نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد


در سال‌های اخیر بخش اعظمی از شغل ها سابق از دنیای ما حذف‌گردیده و با کار‌هایی نو جایگزین گردیده‌اند. یک کدام از شغل ها کودک در دنیای مدرن که کمتر از نیم قرن قدمت موءثر داراست، برنامه‌نویسی میباشد.

اکثری از شما با مفاهیم گوناگون برنامه‌نویسی شناخت دارید و بخش اعظمی نیز به یک یا این که یکسری لهجه برنامه‌نویسی مسلط می باشید. بااین‌درحال حاضر کسانی می‌باشند که هرچند به‌تیتر استفاده کننده، از محصولات برنامه‌نویسان استعمال میکنند، ولی با روش سعی و اجرای برنامه‌های متعدد گوشی و کامپیوتر، شناخت ندارد.

 

درین نوشته‌ی علمی ما ابتدا، معنا برنامه‌نویسی را شرح می دهیم و پس‌ازآن راهکار‌هایی معمولی را به شما یادگرفتن خوا هیم بخشید تا بتوانید تعدادی گام مثبت در یادگیری این تخصص شیرین و درآمدزا بردارید.

برنامه‌نویسی چه میباشد؟

 

به‌همه دستوراتی که آدم به سیستم‌های کامپیوتری اعمال می‌نماید، برنامه گفته می گردد. طریق انتقال این دستورها از روش گویش‌های برنامه‌نویسی قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. درنتیجه برنامه‌نویسی یک کار میباشد که در آن استفاده کننده، دستوراتی را از روش گویش‌های برنامه‌نویسی گوناگون، به کامپیوتر منتقل مینماید.

صحیح مثل آدم‌ها که با چند گویش گوناگون و متعدد با هم کلام مینمایند، کامپیوتر‌ها نیز به گویش‌های گوناگون برنامه‌نویسی مسلط می باشند. تعیین یک لهجه برنامه‌نویسی مختص برای اجرای دستورها استفاده کننده، به صورت دستورها مدنظر وی رابطه داراست.

برنامه‌نویس شخصی میباشد که خیر فقط به یک یا این که چندین لهجه برنامه‌نویسی مسلط میباشد، بلکه با مفاهیم کلی سیستم‌های کامپیوتری و دیگر لهجه‌های برنامه‌نویسی نیز شناخت داراست. این احاطه سبب می گردد که یک برنامه‌نویس بتواند، شایسته ترین ابزار در دسترس را برای اجرای عمل مد لحاظ خویش گزینش نماید.

ابزار‌های یک برنامه‌نویس، گویش‌های برنامه‌نویسی میباشند که در اکثر اوقات مورد ها، در کنار هم عمل میکنند و یک برنامه کامپیوتری جامع را ایجاد می کنند. برنامه‌هایی که در کلیه دستگاه‌های دیجیتال، از گزاره مواقعی که حتی به ذهن استفاده کننده نیز نمیرسد، به‌کاربرده می شوند.

علاوه بر همگی سیستم‌های امروزی مثل کامپیوترها، تلفن همراه، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند، دستگاه‌های معمولی‌خیس مثل رادیو، خودرو، ماکروویو و حتی ماشین‌های خرقه‌شویی نیز از اشکال برنامه‌نویسی‌های یگانه درست شده‌اند.

درواقع در دنیای امروزی مدرن، ناممکن میباشد که در ۲۴ ساعت روز، با هیچ وسیله کامپیوتری روبرو نباشیم. این قضیه به‌این معنا میباشد که برنامه‌های کامپیوتری و برنامه‌نویسی به بخشی طلاق‌ناپذیر از معاش ما تبدیل‌گردیده‌اند.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


امنیت سایت خودتان را ارتقا دهید
قالب های مهیا وردپرس به خیال و خاطر داشتن کدهایی که در دسترس کلیه برنامه نویسان قرار دارا‌هستند، ممکن میباشد اضافه مبتلا هک شوند و راه و روش های نفوذ بیشتری داشته باشند.

طراحی سایت در مشهد

ولی پباده سازی قالب منحصر به فرد وردپرس، این مزیت را دارااست که قالب شما تماما منحصر میباشد و کدنویسی آن به وسیله هیچ برنامه نویس دیگری قابل مشاهده وجود ندارد و همین زمینه سبب ساز میگردد وب سایت شما امنیت بیشتری داشته باشد و کمتر در معرض خطر هک شدن قرار بگیرد.

همینطور شما می‌توانید با توصیه تجهیزات گوناگون ضد ربات و امنیتی متعدد روی قالب سایت خودتان، امنیت خیلی اضافه و ماهر تری برای تارنما خویش داشته باشید.


طراحی وب سون هاست
۷- دردسر کمتری داشته باشید
یکی مطرح ترین ایرادات صاحبان سایت های وردپرسی که از قالب های مهیا استعمال می نمایند، این میباشد که برای هر تغییر و تحول کوچکی بایستی دردسر متعددی را تحمل نمایند و در تجهیزات مختلفی که‌این قالب های فراهم دارا‌هستند زمان ها بگردند تا تغییر تحول موردنظرشان را انجام دهند که‌این قضیه برایشان دردسرهای متعددی را درپی داراست.

با پباده سازی قالب وردپرس ، شما میتوانید همه چیزهایی که می‌خواهید را در دسترس داشته باشید و تجهیزات مازاد را حذف نمایید تا در سریع ترین دوران ممکن، بتوانید تغییراتی که میخواهید را تولید نمایید و از اتلاف وقت پرهیز نمائید.

همینطور دردسر دیگری که موجود هست فعالیت با پلاگین های متفاوت وردپرس و آن‌گاه، به وجود داخل شدن خطاها تداخل و… میباشد که با پباده سازی قالب منحصربه‌فرد وردپرس، این خلل هم حل خواهد شد و دیگر نیازی به به کارگیری از پلاگین های گوناگون وجود ندارد.


ساخت سایت کمپانی چرخش ابزارشتاب
توده بندی
درین مطب با شما راجع به پباده سازی قالب منحصر به فرد وردپرس حرف کردیم و عارضه ها مختلفی که برای پباده سازی قالب منحصر به فرد وردپرس موجود است را بیان کردیم.

در صورتیکه قصد دارید برای تارنما خودتان قالب منحصر به فرد پباده سازی فرمائید، این نوشته‌ی‌علمی می‌تواند راهنمای شما باشد تا بدانید داشتن یک قالب منحصر به فرد چه مزایایی داراست و چه کمکی به رویش مارک و کسب و عمل اینترنتی شما می‌کند.

امید است از مطالعه این نوشته‌علمی لذت برده باشید و با به کار گیری از دلایلی که به شما گفتیم، شل خیس بتوانید تصمیم بگیرید که برای تارنما خودتان قالب منحصر به فرد پباده سازی فرمایید یا این که نه.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


۱۷- نصب پلاگین های پیشنهادی
ضد هرزنامه
متاسفانه یک کدام از اشتباهات وردپرس اخذ اسپم شدید روی وب سایت می‌باشد. برای خودداری از این ایراد دو پلاگین Akismet و Antispam Bee پیشنهاد میشود که معمولا پلاگین Akismet در میان یوزرها اهل ایران وردپرس دوستداران بیشتری دارااست.

طراحی سایت در مشهد

ابزار seo و تحلیل
دو‌مین گام مهم در نصب پلاگین های پیشنهادی وب سایت نصب افزونه های مرتبط با ارزیابی و seo وبسایت وردپرسی میباشد، به‌این خواسته سفارش میشود یک سری پلاگین تحت را باز نگری و هر یک که به نظرتان بهتر آمد را نصب نمائید، همت می‌کنیم پلاگین ها را به ترتیب حق تقدم معرفی کنیم :

پلاگین Yoast بهینه سازی

یکی شایسته ترین پلاگین های بهینه سازی وردپرس که دارنده ابزار seo بسیار ماهر بوده و بوسیله نسبتاً ۹۹% گروه های وردپرسی تحت عنوان پلاگین نخستین بهینه سازی شناخته می‌گردد.

پلاگین Google XML Sitemaps

در شرایطی‌که مایل به نصب پلاگین یوست بهینه سازی نیستید برای تثبیت نقشه وبسایت خویش و همچنین معرفی آن به موتورهای کاوش می‌توانید از پلاگین Google XML Sitemaps به کار گیری نمایید.

پلاگین Google Analytics

برای باز بینی آمار و محاسبه داده ها آماری تارنما خویش می‌توانید از افزونه Google Analytics به کار گیری نمایید. این پلاگین تارنما شمارا به گوگل آنالیتیک متصل کرده و از روش این ابزار توانا گوگل آمار و داده ها دقیقی از ترازو بازدید وب سایت و صفحه های تارنما در دست شما قرار می‌دهد.

کش وردپرس
یکی مهمترین مواقعی که بعداز نصب وردپرس در تارنما شما بایستی رعایت شود سئو سرعت وب سایت شماست که تاثیر بدون واسطه در بهینه سازی تارنما شما خواهد داشت.

برای اجرای هرچه بهتر سئو و بهبود سرعت وبسایت نیاز به پلاگین های مطلوب کش وردپرس دارید که در نوشته‌علمی معرفی شایسته ترین افزونه های کش وردپرس در قبل به‌این پلاگین ها اشاره کردیم.

امنیت و بک آپ
سیستم مدیر محتوای وردپرس یک سیستم بسیار امن میباشد، البته برای اینکه خیالتان شل باشد می‌توانید از پلاگین های کاربردی امنیت وردپرس برای ایمن سازی هرچه بیش تر آن به کار گیری فرمایید. همینطور در صورتی به هر دلیلی وب سایت شما حاد یا این که هک شد بهتر میباشد ورژن حمایت کننده از وب سایت خویش داشته باشید تا آن را به وضعیت تندرست با کمترین تغییرات بازگردانید.

پلاگین WordFence

پلاگین Wordfence از هک شدن وبسایت شما پرهیز کرده و از نفوذ malware ها به سایتتان خودداری می‌کند. یکی‌از خواص های این پلاگین نسخه برداری وبسایت شما و ارسال سریع هشدار به رئیس وبسایت در چهره مشاهده پوشه های مخرب میباشد.

به دو رخ بدون پول و مبلغی می‌توانید این پلاگین را تنظیم فرمایید.

پلاگین All In One WP Security
با به کارگیری از این پلاگین می‌توانید بخش یوزرها ، بخش ورود به وب سایت ، بخش نام نویسی ، دیتابیس ، پوشه های سیستمی مثل .htaccess و wp-config ، را به طور بدون نقص ایمن سازی کرده و همچنین امکان بک آپ و بازگردانی بک آپ تارنما را در چنگ شما قرار میدهد.

پلاگین WordPress Backup to Dropbox
یک کدام از پلاگین هایی که شاید خیلی به آن نیاز پیدا نمائید پلاگین WordPress Backup to Dropbox میباشد، با به کار گیری از این پلاگین میتوانید رسانه ها و دیتابیس وبسایت خویش را به طور عصر ای و روزگار بندی گردیده به امن ترین نقطه ی عالم ! یعنی دراپ جعبه خودتان در گوگل منتقل نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


معرفی لهجه برنامه‌نویسی PHP
در کنار گویش برنامه‌نویسی سمت سرور PHP، گویش‌های برنامه‌نویسی دیگری همچون ASP.NET ،Python ،Java و Ruby را می‌قدرت اسم موفقیت که برای تولید اینترنت‌تارنما‌های دینامیک گزینه به کار گیری قرار می گیرند البته در جواب بدین سؤال که لهجه PHP چه مزیتی نسبت به بقیه رقبایش داراست، می بایست ذکر کرد که:

طراحی سایت در مشهد


- لهجه PHP را به آسانی می‌قدرت حافظه گرفت (اما گویش پایتون هم لهجه بی آلایش‌ای میباشد).
- گویش PHP منحصربه‌فرد توسعه و گسترشٔ وبسایت‌های دینامیک پباده سازی شده‌است.
- گویش PHP بدون پول و اپن‌سورس میباشد و همینطور منحصربه‌فرد به سیستم‌دلیل خاصی وجود ندارد.
- گویش PHP دارای شهرت‌ترین لهجه طراحی وب سایت‌های دینامیک میباشد.

درضمن اکثری از سیستم‌های مدیر محتوا همچون وردپرس، جوملا، دروپال و غیره از یک سو و همینطور بخش اعظمی از اینترنت‌تارنما‌های دارای شهرت مثل ویکیپدیا از سوی دیگر، به وسیله گویش PHP مندرج‌اند.

معرفی عصرٔ یادگرفتن گویش برنامه‌نویسی PHP
PHP زبانی میباشد که‌این قابلیت را به ما می دهد تا بتوانیم یک وب سایت استاتیک را با اضافه کردن قابلیت و امکان‌هایی همچون تثبیت‌اسم در وبسایت، ورود به حیطهٔ کاربری، رابطه با دیتابیس و بخش اعظمی خصوصیت‌های دیگر به سایتی دینامیک مبدل سازیم که قطعاً سایتی با برخورداری از چنین امکان‌هایی، به مراتب کاربردی‌خیس خواهد بود.

در‌این عصرٔ آموزشی بدون‌پول، عملکرد گردیده همهٔ مفاهیمی که یک دولوپر جدید‌فعالیت برای آغاز فعالیت با گویش PHP نیاز داراست آیتم باز‌نگری قرار گرفته و علاوه بر این، در تألیف این زمانٔ آموزشی تمام کارایی به عمل گرفته گردیده تا مفاهیم این گویش دوست داستنی در قالب نمونه‌هایی کاربردی آیتم باز‌نگری قرار گیرند و از هرگونه کلی‌گویی دوری شده‌است.

آفریننده گویش برنامه‌نویسی PHP
Rasmus Lerdorf یک برنامه‌نویس گرینلندی با ملیت کانادایی میباشد که بیش تر او را به خیال و خاطر اختراع گویش برنامه‌نویسی PHP می شناسند. او طراح دو ورژنٔ اولٔ لهجه PHP بود و در ورژن‌های بعدی که به وسیله گروهی متشکل از Andi Gutmans و Zeev Suraski رهبری میشد هم شرکت کردن داشت و شرکت کردن او در توسعه و گسترشٔ لهجه برنامه‌نویسی PHP هنوز هم ادامه داراست.

خانوادهٔ راسموس لردورف در سال ۱۹۸۰ از گرینلند به کانادا هجرت کردند. راسموس در سال ۱۹۹۳ از دانش گاه واترلو مدرک لیسانس خویش را در فنٔ مهندسی پباده سازی سیستم‌ها اخذ کرد. راسموس لردورف شرکت کردن‌هایی هم در پروژه‌های اینترنت سرور Apache و سیستم رئیس دیتابیس MySQL داشته میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


خلاصه یادگرفتن
تو این یادگرفتن قصد داریم بدین آیتم بپردازیم که چرا ما نباید هر پلاگین ای رو روی سایتمون نصب کنیم و یا این که شاید یه تیتر دیگه این فراگیری این باشه که چرا نباید تعداد متعددی پلاگین روی وبسایت وردپرسی خودمون داشته باشیم.

4 برهان برای نصب نکردن بیشتراز حد پلاگین در وردپرس
معمولا اشخاصی که اخیرا با وردپرس آشنا شدن، هنگامی که تنوع پلاگین های وردپرس رو میبینند هیجان زده میشن و تامل میکنن که هر چی پلاگین های بیشتری روی سایتشون نصب نمایند سایتشون قابلیت و امکان های بیشتری خواهد داشت.

اما حقیقت بر خلاف چیزی می‌باشد که‌این اشخاص فکر می‌کنند. در واقع وردپرس عمل های ماهر با کمترین تعداد پلاگین ممکن، شایسته ترین و با صرفه ترین تارنما ممکن رو بالا میارن و در واقع هنر این اشخاص در به کارگیری معدود از پلاگین ها است.

 طراحی سایت در مشهد

1. پلاگین ها سرعت بارگذاری وب سایت رو تحت میارن
شما هر پلاگین جدیدی که به سایتتون طولانی تر می‌کنید، این پلاگین سبب ساز میشه که سرعت بار گذاری وب سایت شما پاره ای زیر بیاد و همینطور ممکنه خطاها دیگه ای مثل تداخل پلاگین ها و یا این که در برخی موردها باگ های امنیتی برای سایتتون بوجود بیاد.

 

2. تداخل بعضا از پلاگین ها با هم
برخی از پلاگین ها نمیتونن با هم روی یه تارنما وردپرسی فعالیت نمایند یا این که میشه ذکر کرد که با هم تداخل دارا‌هستند. برای مثال شما نمیتونید روی سایتتون 2 پلاگین Yoast بهینه سازی و All in one بهینه سازی رو داشته باشید. این پلاگین ها شاه های قلمرو های خودشون می‌باشند و همونطور که میدونید یک قلمرو نمیتونه 2 شاه داشته باشه!

 

3. پیچیده شدن وبسایت شما
هنگامی که تعداد متعددی پلاگین روی سایتتون نصب میکنید، قابلیت و امکان های خیلی متعددی رو هم به سایتتون بیشتر میکنید که شاید به همگی اون ها نیاز نداشته باشید.

تو اینجور موقع ها انقدر مورد و آپشن به پنل وردپرس شما بیشتر میشه که احتمالا مبتلا سردرگمی میشید و نمیدونید از کدوم پلاگین استارت نمایید و شاید به اندیشه ریست کردن وردپرس بیفتید.

 

4. به خطر افتادن امنیت وبسایت
بالا خیس گفتیم که نصب تعداد متعددی پلاگین سبب ساز میشه که سرعت وب سایت شما تحت بیاد. اما یکی از دیگه از معایب نصب پلاگین های زیاد اینه که امنیت تارنما شما به خطر می افته.

همونجور که تو یادگرفتن بالا بردن امنیت تارنما وردپرسی اشاره کردیم، وردپرس به خودی خویش امن میباشد و در صورتی غیر از این بود یک سوم وبسایت های جهان از وردپرس به کارگیری نمی کردند.

در واقع فعالیت هایی که شما با وردپرس انجام میدید مثل نصب بعضا از پلاگین ها یا این که قالب های مخرب یا این که کارهایی از این قبیل میباشد که سبب ساز میشه وردپرس دارنده باگ های امنیتی بشه.

با نصب پلاگین های زیاد، شما ریسک داشتن باگ امنیتی توی سایتتون رو ارتقا میدید!



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


مسیری دیگر: فراگیری ساخت سایت با وردپرس

یکی‌از متداول ترین طرز های طراحی وب که منجر میشه شما بتونید در کمترین روزگار وبسایت خودتون رو پباده سازی نمایید و کارخودتون رو استارت نمایید استعمال از سیستم های مدیر محتوا یا این که CMS هاست ، CMS های رایج مثل وردپرس در واقع برای این به وجود آمدند که افرادی که خودشون صاحب و مالک شغل ها میباشند و نمیخوان یک سری میلیون هزینه ساخت وب سایت منحصر به فرد رو تن بیان و با به کارگیری از این سیستم ها با یک سری کلیک یک وب سایت پباده سازی کنن اما با مرور زمانه و متنوع شدن نیاز های صاحبین وبسایت ها این CMS ها هم آپدیت خیس شدند و دیگر استعمال از آن‌ها به آسانی گذشته نبود وبرای پیاده سازی یک وبسایت بایستی از موردها متنوعی منفعت میگرفتند و ساخت وب سایت با به کار گیری از سیستم های مدیر محتوا به تخصص های طراحان وبسایت طولانی تر شد و امروزه طراحی وب سایت با به کارگیری از سیستم های مدیر محتوا یک شغل بسیار ماهر و دیدنی به حساب می آید . شما هم می توانید با به کار گیری از زمان فراگیری وردپرس در کمترین دوران به توده طراحان وب سایت طولانی تر گردید .

طراحی سایت در مشهد

 

 

 

آخری گام: فراگیری seo و سئو وب سایت

اکنون چرا seo تارنما توی حاصل کاوش ؟ زیرا پژوهش ها نشون داده کمتر از 2% یوزرها به سراغ ورقه دوم نتیجه ها کاوش میرن و تنها 5 رکورد اولیه برگه اولیه رو بازنگری میکنن پس خیر فقط بهینه سازی وبسایت یک کدام از مهم ترین کارهایی میباشد که بایستی خاطر بگیرید بلکه لازمه که شما توی حاصل کاوش توی مرتبه های بالاتری نسبت به رقبا قرار بگیرید به این دلیل‌که همین برهان توی لحاظ یوزرها به منزله دارای اعتبار بودن وبسایت شماست و این برهان بی تردید یاری میکنه نسبت به بقیه رقبا طولانی تر بفروشید و کسب و برنامه کودک رونق بیشتری پیدا کنه حا چه توی کلماتی مثل تلویزیون ال جی 42 اینچ یا این که اینکه توی کلماتی مثل ساخت سایت فروشگاهی که‌این مرتبط با خدماتی می‌باشد که شما ارائه می‌کنید.

یادگرفتن سئو



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


۲. متن وب سایت بی تردید خوانا باشد
از سایر فاکتورهای مهم برای کاربرپسندتر شدن سایت خوانا بودن متن تارنما میباشد. طبق آمارها و پژوهش ها متفاوت بدین فیض رسیده اند که یوزرها محتوای تارنما را تماما مطالعه نمی‌کنند بلکه تنها آن را پویش می‌نمایند پس به همین عامل شما می بایست به اکران متن‌ها و مورد فونت دقت ویژه ای داشته باشید و مطمئن گردید که اکران آنها سوای ایراد میباشد. یک نکته ی مهم در خوانا بودن وب سایت این میباشد که عملکرد فرمایید از فونت های خوشنویسی گردیده اجتناب نمایید زیرا هم در سرعت بارگذاری تاثیر منفی دارا‌هستند و هم اینکه خواندنشان برای مخاطب مشقت بار میباشد.

از سایر ضروریات محتوای تارنما داشتن گزاره های مشخص و معلوم در متن و داشتن تیتر برای هر مقاله میباشد. شما می تونید از لیست ها امداد بگیرید تا محتوای موردی شما بهتر خوانده شوند. می بایست در لحاظ داشته باشید که رنگ متن و رنگ دورنما آن سازش داشته باشند تا دیده مخاطب را اذیت نکند و همینطور رعایت مسافت ی دربین خطوط نیز دارای اهمیت میباشد.

طراحی سایت در مشهد

 

۳. برای «تلفن همراه» سایت‌ را پباده سازی فرمایید ( طراحی وب سایت ریسپانسیو )
امروزه اکثر مخاطبان از خدمت های آنلاین از تلفن همراه و تبلت داده ها تارنما شما‌را رویت می‌کنند که تعدادشان هر روزه در اکنون ارتقا میباشد پس داشتن یک وب سایت واکنشگرا (ریسپانسیو) که نمایشی متناسب با تلفن همراه و تبلت داشته باشد بسیار اهمیت داراست. در وضعیت تارنما واکنشگرا در گوشی می بایست به اندازه دکمه ها، اندازه فیلد فرم ها و امکان کاربری آسوده از روش تایپ صفحه کلید تلفن همراه نیز اعتنا کرد.

۴. زمانه لود وب سایت را با صرفه نمائید ( ارتقا سرعت بار گذاری تارنما )
آیا می دانستید حدودا ۴۰ درصد از یوزرها در صورتی معیار زمانه بار گذاری وب سایت شما از ۳ ثانیه طولانی تر شود وب سایت را سوراخ می نمایند؟ در طراحی وب در حالتی‌که از اسکریپ های زیاد یا این که تصاویر باصرفه نشده و ویدیوهایی با حجم بالا به کار گیری نمایید زمانه بار گذاری وب سایت را بالا می‌برید که از کاربرپسندی وب سایت نادر می‌کند.

۵. قابلیت و امکان کامنت گذاری در وب سایت را آماده فرمائید
قسمتی را در وبسایت در لحاظ بگیرید که یوزرها بتوانند از روش آن نظرها خویش را ابراز نمایند. فیدبک یا این که به دست آوردن برخورد از یوزرها میتواند به شما نظرات و انتقادهایی را دهد که به تفکر خویش شما یا این که گروه توسعه و گسترش تان نرسد. شما با این فعالیت هم به یوزرها فضای اظهارنظر داده اید که‌این گزینه پسند آن‌ها قرار می‌گیرد هم از نیروی تامل آنان به دلیل رفع نواقص و ساختن وبسایتی بهتر استعمال فرمائید.

۶. طیف رنگی مطلوب گزینش نمائید
گزینش رنگ نقشی اساسی در هر پباده سازی ایفا مینماید. شما برای طیف رنگی تارنما دستکم ۲ رنگ و یا این که حداکثر ۵ رنگ بایستی در وبسایت به کار گیری نمایید که آن‌ها با هم منطبق و سازش داشته باشند. گزینش طیف رنگی مطلوب می‌تواند در مشاهده کرد یوزرها وب سایت و برندسازی شما نقش عمده ای داشته باشد. شما می تونید برای رعایت این اصل مهم از یک طراح بخواهید برای شما یک پباده سازی گرافیکی مهیا کنه و بعداز آخری کردن اون طرح استارت به ساخت وب سایت نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


فراگیری Javascript یا این که JS

یادگرفتن پباده سازی با Javascript یا این که JS
نمیخوام تو دلتون رو خالی کنم اما فعالیت طاقت فرسا ما اصولا برنامه نویسی حقیقی وواقعی ما از هنگامی استارت میشه که به جاوا اسکریپت و توابع آن مسلط باشید.همونطور که گفته شد ، جاوا اسکریپت سبب ساز پویا شدن و جالب شدن یک وب سایت میشه ( هرچند که در فریمورک هایی مثل Node js ،قابلیت و امکان پباده سازی از سمت بک اند یا این که سمت سرور هم آماده گردیده ) .

ر

گام دوم برای ساخت سایت ماهر شدن
یادگیری Javascript و اشراف بر آن

یادگرفتن گویش PHP ( لهجه های بک اند یا این که سمت سرور )

یادگیری لهجه PHP ( لهجه های بک اند یا این که سمت سرور )

از این جا به آن‌گاه ،شما از طراح فرونت اند بودن میخواید پیشی بگیرید و اصطلاحا میخواید Full stack باشید ؛ یعنی هر کس هم به پباده سازی فرونت و هم به بک اند یا این که سمت سرور مسلط باشه. قابل ذکر که شما درین مسیر بایستی با یکی‌از دیتابیس ها مانند mysql هم آشنا باشید .

( ادمین درین مسیره )

گام پایان برای طراح سایت ماهر شدن
یادگرفتن گویش سمت سرور مانند PHP

 

خوب رفقای گلم و یوزرها مستمر سید محمد حسین حسینی ، به آخرای نوشته ی علمی فراگیری ساخت وب سایت از اساس و پروسه طراحی وب سایت ماهر از مبتدی و تازه کار تا توسعه یافته رسیدیم.

آقا نظراتتونو بگید ؛ یقین کنین ابدا فعالیت رنج وجود ندارد ، کافیه نام و پست الکرونیکی تون رو دو تا جعبه زیر خیس وارد نمائید و کامنت بزارید. تا جای ممکن هم عملکرد میشه به سوالهای شما جواب داده بشه .درضمن تو هر مرحله از یادگیری طراحی وب سایت میباشید میتونید در پایین بنویسید و نظرها خودتون رو با بقیه افراد به اشتراک بگذارید.

همینطور می توانید از مطالب بقیه تاپیک های ما مانند بهینه سازی و seo وب سایت ،ساخت محتوا و.. دیدن فرمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم همه تگ های html را برای شما دوستان توضیح دهیم برای این مراد لیست بدون نقص تگ ها فراهم شده‌است امید‌داریم مطالب قابل شعور و کاربردی باشد با ما همپا باشید.

طراحی سایت در مشهد
شناخت با تگ های html
درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تمامی تگ های html را برای شما دوستان توضیح دهیم برای این خواسته لیست بی نقص تگ ها فراهم شده‌است امید است مطالب قابل ادراک و کاربردی باشد با ما همدم باشید.

قبلی از اینکه به معرفی تگ ها بپردازیم می‌خواهیم بدانیم معنا تگ چه میباشد و چه کاربرد هایی در html داراست.

تگ ها در html نقش مهمی دارا هستند چون همه شغل های html با تگ انجام می‌گردد.

در تایپ کردن تگ ها بایستی ساختار و اصول آن رعایت شود و ازعلامت آغاز(< اسم تگ>)و آرم انتها (<اسم تگ/>) به کار گیری می شود.

تگ ها در html دو نوع اند:
۱. تگ های بلند که آغاز و آخر دارا‌هستند.

۲. تگ های کوتاه که آغاز و انتها ندارند.

 

اسم تگ ها و کاربرد هرکدام از آن‌ها :
1.تگ <-...-!>

تگ کامنت برای افزودن توضیحات به کد ها است.

 

2.تگ

برای گزینش دسته مدرک و ورژن در html به کارگیری میشود.

 

3.تگ

اسم دیگراین تگ پیوند می‌باشد که برای لینک ورقه و فولدر هست و خصوصیت های نشانی ورقه یا این که پوشه و مدل اکران آن است و مهم‌ترین خصوصیت این تگ href میباشد.

به نمونه پایین اعتنا نمایید!

 

 

 

 

 

darsman

 

 

 

4.تگ

از این تگ برای مخفف کلمه و واژه ای به کارگیری می‌گردد و به عبارت دیگر برای اکران یک متن خلاصه گردیده و کوتاه به کارگیری میشود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


پیروزی در ساخت سایت امری اتفاقی وجود ندارد. همانگونه که می‌دانید تعداد وبسایت های جان دار در وب بسیار زیاد میباشد. از این رو برای برد در ساخت سایت، بایستی نکات مهم را رعایت فرمائید. امروزه پیروزی در دنیای تجارت تا حدود متعددی متعلق به اینترنت سایتی میباشد که کسب و فعالیت شمارا معرفی می‌نماید. رضایت مندیِ بازدید کنندگان، علاوه بر مطالب جانور در تارنما شما متعلق به مولفه های دیگری نیز می باشد. در پی به نکاتی پیرامون سئو طراحی وب اشاره شده‌است.

 طراحی سایت در مشهد

در گزینش دامنه از مارک خویش به کارگیری فرمایید
با دقت به گستردگی تعیین اسم برای دامنه وب سایت ، به کار گیری از مارک منحصربه‌فرد خودتان میتواند یاری زیاد به بسط و توسعه و گسترش کسب و فعالیت شما بکند. چنانچه مارک ندارید ، یک مارک برای خویش تعیین فرمایید .

هاست مطلوب گزینش فرمایید
برای گزینش هاست مطلوب می بایست بسط و پیشرفت کسب و کارتان را در لحاظ بگیرید. مواقعی مانند تعیین کمپانی دارای اعتبار برای خرید هاست، فضای ذخیره سازی مطلوب ، پهنای باند ، پشتیبانی مطلوب را در گزینش هاست خویش در حیث بگیرید.

انگیزه از ساخت وب سایت را معین فرمایید
انگیزه شما از ساخت وب سایت چه چیزی است؟ فروش متاع ، معرفی کسب و عمل، جذب مشتری ، ارائه سرویس ها .انگیزه شما بایستی مشخص و معلوم باشد و تارنما خویش را بر طبق انگیزه خویش پباده سازی نمائید تا بتوانید یوزرها متعددی را جذب نمایید.

اصول تجربه کاربری را رعایت فرمایید
او‌لین انگیزه وبسایت شما، ارائه تجربه کاربری خوب (به اصطلاح UX) میباشد. تجربه کاربری احساس و تجربه استفاده کننده از وب سایت شما میباشد.شما بایستی وبسایت خویش را از روزنه نگاه استفاده کننده مشاهده کنید و کاری نمایید که تجربه وی شادی بخش باشد. مثلا مطمئن گردید که استفاده کننده ریلکس میتواند از وبسایت شما استعمال نماید، دسترسی به قسمت های مهم وب سایت به آسانی ممکن میباشد، تمامی متن‌ها بدیهی و قابل ادراک میباشند، وب سایت شما از نگاه بصری زیباست و … . اکثری از نکاتی که در‌این نوشته‌ی علمی آورده شده‌است، بخشی از یک تجربه کاربری خوب محسوب میگردند. بایستی تارنما به نحوی باشد که کابر دفعات آن‌گاه نیز به تارنما شما مراجعه نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


همانگونه که مشاهده می‌کنید همگی کدها با تگ مقدمه می گردند. تگ بعدی میباشد که همگی تگ ها داخل آن قرار می‌گیرند. آنگاه تگ که در آن چند کدها برای سربرگ و ... نوشته میشود. تگ بعدی میباشد که هر کدی داخل آن قرار گیرد در مرورگر قابل اکران است.

اعتنا داشته باشید از این به آن گاه کلیه تگ ها را باطن تگ قرار می‌دهیم تا اکران داده شوند و دیگر کدهای بیان شده را نمی نویسیم.

طراحی سایت در مشهد

تگ h1 تا h6 :

این تگ ها برای تیترها به عمل می رود و تگ h1 اصلی ترین و مهم‌ترین و تگ h6 کوچکترین جور خودکار را به شما میدهد. مانند:

This is heading 1

This is heading 2

This is heading 3


تگ P :

این تگ که به تگ جمله دارای اسم و رسم میباشد برای تولید جمله های متنی به فعالیت می رود. طریقه استعمال از آن نیز مانند تحت هست:

This is a paragraph.


This is another paragraph.

 

تگ a :

این تگ برای تولید لینک و پیوند به وبسایت و یا این که صفحه های دیگر وب سایت هست. مانند:

اسم تارنما

تگ img :

این تگ برای تعریف‌و‌تمجید و تولید و نشانی دهی و اکران تصاویر به عمل برده میشود. مانند:

\"site.com\"

در‌این تگ برخی مشخصه ها موجود هست. مشخصه src به عبارتی اسم تصویر میباشد و مشخصه alt برای اسم دادن به تصویر وقتی که تصویر در وب سایت به نیکی اکران داده نمیشود به فعالیت می رود. مشخصه های width و height برای بعد ها تصویر به فعالیت میروند.

تگ buttons :

این تگ برای تولید دکمه به عمل می رود. مانند :

کلیک کن



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


در یادگرفتن گذشته ما به طور بدون نقص با جداول و طریق استعمال از آنان آشنا شدیم. حالا درین نصیب از فراگیری‌های وب سایت فراگیری تک قصد داریم شما‌را با پیاده‌سازی لیست در یک گواهی HTML آشنا کنیم.
فکر کنید که می خواهید یک لیست خرید را در کاغذ اینترنت‌تان قرار بدهید. برای اینکار میتوانید یک سری تگ p را در تعدادی خط متفاوت قرار داده و محتوا را میان آنها وارد نمائید. ولی این فعالیت چندان منطقی وجود ندارد، به‌این خیال که ما ظاهری مانند یک لیست را اخذ نخواهیم کرد. برای همین زمینه ما نیاز داریم که از تگ‌های ایجاد لیست در HTML یعنی ul و ol استعمال کنیم.

 طراحی سایت در مشهد

 

یادگرفتن پیشنهادی برای شما : یادگرفتن بدون نقص HTML و HTML5

 

تفاوت تگ UL و OL
چنانچه با قابل انعطاف افزاری مانند ورد یا این که لیبره آفیس فعالیت کرده باشید مطمئنا با لیست‌ها نیز شناخت دارید. در دنیای متن ها ما دو جور از لیست‌ها را در دست داریم:
لیست‌های تروتمیز یا این که Ordered List
لیست‌های نا مرتب یا این که Unordered List
تفاوت این دو موقعیت بسیار معمولی میباشد. در لیست‌های تروتمیز مورد‌ها براساس یک وضعیت ترتیبی نوشته میگردند. خواسته از موقعیت ترتیبی این میباشد که المانی برای شمارش مورد‌های لیست قرار داده می‌گردد. مثلا:
۱- تخم مرغ
۲- سیب زمینی
۳- پیاز
یا این که
آ) جوراب
ب) شلوار
پ) کلاه

البته در لیست‌های به هم ریخته بجای استعمال از اعداد و یا این که حروف ما با یک سری از گونه های روبرو هستیم. مثلا:
تخم مرغ
سیب زمینی
پیاز

درحال حاضر برای پیاده‌سازی این لیست‌ها در یک گواهی HTML در آغاز نگاهی به لیست‌های آراسته می‌اندازیم. برای آغاز فعالیت یک گواهی HTML را با المان‌های اساس‌ای نوشته و بعد از آن تگ تحت را به نصیب body آن بیشتر فرمایید:


1
2
3

 

درحال حاضر در‌حالتی که گواهی را ذخیره کرده و در مرورگر اکران دهید هیچ چیزی را مشاهده نخواهید کرد. چرا‌که شما به یک تگ دیگر به نام li یا این که list item نیاز دارید. برای به کارگیری از این تگ نیاز میباشد که آن را در میان ol یا این که ul قرار دهید. به نمونه تحت دقت نمائید:


1
2
3
4
5

Orange

Apple

Banana


حالا یک توشه دیگر گواهی‌تان را ذخیره کرده و در مرورگر آن را ببینید. یک لیست را می توانید مشاهده کنید که گزینه‌ها در آن همپا با اعداد دارای ربط قرار گرفته میباشد.

میتوانید طریق اکران لیست‌ها را از دید اعداد و کاراکترها تغییر و تحول بدهید. برای این عمل کافی‌ست از خواص type منفعت بگیرید. به نمونه پایین اعتنا نمایید:


1
2
3
4
5

Orange

Apple

Banana


مقدار خواص type می تواند A، I، ۱، a و i باشد.
در ol به طور پیشفرض مقدار type برابر با ۱ میباشد. البته می توانید مقدار عددی را نیز تغییر‌و تحول دهید. مثلا در صورتی بخواهید از ۱۰ آغاز نمائید می توانید به طور ذیل کار فرمائید.


1
2
3
4
5

Orange

Apple

Banana


لیست‌های به هم ریخته یا این که ul
فقط تفاوت این لیست‌ها با لیست گذشته نحوه اکران آن در مرورگر میباشد. دراین‌صورت بجای به کار گیری از اعداد، حروف و… لیست شما با به کارگیری از علائم و آیکون‌ها اکران داده می گردد. نمونه تحت را در یک مرورگر اجرا فرمائید:


1
2
3
4
5

Orange

Apple

Banana


همان طور که مشاهده میکنید با یک دایره توپر طرف می باشید. برای اینکه بتوانید صورت آن را تغییر تحول دهید، نیاز میباشد که از CSS استعمال کنیم. مثلا در شرایطی‌که بخواهیم از مربع به کارگیری کنیم به طور ذیل از خواص list-style-type سود خوا هیم پیروزی:


1
2
3
4
5

Orange

Apple

Banana

 

لیست‌های تعریفی
با به کار گیری از لیست‌های تعریفی شما این امکان را پیدا خواهید کرد که برای هر یک از مورد‌ها یک تعریف و تمجید بنویسید. به نمونه پایین دقت نمایید:


1
2
3
4
5
6

Coffee

- black hot drink

Milk

- white cold drink


از dl تحت عنوان تگ آغاز کننده لیست‌های تعریفی استعمال می‌گردد. آن‌گاه برای هر تیتر یا این که بهتر میباشد بگوییم هر مورد از یک dt فایده میگیریم. برای اضافه کردن توضیحات به هر مورد نیز از dd به کارگیری میکنیم.

لیست‌های تو در تو
بعضی اوقات ممکن میباشد نیاز داشته باشید که گزینه‌های لیست‌تان را گونه‌بندی بکنید. به عنوان مثال به عبارتی روند خرید را در حیث بگیرید. میتوانید خریدتان را به مواد خوراکی، پوشاک و… تقسیم کرده و بعد برای هرمورد مورد مربوطه را بنویسید. به عنوان مثال به کدهای تحت توجه فرمائید:


1
2
3
4
5
6
7
8
9

food

Tomato

Potato

 

Shirt


در آخر
در یادگرفتن هشتم از خصوصی یادگرفتن‌های HTML ما نگاهی بسیار بدون نقص به لیست‌ها و خواص‌های آن انداختیم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


در یادگرفتن گذشته ما به طور بدون نقص با جداول و طریق استعمال از آنان آشنا شدیم. حالا درین نصیب از فراگیری‌های وب سایت فراگیری تک قصد داریم شما‌را با پیاده‌سازی لیست در یک گواهی HTML آشنا کنیم.
فکر کنید که می خواهید یک لیست خرید را در کاغذ اینترنت‌تان قرار بدهید. برای اینکار میتوانید یک سری تگ p را در تعدادی خط متفاوت قرار داده و محتوا را میان آنها وارد نمائید. ولی این فعالیت چندان منطقی وجود ندارد، به‌این خیال که ما ظاهری مانند یک لیست را اخذ نخواهیم کرد. برای همین زمینه ما نیاز داریم که از تگ‌های ایجاد لیست در HTML یعنی ul و ol استعمال کنیم.

 طراحی سایت در مشهد

 

یادگرفتن پیشنهادی برای شما : یادگرفتن بدون نقص HTML و HTML5

 

تفاوت تگ UL و OL
چنانچه با قابل انعطاف افزاری مانند ورد یا این که لیبره آفیس فعالیت کرده باشید مطمئنا با لیست‌ها نیز شناخت دارید. در دنیای متن ها ما دو جور از لیست‌ها را در دست داریم:
لیست‌های تروتمیز یا این که Ordered List
لیست‌های نا مرتب یا این که Unordered List
تفاوت این دو موقعیت بسیار معمولی میباشد. در لیست‌های تروتمیز مورد‌ها براساس یک وضعیت ترتیبی نوشته میگردند. خواسته از موقعیت ترتیبی این میباشد که المانی برای شمارش مورد‌های لیست قرار داده می‌گردد. مثلا:
۱- تخم مرغ
۲- سیب زمینی
۳- پیاز
یا این که
آ) جوراب
ب) شلوار
پ) کلاه

البته در لیست‌های به هم ریخته بجای استعمال از اعداد و یا این که حروف ما با یک سری از گونه های روبرو هستیم. مثلا:
تخم مرغ
سیب زمینی
پیاز

درحال حاضر برای پیاده‌سازی این لیست‌ها در یک گواهی HTML در آغاز نگاهی به لیست‌های آراسته می‌اندازیم. برای آغاز فعالیت یک گواهی HTML را با المان‌های اساس‌ای نوشته و بعد از آن تگ تحت را به نصیب body آن بیشتر فرمایید:


1
2
3

 

درحال حاضر در‌حالتی که گواهی را ذخیره کرده و در مرورگر اکران دهید هیچ چیزی را مشاهده نخواهید کرد. چرا‌که شما به یک تگ دیگر به نام li یا این که list item نیاز دارید. برای به کارگیری از این تگ نیاز میباشد که آن را در میان ol یا این که ul قرار دهید. به نمونه تحت دقت نمائید:


1
2
3
4
5

Orange

Apple

Banana


حالا یک توشه دیگر گواهی‌تان را ذخیره کرده و در مرورگر آن را ببینید. یک لیست را می توانید مشاهده کنید که گزینه‌ها در آن همپا با اعداد دارای ربط قرار گرفته میباشد.

میتوانید طریق اکران لیست‌ها را از دید اعداد و کاراکترها تغییر و تحول بدهید. برای این عمل کافی‌ست از خواص type منفعت بگیرید. به نمونه پایین اعتنا نمایید:


1
2
3
4
5

Orange

Apple

Banana


مقدار خواص type می تواند A، I، ۱، a و i باشد.
در ol به طور پیشفرض مقدار type برابر با ۱ میباشد. البته می توانید مقدار عددی را نیز تغییر‌و تحول دهید. مثلا در صورتی بخواهید از ۱۰ آغاز نمائید می توانید به طور ذیل کار فرمائید.


1
2
3
4
5

Orange

Apple

Banana


لیست‌های به هم ریخته یا این که ul
فقط تفاوت این لیست‌ها با لیست گذشته نحوه اکران آن در مرورگر میباشد. دراین‌صورت بجای به کار گیری از اعداد، حروف و… لیست شما با به کارگیری از علائم و آیکون‌ها اکران داده می گردد. نمونه تحت را در یک مرورگر اجرا فرمائید:


1
2
3
4
5

Orange

Apple

Banana


همان طور که مشاهده میکنید با یک دایره توپر طرف می باشید. برای اینکه بتوانید صورت آن را تغییر تحول دهید، نیاز میباشد که از CSS استعمال کنیم. مثلا در شرایطی‌که بخواهیم از مربع به کارگیری کنیم به طور ذیل از خواص list-style-type سود خوا هیم پیروزی:


1
2
3
4
5

Orange

Apple

Banana

 

لیست‌های تعریفی
با به کار گیری از لیست‌های تعریفی شما این امکان را پیدا خواهید کرد که برای هر یک از مورد‌ها یک تعریف و تمجید بنویسید. به نمونه پایین دقت نمایید:


1
2
3
4
5
6

Coffee

- black hot drink

Milk

- white cold drink


از dl تحت عنوان تگ آغاز کننده لیست‌های تعریفی استعمال می‌گردد. آن‌گاه برای هر تیتر یا این که بهتر میباشد بگوییم هر مورد از یک dt فایده میگیریم. برای اضافه کردن توضیحات به هر مورد نیز از dd به کارگیری میکنیم.

لیست‌های تو در تو
بعضی اوقات ممکن میباشد نیاز داشته باشید که گزینه‌های لیست‌تان را گونه‌بندی بکنید. به عنوان مثال به عبارتی روند خرید را در حیث بگیرید. میتوانید خریدتان را به مواد خوراکی، پوشاک و… تقسیم کرده و بعد برای هرمورد مورد مربوطه را بنویسید. به عنوان مثال به کدهای تحت توجه فرمائید:


1
2
3
4
5
6
7
8
9

food

Tomato

Potato

 

Shirt


در آخر
در یادگرفتن هشتم از خصوصی یادگرفتن‌های HTML ما نگاهی بسیار بدون نقص به لیست‌ها و خواص‌های آن انداختیم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


در حالتی که در گوگل سرچ فرمائید برنامه نویسی چه است‌ ، با دنیایی از مقالاتی مواجه می شوید که برنامه نویسی را بسیار پیچیده و مشقت بار معرفی کرده‌اند. گهگاه قرائت این مقاله‌ها پیچیده، اشخاص تازه کار را میترساند و هیچ زمان نمیتوانند به سمت یادگیری برنامه نویسی بیایند. چون می پندارند که برنامه نویسی یک دانش بسیار پیچیده میباشد و برای یادگیری آن تنها بایستی نخبه بود ! درین نوشته‌ی‌علمی و پوشه ویدئویی، می خواهیم درباره ی برنامه نویسی حرف کنیم و به سوال برنامه نویسی چه میباشد ، به گویش معمولی و کاربردی جواب دهیم.

 طراحی سایت در مشهد

برنامه نویسی چه میباشد
در صورتی‌که در‌پی یک جواب خیلی بی آلایش البته کاربردی برای سوال برنامه نویسی چه میباشد میباشید، فیلم ذیل را ملاحظه کنید.


دانلود این فیلم آموزشی با حجم ۴۵ مگ

فرض فرمائید می خواهید با “محمد” به استخر بروید
فرض فرمائید که می‌خواهید با یکی دوستانتان به استخر بروید، با وی تماس می گیرید و درخواست‌تان را مطرح می کنید. در‌حالتی که شما و دوست‌تان هردو فارسی گویش باشید، به گویش فارسی باهم کلام می کنید.

در واقع گویش فارسی، پل ارتباطی دربین شما و دوست‌تان میباشد و سبب ساز می‌شود که شما بتوانید با هم رابطه و تعامل داشته باشید.

در صورتی به کشورهای دیگر بروید، این لهجه تعامل دربین آدم‌ها می‌تواند مختلف باشد:

در دبی، لهجه تعامل فی مابین اشخاص جامعه لهجه عربی است
در امریکا، لهجه تعامل انگلیسی است
و در المان، بشر ها از روش لهجه آلمانی با هم رابطه برقرار می‌کنند.
در‌صورتی‌که بخواهیم معمولی بگوییم، لهجه ها به ما امداد می‌کنند که با هم رابطه و تعامل داشته باشیم. و هر جامعه‌ای گویش مختص خودش را برای رابطه میان مردمانش داراست که با به کار گیری از آن گویش، با یکدیگر تعامل می نمایند.

 

برنامه نویسی چه می‌باشد : لهجه تعامل میان آدم و ماشین
با دقت به پیشگفتار‌ی بالا، تصور کنید که می خواهیم با یک ماشین (machine) رابطه برقرار کنیم و از آن درخواستی داشته باشیم. مثلا می خواهیم به دستگاه عابربانک (ATM) بگوییم که زمانی استفاده کننده کارت بانکی خودش را وارد دستگاه کرد و سر عبورش درست بود، قابلیت برداشت پول به وی داده شود.

نوشته‌ی‌علمی‌ی دارای ربط: چرا و به چه شکل به هر چیزی روءیت کرد برنامه نویسی داشته باشیم؟
آیا می توانیم همان طور که با دوست‌مان به گویش فارسی کلام می کنیم، با دستگاه عابربانک (و یا این که هر ماشین دیگری) نیز به گویش فارسی سخن کنیم؟ طبیعتا نه.

همانگونه که برای تعامل با یک شخص انلگیسی یا این که المانی لهجه، بایستی به لهجه مختص آنان سخن کنیم، برای تعامل با ماشین ها هم می بایست به گویش مختص آنها کلام کنیم.

هر ماشین، سیستم و… لهجه یگانه خودش را دارااست. ممکن میباشد یکی‌از به لهجه PHP بتواند حرف نماید، یکی‌از به لهجه JAVA و دیگری به لهجه C. ما می بایست با به عبارتی زبانی که آن ماشین به آن مسلط میباشد کلام کنیم.

ما از هر ماشین، مثل کامپیوتر، موبایل و… انتظار داریم که کارهایی برای ما انجام دهد. در واقع دستوری به آنان می‌دهیم (برای مثال کلیک می کنیم) و در مقابل از آنان انتظار یک عکس العمل داریم. از روش برنامه نویسی می‌توانیم اوامر‌مان را به ماشین ها بفهمانیم!

 

به گویش بی آلایش‌خیس، در حالتی که بخواهیم با یک ماشین (مثل کامپیوتر، سرور، گوشی و…) رابطه برقرار کنیم، بایستی گروه دستوراتی را از روش لهجه های برنامه نویسی برای آن ها معلوم کنیم. و این موسسه امرها را به آن ها بدهیم تا اجرا نمایند و فیض را به ما نشان دهند.

 

 

 

قابل انعطاف افزارها و اپلکیشن‌ها
ممکن میباشد بپرسید که قابل انعطاف افزارها و نرم افزار ها چیستند و چه کاربردی دارا هستند؟ سوال بسیار خیر و خوبی میباشد.

همان طور که گفتیم، برای اینکه بخواهیم یک ماشین کارهایی برای ما انجام دهد، می بایست به آن ماشین دستوراتی بدهیم. و گفتیم که‌این اوامر را از روش گروه کدها به آن ماشین می‌دهیم.

و مجددا گفتیم که هر ماشینی به گویش یگانه خودش کلام مینماید، همان گونه که هر جامعه‌ای گویش یگانه خودش را دارااست.

ما هنگامی گروه دستوراتی را برای یک ماشین مینویسیم، معمولا آن‌را در قالب یک نرم افزار یا این که اپلیکیشن (یا این که …) در میاوریم و نثار آن ماشین می کنیم!



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


همانطور که بارها و بارها درین سایت به شما مخاطبین عزیز گفته شد طراحی وب سایت بسیار بالاتر از پباده سازی یکسری کاغذ اینترنت با یک قالب گرافیکی خوشگل میباشد. طراحی سایت کمپانی ما می بایست بگونه ای باشد که تحت عنوان یکی‌از مطرح ترین ابزار برای واحد فروش و بازرگانی سازمان ما کار کند. برای دستیابی به‌این مهم بایستی استانداردهای مختلفی در پباده سازی صفحه های اینترنت به وسیله کمپانی طراح نظر گردد. بعنوان نمونه پباده سازی بر طبق استانداردهای موتورهای جستجوگر یک کدام از مهم‌ترین موردها به حساب آورده می شود.

طراحی سایت در مشهد
آنچه در اینجا به آن می‌پردازیم این میباشد که چه طور شرکتی که میخواهیم ساخت سایت کمپانی و یا این که سازمان خویش را به آن بسپاریم را تعیین کنیم. به بعضی از این شاخصه ها در تحت اشاره شده‌است:

• درصد بالای رضایت مشتریان آن کمپانی (به دلیل آنکه ساخت سایت فرآیندی درازمدت و همپا با سرویس ها پشتیبانی میباشد. چهت نیل به‌این مهم کافی میباشد که از مشتریان آن‌ها تحقیق بعمل آورید.)
• اطمینان از کیفیت بالای شغل های قبل آن کمپانی (در جلسات حضوری با کارشناسان این مجموعه و دیدن مثال شغل های آن تا حدود بسیار متعددی این گزینه قابل لمس میباشد.)
• اطمینان از اینکه دقیقاً چه کاری و یا این که کارهایی را در راستای سرویس ها ساخت سایت برای شما انجام میدهند.
• اطمینان از داشتن مجموعه های تخصصی متفاوت درباره با بعد ها متعدد طراحی وب
• ارتباط ها همگانی بالای اشخاص آن کمپانی در کوتاه بازه و بلند مقطع



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


یادگرفتن ساخت وب سایت

از امروز بخش جدیدی را برای شما دوستان خوب در حیث گرفته ایم. این بخش مشتمل بر فراگیری قدم به قدم یادگرفتن طراحی وب هست که همت می‌گردد هر هفته نوشته‌ی علمی ای دراین مورد به شما دوستان ارائه نماییم. در او‌لین نصیب از این محرمانه آموزشها با ما باشید.

این زمان آموزسی مبتنی بر کتاب Build Your Own Website The Right Way Using HTML & CSS از انتشارات Sitepoint میباشد.

طراحی سایت در مشهد

چه افرادی می بایست این کتاب را بخوانند؟

این کتاب برای اشخاصی موثر میباشد که از فراگیری ساخت سایت اطلاعی ندارند و میخواهند نو به عده طراحان وب سایت ملحق شوند پس قطعا از معمولی ترین نکات آغاز میشود .
این کتاب شما‌را با HTML و CSS آشنا مینماید و رویکرد را برای ایجاد یک وبسایت استاندارد به شما نشان می‌دهد. ذکر این نکته لازم میباشد که ترجمه خط به خط کتاب ارائه نمیشود و چیزی که تحت عنوان برداشت فردی اینجانب یک طراح تارنما (بهزاد علی بیگی) از کتاب می‌باشد در قالب مقاله‌ها یادگرفتن ساخت وب سایت برای شما بیان خواهد شد.
تلاش میکنم در هر نوشته‌ی علمی حداکثر یک فصل از کتاب را یادگرفتن دهم و صد رد صد با بازخوردی که از خواننده گان خواهم گرفت کیفیت فعالیت و هم چنین وسعت عمل را ارتقا خواهم بخشید.

فصل اولیه:
Setting up Shop
این فصل در واقع مهیا کردن کامپیوتر برای عمل، گذشته از زدن اولی طرح شماست.
قبلی از این که وبسایت خودتان را بسازید، باید کامپیوتر خویش را برای عمل فراهم نمائید که دربرگیرنده برنامه هایی میباشد که یا این که در سیستم شما جان دار می‌باشد و یا بایستی آن‌ها‌را نصب کنید.
برنامه های متعددی در بازار جان دار میباشد اما در صدر از برنامه های مجانی و قابل دسترس به کارگیری می‌کنیم.
وسایل و برنامه های اصلی که شما نیاز دارید:

1- وسیلۀ ابتدایی برای دستکاری فولدر های متنی که در واقع کاغذ اینترنت شمارا در بر می گیرد
2- یک مرورگر (web browser) برای دیدن صفحه های اینترنت در آن
3- ارسال کردن کاغذ سایت به اطراف وب با به کار گیری از ftp client

زیرا اکثر یوزرها ما درایران از ویندوز به کار گیری میکنند پس ابزارهای جانور در ویندوز را باز‌بینی خوا هیم کرد.

ابزارهای اول در ویندوز برای فراگیری طراحی سایت:

1- ادیت کردن متن : برای ادیت کردن متن در ویندوز میتوانید از Notepad به کارگیری فرمایید. این متن، به عبارتی صفحۀ اینترنت میباشد .
برای دسترسی به‌این برنامه در اطراف ویندوز مسیر ذیل را طی فرمایید:



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


نکات مهم در طراحی یک وب سایت پیروز
یک شرکت ساخت سایت موفق، باید با ارائه خدمات مناسب در کنار مشتریان خود باشد. در بازار رقابتی شرایط کنونی، انتخاب شرکت ساخت سایت مناسب از اهمیت به سزایی برخوردار است. در طراحی یک تارنما نکات ریز و با اهمیتی وجود دارد که دقت بدین موردها شما‌را در زمره اولین ها قرار خواهد داد:

طراحی سایت در مشهد

فرآیند طراحی وب
گرافیک سایت
یکی از امتیازات مهم و اساسی در سایت، گرافیک آن می باشد. هر چندین که برنامه نویسی و کد نویسی وب سایت نیز مهم می باشد ولی گرافیک سایت خوب یا بد بودن وب سایت شما را تعیین مینماید. گرافیک وب، نحوه دکوراسیون رنگ ها، موادتشکیل دهنده، نمایش تصاویر، نوع و سایز خودکار را شامل می شود.

بهره گیری از نرم افزار های مناسب و آپ تو دیت
نرم افزارهای متنوعی در سوی ایجاد صفحه های وب موجود هست. با دقت به دانش شرکت طراحی وبسایت، می توان از این نرم افزارها نهایت استفاده را نمود.

پشتیبانی وبسایت
شرکت های ساخت وب سایت ایده آل باید در همگی مورد ها فوق خدمات مورد نظر مشتری را ارائه دهد.

شرکت پایدار سامانه متناسب با بودجه شما طراحی سایت شما‌را با حامی یک پروپوزال جامع رایگان گذشته از آغاز عمل انجام می‌دهد. وب سایتهایی از قبیل:

طراحی انواع تارنما شرکتی / طراحی فروشگاه اینترنتی و ساخت سایت های منحصربه‌فرد برای مشاغل و کسب و کارهای متفاوت در شرکت پایدار سامانه انجام می‌شود.

جهت در یافت پروپوزال رایگان بر پیوند ” توصیه طراحی وب ” کلیک فرمایید و از ما هدیه دریافت کنید.

ویژگی های طراحی وب سایت خوب و حرفه ای چه می‌باشد؟
رعایت اصول حکم دهنده بر طراحی از سوی شرکت طراحی وب سایت، لازم و ضروری می باشد. در ابتدا بایستی هدف از ساخت وبسایت و کاربرد آن تعیین شود، بعد اقدام به طراحی تارنما نمود. منابع گوناگون موارد زیادی را برای طراحی وب سایت حرفه ای و خوب مطرح نموده اند که در زیر به آن‌ها اشاره ای میکنیم.

اطلاعات مهم خدمات یا جنس ارائه شده در قسمت مهم وب نمایش داده شود.
هنگامی مشتری به مراد یافتن هدف خود وارد تارنما می شود، خدمات و متاع اصلی را دنبال می نماید. به این ترتیب باید اطلاعات مهم در قسمت اصلی وبسایت نمایش داده شود. برای مثال در یک تارنما فروش اسباب و اثاث خانگی، کاربر درپی انواع محصول، تنوع محصولات و … است. آشفتگی بیش از حد و اطلاعات غیر ضروری سبب ساز سردرگمی مشتری شده و کیفیت کار زیر می‌آید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آبان 1398 | نظرات ()