نوشته شده توسط : علی پور

چرا ساخت وب سایت با وردپرس در بین عموم دوستداشتنی شد؟

۳- واهمه تلف کردن

عموم می‌ترسند آنچه را که دوست دارا‌هستند از دست بدهند. این زمینه در تمامی‌ی اشخاص وجود دارااست. طراحی سایت در مشهد   عموم مدام می‌ترسند زمان به اشتراک گذاشتن لحظات خویش را به دیگرافراد از دست‌بدهند. و به همین ادله میباشد که بطور تروتمیز حالت خویش را در کانال‌های اجتماعی بروزرسانی می‌نمایند.

 

همینطور عموم می‌ترسند مجال دیدن شرایط (Status) دیگرافراد را از دست بدهند، بدین ترتیب بطور تروتمیز کانال‌های اجتماعی خویش را تحلیل می‌نمایند.

 

واهمه از دست‌دادن، عموم را ترغیب به مبادرت می‌نماید. این فعالیت به اشخاص علت میدهد تا پیش از اینکه متاع تماما فروخته گردد، آن را خریداری نمایند.

 

 

تصویر جنس و تعداد ما‌نده از آن

۴- ساخت و ساز علت با کار متقابل

عموم در قبال اخذ سرویس ها مجانی به شما اعتماد می‌نمایند و داده ها خویش را در مشت شما قرار میدهند. این روز ها عموم از به اشتراک گذاشتن داده ها فردی خویش می‌ترسند.

 

درصورتی که به ما اعتماد نکنند، تبدیل بازدیدکننده به هر که برای تثبیت‌اسم در اینترنت‌وب سایت شما درخواست میدهد بسیار نقص‌ میشود. پیش از اینکه از کاربرانتان چیزی بخواهید، خدمتی را به آن‌ها ارائه دهید.

 

ارائه کتاب، گزارش و جایزه مجانی مثال‌هایی از ساخت و ساز علت در یوزرها میباشد.

 

 

تصویر سئو و پیوند نام نویسی فراگیری بدون‌پول

۵- سنجیده جلوه دادن در پباده سازی

عموم مبنی بر شعور و شم‌شان تعیین می‌نمایند.

 

 

تصویر کیک وسیع و کوچک در زمینه ی پباده سازی سنجیده

نمونه: دقت داشته باشید که مشتریان رغبت دارا‌هستند مورد SMALL را گزینش نمایند (به جهت اینکه ارزان خیس میباشد) و شما دوست دارید جنس LARGE را تبلیغ نمایید تا فروش بیشتری داشته باشد. به همین عامل بایستی آیتم‌ی دیگری را اضافه نمایید که یه خرده کمتر از LARGE میباشد.

 

 

تصویر کیک پهناور، کوچک و میانگین در پباده سازی سنجیده جلوه دادن

اینک مشتریان رغبت دارا‌هستند آیتم MEDIUM را گزینش نمایند (زیرا این گزینش برای آن ها مطمئن‌خیس میباشد). البته آنان متوجه گردیده‌اند که آیتم LARGE تنها یک‌سری دلار بیشتر از MEDIUM میباشد. به این ترتیب، آن ها تصمیم می گیرند آیتم LARGE را گزینش نمایند.

 

۶- عدم بضاعت و توان در تصمیم‌گیری

در صورتی‌که مورد‌های متعددی وجود داشته باشد، عموم در تصمیم‌گیری در گیر سردرگمی میگردند. در‌حالتی که یوزرها با وسعت متعددی از گزینش‌ها رو‌به‌رو شوند، در گیر نوعی پارادوکس میگردند و این منجر تولید گیجی و سردرگمی در آنان گردیده، در سود محل را سوراخ می‌نمایند. به این ترتیب پایین آمدن تعداد گزینش‌ها به یوزرها یاری می‌نماید گزینش سریع‌تری داشته باشند و جای را سوراخ نکنند.

 

 

خیل عظیم فرآورده و عدم توان در تصمیم گیری

۷- اجرو پاداش‌های متناوب

عموم اجرو پاداش‌های گوناگون و متنوع را دوست دارا‌هستند. اجرو پاداش دادن به یوزرها بصورت اثبات و متغیر، به مخاطب علت میدهد که به تعامل با کسب‌و‌‌‌‌فعالیت شما ادامه داده و خرید بیشتری انجام دهد. همینطور درگیرکردن استفاده کننده با طرز های درگیر‌کننده مانند گیمیفیکیشن تاثیرگذار‌خیس میباشد.

 

 

تصویر اجرو پاداش یک فرآورده

فیض‌گیری:

همگی این نکات روانشناسی‌ در هر پروژه‌ای که روی آن عمل میکنید قابل به کارگیری وجود ندارد. این موردها بایستی بر طبق متن‌، یوزرها غرض و ماهیت متاع به شکلی خردمندانه به کارگیری شوند. برخی اوقات به کارگیری بیش تر از حد از این نحوه‌ها منجر القای حس فریب‌خوردگی در مخاطب می‌گردد و متاع را به سمت فساد می‌کشاند. هنگامی شما در طول پباده سازی جنس، سبک‌های خیالی را در لحاظ میگیرید، میتوانید با پیروزی کاری نمائید که کاربرانتان وادار به به کارگیری از مال شما شوند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

یکی از عناصر اصلی یک محصول موفق ، ایجاد نمایشگرهای موثر ، کارآمد و از نظر بصری است. طراحی سایت در مشهد برای تولید چنین نمایشگرهای با کیفیت بالا ، چه از نوع گرافیکی (مثلاً وب سایت ها) و چه از نوع ملموس (مثلاً کنترل از راه دور) ، درک بینایی انسان همراه با دانش ادراک بصری لازم است. با مشاهده ، تحقیق و شناسایی نمونه هایی از توانایی های ادراکی خود ، می توانیم محصولات را با توجه به این خصوصیات یکپارچه طراحی کنیم. به منظور گسترش چنین مهارت هایی در دنیای طراحی تعامل ، ما "روانشناسی گشتالت و طراحی وب: راهنمای نهایی" را توسعه داده ایم.

روانشناسی گشتالت نظریه ای از ذهن است که در تعدادی از جنبه های مختلف فکر ، عمل و ادراک انسان به کار رفته است. به طور خاص ، نظریه پردازان و محققان گشتالت تلاش می کنند ادراک بصری را از نظر نحوه سازماندهی فرآیندهای اساسی و چگونگی کمک به ما در درک جهان درک کنند. سازماندهی این فرایندهای شناختی برای درک ما از چگونگی تفسیر جریان مداوم اطلاعات بصری که به چشمان ما وارد می شود و چگونگی تبدیل شدن آنها به یک نمایش منسجم ، معنی دار و قابل استفاده از جهان ، مهم است. در طول بیست سال گذشته ، کار روانشناسان گشتالت توسط طراحان تعامل و سایر متخصصان دخیل در تولید محصولات برای کاربران انسانی پذیرفته شده است.

در این دوره ، ما بهترین منابع موجود در مورد روانشناسی گشتالت و ادراک دیداری را گردآوری و تلفیق کرده ایم. برای کمک به شما در درک اینکه چگونه می توانید روانشناسی گشتالت را در طراحی وب به کار ببرید ، نمونه های مختلفی را از طرح های موجود ارائه داده ایم. اینها توجه دقیق را به خصوصیات ، عجیب و غریب و ویژگی های ادراک بصری جلب می کنند. علاوه بر این ، آنها در مورد چگونگی سازگاری این موارد و در موارد مختلف مورد بهره برداری قرار می گیرند تا از اهداف کاربر یا طراح یا مشتری پشتیبانی کنند.

استفاده از تفکر گشتالت برای طراحی ، بینش و روش های جدیدی برای نزدیک شدن به مشکلات و چالش ها به ما ارائه می دهد. با تقویت ذهنیت خود در بسیاری از روش های سازماندهی اطلاعات بصری ، می توانیم طرح های خود را برای همه کاربران بهبود بخشیم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


فکر کنید که میخواهید یک فن تحصیلی گزینش نمائید. برای این عمل شما صرفا به اسم کالج دقت میکنید. طراحی سایت در مشهد بعد از یک سری سال متوجه می‌ گردید که از به عبارتی در آغاز گام اشتباهی برداشته اید و مدت خویش را ازدست‌ داده‌ اید؛ طراحی وب سایت هم همین میباشد. ممکن میباشد بعداز چندین سال متوجه گردید که سرمایه ‌تان را مکان اشتباهی خرج کرده‌ اید. بنابر این بهتر میباشد قبل از انجام کاری به‌این مهمی مشورت کردن فرمایید.

با دقت به پیشرفت دانش و تکنولوژی ساخت سایت ‌وبسایت یکی اصلی‌ ترین و ضروری‌ ترین نیاز های هر کسب ‌و کاری میباشد. پیشنهاد می‌ خواهد شد از به عبارتی اولِ عمل از سرویس ها مشورت طراحی وب سایت یک تاکسی تبلیغاتی دارای اعتبار به کارگیری فرمائید.

با دقت به رده تارنما در دنیای امروز، گروه آران سرویس ها ویژه ‌ای در این مورد ارائه می ‌دهد. در پی شمارا با سرویس ها و ضرورت مشورت کردن طراحی وب سایت بیشتر آشنا می‌ کنیم. یار و همدم با ما باشید.

صرفه جویی در حین و هزینه ساخت سایت
یکی‌از اصلی ‌ترین مزایای مشورت ساخت سایت صرفه‌ جویی در هزینه‌ ها و بازه زمانی میباشد. از جمله فکر کنید شما اینترنت‌ وبسایت خویش را خط مش ‌اندازی می‌ فرمایید و بعداز مدتی متوجه می ‌گردید که ساختار کلی اینترنت‌ وبسایت نمی‌ تواند نیازهای شما و کسب‌ و کارتان را رفع نماید.

در غایت ناچار می‌ گردید هزینه دیگری برای تغییر و تحول اینترنت ‌وبسایت خویش بپردازید. علاوه بر این برهه زمانی شما تلف شده‌است.

کاهش ایرادات
ما یحتاج میباشد قبل از راه اندازی وبسایت به‌خیر با همگی جوانب فعالیت شناخت داشته باشید. به عنوان مثال بایستی بدانید که چه‌گونه می‌قدرت آمار وبسایت را نظارت کرد. با اطلاع از این مورد میتوانید پست‌ها و مقاله ها هدفمندانه‌تری درج نمایید.

با منفعت‌مندی از مشورت طراحی وب، از خطاها احتمالی پیشگیری نمایید. به عنوان مثال یک کسب‌وکار در حوزه معماری دارید و یک تارنما شرکتی پباده سازی می‌کنید.

یک مشاور طراحی وب سایت از به عبارتی نخست آینده‌ی کسب‌وکار شما در دنیای اینترنت را می‌بیند و نیازهای شمارا کشف می‌نماید.

انتخاب هدف ها
شاید تعجب نمائید البته یکی‌از مهمترین سرویس ها مشورت گزینش هدف ها اینترنت‌وبسایت میباشد. از جمله بعضی تنهاً می خواهند تولیدها خویش را به اکران بگذارند فارغ از اینکه تجهیزات فروش اینترنتی را آماده نمایند.

یک گرد هم آیی مشورت کردن به شما می گوید که از جمله بهتر میباشد یک دکان اینترنتی به مکان یک اینترنت‌وبسایت عادی داشته باشید.

منفعت‌مندی از مشورت کردن طراحی وب سایت آن هم به طور بدون پول به طور کاملً موءثر و اثر نصیب میباشد. در‌این در میان مجموعه مشورت کردن آران سرویس ها پایین را در حین جلسات مشورت کردن طراحی وب سایت ارائه می دهند.

معرفی خدمت میزبانی اینترنت مطلوب
ارائه پیشنهادهایی برای دامنه اینترنت‌ تارنما
معرفی نحوه‌ های گوناگون بازاریابی از روش وبسایت
توضیحات جامع درباره با قسمت‌ها و تجهیزات اینترنت‌ وب سایت
مشورت درباره با بهبود درجه وبسایت در موتورهای کاوش
اکران گونه های گوناگون اینترنت‌ وبسایت و شناخت با طرز ‌های ارائه جنس و سرویس ها
بخش اعظمی از اشخاص به جهت هزینه‌ های مشورت ساخت وب سایت‌ وب سایت، آن را در حق تقدم فعالیت خویش قرار نمی‌ دهند. گروه آران این سرویس ها را به طور مجانی ارائه می‌ دهد تا بتوانید آینده روشنی بری کسب‌ و عمل خویش رقم بزنید.

امروزه قابلیت و امکان منش‌ اندازی هر سایتی وجود دارااست که توسط آن تولیدها و سرویس ها خویش را فروش یا این که عرضه کرد. فرقی نمی‌ نماید که کمپانی بزرگی داشته باشید و یا این که یک کسب‌ و عمل کوچک، توسط اینترنت‌ وب سایت می ‌توانید فی مابین ‌المللی گردید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


با اعتنا به بسط به کارگیری از وب در دنیای امروز رقابت بین ساخت سایت‌ های کسب و فعالیت های دیجیتال مارکتینگ  طراحی سایت به شدت بالا گرفته میباشد. صاحبان این وبسایت‌ها علاوه بر مطالب جالب و اثرگذار در ادامه زیبایی و شکیل بودن صفحه ها وب سایت نیز میباشند. او‌لین چیزی که هر استفاده کننده به‌ محض ورود به وب سایت با آن رو به‌ رو میشود رابط کاربری آن میباشد. در‌حالتی که در‌این قسمت از وب سایت از رنگ‌های نامناسبی مستعمل باشد یا این که مخلوط‌ بندی محل قرارگیری المان‌های وبسایت نامناسب باشد، بی شک برخورد مخاطب بستن وب سایت و ادامه جست‌ و جو میباشد. فرقی نمی‌نماید که مطالب وبسایت چقدر موءثر و بدون نقص باشد، چنانچه وبسایت شما از پباده سازی بصری قابل قبولی برخوردار نباشد کلیه چیز به ضرر و زیان شما کل گردد.

 

 

این نوشته ی علمی میتواند برای تمامی کارفرماهایی که قصد پیشنهاد یک وب سایت نو را دارا هستند یا این که می خواهند تغییرات وسیعی در وب سایت فعلی خویش ساخت نمایند تا با بمب مخاطبین روبه‌رو شوند اثرگذار باشد. کارفرمایان با قرائت این نوشته‌ی علمی متوجه می شوند که وجود چه المان‌هایی در وبسایت موثر بوده و کاربر را جذب می‌نماید. به‌علاوه دور اندیشی شما از این مطالب به‌تیتر صاحب کار منجر میشود گروه پباده سازی فعالیت را دورازشوخی‌خیس گرفته و شایسته ترین اشخاص خویش را سرکار بگذارند.

در شرایطی که خودتان از طراحان وبسایت‌های اینترنتی میباشید، با تلاوت این نوشته‌ی علمی می توانید تارنما‌هایی منحصر به فرد و جالب را پباده سازی نمایید. به‌کارگیری ترفندهای به‌روز در طراحی وب شمارا در سکو‌های بالاتری قرار خواهد بخشید و مشتریانی بیشتری را به‌سوی شما خواهد کشاند. در صورتیکه پیرو ساخت و ساز تحول در کسب‌وکار خویش می‌باشید تا آخر این نوشته‌ی‌علمی با ما هم پا باشید.

چرا ترفندهای طراحی وب اصلی میباشد؟
پیش از این به اهمیت این قضیه برای رونق کسب‌وکارتان اشاره کردیم. البته مواقعی میباشد که می بایست قبل از آغاز به عمل یا این که توصیه یک تارنما نو مدنظر داشته باشید. کمپانی‌های متعددی می باشند که طراحی وب انجام میدهند. ولی کلیه آنها چیره به به چنگ آوردن پروژه‌های گسترده مثل ساخت سایت خزانه‌ها و اداره ها وسیع، سوله‌های و اشخاص مشهور نمی شوند. سر پیروزی این مجموعه‌ها در به‌روز بودن و رشته‌ای بودن میباشد.

با اعتنا به اینکه ساخت وب سایت یک کسب‌وکار در میان‌المللی میباشد، رشته‌ای بودن صحبت نخستین را می‌زند. درصورتی که در گروه خویش کسی را دارید که به یک گویش فرنگی مسلط میباشد و قادر است اعتنا اشخاص را جلب نماید، یکی‌از اساسی‌ترین ردیف‌های برد را مبنا‌گذاری کرده‌اید. ولی اصلی‌خیس از کلیه این‌ها داشتن مثال شغل های پیروز میباشد. در حالتی که توانستید یک مشتری را به رای زنی راضی فرمایید، مثال شغل های جالب مطلقا او‌را پای قرارداد خواهد کشانید. استعمال از المان‌های به‌روز و زیبایی بصری، یک رزومه پربار برای شما خواهد تولید. در پی این نوشته‌علمی تنی چند از برگزیدگان المان‌های طراحی وب را به شما معرفی میکنیم تا شما نیز به یک طراح وب سایت فن‌ای و برنده تبدیل گردید.

1- استعمال از ترفند وضعیت ظلمت در طراحی وب

 

 

با دقت به اینکه تلفن همراه‌های هوشمند یک کدام از مهم‌ترین دشوار‌افزارها برای جست‌وجو در وب میباشد و بیشتر اشخاص ساعتها آخری شب را برای وبگردی گزینش می‌نمایند، وجود موقعیت ظلمات در تارنما شما یک امتیاز مثبت میباشد. این خصوصیت سبب ساز تیره شدن پس‌قضیه وب سایت و تغییر‌و تحول رنگ‌های مورداستفاده می‌گردد. با به کار گیری از این پس‌موضوع تیره می توانید رنگ‌های ضد و نقیض را بیشتر به صورت بکشید و نصیب‌هایی که قرار میباشد بیشتر چشم شوند را پر رنگ‌خیس فرمائید.

به‌جز اینکه برای بخش اعظمی از اشخاص پس‌مسئله‌های تیره دیدنی‌خیس میباشد، به کارگیری از مد ظلمت می تواند منجر حفاظت از چشمان مخاطبین شما گردد. با یک پس‌مورد تیره دیده استفاده کننده شما زودتر به شیت عادت کرده و قسمت‌های متفاوت وب سایت را شل‌خیس پیدا می‌نماید. به‌علاوه اکران رنگ‌های تیره برای صفحه ها اکران OLED بهتر میباشد. چراکه منجر کاهش مصرف اقتدار و ارتقاء ارتفاع قدمت کاغذ‌اکران می‌گردد. به کار گیری از مد ظلمات می تواند ظاهری به طور کامل متعدد از تارنما را به یوزرها اکران دهد.

2- ترفند مشکلها فردی‌ سازی تارنما را به شما کادو میدهند!

 

قرار وجود ندارد که در یک وب سایت تمامی چیز ایده آل و درحد کمال باشد. همگی ما در دنیایی معاش میکنیم که در آن واژه ایده آل فقط برای معمولی‌سازی مسائل فیزیک و ریاضی به کارگیری میشود. مراد از ایرادها این وجود ندارد که یک تارنما پر‌از انواع بسازید و داعیه فرمائید که کلیه چیز را فردی‌سازی کرده‌اید. آری شما این عمل را کرده‌اید ولی از این به سپس کلیه مشتریان گروه شما‌را با این اشکالات میشناسند و ترجیح میدهند به سراغ یک گروه بی نقص بروند!

مراد از نقص درین قسمت به کار گیری از المان‌هایی میباشد که تمامی‌چیزتمام نیستند. خلاقیت خویش را به فعالیت گیرید و به مکان استعمال از آیکون‌هایی که اشخاص دیگر بعداز سال ها تجربه فارغ از هیچ عیب و نقصی پباده سازی کرده‌اند، از آیکون‌های خودتان به کار گیری فرمائید. یکی وسیع‌ترین ترفندها برای پیروزی در دنیای تجارت فردی‌سازی میباشد. به کار گیری از آیکون‌هایی که حقیقتا با دست پباده سازی گردیده‌اند (خیر با قابل انعطاف‌افزارهای گرافیکی تکامل‌یافته) سبب فردی‌سازی شیوه پباده سازی شما میگردد. آیکون‌های دستی سرشار از حس می باشند و میتوانند احساس مثبت طراح خویش را به استفاده کننده ارائه نمایند. این در حالی میباشد که آیکون‌هایی که خروجی یک اپلیکیشن گرافیکی قدر می‌باشند آن‌قدر بی نقص‌اند که کاربر را در گیر استرس می‌نمایند.

این روز ها هیچ‌ کس از اخذ پاره ای انرژی مثبت اندوهگین نخواهد شد. المان‌ها و آیکون‌هایی که زاده تامل شما می باشند و با دستان خودتان پباده سازی گردیده‌اند مثل یک عمل هنری زنده کلیه جا شما‌را معرفی کرده و به کاربر شما حس دوست داشته شدن را القا می‌نمایند. شم مخاطبین شما هنگام مشاهده المان‌های ناکامل و دست ساز در وبسایت‌های اینترنتی صحیح مشابه هنگامی میباشد که به یک نمایشگاه صنعت های‌دستی رفته باشد. در‌این نمایشگاه همگی چیز در راز مکان خویش جای دارد البته می‌اقتدار حضور یک «بشر» را در فعالیت حس کرد.

3- ترفند به کار گیری از طرح‌های سه‌ بعدی در طراحی وب سایت

 

حتی‌د‌ر دنیای حقیقی و واقعی هم نقاشان به سراغ المان‌های سه‌ بعدی رفته‌اند. کاربر یک نقاش خرسند گردد در حالتی‌که نتواند فرق در بین یک خودکار حقیقی و واقعی و نگارگری را تشخیص دهد. این فرمان در صفحه های دیجیتال گستردگی بیشتری پیدا خواهد کرد. به‌تیتر‌نمونه خریدارانی که برای خرید یک شی به وب مراجعه می‌نمایند، مایل‌اند تمامی قسمت‌های آن شی را مشاهده کرده و مثل دنیای حقیقی وواقعی آن را در دستان خویش چرخانده و موشکافی نمایند. به کارگیری از المان‌های سه‌ بعدی به استفاده کننده حس قرارگیری در دنیای حقیقی را القا کرده و اورا به جایی بالاتر از یک برگه شیشه‌ای بی‌شم خواهد پیروزی.

با استعمال از حقیقت مجازی می‌اقتدار یک دنیا قابل‌لمس را در دنیای دیجیتال ساخت و ساز. اما نگران نباشید! قرار وجود ندارد لهجه‌های اپ‌ نویسی حقیقت مجازی را هم خاطر بگیرید. المان‌های سه‌بعدی میتوانند منجر تولید یک دنیای مجازی حقیقی و واقعی شوند. به کار گیری از این طرح‌ها برای شما ارزان مجموع می گردد و استفاده کننده را بیشتر و بیشتر در وب سایت شما نگه می دارد. به‌علاوه دنیا سه‌بعدی دیجیتال حسی آشنا را به استفاده کننده القا کرده و مرزهای در میان فضای پشت مانیتور و صندلی استفاده کننده را از فی مابین میبرد.

4- ترفند به کار گیری از سایه‌ها، لایه‌ها و المان‌های شناور در ساخت سایت
زمان به کار گیری از مربع‌ها و دایره‌های چشمک‌زن برای جلب‌اعتنا کاربر قبلی میباشد. عالم به سمتی پیش می‌رود که حتی مجسمه‌های سنگی نیز با نگاه خویش شما‌را دنبال می‌نمایند. پس چرا در دنیای دیجیتال این‌طور نباشد؟ به کار گیری مطلوب از سایه‌ها، طرح‌های لایه‌لایه و المان‌های شناور سبب ساز ساخت‌و‌ساز وضعیت‌های شبه سه‌ بعدی گردیده و پباده سازی شمارا حقیقی‌خیس و جالب‌خیس می‌سازد.

این ترفند در رابطه عمق بخشیدن به المان‌ها میباشد. چه اشکالی داراست که در یک تارنما توصیه خوراک با سایه‌ها و المان‌های شناور بخار غذای داغ را هم بسازید تا دهن مشتری را آب بیندازید؟ به کارگیری از این ترفند صرفا به عکس‌ها و قسمت گرافیکی وبسایت منتهی نمی شود. شما میتوانید با عمق بخشیدن به بخشی از متن نیز استفاده کننده را تا «عمق» مقاله ملازمت و همراهی کرده و تاثیر حرف در «عمق» جان را ببینید!

5- دنیای گرافیک و عکس را در طراحی وب سایت با هم مخلوط فرمائید

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


۵
تفاوت در میان تارنما و سایت ،دو کلمه و واژه‌ای که‌این ایام کلیه جا به گوش می‌رسند، طراحی سایت در مشهد برای برخی از یوزرها پرسش میباشد. بخش اعظمی از کسب‌وکارهای کوچک و گسترده یک تارنما یا این که سایت برای معرفی یا این که فروش تولیدات و سرویس ها خویش دارا‌هستند. این کلمه‌ها اکثر زمان ها به مکان هم به عمل می روند ولی تفاوت در بین آنها در چه می‌باشد؟

تفاوت فی مابین تارنما و وبسایت در لغت
وب سایت (site) در گویش انگلیسی به معنای یک محل یا این که وضعیت مکانی به فعالیت می‌رود. در فارسی نیز گهگاه تارنما را به معنای شرایط مکانی یا این که مقر به عمل می بریم (به عنوان مثال وب سایت موشکی) البته زمانی کلمه و واژه تارنما را به تنهایی می‌شنویم، معنی وب سایت اینترنتی را برداشت میکنیم. در واقع کاربرد ما از کلمه و واژه تارنما در دنیای مجازی یک نادرست مصطلح میباشد.

وبسایت (website) معنای مقر اینترنتی میدهد. معنایی که ما از واژه و کلمه وبسایت برداشت می کنیم در واقعیت معنای کلمه و واژه وبسایت میباشد. سایت یعنی محلی در کانال وب. در‌حالتی که وب را تحت عنوان یک شهر در لحاظ بگیریم، سایت‌ها منزل‌های آن شهر می‌باشند. منزل‌هایی متشکل از یکسری اتاق که از روش یک نشانی به آن می‌رسیم. در غایت قادر خواهیم بود سایت را این سیرتکامل تعریف و تمجید کنیم:

«وبسایت تیم‌ای از صفحه های به هم پیوسته میباشد که از روش یک نشانی اینترنتی قابل دسترسی می‌باشند؛ صفحاتی که مشتمل بر متن، تصویر، قالب‌های متعدد و … می شوند.»

بیشتر بخوانید : وب سایت ماهر
اولیه تارنما تاریخ، در سال ۱۹۸۹ به وسیله گروه برنرز لی پروفسور دانشکده ام آی تی پباده سازی شد. از آن تاریخ، تارنما‌ها هر روز توسعه یافته‌خیس شدند و فعلا از دید خصوصیت‌های فنی و کارکرد، به اشکال مختلفی تقسیم میشوند.

با اعتنا به نکات بالا، تفاوت دربین وب سایت و سایت معین شد. واژه و کلمه‌های وبسایت و تارنما، در فارسی و وقتی که سخن از وب باشد، تفاوتی ندارند و به مکان هم به فعالیت میروند.

وبسایت و وبسایت در لغت چه تفاوتی دارا‌هستند؟
وب سایت (site) در گویش انگلیسی به معنای یک محل یا این که وضعیت مکانی به عمل می‌رود. می‌اقتدار بیان کرد کاربرد ما از واژه و کلمه تارنما در دنیای مجازی یک خطا مصطلح میباشد و اصولا تارنما (website) معنای مقر اینترنتی میدهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


UI و UX در طراحی وب
می رسیم به مبحث UI و UX

در ساخت وب سایت در اینجا ابزار های جالبی معرفی می‌گردد جهت پباده سازی UI و UX  طراحي سايت در مشهد در ساخت وب سایت:

۱_ ادوبی XD
او‌لین ابزار UI و UX در طراحی وب سایت اپلیکیشن کمپانی ادوبی یعنی ادوبی XD میباشد

که برای کل طراحان گرافیک عده ای که شغل پباده سازی UI را دارا هستند شناخته شده‌است ادوبی ایکس دی یک اپلیکیشن پباده سازی UI و UX میباشد که صرفا با یک کلیک میتوانید مثال ی نخستین ی خویش را بسازید

(مثال ی اول یا این که پروتایپ تعاملی میباشد یعنی شما می‌توانید کاربرد اپلیکیشن یا این که وب سایت خویش را ببینید در ادوبی ایکس دی)

در هر دو سیستم استدلال مک و ویندوز می‌توانید از این اپلیکیشن فوق العاده به کارگیری نمایید با ادوبی XD می‌توانید پروتایپ های خویش را برای دریافت کردن فیدبک به اشتراک بگذارید، از افکت های متنوع آن به کار گیری نمائید و از طرح های فراهم ی مو جود در وب به عنوان کیت استعمال نمایید

و در کمترین بازه زمانی یک ظواهر شیک برای تارنما خویش بسازید.


اطراف اپلیکیشن ادوبی XD
۲_ User testing
دو‌مین ابزار UI و UX در طراحی وب سایت وب سایت User testing میباشد

در صورتی‌که میخواهید اوضاع تجربه ی کاربری وب سایت خویش را بهبود ببخشید مطلقا می بایست یوزرها حقیقی آن را آزمایش نمایند و شما سود ی این آزمایش را مشاهده کنید که آیا راضی بودند یا این که نه؟

این سایت فوق العاده کارکشته وظیفه اش نظارت خوی یوزرها در قبال تارنما شماست

این تارنما حتی شما‌را قوی می سازد که کردار یوزرها را در وب سایت خویش ضبط نمائید و به کل اشکالات وب سایت خویش پی ببرید از موسسه ها بزرگی که از این تارنما جهت آزمایش تولیدها خویش به کار گیری می نمایند می شود به ادوبی و فیسبوک اشاره نمود.

۳_ In vision
سو‌مین ابزار فوق العاده UI و UX در ساخت وب سایت و اپلکیشن، تارنما In vision است

جذاب میباشد بدانید موسسه ها نظیر آمازون، ای بی ام و نتفلیکس از این پلتفرم به کارگیری می نمایند

به راحتی مثال ی اول اپلکیشن یا این که وب سایت خویش را بسازید آن را سفارشی نمائید پروتایپ یا این که مثال ی های نخستین را تعاملی نمایید

(اشکالات UX را میتوانید برطرف نمائید همینطور از تجربه کاربری حقیقی و واقعی سایت خویش با خبر میشوید)

همینطور با این ابزار از یوزرها فیدبک بگیرید پروژه را سریع به جلو ببرید و با یوزرها رابطه داشته باشید قابلیت و امکان عمل تیمی در‌این ویژن وجود داراست و می‌توانید یاور دیگر همکارانتان بر روی UI و UX عالی فعالیت فرمائید.


بعضا از خصوصیت های in vision را در عکس میبینید
۴_ Mockplus
چهارمی ابزار UI و UX در طراحی وب اپلیکیشن Mockplus میباشد

که به شما قابلیت ساخت‌و‌ساز مثال های اول ی فوق العاده را می‌دهد تولید طرح نخستین درین وب سایت بی غایت معمولی میباشد

صرفا کاری که مایحتاج میباشد برای تولید مثال ی نخستین انجام دهید عملیات کشیدن و ول کردن ماوس میباشد در‌این اپلیکیشن در حدود ۳۰۰۰ آیکون و صد ها اجزای سایت از پیش پباده سازی گردیده وجود دارااست که سبب ساز صرفه جویی دوران شما میشود از سایر تجهیزات این اپلیکیشن قابلیت عمل تیمی بر روی یک پروژه میباشد

و همینطور دیدن نظرها عموم در زمینه ی طرح شما.

۵_ Marvel
پنجمی ابزار UI و UX در طراحی وب سایت تارنما Marvel میباشد

درین پلتفرم شما میتوانید که طرح های خویش را بهبود ببخشید و حیث دیگرافراد را در باب اشکلات یا این که نقاط قوت آنان جویا گردید

حتی با امداد مارول میتوانید تیمی عمل خویش را برروی پروژه ی متبوع آغاز فرمایید مارول به شما این اقتدار را میدهد که به ایده های خویش معاش ببخشید و هر چیزی که در ذهن دارید را مانند یک طراح به پیاده سازی فرمائید

یکی‌از نکته های دیدنی این پلتفرم این میباشد که در صورتی از اپلیکیشن فتوشاپ به کارگیری می‌کنید میتوانید پوشه های با پسوند فتوشاپ را به راحتی اینجا آپلود نمائید و کارتان بر روی این تارنما ادامه دهید(پباده سازی را بهبود ببخشید).



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


سایت‌ها را بر پایه ی نوع کاربری و نوع پباده سازی می‌اقتدار به گونه های گوناگون تقسیم کرد.  طراحی سایت در مشهد  به عنوان مثال اینترنت سایتی که با سیستم رئیس محتوای منحصربه‌فرد پباده سازی گردیده باشد، وب سایت منحصر به فرد اسم داراست. در‌این نوع، کمپانی پباده سازی تارنما از سیستم‌های مدیر محتوای فراهم استعمال نمی‌نماید و تارنما را با CMS منحصر پباده سازی می‌نماید. معمولا به کارگیری از این نوع وبسایت‌ها به سازمان‌های گسترده یا این که ارگان‌های دولتی و کسب‌وکارهای خاص و ویژه با ترافیک بالا توصیه میشود.

دسته‌بندی دیگر، بر طبق نوع کاربری و غرض پباده سازی سایت انجام می گردد. بر این شالوده، گونه های مختلفی از پباده سازی سایت وجود داراست. مانند طراحی وب شرکتی، وبسایت فردی، وبسایت دانلود فیلم، وب سایت ورزشی و … .

هریک از این سایت‌ها الزامات خاص خویش را داراست. روشی که برای پباده سازی سایت یک معلم دانش گاه در لحاظ گرفته می شود، با شیوه ساخت وب سایت خبری و ورزشی گوناگون میباشد. کمپانی طراحی وب سایت می بایست نخست الزامات یک کسب‌وکار را فهم و شعور نماید و مبنی بر آن استراتژی مورد نیاز برای ساخت سایت را در حیث بگیرد.

چه نوع سایتی برای چه نوع کسب‌وکاری مطلوب میباشد؟
کار آنلاین این روز ها برای تمامی کسب‌وکارها یک ضرورت محسوب میشود و سایت شایسته ترین بستر برای کار‌های اینترنتی میباشد. هر تجارتی، هر چقدر پهناور یا این که کوچک و با هر مسئله فعالیتی، قادر است یک وبسایت داشته باشد. با این درحال حاضر، نوع سایت مطلوب کسب‌وکارها با هم متعدد میباشد. برخی از کمپانی‌ها از تارنما خویش تحت عنوان یک رزومه یا این که بروشور آنلاین به کارگیری می‌نمایند. آن ها به یک تارنما استاتیک نیاز دارا هستند که معمولا از یک‌سری ورقه ایستا مثل در رابطه ما، تماس با ما، سرویس ها و … تشکیل می شود. هزینه پباده سازی این سیرتکامل وب سایت‌ها چندان زیاد وجود ندارد و محتوای آنها دیر به دیر آپ دیت رسانی می شود.

کسب‌وکارهایی که می خواهند در فضای وب بیشتر چشم شوند، به سایت‌های داینامیک نیاز خواهند داشت؛ وبسایت‌هایی که محتوای آن ها به طور مداوم آپ دیت می گردد و بستر قابل قبولی برای انجام عملیات seo و دیجیتال مارکتینگ محسوب میگردند. این سیرتکامل وب سایت‌ها نیز با دقت به نوع و گستره کسب‌وکار و ولی ترازو میزان دارایی متعدد خواهند بود. مطلقا تارنما تجارتی که بر اساس فروش متاع کار می‌نماید با وب سایت تجارتی که به ارائه سرویس ها متفاوت درگیر میباشد، تفاوت دارااست.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


در حالتی که شما نیز مثل خیلی از اشخاص به اهمیت فضای دیجیتال برای تبلیغات پی برده‌اید و می خواهید  طراحی سایت در مشهد   از این دور و بر به طور باصرفه استعمال فرمایید، بهتر میباشد پیش از مبادرت برای طراحی وب، گونه های نحوه‌های مرتبط با ساخت وب سایت را مطالعه فرمایید، تا با اعتنا به نوع کسب و عمل خویش، شایسته ترین نوع تارنما و شایسته ترین کمپانی طراحی وب را برای کسب و کارخود و ارتقا درآمد خویش تعیین نمایید.

قرائت این نوشته‌ی‌علمی و تعیین وبسایت مطلوب با اعتنا به کارتان می تواند به طور بدون واسطه یا این که غیر بی واسطه بر درآمد شما تاثیرگزار باشد.

این نوشته ی علمی به طور بی نقص کل داده ها لازم برای گزینش وبسایت متبوع را در چنگ شما قرار می دهد.

 

هر آنچه می بایست درباره با نحوه‌های ساخت وب سایت بدانید
طراحی وب سایت به شیوه استاتیک (اثبات)
درین شیوه وب سایت طوری پباده سازی میشود که بعدا بوسیله رئیس وب سایت قابل تغییر و تحول وجود ندارد، حتی تغییرات جزیی. در صورتی وبسایت نیاز به هر سیرتکامل تغییر و تحول داشته باشد می بایست این عمل را به کمپانی پباده سازی کننده تارنما سپرد. این نحوه یکسری مزایا و معایب داراست که به آنالیز آن می پردازیم:

 

مزیت های نحوه استاتیک
۱) نیاز به مدت کمتری برای پباده سازی دارااست.

۲) هزینه تحت‌خیس، و برای بیشتراز ۵ کاغذ مقرون به صرفه وجود ندارد. قابل ذکر میباشد شاید هزینه اول کمتری داشته باشد اما هزینه محافظت آن و به روز کردن آن بالاست.

عیب‌های نحوه استاتیک
قطعا مطلقا برای ساخت و ساز تغییرات در وبسایت نیاز به شخص وارد بدین فن میباشد و هر فردی نمی‌تواند تغییراتی در وبسایت ساخت نماید و حتی آن را به روزرسانی نماید و به کمپانی طراح متعلق میباشد.

که امروزه با دقت با‌گاز رویش وب و تنوع اینترنت‌وبسایت‌ها و اساسی‌خیس از کلیه ارتقاء انتظار کابران و مشتری‌ها برای سرویس ها بهتر، سایتی که رئیس آن نتواند آن را به روزرسانی نماید چندان سنجیده به حیث نمیرسد پس بهتر میباشد سایتی پباده سازی گردد که مجموع نیازهای کاربرانش را آماده کند و در حالتی که ای‌نگونه باشد قادر است دربین عموم مارک گردد و از گوگل نیز سکو بالاتری بگیرد.

پباده سازی به طریق استاتیک به دو نوع (اچ تی ام ال) و (فول پیکان) انجام میگردد. با مجموع معایب و مزایای مرتبط با شیوه استاتیک اکنون این شیوه قابل استعمال وجود ندارد و علاقه مندان چندانی ندارد. مگر در مورد ها خاص، برای مثال برای پرزنت در مقابل مدیران بار گذاری میشود و از نظر دیداری و جذابیت قادر است روی کیفیت پرزنت تاثیر گذار باشد.

طراحی وب سایت به نحوه داینامیک (پویا)
این شیوه که امروزه گزینه پسند اکثر مدیران تارنما میباشد و علاقه مندان متعددی دارااست با دقت بدین‌که مشتری چه نیازی دارااست و چه نوع کسب و کاری را میخواهد فعال سازی نماید پباده سازی می گردد.

نکته مهم و تفاوت مهم داینامیک و استاتیک در‌این میباشد که در‌این طریق مدیریت تارنما به راحتی قادر است از روش پنل مدیر محتوا هر سیرتکامل تغییراتی را فارغ از نیاز به علم عمیق اعمال نماید. و همین آیتم سبب محبوبیت آن می‌گردد اما پباده سازی آن نیاز به علم بالا از طرف کمپانی پباده سازی کننده تارنما دارااست.

 

مزیت‌های طرز داینامیک
۱) تعداد صفحه ها نامحدود برخلاف نحوه استایتک.

۲) مدیریت اینترنت‌تارنما به هر‌جا و وقتی میتواند آن را به روزرسانی نماید واطلاعات و محتوای آن را تغییر و تحول دهد.

عیب‌های طرز داینامیک
۱) دوران بیشتر برای پباده سازی زیرا پیچیدگی خاص خویش را دارااست.

۲) هزینه فراتر.

اما با اعتنا به‌این‌که امروزه برای جذب مشتری بایستی وقت و هزینه صرف کرد، تا بتوان مشتری بیشتری را جذب محصول ها و سرویس ها خویش فرمایید و آن‌ها‌را با مارک خویش آشنا فرمائید، این ۲ عیب محسوب نمیشوند، بلکه بهای جذب مشتری است.

طرز داینامیک که یک شیوه تعاملی میباشد به دو شیوه استعمال می گردد یکی از طریق به کار بستن از کدهای گشوده میباشد و دیگری اسفاده از (سی ام اس) های منحصر میباشد.

در طرز نخستین که امروزه بیشترین هواداران را به خویش تخصیص داده مشتمل بر (جوملا – وردپرس – دروبال و …) میباشد. جوملا و وردپرس یکی سیستم‌های مدیر محتواست که برای فعال‌سازی اینترنت‌تارنما‌ها و وب لاگ‌ها گزینه به کارگیری قرار میگیرد، و نیاز به علم نرم‌افزار نویسی ندارد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()