نوشته شده توسط : علی پور

مشکلات
همگانی و نکات مهم در پباده سازی سایت

آن‌گاه از خرید هاست و دامنه زمینه حیث برای شیوه اندازی تارنما تان و نصب سیستم مدیریت محتوا زمینه نیاز، گام بعدی که پیش روی شماست طراحی قالب برای تارنما تان است . هنگامی کاربری وارد تارنما شما می شود طراحی سایت شما اولی چیزی است که اعتنا وی را جلب می‌کند . یک طراحی سایت زیبا می‌تواند به کاربر شم وقار و راحتی بدهد و وی را مدتها در وب سایت شما نگه داراست البته یک طراحی سایت بی نظم در همان نگاه اول منجر انصراف کاربر از پیمایش وب سایت شما و خروج وی از سایت میشود .

در این مطلب نکات حساس در طراحی سایت موضوع محاسبه قرار می گیرد که اعتنا به آن برای همگی کاربران حرفه ای و مبتدی و تازه کار لازم هست و می تواند جلوی بخش اعظمی از ایرادات را بگیرد .

به تیتر یک طراح تارنما بایستی کاری فرمائید که بازدید کننده در نگاه اولیه به کاربر دائمی وبسایت شما تبدیل شود . در ذیل تعدادی از نکات حساس در طراحی تارنما را به شما معرفی خواهیم کرد .

 

نکات
اساسی در پباده سازی سایت ۱-
رنگ بندی : در انتخاب رنگ به هنگام پباده سازی تارنما می بایست دقت فرمایید . سایتی که در هم اکنون طراحی قالب آن هستید چه موضوعی دارد؟ وب سایت هایی که علمی و تحقیقاتی می‌باشند و عمده محتوی و مقالات در آنها اصلی می‌باشد می بایست رنگ بندی بی آلایش داشته باشند . نظیر نوشته سیاه با پس مورد سفید . چون استفاده کننده زمان متعددی در این سایت ها برای تلاوت مقاله ها وقت صرف می نماید که رنگ بندی بی آلایش از خستگی چشم کاربر پرهیز می نماید .

البته در طراحی وبسایت های فروشگاهی و خدماتی خوبتر میباشد از رنگ های بشاش و تند به کار گیری شود . خصوصا برای دکمه ها و متن های مختص تا دقت مشتری برای کلیک کردن یا ثبت نام بخش اعظم جلب شود . به کارگیری از رنگ های تند تنها بایستی در بخش هایی از وب سایت باشد که قصد دارید اعتنا استفاده کننده جلب شود و اگر در تمامی جای وبسایت از رنگ های تند و با کنتراست بالا استعمال فرمایید باعث خستگی کاربر و نارضایتی او از طراحی سایت شما خواهد بود .

۲-
سایز و دسته فونت : یکی دیگر از نکات اساسی در طراحی تارنما به کار گیری از فونت خوانا با اندازه مناسب هست . زمانی کاربری وارد صفحه ها سایت شما می گردد باید بتواند به راحتی مطالب شما را بخواند و نیازی به زوم کردن نداشته باشد و همینطور برای پباده سازی سایت خویش فونتی انتخاب کنید که با همه مرورگرها سازش بی نقص داشته باشد و به رخ صحیح سناریو داده شود .

اگر مطالب وب سایت شما بیش از اندازه ریز یا این که درشت باشد سود آن نارضایتی کاربر و کنار گذاشتن تارنما شما خواهد شد .

۳-
منو ها و مسیریابی : از دیگر نکات اصلی در پباده سازی وب سایت می بایست به منوها و مسیریابی آسان در وب سایت اشاره کرد . متاسفانه در بسیاری از پباده سازی وب سایت های ایرانی زمانی استفاده کننده می خواهد به بخش مورد لحاظ برود مبتلا سردرگمی می گردد .
برای مثال یک سایت شرکتی که برگه منحصر به فرد استخدام داراست ولی در منو های وبسایت منتخب به نام استخدام وجود ندارد و کاربر آن گاه از مراجعه به وب سایت می بایست تمامی صفحات تارنما را به دنبال بخش قضیه لحاظ بگردد و یا بی فیض وبسایت را کنار گذاشتن کند!
شما باید کوتاه ترین مسیر را برای دسترسی استفاده کننده به مطالبتان هنگام طراحی وب سایت در لحاظ بگیرید . در صورتی‌که حجم مطالب بسیار می باشد می‌توانید از ۲ یا این که یکسری منو متفاوت به کارگیری فرمایید و بخش بندی مطالب وب سایت را توسعه و گسترش دهید تا یوزرها در کوتاه ترین برهه زمانی ممکن به خواسته خویش برسند .

همینطور می توانید در ستون های کناری سایت از بخش بندی های متفاوت استعمال فرمائید و قسمتهای مالامال کاربرد تارنما خویش را در آن قرار دهید . یک رویکرد دیگر برای بهبود مسیریابی وبسایت قرار دادن نقشه وب سایت هنگام پباده سازی تارنما هست . با به کارگیری از نقشه وبسایت بازدیدکنندگان با مراجعه به بخش نقشه وبسایت می توانند خیلی راحت کاغذ مسئله نظر خود را پیدا نمایند و وارد آن بشوند .

طراحی سایت در مشهد

۴-
تصاویر : هیچ کاربری از دیدن یک سایت خشک و بی روح لذت نخواهد برد . برای بخش های مختلف تارنما از تصاویر دارای ارتباط و با کیفیت به کار گیری فرمائید . این در پباده سازی وب سایت فراوان کلیدی است چون به کار گیری از تصاویر نیز مقررات خاص خودش را دارد .

تصاویر برای به کارگیری به هنگام پباده سازی سایت بایستی خوب و با حجم ناچیز گزینش شوند تا سبب ساز کاهش سرعت سایت شما نشود . توجه نمایید که سرعت سایت یک فاکتور با اهمیت در سئو و بهینه سازی سایت شما می باشد که بایستی از اولِ فعالیت پباده سازی وب سایت همگی جوانب را در لحاظ بگیرید .


سایز تصاویر نیز می بایست متناسب با مطلب شما تعیین شود . برای یک مطلب یک تصویر با میزان میانگین (۶۰۰X400) کافی هست و برای منو ها و لوگوی سایت از تصاویر با سایز کوچک هنگام طراحی سایت استعمال فرمایید . به کارگیری از تصاویر بیش از حد والا در مطالب سبب ساز سنگین شدن صفحات وبسایت و در سود کاهش سرعت لود وبسایت میگردد .


همت فرمایید درصورتی که مقاله‌ها طولانی مینویسید مسلما از یک یا این که تعدادی تصویر دارای ربط در طراحی تارنما خویش استعمال فرمایید زیرا تصاویر هم سبب ساز تنوع و رفع خستگی خواننده می‌گردد و نیز فهم و شعور مطلب را برای او سهل وآسان خیس می‌نماید . یک تصویر مطلوب و دارای ارتباط گاهی بیش از یک‌سری خط توضیح و نوشته به کاربر در درک مقاله یاری می‌کند . به فعالیت بردن تصویر مطلوب با موضوع از دیگر نکات اصلی در طراحی وب سایت می‌باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در دنیای مالامال رونق دنیای مجازی ، راه و روش اندازی یک وبسایت یا چه بسا بلاگ برای ارائه مقالات و تولید ها یک عدد از موارد واجب و پراهمیت می‌باشد . افراد مختلف حقیقی وواقعی یا این که شرکتی و سازمانی برای این که بتوانند به مردم کشورشان مطالبی را که زمینه نیازشان است ارائه کنند ، باید یک اینترنت تارنما عالی و مناسب و با استانداردهای روز جهان را برپا کرده تا جوابگوی نیاز خود برای کسب درآمد و نیاز مخاطبان برای کسب داده ها واجب باشد .

در واقع پباده سازی و تولید وب سایت به اشخاص قابلیت و امکان ایجاد فضایی برای تبلیغ کسب و فعالیت خود و هم چنین ارائه استعدادها و نگارش های خود را می دهد و منبعی را برای کسب درآمد تولید می کند . خط مش اندازی یک تارنما حرفه ای و شایسته کاربران می تواند آن گاه از مدتی عمل به یک منبع درآمد اینترنتی مناسب برای مدیریت آن تبدیل شود و این قضیه تنها با رعایت یک سری استانداردها و اصول و ضوابط در پباده سازی اینترنت وب سایت میسر می شود .

بنابر این در اینجا همت کرده ایم تا مفیدترین نکات اساسی در مورد پباده سازی یک اینترنت وبسایت فن ای را ابلاغ کنیم که امیدوارم برای شما ایده بخش و تاثیرگذار باشد .

1
- هدف ها و محتوای اینترنت سایت
هدف اساسی از رویکرد اندازی یک وب وب سایت ، جذب خواننده و یوزرها از شیوه موتورهای کاوش و بک لینک و پیوند ها می‌باشد . در ابتدای راه اندازی سایت خویش همت فرمائید هدف ها و سیاست مهم تارنما خود را در جهت روش مطالب و مقاله‌ها ، سرویس ها و محصولات و چیزهای دیگر در مرکز کارتان قرار دهید . این نکته را مدام مد نظر داشته باشید که در حالتی که گونه وبسایت و مطالب و طراحی وبسایت شما نتواند کاربران را جذب نماید و آنان را مجاب به رجوع و برگشت به سایتتان و تلاوت مقاله ها شما کند، مطمئن باشید که مشتریان و خوانند‌گان بالقوه خودتان را از دست خواهید داد . پس از به عبارتی مقدمه دسته سایت و پباده سازی عالی سایت و انگیزه کلیدی از ارائه مطالب به کاربران را مدنظر داشته باشید .

طراحی سایت در مشهد

پباده سازی
وب
2
- ساختار و طرح اول سایت
خوب تر است که در ابتدای فعالیت و بعد از گزینش هدف ها حیاتی وبسایت ، یک طرح اول یا این که به قولی اسکچ ( sketch ) اینترنت وبسایت را بر روی یک تکه صفحه ترسیم کنید تا نحوه چیدمان نخستین سایتتان را پیدا کنید . در واقع این فعالیت سبب ساز می شود تا یک ذهنیت ابتدایی و یک درک کلی از ساختار سایت و طرز قرارگیری عنصرها وب سایت در کنار نیز را به آسانی و بدون پباده سازی بر روی کاغذ بیاورید و این عمل شما را در پباده سازی دوچندان راحتتر خواهد کرد و می توانید به راحتی رسم های مختلفی را داشته باشید تا در نهایت به شکل و ساختار دلخواهتان دست پیدا فرمائید .

طراحی
وب
3-
استاندارد پباده سازی اینترنت سایت
استعمال از استاندارهای رایج جهانی در طراحی وب به شما و کاربرانتان کمک می کند تا داده ها و مطالب شما با ساختاری درست در تمام مرورگرها بار گذاری گردیده و نمایش داده شوند و یا تارنما شما سریعتر در موتورهای جستجو بررسی و ایندکس شوند . در ابتدای پباده سازی سایت خود این نکته را مدنظر قرار دهید که هنوز هم در جمهوری اسلامی ایران بخش اعظمی از افراد از اکسپلورر 6 به کار گیری می نمایند ، گرچه این ورژن زیاد قلیل در عالم استفاده می شود و در درحال حاضر حاضر با روی کار داخل شدن مرورگرهای پر سرعت مثل فایرفاکس و کروم هنوز نیز در کشورمان از اکسپلورر 6 استفاده می شود و شما باید چه بسا القدور این مرورگر را هم برای لود سایتتان مدنظر قرار دهید . عملکرد نمائید برای رعایت استاندارها از سایت های مشهور و منبع های معتبر به کار گیری و الگوبرداری کنید .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

برنامه
نویسی سمت سرور پیش
از بحث در رابطه برنامه نویسی سمت سرور آغاز بایستی با سه مفاهیم تحت آشنا شویم : هاست : به فضایی اطلاق می شود که تمام فولدر های وبگاه ما بر روی آن قرار دارد .
سرور: کامپیوتری میباشد که کاربران در چهره اتصال به اینترنت می توانند به داده ها روی آن دسترسی پیدا کنند .
اینترنت سرور: یک قابل انعطاف افزار کامپیوتری است که درخواست های کاربران را از روش پروتکل هایی مانند http را که به وسیله مرورگر ارسال می شود را دریافت می نماید ورقه درخواستی را یافت می نماید و در غایت برگه وب یافته شده را ازطریق شبکه به مرورگر درخواست کننده می فرستد .
اکثر اوقات صفحه ها اینترنتی در مقطع کودکی اینترنت به شکل استاتیک بودند و برای تغییری کوچک در آنان نیاز به سختی فراوانی بود رفته رفته با حضور وب 2 و گسترده شدن جامعه یوزرها محتوا در وب صفحات اینترنتی بیش از پیش احتیاج به پویایی داشت و دیگر آن راه های سنتی جواب گوی نیازهای گردانندگان وبگاه نبود .
اگر بخواهیم با بیانی بی آلایش کارکرد لهجه های سمت سرور را تشریح کنیم بایستی بگوییم وبگاه هایی که صفحاتی پویا دارا‌هستند و دائما در درحال حاضر تغییر و تحول و ساخت محتوا در صفحه ها هستند نیاز دارا هستند این درخواست های خود را در قالب یک لهجه به سرور انتقال دهند به یاری این گویش ها سیستم های رئیس محتوا به عنوان یک قابل انعطاف افزار زیر اینترنت تولید می شوند تا بتوانند این درخواست ها را برای گردانندگان وبگاه ها رئیس نمایند .

برنامه
نویسی اینترنت سایت

برنامه
نویسی سمت سرور: Asp .net:این کلمه و واژه مخفف active sever page یا این که صفحات فعال ذیل سرور می باشد که ورژن اول این زبان پایین کادر ورک دات نت در سال 2002 توسط شرکت مایکرو سافت برای تولید صفحه های پویا معرفی شد و در درحال حاضر حاضر به یک عدد از پرقدرترین زبان ها برای ساخت اپلیکشین های اینترنت مبدل شده می‌باشد . اپلیکیشن های متن شده بااین لهجه در سرور های ویندوز قابل اجرا است و معمولا بانک اطلاعاتی آن ها همان sql server دارای شهرت است . آخری نگارش asp .net ورژن چهارم این لهجه می‌باشد که در آن توجه زیادی برروی معماری سه لایه یاmvc داشته می‌باشد .
Php:واژه php برگرفته ازhypertext preprocessor می باشد که یک گویش مرجع باز و قابل گسترش می باشد و درسال 1994 به وسیله راموس لردوف کانادایی به وجود آمد . برنامه های متن شده بااین اسکریپتی پایین لینوکس اجرا می شود ناگفته نماند که برنامه های متن شده بااین گویش قابلیت اجرا تحت ویندوز را نیز دارا هستند اسم بانک اطلاعاتی این لهجه mysql است و پایانی نگارش این لهجه ورژن پنجم آن میباشد که نسبت به نسخه های قبلی خود اعتنا بیشتری روی معماری سه لایه داشته است .
Ruby:طراحی و بسط گویش رابی به میانه ده سال 1990 بازمی گردد . منتشر کننده این لهجه فردی به نام یوکیهیرو ماتز ماتسوموتو بود . ورژن های متعددی ازاین زبان طی سال های پی درپی گسترش یافت و نسخه پایدار آن در سال 2006 منتشر شد از محبوب ترین قاب ورک هایی که درچندسال اخیر برپایه این زبان گسترش یافته می بضاعت و توان ruby on rails را نام موفقیت که باشعار کشف بن بست شکنانه برای کاهش موانع ورود به برنامه نویسی شهرت داراست . الگوی طراحی برنامه های این کادر وروک برپایه mvcاست .

طراحی سایت در مشهد
Java: درابتدا باید توجه داشت که گویش جاوا و جاوا اسکریپ دو لهجه کاملا منقطع ازهم هستند جاوا یکی از دوست داستنی ترین لهجه ها تا سال 2012بود . این گویش ذیل لیسانس کمپانی سان درسال 1995 خلق شد جاوا قابلیت پیاده سازی برروی تمام پلتفرم های استاندارد را داراست .
تکنولوژی
جاوا را می توانایی به سه مجموعه تقسیم کرد: جاوا برای موبایل نرم افزار ها: این تکنولوژی بیشتر بانام j2me یا java 2mobility شناخته شده می باشد و بیشتر برای رویا رویی با محدودیت های تولید برنامه های کاربردی در دستگاه های کوچک مسئله استعمال قرار می گیرد و همینطور دارنده کتابخانه های اکثری برای بسط اپلیکیشن است مثل اپلیکیشن های تفلن همپا .
نگارش استاندارد جاوا : عنوانی که برای این تکنولوژی ترویج یافته j2se می‌باشد و مخفف عبارت java2platform standard edition می باشد به یاری این تکنولوژی در بسط برنامه های دوچندان بزرگ و سازمانی مسئله استفاده قرار می گیرد برنامه نویسان این ورژن از جاوا قادر خواهند بود برنامه های عظیمی برای شبکه ها و چه بسا سرور ها ساخت نمایند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در این بخش از مقاله ها پباده سازی سایت و آموزش Ajax می خواهیم کاربرد Ajax در PHP را برای شما توضیح دهیم .
با به کار گیری از مثالی می خوا‌هیم کاربرد Ajax در PHP را برای شما شرح دهیم . در این مثال کاربر کاراکتری را درون آن تایپ کند ، این در اختیار گرفتن لیستی از گزینه های پیشنهادی که با آن کاراکتر آغاز می شوند ، را به کاربر سناریو می دهد .
در کد تابع ( ) showHint زمانی که استفاده کننده در فریم نوشته جان دار در ورقه PHP تایپ می نماید ، به وسیله روی داد ( ) onkeyup آن ، تابع ( ) showHint اجرا می شود .

function
showHint(str)
{
var xmlhttp; // Ajax تولید یک متغیر برای ذخیره کردن شی if (str .length==0)

{ document .getElementById("txtHint") .innerHTML="";

return;
} if (window .XMLHttpRequest)

{ // IE7+, Firefox, Chrome, Opera, Safari کد برای مرورگرهای
xmlhttp=new XMLHttpRequest();
}
else
{ // IE6, IE5 کد برای مرورگرهای xmlhttp=new ActiveXObject("Microsoft .XMLHTTP");

} xmlhttp .onreadystatechange=function()

{ if (xmlhttp .readyState==4 && xmlhttp .status==200)

{ document .getElementById("txtHint") .innerHTML=xmlhttp .responseText;

}
} xmlhttp .open("GET","gethint .php?q="+str,true);
xmlhttp .send(
); }

طراحی سایت در مشهد

در امر بالا درصورتی که قاب نوشته خالی باشد ( str .length==0 ) ، تابع میزان عنصر txtHint مو جود بر روی کاغذ را منزه کرده و از تابع بیرون می شود همینطور این بخش از کد یک شی XMLHttpRequest را ساخته و عملیات Ajax را مقدمه می نماید . کد ضروری برای پشتیبانی گونه های مرورگرها را قرار داده ایم .در فرمان بالا کد نظارت می کند که آیا پاسخ درخواست Ajax از سرور برگشته و فراهم می باشد یا این که خوبی . آن گاه در صورت آماده بودن پاسخ ، مقدار آن را در عنصر txtHint موجود بر روی ورقه قرار می دهد همینطور شی xmlhttp ، را مهیا کرده و به وسیله متد GET ، آن را به پوشه قضیه نظرمان یعنی gethint .php ارسال می نماید ومتغیر str به وسیله پارامتر q به کاغذ مقصد PHP ارسال شده میباشد ، که بعدا در آن دریافت و به کارگیری خواهد شد .
در این بخش از مقاله‌ها طراحی وب سایت و فراگیری Ajax می خوا‌هیم کاربرد Ajax در PHP را برای شما توضیح دهیم .
با استفاده از مثالی می خوا‌هیم کاربرد Ajax در PHP را برای شما شرح دهیم . در این نمونه کاربر کاراکتری را داخل آن تایپ نماید ، این در اختیار گرفتن لیستی از مورد های پیشنهادی که با آن کاراکتر استارت می شوند ، را به کاربر سناریو می دهد .
در کد تابع ( ) showHint هنگامی که استفاده کننده در کادر نوشته موجود در برگه PHP تایپ می کند ، به وسیله رویداد ( ) onkeyup آن ، تابع ( ) showHint اجرا می شود .

function
showHint(str)
{
var xmlhttp; // Ajax تولید یک متغیر برای ذخیره کردن شی if (str .length==0)

{ document .getElementById("txtHint") .innerHTML="";

return;
} if (window .XMLHttpRequest)

{ // IE7+, Firefox, Chrome, Opera, Safari کد برای مرورگرهای
xmlhttp=new XMLHttpRequest();
}
else
{ // IE6, IE5 کد برای مرورگرهای xmlhttp=new ActiveXObject("Microsoft .XMLHTTP");

} xmlhttp .onreadystatechange=function()

{ if (xmlhttp .readyState==4 && xmlhttp .status==200)

{ document .getElementById("txtHint") .innerHTML=xmlhttp .responseText;

}
} xmlhttp .open("GET","gethint .php?q="+str,true);
xmlhttp .send(
); }

در دستور بالا در صورتیکه فریم متن خالی باشد ( str .length==0 ) ، تابع مقدار عنصر txtHint جان دار بر روی کاغذ را تمیز کرده و از تابع بیرون می شود همچنین این بخش از کد یک شی XMLHttpRequest را ساخته و عملیات Ajax را ابتدا می نماید . کد حتمی برای پشتیبانی اشکال مرورگرها را قرار داده ایم .در فرمان بالا کد چک می نماید که آیا پاسخ درخواست Ajax از سرور برگشته و آماده هست یا این که خیر و خوبی . بعد در صورت آماده بودن پاسخ ، میزان آن را در عنصر txtHint جانور بر روی کاغذ قرار می دهد همچنین شی xmlhttp ، را فراهم کرده و به وسیله متد GET ، آن را به فایل قضیه نظرمان یعنی gethint .php ارسال می نماید ومتغیر str به وسیله پارامتر q به برگه مقصد PHP ارسال گردیده هست ، که بعدا در آن دریافت و استفاده خواهد شد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

مقایسه
وب وب سایت های منحصر PHP و اینترنت تارنما های وردپرس در این مقاله عملکرد داریم مقایسه اینترنت وب سایت های منحصر PHP و وب وبسایت های وردپرس را برای شما شرح دهیم . بخش اعظمی از اشخاص ترجیح می دهند از وردپرس برای بسط اینترنت وبسایت خویش استفاده کنند، در حالی که بعضا دوست دارا هستند از وب سایت PHP به کار گیری نمایند .

با درک ویژگی های مختلف آن، شخص می تواند تصمیم گیری بهتری برای به کارگیری از یکی که به طور کامل مناسب نیازهای وب وب سایت خودش می‌باشد را داشته باشد . ابتدا باید ویژگی ها و مزایا و معایب هر کدام را بدانید سپس به مقایسه ی پی اچ پی و وردپرس بپردازید .

 

PHP
و ویژگی های آن چیست؟ در واقع PHP زبان می باشد که به طور خاص برای برنامه نویسی وب ساخته گردیده است و با مبداء شناخته شده MySQL یکپارچه سازی شده و خروجی مقر داده آن به خوبی شناخته گردیده می باشد .

مزایای
استفاده از PHP برای پباده سازی وب سایت به شرح تحت است: مقایسه
PHP و وردپرس
شروع
آسان:
آغاز با PHP به تیتر یک تازه کار راحت می‌باشد . استفاده کننده فقط حتمی می‌باشد تا تعدادی تگ پی اچ پی را اضافه کند و آن‌گاه آن را به سرور ارسال نماید تا شاهد پیام خطا یا نتایج موضوع لحاظ باشد . آرایه های وابسته و تایپ پویا منجر می شود که به کار گیری از آن بسیار آسان باشد .

استعمال
آسان:
بر بر خلاف منش حل های دیگر نظیر جاوا، این ضروری نمی باشد که کامپایل شود . اسکریپت می بایست متن شود و به سرور و مرورگر آپلود شود .

پشتیبانی
یکدست پایگاه داده:
یکی از خصوصیت های پی اچ پی پشتیبانی از مقر داده های محبوب نظیر MySQL می باشد . از این رو، استفاده از مقر داده دوچندان راحت می باشد و هیچ چیز بیش تر ای موضوع نیاز نمی‌باشد .

زبانی
سابق دارای پایگاه کاربری بزرگتر است:
این گویش از سال 1995 استعمال می شود و به طور انحصاری برای برنامه نویسی وب طراحی گردیده است . مقر کاربری از آن بازه رویش کرده میباشد و کتابخانه ها و چارچوب های وب گرا در دسترس می باشند .

میزبانی
اینترنت مقرون به صرفه
پی اچ پی در هر دو ویندوز و لینوکس خوب کار می نماید و بیشتر اینترنت سرورها از آن پشتیبانی می کنند . میزبانی اینترنت با پیش نصب شده پی اچ پی به هیچ عنوان نقص‌ نیست .

معایب
PHP یک عیب بیشتر آن این هست که عموما برای تولید و طراحی برنامه های کامپیوتری نمی توانایی از آن به کار گیری کرد . درصورتی که بخواهیم آن را با دیگر زبان ها مقایسه کنیم، همت کندتری دارااست . باگ های زیادی به وسیله ی اذن ی فردی سازی و کدنویسی افراد غیر فن ای در آن ایجاد می شود .
سیستم کنترل کد نویسی آن نیز خیلی ضعیف کار می کند

 

وردپرس وردپرس از اولِ آن با محبوبیت رشد کرد و به زودی به عنوان نرم افزار وبلاگ شناخته شد . با این حال، آنچه که بسیاری از اشخاص در مسئله توان واقعی این ابزار یگانه نمی دانند این میباشد که می بضاعت از آن برای تولید کل وب وبسایت نیز استفاده کرد که شامل بخش وبلاگ نیز می شود . وب تارنما های وردپرس مزیت های متعددی دارا‌هستند و معمولا از زبان طراحان اکثری در موضوع آن‌ها می شنوید .

 

مزایای
وردپرس صرفه جویی در هزینه: بدون نیاز به ارسال تغییرات اساسی نوشته یا این که صفحات جدید به طراح است و ویرایش می تواند توسط خود شخص انجام شود، هنگامی جهت ارسال تغییرات و صفحه های مسئله نیاز است و در وردپرس به علت دارا بودن این ویژگی، خویش صرفه جویی در هزینه و برهه زمانی می‌باشد . علاوه بر این، محتوا را خویش فرد می تواند مدیریت کند .

دسترسی بیشتر: اضافه کردن محتویات و یا ایجاد تغییرات از هر کامپیوتر در سراسر جهان قابلیت و امکان پذیر است، بدون نیاز به پیکربندی فایروال و یا هر نرم افزار اضافی دیگری شما می توانید تغییرات انجام دهید .

طراحی سایت در مشهد

سرعت ارتباط: دیگر نیازی نمی‌باشد معطل بمانید تا طراح برای سایت شما تغییرات مبنا ای انجام دهد، زیرا این تغییرات می تواند بوسیله خود فرد انجام شود .

مدیر بهتر زمان: افزودن محتویات و آن‌گاه برنامه ریزی پست ها برای انتشار در سایت ها می تواند در هر روز و هر زمان انجام شود .

ثبات: صرف نظر از تعداد صفحات طولانی تر گردیده در قالب صفحه، بازدید کنندگان کمتر منگ می شوند .

مدیریت و استفاده‌ی آسان، حفظ نسخه‌های کهن محتوا برای خودداری از خطاهای احتمالی، دسترسی‌های متفاوت برای نویسندگان سایت، محیط مدیریت ریسپانسیو برای استفاده روی موبایل، وجود یک سری پلاگین برای پباده سازی وبسایت دوزبانه و چندزبانه، وجود افزونه‌هایی برای تولید شبکه‌های اجتماعی و تالارهای مصاحبه و . . . از مزایای استفاده از اینترنت تارنما وردپرس می باشد .

علاوه بر این، بخش اعظمی از خصوصیت های جالبی که بوسیله وردپرس ارائه می شوند وجود دارد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

به کار گیری
از تجربیات کاربران برای پباده سازی سایت پباده سازی سایت طراحی اینترنت تارنما طراحی وبسایت در تهران به عنوان یک ابزار برای بی نیاز سازی تجربه کاربر در طراحی سایت، اینفوگرافیک اخیرا به زندگی ما تبدیل گردیده میباشد . ولی این او‌لین بار نمیباشد که گسترش دهندگان در پرتفوی های شخصی یا طراحی تارنما های شرکتی از آمار استعمال می کنند تا تعداد بازدیدکنندگان را جذب کنند . نگاهی به ماشین کرایه ای فهرست در کنار شغل های مثال کارها قابل توجه، مجموعه فرصتی برای نشان دادن ارقام سازمان نداشت . در اینجا، آمارها به طریق ماهرانه ای گنجانده گردیده اند، که به تجربه و همینطور کاملا مطابق با زیبایی شناسی همگانی در پباده سازی سایت امداد می نماید .
مراد از تجسم داده ها در طراحی سایت تجسم داده ها ابزاري می باشد كه خیر فقط به معناي آموزنده بلکه به صورت بصري، به تیتر گوشه ای از روایت ، در پباده سازی سایت پایین تأثير قرار گيرد . به تیتر مثال، کلاس کورنینگ شیشه ای . این در مسئله خاصیت بسیاری از شیشه با شیوه گرافیکی می گوید . این اولی مراحل تجسم داده ها در طراحی تارنما ها در سال 2012 بود .

تکنیک
های امروزی در پباده سازی سایت تکنیک های امروزی به تجسم داده آورده گردیده می‌باشد این پروژه پباده سازی وبسایت محتوا مانند بینش و احساسات از رسانه های اجتماعی را در انتها هفته های سیاه آدینه تجسم می کند . شما با این اسباب بازی خوش آمدید و روش های منحصر به فرد به فرد توییت را در طراحی وب سایت بررسی فرمایید . با به کار گیری از کارت پستال شما می توانید قالب های نشانی اینترنتی را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت تولید و دستکاری کنید! مشتمل بر بیش از 100 جزء برای یاری به تولید قالب های نشانی اینترنتی سفارشی سریعتر از مدام قبل از . اکنون عملکرد فرمایید به چهره بدون پول تمام تجارب معاصر از تجسم داده ها به عنوان توسعه یافته و توسعه یافته به تیتر امتیاز برنده ی برند نیستند . منزل نرم افزار و صفحه نمایش کمپین را در لحاظ بگیرید . اینها نمایندگان پروژه طراحی سایتسال در تحلیل هستند .

طراحی سایت در مشهد
شناخت
با عناصر تجسم داده در طراحی سایت اولین استفاده از یک موضوع کیهانی در پباده سازی وبسایت است که با امداد گرافیک ابتدایی، آرم های تبارک و اثرات پویا متوجه می شود . این تیم یک خلاصه را به یک قصه جذاب با ارقام در پباده سازی وبسایت تزریق می نماید . دوم به کار گیری زیبایی شناسی بی آلایش و معمولی با نازکی پر رنگ با تکنولوژی بالا . این ویژگی موادتشکیل دهنده تجسم داده سنتی نظیر نمودار و میله های با هوشمندانه . این نمونه ها به ما چندین نکته راجع به چگونگی ادغام تجسم داده ها در طراحی سایت و تجسس نابود می کنند .
چگونگی
مخلوط تجسم داده ها در طراحی سایت اعداد بزرگتر شوند از جمله ها کوتاه استعمال نمایید پس قضیه پاک یا این که فارغ از درز را تعیین فرمایید یک پالت یک یا دو بدن را اتخاذ نمایید از فضای سپید عالی به کارگیری نمائید ورقه سناریو خود را به دو بخش تخیلی تقسیم کنید، یک گرافیکی و دیگری آموزنده طرح های خسته کننده و خرد برای پباده سازی وب سایت منش هنری به کارگیری از نمادگرایی قشنگ تایپوگرافی خوشگل و یا تصاویر فانتزی اضافه کردن اثرات پویا آنان این روز ها در طراحی سایت تفاوت دارا هستند طراحی سایت فروشگاهی در تهران از بهترین و کاربردی ترین سرویس ها اینترنت تارنما سایتکد می باشد که بالا ترین کیفیت و در کمترین مقطع برای مشتری های عزیز قابل اجرا می باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


بازاریابی
اینترنتی نوعی از تبلیغات می باشد که شامل مزیت های زیر می باشد:
بازاریابی اینترنتی منجر افزایش سرعت تبلیغات می شود و از اتلاف وقت خودداری می شود .
مقرون به صرف بودن این گونه تبلیغات و ایجاد رقابت در مرحله در بین المللی .
مناسب برای تمام قشرها .


بازاریابی-اینترنتی

کار
هایی که در موضوع بازاریابی اینترنتی میتوان انجام داد شامل :

آدرس اینترنتی مارکتینگ

بازاریابی از طرز با صرفه سازی موتورهای جستجو
اکثر وقت ها یوزرها برای جسجوی مطلب زمینه لحاظ از تارنما google به کارگیری می نمایند .در گوگل هم تبلیغات بر پایه لغات اصلی عمل می کند در فیض ما می بایست برای این‌که در گوگل بازدید بیشتری داشته باشیم می بایست وب وبسایت خویش را در در بین سایت های دیگر در گوگل ارتقا بدیم و به لینک های صفحات نخستین برسانیم .


از نحوه پنل اس ام اس(ارسال پیامک های تبلیغاتی) √
چک کلمه ها کلیدی برای بازدید از اینترنت وبسایت و افزایش بازاریابی اینترنتی خویش می بایست برای اینترنت تارنما خویش کلمات حیاتی مناسبی طرح فرمایید .کلمات حساس قسمتی شما می بایست در نوشته متن شده ،وجود داشته باشد و همچنین نباید از کلمه و واژه ی تکراری به کارگیری کنید به عبارتی شما می بایست در هر کاغذ از وب تارنما خویش عبارات با اهمیت منقطع بکار ببرید .
شما می توانید با استفاده از وب سایت google trends لغت ها حیاتی مناسب انتخاب فرمائید .

مشاوره سئو و معرفی به موتورهای جستجو ما با داشتن دانش کافی و همینطور اشخاص کارآزموده و با هدف طراحی تارنما فن ای سعی در افزایش بازاریابی و پیشبرد هدف ها شما را داریم .شما با مشاوره با افراد چابکدست می توانید بهینه سازی تارنما خویش را در گوگل ارتقاء دهید .

طراحی سایت در مشهد

معرفی به موتورهای جستجو هر شرکتی پس از پباده سازی وب سایت حرفه ای خویش نیازمند به معرفی اینترنت سایت خویش در بستر اینترنت می باشد .شرکت ما پس از طراحی یک تارنما کاربردی برای شما و همینطور پباده سازی تارنما بر شالوده استانداردهای سئو می تواند شما را پیشبرد اهدافتان سوق دهی کند .

تهیه نوشته اینترنت سایت تهیه یک نوشته مناسب از مهم‌ترین عنصرها در تنظیم یک تارنما بهینه و کاربردی می باشد .انتخاب لغات حیاتی مطلوب برای هر کاغذ علتی فراوان حساس در سئو می باشد زیرا موتورهای جستجوی گوگل بر پایه عبارات حیاتی وارد گردیده در صفحه های تارنما فعالیت می نمایند .

با صرفه سازی اینترنت سایت بهینه سازی وبسایت یا این که سئو جهت ارزیابی موتورهای کاوش می باشد .اخیرا بر اساس الگوریتم تازه گوگل گزینش عبارات کلیدی مطلوب و همچنین بهینه سازی سایت بها بسزایی پیدا کرد می‌باشد .شما بایستی جهت پباده سازی سایت بهینه و کاربردی گوگل رنکینگ خود را ارتقا دهید چون در شرای گوگل رنکینگ شما درجه بالایی نداشته باشد توسط کاربران چشم نمی شود و نهایتا وب تارنما شما بازدیدی نخواهد داشت .

بازاریابی از شیوه ویدئو



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()