نوشته شده توسط : علی پور


آن گاه از دید سنجی های متعدد در موضوع طراحی وب در کرج و فراهم کردن نتیجه ها معیار رضایت مشتریان طراحی سایت در مشهد از تیم ها و موسسات طراحی وب سایت در کرج در بخش اعظمی از موردها بسیار نادر بود و محاسبه این مورد ها مارا برآن داشت تا تفاوت ها ی یک ساخت وب سایت خوب و یک ساخت وب سایت بد را در دست مشتریان خویش در اختیار بگذاریم شما چه از مشتریان آرمان اینترنت نوین باشید و چه یک شخص در پی اخذ سرویس ها ساخت سایت می‌توانید با مطالعه و چک این مورد ها به تصاحب کردن نتیجه ها مثبت از طراحی وب خویش آرزو وار باشید با ما یاور گردید:

مشاهده بیشتر این مقاله : نکات ساخت وب سایت ماهر در کرج و دیگر نقاط که بایستی بدانید

ساخت سایت را بایستی از مهمترین کارهای شرایط کنونی در عالم دانست به این دلیل که شاید یکی تعدادی کسب و فعالیت در درحال حاضر پیشرفت با سرعت بسیار زیاد باشد ، البته عامل ها اساسی برای اخذ سرویس ها موءثر و صحیح در این مورد را می شود به یکسری جنبه دسته بندی نمود، دسته نخستین از لحاظ تکنیکال و فنی وبسایت ، دسته دوم از حیث اجتماعی و برخورد مخاطبان و دسته پایان از نظر تجاری و تجارت الکترونیک سایت

رعایت اصول فنی و ابزار های بروز و ماهر ساخت وب سایت
سایتی پباده سازی فرمائید که از نخست در میان رقبا از دید قابل انعطاف افزاری حرفی برای اعلام کردن داشته باشد ، تارنما های متعددی در مورد های متعدد وجود دارا‌هستند ولی بین آن‌ها شایسته ترین ها از ابزار های ماهر و منحصر خویش استعمال مینمایند ، داشتن یک وبسایت قالب مهیا یا این که وورد پرس شاید ریلکس ترین فعالیت برای هر شخصی در هر صنفی باشد البته شما‌را نیز به توده اشخاص عادی و نادر اهمیت به تجارت خویش اضافه میکند ، با به کار گیری از اپلیکیشن های منحصر شاید هزینه ی بیشتری برای سایت خویش خواهید کرد البته بی شک در توده رقبا یک راز و گردن بالا خیس چشم می شوید هر تعدادی که مدام عده ای می‌باشند که برای ساخت سایت خویش از هزینه و دوران ترسی ندارند و تایپ کردن 0تا 100 تارنما یک قدم فرا خیس می‌گذارند البته داشتن اپلیکیشن منحصر به فرد رقابتی قادر در هر شغلی در جهان تجارت الکترونیک خویش ساخت میکند.

مشاهده بیشتر این مقاله : با 7 فاز اساسی سئو ساخت سایت انجام یافته آشنا گردید


* فراموش نکنید استعمال از گروهی ماهر در قضیه طراحی وب سایت در کرج و همچنین ابزار های میزبانی وب سایت ماهر نقش بسزایی در کارکرد بهتر وب سایت شما خواهد داشت.

رعایت نکات اصلی سرازیر شناختی و مشورت کردن های ماهر گذشته و بعداز انجام طراحی وب

از ذهن بردن نگرش جامعه و اشخاصی که قرار میباشد به وب سایت شما رمز بزنند و با آن فعالیت نمایند می تواند وسیع ترین لطمه را به تارنما و تجارت شما بزند برای یک ساخت سایت خوب در کرج و هرجا ای از عالم می بایست با کسانی فعالیت دان و ماهر و همچنین آشنا با جامعه و موقعیت مخاطبان عام همیاری فرمائید اشخاصی که صادقانه شما به سمت کسب و کاری برنده در موضوع تجارت الکترونیک شما ارشادوراهنمایی نمایند بی شک ما در آرمان اینترنت نوین با سرویس ها مجانی و ماهر در قضیه مشورت کردن های تجارت الکترونیک شما‌را کمک مینماییم.

مشاهده بیشتر این مقاله : طراحی وب با طریق تبلیغاتی راهی بروز برای بهتر چشم شدن
یک تارنما خوب می بایست تجارت را نیز به خیر و خوبی ملازمت و همراهی نماید

وبسایت شما می بایست برای تجارت شما یک نقطه قوت باشد و ویترینی حاذق خیس حتی از سرویس ها ارائه گردیده شما به مشتریان نشان دهد می بایست هر روز بروز خواهد شد و چهت نیل به درجه های بالای گوگل فعال باشد بایستی اقتدار رقابت و هیمنطور توان فراگیری بالایی به مخاطبان تحویل دهد یک طراحی وب خوب شخصی با کمترین اگاهی از سرویس ها متبوع را به بالا ترین سطح از علم مربوط به شغل و سرویس ها مو جود در سایت می رساند در کنار این مورد ها با داشتن پشتیبانی خوب می قدرت از همگی موجودی تولید ها و سرویس ها اطلاع پیدا کرد (شاید بد ترین نکته در طول خرید های اینترنتی تناقض در جان دار و نا مو جود بودن محصول ها و یا این که ارزش آنان باشد) .

مشاهده بیشتر این مقاله : با اشتباهاتی که طراحی وب سایت را غیر ماهر میکند آشنا گردید

در انتها بایستی در یک پاراگراف خلاصه کرد که چه برای طراحی وب خوب در کرج و چه برای پباده سازی تارنما در جای جای عالم می بایست اصولی و مرحله به مرحله پیشرفت و با دیدی گشوده و اطلاعاتی ظریف پا به دنیای تجارت الکترونیک گذاشت.

ما در آرمان اینترنت نوین برای ارائه سرویس ها ساخت سایت در کرج هم پا شما و کسب وکارتان خوا هیم بود با ما در رابطه باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


اپلیکیشن CRM گوگل این قابلیت را برای مجموعه کاری شما مهیا می‌سازد تا آن‌ها بتوانند داده ها مربوط به مشتریان را ذخیره نمایند و با به کار گیری از سرویسهای گوگل مثلا جیمیل تعاملاتشان را با مشتریان دنبال ‌نمایند.

موتور جستجوی گوگل اشکال اپلیکیشن CRM را در دست کسب و امور قرار میدهد تا شایسته ترین سود را برای کسب و عمل  طراحی سایت در مشهد خویش بدست بیاورند و فایده خویش را فزایش دهند.

در‌این نوشته‌علمی به معرفی ۶ اپ برتر CRM گوگل میپردازیم. در انتها این نوشته‌ی‌علمی مشاهده کرد بازتری به‌این مورد خواهید داشت و بهتر میتوانید برای کسب و عمل خویش تصمیم بگیرید.


معرفی ۶ اپلیکیشن CRM گوگل
گوگل اشکال قابل انعطاف‌افزارهای CRM را در مشت کسب و امور قرار میدهد. این قابل انعطاف‌افزارها به شرح زیرند:

اپ Zoho
اپلیکیشن Agile CRM
اپ Streak
اپلیکیشن HubSpot
نرم افزار Freshsale
نرم افزار Pipedrive

اپلیکیشن Zoho: اپ CRM گوگل شایسته ترین مورد برای کسب و شغل های کوچک
اپلیکیشن Zoho آیتم قابل قبولی برای کسب و کارهایی میباشد که می خواهند به مجموع قابلیتهای اپلیکیشن CRM دسترسی داشته باشند. این برنامه قادر است با همگی سرویسهای گوگل یک پارچه خواهد شد و دارنده کانالهای ارتباطی چندگانه میباشد.

این اپ این قابلیت را برای یوزرها آماده می‌سازد تا از روش سرویسهای گوگل، توییتر و رخ بوک، با این برنامه رابطه برقرار نمایند.

Zoho دارنده قالبهای از پیش مهیا جیمیل میباشد که در قسمت کتابخانه‌ برنامه ذخیره گردیده‌اند. همینطور این نرم افزار دارنده مورد چت آنلاین میباشد که به بازدیدکنندگان اذن می دهد با مجموعه کاری شما تعامل داشته باشند.

برای کسب داده ها بیشتر راجع‌به این نرم افزار به تارنما این شرکت وارد گردید.


اپلیکیشن Agile CRM: اپ CRM گوگل دارنده قابلیتهای کارکشته بازاریابی
اپلیکیشن Agile CRM یک برنامه CRM گوگل میباشد که با سرویسهای گوگل یک پارچه می گردد و دارنده قابلیت و امکان بازاریابی از روش کمپینهای ایمیلی میباشد. استعمال از این نرم افزار برای یک تا ۱۰ استفاده کننده بدون پول میباشد.

این نرم افزار این قابلیت را برای مجموعه کاری شما آماده می‌سازد تا با مشتریان در تماس باشند و به صورت اتومات تعاملات گروه کاریتان را با مشتریانتان ضبط می‌نماید.

همینطور با استعمال از این اپلیکیشن می توانید کمپینهای بازاریابی ایمیلی داشته باشید و جریان کاری را با استعمال از تویئت‌ها و URL هایی که چشم می شوند، به صورت اتومات دنبال فرمایید. این اپلیکیشن به شما اذن می دهد تا پیام‌های منظمی را برای مشتریان خویش در فرآیند خرید ارسال نمائید و حضور مشتریان را در کسب و کارتان قوت ببخشید.

در‌این اپ آزمایش A/B وجود دارااست و به شما امداد می‌نماید تا تشخیص دهید کدام پست الکرونیکی‌ها شایسته ترین کارآیی را برای شما دارا‌هستند. برای کسب داده ها بیشتر راجع به این نرم افزار بهتر میباشد به وبسایت این شرکت رمز بزنید!


اپلیکیشن Streak: اپلیکیشن CRM گوگل شایسته ترین مورد برای یک پارچه‌سازی بدون واسطه با جیمیل
این اپلیکیشن با قابل انعطاف‌افزارهای دیگر گوناگون میباشد و عوض اینکه شما‌را ملزم بدارد تا سرنخ‌ها (مشتریان) را در قابل انعطاف‌افزارهای متعدد و جدا رئیس نمائید، حساب جیمیل شمارا به نرم افزار CRM تبدیل می‌نماید.

این یکدست‌سازی این قابلیت را به شما میدهد تا ارتباطات بیشماری را با مشتریان خویش برقرار فرمائید. همینطور این مورد برای شما وجود دارااست تا قراردادها و مشتریان را در باکس دریافتی خویش داشته باشید.

برای کسب اطلاعا بیشتر در خصوص این نرم افزار به وب سایت این شرکت بروید و داده ها ظریف را اخذ نمایید.


نرم افزار HubSpot: اپلیکیشن CRM گوگل شایسته ترین مورد مجانی برای داشتن یوزرها و مخاطبان بیشمار
اپ HubSpot یک برنامه CRM گوگل میباشد و این قابلیت را برای شما به وجود میاورد تا ارتباطی دو طرفه دربین شما و مشتریانتان به وجود بیاورد.

ایمیلهایی که از جیمیل شما نبی می گردند میتوانند به صورت اتوماتیک در قسمت مخاطبان شما در‌این نرم افزار ذخیره شوند و همین فرمان به شما اذن میدهد تا فعالیتهای خویش را به صدق رئیس فرمایید.

در‌این برنامه شما به راحتی میتوانید آیتم‌هایی را که خودتان به وجود آورده‌اید مانند قالبهای آدرس اینترنتی و یا این که موردها دیگر سوای سوراخ نشانی اینترنتی مشتری به نرم افزار اضافه نمائید.

این اپ دارنده روز‌نگار گوگل میباشد و این قابلیت و امکان را برای شما مهیا می‌سازد تا جلسات خویش را با امضای جیمیل برای مشتریانتان بفرستید.

برای کسب داده ها بیشتر درخصوص این برنامه میتوانید به وب سایت این شرکت مراجعه‌نمایید.


اپ Freshsale: نرم افزار CRM گوگل شایسته ترین مورد برای برقراری رابطه با مشتریان
این اپلیکیشن به راحتی قابل تهیه و تنظیم میباشد و شما میتوانید آن را با فرایند فروش (با خصوصیت‌های خاصی که آن مراحل داراست) تهیه و تنظیم فرمایید. همینطور این اپ امکان نرم‌افزار افزودنی Chrome را نیز ارائه میدهد.

این یک پارچه‌سازی این قابلیت و امکان را برای شما به وجود می آورد تا به داده ها ذیل دسترسی داشته باشید:

تاریخچه فروش
فعالیتهای اخیر
قراردادها و یا این که قرارملاقات‌ها با سرنخ‌ها و یا این که مشتریان در نوار کناری جیمیل
این نرم افزار دارنده اپ‌هایی میباشد و به یوزرها اذن می دهد به برنامه گوشی، همگام‌سازی پست الکرونیکی، پیگیری و نرم افزار‌ریزی مطابق با هشدارهای نشانی اینترنتی و وعده دیدار‌های گزینش‌گردیده دسترسی داشته باشند.

برای کسب داده ها بیشتر درباره با این اپ میتوانید به تارنما این شرکت مراجعه‌نمایید.


برنامه Pipedrive: برنامه CRM گوگل و شایسته ترین مورد برای رئیس تصویری
این نرم افزار با خدمت جیمیل، گوگل کلندر و درایو یکدست میگردد و اعلانهای بصری را برای همگی عده ای که بیشتر از مقطع مشخصی در‌این خدمت عضو میباشند، ارسال می‌نماید.

یک دست‌سازی با خدمت پست الکرونیکی در‌این برنامه بسیار توسعه یافته میباشد و به شما اذن می دهد ایمیلهایی را که بازشده اند و یا این که کلیلک‌ها را دنبال فرمایید.

همینطور می توانید قالبهایی را پباده سازی نمایید و برای مشتریان خاص خویش ارسال فرمائید.

برای کسب داده ها بیشتر در زمینه‌ی این برنامه به وبسایت این شرکت مراجعه‌کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


هدر وب سایت در زبانی بی آلایش به تصویری که در صدر یک شیت ی فردی ، فروشگاهی ، شرکتی و … قرار می‌گیرد طراحی سایت در مشهد header می‌گویند . درصورتی که چه اسم های دیگری هم برای آن وجود داراست ، همانند : پباده سازی بنر وب سایت ( ولی استعمال از این واژه و کلمه و اسم برای هدر به طور کامل غیر سنجیده و غیر منطقی ست ، به این دلیل که بنر مورد و غرض غیر وابسته ای دنبال می نماید ) ، سرصفحه ، تصاویر اسلاید ( این اسم هم دارنده خصوصیت های خاص خویش میباشد که به آن به‌دنبال می پردازیم ) .


هدر وب سایت چه می باشد

هدر تارنما چه است ؟
مجموعاَ ، پباده سازی هدر وبسایت بایستی دارنده خصوصیت هایی باشد و مقصود خاصی را دنبال نماید ، از انجایی که‌این تصویر تحت عنوان اولی تصویر یا این که تصاویر در برگه آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد ، بایستی باطن خویش مفاهیمی داشته و آن را با استعمال از تصویر و متن‌ها به استفاده کننده ، استفاده کننده و تماشاچی ای که قصد مشاهده سایت شمارا دارااست انتقال دهد .

خصوصیت های یک هدر وبسایت مطلوب :
نامرتب نبوده و بدور از هرگونه استعمال بی راه و روش از متن‌ها باشد . بلکه بایستی به طور کامل هدفمند و بدور ظریف از متن‌ها و شعارهای خویش در تصویر هدر مصرف شود .
از سایز یا این که بعد ها استاندارد مصرف شود بطوری که مخاطب در هر پلتفرمی که تصویر را مشاهده می نماید ، همچنان تصویر برای آن خوانا ، قابل فهم و شعور و جالب باشد .
به پباده سازی گرافیک هدر اهمیت دهید ، اینکه تصویر ابتدایی تارنما شما از یک گرافیک مطلوب ، جالب و موءثر برخوردار باشد . می تواند نقش مهمی را پیرو آنالیز و تلاوت کاغذ اینترنتی شما برای استفاده کننده داشته باشد و مخاطب را برای ادامه و مشاهده دیگر صفحه ها شما ترقیب نماید .
نقش اصلی تصویر هدر :
هدر شاید بیش تر از هر مورد و مورد دیگری بعد از ورود مخاطب به وب سایت شما حائز اهمیت و رده خاصی میباشد . بدلیل اینکه شما از روش header می‌خواهید یوزرها از محتوای ورقه باخبر سازید .

بطور نمونه وقتی که یک تارنما با قضیه پوشاک داشته باشید ، طبیعاتا باید از یک تصویر گرافیکی بی آلایش یا این که پیچیده مربوط به مورد پوشاک به کار گیری و تماشاچی را از محتوا ورقه مطلع سازید . در غیر اینصورت تماشاچی هنگامی با تصویر مناسب و باکیفیت و مربوط به چیزی به‌دنبال آن بوده مواجه نشود ، در نگاه نخستین تاثیر منفی روی آن نهاده و حتی این قابلیت وجود داراست که در به عبارتی نخست شیت اینترنتی بسته یا این که حذف نماید .

تفاوت فی مابین کلمه و واژه هدر ، بنر ، اسلاید در چه است ؟
اسلایدر :
اسلایدر به صورت پیش فرض یک موقعیت نمایشی است ، که در سبک های متعدد و با اعتنا به نوع کد نویسی به اکران تصاویری که در اختیارش قرار می‌دهیم در صفحه های اینترنت می‌پردازند . تعداد اکران آن نامحدود بوده و به دلخواه شما گزینش می‌گردد . صرفا کافی تصاویر را به اسلایدر انتقال داده و آن را در محلی معلوم به اکران در آورید .

بنر :
پباده سازی بنر تماما گوناگون از پباده سازی هدر بوده . بنر جنبه ی تبلیغاتی داشته و در جایی که واژه و کلمه ای به اسم هدر تارنما وجود داراست و وظیفه ی آن معین شده‌است این کلمه و واژه برای آن بی مضمون‌ میباشد . به این دلیل‌که پباده سازی بنر برای تبلیغات اثبات که برای معرفی سرویس ها ، فروش جنس و … در بخش های دیگر گزینه به کارگیری قرار می گیرد و جایگاهی در رمز ورقه یا این که اسلاید ها ندارد . اما که در هدر ها هم می شود به معرفی جنس یا این که معرفی سرویس ها پرداخت خواهد شد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


تگ Header در HTML
تگ header تگی میباشد که با به کارگیری از آن میتوان یک هدر برای یک عنصر یا این که از جمله طراحی سایت در مشهد  برای یک گواهی/برگه ی اینترنت ساخت و ساز نمود.

همونطور که میدونید کلیه (اکثر) تارنما های جانور در اینترنت دارنده یک هدر میباشند، که معمولا در اون هدر بین منو میزارن یا این که لوگوی سایتشونو میزارن یا این که از جمله در بین قسمتی برای کاوش در سایتشون میزارن.

پس بطور کلی میتونیم اینجوری بگیم که ، به بالایی ترین (یا این که از سمت بالا ابتدایی ترین) قسمت از یک تارنما را هدر یا این که header آن سایت می‌گوییم.

از جمله در وب سایت خودم هدرش (header) میشه تصویر پایین :


برای مشاهده در اندازه اساسی روی عکس کلیک نمائید
Free-Learn
نمونه از تگ header در HTML
به دنبال می‌توانید یک نمونه از این تگ را مشاهده فرمائید.

نمونه شماره ۱ : استعمال از تگ header در تگ body – برای ساخت و ساز هدر تارنما

در نمونه تحت از تگ header برای ساخت و ساز هدر (سربرگ وبسایت) و از تگ main برای ساخت قسمت محتوا (بخشی که برای مثال مطالب یا این که پست هامو بزارم توش) و از تگ footer برای ساخت فوتر تارنما به کار گیری کرده ام.


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

 

اینجا میشه هدر سایتم

 

اینجا هم محتوای سایتمو قرار میدم

 

اینجا میشه فوتر سایتم

 

آزمون فرمائید

نمونه شماره ۲ : استعمال از تگ header در تگ article – برای ساخت هدر پست های وبسایت


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

 

 


یادگرفتن گویش html


این مقاله

بوسیله راست گو در 12 فروددین ماه 98 ارسال شده‌است

 


لهجه

html یک لهجه مامان برای پباده سازی صفحه ها اینترنت است. فراگیری این لهجه را میتونی در وبسایت اینجانب بصورت بدون پول ملاحظه کنید.


لهجه

html یک گویش مامان برای پباده سازی صفحه های اینترنت می‌باشد. یادگرفتن این لهجه را میتونی در وبسایت اینجانب بصورت بدون‌پول ملاحظه کنید.

 

آزمون نمایید

Free-Learn
پشتیبانی مرورگرها
در جدول ذیل می‌توانید مشاهده نمائید که آیا مرورگرهای اینترنتی از تگ header در HTML پشتیبانی میکنند یا این که نه.

اسم مرورگر Chrome Firefox Opera Safari IE
پشتیبانی ۶٫۰ ۴٫۰ ۱۱٫۱ ۵٫۰ ۹٫۰
Free-Learn
پشتیبانی از صفات و رویدادهای همگانی
تگ header از صفات همگانی و رویدادهای همگانی در HTML پشتیبانی می نماید.

Free-Learn
نکات و توضیحات
تگ header یک تگ نو/اضافه گردیده در HTML5 می‌باشد.

از یکسری تگ header بصورت هم زمان میتوان در یک ورقه بهره برد و هیچ مشکلی ندارد.

از تگ header نباید باطن تگ footer و تگ address استفاده کرد و همینطور تگ header را نمیتوان داخل تگ header دیگری قرار اعطا کرد.

Free-Learn
اوامر CSS پیش فرض
معمولا مرورگرها تگ header را بصورت پیش فرض با اوامر CSS تحت اکران می‌دهند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


امروزه طراحی وب وردپرس قسمت مهمی از طراحی وب سایت ها را به خویش تخصیص داده میباشد. طراحی سایت در مشهد اساسی و نخستین کسب و عمل اینترنتی را تشکیل می‌دهد به همین برهان ما شاهد پیشرفت در حوزه طراحی وب سایت با وردپرس هستیم.

طراحی وب سایت با وردپرس در یک نگاه
ساخت وب سایت نصیب اساسی و مهم استارت هر نوع کسب و کاری در بستر وب و اینترنت به شمار می رود، به همین برهان شرکت های و اشخاص متفاوت برای جذب کاربر و ارتقا بازدید آغاز به طراحی وب خوشگل می نمایند، چرا‌که ظواهر تارنما در ارتقا بازدید اثر گذار میباشد. اکثری از اشخاص به عارضه ها متفاوت طراحی وب سایت خویش را به متخصصان اپلیکیشن نویس واگذار می نمایند که با مجموع خصوصیت های که‌این فعالیت دارااست یه خرده مالامال هزینه میباشد، اما از سوی دیگر هزینه در نصیب ساخت وب سایت باعث می‌شود تا نام‌و‌نشان تجاری شما معلوم خواهد شد و بهره سرشاری از این روش قسمت شما گردد، براین اساس در صورتی‌که به ساخت سایت وارد نیستید بهتر میباشد عمل را به کسی بسپارید که بتواند فعالیت را به صدق به سرنوشت برساند. امروزه پیشرفت تکنولوژی سبب گردیده تا اشخاص با به کار گیری از تجهیزات امروزی و علم روز بتوانند یک ساخت سایت شل و بی دردسری با استعمال از الگوهای مطلوب داشته باشند. یک کدام از ابزاری که برای ساخت وب سایت به کار گیری میشود وردپرس میباشد. در‌این نوشته‌علمی به سؤالات ذیل جواب خوا‌هیم اعطا کرد.

آیا از روش وردپرس می اقتدار ساخت سایت انجام اعطا کرد؟
طراحی وب سایت با وردپرس به چه شکل میباشد؟
شیوه ساخت سایت با وردپرس چه‌گونه میباشد؟
گزینش قالب از روش وردپرس به چه شکل میباشد؟


ساخت سایت با وردپرس به طور مجانی و مبلغی
وردپرس یک ابزار کاربردی برای بار گذاری محتوا میباشد، در واقع یک ابزار هوشمند برای مدیر سیستم محتوا میباشد که با مقداری علم فنی می قدرت از آن تحت عنوان ابزاری برای طراحی وب به کار گرفت. دقت داشته باشید که پلاگین وردپرس یک پلتفرم بدون پول به شمار می رود به‌این شکل که شما با به کارگیری از این پلتفرم نیاز به پرداخت هیچ سیرتکامل هزینه ای ندارید و این عمل به طور بدون پول انجام میگردد؛ اما دقت داشته باشید که در‌این پلتفرم یکسری قالب به طور پیش فرض و بدون پول در چنگ شما قرار میگیرد که میتوانید از آن‌ها استعمال نمائید و درصورتی که که قالب های لازم باب میل شما نبودند میتوانید از پلاگین ها یا این که قالب های مبلغی منفعت ببرید، برای این خواسته بایستی هزینه ای را پرداخت نمایید تا بتوانید از این قالب ها برای ساخت وب سایت به کارگیری نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

2- ساخت نصیب‌های متفاوت در وردپرس با استعمال از پلاگین‌ها

بعد از سفارشی سازی ظواهر تارنما اتوماتیک به همین جا ختم نشده و حاذق خواهید بود تا هر نوع نصیب دیگری را به وردپرس  طراحی سایت در مشهد برای موردها مختلف اضافه نمایید که در‌این حالت افزونه های وردپرس و یا این که به عبارتی پلاگین وردپرس به شما یاری خواهند کرد. پلاگین وردپرس را می شود به تیتر بسته های قابل انعطاف افزاری کوچکتر در وردپرس در حیث گرفت که با قرارگیری در وردپرس تحت عنوان یک تکمیل کننده کار کرده و با نرم‌افزار‌نویسی خاصی که روی آن‌ها انجام شده میباشد وظیفه خاصی را انجام می دهند.

 

در شرایطی‌که بخواهم با بیان نمونه بدین قضیه اشاره کنم معمولی ترین فعالیت  تولید فرم میباشد. برای ساخت‌و‌ساز فرم در وردپرس موردنیاز میباشد تا از یک پلاگین به کارگیری فرمائید که فی مابین پلاگین های مو جود، پلاگین فرم تماس 7 از محبوبیت بالایی شامل است، بعد از نصب این پلاگین و قرارگیری آن در کنار وردپرس قابلیت ساخت و ساز فرم برای شما آماده شود که میتوانید فرم خویش را با به کار گیری از آن پباده سازی کرده و در صفحه ها خویش از آن ها برای گردآوری داده ها یوزرها به کار گیری فرمائید.

 

پلاگین های وردپرس نیز بصورت بدون‌پول همانند قالب وردپرس دربرگیرنده یک منبع بزرگ می باشند. با کاوش بر پایه ی دسته بندی و فیلترهای آن توانا خواهید بود با مراجعه به صفحه های هر پلاگین به خصوصیت های آن‌ها و کاری که انجام میدهد دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به مخزن پلاگین های وردپرس میتوانید به نشانی wordpress.org/plugins مراجعه‌کنید.

 

3- توابع وردپرس چه می باشد؟

پلاگین‌ها و قالب های وردپرس برای اکران داده ها پویا در وب سایت از توابع وردپرس به کار گیری می‌نمایند. توابع وردپرس چندین کدهای نرم‌افزار نویسی php می‌باشند که از آنان می قدرت برای اکران داده ها پویا در وردپرس بهره مند شد. داده ها پویا به عبارتی اطلاعاتی می باشند که در مقر داده وردپرس قرار دارا‌هستند که مثلا آن‌ها می شود به محتوای نوشته، برچسب نوشته، دسته بندی نوشته و.. اشاره نمود که با قرار دادن تابع وردپرس مربوطه در قالب و یا این که پلاگین وردپرس می اقتدار آنها‌را فراخوانی کرده و در وبسایت و صفحه ها متعدد اکران بخشید. توابع وردپرس به طور پیشفرض در آن قرار دارا‌هستند و افزون بر آن با کدنویسی در قالب وردپرس و پلاگین وردپرس نیز توانا خواهید بود تا مبادرت به تولید توابع جدیدی در وردپرس نمائید. پس عملا نمی قدرت اعلام‌کرد که توابع وردپرس محدود به تعداد خاصی خواهند بود. در پباده سازی قالب و پلاگین وردپرس مورد نیاز میباشد تا با توابع پیشفرض وردپرس به طور بی نقص و جامع آشنا باشید تا در پباده سازی های خویش از آن ها به کارگیری نمائید. با مراجعه به نشانی codex.wordpress.org حاذق خواهید بود تا به تمامی توابع وردپرس دسترسی داشته و از آنان برای پباده سازی هر نوع پلاگین و قالب سفارشی به کار گیری فرمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


 طراحی سایت در مشهد برای آنکه کارآیی و اثر بخشی تارنما فروشگاهی بیشتر خواهد شد بایستی چندین نکات را در آن رعایت کرد. درپی به‌این نکات اصلی پرداخته می­خواهد شد.

علاوه بر بالا بودن امکان­ها و تجهیزات مغازه اینترنتی می بایست فعالیت کردن با آن بسیار بی آلایش و آسوده باشد.

پباده سازی بصری و گرافیکی تارنما فروشگاهی بسیار اساسی میباشد، بایستی از تصاویر کیفیت بالا به کار گرفت البته بایستی توجه کرد که وسعت تصاویری که در وب سایت به فعالیت برده می­خواهد شد، معدود باشد تا از سرعت تارنما کاسته نشود.

مجموع استانداردهای روز جهان را بایستی در طراحی وب سایت فروشگاهی بهره برد تا آیتم اعتنا موتورهای کاوش قرار گیرد.

شیوه­های خرید در ساخت وب سایت فروشگاهی منحصر به فرد
یکی‌از موضوعات مهمی که می بایست در ساخت سایت فروشگاهی منحصر به فرد در حیث گرفت، نحوه معمولی و مطمئن برای خرید میباشد. کمپانی ادیب­گسترعصرنوین مطابق با خواستۀ صاحبکار، طریق خرید را پباده سازی می­نماید ولی بطور تمام دو نوع شیوه برای خرید در سایتهای فروشگاهی وجود داراست.

پرداخت آنلاین: درین شیوه تا زمانیکه مخاطب فاکتور خرید خویش را پرداخت نکند فرآورده برای آن ارسال نمی­خواهد شد. بعضا از صاحبان دکان این طریق را تعیین می­نمایند.

پرداخت موقع تحویل متاع: در‌این طرز مشتری زمانیکه متاع انتخابی خویش را تحویل می­گیرد، پرداخت را انجام می­دهد. بخش اعظمی از یوزرها این شیوه را برای خودداری از کلاهبرداری گزینش می­نمایند. به کار گیری از این نحوه می­تواند نقش به سزایی در جذب مشتری داشته باشد.

 

بها ساخت سایت فروشگاهی منحصربه‌فرد
ارزش طراحی وب فروشگاهی منحصر بسته به تجهیزات و امکان آن و نیز زمان وقتی که برای پباده سازی آن صرف می­گردد بستگی داراست به این ترتیب نمی­قدرت برای آن بها ثابتی درنظر گرفت. البته بطور تمام هزینه­های طراحی وب سایت منحصر بسته به هزینۀ پباده سازی رابط کاربری، کدنویسی، بهینه سازی و با صرفه­سازی وبسایت، هاست و دامنه و سرویس ها و پشتیبانی از آن دارااست. توجه فرمائید که هزینۀ ذیل برای طراحی وب منحصر نشان از کیفیت ذیل آن میباشد، پس لطفاً در‌پی شرکتی نباشید که کمترین ارزش را برای ساخت وب سایت­های خویش ارائه می­دهد. هزینه­ایی که برای طراحی وب خویش می­پردازید به گذر زمان مدت با جذب مشتری و ارتقاء فروش و سودآوری جبران می­خواهد شد، بعداز این بابت نگرانی نداشته باشید. به مزایای طراحی وب سایت فروشگاهی منحصر به فرد خویش تصور کنید که با آن می­توانید مشتریان خویش را در اکثر نقاط مرز و بوم و گهگاه آن سوی مرز پیدا فرمایید و مارک خویش را پرآوازه فرمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


ساخت وب سایت ماهر ارزان چه می‌باشد؟
طراحی سایت
امروزه فعالیت ساخت سایت را هر کسی انجام می‌دهد. به واسطه ی وجود سیستم ها و قالب های فراهم هر کسی میتواند  طراحی سایت در مشهد داعیه نماید طراح وبسایت میباشد. این خوب میباشد یا این که بد؟ هنگامی قرار باشد کسی با یک ماه کار اسم خویش را طراح وبسایت بگذارد بد میباشد البته در حالتی‌که شما بخواهید با کمترین هزینه برای خویش وب سایت پباده سازی نمایید بدک وجود ندارد! در مجموع با وجود سیستم های مهیا اشخاص متعددی روی به صنعت طراحی وب آورده اند و قصد دارا هستند سهمی از بازار را بدست آورند. البته آیا می‌توانند؟

شما تحت عنوان صاحب کار دنبال چی هستی؟ صرفا یک وب سایت؟ آیا برایتان اهمیت ندارد آن وبسایت چه ظواهر و امکاناتی داشته باشد؟ آیا برایتان اصلا مهم نیست این تارنما چقدر قابلیت و امکان جذب استفاده کننده و تبدیل ایشان به مشتری را دارااست؟ همگی ی اینها اصلی میباشد، ولی آیا طراح وب سایت شما اینها را دانسته و رعایت می نماید؟ در اکثر وقت ها متاسفانه جواب نه میباشد. آن‌ها برای شما طراحی وب ماهر ارزان انجام می‌دهند!

ساخت سایت ماهر ارزان ارزش یعنی چه؟
عده ای که زیاد راز حرفه از اینترنت ندارند مدام می‌خواهند با بها های معدود بازار را به دست خویش بگیرند. آنان اشخاصی می باشند که تعدادی روزی میهمان این صنعت میباشند و بعد از آنکه کارشان با مبالغ اندکی که بدست آورند منش زمین‌خورد، کارشان را ول می نمایند و به پیشینه ی پیشین (مهم) خویش برمیگردند.

آن ها داعیه می نمایند که برای شما یک وبسایت ماهر ولی ارزان ارزش پباده سازی می نمایند. در حالی که اکثرشان نمیدانند تارنما ماهر چه می باشد و با چه سه ای نوشته می‌شود!

متاسفانه مطالعه و تحقیق معدود کارفرمایان در قضیه طراحی وب و ولی نبود شرایطی به خواسته گزینش صحیح اجراکننده منجر گردیده اکثر وقت ها کارفرمایان به‌این جور اشخاص در مرحله اولیه مراجعه نمایند و بعداز ناکامی در پروژه دیگر از هر چه وب سایت و طراحه بدشان می‌آید.

برای کسب داده ها بیشتر در امر ارزش طراحی وب کلیک نمایید.

ارزش ساخت وب سایت
در حالی که اختلال تعیین اشتباه بوده، شما می بایست با اعتنا به اهدافتان تعیین و هزینه نمایید.

کمپانی طراحان اینترنت کرج با حامی 8 ساله خویش در مسئله ساخت سایت می‌کوشد شایسته ترین سرویس ها را در این مورد به مشتریان خویش بدهد. خیر و خوبی عمل با شرکتهایی مثل ما این میباشد که شما هرچقدر هم که هزینه نمایید مطمئن میباشید آن هزینه را به دور نخواهید سرازیرشد و تماما بجا هزینه ی شما در پروژه خرج شده‌است. مهم ترین نکته این میباشد که شما به دنبال با یاری سرویس ها دیگر ما مثل seo و تبلیغات اینترنتی فیض طراحی وب خویش را میگیرید.

یکی از دیگر از دلایلی که سبب ساز می گردد مخاطبان مارا تعیین نمایند پشتیبانی میباشد. وب سایت یک اپلیکیشن میباشد و در‌حالتی که پشتیبانی نشود یک سنت هم نمی ارزد.

طراحان اینترنت کرج با ارائه سرویس ها پشتیبانی وبسایت می‌کوشد مدام مشتریان خویش را راضی نگه داراست.

امیدوارم با قرائت این نوشته‌ی‌علمی ادراک شایسته ترین نسبت به ساخت سایت ارزان ماهر پیدا فرمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


کسی وجود ندارد که امروزه اهمیت وب سایت خوب را دست کم بگیرد. ولی داشتن یک وبسایت خوب به چه شکل ممکن میباشد؟ پباده سازی یک وب سایت خوب چه می‌باشد و چه طور این فرمان محقق می‌شود. عملکرد شما می بایست این باشد که با فناوری های نو طراحی سایت در مشهد  با خصوصیت های مناسب برای موتور های کاوش و یوزرها پباده سازی نمائید . در پایین قصد داریم 13 ویژگی یک وب سایت خوب را برای شما لیست کنیم تا بکمک آن بتوانید ساینی مطلوب برای خویش دست و پا فرمائید.

اهمیت محتوا برای یک وبسایت خوب
پیشنهاد می شود که محتوایمان را از پستوی وب سایت در بیاوریم و همانند یک منوی خوب سرآشپز ماهر، در دسترس مخاطب و در برگه اصلی تارنما بگذاریم. رعایت همین نکته کوچک امداد می کند که بازدیدکننده مستمر شما به راحتی با یک نگاه میتواند بفهمد کدام بخش ها به تازگی آپدیت گردیده و سریع می رود راز اصل مقاله.
در لحاظ داشته باشید که محتوای وبسایت خوب می بایست بخوبی باصرفه‌سازی گردیده و آپ دیت باشد. ناگفته پیداست که محتوا فقط به معنای نوشتار وجود ندارد بلکه علاوه بر متن مشتمل بر صوت، ویدیو، عکس، پوستر، اینفوگرافیک و بقیه پوشه‌ها نیز می باشد

 

ظواهر یک سایت خوب
زمانی کسی وارد وب سایت شما می‌شود او‌لین موضوعی که لحاظ انها را به خویش جلب می نماید صورت ظاهری تارنما شماست. نادر هستد افرادی که صرفا محتوا برایشان مهم باشد و پس از محتوا سراغ صورت ظاهری بروند خیلی معدود.
وب سایت بایستی دارنده هارمونی در رنگ‌ها و تیتر خوانا و دسترسی شل به تمام محتوا‌ها و چند گرافیک باشد. به کارگیری از فونت‌های مطلوب و عدم به کارگیری از تعداد متعددی از فونت‌های بی ربط ظاهرا وبسایت تاثیر بسزایی دارااست. رنگهایی با کنتراست ذیل تحت عنوان دور نما برای وبسایت پیشنهاد می گردد. وجود تصاویر معدود حجم و دیدنی میتواند دوره حضور مخاطب را در تارنما بالا چیره شود و از این لحاظ از اهمیت بسزایی شامل است. هم چنین لوگوی شما معرف تارنما شماست. وبسایت سوای لوگو مضمون‌ ندارد چون لوگوی وب سایت تحت عنوان آدرس از وب سایت شما در کلیه جا خواهد بود و مدام هنگامی که یک بازدید کننده لوگوی شمارا در سایتی دیگر میبیند وب سایت شمارا به خاطر می‌آورد. لوگوی پباده سازی گردیده برای شما بایستی دارنده یک توشه معنای مختص مربوط به زمینه تارنما شما باشد.

بطور کلی وجود گرافیک مطلوب در تارنما از سایر خصوصیت های یک وب سایت خوب به حساب می آید. در گرافیک وبسایت نبایستی از رنگ های زننده یا این که نا مرتب استفاده نمود.رنک بکگراند باید با رنگ متن کامال در ناهمخوانی باشد.بهتر میباشد در گرافیک تارنما فقط از 3 رنگ اصلی استعمال کنیم.

همینطور بایستی بدانید که سایت هایی که به خیر پباده سازی نشده باشند مشکلاتی از قبیل:

عدم داشتن معیارهایی برای گوگل فرندلی بود وب سایت
نرخ خروج بالای یوزرها
مقطع عصر خیلی کوتاه یوزرها در وب سایت
عدم بازدید یوزرها از برگه‌های متعدد وب سایت
و…


باصرفه‌سازی و سئوی خوب برای یک وب سایت
در امر seo حرف بسیار شده‌است . محتوای وب سایت بایستی درباره‌ی یک مورد مختص باشد و در مسافت وقتی مشخص بروزرسانی شود تعالی مشتریان خویش را از دست خواهد اعطا کرد.ابدا از روشهای فریبنده برای بهینه سازی وب سایت به کارگیری نکنید!

پیشنهاد ما به شما این میباشد که از سه راه و روش طلایی مشهور seo به کارگیری فرمایید: رعایت اصول کدنویسی، ایجاد محتوای اثرگذار، و تبادل لینک و پیوند.

در سئو وب سایت از مورد ها تحت جلوگیری فرمائید:

استعمال بیشتراز حد کلمه ها کلیدی
پیوند های شکسته
اسکن کردن مطالب
محتوای تکراری
ترازو حجم کاغذ اولیه وبسایت

امروزه شاهد رویش روزافزون حجم صفحه های اینترنت هستیم. با فراتر رفتن کیفیت محتوای ارائه گردیده، سالانه حجم میانگین صفحه ها اینترنت ارتقا می یابد. همانگونه که احتملا می دانید یک تارنما خوب می بایست در کمتر از سه ثانیه با سرعت ۲۵۶ وب مالامال سرعت بار گذاری شود . با ارتقاء دوره لطمه آن متوجه بازدید کنندگانی می‌شود که با وب‌های عادی وارد وبسایت شما می گردند، با این اکانت ساخت وب سایت خوب می بایست تا حد قابلیت و امکان بی آلایش و سبک صورت پذیرد. درخصوص گرافیک تارنما بایستی بیان کنم که استعمال از پوشه‌های پیکان و تصاویر گرافیکی حجیم اصلا پیشنهاد نمیشود. هم چنین می بایست کلمه ها کوتاه مشخصی برای تولید ها، با محتوای نادر و موءثر در حیث گرفته گردیده و به خریداران این قابلیت داده شود که با فشار دکمه منوی روی آنان، به توضیحات و گرافیک بیشتری دست یابند. گوگل نیز اعتنا ویژه ای به تارنما های با سرعت بالا داراست. می توانید از این پیوند سرعت وبسایت خویش را مشاهده کنید .

با استعمال از ابزارهای بدون‌پول ذیل می توانید حجم صفحه ها وب سایت خویش را باز بینی فرمائید.

GTmetrix
Google PageSpeed Insights
YSlow
Pingdom



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


طراحی وب سازمانی در دنیای امروز کاربرانی که تولیدها و سرویس ها موردنیاز خویش را در وب و مغازه های اینترنتی کاوش می نمایند در هم اکنون ارتقاء می‌باشند. پس باتوجه به‌این وضعیت ساخت وب سایت برای سازمان ها و کمپانی هایی که سرویس ها و محصولاتی را ارائه می دهند امری ضروری و واجب به حساب میآید. طراحی سایت در مشهد دنیای مجازی امروزه آنقدر جای خویش را در بین مردم گشوده نموده است که سازمان‌ها و شرکتهای وسیع دولتی نیز با طراحی وب وارد این عالم گردیده اند.

این وب سایت ها بایستی خصوصیت هایی داشته باشد تا هر سایتی در حوزه کسب و فعالیت خویش بتواند مفید کار کرده و شایسته ترین برخورد را اخذ نماید. گروه راشن درین حوزه می تواند یارای شما باشد.

ساخت وب سایت سازمانی، در واقعیت ارتباطی فی مابین سازمان، مدیران سازمان که اکثر وقت ها به عبارتی مدیران وب سایت اند و یوزرها وب سایت میباشد. انگیزه طراحی وب سازمانی در واقع این میباشد که داده ها را مدیر کرده و آنان‌را بوسیله سازمان ساماندهی کنیم که در غایت سبب به افزایش عملکرد سازمان میشود.

طراحی وب سازمانی و گونه های آن :
۱. داینامیک : شیوه عمل با تارنما های داینامیک به طوری میباشد که مدیریت تارنما به همگی محتویات تارنما و پنل پیکربندی دسترسی داشته و می تواند تغییرات لازم را در آن ها اعمال نماید.
۲. استاتیک : طرز فعالیت با تارنما های استاتیک به طوری میباشد که رئیس وبسایت هیچ سیرتکامل دسترسی به محتویات وبسایت و پنل پیکربندی نداشته و برای انجام هرگونه تغییراتی می بایست با گروه راشن که کمپانی ساخت وب سایت آن است تماس گیرند.

تارنما سازمانی و تجهیزات آن :
۱. خبر ها و داده ها مرتبط با سازمان
۲. قابلیت و امکان کاوش درسایت برای سرویس ها سازمان
۳. فهرستی از سرویس ها سازمان و موضوعات مطرح گردیده در جلسات، اتفاق افتاد ها و …

برای چه ارگان هایی مطلوب میباشد :
• ساخت وب سایت سازمانی برای اداره ها دولتی و محرمانه
• طراحی وب وزارتخانه ها
• طراحی وب سایت شهرداری ها
• طراحی وب شرکت های و نهاد های مردم نهاد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در پی به تفاوت UX و UI میپردازیم که عبارتند از:

 

صراحت دارد که UI تحت گروه UX می‌باشد ولی چهت نیل به انگیزه و سود مناسب وب سایت از UX استعمال می گردد.

برای اینکه تاثیر گذاری وبسایت UX بالا باشد UI و به کارگیری از آن ضرورت دارااست چون فارغ از وجود پباده سازی  طراحی سایت در مشهد UX وبسایت ظاهری خوشگل و خیرکننده دارااست. البته همت آن ضعیف خواهد بود.

برای داشتن پباده سازی UX توجه و دقت به مفاهیم روانشناسی اهمیت داراست. ولی در پباده سازی UI می اقتدار از ابزارهایی مثل کلیپ، تصویر و… بهره مند شد.

پباده سازی UI ذوق ای میباشد و بسته به ذوق و سلیقه وبسایت پباده سازی می‌شود. در حالتی که در صورتی بخواهیم وب سایت با اصول پباده سازی UX داشته باشیم بایستی به مراد یوزرها و نیازهای آن ها دقت و اعتنا کنیم.

توجه فرمایید ux حتی ممکن میباشد در به کار گیری استفاده کننده در شب و روز نیز تفاوت قائل شود، خیر از بابت شدت روشنایی که به ui مربوط میباشد ، بلکه از بابت گونه تقاضای استفاده کننده که ممکن میباشد کاربرها مثلا در یک وبسایت فروشگاهی (منحصر یک سرزمین یگانه به عنوان مثال کشور‌ایران) شب ها پیرو چند تولید ها باشند و در ساعت‌ها کاری پیرو محصول ها دیگر باشند.

 

اصطلاحات بهینه سازی UI و UX به هم مرتبطن. هر یک به تنهایی و سوای در لحاظ دریافت کردن دیگری نمیتواند وجود داشته باشد برای همین اگه بخواهید seo تارنما شما به برد دست پیدا نماید می بایست از این دو تا بطور هماهنگ به کارگیری نمایید.

 

 

 

اهمیت رابط کاربری و تجربه کاربری برای کسب و امور در چه چیزی است؟

هر کسب و کاری به کالا، سایت یا این که نرم افزار نیاز دارااست تا در بازار خودش را معرفی نماید و به مشتریان خویش داده ها لازم را بدهد. کمپانی‌های وسیع برای رابط کاربری و تجربه کاربری هزینه متعددی پرداخت مینمایند، زیرا به تجربه دریافته‌اند که UI مانند قلابی میباشد که مخاطب را به سمت خویش میکشد.

 

وبسایت‌هایی که UI نیکی ندارند، در به عبارتی بدو ورود استفاده کننده، مشتری را از دست می دهند. هرچقدر هم که ایجاد محتوای فن‌ای انجام دهید، در حالتی که رابط کاربری نیکی نداشته باشید، کسی در وب سایت شما نمی‌ماند و ترافیک تارنما شما ارتقاء پیدا نمی‌نماید. گوگل این اخلاق یوزرها را تشخیص می دهد و برای شما امتیاز منفی در حیث می گیرد.

 

هنگامی که تجربه کاربری و رابط کاربری نیکی دارید، یعنی محتوا یا این که سرویس ها را در صحیح‌ترین صورت ممکن و به شایسته ترین طریق ارائه می کنید؛ بدین ترتیب مشتریان خویش را روز آپدیت ارتقا می‌دهید.

 

انگیزه همه کسب و امور این میباشد که به فروش بیش تر دست پیدا نمایند و مشتریان خویش را ارتقا دهند. کسب و کارهایی که اخیرا فعالیت خویش را آغاز کرده‌اند، بایستی به تجربه کاربری و رابط کاربری اهمیت بیشتری بدهند؛ چون هر استفاده کننده قادر است مشتری بالقوه برای کسب و فعالیت آنها باشد.

 
 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


یکی مواقعی که همواره یوزرها وردپرس در‌پی اون میباشند شیوه انتقال پردپرس از لوکال هاست زمپ xampp به هاست سی پنل هستش که با به کارگیری از اون توانا خواهند بود تا سایتی که در دور و بر لوکال هاست پباده سازی کردند را به هاست آنلاین که با به کارگیری از در دست گرفتن پنل سی پنل طراحی سایت در مشهد به کارگیری میشه منتقل نمایند. پسش از این به شیوه نصب وردپرس در xampp پرداختم که با استعمال از اون میتونید تا سیستم کامپیوتری خودتون را صحیح شبیه یک هاست آیتم به کارگیری قرار داده و مبادرت به نصب وردپرس روی آن فرمایید. پس از اینکه وردپرس را نصب کردید و همه شغل های مرتبط با طراحی وب در اطراف لوکال هاست xampp پایانی شد قدرتمند خواهید بود تا نسبت به انتقال وردپرس از زمپ به هاست سی پنل مبادرت فرمائید.

درین فراگیری از مقر علم صاحب خانه‌فا قصد دارم تا به انتقال وردپرس از لوکال هاست xampp به هاست سی پنل بپردازم که با به کار گیری از این فراگیری توانا خواهید بود تا وب سایت پباده سازی گردیده خودتون در دور و اطراف لوکال هاست xampp را به هاست سی پنل منتقل فرمائید. پس تا پایان یار و همدم باشید.

انتقال وردپرس از لوکال هاست زمپ xampp به هاست سی پنل
حال که وب سایت شما در دور و اطراف لوکال هاست xampp به طور بدون نقص و سوای عیب و ایرادی مهیا گردیده میتونید با انتقال اون به هاست سی پنل دیگه به طور رسمی کسب و عمل خودتون را فعال سازی فرمائید و سایتتون را بالا بیارید. در‌این مرحله میتونید تا وبسایت درست شده را از فضا لوکال هاست زمپ به فضا هاست سی پنل منتقل نمایید. اکنون که تصمیم گرفتید از لوکال هاست که حکم یک دنیای مجازی را برای شما داره به هاست و دنیای حقیقی وواقعی یک تارنما کوچ نمایید چند امور می‌باشند که می بایست قدم به قدم اونها را انجام به‌این تا سایتتون سوای اختلال بر روی هاست اجرا بشه و بی نقص اکران داده بشه. مراحلی که درپی براتون تشریح میشه برای قرار دادن وردپرس بر روی هاست سی پنل هستش، و شما بایستی فرایند رو مسلما به ترتیب و با اعتنا انجام بدید تا مشکلی در انتقال وب سایت پیش نیاد. در شرایط کلی شما به طی کردن روند تحت برای انتقال وب سایت از لوکال هاست زمپ به سی پنل احتیاج خواهید داشت که عبارتند از:

خروجی به دست آوردن از فایلهای وردپرس جانور در لوکال هاست
آپلود فایلهای وردپرس در پوشه منیجر هاست سی پنل
خروجی به دست آوردن از دیتابیس در لوکال هاست xampp
تولید مقر داده تازه در دیتابیس هاست سی پنل
باطن ریزی دیتابیس در هاست سی پنل که در لوکال هاست(xampp) از اون خروجی گرفتید
اتصال دیتابیس به فایلهای وردپرس از روش بازنویسی پوشه wp-config.php
به‌روزرسانی نشانی وبسایت و اصلاح آن ها در phpmyadmin
بعداز طی قدم به قدم این مراجل شما میتونید تا به راحتی در پهنا بازه دوره کوتاهی تارنما وردپرس خودتونو که در لوکال هاست xampp پباده سازی کردید به هاست سی پنل منتقل فرمایید.

مرحله اولیه: خروجی به چنگ آوردن از فولدر‌های وردپرس در لوکال هاست xampp
پیشین از هرکاری لازمه تا یک خروجی با فرمت zip. از فایلهای جان دار در وردپرس که در لوکال هاست xampp قرار داره تنظیم نمایید، به این ترتیب برای این عمل نخست لازمه تا از همگی پوشه های جان دار در فایل‌ای که وردپرس در اون نصب می‌باشد یک فولدر فشرده تهیه و تنظیم فرمائید. قبلی از هر کاری برنامه xampp را اجرا نمائید و شروع لوکال هاست رو بزنید تا بعداز پر‌نور شدن بتونید به دور و بر phpmyadmin و آپاچی و.. دسترسی داشته باشید. آن گاه شبیه تصویر تحت به مسیر C:\\xampp\\htdocs\\mizbanfa مراجعه می کنیم. در اینجا زیرا اینجانب در فراگیری یادگرفتن نصب وردپرس روی لوکال هاست xampp مبادرت به نصب وردپرس در فایل ای به اسم mizbanfa کردم لازمه تا بدین مسیر برم، به این ترتیب ممکنه تا اسم‌هایی که درین فراگیری می‌بینید با اون چیزی که در سیستم شما وجود داره گوناگون باشه، پس به صورت کلی برای خروجی به دست آوردن از فایلهای وردپرس نخست بایستی به مسیری که در فولدر htdocs برنامه زمپ اون رو نصب کردید مراجعه کرده و یک خروجی از اون شبیه تصویر پایین تنظیم نمائید.

 

همونطور که در تصویر مشاهده می کنید در آغاز همگی فایلها رو گزینش نمائید و آنگاه با راست کلیک کردن و به ترتیب رفتن به منوی Send to> Compressed یک پوشه خروجی از اون با فرمت zip. تنظیم کرده و بسته به حجم فایلهای وردپرس مدتی در انتظار بمونید تا پوشه متبوع ساخته شود. بعداز ساخته شدن پوشه در اینجا اینجانب از اسم mizbanfa-backup.zip برای پوشه خروجیم استعمال می کنم که شما هم سازه به تعیین خودتون میتونید از یک اسم دلخواه به کار گیری نمائید.

مرحله دوم: انتقال فولدر‌ها به هاست سی پنل
در‌این مرحله می بایست فولدر خروجی گرفته گردیده که با اسم mizbanfa-backup.zip است و مشتمل بر همگی فایلهای مو جود و موردنیاز وردپرس می باشد را در هاست خریداری گردیده آپلود کنم. براین اساس وارد هاست سی پنل گردیده و آیتم File Manager که در در دست گرفتن پنل هاست می باشد را گزینش می کنم.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()