نوشته شده توسط : علی پور

فعال
سازی تکنولوژی Gzip روی هاست روش بعدی برای افزایش سرعت وبسایت استفاده از تکنولوژی Gzip در هاست می‌باشد . به وسیله Gzip می توانید نسخه فشرده گردیده سایت خویش را به یوزرها نشان دهید . Gzip سبب ساز می شود سرعت تارنما تان 30 تا 40 درصد ارتقا پیدا نماید . در بسیاری از هاست ها این تکنولوژی به فیس پیشفرض فعال میباشد .

طراحی سایت در مشهد

برای ارزیابی کردن این که آیا Gzip روی وب سایت شما فعال می باشد یا این که نیکی می توانید از وب سایت Check GZIP compression استفاده فرمایید .

Check
GZIP compression
برای فعال سازی Gzip روی وب سایت خود یک سری روش معمولی پیش روی شماست . اولیه اینکه به پشتیبانی هاست خود پیام بدید و از آن ها بخواهید این تکنولوژی را روی تارنما شما فعال نمایند .

 

فعال
سازی Gzip در Cpanel برای فعال سازی Gzip در سی پنل می توانید به رخ تحت عمل فرمائید . روی مورد Optimize Website در قسمت Software کلیک نمائید .

فعال
سازی Gzip در Cpanel
در کاغذ بعدی مورد Compress All Content را تعیین فرمایید و آن گاه روی دکمه Update Settings کلیک فرمائید .

فعال
سازی Gzip در سی پنل
شیوه بعدی این میباشد که خودتان اقدام به فعال سازی Gzip روی تارنما خویش فرمایید . برای این فعالیت می توانید در پوشه .htaccess
تکه کد تحت را قرار دهید:
#
BEGIN GZIP
AddOutputFilterByType
DEFLATE text/text text/html text/plain text/xml text/css application/x-javascript application/javascript

 

در‌صورتی‌که هم اینترنت وب سایت شما وردپرسی میباشد کار شما فراوان ساده خیس می‌باشد . می توانید از افزونه های W3 Total Cache و WP Rocket برای این فعالیت به کارگیری فرمائید .

 

استعمال
از قالب با صرفه شده یک عدد از بخش اعظم مشکلاتی که اکثری از اینترنت سایت هایی که سرعت لود قابل قبولی ندارند این می‌باشد که قالب های نامناسبی روی آن ها نصب گردیده است . قالب بهینه شده یک عدد از کارداران حیاتی در ارتقاء سرعت وب سایت است . سعی کنید از قالبی استفاده نمائید که کد نویسی استانداردی داشته باشد .

به تیتر مثال قالب هایی هستند که دارای تعداد زیادی از فولدر های Css و جاوا اند . در صورتی که خیلی آسان می بضاعت و توان همگی فایل ها را یکی کرد! به همین برهان سبب شده تعداد رکوئست های سمت سرور هم زیاد شود . احتمالا زیاد از این چیزها راز در نیاورید البته شایسته ترین کار این است که پیشین از خرید قالب مطلقا نمره جی تی متریکس آن را چک فرمایید . 100 درصد توی جی تی متریکس متوجه مشکلاتش خواهید شد .

بخش اعظمی از قالب های ارائه شده کدنویسی نیکی ندارند . از قالبی استفاده فرمایید که کدنویسی استانداردی داشته باشد و سبک و پر سرعت لود شود . اگر هم قالب تارنما شما قرار می‌باشد منحصر کدنویسی شود حتما به طراح قالب خود بگویید سرعت آن بهینه باشد . معمولا طراحان قالب وبسایت توانایی این را دارا هستند که قالب شما را با صرفه سازی کنند و به شما تحویل دهند .

 

مدیریت
کش مرورگر کاربران به طور کلی اینترنت وبسایت هایی که دینامیک میباشند مانند وب تارنما های وردپرسی در هر بار بازدید، صفحات شان پردازش می شوند یعنی با دقت به درخواستی که کاربران دارا‌هستند پردازش می شوند و به آن ها سناریو داده می شوند .

زمانی که ترافیک سایت افزایش پیدا کند این پردازش ها هم افزایش پیدا می کنند و ممکن می‌باشد در آن واحد باعث کاهش سرعت وب سایت شود . یعنی در شرای هرچقدر ترافیک لحظه ای وبسایت تان بالا برود ممکن می باشد سرعت بارگذاری صفحه های سایت تان هم تحت بیاید .

برای رفع این مشکل می بایست کش مرورگر کاربران را رئیس فرمائید . یعنی کاری نمائید که در هر بار بازدید نسخه ای از اینترنت وب سایت تان که از قبل روی مرورگر آن ها ذخیره گردیده می باشد را با تغییرات جدید نمایش دهد نه این‌که هر محرمانه از نخستین عملیات پردازش را انجام دهد .

فرایندی که طی می شود تا یک وب وب سایت وردپرسی برای استفاده کننده سناریو داده شود مقداری طولانی می باشد . چون آغاز باید اطلاعات مسئله نیاز را از دیتابیس و فایل های PHP درخواست کند . بعد از آن این داده ها تبدیل به زبان html می شوند و به کاربر سناریو داده می شوند . همین فرآیند ممکن است کمی طولانی شود و سرعت بارگذاری وبسایت را کاهش دهد .

برای مدیریت کش در اینترنت وبسایت های وردپرسی می توانید از پلاگین WP Rocket به کارگیری فرمایید . با نصب این پلاگین به آسانی می توانید کش مرورگر یوزرها تان را در اختیار گرفتن نمایید . با استفاده از این پلاگین دست کم سرعت وب تارنما تان را 2 برابر می نمایید . چون در این چهره با هر توشه بازدید کاربر از وبسایت شما ورژن ذخیره گردیده قبل را به آن نشان می دهد . همین سبب ساز می شود تارنما شما برای کاربرانتان پر سرعت تر سناریو داده شود .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

DNS مخفف عبارات Domain Name System می باشد .اسم دامین اسمی یکتا هست که به اینترنت وب سایت اشاره می نماید .DNS سیستمی می‌باشد که این اتصال را برقرار می کند .زمانی که شما اینترنت سایتی را ساخت می فرمائید یک اسم دامنه هم برای آن در حیث می گیرید و در غایت این اسم دامین به وبسایت اشاره خواهد کرد .

طراحی سایت در مشهد
در بیشتر حالات این تنظمیات به وسیله در اختیار گرفتن پنل هاست و تصویب کننده اسم دامین انجام می شود .

جهت این که یک دامین بتواند به وب وبسایت اشاره نماید در قدم نخستین باید در DNS Server بیش تر شود .DNS سرور یک دیتابیس گرانقدر می باشد که دربرگیرنده مجوعه ای از دامین ها و IP های مرتبط می باشد .به عنوان مثال در صورتی‌که دامین google .com باشد تارنما به IP با نشانی DNS ۶۴ .۲۳۳ .۱۶۷ .۹۹ resolve می شود .

DNS سرور های متعددی در کمپانی های هاستینگ و سازمانها وجود داراست .این DNS سرورها با یکدیگر در ارتباط می باشند .بنابراین صرفا کافی میباشد شرکت هاستینگ شما اسم دامین شما را در DNS سرور بیش تر کند تا تدریجا (در حدود ۴۸ ساعت) با سایر DNS ها در سراسرجهان هماهنگ شود .

چه گونه
مرورگر وب سایت درست را پیدا می کند؟
هنگامی که اسم در تارنما در address bar مرورگر تایپ می شود چندین چیز مختلف رخداد می افتد تا تارنما درست یافت و نمایش داده شود . آغاز اسم دامین به آدرس IP وبسایت ترجمه می شود . این عمل به یافتن اینترنت تارنما صحیح یاری می نماید . با پیدا شدن تارنما فایل صفحه ی وب بار گذاری شده و سایت سناریو داده خواهد شد .

با
تایپ URL در address bar مرورگر پروسه ذیل انجام می شوند:
ابتدا مرورگر cache خویش را نظارت می نماید تا IP متناسب با ادرس تایپ گردیده را بیاید در صورتی که این IP وجود داشته باشد آن را resolve کرده و تارنما را نمایش می دهد .

درصورتیکه نام دامین resolve نشود مرورگر فولدر های هاست و رکورهای DNS را محاسبه می نماید .

در‌صورتی‌که رکوردی در فایل هاست نباشد مرورگر به دنبال DNS سرور پیش فرض می رود و درصورتیکه مدخلی برای اسم دامین وجود داشته باشد سایت مربوطه را سناریو می دهد .

حا ل در حالتی که DNS server رکوردی برای دامین نداشته باشد مرورگر به دنبال سرور در سایر نقاط جهان می گردد و این فعالیت از روش ساختار سلسله مراتبی انجام می شود .

در صورتیکه مرورگر نتوانست هیچ DNS سروری را پیدا کند اسم دامین resolve نخواهد شد و خطای ذی‌ربط به کاربر نمایش داده می شود .


صرف لحاظ کردن از رکورهای DNS توسط فایل های هاست :
این فعالیت با تغییر تحول هاست فایلها قابل انجام هست .هاست فایل، فایلی است که در کامپیوتر شما موجود هست و مانند یک mini DNS server عمل مینماید .در پایین مثال ای از این نوع فولدر را می توانید مشاهده نمائید .

[pre]

#
For example:
#

# ۱۰۲ .۵۴ .۹۴ .۹۷ rhino .acme .com
# source server
# ۳۸ .۲۵ .۶۳ .۱۰ x .acme .com
# x client host
۱۲۷ .۰ .۰ .۱
localhost

[/pre]
خط انتها در این مثال نشانی ۱۲۷ .۰ .۰ .۱ را به local host نگاشت می کند . .

به این ترتیب وقتی که local host را تایپ می کنید وب سایت جانور بر روی local host لود خواهد شد .

[pre]
۱۲۷ .۰ .۰ .۱
localhost ۶۴ .۲۳۳ .۱۶۷ .۹۹ my-test-site .com
# Staging server
[/pre]
خط پایان به مرورگر می گوید تا نشانی my-test-site .com را به ۶۴ .۲۳۳ .۱۶۷ .۹۹ نگاشت نماید و اگر دامین موجود باشد و به IP دیگری اشاره نماید ، مرورگر آن را با ۶۴ .۲۳۳ .۱۶۷ .۹۹ جایگرین خواهد کرد . این فعالیت به این برهان هست که مرورگر مقدمه فایل های هاست را بررسی کرده و درصورتی که رکوردی در آن باشد به عبارتی را resolve و سراغ جایی دیگر نمی رود .

صرف
حیث کردن از رکوردهای DNS توسط Local DNS :
از آنجاییکه مرورگرها آغاز local DNS server را محاسبه می نمایند می توانید رکورهای مرتبط را در DNS server داخلی خویش تعریف فرمائید تا کار resolve در local انجام شود .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

جنس
های پنیه دانه: 1-
طعام تخم پنبه cottonseed feed نوعی غذا دام و طیور مرکب از کنجاله پنبه دانه( پس از استخراج قسمت عمده روغن از دانه های روغنی ، تفاله ما‌نده کنجاله خوانده می شود ، برای تغذیه دام استعمال می شود) و پوست پنبه دانه . این طعام کمتر از 36% پروتئین خام دارد ، البته میزان پروتئین نپخته آن نباید از 22% کمتر باشد .

پرس پلت
2-
آرد پنبه دانه cottonseed flour نوعی فرآورده غذایی که از تخم پنبه منزه شده از الیاف و پوست کنده ( بدون لینتر ) بدست می آید . تخم پنبه به طور نازک غلتک زده می شود و برای بازه زمانی 5/1 ساعت در 225 رتبه فارنهایت پخته می شود . با این فعالیت موقعیت پلاستیکی پیدا می نماید و خارج کردن روغن از آن آسانتر می شود . کنجاله پرس شده سرد می شود و آن را گذشته از آرد کردن با آسیاب چکشی به برهه زمانی 30 روز ذخیره می کنند ، سپس آرد از یک الک شماره 200 عبور داده می شود . این فرآورده رنگ شفاف ، مزه آجیلی دارد و حاوی 5/57 % پروتئین خام می باشد .
3-
پوست پنبه دانه cottonseed hull پوسته فرنگی تخم پنبه مد لحاظ میباشد .28% پنبه دانه پس از فرآوری ،پوست دانه تشکیل می دهد . گزیده از پس مانده حاصل از روغن کشی از تخم پنبه است،که از آن در تغذیه دام استفاده می شود . امکان هضم پروتئین پوسته فراوان قلیل و مجموع مواد غذایی آن 7/43 % میباشد . این غذا را باخوراک های بی نیاز از پروتئین مانند کنجاله پنبه دانه به دام ها تغذیه می نمایند .
4-
کنجاله تخم پنبه cottonseed meal جهت
انتخاب اندازه هر ماده غذایی در جیره دام و طیور می بایست به این نکات دقت داشت که : 1- ماده غذایی اقتصادی و بهداشتی باشد .
2- تمام نیازهای حتمی را تامین کند .
یکی از مواد غذایی زمینه مصرف در رشد دام و طیور ، کنجاله پنبه دانه هست که پس از کنجاله سویا و ذرت ، می بضاعت گفت بیشترین اهمیت را داراست و فاکتورهای فوق را در بر می گیرد به این ترتیب ضروری میباشد شناختی بر چک مواد مغذی و دیگر مشخصات آن داشت . بیشترین اهمیت کنجاله پنبه دانه مربوط به پروتئین آن می گردد اما به یاور پروتئین مواد ترکیبات دیگری نیز در آن وجود دارد .
طعام تخم پنبه معمولا به عنوان محصولی با 41% پروتئین شناخته می شود اما به صورت کنجاله با 35% پروتئین قابل دسترسی می‌باشد . طعام (کنجاله) تخم پنبه از حیث درصد پروتئین دوچندان بالا بوده که با کشیدن روغن از تخم پنبه بدست می آید .
دو منش متفاوت برای روغن کشی وجود دارااست که میزان روغن ما‌نده در کنجاله فرق می نماید . میزان روغن باقی‌مانده در کنجاله تعیین کننده اندازه انرژی آن میباشد . کنجاله تخم پنبه لذیذ بوده و استفاده ازآن جهت جیره غذایی روزمره احشام همگانی هست .با داشتن حدود 1% فسفر و 80-70 % مواد غذایی طعام (کنجاله) تخم پنبه، منشاء پروتئین خوب برای طیف وسیعی از احشام می باشد .
خوراک را میتوان به شکل گلوله ای ( پلت) با اندازه های گوناگون برای کاربرد های مختلف (1/4", 3/8",1/2", 3/4" , 7/8") هم فرآوری کرد .
کنجاله تخم پنبه دارنده ماده گوسیپول می باشد که ماده ای سمی میباشد . ولی در وضعیت عادی حتی لبریز شیر ترین گاوها نیز باندازه ای کنجاله تخم پنبه مصرف نمی کنند تا این مورد باعث مسمومیت آنان شود .
کنجاله تخم پنبه هم می تواند بعنوان 1- جیره غیر وابسته غذایی و 2- کامل کننده غذایی پروتئینه با ترکیب سایر غلات مصرف شود . و3- می تواند جایگزین کنجاله سویا در تمامی جیره غذایی گردد .
نوعی خوراک دام پروتئینی دارای شهرت می باشد که از آسیاب کردن تخم پنبه که قسمت اعظم روغن آن استخراج شده باشد ، بدست می آید . رویکرد تازه استخراج روغن از دانه گیاهان، به نحوه شیمیایی و با به کار گیری از حلال های خاصی می باشد . این روش، مال بیشتری ساخت می کند، با صرفه تر است و سرعت بالا تر هم انجام می پذیرد . روشی دیگر برای استخراج روغن از دانه گیاهان، سوای استفاده از حلال رخ می گیرد و به استخراج فیزیکی مشهور میباشد . در این رویه روغن را با روش های مکانیکی فشردن، استخراج می کنند . از این راه و روش معمولاً برای تنظیم روغن های خوراکی به کارگیری می شود .
اگر روغن کشی تخم پنبه به رویکرد حلال انجام شود کنجاله تخم پنبه حاصل حدود 41 % پروتئین نپخته خواهد داشت و در‌صورتی‌که روغن کشی به روش مکانیکی صورت گیرد کنجاله حاصل حدود 36% پروتئین خام خواهد داشت . طبق استاندارد سازمان تغذیه دام ایالات متحده مقدار پروتئین مانده با راه فرآوری فشاری نباید کمتر از 36% باشد .
مواد خوراکی باید به طور مداوم زمینه آنالیز قرار گیرند تا از ثبات ترکیبات آنها و همینطور عدم آلودگی آن‌ها اطمینان حاصل شود .
مقایسه
کنجاله پنبه دانه با کنجاله سویا: 1- میزان کمتری پروتئین و مقدار بیشتری فیبر دارد . که بالا بودن مقدار فیبر آن موجب تحت وارد شدن تراز انرژی قابل متابولیسم می گردد .
2- میزان بخش اعظمی از اسیدهای آمینه ضروری در کنجاله تخم پنبه کمتر از کنجاله سویا می باشد و قابلیت استفاده آنها برای طیور پایین خیس هست .
3- در دانه پنبه رنگدانه ای به نام گوسیپول وجود دارااست که تاثیرات سوئی بر پرورش ، تولید مانند و رنگ زرده تخم مرغ داراست .
*گوسیپول
Gossypol: برخی از غلات و منابع پروتئین گیاهی دارای سموم طبیعی هستند که می توانند در سعی حیوان مصرف کننده موثر باشد . گوسیپول یک عدد از موادتشکیل دهنده بازدارنده و در راستی به عنوان ماده سمی برای حیوان ها تک معده ای محسوب میگرددکه در رنگدانه های برخی از منابع گیاهی از پاراگراف مغز تخم پنبه پراکنده و ذخیره گردیده می باشد . دست کم 15 نوع از این رنگدانه در روغن استخراج شده و یا این که در کنجاله پنبه دانه شناسای شدهاند ، لکن مهمترین آن ها دارای فرمول شیمیایی میباشد که برای اولی توشه به وسیله دانشمند انگلیسی لانگمور به سال 1886 از بقایای حاصل از روغن پنبه دانه در تصفیه با قلیا انقطاع شوید . و در سال 1898 مارچلیوسکی آن را به حالت جامد خالص و رنگ زرد رنگ تهیه نمود و بدین نام خوانده شد .



:: برچسب‌ها: پرس پلت ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

درصورتی که تاکنون با ما یار بوده باشید، مطالب زیادی در ارتباط با شیوه استارت و یا گسترش تجارت الکترونیک با پباده سازی وبسایت نگارش شده است، مطالبی که نکات ریزی دربردارنده تجربیات یک سری و چندین ساله برنامه نویسان در این حوزه را مشتمل بر می شوند و با سود یافت کردن از آن ها می توانید قدمی مثبت در جهت پیشرفت حود در دنیای مجازی بردارید .البته
نظیر دیگر بعدها زندگی در صورتی‌که تلاش ها در جهت قابل قبولی صورت نگیرند، عدم موفقیت در پباده سازی سایت را منجر می شوند و علاوه بر این‌که گامی مثبت برای پیشرفت شما محسوب نمی شوند، بلکه می توانند بالاتر از یک فعالیت بیهوده و بی فایده رفته و به خسارت شما تمام شوند!

طراحی سایت در مشهد
عدم
پیروزی در پباده سازی وبسایت و تکان رو به عقب بعضی اقدامات ممکن است فیض مطلوب را در طراحی تارنما به شما ندهند و بها وقت و وقتی که برای آن صرف کرده اید را نداشته باشند .ولی بعضی دیگر از فعل و انفعالاتی که بر روی وب وب سایت خود انجام می دهید می توانند به ضرر و زیان شما تمام شوند، نه فقط از این جهت که سودآوری درخور مقطع و هزینه صرف گردیده را ندارند، بلکه “تاثیر منفی” بر روی استفاده کننده می گذارند .

عدم
پیروزی در طراحی سایت
در ادامه به ارزیابی آبادی دلیل عدم پیروزی در طراحی وب سایت خوا هیم پرداخت که برای سودآوری تجارت الکترونیک خود یاید از آن ها خودداری فرمائید .

پباده سازی
تارنما نامناسب لطمه ای که طراحی سایت نامطلوب به شرکت و یا این که کسب و عمل تجارت شما می زند ممکن می باشد غیر قابل جبران باشد .

عدم
موفقیت در طراحی سایت فردی
که تا به امروز با شما ارتباطی نداشته و می خواهد در موضوع عقد قرار داراست و یا همیاری با شما تحقیق کند، فارغ از در نظر گرفتن نام و نشان شما در حوزه فعالیتتان، درصورتی که با یک ظواهر زننده در شعبه اینترنتی شما مواجه شود، به طور حتم از آن تاثیر خواهد به عهده گرفت و این یعنی عدم پیروزی در پباده سازی سایت یادگرفتن
ساخت و رئیس منو در جوملا

تبلیغات فراوان برای تبلیغات خویش برنامه داشته باشید وآنها را در مکان‌های مطلوب نمایش دهید .صحیح
می باشد که وقتی به شرایط خوبی از لحاظ اندازه بازدیدکننده و مرتبه گوگل و الکسا می رسید در پی کسب درآمد از تبلیغات خواهید بود، البته در صورتی‌که این کار را جهت دار انجام ندهید، با آزرده خاطر کردن کاربران وب وب سایت کم اندک آن ها را از دست خواهید داد و این یعنی تکان رو به عقب در مشاجره کسب رتبه
عضویت
پر سرعت در خبرنامه در نطر داشته باشید که قرار دادن یک دکمه تعالی برای به چنگ آوردن نشانی اینترنتی یوزرها آنچنان آزار دهنده نیست، ولی از طرفی سبب می شود تا یوزرها مشترک شما شوند و این یعنی تبدیل بازدیدکننده اینترنت وب سایت به استفاده کننده دائمی خویش .قدم بعدی به شما بستگی دارد که با نشانی اینترنتی های تصویب گردیده چگونه بازاریابی ایمیلی در پباده سازی وب سایت به روش بیندازید .

عناوین
جذابی ندارید به نترسی می توان اذعان کرد یکی از مهمترین قسمت های نوشتن مقاله یا مطلبی داخل وب وبسایت که ممکن میباشد متشکل از ۱۰۰۰ کلمه و واژه یا این که عمده باشد، تعیین تیتر ۴ یا این که ۵ واژه و کلمه ای آن است! در شرای تیتر جذابی گزینش نکنید به سمت عدم موفقیت در طراحی وب سایت گام برداشته اید و یوزرها مطالب شما که برای تهیه و تنظیم آن ها زمان زیادی صرف کرده اید را مطالعه نخواهند کرد .
طراحی
تارنما مدرسه
برگه
در رابطه ما کسانی که می خواهد ارتباط کاری، تجاری، شخصی و یا هرگونه تعامل با شما داشته باشند، ترجیح می دهند تا پیش از ملاقات حضوری شما، شناختی نسبی از شما و شیوه فعالیتتان داشته باشند .

عدم
پیروزی در پباده سازی سایت
در‌صورتی‌که نتوانید اعتماد آن ها را در قدم اولیه و در این زمینه کسب کنید، نمی توانید توقع همیاری از آن ها داشته باشید .

عدم
به کارگیری از جلوه های بصری نباید میزان اهمیت استفاده از عکس و کارتن در طراحی سایت را ندید بگیرید .قرار دادن فقط یکسری خط نوشته سوای هیچ جور جلوه بصری به طور جد می تواند به عدم موفقیت در طراحی وبسایت سبب ساز شود، چون استفاده کننده را به تعامل با یک وب سایت بی روح، خشک و خسته کننده مجبور می کند، و از آنجائی که رقبای شما در این مورد فعالیت خیر داشته اند (در جهت جذاب کردن ظاهر سایت) یوزرها این زور را تحمل نکرده و به سوی رقبا متمایل خواهند شد .

سبک
نوشتن نامناسبی دارید حتی کاربرانی که در کار های خویش نظم و ترتیب خاصی اعمال نمی کنند، از آشفتگی در محلی دیگر بیزارند .

عدم
برد در پباده سازی سایت
نوشتن مقاله بدون در حیث دریافت کردن چهارچوبی یگانه برای کل مطالب چنان آشفتگی ای را در سراسر اینترنت وب سایت متفرق می نماید که می تواند نقش بارزی را در عدم موفقیت در پباده سازی وب سایت شما داشته باشد .

موضوعات
فراوانی دارید اگر‌چه ضرورت داشتن دسته بندی معلوم برای مطالب وب وب سایت برای خودداری از آشفتگی بر کسی پوشیده نیست، با این وجود ازدیاد آن ها هم تاثیری سوء خواهد داشت و با گم راه کردن کاربران به ضرروزیان شما خواهد بود .

برای
حیث یوزرها اهمیتی قائل نیستید مسلما قسمتی برای دریافت نظرات یوزرها زیر عنوان “تماس با ما” ، ” رابطه با ما” و یا … داشته باشید .کاربران احترامی که به آن ها و منعکس شدن نظرات آن ها می گذارید را می پسندند و به آن با مبدل گشتن به یک کاربر دائمی پاسخ می گویند .

بروزرسانی
مرتبی ندارید ساکن ماندن وب وبسایت برای یک زمان طولانی و بعد ظواهر شدن با کوله باری از مطالب می تواند از دیگر عوارض عدم پیروزی در پباده سازی وب سایت باشد .این قضیه انقطاع از تاثیر گذاری منفی بر روی کاربران، از نظر موتورها کاوش میز ظواهر جالی ندارد و می تواند به کاهش مرتبه شما نزد آن ها سبب شود .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

پباده سازی
گویش Jscript از سوی مایکروسافت جذاب می‌باشد بدانید که شرکت مایکروسافت، برای رقابت با این زبان، گویش Jscript را طراحی و توسعه داده است که در ابتدا ورژن ی اول ی آن را از روی جاوا اسکریپت پباده سازی کرده هست . به همین دلیل، چه بسا با تغییرات زیادی که تا به روز جاری در آن تولید کرده است، شباهت های زیادی به گویش جاوا اسکریپت داراست .

طراحی سایت در مشهد

محبوبیت
گویش جاوا اسکریپت به جرئت می توان اعلام کرد که امروزه زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت، کاربردهای فراوان زیادی داراست و بلکه روز به روز در حال ارتقاء می باشد . بسیاری از اساتید پباده سازی وب، به نوآموزان این حرفه، لهجه جاوا اسکریپت را آموزش می دهند . علاوه بر این، در جاوا اسکریپت فناوری ای وجود داراست که Ajax اسم داراست و از همگی تجهیزات آن می توانایی در صفحه های اینترنت سایت ها استعمال کرد . به همین عامل است که گویش برنامه نویسی جاوا اسکریپت، یک زبان محبوب و مالامال کاربرد در نزد طراحان اینترنت می‌باشد .

پباده سازی
وب سایت های داینامیک در صورتی‌که می خواهید وب سایت های داینامیک را طراحی نمائید و از اشکال افکت های اینترنت استعمال کنید، باید زبان جاوا اسکریپت را بیاموزید . جالب میباشد بدانید که زبان برنامه نویسی بخش اعظم بازی های آنلاین دو بعدی و سه بعدی تحت وب(که هر ساله میلیون ها نفر در جهان با آن ها بازی می کنند)، گویش جاوا اسکریپت میباشد .

لهجه جاوا اسکریپت با این که در مقدمه برای برنامه نویسی کلاینت ساید بود، ولی آنقدر ترقی کرده هست که چه بسا اخیرا ورژن ای سمت سرور (Server Side) از آن به نام Node .JS منتشر شده هست که نشان از توانا بودن گویش جاوا اسکریپت می‌باشد .(در
بخش های بعدی در رابطه با این موضوعات، توضیح بیشتری خوا‌هیم داد)
امروزه طراحی وب سایت های درجه ی یک و مهم وب (از جمله وبسایت های شرکت ها، سازمان ها، دکان های آنلاین، اینترنت سایت های سینمایی و …) بدون به کار گیری از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت، غیر ممکن میباشد .

پباده سازی
وبسایت با جاوا اسکریپت (JavaScript) پباده سازی
وبسایت با جاوا اسکریپت (JavaScript)
مثال
ی یک کد معمولی از گویش جاوا اسکریپت: html>

 


onclick=”myfunction()”>clic

 

 


جاوا
اسکریپت شایسته ترین گویش برای طراحی سایت به
چندین دلیل، گویش برنامه نویسی جاوا اسکریپت، بهترین گویش برای پباده سازی اینترنت وب سایت است:
ادله
اول: یادگیری جاوا اسکریپت سهل وآسان است؛ جاوا اسکریپت در گذشته به لهجه دست و پا چلفتی یاور با پنجره های بازشو (popups) و زبان ناسازگار با مرورگر آوازه داشت . ولی جاوا اسکریپت به مرور بازه تغییرات متعددی بر روی آن اعمال گردیده هست و به تدریج استعمال از آن، هر روز سهل و آسان تر از گذشته گردیده میباشد . گویش جاوا اسکریپت اکنون یک گویش انعطاف پذیر می‌باشد و در مرورگرهای مرسوم به راحتی اجرا می شود و خیلی مفیدتر از قبلی ظواهر می شود .

به کار گیری از زبان جاوا اسکریپت در پباده سازی وب سایت به این دلیل سهل وآسان هست که بسیاری از وظیفه های سنگین وزن را مرورگر انجام می دهد و نیازی به نگرانی در قضیه لود و تخلیه محتوا، کامپایل یا این که انتخاب مدل متغیر نیست؛ چون جاوا اسکریپت یک لهجه کامپایل نمی باشد و چیزهایی نظیر مدیریت حافظه یک نگرانی بلندمرتبه شناخته نمی شوند .

یکی از منابعی رایگانی که با استعمال از آن می توانید لهجه جاوا اسکریپت را در یک محیط تعاملی، به خیر یاد بگیرید، Cody Academy می‌باشد .

دلیل
دوم: بازنویسی جاوا اسکریپت سهل وآسان است؛ علاوه بر این که یادگیری لهجه جاوا اسکریپت راحت است، فعالیت با آن هم بسیار راحت می باشد . کدهایی که در جاوا اسکریپت نوشته می شود نیازی به کامپایل شدن ندارد؛ زیرا جاوا اسکریپت، یک گویش برنامه نویسی اسکریپت نویسی است . آن کاری را که شما باید انجام دهید، تالیف کدها در ویرایشگرهایی مثل نوت پد و یا این که هر ویرایشگر دیگری می‌باشد .

برای این که بتوانید پباده سازی تارنما را به رخ حرفه ای بازنویسی کنید، بایستی ویرایشگر عالی را انتخاب فرمایید . علاوه بر این، با این فعالیت امکان ساختن اینترنت نرم افزار ها نیز سهل و آسان و پر سرعت خواهد بود .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در بین سایت هایی که هر روز از آن ها بازدید می نمایید یک سری وبسایت ها می‌باشند که شما را جذب خویش می کنند و خیلی صریح و سهل وآسان شما را به انگیزه خود میرسانند .

طراحی سایت در مشهد

در حالتی که می‌خواهید سایتی جالب و مطلوب داشته باشید که کاربران را شیدا خود نماید می بایست اصول و شرایطی را رعایت فرمایید پباده سازی سایت نه تنها به ظاهر تارنما بلکه به اندازه عملکرد آن می پردازد و در حالتی که سایتی کارامد نباشد،زیبایی ظاهر آن هیچ اهمیتی نخواهد داشت .
پباده سازی وب بایدها و نبایدهایی دارد که در ادامه همت می کنیم موارد کلیدی آن را برای شما دوستان معرفی کنیم :
1 . وبسایت باید با دقت به موضوع فعالیت ، ساختاری مناسبی در تمامی صفحاتش داشته باشد .به طوری که بازدیدکننده به کلیه صفحه ها آن دسترسی پیدا نماید . طبق آمار منتشر گردیده تصمیم گیری بازدیدکننده برای ماندن در وبسایت یا خروج از آن میان 3 تا 6 ثانیه می باشد .

2 . وجود گرافیک مناسب در وبسایت از دیگر خصوصیت های یک وب سایت عالی به شمار می آید . در گرافیک سایت نبایستی از رنگ های زننده یا به هم ریخته استعمال کرد .رنک بکگراند می بایست با رنگ نوشته کامال در تضاد و مغایرت باشد .خوب تر می باشد در گرافیک سایت فقط از 3 رنگ اساسی به کار گیری کنیم .

3 . محتوا را به جای اینکه برای موتور های کاوش بنویسید ، برای بازدیدکنندگان وبسایت خود بنویسید .کارایی نمایید محتوای اختصاصی و جالب برای وب سایت خود تهیه فرمایید .

4 . لود سایت نبایستی نماید باشد . عواملی مثل عدم کانفیگ مطلوب سرور هاستینگ ،گرافیک سنگین وزن و… می توانند باعث کند شدن یا این که قطعی تارنما شوند . کند بودن وب سایت سبب خواهد شد تا بازدیدکنندگان تارنما شما را بسته و سراغ اینترنت تارنما های رقیب بروند .

پیشنهاد
ویژه روش های مؤثر در سئوی فرنگی اینترنت سایت 5 . وب سایت بایستی امنیت بالایی داشته باشد . استعمال از پلاگین ها و اسکریپت های نال گردیده ، ضعف هاستینگ در کانفیگ سرور و… می تواند سبب ساز هک شدن تارنما شود که در فیض بی اعتمادی مشتریان به سایت را در پی خواهد داشت .

6 . وب سایت می بایست مقیاس پذیر باشد . به عبارت دیگر می بایست در موقعیت متعدد بتواند پاسخ های قابل قبولی را بدهد .
نظیر واکنش گرا بودن وب سایت ، پشتیبانی تعداد افراد آنالین در لحظه و…
7 . یکی دیگر از چیزهایی که می بایست در طراحی تارنما رعایت شود داشتن یک محرمانه کاغذ هاست،‌ این صفحه ها شما صفحه‌ی در رابطه ما، که شامل توضیحات کاملی از کسب و عمل شما و رئیس وبسایت می‌باشد که سبب ساز آشنا شدن بازدیدکنندگان و جلب اعتماد آن ها به شما خواهد شد . در صفحه‌ی در رابطه ما به چندین سوال کاربر پاسخگو باشید: این‌که شما که هستید؟ چه خدماتی ارائه میدهید؟ سرویس ها شما چه ویژگی هایی دارد؟ سوابق خویش را بگویید؟ مشتریان شما چه اشخاصی بوده اند؟ وجه تمایز و نقطه قوت شما با سایر رقبا در چیست؟ این ها سوالاتی هستند که بایستی در کاغذ در رابطه ما به آن ها پاسخ داده شود . ورقه ی دیگر کاغذ تماس با ما می‌باشد که در آن آدرس شما، شماره تماس، شماره پیامک، و ایمیل شما در آن قرارگرفته می‌باشد . یک فرم تماس هم برای راحتی در امر تماس در آن تعبیه گردیده می باشد .

8 . ابزار به اشتراک گزاری مطالب در سایت های اجتماعی از دیگر بایدهای وب سایت در این روزهاست چرا گوگل این روز ها اکثر به اینترنت تارنما هایی ارزش قائل میشود که در تارنما های اجتماعی مانند فیسبوک و گوگل پلاس کار دارند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در ابتدا توروالدز خواست که هسته‌ای که خود توسعه داده بود، فریکس نامگذاری کند، اما دوست او Ari Lemmke که مدیر FTP سرور را در جایی که هسته برای اولین بار به مراد دانلود میزبانی گردیده بود بر عهده داشت، آن را فولدر لینوکس توروالدز نامگذاری کرد .

طراحی سایت در مشهد

لینوس
توروالدز جز نخبه های برنامه نویسی دنیا
لینوس توروالدز سازنده لینوکس در خوابگاه خویش در دانش گاه هلسینکی می‌باشد که یک سیستم عامل بدون پول می باشد . امروزه لینوکس سیستم دلیل بخشی برای پایگاه‌های داده، ابر رایانه‌ها، سرورها و اما خیل عظیم علاقمندان است . توروالدز به خاطر مقدمه و توسعه هسته لینوکس و همینطور نرم‌افزار گیت شناخته میگردد . او پس از چندی معمار ارشد پروژهٔ هسته لینوکس شد و هم‌اکنون مسئولیت هماهنگ کننده پروژه (هسته لینوکس) را بر عهده داراست .

او همچنین بخاطر صراحت ابلاغ خود دارای اسم و رسم است . هنگامی یک عدد از حضار در جلسه‌ای از او پرسید که آیا اندیشه می‌کند که رفتارش باعث گردیده تا اعضای جامعه لینوکس مقداری دلسرد شوند یا این که نه، توروالدز جواب داد: من به شما اهمیتی نمی‌دهم . توروالدز اگر‌چه در این راه تنها نبوده اما یک عدد از تاثیرگذارترین‌ها در دنیای متن گشوده و لینوکس به شمار می رود .

صد در صد علاقه مندان لینوکس او را جز نخبه های برنامه نویسی دنیا می دانند .

۳-
تیم برنرزلی رمز تیموتی جان برنرزلی متولد ۸ ژوئن ۱۹۵۵ در لندن، دانشمند بریتانیایی علم ها رایانه، استاد دانشگاه‌ام‌آی‌تی، معلم و پژوهشگر دانشگاه ساوثهمپتون و سر کردگی کنسرسیوم اینترنت جهان‌گستر می باشد و تکامل اینترنت را تحت حیث دارد .
رمز تیموتی جان برنرزلی فارغ‌التحصیل کالج آکسفورد و اختراع کننده اینترنت جهان‌گستر است، یک ابداع فرا رسانه‌ای ذیل اینترنت برای به اشتراک گذاری جهانی داده ها در شبکهٔ سرن (CERN)، لابراتوار فیزیک هسته‌ای اروپا، در ۱۹۸۹ . در ۲۵ دسامبر ۱۹۹۰ به امداد رابرت کی‌لیو و یک دانشجوی برنا در سرن، او اولین رابطه موفقیت‌آمیز میان یک صاحبخانه و استفاده کننده پروتکل انتقال ابرمتن از طرز وب را برقرار کرد . مشخصاتی که وی از URI, HTTP و HTML استخراج کرده بود به تیتر فناوری وب منتشر شد .

وی مدیر کنسرسیوم وب جهان‌گستر است . همینطور وی مدیریت بنیاد اینترنت جهان‌گستر میباشد که در سال ۲۰۰۹ برای سرمایه‌گذاری و سعی برای هماهنگی بخش اعظم برای استعمال از مزایای بالقوه اینترنت برای انسان فعال‌ساز‌ی گردیده . از سال ۲۰۰۴ میلادی او در دانشکده برق و علم ها کامپیوتر دانش گاه ساوتهمپتون انگلستان بر روی پروژهٔ جدیدش اینترنت معنایی فعالیت میکند . در ۲۰۰۷ وی یاور با آلبرت هافمن در درجه نخستین در لیست صد نفره بزرگترین نوابغ زنده تلگراف آورده شد . در ۴ آوریل ۲۰۱۷, انجمن ماشین‌های حسابگر لی را به عنوان دریافت‌کننده سال ۲۰۱۶ جایزه تورینگ معرفی کرد .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

یکی
از سوالاتی که احتمالا ذهن شما و اکثری از کاربران وب را هنگام به کارگیری از تارنما های دیگر یا طراحی وب سایت سرگرم کرده است این موضوع می باشد که این حجم از اطلاعات و محتوا که روزمره در این همگی وب وب سایت توشه گذاری می شوند کجا ذخیره می شوند؟
ما در این مطلب همت داریم با ارائه سرفصل های بیان شده به سوال های شما در این باره پاسخی دقیق ارائه نماییم .

طراحی سایت در مشهد

سرفصل
های قضیه نظارت در این مقاله:
راءس
داده یا اتاق سرور کجاست؟ معرفی
انواع متعدد سرور نظارت
و برری سرور اختصاص مجازی یا این که vps راس
داده یا اتاق سرور کجاست؟ پس از پباده سازی وب سایت یکی دیگر از عوامل اصلی و تاثیرگذار در مراحل رویکرد اندازی یک اینترنت سایت عالی برای کسب و کار، گزینش سرور است . سرورها ابر رایانه هایی همیشه شفاف و همیشه در دسترس هستند که وظیفه دارا‌هستند تا اطلاعاتی که در هر زمان از شبانه روز، بر روی پهنای وب قرار می گیرد را در خود ذخیره نمایند . این سرورها از داده های کاربران، برنامه های آنلاین و گونه های محتواها میزبانی می کنند . اتاق سرور یا این که راس داده فضایی می‌باشد که تعداد زیادی از این ابر رایانه ها را در خویش جای داده و در واقع به عبارتی جایی میباشد که همه اطلاعات جان دار در وب در آن ذخیره سازی می شود . مرکزها داده دارای اینترنت دوچندان پر سرعت میباشند که به آنها اجازه می دهد هم‌زمان به یوزرها زیادی خدمت رسانی کنند .

سرور
مجازی چیست
معرفی
اشکال مختلف سرور پس از آشنایی نخستین با مفهوم سرور در این بخش به بررسی انواع گوناگون سرور می پردازیم .
سرور ها سه دسته هستند:
سرور
اشتراکی سرور
اختصاصی سرور
مجازی (VPS)

سرور
های اشتراکی سرور اشتراکی متداول ترین و مالامال کاربرد ترین جور سرور محسوب می شود . با اعتنا به اینکه در سرور های اشتراکی یکسری اینترنت وبسایت به رخ همزمان از امکانات یک سرور به کار گیری می کنند، هزینه اخذ سرویس ها آن زیاد کمتر از سایر انواع سرور می باشد .

سرور
اختصاصی سرور اختصاصی،از لحاظ امنیت با سایر گونه های سرور قابل قیاس نیست و برای مؤسسات و سازمان‌ های بزرگی که نمی‌توانند یا این که نمی‌ خواهند به هر علتی از سرور های اشتراکی با دیگر اشخاص و سازمان‌ها به کار گیری نمایند و حاضر به پرداخت هزینه بالای اخذ خدمات آن می باشند بهترین پیشنهاد هست .

سرور
مجازی (VPS) VPS یا سرور منحصر به فرد مجازی خدماتی ما فی مابین سرور اشتراکی و سرور اختصاصی در اختیار کاربران قرار می دهد . در این دسته سرور یوزرها از یک مشقت بار افزار مشترک البته پارتیشنی جداازهم به کار گیری می کنند، در واقع حافظه ی دشوار افزار با به کارگیری از تکنولوژی مجازی سازی، پارتیشن بندی می شود به جور ای که هر پارتیشن به صورت جداازهم همه امکان های منبع حیاتی خویش را دارا می باشد وتقریباً مساوی یک سرور منحصربه‌فرد بی نقص هست . در بخش بعدی این مقاله به محاسبه و چک کامل تر VPS می پردازیم .

محاسبه
و برری سرور اختصاص مجازی یا این که vps VPS کوتاه شده عبارت Virtual Private Server به معنای سرور منحصر به فرد مجازی هست که دقیقا مشابه یک سرور اختصاصی جداگانه عمل می نماید . VPS این قابلیت و امکان را در اختیار کسب و کار های کوچکی که هم امنیت اطلاعاتشان برایشان فراوان حائز اهمیت هست و نیز توانایی پرداخت هزینه به کارگیری از سرور مخصوص را ندارند، می گذارد تا با پرداخت هزینه ای کمتر از امکاناتی شبیه سرور منحصر استفاده مند شوند .

VPS
یا این که سرور مجازی چه‌طور فعالیت می‌کند؟ برای فهم عملکرد VPS یا سرور منحصر به فرد مجازی، هارد کامپیوتر خود را تصور کنید . هارد کامپیوتر شما فضایی می باشد که داده ها شما را در خود ذخیره می‌نماید و با قابل انعطاف افزارهای مخصوصی می بضاعت آن را پارتیشن بندی کرد و هر پارتیشن را به ذخیره اطلاعات خاصی اختصاص داد . اگر سرور را همان هارد در نظر بگیرید، هر کدام از پارتیشن های آن را هم می بضاعت و توان یک VPS در حیث گرفت و هر VPS را به یک کمپانی اختصاص داد تا محتوای اینترنت وبسایت یا قابل انعطاف افزارهای منحصربه‌فرد خود را در آن ذخیره کرده و در اختیار کاربران قرار دهد .

در ادامه به بررسی ساختار داخلی VPS می پردازیم .

VPS یا سرور مخصوص مجازی دارنده بخش‌هایی از گزاره رم، هارد دیسک، فضای CPU و غیره می‌باشد .در ساختار سرور منحصربه‌فرد مجازی هر بخشی از مجازی سهم خاصی را برای استعمال از منابع سرور اساسی به خود اختصاص داده است و از این رو میزان مشخصی از رم در هر بازه در اختیار شما قرار میگیرد . براین اساس ارتقا منابع اختصاص یافته برای یک سرورمجازی، در فیس نیاز به منابع عمده به راحتی قابل انجام هست .به عبارتی همانگونه که می‌توانید کامپیوتر خود را ارتقاء دهید، پس از مدتی در چهره نیاز می توانید VPS خویش را نیز افزایش دهید .

ساختار و سازمان دهی VPS به گونه ای می‌باشد که می بضاعت آن را محفظه جدا یا این که Isolated Environment نامید . با اهمیت ترین مزیت این ساختار این می باشد که هر تغییر‌و تحول یا ایراد در یک سرور مادر به هیچ وجه بر روی VPS ها تأثیر نخواهد گذاشت . این فرمان امنیت سرورهای مجازی در شبکه را ارتقا می دهد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

نقش
رنگ ها در پباده سازی سایت يكی از اصول بسيار کلیدی و كليدی در پباده سازی صفحه ها سایت، دقت به اصل رنگ بندی صفحه های و به کارگیری از رنگ های مكمل و تركيبی مناسب می باشد چون در این فیس كاربران می توانند بر اساس اصل سهولت و جذابيت صفحه، مطالب آن را مشاهده کنند . گزینش رنگ مناسب، برخلاف این‌که مضاعف راحت به حیث می رسد، یک عدد از طاقت فرسا ترین وظایف طراح سایت میباشد . برقراری ارتباط خوب تر با کاربر، تقویت ایده پشت ذهن و گسترش برند مضاعف مهم هست . تحقیقات نشان می دهد که رنگ ها تا حد زیادی بر روی ذهن و روش تفکر اشخاص اثرگذار هستند . طرح رنگی که بر روی سایت به کارگیری می شود می تواند در جذب عمده بازدید کنندگان تاثیرگذار باشد . یک عدد از عواملی که سبب افزایش نرخ پریدن وب سایت و خروج سریع کاربران می شود تعیین و به کارگیری اشتباه از رنگ ها در بخش های گوناگون وب سایت است . رنگ دارای اهمیت یک وبسایت یا مارک می تواند احساسات متفاوتی را به بازدیدکنندگان تارنما انتقال دهد . احساسی مثل هیجان، قدرت، اعتماد، و . . . .

طراحی سایت در مشهد

روانشناسی
رنگ ها در پباده سازی سایت یک عدد از مهم ترین عواملی که در طراحی تارنما حساس است، روانشناسی رنگ ها و تعیین مناسب رنگ ها می باشد . روانشناسی رنگ ها به مضمون‌ طریق تاثیر رنگ ها بر کردار و احساس افراد هست . هدف از طراحی وبسایت متفاوت است و ممکن است اهدافی مانند معرفی سرویس ها و تولید ها یک کسب و کار، بازاریابی اینترنتی و . . . باشد . بنابراین صاحبان کسب و فعالیت به طور بی واسطه با مخاطبان خویش در رابطه نیستند و باید تجربه کاربران شان را وقتی که وب سایت را مشاهده و ارزیابی می کنند، بهبود ببخشند . به کار گیری مناسب از رنگ ها می تواند به کاربران وبسایت شم نیکی را انتقال می دهد . یک صفحه وب بایستی بتواند علاوه بر انتقال مطالب به کاربران، حس را نیز به آن ها منتقل کند . فرآیند انتقال حس از نحوه رنگ ها انتقال می یابد . احساس قدرت، اعتماد، محبت، شور و . . . از طریق رنگ ها به بازدیدکنندگان سایت منتقل می شود .

روانشناسی
رنگ
رنگ
ها داراي خصيصه های خاصي میباشند که در ادامه، گونه تاثير رواني هر رنگ بر مخاطبان را تحلیل می کنیم:
رنگ
قرمز رنگ قرمز‌رنگ به تیتر یک رنگ گرم شناخته می شود و اثرات جسمی متفاوتی روی افراد دارد؛ به طور نمونه آرم عشق و علاقه ، موفقیت و خطر ، عصبانیت و حس تحریک و کنجکاوری را در پی دارد . رنگ قرمز شدید ترین رنگ احساسی است و ضربان قلب و تنفس را سرعت می بخشد . در تجارت به معني وام و بدهي میباشد .

رنگ
زرد یکی دیگر از رنگ های گرم، رنگ زرد رنگ میباشد که شادابی، نشاط و فضولی را به همپا داراست . رنگ زرد سبب افزايش تمركز می شود، سوخت و ساز را زياد مي كند و سخت ترين رنگ براي دیده هاست . در تجارت به مفهوم درخواست روشنفكرانه است و براي تاكيد نيز عالی هست .

رنگ
آبی رنگ آبی‌رنگ یک رنگ سرد به شمار می رود و شم وقار و یک حس شادی آور و شیخ و معنوی را در افراد زنده می کند که ولی همه این موارد بستگی به واضح یا تیره بودن این رنگ نیز دارااست . رنگ آبی رنگ شم امنيت، اعتماد، مسيوليت پذيري، سرما، ايمان، وفاداري، وابستگي و منزلت و مقام را منتقل می نماید . آبي دومين رنگ عوام پسندانه میباشد و در تجارت به معناي ضمانت مالي می‌باشد .

رنگ
نارنجی نارنجی رنگ یک رنگ متعادل از مدل رنگ های گرم میباشد که شم نیرو، انرژِی، تازگی و احساس خلاقیت را در افراد زنده می کند و به کار گیری از رنگ های واضح و تیره آن می تواند تاثیر صمیمانه تر و جذاب تری روی مخاطب بگذارد .

رنگ
سبز رنگ سبز از مجموعه رنگ های سرد میباشد که احساس پویایی و رشد و طبیعت و تن درستی را در اشخاص داراست . رنگ سبز حس تندرستی و بهبودی، فراوانی، پیشرفت، حاصلخیزی، آزادی، طبیعت، حسادت و خونسردی را به مخاطب انتقال می دهد . این رنگ در تجارت نشان دهنده مقام و ثروت است و در چشم ها سهل تر از همه رنگ ها چشم می شود .

رنگ
بنفش این رنگ از دسته رنگ های سرد می باشد و اثر و حس اعتبار و ادب و هنرمندانه بودن را در یوزرها تداعی می کند . رنگ بنفش، رنگ شاهانه بودن می باشد و اشاره به وقار، معنویت، نعمت و دارایی، اعتبار و نفوذ، عزاداری و مهارت داراست و در تجارت به معنای بزرگ نشان دادن می باشد .

رنگ
قهوه ای رنگ قهوه ای یک رنگ خنثی میباشد که حس ثبات، توانگری مالی، اعتماد، تاثیرگذاری و متانت را در پی دارد که از این رنگ می بضاعت و توان در طبیعت فراوان پیدا کرد .

رنگ
خاکستری نسبتاً از این رنگ در پس قضیه سایت ها زیاد استعمال می شود و به نوعی رنگ رسمی و مدرن محسوب می شود که حس اعتبار و صمیمیت و تجارت را القا می نماید . خاکستری اشاره به صمیمیت زیاد، اعتبار و نفوذ و عملی بودن داراست و در تجارت به معنای سنت گرایی میباشد .

رنگ
سیاه معمولا از این رنگ در یک سایت دوچندان کم استعمال می شود و گهگاه تایم ها در پس مورد و منوها و عمده در تایپوگرافی ها کاربرد دارااست که شم قدرت ، مهارت ، ظرافت را تداعی می کند .
رنگ سیاه به تیتر رنگ متن روي يك پس زمينه شفاف ايده آل می باشد . به کار گیری اين رنگ به تیتر رنگ پس زمينه دیده را خسته مي كند .

رنگ
سفید رنگ سفید یک عدد از رنگ هایی است که در طراحی فراوان کاربرد دارااست و در پس موضوع صفحه ها وب استفاده می شود تا عنصرها دیگر کاغذ به خوبی نمایان شوند و احساس پاکیزگی ، نظم ، ملایمت و معنویت را در یوزرها تولید می کند . سفيد در تجارت، رنگ خستگي گير و انرژي بخش می باشد .

نکات
کلیدی در گزینش یک رنگ مطلوب در پباده سازی سایت: الف ) به منظور خوانا بودن و قابل رویت بودن محتوای متنی در صفحات سایت، خوب تر است از رنگ های متضاد به کارگیری شود؛ به طوریکه همیشه میان رنگ متن و رنگ پس مسئله و صفحه تضاد وجود داشته باشد .

ب ) خوبتر هست از رنگ های کمتری در صفحه ها وب سایت استفاده شود و برای عنا وین مطالب از یک رنگ و برای نوشته خویش از رنگ های کامل کننده استعمال نمائید .

ج ) خوبتر میباشد از تعداد مشخصی رنگ در طراحی صفحات وبسایت استفاده شود چون در صورتیکه رنگ های به عمل رفته در وب سایت خیلی اندک یا این که تک رنگ باشد سبب می شود وب سایت شما بسیار خسته کننده باشد .

در زمینه‌ی ) در به کار گیری از رنگ های تند برای جذب بازدیدکننده مضاعف توجه شود تا رنگ های تند سبب ساز اذیت و آزار دیده تماشاچی نشود و سایت را کنار گذاشتن نکنند .

ه ) طبیعت می تواند زیاد الهام بخش و ایده نیکی برای تعیین رنگ ها باشد و می بضاعت و توان از الگوهای رنگی در طبیعت نیز برای طراحی سایت استفاده کرد .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طریق
فعالیت شرط ها در PHP با ternary operator یا امر شرطی سه گانه: برای این کار می توانیم از کدهایی که در پایین نمونه آن ها آورده شده، به کار گیری نمود . می بضاعت و توان آن را به این رخ بیان کرد: آیا این شرط درست می باشد؟ بعد پس از شرط از نشانه سوال استعمال می شود .

طراحی سایت در مشهد

عبارت باطن شرط یا دارای اندازه true خواهد بود (یعنی نتیجه دستور شرطی درست می باشد) و یا مقدار آن false می باشد . در این چهره عبارت اول را اجرا کن، در غیر این رخ می می بایست عبارت دوم اجرا گردد .

فرمان نخستین و دستور دوم، به وسیله نشانه « : » از هم انقطاع خواهند شد .

استعمال
از « : ? » در دستور شرطی سه گانه: در واقع در این شرایط عبارت اولیه پس از شرط داده نمی شود و نشانه سوال و « : » ، پشت راز همدیگر قرار خواهند گرفت . این شرط در واقع یا true را بر می گرداند یا این که عبارت دوم را به عنوان خروجی بر می گرداند .

در نمونه زیر، در صورتی که ثابت MSN_CONST توصیف گردیده باشد، عملا شرط کاری را انجام نمی دهد . اما در صورتی که این ثابت تعریف نشده باشد، میزان آن برابر 20 خواهد شد .

این یک نمونه کاربردی هست که بسیار در برنامه نویسی ممکن می‌باشد به عمل گرفته شود .

استعمال
از عملگر or یا این که || برای پیاده سازی شبیه با « : ? » در صورتی که نخواهید از « : ? » به کار گیری کنید، می توانید از عملگر or به فیس کد ذیل استفاده ببرید . در مثال زیر در صورتی که اندازه اثبات MSN_CONST_2 تعریف گردیده باشد، عملا فیض عبارت true بوده و دیگر شرط دوم نظارت نخواهد شد .

ولی در صورتی که شرط اول صحیح نباشد، شرط دوم نیز نظارت شده و اندازه ثابت زمینه نظر تعریف خواهد شد .

به کارگیری
از عملگر and یا این که && برای پیاده سازی شبیه با « : ? » در صورتی که نخواهید از « : ? » استفاده کنید، می توانید از عملگر and به فیس کد تحت استفاده ببرید . این نمونه دقیقا مشابه مثال پیشین می باشد .

در اینجا در فیس توصیف شدن اثبات از قبل، میزان شرط نخستین false گردیده و عملا عبارت دوم سپس از شرط چک نخواهد شد . ولی در صورتی که شرط اولیه true باشد، در این چهره عبارت دوم اجرا گردیده و اثبات قضیه حیث توصیف خواهد شد .

در تحت یک چندین مثال برای فهم و شعور خوبتر پیاده سازی دستورها شرطی تک خطی با به کارگیری از عملگر ternary ، زده گردیده هست .
در انتهای کدها هم، می توانید فیض خروجی آن را نیز مشاهده فرمایید:
/*Sample
of ternary without statement for true condition*/ //if
you send a variable, it will check that is it empty or not? $msn_random_number
= rand( 4, 5 ); var_dump(
$msn_random_number ); echo
$msn_random_number == 4 ?: 'This is 5'; define('MSN_CONST_3',21);
defined(
'MSN_CONST' ) ?: define( 'MSN_CONST', 20 ); var_dump(
MSN_CONST ); defined(
'MSN_CONST_2' ) || define( 'MSN_CONST_2', 25 ); var_dump(
MSN_CONST_2 ); !
defined( 'MSN_CONST_3' ) && define( 'MSN_CONST_3', 40 ); var_dump(
MSN_CONST_3 ); echo
'
'; /**
The
result can be something like this: C:\xampp\htdocs\php\basics\msn05_ifElseSwitchSamples .php:143:int
5 This
is 5 C:\xampp\htdocs\php\basics\msn05_ifElseSwitchSamples .php:148:int
21 C:\xampp\htdocs\php\basics\msn05_ifElseSwitchSamples .php:151:int
25 C:\xampp\htdocs\php\basics\msn05_ifElseSwitchSamples .php:154:int
40 */
فیض
گیری برای یادگرفتن اشکال اوامر شرطی PHP در این محرمانه از فراگیری های PHP ، با گونه های فرمان های شرطی در PHP آشنا شدیم . در آغاز با فرمان if در PHP آشنا شدیم و روش اجرا آن در PHP را چک کردیم .

ساختار نوشتن امرها شرطی if else در PHP را موضوع بررسی قرار دادیم . همچنین در هر قسمت بیان کردیم که برای اجرای یک‌سری شرط چه‌گونه می بایست از عملگرهای منطقی در فرمان های شرطی استفاده نماییم .

در ادامه از رویه سابق نوشتن دستورها if که به alternative syntax شناخته می شوند، توضیحاتی ارائه دادیم . در ادامه به ساختار elseif پرداختیم و یکسری مثال در این مسئله بیان کردیم .

بعد در موضوع امر شرطی switch و همین طور شیوه فعالیت case و به کار گیری از default حرف کردیم . همینطور با نقش break در دستور شرطی switch آشنا شدیم .

در پایان نیز شیوه پیاده سازی شرط ها با استفاده از امر شرطی سه گانه یا ternary operator تشریح کردیم .

ممکن می باشد شما با مورد ها بیشتری در این حوزه آشنا باشید، که ما فراموش کرده ایم تا آن ها را در این مقاله قرار دهیم .

در صورتیکه شما از این موارد مطلع هستید، حتما در بخش نظرها عنوان نمائید تا آن را به مقاله « انواع شرط ها در PHP » بیشتر کنیم . در ضمن در حالتی که این مقاله را مفید دیدید، به طبع آن را به دوستان خویش معرفی کرده یا این که در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

یک
معرفی کلی برای پاسخ به سوال HTML چیست بایستی یک آشنایی نسبی و ابتدایی با آن داشته باشیم . HTML مخفف عبارت Hyper Text Markup Language است .

در حالتی که بخواهیم یک ترجمه‌ی پارسی از HTML داشته باشیم، میتوانیم به آن «زبان نشانه گذاری فرا متن» بگوییم . اما که این ترجمه، نمیتواند تلاش HTML را به خیر توضیح دهد به سوال HTML چه می‌باشد جواب خوبی دهد! در ادامه اکثر با HTML آشنا خوا‌هیم شد .

طراحی سایت در مشهد

در صورتیکه می خواهید خیلی بیشتر در خصوص تاریخچه‌ی اچ تی ام ال (HTML) را مطالعه کنید، ویکی پدیا در خدمت شماست .

 

کاربرد
اصلی HTML در صورتی‌که بخواهیم به سوال HTML چه میباشد پاسخ دهیم، بایستی کاربرد دارای اهمیت HTML را آنالیز کنیم . در این نصیب می‌خواهیم خاطره بگیریم که HTML چه چیزی است و دقیقا چه کاری انجام می‌دهد .

در‌صورتی‌که
بخواهیم خیلی ساده به سوال HTML چه است جواب دهیم، میتوانیم بگوییم:
HTML ابزاری می باشد که با به کار گیری از چیزهایی به اسم تگ‌ها، اقدام به ساخت قالب کلی صفحه های اینترنت می‌کند . به این معنی که شما با استفاده از HTML میتوانید فوندانسیون و اسلکت کلیدی تارنما خود را طراحی فرمایید .

در صورتی‌که
یه خرده با طراحی اینترنت شناخت داشته باشید،‌ حتما می‌دانید که پباده سازی وب ۲ سطح اساسی دارد:
ساختاربندی مهم صفحات اینترنت که با HTML انجام می‌شود .
بیش تر کردن جذابیت های ظاهری مثل رنگ و… که با CSS انجام می شود .
مقاله‌ی
مرتبط: HTML5 چیست و چه تفاوتی با HTML دارد؟

یک
ساختمان را تصور کنید درصورتی که می خواهید خیلی عالی با HTML آشنا گردید و دقیقا ادراک کنید که HTML چه می باشد ، یک عدد از بهترین مثال‌های آن، مثال یک ساختمان میباشد که می خواهیم آن‌را در این قسمت نظارت کنیم .

یک
ساختمان را تصور نمایید که شخصی می خواهد مبادرت به تولید آن کند، برای مثال یک مجتمع مسکونی!
HTML
چیست
از آن‌جایی که پروسه طراحی وب،‌ مضاعف شبیه به فرایند ساختمان سازی است،‌ فعالیت ما برای جواب به سوال HTML چه می‌باشد زیاد سهل و آسان میشود .

فرض فرمائید که قصد ایجاد یک مجتمع مسکونی را دارید . اولین مراحل برای ایجاد یک ساختمان مسکونی، ساخت اسکلت بندی و قالب کلی آن ساختمان با استفاده از سیمان، بتن، میلگرد و… است . در واقع شما در ابتدا، اسکلت کلی ساختمان را میسازید و در مرحله بعد، با استفاده از کچ، رنگ آمیزی و… آن‌را خوشگل می‌کنید .

پباده سازی وب با HTML نیز دقیقا به همین صورت می‌باشد . HTML به شما کمک می کند تا با به کارگیری از تگ ها، ساختار و ساختمان کلی برگه وب خود را تعریف فرمایید . مثلا بگویید که منو کجاست، هدر کجاست، فوتر کجاست و… .

در واقع HTML به شما امداد می نماید تا ساختار کلی ورقه اینترنت خویش را بسازید و اسکلت بندی آن‌را انجام دهید . و در مراحل بعد، به وسیله ابزارهای دیگر، می‌توانید برگه اینترنت معمولی ای که پباده سازی کردید را زیباتر و دیده نوازتر نمائید .

 

یا
برای مثال یک بشر را تصور کنید در شرای بخواهیم دقیق خیس به سوال HTML چیست جواب دهیم، می توانیم HTML را با تن یک بشر مقایسه کنیم .

HTML
چیست
در صورتیکه
بدن یک بشر را به یک صفحه‌ی اینترنت تشبیه کنیم:
ابتدا بدن بشر با استعمال از استخوان ها، اسکلت بندی می‌گردد و ساختار کلی آن معلوم می‌شود .
آنگاه
با استفاده از کدهایی نظیر CSS، میتوان به آن جذابیت های ظاهری اعطا کرد (همانطور که کیفیت کدهای CSS یک صفحه‌ی اینترنت متفاوت است،‌ کیفیت کدهای CSS دو بشر هم می‌تواند متعدد باشد

:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 268

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

نرخ
تبدیل مشتری (Conversion Rate) تارنما شما تحت است اجازه دهید یک سری قدم به عقب برداریم و یک سوال ریشه ای از شما بکنیم .
اصلاً طراحی سایت چه اهمیتی برای کسب و امور دارد؟

طراحی سایت در مشهد
ممکن
میباشد این سوال پاسخ های متعددی داشته باشد ولی در کل همه مدیران بر این اعتقادوباور حادثه لحاظ دارا‌هستند که تارنما به طور کلی قرار می‌باشد 2 فعالیت پایین را انجام دهد:
آشنا
کردن مردمان با سرویس یا فرآورده شما پیدا
کردن مشتری های تازه و فیض بیشتر اکنون که برای خویش این هدف ها را توصیف کردید، آغاز به پباده سازی سایتی می‌کنید که تمام ویژگی‌های خیر و خوبی که تا به اکنون به شما گفتیم (یعنی ریسپانسیو و امروزی بودن وبسایت و غیره) را دارااست . البته وبسایت شما با تمام ویژگی های خوبی که دارد، نرخ تبدیل پایینی داراست .
منظور از نرخ تبدیل مشتری یا این که Conversion Rate چیست؟
منظور از نرخ تبدیل این می باشد که هنگامی کاربری از وب‌سایت شما بازدید می‌کند، به عبارتی اقدامی را انجام دهد که شما از وی میخواهید . این هدف‌گذاری قادر است برای هر وبسایتی متعدد باشد . مثلاً در یک وب‌سایت، شما از بازدیدکنندگان میخواهید در خبرنامه ایمیلی عضو شوند، یا در وب‌سایت شما اکانت بسازند . شاید این اقدام در وب‌سایتی دیگر به منزله خرید، دانلود اپلیکیشن یا اقدامی کاملاً متفاوت باشد .

تاثیر
باز پباده سازی وب سایت بر افزایش نرخ تبدیل به مشتری در‌صورتی‌که تارنما شما در تبدیل بازدیدکننده به مشتری کارایی خوبی ندارد، از این فرصت استفاده فرمائید تا بتوانید با اعمال 4 خصوصیت بالا، آن را گشوده پباده سازی نمایید .

هنگامی تواسنتید با به کارگیری از عارضه ها بالا، به سوال «چرا به بازطراحی سایت نیاز دارم» پاسخ هایی منطقی بدهید، در قدم بعدی نیاز به تحلیل یک خصوصی داده در وب سایت خویش دارید .

قدم
دوم: مشکل‌ها طراحی تارنما خویش را نظارت کنید اگر به یاد داشته باشید در ابتدای مطلب یک مثال برای شما زدیم و گفتیم که وب سایت درست همانند یک فروشگاه می‌باشد . درحال حاضر فرض کنید این دکان آن گاه از مدتی از برهه زمانی تاسیس آن، فروش نیکی ندارد و بایستی در یک اقدام، رویه خویش را تغییر دهد مثلاً اجناس دکان را عوض کنند یا این که به فروشندگان خود فراگیری های بهتری ارائه دهد .

سایت شما هم درصورتی که آن‌گاه از مدتی یوزرها متعددی را به خود جلب نکند یا در تبدیل آن ها به مشتری با مشکل مواجه شود نیاز به بازطراحی دارد . اما قبل از این‌که وارد کار شوید و فعالیت را استارت فرمائید می‌بایست وبسایت اکنون حاضر خویش را چک نمائید .
به عنوان نمونه، میتوانید سوالهای زیر را از خودتان بپرسید:
آیا
وبسایت شما صفحه های متعددی دارد؟ آیا
فونت نوشته های شما برای استفاده کننده مناسب است؟ آیا
عکس های تارنما شما کیفیت نیکی دارند؟ برای این‌که بتوانید وب سایت خویش را به نیکی نظارت فرمائید و تمام نکات مثبت و منفی را از یکدیگر انقطاع کنید، به یک خصوصی ابزار تحلیلی نیاز دارید . ابزارهایی مثل Google Analytics و Google Search Console می تواند خلق و خوی یوزرها شما را ارزیابی نمایند و اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهند .

به کار گیری
از آمارهای گوگل برای ارزیابی صفحات گرانبها سایت با به کارگیری از اطلاعات به دست آمده شما می توانید مهمترین صفحات وبسایت خویش را شناسایی کرده و کلماتی که در هم اکنون حاضر مقام مناسبی در نتایج گوگل دارند را بدست آورید . در روند بازطراحی باید برنامه ویژه ای برای این صفحه ها و کلمه ها انگیزه آن ها داشته باشیم تا این فرایند علاوه بر بهبود تجربه کاربری موجب بهبود وضعیت سئو وبسایت شما شود .

قدم
سوم: برای طراحی وب سایت نو برنامه ریزی کنید درحال حاضر که از ابزارهای متفاوت به کارگیری کردید و برخورد و خوی کاربر را محاسبه کردید، نوبت به برنامه ریزی میرسد . در اولی قدم، به سراغ مشکلاتی بروید که در تراز قبلی به آن ها برخوردید . سفارش ما به شما این می باشد که در وهله اول، از شغل های کوچکی که بیشترین نتیجه را برای شما و یوزرها دارا هستند استارت نمائید .

به عنوان مثال، برگه اصلی یا Homepage وب سایت شما، اولین چیزی هست که کاربر را متوجه خود می‌کند، پس هرگونه تغییر تحول کوچک می‌تواند تاثیر زیادی در تجربه کاربری داشته باشد .
بخش های دیگری که میتواند تاثیر متعددی در نتیجه پباده سازی وب سایت جدید شما داشته باشد، عبارتند از:
برندینگ:
پباده سازی لوگو، پلت رنگ، فونت دسترسی
کاربر: پاک کردن صفحه های اضافی، دسترسی خوب تر در منو محتوای
ورقه اصلی: لحن نوشته ها، طراحی عکس ها



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

مهمترین صدا در جهان نام خود شماست . به یاد سپردن نام های مشتریان و نیاز آنان امری فردی میباشد . وبسایت ها می توانند فردی باشند . فردی سازی مبتنی بر اینترنت محتوا و خدمات سفارشی گردیده را از روش صفحه ها وب آدرس اینترنتی یا فناوری push در اختیار افراد قرار می دهد در این بخش قصد داریم نگاهی به قضیه فردی سازی می اندازیم به ازای آن را بشناسیم همینطور این تیتر از نگرش متفاوتی نسبت به بینش مصرف گردیده .

طراحی سایت در مشهد
مجال خوب در اختیار بازاریابهای امروزی قرار دارد تا سرویس ها خود و به ویژه تارنما ها را فردی سازی کند فناوری اینترنت در ادغام با فناوری مقر داده منجر ارتقا حافظه بازاریاب می شود . به طوری که می توانایی شماره مشتریان را تشخیص داد مقابل آنان را به یاد سپرده و بلافاصله در سرویس آن‌ها بود ها شخصی سازی هستند هنگامی که بازی کننده تازه وارد تارنما می‌شوند به پوکی یا فایل متنی کوچکی در کامپیوتر به او قرار می گیرد . که حاوی شناسه اختصاصی به شخص می باشد اینجانب تصور می شود این فولدر حاوی داده ها شخصی آن بازی کننده ام البته اینطور نمی باشد و به طور ایمیل در پایگاه داده ها ذخیره می شود هنگامی که آن بازیکن نده دوباره گشوده می‌شود به وسیله این کوچه شناخته می شود و یک پیام فردی مطابق با پروفایل بود به طور قلم در قالب برگه به نمایش در می آید درصورتی که چه یک سری از یوزرها کوکی های خویش را منزه می نمایند ولی در‌صورتی‌که آنان به طور آزادانه از مورد (remember me مرا به یاد داشته باش به کار گیری نمایند می توانند تجربیات فردی سازی گردیده آماده نمایند amazon به طور بحث برانگیزای هنوز نیز بهترین نمونه در این مورد به شما می آید به یاد داشته باشید که پباده سازی تارنما ها به حیث قانونی بامسئولیت می باشند . برای اضافه کردن کوکی ها از اشخاص بازدید کننده کسب اذن کنند .
همینطور فردی سازی به فروش خدمت رسانی حرف کردن به تولید هیجان یاری می کند .

فروش
شخصی سازی گزینش محصول ها را برای مشتریان آسان‌تر می‌نماید مشتریان یک سوپرمارکت آنلاین نمی‌خواهند در هر توشه خرید سبد خرید جدیدی از متاع را تعیین نمایند .

سرویس
رسانی مشتریانی که خدمات آنلاین رزرو مهاجرت به کارگیری می کنند در حالتی که برنامه سفر آن‌ها به طور معمول باشد میخواهند در بعضی از سفرها همان جزئیات مهاجرت را بیان نمایند ولی شخصی سازی به آنها قابلیت و امکان می‌دهد برنامه مسافرت خود را نگهداری نمایند .

حرف
کردن مشتریان در جریان فردی سازی می توانند و جور ارتباطی را که می ‌خواهند از شرکت اخذ کنند به تیتر بخشی از بازاریابی با مجوز تعیین نمایند .

ساخت
هیجان کلیه موردها فوق می تواند به عقب بودن بها کمک کرده مارک را تقویت کنند و رابطه با توسعه و گسترش دهند .
البته باید دقت داشت که save را از دست دادیم چرا که معمولاً ایجاد و حفظ شخصی سازی مبتنی بر وب پرهزینه می‌باشد منش ارزان بها تر مبتنی بر پست الکرونیکی ممکن می‌باشد برای اکثری از کشورها شایسته ترین راه باشد نشانی اینترنتی های فردی شده را می بضاعت به سمت مشتریان روانه کرد و به راه‌های متعدد به آن‌ها یادآور و به آنان کمک کرد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

درحالی که Windows، macOS و Linux سیستم استدلال های متداولی محسوب می شوند، لپ تاپ های Chromebook در حالا دوستداشتنی خیس شدن هستند . این کامپیوتر های فوق سبک، مجهز به Chrome OS یا این که Chromium OS می‌باشند . Chrome OS محیطی مطلوب برای گویش های برنامه نویسی مبنا مثل HTML است خیر زبان های برنامه نویسی فنی .
برای برنامه نویسی های خیلی مشقت بار نیاز به ماشین های مجازی یا این که سیستم بوت دوگانه با توزیع لینوکس دارید . Linux distros سطح بالایی از سفارشی سازی را ارائه می دهد و بر مبنا UNIX سازه گذارده گردیده میباشد . macOS مجهز به اجزای UNIX می‌باشد که آن را به محیطی رتبه یک برای برنامه نویسی تبدیل کرده می باشد . اپل برای برنامه نویسان، محیطی یک دست و مجهز به ابزارهای اضطراری برای برنامه نویسی در سیستم عامل macOS به اسم Xcode تهیه و تنظیم کرده می باشد که واسطی می باشد برای اجرا کردن کدهای Swift، Objective-C و C/C++ می‌باشد . Windows مرتبه اولیه در میزان محبوبیت سیستم برهان ها را به خویش اختصاص داده می‌باشد . قابلیت تطابق بالای ویندوز، او را به محیطی مناسب برای برنامه نویسان تبدیل کرده است .
در حالتی که از گویش برنامه نویسی مانند C به کارگیری می کنید، به کامپایلری نیاز دارید که یا این که بر روی Linux عمل کند و نیز مبتنی بر ویندوز باشد . یوزرها macOS یا این که به به کارگیری از Xcode نیاز دارند، که امکان بوت هم زمان با یک سیستم برهان سازگار را داشته باشد، یا یک ماشین مجازی .

 طراحی سایت در مشهد

7- مقایسه
Front-End و Back-End

 


می خواهید Front-End برنامه نویسی نمایید یا این که Back-End؟ در صورتی‌که تمایل تان به Front است، به سمت جاوا اسکریپت بروید . Facebook، Google، Amazon و Wikipedia تمامی از جاوا اسکریپت برای Front-end به کارگیری می کنند . برای Back-End تعدادی گزینش دارید . می توانید سراغ، Python، Java، C، C++ یا این که PHP بروید .
زبان های Perl، ASP . Net، Scala، Hack و Ruby را هم فراموش نکنید . یادگیری JavaScript برنامه نویسان را برای برنامه نویسی Front-End مهیا می نماید و همینطور می توانند برای Back-End از Node .JS به کار گیری کنند .
برنامه نویسان Front-End می بایست قاب ورک های EmberJS و AngularJS را یاد بگیرند . برنامه نویسان Back-End از گویش های دیتابیس محور فیض می برند نظیر SQL Server . برنامه نویسان Full Stack بایستی هم Front-End بلد باشند و هم Back-End . پس به زبان هایی که هم در سمت کلاینت و نیز سمت سرور کاربرد دارند، نیاز دارا هستند تا بتوانند Fullstack برنامه نویسی کنند .

 

8- هدفتان
از برنامه نویسی چیست؟ در غایت انتخاب لهجه برنامه نویسی پایین وب مناسب، متعلق به انگیزه می‌باشد . آیا لهجه برنامه نویسی پایین وب را برای هدف ها فردی و دانشگاهی یاد می گیرید یا برای پیوستن به بازار کار؟ اگر انگیزه تان رفتن به محیط فعالیت است، وقت و پول تان را برای یادگیری یک زبان مناسب هزینه کنید .
در‌صورتی‌که برنامه نویسی را برای تفریح یا این که پروژه های شخصی می خواهید خاطره بگیرید، با یک گویش بی آلایش آغاز فرمائید . یک لهجه برنامه نویسی Open-Source زیاد برای این انگیزه مناسب می‌باشد و منابع زیادی در اختیارتان قرار می دهد .

تمرکز
بر یافتن شغل: سرمایه
گذاری پول و زمان
تمرکز
بر هدف ها شخصی: زبان
های بدون پول و Open-Source یادگیری
آسان

سود
گیری: از خودتان این سوال ها را بپرسید و بفهمید که چه زبانی برای تان مطلوب خیس است . سازه بر نیازتان ممکن است بدون چاره به گزینش منابعی برای یادگیری میباشید از کلاس های حضوری تا منابع آنلاین جانور در سرتاسر وب .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

هر متخصص SEO حرفه ای می داند که پیوند ها (همراه با محتوا) ستون فقرات SEO می‌باشند .

پیوندها همچنان یک دلیل با اهمیت و قابل دقت می باشند .

زمانی
که پیوندهای بدی را به اندازه کافی برای زخم رساندن به وبسایت خویش می گیرید، چه اتفاقی می افتد ؟
سایت شما ممکن میباشد به صورت الگوریتمی از Google کاهش مرتبه داشته باشد .

در حالی که گوگل ادعا می نماید که پیوندهای نامطلوب را نادیده می گیرد، پیوندهای بد می توانند به مرتبه بندی وبسایت شما آسیب برسانند .

این مقاله 10 دسته ساخت پیوند بد که می تواند شما را مجازات نماید و آنچه شما می توانید در مسئله آنان انجام دهید، را توضیح می دهد .

 

1 .
لینک های نشر مطبوعات
لینک های مطبوعاتی حدود 10 سال پیش دوستداشتنی بودند .

ساخت این پیوندها فوق العاده آسوده می‌باشد .

صرفا کاری که می بایست انجام دهید تالیف یک نشریه و نشر آن به صدها وب سایت توزیع مطبوعاتی میباشد .

شما به سرعت صدها پیوند اخذ خواهید کرد .

نظیر هر تاکتیک SEO که به خیر و خوبی فعالیت می کرد، زمینه سوء استعمال قرار گرفت .

در درحال حاضر حاضر، گوگل لینک و پیوند های مطبوعاتی را به تیتر لینک ساختگی در حیث میگیرد، چرا که تولید آن فراوان سهل وآسان می باشد .

به ویژه از هر گونه لینک و پیوند مطبوعاتی که بر متنی متمرکز گردیده با انگیزه قرار دادن کلمات حیاتی حساس شما متکی می‌باشند جلوگیری نمایید .

در حالتی که به هر علتی مجبورید لینک به یک وب وبسایت را در وب سایت خویش داشته باشید، از naked URL یا این که branded URL به تیتر نوشته لنگر به کارگیری فرمائید و صرفا از یک لینک از نصیب تماس در مطبوعات استفاده کنید .

 

2 .
لینک های انجمن گفتگو
نکته: کلیه لینک های انجمن بد نیستند .

در شرای یک لینک و پیوند از یک تارنما با کیفیت،و از روش یک کاربر دارای اعتبار ساخت شده، و لینک هرزنامه نیست، باید آن را حفظ کنید .

با این حال، درصورتی که شما هزاران پیوند از انجمن های گفتگو فرنگی خارج آورده اید، آن‌ها همه پیوندهای اسپم با کیفیت ذیل می باشند و کماکان تولید می شوند، خوبتر می‌باشد آن ها را disavow فرمایید .

هر لینکی که به نظر می رسد هرزنامه باشد، از حیث Google هیچ کمکی به شما نخواهد کرد .

 

3 .
پیوند از کتاب های مهمان خارجی
لینک و پیوند هایی نظیر این نیز بی بها می‌باشند .

پیوند از کتاب های مهمان خارجی می تواند به چهره دستی یا این که با یاری یک برنامه خودکار انجام شود .

داشتن به میزان کافی از این لینک ها می تواند سبب ساز کاهش سکو بندی شود .

 

4 .
تعداد زیادی پیوند های تصادفی NoFollow
فکر
می نمائید می توانید Google را با ایجاد پیوند تصادفی دور بزنید تا ایجاد پیوند هرزنامه شما ناشناخته باشد؟ دوباره اندیشه کنید
در شرای از یک برنامه مداد به کارگیری نمی کنید، Google شما را ردیابی خواهد کرد .

انسانها به طور طبیعی از روی عادت کار می کنند . تولید اثرات تصادفی که به نظر شما گوگل نمی تواند شناسایی کند، بسیار طاقت فرسا هست .

در‌صورتی‌که از یک برنامه مداد به کار گیری می کنید، به احتمال دوچندان این احتمال وجود داراست که گوگل رد پای این برنامه قلم را پیدا کند، مگر این که واقعا تصادفی باشد .

چرا؟ فعالیت ساده ی لینک نوفالو یک جاپا است .

هزاران لینک و پیوند از بسیاری از وبسایت های مختلف که همگی آن ها نوفالو هستند، نشان می دهد که پیوند ها اسپم می باشند .

 طراحی سایت در مشهد

5 .
کانال های خصوصی وبلاگ (PBNs)
شبکه های محرمانه وبلاگ به تیتر یک راه خوب برای تولید پیوند ها برای رتبه بندی استعمال می شود .

شما می توانستید رد پای خویش را تصادفی کنید و همگی چیز عالی خواهد بود .

شما می توانستید با به کار گیری از این تکنیک ها برای کسب نتیجه قابل توجهی ادامه دهید .

اما دیگر خیر .

در حالا حاضر، کانال های خصوصی بلاگ در مقیاس بزرگ و قابل قبول می توانند وبسایت شما را نهفته نمایند و منجر از دست رفتن ترافیک آلی شوند .

گوگل می تواند کانال های محرمانه وب لاگ را شناسایی و مجازات کند . برخی از شبکه های محرمانه وبلاگ ممکن میباشد ارتفاع بکشد تا شناسایی شوند، البته در غایت گوگل آن هاد را پیدا خواهد کرد .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

اسم دامین، آدرس اینترنتی اینترنت وبسایت شما می باشد . تمامی اینترنت وبسایت ها می بایست قبلی از ورود به دنیای اینترنت و سایت، نام دامین داشته باشند . در حالتی که شما برای ترویج و تبلیغ کسب و فعالیت خویش بودجه تبلیغاتی در نظر گرفته اید، راهی فیض آور وجود دارد، آن نیز این هست که قبلی از پباده سازی سایت، نام دامنه ای انتخاب نمائید که نزدیک به اسم کسب و عمل شما است، تا یوزرها به محض دیدن نام دامین شما، دریابند که فعالیت شما چیست و چه خدماتی ارائه می دهید . البته در صورتیکه میزان دارایی کافی ندارید نتیجه آورترین منش این است که نام دامینی گزینش فرمائید که یک کلمه حیاتی را مشتمل بر شود . در این رخ زمانی مردم عبارت و کلمه و واژه خاصی را جستجو می کنند احتمال این که تارنما شما نیز بخشی از نتایج جستجو باشد، اکثر خواهد بود . از نامی استعمال نمایید که با مورد و هدف ها کاری شما متناسب باشد .

طراحی سایت در مشهد

استانداردهاي
طراحي به استانداردهاي طراحي اینترنت سايت دقت کنيد . در اينترنت اینترنت سايت هايی وجود داراست که از بيش از 6 يا 8 فريم در ورقه استفاده کرده اند . به کار گیری از تکنيک هاي غير متعارف و عدم توجه به استانداردها اگر‌چه ممکن می‌باشد سبب زيبايي اینترنت سايت شود، اما باعث حزن برخي ديگر از بازديد کنندگان سايت خواهد شد .

سرعت
لود هر روز به تعداد کسانی که از اینترنت به کارگیری می کنند افزوده می شود، البته این به‌این مفهوم نمی‌باشد که سرعت اتصال آن ها به اندازه سرعت اتصال شماست . تحقیقات و مطالعات اخیر نشان داده می‌باشد که سرعت بارگذاری کاغذ اساسی ترین فاکتور رنکینگ می باشد . یک مشتری بالقوه عشق و علاقه و اشتیاق خودش را برای دیدن وب وبسایت شما از دست می دهد اگر سپس از یکسری ثانیه هیچ منتخب از تارنما بالا نیاید . پس تارنما خود را سبک و اعصاب پباده سازی نمایید تا بتوانید مشتریان و بازدیدکنندگان را راضی نگه دارید .

محتوا
در رابطه محتوای اینترنت سایت خود تفکر نمایید . هر چقدر که اینترنت وبسایت شما زیبا طراحی شده باشد چنانچه داده ها مورد نیاز یوزرها را ارائه ندهید، از شما رو برمی گردانند . کاربران به دنبال داده ها و محتوا به سایت شما آمده اند و وب تارنما باید به آنان احساس خیر و خوبی از یافتن اطلاعات درست، اثر گذار و آسوده الوصول یار با زیبایی گرافیکی القا نماید . در ارائه داده ها و توضیحات دست و دل باز باشید، احتمالا بعضا از اطلاعات بی آلایش ای که به لحاظ شما حائز اهمیت نیستند برای یوزرها اینترنت سایت شما زیاد جالب باشند .

رنگ
رنگ ها می توانند نقش مهمی در طراحی تارنما شما داشته باشند . چه بسا اکثر از چیزی که فکرش را می نمائید . رنگ ها بر قابلیت و امکان به کار گیری وبسایت تأثیر مهمی دارا هستند . علاوه بر رنگ هایی که در کنار هم جلوه خاص و زیبایی را به وب سایت شما می بخشند، رنگ هایی هم وجود دارا‌هستند که یوزرها به محض دیدن آنها سایت شما را ترک می‌نمایند . مورد ها ذکر گردیده صرفا یک‌سری از نکات اصلی در پباده سازی سایت می باشد که هر یکسری ابتدایی، ولی فراوان کاربردی و مالامال اهمیت میباشند که در عین سادگی بسیاری از صاحبان وب سایت به آن ها دقت نمی نمایند . پس آن ها را حتماً بدون شوخی بگیرید و آنها را امتحان نمائید . در نقطه نهایی نتیجه را نسبت به حالت قبل مقایسه نمائید و متوجه تأثیرات این نکات گردید .

حداقل
کلیک این نکته فراوان دارای اهمیت هست . بین بازدیدکنندگان و اطلاعات، دست‌کم کلیک ممکن را در حیث بگیرید تا بازدیدکننده بدون چاره نباشد برای دستیابی به اطلاعات زمینه نیازش چند توشه کلیک نماید . کلیک کردن فراوان منجر می شود که بازدیدکنندگان وبسایت را ترک نمایند .

سئو
وب سايت شما می بایست براي موتورهاي کاوش بهينه شود . بهترين و ناچیز هزينه ترين رویه براي جذب مخاطب برای اینترنت سايت شما، به کار گیری از کليک ارگانيک میباشد . کليک ارگانيک يعني بازديدکنندگاني که با کليک برروي لينک اینترنت سايت شما در موتورهاي جستجو به وب سايت شما آمده اند . اين گونه کليک قلیل هزينه ترين شیوه براي جذب بازديدکنندگان به اینترنت سايت شماست . در حين طراحي اینترنت سايت به اين مسئله دقت کنيد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

گام
پنجم: توصیف درست منو،سایدبار و فوتر پربیننده ترین بخش های هر اینترنت وبسایت منو و سایدبار و فوتر می باشند .بدین ترتیب باید گزینه های قابل قبولی را در این بخش ها قرار دهیم تا بتوانیم بیشترین برخورد را از محل ورود های سایتمان بگیریم و کاربران را به صفحه ها مفیدمان منتقل کنیم .

این نکته را در لحاظ بگیرید که بخش هایی مثل منو در تمام صفحه های سایت تکرار می شوند و در صورتیکه شما کلمه مهم مد نظرتان را در منو قرار دهید،در همه صفحه های این عبارت با لینک مسئله نظر تکرار شده و گوگل متوجه اهمیت این برگه در وب سایت شما میگردد .در فیض می‌توانید شاهد رشد چشمگیری با این عبارات در جايگاه گوگل باشید .اما این بخش تنها مربوط به سئو وردپرس نیست و در کلیه اشکال سایت ها باید رعایت شود .

اولویت اهمیت پیوند ها به ترتیب منو،سایدبار و فوتر میباشد .واضح می باشد که می بایست پراهمیت ترین عباراتتان را در منو هدر قراردهید .پس از آن در سایدبار و در غایت لینک و پیوند های قلیل ارزش خیس را در فوتر قرار دهید .

 

 

قدم
ششم:نگارش درست مقاله ها سایت: گوگل همواره به دنبال آن بوده که وب سایت هایی را در نتایج جستجوی خویش به یوزرها نشان دهد که مطالب موضوع پسند کاربران را دارا باشند و اصطلاحا تارنما های کاربرپسند را دوست دارااست .

خوشبختانه وردپرس ابزار های زیاد زیادی را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم صفحه ها را خوشگل و کاربرپسند طراحی کنیم .مقدمه به نظارت اصول کلی نگارش مقاله‌ها میپردازیم و بعد از آن ابزار ها را معرفی خوا هیم کرد .

یک عدد از خصوصیت هایی که هر کاغذ از وب تارنما می بایست داشته باشد تنظیم درست تگ های h1,h2,h3 و . . . می باشد .همه این تگ ها می بایست مشتمل بر عباراتی دارای ارتباط با مورد به عبارتی برگه از وب سایت باشند .

تگ h1 که اصلی ترین آن ها هم است،فقط یکبار بایستی در هر برگه تکرار شود و به عنوان سرتیتر مقاله ها مسئله استفاده قرار می‌گیرد .

تگ h2 در سطح دوم اهمیت قرار دارد و به عنوان سرتیتر دوم استفاده میشود .به غیر از تگ h1 برای مابقی تگ ها محدودیت خاصی بابت استفاده از آن ها وجود ندارد و تماما با اعتنا به مقدار مطلب و محتوای جان دار در آن صفحه،تعداد این تگ ها توصیف خواهند شد .

تگ های h3 . . .h6 به ترتیب تیتر های ناچیز اهمیت خیس و کوچک خیس هستند .

دقت
فرمایید متن های عادی نباید با این تگ ها تعریف شوند و صرفا می بایست برای عنوان ها مورد به کارگیری قرار بگیرند

 


تنظیم
تگ های سایت
همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید،هر عنوان باید در جای مناسب خودش قرار بگیرد .برای مثال شما نمیتوانید از h3 به کارگیری کنید در حالی که آن را زیرمجموعه h2 قرار نداده باشید .به همین رخ باید این قانون را برای همه ی تگ ها رعایت کنید .

 

قدم
هفتم: قراردادن صحیح عکس و کلیپ در متن: این گام را میتوان بخشی از قدم پیشین هم دانست .قرار به دست آوردن عکس و ویدیو قادر است دو امتیاز مثبت برای مقاله ما ایجاد کند .

امتیاز اول: گوگل به مطالبی که عکس یا این که ویدیو در آن ها قرار دارا هستند دقت بیشتری نشان می دهد .طبق تجربه ما و آمارهایی که محققان سئو با آنالیز وب سایت های گوناگون به دست آورده اند،صفحاتی که دارای عکس و ویدئو می‌باشند درجه بهتری در نتایج گوگل به دست می آوردند .

امتیاز دوم: عکس و ویدیو سبب ساز می شود کاربرانی که به صفحه ما وارد میشوند هنگامی را صرف دیدن عکس ها و ویدیو ها بکنند و اینکار سبب ساز ارتقا مقطع حضور کاربران در صفحه ها ما و در ادامه افزایش جايگاه تارنما در گوگل شود .

البته
قراردادن عکس و ویدیو در مقاله ها و صفحه ها چه شرایطی دارد؟
ضابطه اولیه نسخه برداری نبودن تصاویر میباشد .باید در نظر بگیرید که گوگل می تواند به راحتی تصاویر اسکن شده از تارنما ها دیگر را تشخیص دهد .پس سعی نمایید از تصاویر تازه و اختصاصی به خودتان استعمال فرمایید .این ضابطه در قضیه ویدئو نیز صحت می نماید .

قانون دوم به کار گیری از تگ های مناسب برای قرار دادن عکس و فیلم در اینترنت سایتتان می باشد .

برای تصاویر حتما از تگ alt مطلوب به کارگیری نمایید تا بتوانید در بخش سرچ تصاویر گوگل هم رتبه نیکی به دست آورید .متن تگ alt را می بایست نزدیک به واژه و کلمه اصلی آن کاغذ قرار دهید .

طراحی سایت در مشهد

کلیپ را نیز میتوانید در سایت هایی نظیر آپارات و یوتیوب قرار داده و بعد در سایت قرار دهید و نیز میتوانید بدون واسطه روی سرور سایت خویش آپلود کنید .در هر دو فیس میتواند به سئو سایت امداد نماید .

گام
هشتم: استعمال صحیح از برچسب ها و جور ها: یک عدد از مواقعی که در سئو وردپرس بایستی رعایت کرد،برچسب ها و دسته ها می باشند .

تفاوت برچسب ها و گونه ها: از حیث نفی تفاوت خاصی بین نوع های و برپسب ها وجود ندارد .ولی
تفاوت هایی در کاربرد این دو وجود داراست که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:
1 .برای هر جور میتوان زیرمجموعه گزینش کرد .به عبارتی دیگر جور ها به صورت درختی توصیف می شوند و برای نظم دادن به مطالب کاربردی ترند .ولی برچسب ها این خصوصیت را ندارند .

2 .معمولا در برهه زمانی استارت کار وبسایت و به صورت برنامه ریزی گردیده جور ها تشکیل می‌شوند و هر مطلب معمولا در یک نوع قرار می گیرد .ولی برچسب ها بر اساس نیاز در هر مطلب ساخته میشوند و ممکن می‌باشد یک مطلب 10 برچسب داشته باشد .

3 .شما باید هر مطلب ای را دست‌کم در یک دسته قرار دهید تا در وبسایت نمایش داده شود .اما برچسب به این شکل نیست و استعمال نکردن از آن مشکلی تولید نخواهد کرد .

بایستی
ها و نباید های برچسب ها و مدل ها: نوع ها یکی از ابزار های حیاتی سئو می باشند که در سئو وردپرس میتوان با استعمال از آن به منزلت های مناسبی در گوگل رسید .معمولا برای موضوعات گوناگون نوع هایی وجود داراست که بتوانید مقاله ها دارای ربط را در یک برگه داشته باشید .کاربرد نوع ها فراوان سهل می‌باشد و نیاز به توضیح متعددی ندارد .

البته برچسب ها معمولا در بخش اعظمی از تارنما ها به اشتباه مورد استعمال قرار می گیرند .در اصل هر برچسب را می بایست دست‌کم در دو مقاله خود به کارگیری نمایید تا برگه بی ارزش در وبسایت تولید نشود .بخش اعظمی از اشخاص در هر مقاله به دلخواه برچسب تولید میکنند و آن برچسب ها را در مقاله‌ها دارای ربط تکرار نمی کنند .این موضوع تاثیر مثبتی در سئو وب سایت شما نخواهد داشت و تنها در درحال حاضر بیش تر کردن صفحه های بی ارزش سایتتان می باشید .معمولا برچسب ها در وبسایت هایی کاربرد دارا هستند که تعداد متعددی مقاله دارا هستند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

تحلیل
و ارزیابی مزایای به کارگیری از بوت استرپ بوت استرپ (Bootstrap) با در اختیار داشتن ابزار های آماده، توانست پرکاربرد ترین امکانات نخستین اینترنت تارنما ها از پاراگراف دکمه ها، منوهای آبشاری، فرم ها، جدول ها و . . . را براحتی فرآهم بیاورد .
با استعمال از ابزار های جان دار در بوت استرپ می بضاعت و توان عناصر طراحی وب سایت را واکنشگرا کرد .
یکی از ویژگی های باارزش قاب ورک بوت استرپ این میباشد که با تمامی موتورهای کاوش هماهنگ هست . به عبارتی دیگر همه موتور های کاوش بوت استرپ را پشتیبانی می کنند .
در بخش های قبلی گفتیم با به کارگیری از بوت استرپ می بضاعت یک وب وبسایت ریسپانسیو پباده سازی کرد در این قسمت توضیحات خویش را تکمیل تر می کنیم . در‌صورتی‌که برنامه نویس در برنامه خویش از بوت استرپ (Bootstrap) استفاده کند، دیگر نیازی نیست تا اینترنت وبسایت خویش را به فیس دستی و جداازهم برای دسکتاپ، موبایل و تبلت ریسپانسیو کند . بلکه بوت استرپ به رخ قلم وبسایت طراحی شده را برای نمایش در دستگاه های متفاوت سازگار می نماید .
بوت استرپ قابلیت پباده سازی وبسایت را برای اشخاصی که از رفتن به سمت کد نویسی هراس داشتند مضاعف سهل و آسان کرده هست .
بوت استرپ موجب افزایش چشمگیر سرعت و دقت در برنامه نویسی می شود .
استعمال از گروه ابزار های بوت استرپ موجب می شود تا وب وبسایت طراحی گردیده ظواهر استفاده کننده پسند تری نسبت به وضعیت پباده سازی دستی داشته باشد . به عبارتی دیگر بوت استرپ موجب ارتقاء UI اینترنت تارنما شده و شکل استانداردی به خروجی کار می دهد .
بوت
استرپ (Bootstrap) چیست؟
آنالیز
و آنالیز معایب به کارگیری از بوت استرپ پس از تحلیل و چک مزایای به کارگیری از بوت استرپ نیاز می‌باشد تا معایب آن را نیز تحلیل نماییم . با وجود تمام مزایایی که برای این قاب ورک با ارزش ابلاغ شد ولی بوت استرپ خالی از عیب نمی‌باشد . از پاراگراف معایب بوت استرپ می توانایی به موردها ذیل اشاره کرد .

طراحی سایت در مشهد

اینترنت وب سایت های پباده سازی شده توسط بوت استرپ شباهت متعددی به یکدیگر دارا‌هستند .
بوت استرپ با سهل و آسان کردن عمل برنامه نویس موجب گردیده تا امروزه خلاقیت کمتری نسبت به گذسته از برنامه نویسان شاهد باشیم .
مقایسه
سئو وب سایت طراحی شده با بوت استرپ و تارنما پباده سازی شده توسط برنامه نویس در این بخش می خوا‌هیم وبسایت طراحی شده توسط کادر ورک بوت استرپ (Bootstrap) را از نظر سئو وب سایت با وب سایت پباده سازی شده به وسیله برنامه نویس به رخ دستی، مقایسه نماییم .

در یک گزاره می توانایی بیان کرد از حیث اصول سئو هیچ تفاوتی در بین اینترنت سایت های طراحی شده بوسیله برنامه نویس به چهره دستی و اینترنت تارنما های طراحی گردیده به وسیله قاب ورک بوت استرپ وجود ندارد . بوت استرپ فقط کاری که می نماید این میباشد که سرعت و اعتنا فرایند طراحی سایت را ارتقا می دهد و به هیچ وجه در اصول فنی وب سایت خللی ساخت نمی کند .

در این مطلب عملکرد کردیم با بی آلایش ترین لهجه ممکن شما را با یکی دیگر از اصطلاحات تخصصی پباده سازی تارنما آشنا نماییم . برای دانایی بخش اعظم در زمینه مباحث سئو، طراحی سایت، طراحی نرم افزار و دیجیتال مارکتینگ با وب وبسایت رایا پارس هم پا باشید .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

منوی وب سایت، قسمتی از وب وبسایت می‌باشد که با وجود اهمیت فراوانی که دارد فراوان دور از شوخی گرفته نمیشود، منوی اینترنت سایت مستقیما بر چندین چیز مانند : بازاریابی، فروش و چه بسا سئو اینترنت وبسایت تاثیر بسزایی دارااست البته ایرادات زیادی در طراحی منوی بعضی از وب سایتها وجود دارااست که این مشکلات سبب ساز کاهش رتبه ی وب وبسایت میشود، در ادامه به بعضی از این اشتباهات در طراحی منو میپردازیم .

 

به کار گیری
از اصطلاح "با ما در تماس باشید" بجای "تماس با ما"
کارایی فرمایید اصطلاحاتی که در منوی با اهمیت وب سایتتان به چهره هوشمندانه ابلاغ نشده اند را کنار بگذارید، برخی از این اصطلاحات عبارتند از: "با ما در تماس باشید" ، "بیایید حرف کنیم" و یا این که "بیایید چت کنیم" .

این اصطلاحات کاربر را سردرگم می کنند، چراکه استفاده کننده در وب وبسایت شما به چهره ناخودآگاه به دنبال کلمه ی "تماس با ما" می گردد ، بنابراین از این‌که مشتریانتان را گیج و سردرگم شوند پرهیز نمایید .

 

 

 

قرار
دادن لینک و پیوند وبلاگ
یکی از روش هایی که مردم بتوانند اینترنت سایت شما را پیدا کنند، وبلاگتان است . درواقع کاربران شما گهگاه زمان ها از بلاگ شما به اینترنت سایتتان می رسند نه این‌که از باطن وب سایتتان با وبلاگتان آشنا شوند، چون زمانی که استفاده کننده وارد اینترنت وب سایت شما میشود دیگر نیازی ندارد که وبلاگ شما را ببیند . بدین ترتیب قرار دادن لینک وب لاگ شما در منوی حیاتی یک غلط هست .

البته اعتنا داشته باشید که تنها در یک چهره می توانید از لینک و پیوند وبلاگتان در منوی سایتتان به کار گیری کنید، آن هم در‌صورتی‌که وبلاگتان بخش حساس خدماتی باشد که ارائه می دهید .

اما در غیر این چهره خوب تر هست از پیوند وبلاگتان در فوتر اینترنت سایتتان استعمال نمایید تا استفاده کننده درصورت نیاز بر روی آن کلیک نماید خیر در منوی اینترنت وب سایت .

 

 

 

استعمال
از کلمه و واژه ی "خدمات" بجای لیست کردن مهم‌ترین خدماتتان
بازدیدکنندگان وب وب سایت شما با استفاده از منوی وب سایتتان، روش ی فعالیت و خدماتی که ارائه می دهید را فهم می کنند براین اساس خیلی بهتر میباشد در شرای خدماتی که ارائه می دهید را لیست کنید و فقط به یک کلمه و واژه ی سرویس ها اکتفا نکنید .

 

 طراحی سایت در مشهد

 

طولانی
کردن بیش از حد منو
آیا
با ضابطه Hick آشنایی دارید؟ این قانون که به وسیله دو روانشناس آمریکایی نوآوری شده می باشد درباره‌ی این مسئله میباشد که چه طور در کوتاه ترین زمان می توانیم شایسته ترین تصمیمات را بگیریم؟
براساس قانون Hick ، به به عبارتی میزان که گزینش های بیشتری را در اختیار کاربران و یا این که مشتریانتان قرار دهید به به عبارتی مقدار نیز فرایند تصمیم گیری آن ها را طولانی تر کرده اید، بنابراین تلاش نمائید منوی اینترنت سایت شما کوتاه باشد تا به تصمیم گیری آسان تر کاربرانتان کمک کرده باشید .

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

پایتون
چیست؟ پایتون یک گویش برنامه نویسی می باشد که درسال 1991وارد دنیای برنامه نویسی گردیده است .وهدف آن پرکردن خلا های دنیای برنامه نویسی وارائه کردن رویکرد حل هایی برای اسکریپت های خسته کننده یک برنامه . پایتون درچند سال گذشته یکی از ابزار های فراوان کاربردی برای ساخت برنامه های کاربردی ومدیریت زیرساخت هاوتحلیل داده ها تبدیل شده می‌باشد .

آیا
پایتون به راستی ساده میباشد ؟
درجواب شما اینجانب بایستی بیان کنم که بله گویش پایتون نسبت به زبان های دیگر برنامه نویسی دارنده مرتبه رنج مقداری با بازده چشمگیر میباشد .

برای کسانی که می خواهند تازه برنامه نویسی کنند پایتون می تواند مورد خیر باشد زیراساختار آن کاملا خوانا وبرنامه نویسان می توانند به راحتی منطق امرها برنامه نویسی رادرک نمایند .

طراحی سایت در مشهد

از
پایتون در کجا به کار گیری می شود؟
پایتون
زبانی یکسری منظوره وشی گرا میباشد که برای تارنما های پویا وتحلیل داده ها به کارمی رود اما وظیفه اصلی آن اسکریپت نویسی وخود فعالیت سازی می باشد
مزیت
های پایتون؟ نگه
داری ساده :
نگه
داری کردن از سورس کدهای زبان پایتون دوچندان آسوده است
حمل
:
زبان
پایتون روی تمامی پلتفرم ها با یک رابط واحد قابل به کار گیری می باشد
کتابخانه
های زیاد:
گویش
پایتون کتابخانه های زیادی داردکه با پلتفرم هایی ازقبیل ویندوز, لینوکس ومکینتاش دارد
دیتابس:

یکی
ازویژگی های پایتون می توان به پشتیبانی ازهمه پایگاه داده های تجاری اشاره کرد
ویژگی
های منحصر به فرد پایتون: 1 .از
زبان پایتون هم می بضاعت و توان به رخ اسکریپت وهم به رخ بایت کد به کار گیری کرد
2 .
لهجه پایتون می تواند بازبان های دیگرمثل سی پلاس پلاس وجاواوسی همزیستی پیداکند
3 .لهجه
پایتون همچنین از زباله روبی پشتیبانی می کند
و . . .

نمونه
برنامه هایی که با پایتون متن گردیده است:
دراب
باکس :یکی از مهم ترین وکاربردی ترین برنامه های میزبانی فولدر می باشد
بلندر:نرم
افزاری است کارکشته وباکیفیت جهت تولید انمیشن های سه بعدی می باشد که از گویش پایتون استفاده شده است همینطور این لهجه از پایتون جهت ایجاد برنامه های خویش به کارگیری می کند
پاندا
تری دی:یک موتور بازی سازی می باشد که با زبان پایتون وزبان C++استفاده گردیده میباشد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ابتدا
ای بر پباده سازی تارنما شرکتی امروزه به ادله گستردگی و تنوع فعالیت های افراد و بنگاه های کوچک و گران قدر اقتصادی و طیف زیاد متنوع کالاها و خدمات قابل ارائه به افراد و گروه های مختلف، لزوم اجرا و پیاده سازی یک مقر اطلاع رسانی بر بستر وب ( پباده سازی تارنما شرکتی ) که همواره قابل دسترس همگان باشد، بیش از پیش نمایان گردیده است .

وب وب سایت ها ابزارهایی هستند که تنها با اتصال به شبکه گستره جهانی تمام اشخاص را در تمام نقاط جهان به یکدیگر متصل می سازند . شبکه ای که به واسطه آن افراد فقط با یک کلیک در اقصی نقاط جهان از کسب و فعالیت یکدیگر و نقاط ضعف و قوت آن آگاه می شوند .

در واقع این ترقی تکنولوژی است که خیر تنها موجب به کارگیری از اینترنت وب سایت ها در دنیای امروز گردیده هست بلکه موجب خلق و خوی بسیاری از کسب و کارهای متفاوت و متنوع نیز گردیده است .

از طرفی روند رو به پرورش به کارگیری از وب از سوی یوزرها هم مزید بر علت گردیده هست تا کسب و کارها بیش از پیش از پباده سازی وب وبسایت شرکتی به عنوان ابزاری برای معرفی خود به کار گیری نمایند .

 طراحی سایت در مشهد

هدف
از طراحی وبسایت شرکتی هدف
از پباده سازی اینترنت وب سایت شرکتی چیست؟ مهم‌ترین هدفی که هر وب وب سایت شرکتی دنبال می کند در واقع معرفی یک کسب و کار میباشد . کسب و کاری که احتمال دارد کوچک و به دور از دسترس دیگران باشد البته به وسیله وب سایت خود موضوع دقت طیف گسترده ای از کاربران قرار خواهد گرفت . با پیاده سازی یک وب وبسایت مرزهای جغرافیایی شکسته خواهد شد و افراد، دیگر محدودیت هنگامی و مکانی برای دیده شدن کسب و کارشان را نخواهند داشت .

امروزه دیگر اینترنت تارنما خیر به تیتر یک ابزار نخستین و ضروری، بلکه به تیتر یک ابزار گران‌قیمت برای افزایش اعتبار آن کسب و عمل سخن های متعددی برای اعلام کردن دارد . ابزاری که موجب جلب اعتماد مشتریان بالقوه گردیده و آن ها را به سوی کسب و عمل شما سوق می دهد .

با ارائه یک وب وبسایت به مشتریان خیر فقط کالاها و خدمات خود را به مردم معرفی خوا‌هیم کرد بلکه علم و داده ها خویش را به آن ها نشان خواهیم اعطا کرد و اثبات خوا هیم کرد تا چه اندازه از علم روز دنیا آگاه هستیم .

وقتی که در تمام سا‌عتها شبانه روز با یک پشتیبانی قوی همواره در دسترس مشتریان باشیم اعتبار ما و اعتماد مشتریان به کسب و کار ما ارتقاء خواهد یافت و بدون شک نسبت به کمپانی هایی که این پشتیبانی و یا این که وب سایتی برای معرفی خود ندارند قابل اعتمادتر خواهیم بود .

وب سایتی که به فیس مداوم به روز رسانی می شود نشان از احترام آن شرکت به مشتریان خویش دارد و اثبات می کند مشتریان تا جه اندازه برای وی حیاتی و قابل احترام می‌باشند . به این ترتیب اعتماد مشتریان هم جلب خواهد شد . اطلاعاتی که در اختیار مخاطبان کسب و کار ما قرار می گیرد صد رد صد بایستی به روز بوده و اثبات کند دانش کمپانی بر پایه دانش روز دنیا پیش می رود . علاوه بر این به روز رسانی اینترنت سایت بسیار سهل تر از به روز رسانی و تولید تغییرات در گونه های دیگر ابزار های تبلیغاتی مثل کاتالوگ ها و بروشورها است .

نکته مهمی که در این در بین به چشم میخورد این هست که چه بسا در‌صورتی‌که نگرانی ما هزینه بر بودن پباده سازی وب وبسایت شرکتی هم باشد باید بدانیم هزینه طراحی یک اینترنت وب سایت شرکتی به تیتر ابزاری توانمند برای معرفی کسب و فعالیت شما، در دراز بازه زمانی زیاد به صرفه تر از هنگامی می باشد که شرکت قصد داشته باشد در رسانه های دیگری مثل تلویزیون و غیره تبلیغ کند . در واقع از بعدی دیگر وب وب سایت شرکتی ابزاری برای تبلیغ کسب و عمل بنگاه های کوچک و گران قدر محسوب می شود .

طیف دوچندان گسترده ای از مشتریان، گذشته از هر تصمیمی برای خرید و یا این که کسب داده ها در مورد چیزی که در ذهن دارا هستند شروع به کاوش در وب و موتور های کاوشگر مثل گوگل می کنند . این قضیه هر مدیری را ترغیب می سازد تا نسبت به پیاده سازی و بهینه سازی یک وب سایت شرکتی با رعایت اصول و قواعد برنامه نویسی و سئو سازی اهمیت دهد .

همانطور که پیش از این نیز تیتر شد هدف از طراحی تارنما شرکتی عمدتاً اهداف تجاری و بازرگانی هست . شرکت ها برای بودن در صحنه رقابت میان کسب و کارهای مختلف نیاز به یک وب وب سایت حرفه ای خواهند داشت . شرکت ها با پباده سازی وب وب سایت شرکتی در واقع به تقویت برند خویش کمک می کنند و سبب ساز دوام حیات آن برند در صنعت می شوند . میتوان به جرئت ادعا کرد که یک وب وب سایت فقط گروه ای از کلمات پیرامون عمل های آن کمپانی نیست بلکه نشان از همت تجاری و بازرگانی کمپانی می باشد که می‌تواند به وسیله تصاویر یا فیلم های متعدد تجاری به تصویر درآید . با قراردادن رزومه مدیران و نمونه های از پروژه های برنده اجرا شده بوسیله شرکت، میتوان مضاعف قدرتمندتر از رقبا ظواهر شد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

اولیه نکته دارای اهمیت در طراحی وب تارنما ظواهر سایت هست ، چون اولی چیزی می باشد که بازدید کنندگان هنگام ورود به یک تارنما به آن اعتنا می کنند . برای آغاز نگاهی به طراحی Responsive خوا هیم داشت . این جور از طراحی وبسایت منحصربه‌فرد گجت های گوشی تلفن هم پا (تلفن های یاور هوشمند ، آی پد ها ، تب لت ها و . . .) است که به مخاطب حسی همانند شبکه های اجتماعی را خواهد داد . در ادامه یکسری قضیه از نکات حساس و دارای اهمیت در طراحی و ساخت وبسایت را ابلاغ خوا هیم کرد .

 

1)هدف
از پباده سازی اینترنت سایت
هدف شما از شیوه اندازی یک وب وبسایت خاص چیست؟آیا به دنبال ارتقاء فروش هستید؟ آیا هدف شما اطلاع رسانی می باشد؟ و یا این که فقط به تیتر آرم ای برای حضور آنلاین خود قصد در پباده سازی وب سایت دارید؟ قبل از پباده سازی وب سایت انگیزه خویش را مشخص و معلوم و در راستای آن انگیزه از قابلیت های طراحی خویش به کار گیری نمائید .


2)روانشناسی
وب
روانشناسی طراحی وب وب سایت در جهان به شدت جور قلیل گرفته گردیده است . طراحان به این نکته دقت کمتری نشان می دهند غافل از آن که هرچه بیشتر روی این مورد تمرکز نمایند بازدیدکننده بیشتری نیز خواهند داشت . بازدید کننده بخش اعظم ، بهبود در سئو وبسایت و با صرفه سازی وبسایت را به همراه خواهد داشت . البته نمی بضاعت پیچیدگی به کارگیری از اصول خل وچل را انکار کرد اما استفاده گیری از این اصول نتیجه ای مطلوب خواهد داشت .

طراحی سایت در مشهد
با اهمیت
ترین مورد ها اصول خل وچل عبارتند از:
1 .اعتماد
سازی 2 .استفاده
از الگوهای آشنا 3 .روانشناسی
اجتماعی 4 .روانشناسی
رنگ 5 .محافظت
سادگی

3)طراحی
کاربر محور
به خاطره داشته باشید تارنما فقط برای شما پباده سازی نشده بلکه تمرکز آن روی یوزرها شما میباشد . در صورتی‌که هدف شما جذب مخاطب می باشد ، از این ترفند ها به کارگیری کنید .


برخی
از ترفندهای مفید که بایستی در حیث بگیرید عبارتند از:
1 .ساخت
نظر سنجی در اینترنت سایت 2 .تعریف پروفایل کاربر(مهم ترین ترفند که تاثیره دیده گیری به هم پا خواهد داشت .)
3 . امروزه کانال های اجتماعی هسته حساس هر وبسایت موفقی میباشد . با استفاده گیری از آن ها وبسایت خود را جذاب و مشغول کننده نگه دارید .
4 . از گرافیک و طرح های رنگی که اثر مثبت و بهتری بر مخاطبین می گذارد به کارگیری فرمایید .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

مزایای
به کار گیری از استانداردها در پباده سازی سایت پایداری
اکثر اوقات
استانداردهای اینترنت وب سایت معمولا با در لحاظ تصاحب کردن پیش سازگاری
و پس سازش طراحی شده اند .
به این ترتیب آن داده‌ای که از نسخه‌های قدیمی
استاندارد به کارگیری می نماید ، کماکان در مرورگرهای جدید فعالیت می‌کند .

و
داده‌ای که از نسخه‌های نو استاندارد به کار گیری می‌کند
به شکل موقرانه‌ای تنزل می نماید تا نتایج قابل قبولی در مرورگرهای کهنه تر ارائه دهد .

برای
اینکه وب‌گاه قابلیت و امکان دارد در هنگام حیاتش به وسیله تیمهای متعدد پباده سازی کار شود،
خیلی
کلیدی میباشد که آنان قوی باشند به آسانی کدها را شعور کنند
و آن‌ها را دستکاری نمایند .
استانداردهای اینترنت تارنما یک مجموقه قواعد
پیشنهاد
می‌کند که هر بسط دهنده اینترنت سایتی می‌تواند
آن‌ها را دنبال کند، درککند و با آن ها آشنا شود .
هنگامیکه یک بسط دهنده
یک
تارنما را با استانداردها طراحی می‌کند، دیگر توسعه و گسترش دهنده
توانا خواهد بود دریابد که عنصر شکل دهنده کجا قرار داده شده می باشد .

مزایای
استعمال از استانداردها در طراحی سایت

نتیجه
گیری به
تیتر بسط دهندگان وب سایت، ما همواره همت می‌کنیم
که
نقص‌ ناسازگاری و تناقض در میان تفاسیر صفحه ها با مرورگرهای گوناگون
و نسخه‌های متفاوت مرورگر را معلوم نماییم .
که این ما را ناگزیر می‌ نماید
که
یک کدنویسی مجدد یا این که سه باره برهه زمانی گیر انجام دهیم و یا برای
یک
مرورگر واحد کد نویسی نماییم که در صورتی‌که برای برخی مردمان استفاده از اینترنت سایت
را غیر ممکن نکند، مشکلتر خواهد کرد .
این حالت با ورود یا ظهور یک نرم افزار
یا مشقت بار افزار نو که توانمند به مرور صفحه های وب وب سایت می‌باشد، نظیر تلفنها، پیجرهاو PDAها وخیم تر می شود .

استانداردهای
وب وب سایت مقررات محرمانه‌ای که به وسیله نهاد های مجلل
حکم شوند نمی باشند .
همان گونه که شرح دادیم نصیب زیادی
از
استانداردها بوسیله نماینگان به عبارتی مردمی که از آن استعمال می‌کنند ایجاد خواهند شد :
مزایای
به کار گیری از استانداردها در طراحی سایت

 طراحی سایت در مشهد

سازندگان مرورگرها، بسط دهندگان وب سایت، تامین کنندگان محتوا و اداره ها و شرکت های دیگر .
تالیف
صفحات وب در مطابقت با استانداردها کتاب داستان توسعه و گسترش را کوتاه تر
و نگه داری صفحه های را آسانتر می کند .
عیب یابی و رفع گونه های ساده خیس خواهد شد
زیرا کد از یک استاندارد پیروی می‌ نماید .
شما نباید دیگر درباره کد نویسی
و
نگه داری از یک‌سری نسخه از کد که فرض شده ظواهر یکسانی سناریو خواهند داد
نگرانی ای داشته باشید .
یک نسخه ازوب تارنما شما، همین و بس !
قبول مرسوم استانداردهای وب سایت در آتی برترین اعتبار خواهد شد .

ماموریت
پروژه استانداردهای اینترنت سایت بهبود و ارتقای وب با تشویق سازندگان
مرورگرها
و صفحه های وب وب سایت به پیروی از استانداردها در برنامه‌هایشان برای توسعه
دهندگان و مخاطبان آخرین می باشد .
این کوشش ولی هنگامی
به
طور فراوان کمک داده خواهد شد که توسعه و گسترش دهندگان اینترنت وب سایت از استانداردها
به عنوان یک موضوع با اهمیت استعمال کنند .
بر این که مولدها و ارائه دهندگان
کد آن‌ها مطابق با استانداردهای اینترنت تارنما بوده باشند سماجت کنند .

دلایلی
که ما ارائه نمودیم باید به شما، توسعه و گسترش دهنده وب، انگیزه بسیاری
برای
استاندارد بودن، استعمال از استاندارد و
همین گونه مهمات متعددی برای تقویت حالت تجاری تان داده باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در
تهیه و تنظیم یك اطلاع رسانی برای فروش اینترنتی می بایست پنج قاعده كلی ذیل را رعایت كرد: ۱) یك اطلاع رسانی فروش خوب باید خواننده‌گان را جذب كند .
۲) این اطلاع رسانی می بایست برای كاربران خسته كننده نبوده، در كوتاه‌ترین شكل ممكن انگیزه خویش را بیان كند .
۳) پیام زمینه نظر شما باید به روشنی و صریح در این اطلاع رسانی مطرح شود و برای مخاطب گنگ نباشد .
۴) محتوای آگهی بایستی دارنده اعتبار لازم باشد .
۵) این اطلاع رسانی می بایست مزایای خرید اینترنتی را برای خواننده به طور كامل شرح دهد .

بیایید
هر یك از موردها خاطره گردیده را دقیق‌تر ارزیابی كنیم:
جذب خوانند‌گان با مشاهده عنوان اطلاع رسانی اولی اولویت در نگارش یك اطلاع رسانی فروش در اینترنت میباشد . شما در ارایه اطلاع رسانی برای بازایابی اینترنتی باید خواننده‌گان را ملزم كنید كه آگهی‌های فروش مربوط به شركت شما را بخوانند . براین اساس شما بایستی نهایت توجه را در ارایه تیترهای آگهی‌های خود به كار گیرد كه خوانند‌گان را تشویق به قرائت آگهی‌های فروش‌ شما بكند .
به این ترتیب طرز گزینش دو یا این که سه كلمه نخستین عنوان آگهی بسیار اصلی هست . از این رو شما باید از كلماتی در ابتدای تیتر فروش خود استفاده كنید كه به سرعت دقت خریدار و خواننده را به سوی خود جلب كند .
از پاراگراف عبارت‌ها و كلماتی كه می‌توان در تیترهای اگهی‌های فروش به کار گیری كرد شامل:
▪ رایگان، شگفت‌انگیز، جذاب، آسان، اسرارآمیز، برای همه، تضمینی، یكه‌تاز، اعجاب انگیز، پول‌ساز، غیر قابل مقایسه، سرعت بالا و مثل آن .
▪ به هر درحال حاضر به حافظه داشته باشید كه عنوان انتخابی شما بایستی به گونه‌ای باشد كه مراجعان را با یك نگاه به سمت خود جذب كند . شما با این‌كار آن‌ها را به قرائت متن اطلاع رسانی رهنمون میشوید . بنابراین در گزینش تیتر آگهی نهایت دقت را به كار گیرید و آن‌ را بارها و بارها بیازمایید .
▪ آنگاه از تشویق خریداران به خواندن متن آگهی شما می بایست با ارایه‌ی سریع منظور خود و ابلاغ اهداف عنوان آگهی، در كم‌ترین زمان، خوانند‌گان را به قرائت ادامه نوشته اطلاع رسانی مشتاق كنید . کارایی كنید متن اطلاع رسانی را با ساده‌ترین شرایط ممكن ابلاغ و هر لحظه ارتباط خود را با خوانند‌گان حفظ كنید .
همیشه برای وقت مشتریان خود بها و احترام قائل گردید .
▪ متن شما در آگهی باید زیاد آشکار و اعصاب و روان باشد و به آسانی خواسته خویش را به خواننده انتقال دهد . از بیان كلمات ثقیل و پیچیده جلوگیری كنید . این كار تنها خواننده را حیران می‌كند و خواننده حیران هیچ گاه حاضر به خرید از شما نخواهد بود .
▪ متن شما در اطلاع رسانی بایستی آن قدر روان و معمولی باشد كه حتا یك كودك نیز بتواند به آسانی آن را بفهمد . از ابلاغ كلمات گرانقدر و عباراتی كه گنگ و پیچده می باشد جلوگیری كنید .
▪ همت كنید از كوتاه‌ترین جملا‌ت و پاراگراف‌ها در نوشته آگهی به کار گیری كنید تا اطلاع رسانی شما برای خواننده خسته كننده نباشد .
▪ در حالتی که نوشته آگهی شما طولانی باشد مطمئن باشید كه خوانده نخواهد شد .
▪ بی آلایش بودن نوشته آگهی فراوان اهمیت دارااست . مطمئن باشید كه یك متن طولانی، منگ كننده و غیر قابل درک كمكی به عملی شدن خواسته‌ی شما نخواهد كرد . حتا ممكن می‌باشد یك خواننده‌ی هوشمند را از تلاوت آگهی‌های بعدی شما نیز منصرف كند .

طراحی سایت در مشهد
▪ موفق‌ترین آگهی‌ها، ساده‌ترین و روان‌ترین آن‌هاست . چرا كه فقط در ایالات متحده آمریكا حدود یك هفتم مردمان (نزدیك ۴۰ میلیون نفر) در خواندن یك اطلاع رسانی استخدام و یا نوشته یك صورت‌حساب با مشكل روبه‌رو می‌باشند .
▪ البته این آمار مربوط به كشور آمریكا هست . البته دیدنی می باشد بدانید كه آمار بخش اعظمی از كشورها از این نیز بدتر میباشد .
▪ متاسفانه اكثر افرادی كه از اینترنت و سرویس ها خرید اینترنتی استفاده می‌كنند از مهارت‌های تلاوت و صحبت كردن متعددی برخوردار نیستند . براین اساس نوشته شما بایستی فراوان بی آلایش و در مرحله سواد عموم خوانند‌گان باشد .
▪ کارایی كنید محصولی كه از طریق وب به فروش می رسانید دارای گارانتی و اعتبار مطلوب باشد .
متاسفانه اکثری از كسب و كارها تصور می‌كنند كه درصد بالای مشتریان‌ آنها را همچنان در صدر فروشندگان قرار میدهد بنابراین از ارایه گارانتی‌های دارای اعتبار پرهیز می‌كنند . در صورتی كه این تفكر یك تفكر كاملا اشتباهی هست .

حتا در صورتی‌که متاع و یا این که خدماتی كه شما ارایه می‌دهید شایسته ترین باشد تا زمانی كه گارانتی قابل قبولی برای خدمات و تولید ها خویش ارایه ندهید استقبال متعددی از آن به فعالیت نخواهد آمد .
در این موقعیت تعداد مشتریان شما در طول‌ چندین سال ثابت خواهد ماند و یا تغییر‌و تحول چندانی نخواهد كرد . به این ترتیب در صورتی‌که گارانتی متاع شما یك ماهه میباشد تلاش كنید آن را به دو ماه، سه ماه و یا حتا ۶ ماه ارتقاء دهید .
این امر به خوا‌نندگان آگهی شما اطمینان خاطر بیش‌تری خواهد داد و در نتیجه فروش شما را بیش‌تر خواهد كرد .
در نهایت شما باید در آگهی خود نتایج و مزایای جنس و خدمات خویش را به طور كامل به خوانند‌گان شرح دهید . بیان این مزایا اصلی‌ترین قسمت اطلاع رسانی در فروش اینترنتی میباشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

چرا
خوب است؟
♦ در طی سال ها، اِوِر نوت از یک اپلیکیشن ساده ذخیره یادداشت، به گروه ای از تولیدها دارای ارتباط با کسب و عمل تبدیل گردیده است . انتقال تمامی آن ها به مخاطب در ورقه دارای اهمیت فعالیت معمولی ای نیست اما اورنوت با قرار دادن پیام های خود در چندین فایده مهم بسته ای مناسب را تنظیم نموده می باشد .

♦ ورقه اصلی ترکیبی از شکوه، رنگ های خاموش در کلیپ و رنگ سبز واضح به یار هایلایت سپید سبب ساز گردیده منش رفتن به قدم بعدی برای کاربر معین باشد .

♦ دنبال کردن عنوان بی آلایش “همه چیز را به یاد آورید” در مسیر دنبال کردن چشمی شما را ناخودآگاه به کال تو اکشن ” بدون‌پول تصویب نام کنید” می رساند .

♦ این اینترنت وبسایت همینطور به شما امکان ثبت نام با یک کلیک را با به کار گیری از اکانت گوگل تان ارائه می دهد تا در بازه صرفه جویی بیشتری داشته باشید .

۹-
Telerik by Progress

چرا
خوب است؟
♦ “محافظه کاری” رمانتیک نمی‌باشد که به شما در بدو ورود به سایت تلریک دست خواهد اعطا کرد . برای شرکتی که بسیاری از محصول ها تکنولوژیک را ارائه می کند، رنگ های برجسته، پباده سازی شاد و کلیپ گرافی جو مشابه گوگل بودن را القا می نماید . یک جنبه حیاتی این طراحی حس خوش آمد گویی را به بازدید کننده منتقل کردن و اذن دادن به آن ها که بفهمند با اشخاص حقیقی وواقعی پشت این سایت رمز و فعالیت دارند، می باشد .

♦ من آسانی و نشان دادن پر سرعت شش متاع آن ها را دوست دارم .این منش فراوان بی آلایش ای می‌باشد که که شرکت چه کاری انجام می دهد و چه طور مردم می توانند اکثر در رابطه شان بدانند .

♦ تیتر سبک و معمولی ای برای خواندن تعیین گردیده می‌باشد . با لهجه خود مشتریان با آن ها کلام می‌زند .

طراحی سایت در مشهد

۱۰-
ewedding

چرا
خوب است؟
♦ برای پرنده های عاشقی که برای روز تعالی معاش خویش برنامه ریزی می کنند، ای ویدینگ جایی عالی برای ساختن وب وبسایت مورد عشق شون هست . کاغذ اصلی در نیز ریخته نمیباشد و صرفا دربردارنده گزینه های اضطراری برای استارت تولید وب سایت میباشد .

♦ ذیل عنوان ” بیش از ۸۰۰٫۰۰۰ اینترنت وب سایت عروسی تا حال ساخته شده” یک تایید اجتماعی والا محسوب می شود .

♦ شامل تصاویر گرافیک خوب از محصول، تیتر عالی و کال تو اکشنی میباشد که با عنوان آن (“وب وبسایت را آغاز کنید”) اختلاف مقداری دارد .

۱۱-Basecamp

شایسته ترین
نمونه های برگه اصلی چرا
عالی است؟
♦ سال هاست که بیس کمپ کاغذ مهم عالی داراست و در اینجا شما می بینید که چرا این طور است . اکثر اوقات همپا تیترهای خوشگل و برنامه خردسالان های هوشمندانه میباشد .

♦ کال تو اکشن بزرگنمایی شده و در بالای بخش هدر تارنما قرار دارااست .


برای نمونه، کمپانی صفحه مهم مشابه وب لاگ (یا چیزی شبیه سایت های تک صفحه ای) را تعیین کرده هست که بتواند در رابطه فرآورده اطلاعات بیشتری را ارائه کند
♦ جملاتی که از مشتریان نقل گردیده می‌باشد به صورت بولد گردیده و با تاکید بر فایده های به کار گیری از مال و فیض آن نقل شده اند .

۱۲-
charity: water

چرا
خوب است؟
♦ این یک وب سایت خیریه معمولی نمی باشد . تصاویر زیاد، عنوان خلاقانه و استعمال از پباده سازی وبسایت تعاملی آن را برجسته ساخته است .


تصویر متحرک هدر آن منش خوب برای جلب اعتنا می باشد
♦ از کلیپ و عکاسی به خصوص در شکار احساساتی که سبب برانگیختن عملی می شود به خوبی استعمال گردیده می‌باشد .

۱۲-
TechValidate

چرا
خوب است؟
♦ صفحه کلیدی به زیبایی طراحی شده هست . به خصوص فضای سفید، رنگ های ایجاد کننده تضاد و مغایرت با آن و طراحی مشتری محور آن را می پسندم .

♦ عنوان آشکار و متقاعد کننده ای نظیر کال تو اکشن آن استعمال گردیده میباشد .

♦ اطلاعاتی که به رخ سلسه وار در وب سایت قرار گرفته شده است، آنرا به شکل پر سرعت قابل شعور و کاوش نموده می باشد .

۱۳-Chipotle

شایسته ترین
نمونه های صفحه اصلی چرا
خوب است؟
♦ ورقه دارای اهمیت مثال ای عالی از شتاب و تغییر مداوم است .برگه کلیدی فعلی چیپوتله کلاً درباره تعطیلات آتی می باشد که به عنوان ارائه پیشهاد ارزشمند و اختصاصی به فرد به شما ارئه می شود تا شما را وادار کند وارد تارنما گردید .وقتی به چیپوتله تاءمل می کنم، لزوماً درباره کیترینگ (تهیه غذای خارج بر) تفکر نمی کنم، ولی وبسایت یاد‌آوری خوب داراست برای به کارگیری گوناگون از بوریتویی (نوعی غذا) که می‌شناسید و دوستش دارید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

همان طور که می دانید امروزه بخش اعظمی از شغل ها برای جذب مشتریان اکثر و کسب درآمد مبادرت به پباده سازی وبسایت نموده اند .بعضا از وبسایت ها مضاعف پیروز می باشد و بازدید بالایی دارند در فیض کسب درآمد آنان هم بالا می باشد ولی برای وصال به این پیروزی باید نکاتی را رعایت کرد تا با پباده سازی وب سایت ،سایتی پربیننده و کسب درآمد بالا داشته باشید .

یکی از عواملی که سبب می شود تا تارنما بازدید بالایی داشته باشد، گرافیک سایت می باشد . هرچه ظاهر و گرافیک وبسایت قشنگ و دیدنی باشد، هنگامی که کاربر وارد وب سایت می شود آنرا به خود جذب نمایید . همچنین گرافیک تارنما بایستی بگونه ای باشد تا زمانی که کاربری وارد وبسایت شما شد هدف کار تان را شعور کند .

طراحی وبسایت ریسپانسیو یا واکنشگرا نیز تاثیر بسیاری در بازدید تارنما دارد،امروزه با ارتقا تلفن همراه های هوشمند بخش اعظمی از اشخاص برای رفع نیازهای در وب از گوشی های خود به کارگیری می کنند بدین ترتیب برای این که سرویس ها بهتر و بیشتری به مخاطبان خویش و بازدید سایت تان را بالا ببرید ریسانسیو بودن وب سایت تان امداد بسیاری به شما می نماید .

تبلیغات تارنما هم تاثیر بسیاری در جذب مشتری داردومی بضاعت و توان به راه های مختلفی تبلیغات نمود . یک دسته رویه تبلیغات به شیوه بنری می باشد می توانید در وب سایت های پربازدید با پباده سازی بنر تبلیغاتی خویش به نمایش بگذارید . خط مش دوم راه و روش تبلیغات کلیلی می باشد با پیوند دادن در وب سایت ها و با هر کلیک بر روی پیوند شما مبلغی را از شما اخذ می نمایند . راه دیگر رویه تبلیغات ویدیویی می باشد که در این شیوه با پباده سازی یک ویدئو از فعالیت و معرفی وب سایت خویش را بازدید وب سایت را بالا می برید .

طراحی سایت در مشهد

از کارداران دیگر این می باشد که وب سایت شما در همگی مرورگرها شناخته شود، ممکن هست اشخاص با مرورگرهای مختلف شما را جستجو نمایند بنابراین حضور شما در سایت های گوناگون اهمیت بخش اعظمی دارااست .

یک عدد از راه هایی که مدام توصیه می شود و اهمیت بسیاری دارد، سئو وب سایت می باشد . یوزرها با جستجو عبارات اصلی مسئله حیث خویش وارد تارنما هایی می شوند که موتورهای جستجو جايگاه بالاتری را به آنها نمایش می دهند بنابراین کسب درجه بالا در موتورهای جستجو در افزایش بازدید تارنما اهمیت بسیاری دارااست .

از گزاره وب سایت هایی که پربازدید می باشند و درآمد بالایی را کسب می نمایند می بضاعت به سایت دی جی کالا،farsnews ، بامیلو، telewebion,sheypoor اشاره کرد که نیز بازدید کنندگان خود را دارند و هم از این نحوه کسب درآمد می کنند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398 | نظرات ()