نوشته شده توسط : علی پور


اشخاص متعددی می باشند که تجارت های گوناگونی را رئیس می‌نمایند ، رئیس کمپانی می‌باشند، سرویس ها قابل ارائه دارا‌هستند، جنس و …. البته شاید کمتر از نیمی از این متخصصان که در حوزه های گوناگون دارنده سخنی برای بیان کردن میباشند دارنده یک وبسایت می باشند. بخش اعظمی از این صاحبان شغل ها دیدی از تاثیر داشتن یک سایت برای تجارت خویش ندارد. بخش اعظمی از آن ها با فرض بر اینکه داشتن یک تارنما مستلزم اشخاص بسیار کارشناس می باشد در‌پی آن نیستند و بخش اعظمی اشخاص نیز نیازی به‌این نمی بینند که وبسایت داشته باشند.

طراحی سایت در مشهد

ولی درین در بین صاحبان شغل ها متعددی هم میباشند که درین بینش می‌باشند که با وجود کسب و فعالیت مطلوب و رونقی که در تجارت خویش دارا هستند، دیگر نیازی به سایت ندارد! و یا این که به العکس، میباشند کسانی که با وجود داشتند رشته و صنعت مطلوب مدام به شما این جواب را خواهند اعطا کرد: کسب و فعالیت عبد در دنیای حقیقی هم رونقی ندارد هم اکنون برای این کسب و عمل معدود رونق دیگر چه نیازی به سایت دارم؟!

در گام اولیه شما بایستی افکارهایی که از پیشین برای نداشتند سایت در راز میپرواندید را کنار بگذارید و به دنبال این نوشته ی علمی با ما همپا باشید.

در مقاله ها قبل نیز مزیت های داشتن یک سایت باز‌بینی شده‌است، اما در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم اندکی بیش تر به شرح مورد ها نقل شده بپردازیم تا شمارا کمک کنیم برای داشتن یک تارنما مطلوب با تجارت شما.

عبد تحت عنوان مولف این نوشته‌علمی، در آغاز مخاطبم را صاحبان کسب و کاری قرار می ‌دهم که رونق فعالیت آن‌ها در دنیای تجارت سنتی بسیار عالی است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


چرا ساخت سایت ریسپانسیو (responsive) بسیار مهم میباشد؟
ساخت سایت ریسپانسیو (responsive) اکنون “بودجه بزرگی” در طراحی سایت میباشد. ولی در صورتی‌که شما یک طراح نیستید، ممکن میباشد شگفت زده گردید که مضمون‌ این عبارت چه میباشد. شما همینطور ممکن میباشد مطمئن نباشید که آیا وبسایت کسب و فعالیت بایستی طرح وبسایت ریسپانسیو را اجرا نماید یا این که نه، به خصوص در حالتی‌که این معنی را شعور نکرده باشید.

طراحی سایت در مشهد

ساخت سایت ریسپانسیو(واکنشگرا) قادر است به شما در حل بخش اعظمی از خطاها اینترنت سایتتان یاری دهد. وبسایت شمارا mobile-friendly نماید، طرز اکران وبسایت را بر روی دستگاه های با برگه اکران پهناور و کوچک بهبود بخشد و بازه زمانی وقتی که بازدید کننده برای بازدید تارنما شما می‌گذارند را ارتقاء دهد. همینطور می‌تواند به شما در درجه بندی سایتتان در موتورهای کاوش یاری دهد.

برای کسب داده ها طولانی تر در زمینه‌ی اینکه چرا ساخت سایت ریسپانسیو برای تارنما کمپانی شما بسیار مهم میباشد، ادامه متن را مطالعه فرمایید و همینطور جوانب مثبت و منفی طراحی وب سایت ریسپانسیو را که گذشته از سپرده گذاری در یک پباده سازی دوباره می بایست بدانید را بخوانید.

 

طراحی وب ریسپانسیو چه می باشد؟
نخستین اینکه، در اینجا یک توضیح سریع از طراحی وب سایت ریسپانسیو یا این که واکنشگرا و روش کارکرد آن بیان می‌کنیم. اصولاً طراحی وب سایت ریسپانسیو یک پروسه طراحی وب میباشد و منجر می‌گردد تا به صورت اتومات صفحه های اینترنت و محتوا و موادسازنده آن متناسب با اندازه گونه های ورقه اکران مقیاس پذیر شود و به نیکی اکران داده شود. طراحی وب ریسپانسیو بازدارنده این می‌شود که تصاویر، بزرگتر از پهنا برگه اکران باشند و از انجام عمل مازاد برای قرائت مطالب در دستگاه های گوشی بوسیله بازدیدکنندگان، مانند پیمایش به چپ و راست و یا این که زوم کردن برای مشاهده محتوا خودداری مینماید.

انگیزه پایانی ساخت سایت ریسپانسیو این میباشد که از تغییر‌و تحول اندازه غیر ضروری، پیمایش، زوم و یا این که مسافت دادن که در وب سایت هایی که برای دستگاه های متعدد باصرفه نشده اند چهره می‌دهند، اجتناب شود. اکثر وقت ها هدایت درین وب سایت ها بسیار مشقت بار میباشد و حتی ممکن میباشد هزینه شما مشتریان بالقوه ای باشد که از کارایی برای یافت کردن چگونگی انجام امور در وبسایت شما ناامید گردیده اند.

ساخت وب سایت به طرز ریسپانسیو همینطور جایگزین نیاز گذشته برای پباده سازی یک سایت منحصربه‌فرد تلفن همراه برای یوزرها موبایل های هوشمند میباشد. فعلا، به جای ساخت سایت های متفاوت برای اندازه های متفاوت ورقه اکران، میتوانید فقط یک تارنما را پباده سازی فرمائید که به طور اتومات مقیاسش کوچک یا این که وسیع میگردد تا مطابق با دستگاه متبوع شما باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد بیش تر از 20 اندازه گوناگون موجود هست. هر سایتی که به عضویت کانال Display گوگل در میاید (که به Google AdSense شناخته میگردد) ابعادی را تعیین می‌نماید که با دکورا سیون و ساختار تارنما آنها همخوانی داشته باشد، به این ترتیب در صورتی‌که می‌خواهید تبلیغات شما، صرف حیث از این بعدها، در وبسایت های متعدد اکران داده شود، شایسته ترین عمل این میباشد که تبلیغات Display خویش را در بعدها گوناگون ساخت نمایید.

تبلیغ دهندگان می‌توانند هم تبلیغات تصویری متحرک و هم اثبات را به یار و همدم تبلیغات HTML5 در بعدها ذیل، به کانال Display گوگل طولانی تر نمایند:

 

به خاطر داشته باشید که اندازه تصاویر برای تبلیغات در کانال Display گوگل ادوردز نباید بیش از 150KB باشد و میتواند این فرمت ها را داشته باشد: GIF, JPG, PNG, SWF, ZIP.

ضروری میباشد که تبلیغاتی تولید فرمایید که با تمام بعدها لیست بالا مطابقت و همخوانی داشته باشند. در شرایطی که در این مورد کوتاهی نمایید، معیار دسترسی شما در کانال Display محدود خواهد بود و تبلیغات شما در بعضی از وبسایت ها نشان داده نخواهد شد.

این انتظار می رود که تبلیغات تصویری یا این که رسانه ای بی نیاز، نسبت به تبلیغات متنی، نسبتاً نرخ کلیک به اکران دو برابری داشته باشند، ولی نرخ کلیک به اکران این تبلیغات معمولا کمتر از واحد سنجش انتظار میباشد. چرا‌که گوگل میتواند بیشتراز یک تبلیغ متنی را در یک بلوک قرار دهد ولی در به عبارتی فضای تبلیغاتی فقط می‌تواند یک تبلیغ تصویری را قرار دهد، به این ترتیب شما می بایست هزینه حداکثری به ازای هر کلیک (max CPC) را برای تبلیغات متنی که در یک بلوک تبلیغاتی قرار می‌گیرند را اضافه نمایید تا به جای آنها تبلیغ تصویری در آن رده به اکران درآید.

در صورتی قابلیت ساخت تبلیغات تصویری برای شما نیست، می‌توانید از Google’s Display Ad Builder به کار گیری نمائید، با این درحال حاضر قطعا یک عبارت فراخوان به فعالیت یا این که پیام مارک خویش را در هر مورد از تبلیغات خویش بگنجانید و از پباده سازی به کار گیری نمائید که با ظواهر و ماهیت تارنما شما هم خوانی داشته باشد.

انگیزه گذاری در کانال DISPLAY گوگل
شما می‌توانید مخاطبین خویش را در کانال Display انگیزه گذاری کرده تا ترازو دسترسی تبلیغات خویش را محدود به کسانی فرمایید که احتمال بیشتری می رود که به تولیدات یا این که سرویس ها شما عشق مند باشند. به‌این خواسته می‌توانید از رویکرد های ذیل مبادرت نمائید:

انگیزه گذاری نمایش خانه تبلیغ (PLACEMENT TARGETING)
این جور از انگیزه گذاری به قابلیت و امکان گزینش وب سایت هایی اشاره دارااست که مایل می‌باشید تبلیغات شما در آنان به اکران دربیاید که در واقع بیشترین در اختیار گرفتن در امر گزینش نمایش خانه تبلیغات در کانال Display را به شما میدهد. این قابلیت و امکان برای انگیزه قرار دادن یک تیم جمعیتی مختص کارآمد میباشد و این زمان را در دست تبلیغ دهندگان قرار می‌دهد تا در پی وب سایت هایی باشند که مورد عمل آن‌ها بسیار در حدود علایق مخاطبین انگیزه آن‌ها میباشد.

براین اساس در شرایطی‌که سایت ها و سالن های مصاحبه خاصی وجود دارا‌هستند که شما حس میکنید به کسب و کارتان مربوط می باشند و این احتمال را می دهید که کسانی که به سرویس ها شما عشق و علاقه مند میباشند از این تارنما ها و سالن ها بازدید می‌نمایند، آن‌گاه بایستی درین وب سایت ها تبلیغ فرمایید. با به کارگیری از Adwords Display Planner میتوانید سایت هایی که تبلیغات کانال Display را اکران می‌دهند و شبیه سایت هایی می‌باشند که شما مایل می باشید تبلیغات خویش را در آنان به اکران بگذارید، را پیدا نمائید.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


جلب دقت
برای اینکه مخاطب را جلب تارنما خویش کنیم بایستی مطالب سایت و همینطور عکس ها و پیوند های هدایت کننده(میانبر) را در وضعیت قابل قبولی از وب سایت در اختیار بگذاریم استعمال از فونت مطلوب،رنگ مداد،لینک و پیوند های میانبر قادر است در جلب اعتنا استفاده کننده مفید باشد.دقت داشته باشید که حداکثر استعمال از رنگ در وبسایت سه و غایت چهار رنگ هست.

 طراحی سایت در مشهد
رعایت مسافت
در ساخت سایت رعایت مسافت در بین متن‌ها ،عکس ها و بقیه عنصرها تاثیر بسزایی دارااست چون رعایت نکردن این فواصل سبب ساز خستگی دیده تماشاچی میشود.رعایت مسافت میتواند در تعادل پباده سازی تاثیر داشته باشد.
لینک و پیوند های میانبر (NAVIGATION LINKS)
برای اینکه یوزرها بتوانند به راحتی و با سرعت اضافه به داده ها و محتوای وبسایت دسترسی پیدا نمایند بایستی منوی تارنما شما دارنده پیوند های مشخص و معلوم باشد همان بازدید کننده شرایط خویش را بعد از یک‌سری جور بندی شناسایی نماید.منوهای درختی مثال ای از منوی استاندارد میباشند.
به کارگیری از خودکار مطلوب
به کار گیری از فونت خوانا و مطلوب برای وب سایت از اصولی مهم در طراحی وب هست.تلاش نمائید در متونی که می‌خواهید وارد وب سایت نمائید از بولد کردن حروف مهم استعمال فرمائید.همان متن خویش را دستکاری فرمائید.
به کارگیری از تصاویر نادر حجم
بهتر می باشد تصاویری که در تارنما قرار می‌دهیم از حجم پاره ای برخوردار باشد و از فرمت های jpg و gif به کارگیری فرمایید همینطور به کارگیری از تگ Alt الزامیست.
رعایت اصل سئو(با صرفه سای موتورهای کاوش)
سئو به معنای تولید صفحه ها وبی می‌باشد که برای موتور های کاوش ارزشمند و دیدنی میباشد. سئو یک پروسه به طور کامل علمی و نسبتاً زمانبر می‌باشد که جزئیات آن دائما در حالا تغییر‌و تحول می‌باشد. با صرفه سازی صفحه ها اینترنت به‌این معناست که وبسایت شما در نتیجه ها کاوش بالاترین سکو را داشته باشد.به عبارت دیگر لینک و پیوند کاغذ یا این که صفحاتی از وب سایت شما در ازاء جستجوی لغت ها کلیدی مربوط به سرویس ها و یا این که محصول ها وب سایت در بالاترین رتبۀ نتیجه ها کاوش قرار گیرد.
با تولید عبارات کلیدی برای هر کاغذ از تارنما میتوانید میان جستجو گر گوگل در با صرفه سازی تارنما امداد فرمائید.

تثبیت یک اسم تجاری

برای ارتقا بازدید از وبسایت خویش میتوانید پیوند رابطه با ما و تماس با ما‌را در کاغذ اصلی قرار دهید همینطور با تولید اسم ،انگیزه و همینطور لوگوی مطلوب میتوانید تعداد بازدیدکننده از وبسایت خویش را ارتقا دهید.

نکته:لوگو و شعار تارنما می بایست در ابتدا و سمت چپ تمام صفحه های اینترنت قرار بگیرد.

سازگار بودن با همگی ی مرورگرها
طراحی وب سایت بایستی به نحوی صورت پذیرد که با همگی ی مرورگرها قابل انجام باشد.در صورتیکه تارنما از استاندار w3c پیروی نماید تارنما شما با کلیه ی مرورگرها سازگار خواهد بود.
نادر حجم بودن صفحه ها
با گزینش عکس های معدود حجم و همینطور استعمال با صرفه از کدهای برنامه نویسی حجم صفحه ها اینترنت معدود میگردد و دسترسی به صفحه های به دوران کمتری نیاز خواهد داشت.
آزمایش سایت
برای باز بینی اشکالات مو جود در تارنما مطلقا می بایست به آزمایش سایت پرداخت در غیر این رخ تارنما بازدیدکنندگان خویش را از دست خواهد اعطا کرد.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


طراحی وب اصولی و استاندارد
سال‌ها پیش هنگامی که کانال جهانی اینترنت بوجود آمد شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که روزی میلیاردها طراحی وب به صورت کنونی وجود داشته باشد و اکثر کسب و امور بر مبنا وبسایت باشند. کانال جهانی اینترنت امروزه برخلاف اوایل که تنها برای هدف های نظامی کاربرد داشت توسعه چشمگیری داشته می باشد و برای ارتباطات و هدف های دیگر وب سایت هایی نظیر ساخت سایت آموزشی و ساخت سایت شرکتی و ساخت وب سایت فروشگاهی به وجود آمده می باشد. البته آیا با وجود این تعداد ساخت وب سایت هر سایتی میتواند درین فضای گسترده غالب باشد. طبیعتاً طراحی وب سایت امروز می بایست از استانداردها و مؤلفه هایی پیروی نماید تا امکان رقابت داشته باشد.

ر


اهمیت استانداردها در ساخت سایت
هر مقدار که دوران بیشتری می گذرد رویش در مسئله طراحی وب سایت نیز بیشتراز پیش می‌گردد و اصول و معیارهای ان عوض می شود. استانداردها به گروه ای از شاخص ها و میزان ها گفته می گردد که رعایت آن‌ها در تارنما سبب ساز می گردد فارغ از خلل هم یوزرها از وب سایت شما راضی باشند و هم موتورهای کاوش مانند گوگل بتوانند با تارنما شما رابطه برقرار گرده و در سود ساخت سایت شمارا در نتیجه ها کاوش بین صفحه های برتر حاصل قرار دهند. رعایت اصول و استانداردها در طراحی وب سایت باعث میشود که به کار گیری از سایت شادی بخش خیس شود و با سپری شد دوران بتوان آن را توسعه و گسترش اعطا کرد.


چرایی طراحی وب سایت استاندارد
اینکه چرا گوگل تأکید دارااست که استانداردهای خاصی را در طراحی وب سایت خویش رعایت فرمائید عوارض مختلفی می‌تواند داشته باشد از پاراگراف اینکه اشخاص کاربر از ساخت سایت شما بسیار متفاوت و متنوع میباشند. ممکن می‌باشد دربین این اشخاص ناشنوا، نادر بینا، فردی با معلولیت های مختص و غیره باشند که آن‌ها نیز این حق را دارا هستند بتوانند از سایت شما به کار گیری نمایند. همینطور با رعایت اصول و استانداردها در طراحی وب سایت موتورهای جستجویی مانند گوگل آسوده خیس می‌توانند تارنما شما‌را در لیست خویش قرار دهند و داده ها بیشتری را از آن در دست بگیرند. این نحوه تامل که ممکن می باشد استانداردها محدودیت هایی را تولید نمایند تماماً خطا است و در واقع اصول و استاندارد ها برا انعطاف پذیری و استفاده کننده پسندی ساخت وب سایت هست و شما در بیش تر قسمت های تارنما می‌توانید خلاقیت مختص خویش را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


۳.فراخوانی برای مبادرت را در بالای برگه قرار ندهید


بازدیدکنندگان ممکن میباشد وقت بیشتری را در برگه اینترنت‌وبسایت شما بگذرانند ولی این بدان مضمون‌ وجود ندارد که مهیا مبادرت و یا این که خرید می‌باشند. فراخوانی برای مبادرت معمولا در تحت برگه انجام می شود.

طراحی سایت در مشهد

طی یک تحقیق که 25 میلیون بازدیدکننده را آیتم تجزیه و بررسی قرار اعطا کرد دریافتیم که طولانی تر تضارب‌ها در تحت کاغذ رخداد می‌ افتد. فقط به دلیل آن که محتوای جان دار در بالای برگه قابل مشاهده می باشد لزوما بدین مضمون‌ وجود ندارد که موثرترین مکان برای فراخوانی مخاطب هست.

۴.یک برگه طولانی بسازید که به تمام سوال های بازدیدکنندگان جواب دهید
پیکسل‌های بیش تر یعنی فضای بیش تر برای جواب به سوال های، پرداختن به اعتراضات و اضافه کردن شواهد حمایتی. در صورتیکه بازدیدکننده پاسخی برای یک سوال مهم پیدا نکند به راحتی تا تحت برگه تکان می کند و وقتی که راضی شد قرائت را متوقف مینماید.

۵.اکران یک چیز در یک دوران معلوم


چیزی که معمولا طولانی تر مشتریان در هنگام استارت پروژه طراحی وب سایت به ما میگویند معمولا این پاراگراف می باشد: «اینجانب یک پباده سازی منزه و امروزی را دوست دارم.». بازدیدکنندگان فضای آشفته را دوست ندارند. درواقع آن ها فضای سپید را دوست ندارند بلکه پیچیدگی بصری معدود را دوست دارا‌هستند.

در سال 2012 گوگل تصمیم گرفت که بداند چه اینترنت‌تارنما‌هایی از نگاه بازدیدکنندگان قشنگ می باشند. این یک مطالعه درمورد آسانی با یک اسم بسیار پیچیده بود: «نقش پیچیدگی بصری و مثال‌سازی اول درمورد برداشت اولیه از اینترنت‌وب سایت‌ها: همت در سمت و سوی فهم احکام زیبایی‌شناسی».

آن ها در‌این تحقیق دریافتند که طرح‌های پیچیده معدود‌خیس تحت عنوان زیبایی فهم می گردند.

۶.طرح‌بندی استاندارد به کارگیری فرمائید


به عبارتی تحقیق گوگل نشان اعطا کرد که مثال نخستین بالای کاغذ نیز با زیبایی شعور گردیده رابطه دارااست. به عبارت دیگر از طرح‌های خیره کننده و غریب در اولِ کاغذ استعمال نشده و اینترنت‌سایتی که از استانداردها پیروی نموده است طولانی تر موردپسند قرار گرفته می‌باشد.

وب سایت‌هایی که تحت عنوان زیباترین وب سایت‌ها محسوب میگردند دارنده مثال‌های اول بالا و همینطور پیچیدگی بصری نادر می‌باشند که هر دو این مورد ها معمولی و پاک فعالیت گردیده‌اند.

این بسیار خوب میباشد که شما مارک خویش را متمایز فرمائید ولی درمورد دکورا سیون وب سایت بهتر می‌باشد که بی آلایش کار نمائید.

۷.از فضای کاذب انتهای کاغذ بپرهیزید
اینترنت‌وبسایت‌های امروزی بازاریابی به ویژه صفحه ها فروش اکثر وقت ها با بلوک برگه ساخته می شوند. این بلوک‌ها ستون‌هایی از محتوا می باشند که اکثر وقت ها با یک تصویر هم جهت و متن در طرف دیگر در یک ردیف واحد جریان می یابند.

در اینجا یک تصویر از کاغذ خدمت عادی در اینترنت‌وب سایت ایجاد سرب آورده شده‌است. همان گونه که در نمودار نشان داده شده‌است پاورقی از رنگ پس‌قضیه تیره‌تری برخوردار‌است، بدین ترتیب بخش اعظمی از وب سایت‌ها این عمل را انجام میدهند.

۸.از طرح کشویی یا این که چرخان پرهیز کنید
این طرح‌ها سال ها دوست داستنی بودند و مشتریان آنان‌را دوست دارا هستند. البته مشکلی که موجود است این می‌باشد که بازدیدکنندگان ممکن هست صرفا او‌لین اسلایدها را ببینند. مطالعات متعددی انجام شده که به همین سود رسیده‌اند و دریافته‌اند در‌این گونه طرح‌ها اسلایدهای بعدی نادر‌خیس چشم می شوند و تماس یا این که مبادرت به کلیک کرد برروی این اسلایدها نسبتاً بعید می‌باشد.

این طرح‌ها ممکن می‌باشد دوست داستنی باشند ولی به کار گیری از آنان برای سیاست داخلی خوب می باشد خیر برای بالا رفتن نرخ بازدیدکنندگان.



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


تفاوت وب سایت استاتیک با داینامیک چه چیزی است؟
اساسا سایتهای ایستا یا این که استاتیک، سایتهایی میباشند که ضرورتی برای تغییر و تحول مداوم داده ها آن ها شم نمیشود. اینگونه تارنما ها معمولا صرفا جهت معرفی کاربرد دارا‌هستند. عملیات آپ تو دیت رسانی محتوای وبسایت به‌تدریج فیس می پذیرد و نیازی به ارائه سرویس ها به هر صورت به طور آنلاین در اینگونه سایتها چشم نشده می‌باشد. صد رد صد مخارج طراحی وب سایت برای اینگونه وب سایت ها کمتر از گونه دیگر هست اما چنانچه که بخواهید تغییری در تارنما تولید نمائید بدون شکً می بایست از طراح خویش بخواهید این فعالیت را برای شما انجام دهد زیرا وبسایت پنل مدیریتی ندارد. غالباً برای آپ دیت رسانی از شما هزینه ای اخذ میگردد.

طراحی سایت در مشهد
در مقابل سایتهای پویا یا این که داینامیک، نیاز به تغییر تحول مداوم داده ها و محتوا داشته و سازه به نیازمندی و کاربرد تارنما، پباده سازی و بسط می‌یابند. مخارج طراحی وب سایت و حفظ اینگونه وبسایت ها طولانی تر از وب سایت های استاتیک بوده اما مخارج بعدی را به دنبال نخواهد داشت.
درین دربین می شود به قسمت بندی در‌حد اواسط سایتهای پویا و سایتهای ایستا رسید، که می اقتدار به عنوان سایتهای نصفه پویا به آنان اشاره داشت.در سایتهای نصفه پویا ، ضرورتی جهت تغییر تحول محتوا و داده ها وبسایت چشم نمی‌شود، منتهی ارائه خدماتی همچون قابلیت رابطه با بینندگان از روش فرم های یگانه و یا این که ارائه سرویس ها و کالاهای اثبات از روش سایت را می اقتدار با برنامه نویسی بخشی از وبسایت آماده نمود.
فواید تارنما های داینامیک:

سوای هزینه آپ دیت رسانی.
دارنده پنل مدیریتی برای انجام تغییرات بوسیله یک فرد با علم عادی.
ساخت بی غایت ورقه، بی غایت نوشته در وب سایت فقط با یکسری کلیک.
حجم پائین دیتا خصوصاً برای تارنما های پهناور.
قابلیت و امکان آپ دیت رسانی 24 ساعته بوسیله شما.
رئیس سئوی قدرتمند (برای بالا بردن درجه تارنما در موتورهای کاوش مثل گوگل، آپ دیت شدن مداوم وب سایت لازم میباشد. بدین ترتیب وبسایت های سئو، عموماً داینامیک پباده سازی می‌شوند.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


هاست چه میباشد؟
هاست در اصطلاح، به سرور، یا این که کامپیوتری گفته میشود که توان ذخیره و مراقبت فولدر های تارنما شما‌را دارا هست. این فایلها می‌توانند صفحه های تارنما، عکسها، فایلهای CSS، جاوا اسکریپت و یا این که هر جور پوشه دیگری باشند.

 

در کار، اکثری از کمپانی هایی که سرویس ها تثبیت دامنه را انجام می‌دهند، سرویس ها هاست نیز ارائه می‌دهند. البته لزوما این بدان معنا وجود ندارد که شما بعد از تثبیت دامنه، باید بی تردید هاست نیز خریداری نمائید. اکثری از مواقع، یک دامنه خریداری میگردد البته سازه بر دلایلی از آن استعمال نمیشود.

یکی این عوارض میتواند بوستان کردن دامنه برای مدتی کوتاه یا این که بلند باشد. بوستان کردن دامنه بدین معناست که شما دامنه ای را خریداری میکنید اما از آن به کارگیری نمیکنید. یکی‌از عارضه ها دیگر تثبیت دامنه و نخریدن هاست میتواند آن باشد که دامنه فقط برای آن خریداری شده‌است تا شخص دیگری نتواند آن را خریداری نماید. عارضه ها این زمینه نیز متنوع می‌باشد اما اکثرا به خیال و خاطر دوری از سوء به کارگیری از اسم دامنه می‌باشد.

برای شناخت طولانی تر در زمینه ی آنکه هاست چه می باشد، لطفا به نوشته‌علمی دیگر ما درباره‌ی سرور مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما آن میباشد که در خرید هاست بیش تر توجه کنید و از شرکتی هاست خریداری فرمائید که سرویس ها خیر و خوبی را درین خصوص در قبل به مشتریانش داده می باشد.

همینطور به‌این نکته نیز دقت داشته باشید که برخی از موسسه ها ارائه دهنده سرویس ها هاست، از قرار دادن مطالبی که بر خلاف ضوابط حق نشر میباشد دوری بعمل میاورند. و این مورد در مواردی ممکن می باشد سبب ساز به مسدود شدن اکانت هاست شود.
مرورگر چه میباشد؟
مرورگر به قابل انعطاف افزاری بر روی کامپیوتر بازدید کننده (کلاینت) اطلاق میگردد که توانمند به برقراری رابطه با سرور می‌باشد. یکی وظایف اصلی این مرورگرها، اکران محتویات صفحه ها سایت میباشد. طریقه فعالیت براین اساس می‌باشد که مرورگر در بالا، ایمیل را که استفاده کننده آن را وارد نموده است گرفته، و بعد آن را به سمت سرور می فرستد و در انتظار می‌ماند تا سرور پاسخی را ارائه دهد. پاسخ سرور می‌تواند بسیار گسترده باشد: از ورقه جانور وجود ندارد گرفته تا ورقه به نشانی دیگری منتقل شده‌است و یا این که نشانی کاغذ وجود دارد و یا این که سرور ایراد دارااست.
سرور چه میباشد؟
کلاینت چه است؟
یکی مشکلترین وظایفی که بر دوش مرورگرها قراردارد، محاسبه معانی کدهای HTML و تبدیل آن‌ها به عنصرها و المانهای قابل مشاهده در ورقه مونیتور هست. تفاوت عمده ای که در مرورگرها موجود است، بر رمز تعبیر کدهای HTML و طریقه نشان دادن آن‌ها میباشد. بطوریکه یک کد HTML یا این که یک سایت، لزوما در مرورگرهای متعدد یکجور اکران داده نمی‌شود. کنسرسیوم W3C برای حل این ایراد دست به فعالیت شده‌است و استاندارد و تعاریفی را مشخص نموده است که تا حدودی بتواند این نقص‌ را برطرف کند. اما آنچه که مشخص و معلوم میباشد، هنوز یگانگی بر رمز این مورد در میان مرورگرها بوجود نیامده می باشد و همچنان قوانینی موجود هست که تماما گشوده بوده و تعبیروتفسیر آن، بر عهده مرورگرها نهاده شده‌است.



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


بعد از ظهر نو بعداز کامپیوترهای رومیزی
فروش رایانه‌های رومیزی در میان سال‌های 2001 تا 2012 رونق متعددی داشت. در همین سال‌ها خانواده‌ها همت می‌کردند با تهیه کردن یک دستگاه رایانه رومیزی، از مزایای آن منفعت‌مند شوند و در کارها تحصیلی، جستجوی اینترنت، تماشای فیلم و سریال، بازی و … از کامپیوتر خانگی خویش استعمال نمایند.

 طراحي سايت در مشهد

 

یوزرها متعددی نیز با خرید کامپیوتر برای اداره ها، مرکزها تجاری و سازمان‌ها کارایی داشتند کارها کاری تیم خویش را باصرفه‌سازی و تسریع نمایند. تعداد خریداران کامپیوترهای رومیزی تا سال 2012 همواره در اکنون ارتقاء بود. البته در آن دوران برای اول توشه فروش کامپیوترهای رومیزی، بعد از سالیان فرایند رو به رویش، یک دفعه کاهش یافت. میان یوزرها وب، تغییراتی در حالا صورت به دست آوردن بود.

از سال 2012 تا کنون ابزارهای کوچکتر مانند تلفن همراه‌های گوشی و تبلت‌ها به مرور روزگار محبوبیت بیشتری به دست آوردند. رفته رفته استعمال از این ابزارهای کوچک برای به کار گیری‌های روزانه و تماشای وبسایت‌ها متداول شد. کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ‌ها به تدریج جای خویش را به تبلت‌ها و گوشی‌ها دادند. همان گونه که گفته شد تعداد بازدیدکنندگانی که از روش تلفن همراه تلفن همراه وارد سایت‌ها می گردند، در حالا ارتقاء هست.

در همین زمان برنامه‌های متعددی برای اجرا در سیستم ادله تلفن همراه‌های هوشمند پباده سازی شد تا پاسخگوی نیازهای یوزرها باشد. البته همچنان نیاز به اجرای درست و فارغ از ایراد سایت‌ها در موبایل‌های موبایل حس می شد. این نیاز به صورت مختص درباره ی تارنما خبرگزاری‌ها وجود داشت. مبنی بر داده ها به‌دست‌آمده از راءس پژوهش ها پیو، حدود 60 درصد از یوزرها تلفن همراه و تبلت، ترجیح میدهند خبرها را از روش تارنما موبایلی مطالعه نمایند. برای این یوزرها قرائت خبر‌ها از روش سایت نسبت به به کارگیری از برنامه منحصر به فرد گوشی، حق تقدم دارااست.

باوجود اینکه پباده سازی برنامه‌های موبایلی برای کمپانی‌ها بسیار دارای اهمیت می باشد، البته به عبارتی‌طور که ذکر شد، در برخی مورد ها، مانند خبرگزاری‌ها، یوزرها به به کار گیری بدون واسطه از وبسایت، رغبت بیشتری دارا‌هستند.

 

طراحی وب سایت عکس العمل‌گرا، رویکرد حلی برای هماهنگ شدن با تغییرات بعد از ظهر نو
پباده سازی ریسپانسیو تارنما شایسته ترین چاره برای هماهنگ شدن با تغییرات بعدازظهر نو هست. وبسایتی با پباده سازی ریسپانسیو یا این که عکس العمل‌گرا از امکان “جستجوی رسانه” برای ادراک بعدها و رزولوشن کاغذ اکران استفاده کننده منفعت می برد. آن‌گاه با اعتنا به‌این بعدها و کیفیت، تصاویر و متن‌ها جان دار در برگه را تغییر تحول میدهد تا متناسب با اندازه ورقه اکران اجرا گردیده و فارغ از ایراد و فساد نشان داده شود.

برای مثال وقتی که شما این مقاله را بوسیله کامپیوتر رومیزی در تارنما همیار بسط مطالعه میکنید، پهنا ردیف نوشته‌ها به طور بی نقص چشم می گردد و یک ردیف نیز در کنار برگه موجود است که دربردارنده عنا وین بقیه مطالب و نصیب‌های این وب سایت میباشد. زمانی که اندازه مرورگر خویش را کوچک‌خیس نمائید پهنا ردیف نوشته‌ها کمتر میشود و نوشته‌ها متناسب با اندازه تازه اکران داده می گردند. در‌صورتی‌که گشوده معادل مرورگر خویش را کوچکتر فرمائید، خواهید رویت کرد که ردیف کناری اکران داده نمی شود و صرفا ردیف دربردارنده نوشته‌ها و تصاویر باطن نوشته ی علمی به شما نشان داده خواهدشد.

در تماشای وبسایت با تبلت و گوشی نیز همین شرایط موجود است و با تغییر‌و تحول اندازه و پهنا نمایشگر، دکورا سیون موادسازنده جان دار در کاغذ متناسب با اندازه کاغذ اکران استفاده کننده تغییر‌و تحول مینمایند. به این ترتیب در وب سایت‌هایی با پباده سازی ریسپانسیو وب سایت یا این که عکس العمل گرا مانند پباده سازی‌های دیرین، با ایراد فساد و اکران اشتباه کاغذ هنگام تغییر تحول اندازه نمایشگر، مواجه نخواهیم شد. فیض اکران صحیح و فارغ از انواع تارنما شما در هزاران دسته ابزار (devise) با اشکال اندازه‌هاست.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


درحال حاضر نوبت به پباده سازی گرافیکی و صورت ظاهری وب سایت شرکتی می‌رسد که از دید مشتریان و یوزرها وب سایت بسیار مهم هست. نکاتی که میبایست در پباده سازی گرافیک به آن اعتنا فرمائید و آن‌ها رعایت نمایید عبارتند از؛

از طیف رنگی و رنگبندی مطلوب برای تارنما شرکتی استعمال نمائید.

 طراحی سایت در مشهد
در طرح گرافیکی آسانی را مدنظر قرار دهید, هر چه تارنما به هم ریخته خیس باشد سرگردان کننده خیس می باشد.
توان کمپانی را می اقتدار در پباده سازی گرافیکی وبسایت دید.
بی تردید روانشناسی رنگها را مطالعه نمایید و نسبت به گزینش طیف رنگ از آن یاری بگیرید.
میتوانید از صورت لوگو کمپانی نیز در پباده سازی گرافیکی فایده بگیرید تا لوگو شما در ذهن استفاده کننده حک شود.
سفارش می‌کنم پباده سازی گرافیکی تارنما خویش را به یاری کارشناسان و مشاورین موزیک انجام دهید, بخش اعظمی از ناکامی ها در ساخت سایت بدلیل ظواهر نامناسب و نامرتب بودن بیشتراز حد وبسایت می‌باشد.

سئو و با صرفه سازی در ساخت وب سایت شرکتی


یکی مهم‌ترین منظور های مشتریان در هنگام ساخت سایت , سئو و باصرفه سازی می باشد. ولی متاسفانه بخش اعظمی از مشتریان به صدق مفهوم و اصول سئو سازی تارنما را نمی دانند و صرفا این را می‌دانند که با سئو کردن وبسایت بر روی واژه کلیدی متبوع خویش در گوگل چشم خواهند شد.

نمی قدرت اظهار کرد این روش تاءمل نادرست هست, ولی می اقتدار ذکر کرد که بدون نقص و صحیح وجود ندارد. سئو سازی وبسایت به گویش معمولی عبارت میباشد از انجام اصول و قواعدی در کدنویسی و بروزرسانی های تارنما که موجب ارتقاء درجه کلمه ها کلیدی یک وبسایت می‌گردد.

سئو و با صرفه سازی یعنی تولید و تولید مطالب و لینک و پیوند های مطلوب برای موتور های کاوش مانند گوگل. بخشی از اصول سئو به وسیله طراح تارنما در هنگام آغاز قرارداد از پباده سازی گرافیک تا کدنویسی و فعال‌سازی وبسایت انجام میگردد و بخشی دیگر به وسیله حمایت کننده وبسایت و مولف که با رعایت قانون ها به وسیله هر دو تارنما قادر است بر روی هر تعداد کلمه و واژه کلیدی شایسته ترین مقام را در گوگل کسب نماید.

بطور معمول بعداز راه‌اندازی تارنما, صاحبان کسب و عمل دوران کافی برای انجام بروزرسانی های آن را ندارند که خوشبختانه مجموعه پباده سازی نوا با داشتن نویسندگان کاردان و پشتیبانان وب سایت این نقص‌ را نیز حل نموده است.

پیشنهاد طراحی وب شرکتی
در حالتی‌که تمایل به طراحی وب سایت شرکتی برای کسب و فعالیت خویش گرفتید, پیش از استارت با مجموعه پباده سازی ترانه تماس حاصل نمایید تا با شیوه عمل دقیقتر و بهتر آشنا گردید. مخارج ساخت وب سایت و روزگار آن را نیز میتوانید از روش پل های ارتباطی ما توسط شماره های تماس و تلگرام پشتیبانی اخذ نمائید. همینطور با ورود به ورقه تعرفه های طراحی وب سایت و یا این که ورقه توصیه طراحی وب میتوانید اطلاعاتی در زمینه‌ی پباده سازی و فعال‌ساز‌ی سایت کسب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


شاید برای هر کس وقت متعددی در وب بگذارند، تفاوت های وبسایت و بلاگ خیلی بدیهی باشد. ولی مطمئناً اکثری اشخاص هم میباشند که هنوز تفاوت این 2 را به صدق نمی‌دانند. چرا؟ زیرا سایت و وب لاگ در نگاه اولیه، شباهت های بسیار متعددی با یکدیگر دارا هستند. هر چه نباشد، هر دو به صفحات اینترنتی اشاره دارا هستند. این شد که تصمیم گرفتیم برای شورن شدن مورد، یک نوشته‌ی‌علمی بی آلایش و کوتاه دراین باره بنویسیم. پس در حالتی که تفاوت این دو برای شما هم چندان بدیهی وجود ندارد، سفارش می کنم با ما هم پا باشید.

ما درین نوشته‌ی‌علمی، تعریفی از این دو معنی ارائه خوا هیم اعطا کرد و در رابطه کاربردها، تفاوت‌ها و هزینه هرکدام بیش تر حرف میکنیم.

 

وب لاگ چه است؟
وب لاگ یک ورقه اینترنتی برای تایپ کردن یادداشت‌ها و مقاله‌ها می باشد. در واقع، وب لاگ را می‌اقتدار به دیده یک روزنامه یا این که خبر نامه اینترنتی رویت کرد. یعنی وب لاگ تیم‌ای از مقاله‌ها را در خویش جای می دهد. ولی، این را هم می بایست بدانید که بلاگ ها معمولاً دارنده گونه بندی نیز می‌باشند و مقاله ها آنان در یک یا این که یک‌سری جور بندی جای میگیرند.

به طور معمول بلاگ از زبانی معمولی غیررسمی و غیر سازمانی به کارگیری می‌کند. این را هم بیش تر کنم که تایپ کردن در یک وب لاگ عمل خیلی رنج وجود ندارد، فقط بایستی پیرامون موضوعی که می خواهید در رابطه آن بنویسید علم کافی داشته باشید.

چه‌گونه میتوانم یک وب لاگ بسازم؟
در صورتی دوست دارید نوشته‌های خویش را در وب قرار دهید تا خوانند‌گان بخوانند، پس مسلماً داشتن یک وب لاگ برایتان ایدۀ جذابی می باشد. البته چطور بایستی یک وب لاگ ساخت نمایید؟ برای این مراد دو شیوه موجود است:

به کارگیری از بلاگ‌سازهای بدون پول: اکنون، خدمت های وبلاگی بخش اعظمی به لهجه فارسی فعال می باشند. از گزاره دارای اسم و رسم ترین آن‌ها می شود به بلاگفا اشاره نمود. این خدمات یک بلاگ بدون پول بر روی دامنه خودشان در چنگ شما می گذارند که از روش آن می توانید مطالب متعدد خویش را منتشر نمائید.
پباده سازی یک بلاگ منحصربه‌فرد: چاره دوم که برای اشخاص مشقت بار‌گیرتر مطلوب میباشد، تولید یک بلاگ بر روی دامنه منحصر می‌باشد. هر یکسری برای اینکار شما نیاز به پاره ای صرف هزینه دارید، ولی در ازای (در صورتیکه بخواهم محاوره ای بیان‌کنم) کلاس کاری شما طولانی تر خواهد بود. برای تولید یک بلاگ مخصوص شما میتوانید از وب سایت ساز پرتال یا این که سیستم های شبیه مثل وردپرس استعمال فرمایید. ما حتی یک تخفیف خوب نیز برای کسانی مثل شما که به تایپ کردن عشق و علاقه‌مند می‌باشند در حیث گرفته‌ایم.
طراحی سایت در مشهد

و البته سایت... تفاوت اصلی وبسایت با بلاگ در کارکرد آن هست. یک وبسایت صرفا با انگیزه تایپ کردن تولید نمیشود. شما وبسایت می‌سازید تا تولیدات و سرویس ها خویش را معرفی نمائید، مغازه اینترنتی فعال‌ساز‌ی فرمایید و ... براین اساس این سایت دربرگیرنده صفحه های مختلفی مثل ورقه اصلی، ورقه سرویس ها یا این که محصول ها، برگه در رابطه ما، برگه تماس با ما و ... میگردد. دقت داشته باشید که سایت ها معمولاً بخشی تحت عنوان بلاگ هم دارا‌هستند که در آن مطالب و نوشته‌های آن‌ها قرار میگیرد. مثلا، در حال حاضر شما در اکنون تلاوت بخش وب لاگ وبسایت ما می باشید. البته این تنها یک قسمت از وبسایت ما می باشد و صفحه ها دیگری نیز داریم که در آنان به معرفی وبسایت ساز خویش و سرویس ها آن میپردازیم.

انگیزه از ساخت وب سایت چه می باشد؟
هم اکنون بیایید بدین سوال پاسخ بدهیم که در چه مواردی شما نیاز به یک وبسایت دارید.

به دلیل ارائه سرویس ها
برای معرفی کمپانی
جهت معرفی محصول ها
جهت فروش محصول ها (تارنما فروشگاهی)
پرتال های سازمانی و دولتی
چه گونه می توانم یک تارنما بسازم؟
همان گونه که گفتیم، سیستم هایی برای تولید بلاگ وجود دارا‌هستند. همین قضیه درباره‌ی تارنما ها نیز راست گو می‌باشد. به عنوان مثال، وب سایت ساز پرتال یکی این سیستم هاست که توسط آن شما میتوانید یک وب سایت بسازید، صفحه ها متفاوت آن را تعریف و تمجید نمائید و مدیر آن را در مشت بگیرید. از گزاره دیگر سیستم های مطرح می‌اقتدار به وردپرس، جوملا، پرستاشاپ (برای ایجاد مغازه) و ... اشاره نمود.

تنها به یک نکته اعتنا داشته باشید: هنگام ساختن یک تارنما، بسیار مهم می‌باشد که شما یک دامنه منحصر (درخصوص دامنه ها اضافه بخوانید) برای خودتان داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


درین حالت عدم حضور یک کمپانی در‌این صحنه رقابت و در وضعیتی که رقبا روز آپدیت عمل ها و خصوصیت های پررنگ خویش را پررنگتر می نمایند، در واقع تلف کردن مشتریان بالقوه کمپانی میباشد. برخی وبسایت ها حتی پا را بالاتر گذارده و مقام مجموعه فروش و حتی سرویس ها بعد از فروش را به خویش اختصاص میدهند و پروسه معرفی کالا و فروش آن را از نخست تا آخر به شایسته ترین وجه انجام می دهندو بدین ترتیب دیگر نیازی به گروه فروش نخواهیم داشت. هنگامی که یک کمپانی با طراحی وب سایت شرکتی بتواند در بین مشتری بالقوه و کسب و فعالیت خویش رابطه و تعامل ساخت نماید تبدیل به یک مزیت رقابتی خواهد شد. مزیتی که شاید رقبا با در نظرنگرفتن آن ضررهای بزرگی را متحمل شوند.

طراحی سایت در مشهد

با اعتنا به تمام این موردها لازم می‌باشد تا ضرورت وجود یک سایت شرکتی تحت عنوان یک سرمایه برای کسب و شغل های متفاوت بیش تر از پیش تشریح شود. موردها پایین از مهم‌ترین مواقعی می‌باشند که اثبات می نماید تمام موسسه ها و کسب و امور نیاز به یک سایت شرکتی برای معرفی خویش دارا‌هستند.

ملزومات طراحی وب شرکتی

لازمات در ساخت وب سایت شرکتی
پیش از اینکه قصد به فعال‌ساز‌ی وبسایت برای کمپانی و یا این که کسب و عمل خویش بگیریم لازم می باشد به سوال ها ذیل جواب دهیم؛

چرا نیاز به طراحی وب برای کسب و فعالیت خویش دارید ؟
آیا تارنما شما تنها جنبه نمایشی دارید یا این که میخواهید با داشتن آن بهره فروش خویش را ارتقا دهید؟
آیا ساخت سایت شما صرفا جنبه معرفی کمپانی را داراست ؟
آیا به تفکر طراحی وب دکان آنلاین میباشید و می خواهید از روش آن تولید ها خویش را مستقیما به مشتری عرضه فرمائید ؟
اینها سوالاتی میباشد که پیشین از هر پباده سازی و فعال سازی تارنما شرکتی پیش میاید, بهتر می باشد نخستین انگیزه خویش را تماماً معین نمائید تا در هنگام توصیه ساخت سایت شرکتی و آنگاه در گیر خلل نشوید. توصیه می‌کنم گذشته از تصمیم گیری صد رد صد با مشاورین طراحی وب سایت ترانه تماس حاصل نمایید تا بتوانند شمارا بهتر موعظه نمایند.

نکات شایان توجه در فعال‌سازی وبسایت شرکتی
بعداز تصمیم گیری در مورد فعال سازی تارنما شرکتی خویش, هم اکنون نوبت به نکات شایان توجه و دارای اهمیت می‌باشد, اعتنا بدین نکات سبب ساز میگردد تا وب سایت شما بهتر و توانا آغاز به عمل نماید و در حیث یوزرها اضافه گزینه اعتنا قرار بگیرد. برخی از این نکات عبارتند از؛

بدون شک برای کسب و عمل خویش وبسایت منحصر به فرد راه‌اندازی فرمائید و بدنبال وب سایت های مهیا نباشید.
در هنگام پباده سازی گرافیکی وب سایت, بهتر هست از طیف رنگی مطلوب به کار گیری فرمائید. میتوانید این عمل به تیم پباده سازی آهنگ بسپارید.
در هنگام کدنویسی رعایت اصول و قواعد و استاندارد ها بسیار مهم می باشد.
قطعا برای وبسایت خویش از کدنویسی عکس العمل گرا (Responsive) منفعت بگیرید. این دستور سبب ساز می‌شود تا تارنما شما در تمام پلتفرم ها و با هر سایزی قابل مشاهده باشد.
بروزرسانی وبسایت را فراموش نکنید. خبرها, مقاله‌ها, محصول ها و… قادر است به پویایی و زنده بودن وب سایت یاری دهد.
درپی لبه نباشید.
از نسخه برداری کردن مطالب دیگر تارنما ها غیر وابسته و غیروابسته دوری کنید که جز ضرر و زیان و افت مرتبه برای شما هیچ سودی ندارد.
استفاده کننده را خیلی سریع و معمولی به هدفش برسانید.
رعایت این نکات بسیار معمولی هست البته منجر می‌شود وب سایت شما بسیار حاذق خیس به سمت برد پیش برود و سبب رونق تجارت شما شود.

توصیه می‌کنم: معرفی ورژن نو وردپرس 4.7 و تجهیزات آن
چرا وردپرس را برای طراحی وب سایت شرکتی تعیین کنیم ؟
چرا وردپرس در طراحی سایت شرکتی

اکثر زمان ها مشتریان تیم طراحی وب سایت ترانه در هنگام آغاز به عمل این سوال را دارا هستند که چرا از وردپرس برای ساخت وب سایت شرکتی خویش به کارگیری کنیم. پاسخ این سوال بسیار بی آلایش و پر‌نور می‌باشد. سیستم مدیر محتوی وردپرس, یکی کار کشته ترین, دوست داستنی ترین و ماهر ترین سیستم های رئیس محتوا و راه‌اندازی تارنما می‌باشد.

بروزرسانی های اخیر وردپرس در راستای ارتقا اقتدار و کارایی و پشتیبانی بی نقص لهجه فارسی آن توانسته می‌باشد مقام بسیار بالاتری نسبت به بقیه سیستم های مدیر محتوی به آن دهد.

نکته بسیار مهم در وردپرس, بدون پول بودن آن و تعداد بسیار زیاد افزونه های آن که قادر است هر امکانی را برای تارنما آماده سازد. مجانی بودن وردپرس سبب ساز شده‌است تا هزینه پباده سازی و فعال‌سازی وب سایت به حد قابل توجهی کاسته شود. وردپرس از حیث امنیت و انعطاف پذیری نیز کلام نخستین را در بین بقیه سیستم ها می زند. همین موردها مدرک محکمی می‌باشد بر به کارگیری از وردپرس در پباده سازی و فعال سازی وب سایت.

نکات شایان توجه در پباده سازی گرافیکی تارنما شرکتی
نکات مهم پباده سازی گرافیکی وبسایت شرکتی

اکنون نوبت به پباده سازی گرافیکی و صورت ظاهری تارنما شرکتی می‌رسد که از دید مشتریان و یوزرها وبسایت بسیار مهم می‌باشد. نکاتی که میبایست در پباده سازی گرافیک به آن دقت فرمائید و آن ها رعایت فرمائید عبارتند از؛

از طیف رنگی و رنگبندی مطلوب برای تارنما شرکتی به کار گیری فرمایید.
در طرح گرافیکی آسانی را مدنظر قرار دهید, هر چه تارنما نامرتب خیس باشد سرگردان کننده خیس می باشد.
توان کمپانی را می قدرت در پباده سازی گرافیکی وب سایت رویت کرد.
قطعا روانشناسی رنگها را مطالعه فرمایید و نسبت به گزینش طیف رنگ از آن امداد بگیرید.
می‌توانید از صورت لوگو کمپانی نیز در پباده سازی گرافیکی سود بگیرید تا لوگو شما در ذهن استفاده کننده حک شود.
توصیه میکنم پباده سازی گرافیکی وب سایت خویش را به امداد کارشناسان و مشاورین آهنگ انجام دهید, بخش اعظمی از ناکامی ها در طراحی وب بدلیل ظواهر نامناسب و نا مرتب بودن بیش تر از حد وبسایت هست.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


سبک و گونه تارنما گزینه نظرتان را توضیح دهید.
آیا کمپانی شما با رنگ های خاصی شناخته می­ شود که می بایست از آن ها به کارگیری نمائید؟ بعضی از برندها علاوه بر لوگو و شعار معلوم دارنده یک یا این که یک‌سری رنگ سازمانی نیز میباشند که نشان دهنده نام‌و‌نشان آن سازمان میباشد. در طراحی وب بایستی بدین رنگ ها نیز دقت کرد تا یکپارچگی موادسازنده بازاریابی نگهداری شود.
آیا برای رنگ های سازمانی خویش می ­توانید شماره پنتون (Pantone Numbers) تنظیم نمایید؟ سیستم تطبیق رنگی پنتون، سیستمی استاندارد برای رنگ هاست که با اختصاص کد معین برای رنگ ها به شما این قابلیت و امکان را میدهد که یکپارچگی رنگ ها را در همگی ابزار بازاریابی خویش محافظت فرمائید.

طراحی سایت در مشهد
بیش تر بخوانید: چه طور از روانشناسی رنگ ها در بازاریابی و پباده سازی سود بگیریم؟
آیا چیز دیگری مثل بروشور، کاتالوگ، سربرگ یا این که نشریه موجود است که نیاز باشد وب سایت از شیوه های متفاوت مثل رنگ، ساختار یا این که پباده سازی با آن هماهنگ و یکدست شود؟ این موردها را شناسایی فرمایید.
از چه چیز تارنما فعلی ­تان طولانی تر خوشتان می­ آید؟ در‌صورتی‌که اینک صاحب و مالک سایت و در بعضی از موردها از تلاش آن راضی می‌باشید، لیستی از نقاط قوت وبسایت فعلی خویش تهیه و تنظیم نمائید تا از آنان در پباده سازی تازه وبسایت خویش نیز به کار گیری نمایید.
آیا امکان یا این که آیتم ­ای در تارنما فعلی شما موجود است (به جز محتوا) که بخواهید آن را نگه داشته و نگهداری فرمائید؟
3 آیتم که مایه سرخوردگی و شرم ساری شما از تارنما فعلی ­تان می‌باشد را اسم ببرید؟ شناسایی نقاط ضعف وبسایت و راه‌حل هایی برای بهبود آن ها، از تکرار خطاها در طراحی سایت نو پرهیز می‌کند.
سایت های رقبای شما اکنون چه خصوصیت هایی دارا هستند که شما نیز میخواهید داشته باشید؟
آیا هیچ اینترنت سایتی با پباده سازی خاصی موجود هست که به آن عشق مند باشید؟ لیستی از لینک و پیوند های طرح های تارنما آیتم عشق و علاقه خویش را تهیه و تنظیم فرمائید.
آیا طرح، آیتم یا این که خصوصیت خاصی در‌این سایت ها موجود هست که بخواهید در وب سایت خویش نیز بگنجانید؟
چه مواقعی در دیگر اینترنت سایتها چشم­اید و حقیقتا آن ها را دوست داشته­اید؟ این عمل به بنچ مارکینگ (bench marking) یا این که الگوبرداری از شایسته ترین اقدامات بقیه سازمان ها و وبسایت ها که به افزایش عملکرد سازمان می انجامد، امداد می نماید.
چه مواقعی در دیگر تارنما ها چشم ­اید و حقیقتا از آنان متنفر بوده­ اید؟
اضافه بخوانید: چه گونه یک طرح UX خوب برای وبسایت اخلاق کنیم؟
3 آیتم که در ساخت وب سایت نو شما بیشترین اهمیت را دارا هستند، اسم ببرید. گزینش حق تقدم ها در مرحله پیش از طراحی سایت به صرفه جویی در هزینه، زمانه و دستیابی به هدف ها با حق تقدم بیش تر در کمترین روزگار یاری میکند.
3 آیتم که در طراحی وب تازه شما کمترین اهمیت را دارا‌هستند، اسم ببرید.
هاست وبسایت شما کجا خواهد بود؟ در حالتی که بخواهید در فضای مجازی حضور داشته باشید علاوه بر ساخت سایت مستلزم خدمت هاست یا این که میزبانی نیز میباشید. هاست در واقع فضای مشخصی روی سرورهاست که می اقتدار اطلاعات را روی آن ذخیره کرد.
آیا دسترسی بدون نقص دارید؟
آیا می­توانید اسم کاربری(Username) و پسورد ساخت فرمایید؟
از طرف شما چه کسی مسئول طراحی سایت میباشد؟ شخصی را در درون کمپانی مسئول پروژه لانچ تارنما نو فرمایید.
آیا پیمانکاران دیگری هم وجود دارا‌هستند؟ بایستی مشخص و معلوم فرمایید که روند متعدد ایجاد و ساخت وب سایت بر عهده چه اشخاصی در باطن کمپانی یا این که چه موسسات فرنگی هست. و اینکه آیا قصد برون سپاری دارید یا این که نه.
چه کسی و چه‌طور مراقبت از سایت را مدیر می ­نماید؟ گزینش فرمایید که بعد از بالا وارد شدن تارنما پروسه بعدی مدیر و آپ تو دیت رسانی وبسایت بر عهده چه کسی است و چه طرحی برای این عمل داراست.
آیا میزان دارایی مشخصی برای این عمل در لحاظ گرفته اید و مجبورید تا آن سقف هزینه فرمایید؟ گذشته از هر فعالیت مخارج احتمالی اعم از خرید دامین، طراحی وب سایت، تنظیم محتوا، مدیر وب سایت و … را پیش گویی و با میزان دارایی مور حیث خویش مقایسه فرمائید.
طولانی تر بخوانید: چهار واحد سنجش اصلی که در پباده سازی دوباره تارنما می بایست به آن دقت فرمائید
دامنه و خصوصیت های وبسایت
آیا هاست فعلی شما تمامی نیازهای وبسایت شما (دور و بر، پهنای باند، مقر داده و …) را برآورده می­ نماید؟
آیا می­خواهید یا این که نیاز دارید به فروشنده هاست جدیدی رجوع‌نمایید؟ بایستی جور تغییرات مدنظر خویش را با گنجایش هاست فعلی خویش مقایسه فرمائید.
آیا برای یافتن هاست مطلوب نیاز به امداد دارید؟ بعضا از شرکتهای پباده سازی و گسترش وبسایت این سرویس ها را برای شما انجام خواهند اعطا کرد و یا این که به شما دراین مورد مشورت خواهند اعطا کرد.
آیا فعلا URL موردنظر خویش را دارید؟ مراد از URL به عبارتی نشانی وبسایت شماست که نباید به وسیله بقیه شرکت های تثبیت گردیده باشد، به دلیل آنکه در این‌حالت می بایست آن را خریداری کنید.
در شرایطی‌که خیر، آیا برای گزینش و تثبیت یک URL خوب به یاری احتیاج دارید؟
آیا فعلا لوگوی مشخصی دارید یا این که می بایست یک لوگو پباده سازی فرمائید؟
در‌صورتی‌که اکنون لوگو دارید آیا به پوشه های اصلی آن دسترسی دارید؟ پوشه کیفیت بالا و با فرمت اختصاصی برای بعضا از پباده سازی های وبسایت لازم هست که چنانچه بدین فولدر ها دسترسی نداشته باشید مستلزم پباده سازی دوباره آن‌ها خواهید بود.
آیا احتیاج به تولید فاوآیکون (Favicon) دارید؟ به تصاویر کوچکی که به صورت آیکون در کنار نشانی وبسایت شما در نصیب نشانی مرورگر قابل مشاهده می‌باشد فاوآیکون گفته می‌شود.
آیا تگ لاین (Tagline) خاصی دارید که بخواهید از آن استعمال نمائید یا این که برای ایجاد آن برای سایتتان به یاری احتیاج دارید؟ در مقاله ها قبل به توضیح بی نقص تگ لاین پرداخته ایم.
آیا معماری وب سایت جدیدتان کامل شدن گردیده یا این که اینکه جزو برنامه های پیش رویتان می‌باشد؟
تقریب می­زنید تارنما نهایی تعدادی ورقه خواهد بود؟
آیا وایرفریم (Wireframes) کاغذ ­های تان فراهم هست یا این که اینکه ایجاد آنها‌را در برنامه هایتان قرار داده اید؟ وایر قاب در واقع راهنمای تصویری بی نقص از تارنما هست که پیشین از آغاز طراحی وب تنظیم می گردد و چهارچوب کلی وبسایت را مشخص و معلوم می کند.
آیا برای تارنما محتوا دارید یا این که تنظیم محتوا بخشی از برنامه کاری آینده شما می باشد؟
یک سری ورقه محتوا بایستی تولید شود؟



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


UX و UI در طراحی سایت چه میباشد و چه کاربردی دارد ؟
Aranik۱۳۹۸-۰۵-۰۲ بدون دیدگاهدر طراحی وب سایت
میگردد دوستان عزیز این نوشته‌ی‌علمی در باب UX و UI در ساخت سایت و کاربرد های UX و UI قراره به شما اطلاعات بده .

طراحی سایت در مشهد

UX و UI در طراحی سایت چه می باشد؟
با یه خرده تحقیق و توجه روی سایت هایی که مخاطبای بیشتری دارند مثل وب سایت خبرها یا مغازه های اینترنتی به این سود می‌رسیم که طراحان سایت یک سری ویژگی متعدد در طراحی وب رعایت میکنند که باعث واکنش مثبت کاربران میگردد. این ویژگی ها عبارتند از زیبایی منحصر و حس رضایت کاربران از وبسایت و امکانات سایت.

هنگام طراحی سایت به وسیله افراد مبتدی یا غیر متخصص که اطلاعات کاملی درمورد ساخت وب سایت ندارند فهم و شعور اصطلاحات مختص دشوار می‌باشد.از جمله این اصطلاحات در ساخت سایت UX و UI می‌باشند که هر کدام معنای متفاوتی دارا هستند. جالب میباشد بدانید از نگاه شغلی برخی طراحان وبسایت UX Designer و برخی دیگر UI Designer نامیده می‌شوند.

UX چیست؟
به صورت کلی UX مخفف User Exprince Design به معنی کردار و واکنش کاربر نسبت به وب سایت و یا کالای جان دار در سایت است. UX Designer ها سعی دارا هستند با روش های مختلف حس رضایت را در کاربران ایجاد کنند به عبارت دیگر طراحی UX هر دسته ارتباطی در بین مشتری و ارائه دهنده متاع میباشد که استعمال از تارنما را راحت تر مینماید.

UX تجربه کاربر و اثر متقابل آدم و کامپیوتر است ، که باعث فهم و شعور کاربر از دید جنبه های عملی و تجربی و موثر سیستم و سادگی در به کار گیری هست. وظیفه طراح وبسایت ایجاد محیطی دلنشین برای کاربران سایت است. طراح سایت بایستی احساسات و هیجانات کاربر را نسبت به سایت و یا کالای مو جود را خوب بشناسد و محیطی را طراحی کند که همه این احساسات و هیجانات تحریک کند. طراح تارنما مهمترین عضو گروه شما است که قادر است تاثیر مثبت و یا منفی روی کسب و عمل شما بگذارد.

یک مثال معمولی در زمینه‌ی UX
در طراحی وب سایت باید از همه امکانات استفاده نمود تا حس رضایتمندی کاربر هنگام به کارگیری از تارنما شما را جلب کند. ایجاد این احساس به طور کامل به طراح UX شما بستگی دارد. امروزه هر سایتی برای موفقیت به طراح UX نیاز دارد.

برای مثال هنگام خرید از یک دکان اینترنتی در حالتی‌که کاربر سریعتر به سود دلخواد خود برسد صد رد صد احساس رضایتمندی بیشتری از تارنما شما خواهد داشت.هر چقدر این فعالیت راحت تر باشد شما دارای یک طراح UX موفق هستید. در سود یک طراح UX توجه بیشتری به رضایت کاربر دارد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


خب تا اینجا ما توانستیم ساختار کلی و دکورا سیون اصلی یک کاغذ ریسپانسیو را تولید نماییم. اکنون نوبت به آن می‌رسد که المان های کاغذ داخل این ساختار قرار بگیرند. در بخش بعدی ما متون و تصاویری را در‌این ساختار جایگذاری می‌نماییم تا شما همه فرآیند را به طور عینی مشاهده فرمایید.

طراحی سایت در مشهد

قدم سوم: اضافه کردن محتوا به ساختار

انگیزه ما در‌این فراگیری این وجود ندارد که به شما بیاموزیم به چه شکل محتوا تولید فرمائید و یا این که چه محتوایی را برای صفحه ها خویش تعیین فرمایید. درین بخش فقط انگیزه ما این می باشد که شما محتواهای متنی و تصویری مختلفی را داخل کاغذ خویش قرار دهید تا مشاهده کنید که زمانی محتوایی باطن برگه شما قرار می گیرد این محتوا بر روی برگه کامپیوتر و برگه گوشی چه‌طور نشان داده میشود. برای قرار دادن محتوای متنی باطن این برگه فقط می بایست محتوای متبوع خویش را اسکن کرده و در بخش Body قرار دهید یا این که Paste فرمائید. برای قرار دادن تصاویر می‌توانید از tag به کار گیری نمائید. در صورتی میخواهید بگراند ورقه شما هم مثل دورنما ورقه ای که در ابتدایی این نوشته‌ی علمی تصویری از آن برای شما اکران داده شد دارنده یک تصویر یا این که یک رنگ معلوم باشد بایستی تنطیمات مرتبط با آن را در SubtlePatterns انجام دهید.

قدم چهارم : قدم چهارمین نیست! ♥

شکیبایی نمائید قدم چهارم آموزشی نیست ولی شما می‌توانید در‌این قدم کاغذ خویش را بر روی کامپیوتر و بر روی گوشی محاسبه نمایید تا مشاهده کنید که آیا ورقه ای که تولید کرده اید ریسپانسیو هست یا این که نه.
توجه داشته باشید که ابزارهای زیادی برای ساخت یک ورقه ریسپانسیو وجود دارا هستند و Foundation فقط یکی‌از آن‌ها می‌باشد. شما میتوانید بر حسب عشق خویش هریک از این ابزارها را برای فعالیت خویش تعیین کنید.

و در پایان از دوستانی که علاقمند به فراگیری برنامه نویسی میباشند و یا این که کارشناس برنامه نویس در‌صورتی‌که میباشید دعوت می کنم در انجمن کار فرمایید



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

پباده سازی
وبسایت با وردپرس طراحی
وبسایت وردپرس یکی از سرویس ها ما در مهندسین ساین وب هست ما اینجا قالب فراهم نداریم تمامی شغل های ما از قالب های اختصاصی است که نخستین به وسیله تیم گرافیک طراحی می شود و سپس از تایید مشتری کار کدنویسی آن انجام می شود

طراحی سایت در مشهد
طراحی
کاغذ نخستین تارنما یکی از مهمترین نکاتی میباشد که باید در کار پباده سازی وب سایت نظر شود، چیزی که ما در ساین وب آن را رعایت کرده ایم چون صرفا شما یک سری ثانیه صرفا دارید که مخاطب را جذب تارنما خودتان کنید
چیزی که ما در طراحی سایت وردپرسی خودمان رعایت می کنیم این میباشد که تارنما می بایست روح داشته باشد ، رنگ سپید و رنگ های خنثی مانند سفید ، و خاکستری عمده برای پشت قضیه کار به کارگیری می شود، برای اینکه بتوانید استفاده کننده را عمده جذب سایت خویش کنید می بایست از رنگ های سرد و گرم به کار گیری فرمایید یک رنگ سازمانی را گزینش کنید و برای آن یک پالت رنگی درست نمائید تا رنگ هایی که به کار گیری می کنید در کنار نیز مناسب باشند و بتوانند استفاده کننده را جذب وبسایت کنند .می توانید سری به قسمت مثال شغل های ما بزنید .

طراحی
وب سایت وردپرس
طراحی
وب سایت وردپرسی ما
در مهندسین ساین اینترنت نیز از این سیستم مدیریت محتوا توانا استفاده می کنیم البته با یک روش کاری نو با به هیچ تیتر از قالب های آماده ابدا استعمال نمی کنیم فرایند کاری ما به این صورت میباشد نخستین در مورد کسب و کار شما سوال می کنیم که آیا کسب و کار شما به چه شکل میباشد مثلا شما صرفا یک تارنما اطلاعات یا پباده سازی وب سایت شرکتی دارید یا نه می خواهید یک تارنما داشته باشید که محاسبات متعددی در آن انجام می شود یا این که توصیه خودمان این می باشد درصورتی که می خواهید دکان اینترنتی پباده سازی نمایید به حیث ما در وردپرس تعیین خیر و خوبی نمی باشد احتمال دارد برخی از اشخاص پذیرش نداشته باشند بگویند از ووکامرس استعمال می کنیم که خیلی توسعه یافته می باشد و خیلی تجهیزات دارااست ، بله صحبت شما درست است ولی آیا شما می توانید وردپرس را به سیستم حسابداری وصل کنید ، یا این‌که برای نقاط مختلف پیک تعریف فرمائید یا این که برای وبسایت فروشگاهی خویش یک برنامه اندروید یا این که نرم افزار ios پباده سازی فرمائید ، اینها همه در ادامه فعالیت برای یک تارنما فروشگاهی اضطراری می باشد ،



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


میخواهم برنامه نویس اینترنت نحس، از کجا بایستی استارت کنم؟
سؤال بالا، سوالی هست که اکثر اشخاص هنگام استارت به یادگیری مباحث برنامه نویسی اینترنت، با آن مواجه میشوند. البته به حقیقت، درصورتی که بخواهیم برنامه‌نویسی اینترنت را ابتدا کنیم، می بایست از چه زبانی استارت کنیم؟ چه نکاتی بایستی رعایت شوند؟ نخست نیاز هست تا چندین معنی کاربردی را در مسئله برنامه نویسی اینترنت، باز‌بینی کنیم. در مجموع 2 جور اینترنت‌تارنما داریم، اینترنت‌وبسایت های استاتیک یا این که ایستا و اینترنت‌تارنما‌های داینامیک یا این که پویا.

طراحی سایت در مشهد

اینترنت‌تارنما‌های استاتیک یا این که ایستا
سایت‌های ایستا یا این که استاتیک، به سایت‌هایی گفته میشود که محتوا اثبات میباشد و به خواسته افزودن محتوای تازه، می‌باست مجدداً کدنویسی کرد. برای مثالً شما یک اینترنت‌وبسایت با 5 برگه دارید و به خواسته افزودن صحفه نو، بایستی مجدداً کدنویسی نمایید و بقیه صفحه ها را نیز به مراد دسترسی به‌این ورقه دستکاری کرده و لینک بدین ورقه نو را ساخت فرمایید. به چنین اینترنت‌تارنما‌هایی، اینترنت‌تارنما ایستا گفته می‌گردد.


اینترنت‌وب سایت‌های داینامیک یا این که پویا
اینترنت‌وبسایت‌های پویا، در مقابل اینترنت‌تارنما‌های ایستا قرار دارا‌هستند و فعالیت با این جور اینترنت‌وب سایت‌ها، به مراتب راحت‌خیس و همین‌طور بهتر هست. در اینترنت‌وب سایت‌های پویا، شما یک توشه کدنویسی هسته را انجام می‌دهید و بعد با سادگی می توانید مطالب را منتشر نمائید. به صورت نمونه درصورتی که با خدمت‌های وبلاگ‌دهی عمل کرده و شناخت داشته باشید، میتوانید سایتی پباده سازی فرمایید که با به کار گیری از پنل رئیس، داده‌ها را اخذ کرده و به طور پویا در وبسایت اکران دهد و در رخ نشر مقاله و محتوای نو، احتیاجی به کدنویسی نباشد.

02

HTML، او‌لین لهجه برنامه‌نویسی اینترنت
HTML که سرواژه عبارت Hypertext Markup Language هست، یک لهجه آرم‌گذاری محسوب میشود که به مراد تولید ساختار و قالب ورقه اینترنت آیتم به کارگیری قرار میگیرد. به یاری HTML می توانید معین نمائید که در کاغذ اینترنت خویش یک‌سری بخش دارید و محتوای هر قسمت را معین نمائید. گویش HTML، جزء لاینفک برنامه‌نویسی اینترنت میباشد و شما هر سایتی که بخواهید پباده سازی فرمائید، به هر زبانی که باشد می‌بایست با استعمال از HTML ساختار اول وبسایت خویش را فراهم کرده و آنگاه با به کارگیری از دیگر گویش‌ها، کدنویسی دیگر بخش‌ها را انجام دهید. به صورت نمونه می خواهید معین نمایید که وب سایت شما 4 نصیب با عنا وین سربرگ، ردیف کناری، فریم محتوا و پاصفحه داشته باشد. باید در اولِ عمل با استعمال از HTML این نصیب را ساخت و تمجید نمائید و بعد از آن با به کار گیری از دیگر گویش‌ها، کد‌نویسی‌های دیگر بخش‌ها را انجام دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


نکات کلیدی در ساخت وب سایت
امروزه پیروزی در دنیای تجارت تا حدود متعددی متعلق به اینترنت سایتی میباشد که کسب و عمل شمارا معرفی میکند. در حیث بخش اعظمی از كارشناسان اينترنت، طراحى اینترنت سايت تلفیقی از هنر و گروه ای از اصول هست که متاسفانه باز بینی اکثر وقت ها تارنما ها نشان از این حقیقت دارااست که ساخت وب سایت ها با رعایت این اصول مسافت متعددی دارا‌هستند. دقت به‌این نکته که رضایت مندیِ اکثری از بازدید کنندگان، علاوه بر مطالب مو جود در وبسایت شما متعلق به مولفه های دیگری نیز می باشد، بر آن شدیم نکاتی پیرامون با صرفه سازی طراحی وب سایت جمع آوری نموده و درین نوشته‌ی علمی در اختیارتان در اختیار بگذاریم.

طراحی سایت در مشهد

انگیزه از ساخت وب سایت
هیچوقت بازدیدکنندگان تارنما خویش را با یک وبسایت نامنظم، نابسامان و بی برنامه رمز در گم نکنید. مدام قدم در آغاز را انتخاب انگیزه از ساخت سایت قرار دهید. به صورت معمول غرض اصلی فعال‌سازی یک تارنما، جذب خوا‌نندگان و یوزرها از روش موتورهای کاوش هست. در اولِ فعال سازی وبسایت خویش هدف ها و سیاست اصلی وب سایت را معلوم نمائید. این نکته را در حیث داشته باشید که در‌صورتی‌که گونه تارنما، مطالب و پباده سازی آن نتواند یوزرها را جذب و آنها‌را مجاب به رجوع و برگشت به سایتتان کند، رفته رفته مشتریان و خوا‌نندگان خویش را از دست داده و این پیشگفتار ناکامی در دنیای تجارت الکترونیک خواهد بود.

الف) ساختار و طرح اول وبسایت
این مرحله دارای اهمیت خاصی می‌باشد. این فاکتور بدین عامل مهم می باشد که ایده‌ نخستین شما‌را به مفهومی تجاری و مطلوبِ دنیای کسب و عمل تبدیل می‌نماید. تنظیم یک طرح اول به شما بضاعت و توان تاءمل کردن به کل پروسه کسب و فعالیت را می دهد؛از آغاز تا ساخت و فروش متاع یا این که سرویس ها. لازم وجود ندارد برنامه ای بالا بلند و طولانی تهیه و تنظیم نمائید، صرفا موردها لازم را حیث نمایید و به حافظه داشته باشید این مورد ها مشتمل بر مولفه های تحت باشند:

باز بینی نیاز یوزرها
ساخت وب سایت می می بایست کاربرمحور باشد به‌این معنی که بدانیم نیاز یوزرها چه می‌باشد، به چه شکل میپندارند و خلق آن‌ها به چه چهره هست. باز‌بینی نیاز و مراد یوزرها، ما‌را توانمند می سازد یک سایت متناسب را به صحت پباده سازی و پیاده سازی کنیم.

پیاده سازی
برای برد یک وب سایت و اجتناب از ایرادات گزاف، بسیار دارای اهمیت و ضروری می‌باشد که تکنولوژی مایحتاج جهت طراحی سایت که مشتمل بر گویش برنامه نویسی، پلت فورم ها، استانداردها، فناوری ها و طریق قرار دریافت کردن آنان در کنار یکدیگر می‌باشد، به صحت گزینش شوند.

محتویات
محتویات، اکثر زمان ها علتی می باشد که یوزرها را راغب به مشاهده وبسایت شما می‌نماید. به این ترتیب دقت به‌این مساله دارای اهمیت هست که چه محتویاتی می بایست ارائه شود تا انتظار یوزرها تامین شود؟ چه معیار محتویات مطلوب میباشد؟ صورت یا این که فرم ارائه محتویات می بایست به چه چهره باشد؟
پیش از اینکه بتوان محتویاتی را ایجاد کرد، لازم می‌باشد به سوالهای فوق که مبانی و اصول استراتژی محتویات را معلوم می‌کند، جواب داده شود.

گرافیک و رابط کاربری
یکی از دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی سایت، در لحاظ به چنگ آوردن گرافیک و گونه رابط کاربری میباشد. در اولِ عمل نما و ظواهر تارنما خویش را مدنظر قرار دهید و بدین نکته دقت نمائید که در‌حالتی که سایتی نا مرتب و آکنده‌از موادسازنده گرافیکی نا مربوط به هم تولید فرمائید، یوزرها را از وب سایت خویش به دور خواهید کرد. هم چنین می بایست مطمئن گردید که رابط کاربری که با استعمال از رعایت استاندارهای مطلوب در تارنما خویش تولید میکنید، قادر است یوزرها را به قسمت های متعدد هدایت کرده و آن‌ها‌را مجاب به استعمال از بخش های متفاوت وب سایت شما نماید.
مقاله ها و متن ها خویش را نیز با فونت های مطلوب و با سایز و اندازه های استاندارد و رنگ های قابل تشخیص در صفحه ها اینترنت خویش به فعالیت برید.
نکته دیگر گزینش تصاویر میباشد. منفعت گیری از تصاویر باکیفیت دربین مطالب و در فضاهای متعدد وبسایت، می‌تواند ارزشی متساوی متن ها شما داشته باشد. هم چنین دقت فرمائید که سایز عکس ها و تصاویر مصرف شده را گذشته از قرار دادن در وبسایت از روش برنامه هایی زیرا فتوشاپ، معدود حجم و متعادل فرمایید تا سرعت بار گذاری و بارگذاری صفحه های اینترنت شما بیش تر شود. از به فعالیت بردن بیشتراز حد تصاویر نیز اجتناب فرمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()