایش شبکه‌های اجتماعی که در صورت انتهاب هر کدوم از این گزینه‌ها فهرست مسئله حیث در مکان گزینش شده نمایش داده میشه .
روش
بیشتر کردن منو جدید در فهرست وردپرس گذشته از این‌که آغاز کنیم به شیوه بیشتر کردن منو تازه به فهرست ساخته گردیده لازمه تا برای این که انواع مختلفی از پیوندهای وردپرس رو بتونید بیش تر فرمائید در برگه سناریو به‌این تا واجب نباشه تا به رخ دستی لینک‌ها رو وارد نمایید . برای این منظور شبیه تصویر ذیل روی دکمه پیکربندی ورقه کلیک فرمایید و آنگاه هر یک از بخش‌هایی که میخواهید تا برای افزودن در فهرست به شما مشابه چیزی که در ستون سمت راست تصویر قبل وجود داره نمایش داده بشه و یا این که اونو پنهان کنید کافیه تا تیک گزینه قضیه حیث رو فعال و یا این که غیرفعال نمایید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

فرآیند
زمان آموزش طراحی سایت به طور کلی مفاهیم زمینه نیاز برای طراحی اینترنت سایت را توضیح می‌دهیم . از مفاهیم اولیه‌ HTML و CSS و توضیحاتی در رابطه با فتوشاپ و پباده سازی وبسایت قبلی از کد نویسی . شما می‌توانید قالب HTML خود را پباده سازی کنید . Hyper Text Markup Language به معنا زبان علامت گذاری فوق نوشته است، زبان استاندارد طراحی صفحه ها وب css یا این که Cascade Style Sheets زبانی میباشد که به وسیله ان قوی خواهید بود تا استایل طراحی صفحه ها وب وبسایت خود را یک بار توصیف و به صفحات مسئله نیازتان اعمال فرمائید .
طولانی تر کردن دکان به وبسایت هم یک عدد دیگر از سرفصل‌های مشاجره بر انگیز این عصر است! WooCommerce افزونه‌ای مجانی برای پباده سازی دکان اینترنتی در وردپرس است .

طراحی سایت در مشهد

پروسه
یادگرفتن طراحی قالب وردپرس مشاهده
قالب پباده سازی شده در این دوره از
طراحی تارنما در فتوشاپ تا برنامه نویسی زیر وب شما در این دوره یادگرفتن یک پروژه را از ۰ تا ۱۰۰ یعنی از یک مدرک خالی در فتوشاپ تا یک قالب در وردپرس، طبق روند طراحی قالب منحصر (مراحلی که در بالا آورده شد) انجام می‌دهید و در جریان تمام روند و حتی معضلات احتمالی قرار می گیرید . و در انتها اضافه کنیم که اگر بازه و حوصله‌ی تمرین کردن را دارید و پیگیر این می‌باشید که طراح وب گردید ما این یادگرفتن را به شما پیشنهاد میکنیم .

چرا
طراحی وب سایت را از فتوشاپ استارت می‌کنیم؟ فتوشاپ بهترین نرم‌افزار طراحی ۲ بعدی در دنیاست که توسط کمپانی دارای اسم و رسم adobe ساخته‌شده و قابلیت‌های بارزتری نسبت به سایر نرم‌افزارهای پباده سازی دارد که به یک‌سری موضوع از آن اشاره می‌کنیم: قابلیت و امکان جداسازی Header و Footer و بقیه اجزا را انقطاع از نیز نگه می‌دارد و در شرای مشتری بخواهد تغییری ایجاد نماید صرفا در همان نصیب اعمال می شود . همینطور وجود ابزارهایی که به صرفه‌جویی در بازه امداد می نماید . فرمت‌های گوناگون برای خروجی نظیر gif،png،jpg،SVG و دیگر فرمت‌ها، در فتوشاپ می توانیم طرح را بدون نقص ببینیم و بعد از تأیید آخرین کارفرما آغاز به برنامه‌نویسی می کنیم که زمان کم‌تری نسبت به برنامه‌نویسی صرف می‌شود و این‌که زمان مناسبی می باشد برای این که از وضعیت پباده سازی خود پیشین از برنامه‌نویسی باخبر می‌شویم و قابلیت تغییرات پیشین از آغاز برنامه‌نویسی وجود دارااست .

ووکامرس
چیست؟ افزونه‌ای مجانی برای پباده سازی دکان اینترنتی در وردپرس، که به استدلال پشتیبانی گسترده از افزونه‌ها و ادغام با وردپرس بخش اعظمی از وب‌سایت‌ها از آن برای بیشتر کردن تجهیزات فروشگاهی به کار گیری مینمایند .

امکانات پیش‌فرض ووکامرس تمامی نیازهای کلی برای تولید یک دکان برای فروش فیزیکی یا فروش فایل‌ها و محتواهای دیجیتالی را مهیا می نماید . امکانات بخش اعظمی نیز با به کار گیری از افزونه‌های رایگان و تجاری که برای این سیستم توسعه پیداکرده است، به آن افزوده میشوند .

طراحی دکان اینترنتی با ووکامرس یک عدد مناسب‌ترین گزینه‌ها در بیشتر موارد به شمار میرود . به عامل این‌که ووکامرس بر روی وردپرس پیاده‌سازی شده است، در اختیار داشتن تجهیزات ووکامرس و وردپرس در کنار هم، مزیتی غیرقابل‌چشم‌پوشی به شمار میرود . طراحی دکان اینترنتی با ووکامرس، بهینه، کارآمد، مقرون‌به‌صرفه و پشتیبانی‌کننده از تجارت و کسب‌وکار آنلاین شما به‌حساب می‌آید .

ووکامرس افزونه‌های زیاد زیادی برای سفارشی کردن و افزودن تجهیزات جدید به مغازه شما در اختیارتان قرار می‌دهد .
افزونه‌هایی برای مدیریت مشتریان، راه‌اندازی بازاریابی در فروشگاه، آمار دکان و …



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


وب
سایت چیست؟ |طراحی اینترنت سایت|طراحی وب سایت ارزان|طراحی وبسایت رشته ای در پباده سازی سایت و طراحی پرتال یك وب وب سایت شامل تعداد زیادی پوشه است،كه در تعداد مشخصی پرونده، مرتب شده اند،مانند مرتب کردن فایلها در کامپیوتر شخصی . صفحه اساسی یك سایت معمولا" default .htmlیا index .html یا این که index .htm اسم داراست . در طراحی تارنما و طراحی پرتال وقتی كه یك نشانی اینترنت را در مرور گر تایپ می كنید (مثلا" www .npco .net)، برنامه مرورگر به سراغ اكانت میزبانی می رود كه این آدرس به آن اشاره می كند، و به دنبال یكی از این فولدر های حساس می گردد . در شرای پوشه یا این که ورقه ی زمینه نظر را در آن وب سایت پیدا كند، این فایل( یا صفحه) را در مرور گر شما سناریو خواهد بخشید .
فایلindex .html ترکیبی است از نوشته ها و تصویرهایی که طراح سایت دکوراسیون آن ها را مشخص و معلوم می کند .متن مورد لحاظ در خود وبسایت جانور می باشد در حالیکه فایل های تصویری ممکن می‌باشد در وب تارنما ذخیره شده باشد(در کنار صفحات وب وفایل ها یا این که در فایل ای مجزا)یا در جای دیگری از وب باشد .

طراحی سایت در مشهد
ممکن است برخی از نوشته ها وتصاویر یک ورقه به صفحه های دیگری لینک داده شود .(یعنی
می بضاعت و توان با کلیک روی آن کاغذ به برگه ی دیگری رفت) این مجموعه از صفحات وب،تصاویروفایل های جان دار دیگر که در اکانت صاحبخانه وجود دارد،مجموعا" یک اینترنت وبسایت را می سازد .
در
ادامه به طور مختصر توضیحاتی در پباده سازی وب سایت و پباده سازی پرتال در مسئله مساله مربوط به وبسایت ارائه خوا هیم داد: الف
- فرآیند روش اندازی وب وب سایت در پباده سازی تارنما و پباده سازی پرتال : 1 .انتخاب
اسم مناسب براي سایت 2 .
ثبت Domain name (نام سايت) در اينترنت 3 .طراحي
قابل انعطاف افزار و گرافیک سایت 4 .
خريد هاست (فضای کاربری) 5 .قراردادن
وب سایت پباده سازی شده بر روی هاست و بهره‌برداری سايت
ب
– نرم افزارهای موضوع استعمال در پباده سازی سایت و پباده سازی پرتال: زير ساختهای نرم افزاری پروژه های پباده سازی وب سایت بر مبنا Microsoft .NET Framework می باشد . به کار گیری از فناوری دات نت با انعطاف پذيری، قابليت اطمينان بالا، اختراع و امنيت نمونه زدنی خود قابليت های بسياری را برای ما مهیا می کند، كه از گزاره ی آن قابليت مديريت كدها، پشتيبانی از شی گرایی،سازگاری با روش انتخابی پروژه و متعلق نبودن به يك زبان مختص هست .ضمن آنكه بسترها و زيرساختهای قابل انعطاف افزار دات نت به تیتر بستر اصلي اجرای پروژه ، امكان استعمال از فناوری های جانبی ديگری كه سازگار با ویندوز میباشند را مهیا خواهد كرد .چندلايه بودن نرم افزارهای توليدی موجب آسان تر شدن شرايط ارتقای وب وبسایت پباده سازی شده در آينده خواهد بود .ضمن آنكه هزينه های مجدد كاری (reworking) را به هنگام توسعه و گسترش پروژه حذف خواهد نمود .
بانک اطلاعاتی MS SQL SERVER، به عامل مدل مجوز حقوقی وامکانات پهناور وکارایی قابل توجه،انتخاب قابل قبولی به شمار می رود .v



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

"رویکرد های قدیمی" با "رویکرد های جدید"، برای پباده سازی مجدد، سالهاست که هنجار هست . اینترنت وبسایت ها، به طور خاص، معمولا هر 3 تا 5 سال نوسازی می شوند، اما میان به روزرسانی ها نسبتا ایستا هستند . قضیه با اهمیت این میباشد که این پباده سازی مجدد اکثر زمان ها براساس زیبایی، و یا برخورد یوزرها است، که این بدان معناست که انتخاب این که آیا سایت های تازه از وب سایت های سابق خوب تر می باشد یا نه، غیرممکن می‌باشد .

طراحی سایت در مشهد

خوشبختانه، منش زیاد خوبی برای رویارویی با پباده سازی مجدد فرآورده وجود دارد، این که تکامل طراحی ببهتر از تغییر و تحول و انقلاب آن هست .

تکامل
پباده سازی مجدد چیست؟ پباده سازی دوباره تکامل(ER) ، هنر و علم استعمال از تستهای استراتژیک A / Bاست تا اطمینان حاصل شود که به روز رسانی های طراحی شما سبب ارتقاء بازدهی وب سایت و درآمد اکثر می شود یا خیر و خوبی .

شما احتمالا از خودتان سوال می نمائید که درصورتی که ER خیلی بلندمرتبه است، چرا در زمینه آن بخش اعظم نشنیده ام؟ پاسخ کوتاه این می‌باشد که شیوه انقلابی هیجان انگیز تر است . تولیدها دیجیتال اکثر اوقات به عامل خصوصیت های ظاهری آنها محاکمه می شوند و این تصور غلط می باشد که درصورتی که یک وب سایت از راه و روش های جدید پر زرق و برق (به تیتر مثال، پباده سازی ریسپانسیو، فیلم پس زمینه، صفحه ها پیمایش طولانی و غیره) به کار گیری کند، موفقیت آمیز است .

پباده سازی انقلابی: فرض بر این می باشد که برند حادثه می افتد .

پباده سازی
انقلابی فرض بر این است که برند حادثه می افتد


طراحی انقلابی: آنچه حقیقتا رخداد می افتد .

 

پباده سازی
انقلابی آنچه واقعا حادثه می افتد
چرا
طراحی انقلابی ناکام ماند صرف حیث از اینکه چه تعداد کسانی عضو گروه داخلی، یکسری ساعت صرف می کنند تا هر پیکسل تکمیل گردد، پباده سازی مجدد یک تصمیم بی توجه میباشد که یک شرکت می تواند برای سایت خویش بگیرد .

در
اینجا یک سری عامل وجود دارد: خیلی زود موقعیت را مختل می کند: تغییرات فراوان در یک بازه غیر ممکن هست و صرفا قابلیت دارااست که بفهمیم چه تغییرات خاصی سبب ساز افزایش یا کاهش بازدهی و درآمد می شود .
به تیتر مثال، پباده سازی تازه شما ممکن است عالی باشد، ولی در حالتی که طرح نو کاغذ ای که در آن تغییرات انجام دادین، سبب ساز به ارتقا مقدار بازدهی شود؟ پیروزی فریبنده است: چه بسا در صورتیکه شما پیروز به ارتقا بازدهی یک صفحه جدید به راه و روش انقلابی شوید گشوده نیز مدتی آنگاه مقدار بازدهی تحت می رود . برای آنالیز اینکه آیا مرحله پیروزی بالا بوده یا خیر می بایست موادتشکیل دهنده صفحه شخصی را تست کرد .
پباده سازی به تنهایی نمیتواند اعجاز کند: زمانی که ناامید می شوید بلافاصله تامل می نمائید که طراحی مجدد کلیه مشکل‌ها را حل می کند، البته این تفکر خطا و آرمانی بی مسئولانه می‌باشد .
طراحان وبسایت اکثرا کارشناسان UX نیستند: طراحان معمولا بر روی مداد ها، رنگ ها و سایه ها تمرکز می نمایند و معمولا تصور نمی کنند که تصمیمات طراحی آنها روی مال تاثیر می گذارد . چه بسا شایسته ترین ها نیز نمی توانند تصمیمی بگیرند که به نتایج مطلوب سبب شود . درصورتی که تابع از فرم پایین تشکیل شده باشد، شما دارید خودتان را به سمت باخت می کشانید .
طراحی انقلابی بازخورد استفاده کننده را در حیث نمی گیرد: انجام کارها به طور معمول به عامل طی کردن روال معمولی یا رقابت انجام می شود و به این اعتنا نمی نمائید که یوزرها مسئله متاع چه دیدی پیدا می نمایند . عدم توجه به باز خورد کاربران اماکان جراحت به اسم تجاریتان ایجاد می شود .
طراحی انقلابی از تجزیه و محاسبه شما چشم پوشی می کند: پباده سازی انقلابی برای تجزیه و نظارت داده های شما اجازه نمی دهد . گذشته از اینکه طراح متاع را بریزید، بایستی یک مرحله تجزیه و نظارت برای بهبود بخش ها مشخص نمایید به تیتر مثال، برای ارتقا برخورد به چیزاهایی نظیر ثبت نام، دانلود، یا خرید نیاز دارید) .
تعمیر مجدد حماسه بیش از حد طول می کشد: پباده سازی بخش اعظم می توانند یکسری ماه ارتفاع بکشد، زیرا برند های گرانقدر تهیدست طرح هایی میباشند که از یک سری لایه مجوز عبور می نمایند و اکثر زمان ها این چرخه ها فراوان آرام انجام می شود .
پباده سازی بوسیله کمیته ناکام ماند: پباده سازی یک فعالیت خیالی هست و بر اساس آنچه شما می پرسید متفاوت هست . به همین عامل هست که می بایست تجزیه و تحلیل و تست A / B را بعد از طراحی انجام دهید .
به روز رسانی های جهانی دشوار است: وقتی که ماشه را بر روی یک بروزرسانی عظیم که بر جنبه های متفاوت کسب و کار شما تاثیر گذار است، می گذارید تقریبا دیگر راه برگشتی ندارید .
طراحی انقلابی سبب ساز زخم رساندن به جايگاه بندی های seo می شود: یکی از مهمترین اثرات منفی یک پباده سازی مجدد، از دست دادن مجوز دامنه و مرتبه بندی جستجوگرهایseo است که می تواند سبب ساز به افت بازدید، بازخورد و درآمد تارنما شود . چه بسا طراحی های مجدد می تواند در جستجوگرها منجر تولید یک رویداد نا مفهوم و غیرمعمول شود و کمتر شناسایی و کاوش شود که صحیح کردن این مشکل ممکن می باشد یک سری ماه یا این که تعدادی سال طول می کشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

نادیده
به دست آوردن مشتریان
متاسفانه تجربه نشان می دهد که حیث مشتریان در طراحی مجدد وب سایت، بیش از هر چیزی نادیده گرفته می شود .

طراحی سایت در مشهد

شما وب وبسایت نو خویش را برای مشتریان ایده‎آل خود می‎خواهید . اشخاصی که توانمند به نظارت موفقیت‎های وب سایت جدید شما میباشند مشتریانی هستند که از آن استفاده می‎کنند . این‎ها افرادی می باشند که امداد های متعددی در این موضوع از دستشان برمی آید و شما دوست دارید که آن‎ها را سرگرم وبسایت خود نمائید .

برای این‌که مطمئن گردید پباده سازی نو وبسایت شما بازدیدکنندگان فعلی شما را ارتقا می‎دهد، از مشتریانی که با آن‎ها روابط محکمی دارید سوال فرمائید که در اینترنت وبسایت فعلی شما چه چیز را دوست دارا‌هستند و چه چیز را دوست ندارند . برای بهبود وب سایت خود، از آن‎ها بخواهید نظراتشان را برای شما بفرستند که چه چیزی باعث می‎شود به یک تارنما رمز بزنند و اکثر در آن‎جا بمانند .

۶-
سعی غیر صمیمی
چه تعداد اینترنت سایت را در طول روز می‎بینید که تاثیر زیاد مقداری بر تصمیم گیری و تعیین شما می‎گذارند ؟ شما یکی از آن‎ها نباشید .

برای علاقه‎مند کردن مردمان به آن‎چه که ارائه می‎دهید، بازدید از وبسایت شما می بایست یک تجربه قابل اعتنا و به یادماندنی را رقم بزند .

شما صرفا تعدادی ثانیه زمان دارید تا شم کنجکاوی مردمان را نسبت به قیمت اسم تجاری و رشته خود تحریک فرمایید . مطمئن شوید که بازدید از وبسایت شما یک تجربه عالی برای به یاد سپردن وصحبت کردن در باره آن باشد . در صورتی‌که پیروز شوید، کمپانی و مارک شما نادیده گرفته نخواهد شد .

۷-
شروع خیلی دیر
تصور نکنید فرآیند برنامه ریزی، پباده سازی و تولید اینترنت سایت تازه شما به طور اثر گذار در یک یا این که دو هفته امکان پذیر می‌باشد . وقتی که شما نیروی انسانی لازم را توده می‎کنید، ممکن می باشد به لحاظ بیاید می‎توانید آن را در پهنا چندین هفته به نقطه نهایی برسانید . ولی این نوع از پروژه‎ها به ندرت با فعالیت‎های همیشگی در ارتفاع مدتی حدود ۲-۳ ماه به پایان می‎رسند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

Table
چه چیزی است ؟
جدول ( table ) در مقر داده ها چه است ؟ داده ها در دیتابیس یا مقر داده درون جدول یا این که table ها ذخیره می‌شوند . هر database می‌تواند شامل یکسری table باشد .هر جدول از یک سری سطر و ستون تشکیل گردیده هست .

برای تمام ستون ها در دیتابیس بسته به نوع کارکرد آن میتوانید مدل زمینه حیث خود را تعریف فرمائید ، مقدارهایی که درون هر فیلد ذخیره میگردد باید با مدل انتخابی فیلد هم خوانی داشته باشد .

جدول یک گروه ای است از داده ها ثبت شده مرتبط و متعلق به هم که از ستون ها و ردیف ها تشکیل شده می باشد . جداول مهمترين عنصرها سيستم های پايگاه داده می‌باشند ، که برای ذخيره و مراقبت سازمان يافته داده ها موضوع به کارگیری قرار می گيرند .

طراحی سایت در مشهد

جدول گوشه ای از مقر داده می باشد . یک پایگاه داده از جداول متعدد تشکیل گردیده میباشد .

مثال : برای ذخیره‌سازی انواع متفاوت داده ها شما تهی دست ساخت جداول جداگانه‌ای می‌باشید .
برای مثال، در شرای شما یک نرم افزار مدیریت مدرسه دارید، ممکن می باشد نیاز به ساخت جداول ذیل باشد: علم
آموزان – برای ذخیره لیستی از تمام اعضای علم آموزان معلمان
– ذخیره لیستی از تمام معلمان حضور
و غیاب – برای پیگیری حضور همگی دانش آموزان MarkList
– برای ذخیره لیست آرم همه دانش آموزا Field
چیست ؟
به هر يک از منزل های ستون يک جدول فيلد ( Field ) می گويند . هر فيلد يکی از خصوصيات آن موجوديت را به یار اندازه آن مشخص و معلوم می نماید .

هر
فيلد در بر گيرنده يک صفت و ويژگی برای موجوديت می باشد ، که دارنده 2 قسمتی از دارای اهمیت می‌باشد :
1 .اسم صفت خاصه : نام صفت مورد نظر را تعيين می کند . برای نمونه فيلد نام ، اسم خانوادگی ، و . . . در جدول اطلاعات مربوط به فرد .
2 .میزان صفت خاصه : در برگيرنده اندازه برای صفت مسئله لحاظ می‌باشد . برای مثال میزان " سعید " به تیتر مقدار برای فيلد نام .

یک فیلد آرم یک ستون در جدول هست . یک رکورد تیم ای از فیلدها میباشد . تمام رکوردها در همان جدول به عبارتی فیلدها راخواهند داشت .

نمونه
درباره فیلد ها : در صورتی‌که شما یک جدول با نام “Students” داشته باشید، ممکن می‌باشد قضیه های پایین موضوع نیاز باشند: Name
– برای ذخیره نام و نام خانوادگی علم آموز Address
– برای ذخیره آدرس DateofBirth
- برای ذخیره تاریخ به دنیا آمدن علم آموز RegistrationDate
– برای ذخیره مورخ تصویب اسم علم آموز و
… در صورتی‌که شما فیلدی را به جدول بیش تر کنید، این فیلد به تمام رکوردهای جان دار آن جدول اضافه خواهد شد . در نمونه فوق، همه رکوردهای جدول در “Students” به عبارتی ۴ فیلد را خواهند داشت .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ویژگی
های یک سایت خوب چیست؟ "
امروزه تعداد بسیار متعددی وب تارنما در سراسر عالم مو جود است،در این مقاله تحلیل خوا‌هیم کرد که کدام سایت را می توانایی به تیتر تارنما عالی معرفی کرد؟چه ویژگی هایی باعث می شود یک سایت با شانس بهتری رو به رو شود؟" امروزه بیش از 2 بیلیون تارنما اینترنتی وجود دارد،اما تنها منتخب از آن ها غالب می شوند توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و در درجه های بالاتری در موتورهای کاوش قرار بگیرند .در
این نوشته قصد داریم مواقعی که باعث رشد و بهبود عملکرد یک سایت تا رسیدن به یک وب سایت عالی می گردد را با نیز بررسی کنیم:

طراحی سایت در مشهد
1 .
سرعت: یک عدد از دارای اهمیت ترین فاکتور های یک تارنما خوب بالا بودن سرعت آن است .مطابق گزارش مجموعه جستجوی Microsoft Bing، در حالتی که زمان لود یک تارنما بیش از 2 ثانیه طول بکشد،باعث کاهش 3 .8 درصدی در رضایت کاربران، ارتقاء نتیجه از دست رفته به ازای هر کاربر به مقدار 4 .3 درصد و کاهش 4 .3 درصدی تعداد کلیک ها خواهد شد .

براین اساس درصورتی که تارنما شما کند باشد خیلی از یوزرها پیش از این که وبسایت بار گذاری شود و شما شانسی برای عرضه موارد مد لحاظ خود داشته باشید آن را کنار گذاشتن میکنند .

2 .
امنیت: امنیت برای هر چیزی که زیر مالکیت یک شخص یا این که اداره باشد دارای اهمیت میباشد . وبسایت های عالی نیز از این ضابطه مستثنی نیستند .

امروزه تهاجم ها و تهدید های فراوانی در بستر اینترنت وجود داراست که محافظت وب سایت در برابر آن ها امری اساسی و حساس میباشد .برای واضح شدن مطلب مثالی از این تهدید ها به اسم تهاجم ها بات های بد (bad bots) به سایت ها را تحلیل می کنیم .

بات
های بد (bad bots)، بلای جان اینترنت! بات ها نوعی نرم افزار هستند که یک فعالیت را به چهره خود کار و تکرار شونده،به مراد جلوگیری از تکرار آن بوسیله کاربران انجام می دهند .آن ها مثل سایر قابل انعطاف افزار ها اشکال بد و خوب دارا هستند .مثالی از بات های خوب،بات گوگل می‌باشد که با بهبود کیفیت موتورهای کاوش به کاربران کمک مینماید .

البته امروزه بات های بد حجم متعددی از منابع را در بستر اینترنت تلف می‌نمایند .مطابق آمارها 20 درصد از کل ترافیک جانور در مرحله اینترنت حاصل تلاش بات های بد می‌باشد .در واقع حمله این مدل نرم افزارها بیشتر برای اتلاف منابع وب سایت شما و محدود شدن دسترسی به آن برای یوزرها حقیقی وواقعی میباشد .

این بخش کوچکی از تهدیدهای مو جود برای یک وبسایت عالی است که منجر تولید محدودیت در فعالیت سایت شما میگردد .براین اساس داشتن یک وب سایت با کمترین اندازه جراحت پذیری امری مهم می باشد تا کسب و فعالیت شما مدام برای کاربران تان در دسترس باشد .

یکی از اقداماتی که برای امنیت اینترنت وب سایت میتوان انجام بخشید بک آپ گیری منظم از داده های تارنما می باشد .

معرفی
پلاگین های برتر بک آپ گیری سایت وردپرس 3 .
یکتا بودن و کیفیت محتوا یوزرها همواره به دنبال محتوایی تازه و با کیفیت هستند .داشتن محتویاتی با کیفیت بالا سبب ساز میگردد که یوزرها تمایل داشته باشند دوباره به سایت شما برگردند و این می تواند سبب ارتقاء ترافیک محل ورود وب سایت شما شود که سودآوری بخش اعظم را به دنبال خواهد داشت .

به طور نمونه این امر در وب سایت های فروشگاهی سبب ساز ارتقاء فروش خواهد شد .مطابق آمارها 77 درصد از مردم پیش از خرید،محتویات دارای ارتباط با فرآورده اعم از توضیحات، ایده ها بقیه مشتریان و …را مطالعه میکنند .داشتن محتوایی با کیفیت به طور قابل توجهی باعث افزایش فروش خواهد شد .

علاوه بر این امروزه این مساله برای موتور های کاوش هم فراوان کلیدی شمرده می شود به طوری که تارنما های با محتوای یکتا و کاربر پسند در حق تقدم بالاتری برای سکو دهی در گوگل قرار دارا هستند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

۳-
کوتاه‎ترین مسیر میان دو نقطه چیست؟ نقشه یادگیری شما دارنده مسیرهای پیچیده‌ای میباشد . شما درباره این مسیرهای پیچیده چیزی نمی‌دانید . بدتر از همه، مسیرهای مستقیم پنهانی که سریع‎تر می‌توانند شما را از جایی که هستید،‌ به جایی که می‎خواهید باشید برسانند را نمی‌شناسید .

طراحی سایت در مشهد

این مسئله‎ عجیب نمی‌باشد . نقشه منش شما یک قلمرو ناشناخته می باشد . در واقع شما نمی‌دانید کدام مسیر بی واسطه و کدامیک پیچیده است، زیرا نسبت به چیزهایی که نمی‌دانید با خبر نیستید . ممکن می‌باشد دربین دو نقطه مسیر کوتاه‌تری باشد؛ البته شما نمی‌توانید آن را ملاحظه کنید .

اینجا صحیح جایی می‌باشد که یک مربی می تواند به شما یاری کند . این مربی، قبلا مسیری را طی کرده که شما در حالا همت برای گذراندن آن می باشید . او چشم‌انداز این مسیر را بهتر از شما میداند . در حالتی که یک مربی دارید، مطلقا با وی مشورت نمایید . از وی بپرسید چطور می‌توانید به هدفتان برسید .

اگر به مربی دسترسی ندارید، نگران نباشید . گاهی وقت‌ها اضطراری است که مسیرهای پیچیده را یاد بگیرید .

مطلب پیش رو، یک مسیر بی واسطه و یک راهنمای کامل برای یادگیری جاوا اسکریپت میباشد .

توصیه
فرانش به شما اختلاف
رو با عمل حل کن، خیر با بحث چهار
سطح برای یادگیری جاوا اسکریپت یادگیری جاوا اسکریپت شبیه رشد کردن یک آدم هست . روند مختلفی برای پرورش وجود دارااست .
میتوانیم ۴ تراز پرورش را اینطور نامگذاری کنیم:
۱-
نوزادی
۲-
کودکی
۳-
نوجوانی
۴-
بزرگسالی
بیاید به طور خلاصه هر سطح را نظارت کنیم تا بتوانید جایگاهتان را پیدا کرده و یادگیری خویش را در آن مسیر انجام دهید .

۱-
سطح نوزادی اگر هیچ شناختی از جاوا اسکریپت ندارید، می‌توان اعلام کرد که در تراز نوزادی می باشید . شما چیزی درباره جاوا اسکریپت نمی‌دانید و سینتکس (Syntax)‌ آن به نظرتان ناآشنا است .

در این مرحله بایستی تمرکز کنید تا طرز به کارگیری از جاوا اسکریپت را به طور کامل یاد بگیرید . تا زمانی سایرافراد درباره آرایه‌ها، توابع و… صحبت می‎کنند، بتوانید منظورشان را شعور فرمایید .

۲-
سطح کودکی اگر با مبنای سینتکس جاوا اسکریپت آشنا هستید؛ می‌توان گفت شما در تراز کودکی قرار دارید . در واقع شما در این سطح نمی‌دانید چطور باید یک برنامه بسازید .

در این مرحله معمولا به امداد نیاز خواهید داشت . شاید با تعدادی ساعت کاوش و گوگل کردن بتوانید کدها را کپی کرده یا چیزهایی را تغییر و تحول دهید، البته هنوز به مهارت‌های جاوا اسکریپتان مطمئن نیستید . شما نمی‌دانید DOM (برای پیمایش صفحه های اچ تی ام ال :Document Object Model) چگونه کار می نماید . شما نمی‌دانید چطور یک برنامه را از مقدمه بسازید .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی اینترنت سایت، با گرفتن تصمیمات با اهمیت و گوناگون همراه است، که هر لحظه می تواند عاقبت کسب و کار شما را تغییر دهد . تصمیم های شما، تنها به نحوی پباده سازی وبسایت خلاصه نمی شود، بلکه باید دارایی خویش را برای این عمل در حیث داشته باشید .

برای این که شما یک تارنما با پباده سازی بی نقص و بدون نقص داشته باشید، مورد های زیادی پیش رو دارید .
البته پیشین از این که مبادرت به طراحی تارنما خود کنید، فاکتور های مهمی را می بایست بدانید که در تحت به آن ها اشاره می کنیم:

طراحی سایت در مشهد
مخاطبان
وب سایت
شناخت ظریف از مخاطبان شما یک عدد از با اهمیت ترین عوامل در موفقیت یک وب وبسایت است، اطلاع دقیق از تیم های هدف، می تواند کمک شایانی در تاثیر گذاری اینترنت وبسایت شما و انتقال پیام مطلوب داشته باشد .

این موردها به شما کمک می کنند تا بتوانید در مورد قالب، رنگ، لایه ها و محتوای سایت خود تصمیم گیری نمایید .

انگیزه
گذاری
تولید محتوای هدفمند یکی دیگر از موادسازنده مهم در پیروزی یک وب سایت است، تولید محتوای روشن دل و بدون هدف، عمده به کسب و کار شما زخم وارد می نماید و سبب ساز به از دست دادن مخاطبان شما می شود .

هزینه
ها
امکانات اضافه و خاصی که مایلید بر روی تارنما خویش قرار بگیرد، بستگی به دارایی شما داراست . در وضعیت اصولی، طراحان وبسایت و بازاریابان اینترنتی پیشنهاد می کنند، تا وقتی که از ایده ای که در کسب و فعالیت دارید، مطمئن نیستید و این ایده ثابت نشده است، هزینه ی سنگینی برای پباده سازی وب سایت خود نپردازید .

داده ها
مفید
کارایی نمائید داده ها موثر و به مقدار ای را در اختیار مخاطبان وب وبسایت خود قرار دهید . اگر اطلاعات متعددی درباره محصولات و خدمات در اختیار مخاطبان خود قرار دهید، ممکن است دیگر انگیزه ای برای برقراری ارتباط با شما نداشته باشند . پس همواره کارایی فرمائید داده ها به اندازه ای را در اختیار مخاطبان خویش قرار دهید .

 

آرسام تک معتقد است، مراقبت تعادل در استفاده از جلوه های چهره‌ای و گرافیکی در وب وب سایت بسیار با اهمیت میباشد .

 

نکته دیگری که دارای اهمیت است، فقدان نادرست املایی و نگارشی می‌باشد . مدام متون و محتوای وبسایت را از لحاظ نگارشی و دستوری تحلیل کنید، تا اشتباهی نکرده باشید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در کد بالا آغاز یک شیء EventSource ساخته ایم و آدرس URL ورقه ای را به آن داده ایم که اعلان ها یا این که بروزرسانی ها را می فرستد (در این نمونه -> demo_sse .php) . هر توشه که بروزرسانی ای دریافت شود، اتفاق افتاد onmessage اجرا خواهد شد و هنگامی که این رویداد اجرا شود داده های ارسالی را گرفته و در عنصری با id برابر با "id="result قرار می دهد . بقیه ی قسمت های کد برای نظارت کردن پشتیبانی مرورگر از این قابلیت بودند .
صورت بی آلایش و قطع شده ی آن به این فیس است:
if(typeof(EventSource)
!== "undefined") {
// مرورگر از Server-sent event پشتیبانی می کند
// کد زمینه لحاظ را اینجا بنویسید }
else { // متاسفانه مرورگر شما از Server-sent event پشتیبانی نمی کند .

طراحی سایت در مشهد
}
1
2
3
4
5
6
if(typeof(EventSource)
!== "undefined") {
// مرورگر از Server-sent event پشتیبانی می کند
// کد قضیه لحاظ را اینجا بنویسید }
else { // متاسفانه مرورگر شما از Server-sent event پشتیبانی نمی نماید .
}
البته ما هنوز کد های باطن demo_sse .php را ندیده ایم . برای اینکه نمونه بالا فعالیت کند بایستی سروری داشته باشید که قابلیت و امکان ارسال بروزرسانی را داشته باشد (مانند PHP یا ASP) . کدنویسی سمت سرور برای این مثال ساده است؛ باید مقدار Content-Type در header را روی "text/event-stream" تهیه نمایید و سپس می توانید بروزرسانی هایتان را به ورقه ی اینترنت ارسال فرمایید .
محتوای فولدر به این شکل است:
header('Content-Type:
text/event-stream'); header('Cache-Control:
no-cache');
$time
= date('r'); echo
"data: The server time is: {$time}\n\n"; flush();
?>
1
2
3
4
5
6
7
8
header('Content-Type:
text/event-stream'); header('Cache-Control:
no-cache');
$time
= date('r'); echo
"data: The server time is: {$time}\n\n"; flush();
?>
در صورتیکه
بخواهیم آن را در ASP بنویسیم می گوییم:
<%
Response .ContentType
= "text/event-stream" Response .Expires
= -1 Response .Write("data:
The server time is: " & now()) Response .Flush()
%>
1
2
3
4
5
6
<%
Response .ContentType
= "text/event-stream" Response .Expires
= -1 Response .Write("data:
The server time is: " & now()) Response .Flush()
%>
همانطور که گفتیم مقدمه Content-Type را روی text/event-stream تنظیم کرده ایم . بعد از آن گفته ایم که ورقه نباید چیزی را cache کند (اگر cache شود دیگر بروزرسانی سناریو داده نخواهد شد) . در سطح ی سپس داده های موضوع حیث را برای ارسال آماده کرده ایم (همیشه با " :data" شروع شود) و در انتها داده را با امر Flush به سمت ورقه می فرستیم تا نمایش داده شود .

ما
در نمونه بالا از روی داد onmessage استعمال کرده ایم اما اتفاق افتاد های دیگری هم وجود دارد:
onopen: زمانی که اتصال با سرور برقرار می شود .
onmessage: وقتی که پیامی دریافت می شود .
onerror: وقتی که خطایی صورت می دهد .
امیدوارم از این قسمت لذت برده باشید . این قسمت، قسمت آخر از این محرمانه آموزشی بود اما در آتی ممکن است مقالات مستقلی در اختیار شما دوستان خوب قرار دهیم . شما با گذراندن این دوره با تمام مسائل با اهمیت و جزئی HTML آشنا گردیده اید و می توانید یک برگه ی وب را اساس ریزی فرمایید .
تا عصر ای دیگر بدرود!



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

اگر در دنیای برنامه نویسی سمت اینترنت وارد شده باشید، به طبع با دو مفهوم فرانت اند (Frontend) و بک اند (Backend) مواجه شده‌اید . همینطور در کنار این دو مفهوم، کلمه‌ی دیگری به نام فول استک (Full Stack) هم به چشم میخورد . در این مقاله و فیلم آموزشی بصورت کامل می‌خواهیم تفاوت فرانت اند و بک اند را بررسی کنیم و بگوییم که هر مورد چه کاربردی دارا هستند . پس با اینجانب همراه باشید .

طراحی سایت در مشهد
یک
نگاه کلی در جواب به سوال تفاوت فرانت اند و بک اند چیست؟ عالی میباشد که یک توضیح کلی بدهیم .
اگر شما اطلاع رسانی های استخدام برنامه نویس ها را مشاهده کنید، به طبع با سه عبارت کلی مواجه میشوید:
استخدام
برنامه نویس/طراح فرانت اند استخدام
برنامه نویس بک اند استخدام
برنامه نویس فول استک هر ۳ تخصصی که در بالا عنوان کردیم، یک کار کلی دارند: توسعه‌ی اینترنت . به این مضمون‌ که تمام آنان با به کارگیری از تخصصی که دارا هستند مبادرت به توسعه‌ی صفحه های اینترنت میکنند . ولی هرمورد با خط مش مختلفی اینکار را انجام وارد میکنند .

هر کدام از این تخصص ها و مجال های شغلی یک توصیف منحصر به خودشان را دارا‌هستند و برای این که بتوانید در هرمورد از این رده های شغلی عمل کنید، نیاز می‌باشد که تخصص های متعدد و مختلفی داشته باشید .

در ادامه راجع به هرمورد از این تخصص ها عمده کلام می‌کنیم و به تفاوت فرانت اند و بک اند بخش اعظم میپردازیم .

 

فرانت
اند (Frontend) چیست؟ برای پاسخ دادن به سوال تفاوت فرانت اند و بک اند می خواهیم در مقدمه راجع به فرانت اند (Front End) صحبت کنیم و ببینیم که واقعا چه معنایی دارد .

یک عدد از کارهایی که شما برای توسعه‌ی وب می‌توانید انجام دهید، طراحی/برنامه نویسی فرانت اند می باشد . این تخصص را با نام های طراح وب،‌ فرانت اند کار، برنامه نویس فرانت اند و… نیز می شناسند .
معادل انگلیسی این تخصص Front End Developer یا این که Front End Designer می باشد (البته که باز هم در بحث فرانت اند،‌ طراح و برنامه نویس باهم مختلف هستند، اما در این بخش میخواهیم خیلی کلی مبحث فرانت اند را نظارت کنیم)
کسی که در بخش فرانت اند کار میکند، وظیفه‌ی ایجاد چیزهایی را داراست که کاربر آن ها را میبیند . در واقع فعالیت این شخص پباده سازی و تولید نصیب هایی از اینترنت می باشد که استفاده کننده روی مانیتور آن‌هارا مشاهده مینماید و با آن‌ها فعالیت می کند .

برای پی بردن به تفاوت فرانت اند و بک اند خوب می باشد که درباره ی زبان های هر حیطه هم حرف کنیم .
طراحی/برنامه نویسی فرانت اند را با زبان‌ها/اسکریپت های ذیل می‌توانید انجام دهید:
HTML
(چیست و چه کاربردی دارد؟) CSS
(چیست و چه کاربردی دارد؟) جاوا
اسکریپت (چیست و چه کاربردی دارد؟) جی
کوئریپ (چیست و چه کاربردی دارد؟) و…
مقاله‌ی
مرتبط: کامل‌ترین یادگرفتن Sublime Text 3 (ویدئویی و تماما رایگان) در صورتی‌که میخواهید در خصوص فرانت اند عمده بدانید، پیشنهاد می‌کنم مقاله‌ی تخصصی زیر را مطالعه کنید .
قادر است برایتان دوچندان مفید باشد:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در قسمت گذشته مطلب با چند ترفند UX که در تولید صفحه ها فرود کارآمد در وب سایت شما یاری می‌نماید آشنا شدید . در این نصیب به روش‌های بیشتری پرداخته خواهد شد .

در مقاله قبل، به سه نکته در پباده سازی UX اشاره شد که با به کار گیری از آنان می‌توان صفحه های فرودی با نرخ تبدیل بالا ایجاد کرد . با ادامه این نکات در نصیب دوم مقاله یاور لیداوب باشید .

طراحی سایت در مشهد

۴ .
به کارگیری از آرایش و پیرایش های غیر معمول برای این که صفحه فرود موفقی داشته باشید، می بایست آن را از بقیه وب‌ سایت‌ها متمایز نمایید . روش‌های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد- به کار گیری از آرایش‌های غیر معمول یک عدد از بهترین روش‌ها می‌باشد . از آنجایی که ظهور فریم ورک‌های فرانت اند مانند bootstrap، آرایش‌های جعبه استایل (bo-style) در هر جایی در اینترنت قابل مشاهده می‌باشد . بنابراین، ارائه داده ها در آرایش غیرمعمول می‌تواند بازدیدکننده را به محصول شما علاقمندتر کند .

برگه فرود وب وبسایت آژانس کاریابی Ascend Indiana از این راه و روش به کارگیری کرده است . آن ها محتوای متنی خویش را محیط نسخه تعالی لوگوی خود قرار داده‌اند که دربردارنده دو عکس مرتبط با فعالیت ماشین کرایه ای آن‌ها است، یکی از آنان شخصی خندان که به دنبال عمل می‌شود و یک منظره از ایندیانا میباشد . آنها راهی بهتر از این برای جلب لحاظ مخاطبان انگیزه خود پس از ورود به صفحه فرود پیدا نمی‌کردند .

 

 

۵ .
به کار گیری از لوگوی برندهای مشهور لوگوی برندهای دارای اسم و رسم برای بازدیدکنندگانی که ناخودآگاه صفحه را نسخه برداری مینمایند تا شواهد کافی پیدا نمایند و مطمئن شوند، مال توسط شرکت قابل اعتمادی ساخته شده است، سعی داراست . تنها به لوگوی مشتریان و شرکای کاری تفکر نکنید . در حالتی که کالا یا شرکت شما در نشریه معتبری معرفی شده میباشد حتما آن را در برگه فرود خویش قرار دهید، یا در‌صورتی‌که فرآورده شما به ارتقاء یا این که تکمیل یک متاع از مارک دارای شهرت کمک می کند نمی‌توانید لوگوی آن را در برگه فرود خود اضافه فرمایید .

صفحه فرود Platforma Web Wireframe Kit به طور ماهرانه‌ای از لوگوی کمپانی‌های دیگر برای جلب اعتماد بازدیدکننده‌های خویش به کارگیری کرده می باشد . آنها درست در زیر تصویر محصول، لوگوی ابزارهایی که در کیت خود استفاده کرده‌اند را قرار داده‌اند . همگی برندها برای مخاطبان شناخته شده‌ هستند، مثل Sketch Photoshop یا این که Adobe Illustrator . آنان همیشه از لوگوها در ذیل برگه نیز به کار گیری می‌کنند، برای مثال، آنها چکیده تاثیرگذار به نام «used by» هم دارا‌هستند .

کاغذ
فرود
۶ .
به کار گیری از گرافیک مختص و منحصر به فرد به فرد طرح‌های گرافیکی مخصوص به فرد هم مثل آرایش‌های غیر معمول کار مینمایند . هدف از استعمال از آنها متمایز کردن کاغذ فرود و تاثیرگذاری طولانی بازه زمانی بر بازدیدکننده است . در صورتیکه شما اکثر وقت ها در درحال حاضر وبگردی باشید شاید روش‌های متفاوتی که طراح‌ها برای ایجاد طرح‌های یگانه به کارگیری میکنند را مشاهده کرده‌اید . عکس نگارگری گردیده محصول، گروه آیکون‌های خاص، کاراکترهای یگانه که کاربران یا این که سازندگان فرآورده را نشان میدهد یا چه بسا کمیک استریپ‌ها که تاثیر بسزایی بر بیننده دارند .

ورقه فرود اپلیکیشن پیگیری ترقی تیمی I Done This شامل یکی از شایسته ترین گرافیک‌هایی میباشد که تا به اکنون دیده‌ام . آن ها از رویه طراحی «یک آیکون یک ویژگی» استفاده کرده‌اند و کاراکترهای نقاشی شده حیوان ها هم این طراحی‌ها را دوچندان یگانه کرده می‌باشد . حیوان‌ها در موقعیت‌هایی کشیده شده‌اند که دارای ارتباط با ویژگی‌های نرم افزار است . برای مثال، خروس آپدیت‌های موقعیت روزمره را ارائه می‌دهد، اسب اسناد را با سم خویش کلیدی می‌زند و غیره .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


اصول بازاریابی و تبلیغ در مورد بازاریابی و تبلیغ بی‌اطلاع نباشید . بعضا از مدیران سایت‌ا خیلی ساده‌لوحانه تفکر می کنند و اطلاع درستی از ماهیت پیچیده پیکار بی‌امان سایت‌ها برای ربودن عرصه موفقیت از یکدیگر ندارند . کافی می‌باشد گهگاه محرمانه به موتور جستجوی گوگل بزنید و به عبارتی واژه روز قبل یا پریروز را کاوش فرمایید تا بالا و زیر شدن رتبه سایت‌ها را به دیده خود ببینید . برای برد سایتتان بایستی با چشمان گشوده و دور اندیشی بی نقص از اصول بازاریابی تکان نمائید . همچینین کسب مهارت ?تبلیغ‌نویسی در وی? برای مدیران تارنما لازم است . این مهارتی است که سال‌ها آن را درس دادن می‌کنم و عملکرد میکنم در مقاله ها بعدی به آن بپردازم .

طراحی سایت در مشهد

۶ .
اختصاص وقت کافی برخی از صاحبان سایت‌ها تصور ساده‌انگارانه‌ای از مکانیزم تلاش یک وبسایت دارا‌هستند . آن‌ها تفکر میکنند همینکه مطالب خوب و نرم‌افزار نیکی برای مدیریت محتوای سایت داشته باشیم، عمل تمام است و سایت خویش به خویش موفق می شود . برای مدیر تارنما خویش بایستی هر روز وقت کافی اختصاص دهید . منظور از مدیریت، مقاله گذاشتن نیست، خواسته تحلیل و آنالیز اوضاع می باشد . بایستی مدام از خودتان بپرسید چگونه میتوانم فلان کار را خوب تر و سریعتر انجام دهم؟ چطور می توانم درآمد وب سایت را ارتقا دهم؟ چرا فلان مکانیزم تبلیغی یا بازاریابی نتایج دلخواه را به توشه نمی‌آورد؟ آیا یوزرها از خدمات سایت راضی هستد؟ آیا پیشنهادات آنها را آنالیز کرده‌ام؟ هیچ رویکرد میانبری وجود ندارد . برای کامیابی سایتتان وقت بگذارید .

۷ .
طرح و برنامه‌ای برای بسط سایت یکی از نکات ظریفی که سایت‌های چیره رعایت می‌کنند، داشتن طرح و برنامه‌ای برای بسط وب سایت است . بسط بخشی از ذاتی یک وب سایت اینترنت میباشد . یک تارنما فارغ از توسعه، حتی با بهترین مطالب و خدمات، بزودی روندی نزولی را آغاز خواهد کرد . مردمان سایت‌هایی که تر و تمیز تغییر‌و تحول و تحولاتی در آن چهره میگیرد و همت می نمایند خوبتر شوند را دوست دارند . داشتن نرخ پرورش منظم، یکی از استراتژیک‌ترین روش‌ها برای پیروزی یک وب سایت وب می باشد .

۸ .
چک سایت‌های رقیب مگر می شود برنده بود و رقیب نداشت؟ موفقیت یک وضعیت نسبی هست و در قیاس با وضعیت سایت‌های دیگر قابل اندازه‌گیری میباشد . پس اگر میخواهید تارنما موفقی داشته باشید، رقبای خویش را بشناسید . مغرور نباشید و به وبسایت آن‌ها سربزنید . از رقبای خویش بیاموزید . محاسبه سایت‌های رقیب یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای پایه گذاری کردن برنامه توسعه تارنما خودتان میباشد . یک رویه معمولی برای یافتن سایت‌های حریف به کارگیری از دستور related در جستجوی گوگل است . در صورتی‌که میخواهید رقبای سایت johnboghossian .com را بیابید کافی می‌باشد در گوگل عبارت related:johnboghossian .com را کاوش نمایید .

۹ .
مصرف کننده خیر و خوبی باشید یک وب سایت در راستی یک کارگاه ایجاد داده ها است . برخی از مردم تصور درستی از ماهیت ?مفهوم تولید? ندارند و با خیالپردازی‌های خود در این زمینه معاش می‌نمایند . حقیقت آن می باشد که تا مصرف کننده خوبی نباشید، قابلیت و امکان ندارد تولیدکننده خوبی باشید . این یک اصل کلیدی در معاش میباشد . مثلا درصورتی که می‌خواهید آهنگساز نیکی باشید بایستی ابتدا یک سری سال موسیقی عالی و با کیفیت بشنوید تا آرشیو فرضی کارکشته داشته باشید . در صورتیکه می خواهید تالیف کننده نیکی بشوید می بایست چندین سال کتاب‌ها و آثار نویسندگان دارای شهرت را بخوانید و بیاموزید . باید کالای پدیدآورندگان پیروز را مصرف فرمایید تا راز برد آن را شم فرمائید .
خیلی‌ها دلشان می‌خواهد یک فروشگاه آنلاین داشته باشند ولی تا به امروز حتی یک توشه نیز آنلاین خرید نکرده‌اند! درصورتی که میترسید آنلاین خرید کنید، چه توقعی از مردمان دارید؟!



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ارزش
و هزینه پباده سازی وبسایت در مشهد هزینه و ارزش طراحی سایت بسته به کاربردی که اینترنت تارنما دارااست و ماژول هایی که ضروری هست تعبیه شود گوناگون می‌باشد . فلذا تعرفه پباده سازی وب وبسایت تماما وابسته به درخواست مشتری است و نمی بضاعت و توان برای تمام وب سایت ها یک قیمت کلی عنوان کرد .

طراحی سایت در مشهد

در این بخش پارامترهای مفید بر هزینه پباده سازی اینترنت وب سایت را ابلاغ می کنیم: یک عدد از مورد ها مفید در قیمت طراحی وب سایت کیفیت می باشد . کیفیت طراحی وب وب سایت مشتمل بر دو بخش تکنولوژی و برنامه نویسی اینترنت سایت و طراحی ظاهری تارنما می باشد بها طراحی وب سایت متناسب با زیبایی ظاهری سایت، به کار گیری از علم روانشناسی در انتخاب رنگ ها، صفحه ارایی منحصربه‌فرد صفحه های تارنما و در سود جذب استفاده کننده بخش اعظم انتخاب می شود . از دیگر موارد اثر گذار در بها پباده سازی وبسایت می بضاعت به گونه های تارنما و ماژول های منحصر به فرد زمینه نیاز هر وب تارنما اشاره نمود . ماژول های مخصوص علاوه بر ماژول های شالوده بر روی تارنما تعبیه می شود .
ارزش طراحی اشکال وب سایت:
بها
طراحی وب سایت خبری: برای برآورد هزینه و قیمت پباده سازی سایت خبری ابتدا به ماژول های مورد نیاز این دسته سایت ها اشاره می کنیم . در وب تارنما های خبری ماژول مدیریت اخبار، ماژول مدیر مقاله ها و وبلاگ، ماژول نظرسنجی، ماژول آمار تفکیکی مطالب وب سایت نیاز می باشد . براساس ماژول های درخواستی هزینه و قیمت پباده سازی سایت برآورد می شود .

هزینه
و تعرفه پباده سازی سایت گرافیکی: سایت های گرافیکی سایت هایی میباشد که عمده محتوای سایت تصاویر می باشد نظیر سایت های دکوراسیون، عکاسی و… در اینگونه سایت ها ماژول گالری تصاویر دیدنی با پباده سازی مختص و متفاوت دوچندان حیاتی هست .

تعرفه
و قیمت پباده سازی وبسایت شرکتی: سایت های شرکتی به خواسته ارتباط آسوده خیس و معرفی محصول و سرویس ها پباده سازی می شود . برآورد هزینه بها پباده سازی تارنما براساس تعیین ماژول هایی نظیر رئیس فرم ساز ( برای ساخت فرم استخدامی، فرم پیشنهاد از مشتری و… ) رئیس سوالهای متداول و… انجام می شود .

هزینه
و ارزش طراحی سایت یکسری زبانه: بها پباده سازی تارنما یک‌سری زبانه به اینصورت برآورد می شود که نصف قیمت پباده سازی وب سایت یک زبانه به هزینه طراحی اینترنت سایت اضافه می شود . به طور نمونه درصورتی که پباده سازی تارنما یک زبانه ۲۰۰۰۰۰۰ تومان شود ارزش طراحی تارنما چند زبانه ۳۰۰۰۰۰۰ تومان می شود .

چرا
باید کسب و امور مبادرت به طراحی وب تارنما نمایند؟ افزایش یوزرها اینترنت در شهر شهر مشهد مقدس صاحبان کسب و عمل را به سوی جذب مخاطب آنلاین سوق داده می باشد . فروش اینترنتی در کنار فروش فروشگاهی جذابیت خویش را پیدا کرده هست . براین اساس طراحی تارنما یک مقوله فن ای و انجام آن کاری تیمی را می طلبد . دریچه تعداد متعددی اینترنت تارنما در جهان و یک‌سری هم در کشور‌ایران و شهر مشهد رویه اندازی می شود که حریف شما در کسب و کار می شوند . داشتن مقام مطلوب در در بین رقبا و وصال به هدف ها فروش اینترنتی و جذب مخاطبان نو تخصص طراحان وب سایت را می طلبد .
عصر نقره ای با دارا بودن مجموعه فن ای طراحی وبسایت در شهر مشهد و با آشنایی مناسبی که از فضای آنلاین دارد بهترین آیتم را برای شروع و بر مبنا سلایق شما و مشتریانتان توصیه می دهد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

جوملا، یک عدد از دوست داستنی ترین سیستم های مدیریت محتوی در دنیا و همینطور در کشور‌ایران است .

یکی از گرفتاری های همیشگی ما، عدم وجود مجموعه آموزشی کامل، ساده، به روز و . . . جوملا بوده میباشد .

در حالتی که هم اتفاقی در قضیه یادگرفتن جوملا به زبان فارسی افتاده، متاسفانه هر یک دستکم دارای یک نقص حیاتی هستند، به عنوان نمونه مجموعه آموزشی کامل وجود ندارد و یا این که در‌صورتی‌که جان دار باشد یک پارچه و منظم نیست، در بعضا مورد ها ممکن می‌باشد بتوانیم بخش آموزشی مفیدی پیدا کنیم البته جایی برای پرسیدن سوالاتمان پیدا نخواهیم کرد، که در گروه های آموزشی مو جود از این دست موردها زیاد است .

طراحی سایت در مشهد

امروز با راه اندازی شرکت جومی ( Joomi .ir ) وظیفه خویش دانستیم که علاوه بر ارائه تولیدها مربوط به جوملا مانند قالب پارسی جوملا و افزونه فارسی جوملا، بخش آموزش فارسی جوملا را هم برای خدمت به صنعت طراحی وب فارسی منش اندازی فرمائید .

بخش پیش روی شما که بخش آموزش های پارسی جوملا اسم گذاری گردیده هست . چکیده یک پارچه و کامل از یادگرفتن های جوملا خواهد بود و فراگیری سیستم مدیر محتوای جوملا را از مقدماتی ترین بخش ها مقدمه خواهد کرد و به آرزو معبود تا حرفه ای ترین آموزش های جوملا پیش خواهد رفت .

از دیگر ویژگی های این بخش می توانایی به ارائه مطالب به ساده ترین زبان، یادگیری خودخوان مطالب، ارائه تصاویر متفاوت و فارسی، ارائه مثال ها و نمونه های آموزشی متعدد برای یادگیری خوبتر و . . . اشاره کرد .

در این بخش از وب سایت جومی برای احترام به ارتباط متقابل فی مابین یوزرها و مدیران وبسایت در انتهای مطالب بخش نظرات وجود دارد، در این نصیب شما می توانید انتقادات، پیشنهادات و همینطور سوالهای خویش را در زمینه مطالب آموزشی مطرح نمائید . پیام های شما در این بخش با هر موضوعی که باشد برای ما دلگرم کننده بوده و سبب ترقی بخش یادگرفتن جوملا خواهد شد . سوال های آموزشی مطرح گردیده در این قسمت در کوتاه ترین زمان داده می شود .

لازم به ذکر می باشد استفاده از بخش فراگیری پارسی جوملا و ارائه ایده ها و سوال های به طور کامل بدون‌پول می باشد .

تمامی مطالب و دستمزد این بخش از نظر رسمی به شرکت جومی وابستگی دارید، استفاده از مطالب وب سایت کمپانی جومی در دیگر وبسایت ها به رخ بدون نقص یا این که نکته ای و همینطور به کارگیری از آنها به صورت جزوه در آموزشگاه ها و یا این که چاپ آن ها فارغ از هماهنگی با بخش مدیر تارنما غیر مجاز می باشد و پیگرد رسمی خواهد داشت .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

فراوانی ابزارهای موجود ، امروزه به این معنی می باشد که وب وبسایت را میتوان آسانتر از مدام طراحی کرد . این باعث به ارتقا تعداد شرکت های پباده سازی وب ، همچنین ارتقاء شمار اشخاصی که مسیر اینترنت وب سایت DIY را دنبال می نمایند ، می‌شود . با این اکنون ، این سبب به ارتقا تعداد اینترنت وبسایت های با bloopers صریح میگردد که خیر تنها به مرتبه بندی جراحت میرساند، بلکه سبب تغییرات کم و نرخ دفع کاربر بالا هم می گردد . این قسمت این اشتباهات را برجسته می کند ، بنابراین شما می توانید از آن‌ها اجتناب کنید ، فرقی هم نمیکند که آیا شما اینترنت وبسایت خویش را خودتان طراحی میکنید و یا طراحان اینترنت را جهت این عمل استخدام می فرمایید .

طراحی سایت در مشهد

عدم
سازش با موبایل گوگل اعلام کرده است که یوزرها گوشی تلفن یاور در سال 2015 از یوزرها دسکتاپ پیشی گرفته اند ، و اولویت خود را به وب سایت های سازش با موبایل در مرتبه بندی تغییر تحول داده اند . با این حال، هنوز نیز پیدا کردن اینترنت تارنما هایی که صرفا نسخه ی دسکتاپ دارا هستند معمولی به حیث می‌رسد . این مسئله دسترسی بازدید کنندگان وبسایت و تلاش یوزرها SEO را محدود می‌سازد .

سازگاری
مرورگر ضعیف وقتی که یک وب وبسایت برای ارائه در مرورگرهای مختلف بررسی نشده می‌باشد ، برخی از بازدیدکنندگان اینترنت تارنما هنگام بازدید از تارنما به وب بعنوان سایتی منقضی شده نگاه می‌کنند . به همین دلیل می‌باشد که طراحان قبل از راه و روش اندازی ، تارنما ها را برای سازگاری فی مابین مرورگر ها تست می کنند . ابزار اینترنت مستر گوگل دارنده یک نصیب اختصاصی برای سازش با گوشی تلفن همپا است ، و ابزارهای آنلاین زیادی وجود داراست که میزان سازش اینترنت وبسایت شما را در مقیاس گوشی تلفن همپا ارزیابی می کند . هیچ عذری برای بیان کردن این که تارنما شما در سیستم برهان های گوشی تلفن همراه ضعیف فعالیت می کند ، وجود ندارد . به کارگیری بیش از حد از میانبرها میانبرها صفحاتی می باشند که پیشین یا آن‌گاه از یک صفحه محتوای زمینه انتظار سناریو داده می شوند . بسیاری از صاحبان وب سایت از این به عنوان گوشه ای از راهکار تبلیغ خویش استعمال می کنند ، در حالی که بقیه افراد از آن بعنوان بخشی از استراتژی تولید سوق‌دهی و رهبری تبلیغات به کارگیری می کنند . با این حال، میانبرها به وسیله یوزرها وب (به معنای حقیقی کلمه) انجام می شود و گوگل به تازگی اعلام کرده میباشد که جریمه ای برای مزاحمت های میانبری در حیث خواهد گرفت .تمام کاغذ نمایش ، نیم کاغذ از سناریو یا این که میانبرهای پاپ آپ در اینترنت یک نادرست تبارک پباده سازی وب می‌باشد که خیر صرفا بر تجربه کاربری تاثیر منفی می گذارد ، بلکه منجر به افزایش نرخ دفع کاربر و مرتبه ذیل در موتورهای جستجو می شود .
قالب جوملا
به کارگیری
از پخش مداد رسانه در حالتی که از تجربه سرازیر ، از پخش ویدئو یا صدا در یک وب وبسایت به آنها خوش آمدگویی شود کاربران به سرعت از دربین می روند . رسانه های خودکار را می بضاعت و توان قضیه استفاده قرار اعطا کرد تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کرد ، ولی آیا نتایج صدق می دهد یا این که صرفا سبب ساز ارتقاء اندازه دفع کاربر می شود ؟معمولا دومین رخداد می افتد . پباده سازی بدون فضای سپید وقتی که یک اینترنت وب سایت با گرافیک و متن ، بدون فضای سپید طراحی می شود ، در ذهن استفاده کننده سبب به شم خستگی هم می شود . خواندن و یا حفظ هر مدل اطلاعات ، که انگیزه با اهمیت تولید یک اینترنت وب سایت میباشد دوچندان طاقت فرسا می‌شود . طراحی اینترنت تارنما با کیفیت ، در جذب کاربر مضاعف موثر میباشد .

به کار گیری
از عکس فیک(جعلی) یا این که انبار شده عکاسی در پباده سازی وب دوچندان باارزش می‌باشد ، ولی وقتی که شما از عکس های جعلی یا این که ذخیره گردیده در گوشه و کنار وب سایت خود استعمال می نمایید ، عبور از آن‌ها به تیتر یک عکس حقیقی ، باعث احساس عدم اعتماد در در بین بازدید کنندگان میگردد . حتی هنگامی که قصد نداشتید تصاویر را به عنوان عکس کلیدی ، معرفی نمایید ، اینترنت وب سایت شما در برآورد هدف مخاطب شما ذیل می آید . استخدام یک عکاس و تصاحب کردن چندین عکس ارجینال برای اینترنت سایتتان سبب ساز بیش تر شدن اعتبار اکثر به کسب و کارتان می‌شود . همچنین می‌توانید ، از وب سایت هایی ، مانند Shutterstock یا این که Adobe ، عکس های عالی خریداری کنید و هزینه آن را پرداخت فرمایید .

به کارگیری
متن در قالب تصویر تمام نوشته ها در وب سایتتان می بایست به وسیله موتورهای جستجوگر براحتی ردیابی شوند تا درجه بندی موتور جستجوی شما را بهبود بخشد . به همین عامل تبدیل متن به تصویر و عکس یک ایده بد برای اهداف SEO میباشد . علاوه بر این ، استفاده از تصاویر به عنوان نوشته به اینترنت سایتی کندتر برای کسب نتیجه حقیقی باعث خواهد شد .


استفاده از تصاویر و فیلم با حجم بالا فیلم ها و تصاویر گران قدر می تواند سرعت لود صفحه وب وبسایت شما را به طور قابل توجهی کاهش دهند . وقتی که شما این واقعیت را در حیث بگیرید ، 39 درصد از مردم در عرض یک سری ثانیه از وب سایت شما بیرون می شوند ، در شرای بارگیری سایتتان بیش از حد طول بکشد ، می توانید متوجه شوید که چرا تصاویر می بایست به طور منطقی مسئله استعمال قرار گیرند و بهینه سازی شوند .
ابزارهایی آنلاین به فیس مجانی در وب وجود دارد که می تواند به کاهش تعداد پیکسل ها بدون از دست دادن کیفیت عکستان امداد کند ، در حالی که زمان بارگذاری صفحه های برای بازدیدکنندگان وب را هم کاهش می دهد
استعمال
از لوگوی غیر قابل کلیک 36 درصد بازدیدکنندگان با کلیک کردن بر روی آرم شرکت ، به برگه اصلی گشوده می گردند . وقتی که لوگو این عمل را نمی‌کند ، می توانند به وبسایت بعنوان یک وب سایت منقضی گردیده نگاه نمایند و فورا آن را کنار گذاشتن نمایند . نشانه خود را در یک تگ مطلوب قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که قابل کلیک هست .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

تقریبا هر کسب و کاری نیاز به یک طراحی وبسایت دارد، ولی این روز ها طراحی وب سایت ها فقط به آن چه که شما در ورقه کامپیوتر مشاهده می کنید، ختم نمی گردند . اشخاص از اینترنت به وسیله ابزارهای مختلفی امداد می گیرند، از گوشی های هومشند همراه گرفته تا کنسول های بازی . بعضی کارشناسان پیش بینی می کنند که در سال های آینده، بیشترین حجم ترافیک اینترنتی از تلفن همراه ها حاصل شود .

طراحی سایت در مشهد

چه گونه
طراحی وبسایت ریسپانسیو را کاربردی کنیم؟

ایراد این جا می باشد که بیشتر پباده سازی وب سایت های تجاری تنها برای دسک تاپ و یا این که لب تاپ باصرفه سازی شده اند . زمانی که یک طراحی تارنما تجاری عادی را در مرورگرهای تلفن همراه مشاهده می نمایید، نیاز به زوم نمودن و اسکرول نمودن دارید تا توانمند باشید همگی محتویات صفحه را به طور بدون نقص ببینید . تعامل برقرار نمودن با پباده سازی سایت ها در این ورقه های لمسی حاذق میباشد خیلی خسته نماینده باشد .

برای این که این نقص‌ رفع شود، خیلی از کسب و کار ها یک یا یک‌سری نسخه پباده سازی وب سایت خود را تولید و برای تلفن همراه ها سئو می نمایند و از این رو سرور طراحی سایت، هنگامی که ابزار تلفن همراه زمینه استعمال استفاده کننده را تشخیص داد، از این طراحی های با صرفه سازی شده استعمال می نماید . این قدم اولیه است، ابزارهای موبایل در سایز ها و گونه های مختلفی در بازار وجود دارا‌هستند . طراحی سایتی که در IPHONE خوب به نظر می رسد، احتمال دارااست در KINDLE FIRE به خیر فعالیت ننماید .

ایده خیر و خوبی هست تا یک پباده سازی وب سایت را برای همه ابزارهایی زمینه استفاده مخاطبان وبسایت بسازیم که در هر سایز و صورت ورقه سناریو ها به خوبی اجرا شود .

یک راهکار برای این قضییه، “طراحی تارنما ریسپانسیو” می‌باشد که طراحی اینترنت وبسایت تان را برای رئیس نمودن ارازان تر و بی آلایش خیس می سازد، این در حالی میباشد که تجربه شگرفی را برای مخاطبان تلفن همراه هم آماده می کنید . این پباده سازی ریسپانسیو سبب می شود تا یک طراحی سایتی را ایجاد نمائید که در هر ابزاری با هر سایز و شکلی به خیر اجرا شود، نیز چنین کارکشته می‌باشد حضور برند تان را در در میان مخاطبان تارنما و دنیای آنلاین نیز گسترش دهد . به علاوه، نیاز مخاطبان به تایپ نمودن در تارنما هم کاهش می یابد .

زمانی که یک استفاده کننده به یک پباده سازی وب سایت با طراحی ریسپانسیو دست می یابد، وب سایت محدودیت ابزاری که کاربر استفاده می کند را تشخیص می دهد و به طور اتوماتیک بر پایه سعی و یا این که سایز ورقه نمایش، تغییر می یابد تا به نیکی در این ابزار اجرا شود . این پباده سازی ریسپانسیو قادر است به طور نمونه طرح بندی، عکس های و منوی سرج کردن وبسایت را بر اساس مدل ابزار تغییر تحول دهد .

برای این که پباده سازی وبسایت ریسپانسیوی را برای کسب و عمل خویش ایجاد کنید، قادر هستید طراح سایتی را به فعالیت بگیرید و یا از ابزار های ساخت پباده سازی وبسایت استعمال فرمائید که طراحی وب سایت ریسپانسیو را برای شما آماده می سازد . در هر صورت، این ۵ موردی که در این نوشته برای شما ابلاغ می کنیم هم توانمند است به ریسپانسیو نمودن سایت تان امداد نماید .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1398 | نظرات ()