نوشته شده توسط : علی پور


اطلاع رسانی:
با به وجود داخل شدن اینترنت وب سایت ها، ابزار مفیدی برای اطلاع رسانی در سطح جهانی به وجود آمده اند . به طوری که خبگزاری های دارای شهرت دنیا آن‌گاه از تکثیر خبر خود در وب وبسایت های معروف خبری می تواند از تکثیر آن در تمام جهان، البته به جز کشور کره شمالی که رابطه اینترنتی مردم آن با عالم به علت سیاست های حکومتی قطع می باشد، اطمینان داشته باشند؛ آن هم در کسری از مدت که چه بسا فکر کردن به این زمینه در پیشین محال بود .

طراحی سایت در مشهد

2-
بازاریابی:
در این دستور تنها کافی ست ما اینترنت تارنما خویش را به موتور های جست و جو از قبیل google .com معرفی کنیم . همین امر منجر می شود که با کاربران با جست و جو در مسئله قضیه کاری ما که اینترنت سایت ما به آن اشاره دارد، وب سایت ما را پیدا کنند و با تجارت ما و تولیدها ما آشنا شوند . تنها باید در پباده سازی وبسایت به نکات css و سئو ی اینترنت وبسایت مان دقت نماییم . چون اینکار باعث می شود که موتور های جست و جو اینترنت تارنما ما را در سکو بالاتری در لیست جست و جوی خود قرار دهند .

3-
در دسترس بودن:
این مزیت سبب گردیده که ما در هر برهه زمانی از شبانه روز و هر جایی که به اینترنت دسترسی داریم، داده ها خود را بتوانیم در اختیار کاربران قرار دهیم . اصطلاحا به این مزیت 7 *24 می گویند .

4-
تبلیغات:
با وجود تعداد زیاد یوزرها اینترنت تارنما ها بهترین مکان برای انجام تبلیغات می باشند . در صورتی که اینترنت تارنما ما دارنده بازدید کننده متعددی باشد، به طبع به حافظه این موضوع شرکت های گوناگون در این مورد به شما برای تبلیغات نیز مراجعه خواهند کرد . خود شما هم می توانید به این رویکرد خود را در جهان گسترده ی اینترنت معرفی و تبلیغ فرمائید .

5-
درآمد زایی:
مهم ترین مزیت اینترنت وبسایت ها تولید درآمد می باشد که به هدف مهم روز جاری در جامعه جهانی که اشتغال و درآمد برای گذران کارها زندگی ست، جان جدید ایی داده است . بخش اعظمی از شرکت های در حالا ورشکستگی حتی با روش اندازه وب وب سایت توانسته اند بقای خود را تضمین نمایند . زیرا تعدد فروش آنان به این روش یک‌سری برابر شده می‌باشد . همچنین این تعداد مشتری در فیس رضایت از کیفیت محصولات برای شما ابزار تبلیغاتی خواهند شد و در طول بازه زمانی اندکی تولیدها شما در کل یک شهر یا چه بسا مرزوبوم و یا این که حتی جهان معرفی خواهد شد .

6-
عدم محدودیت های هنگامی و مکانی:
یک مزیت دارای اهمیت دیگر اینترنت وب سایت ها این می باشد که دیگر ارتباط ما با مشتریان و یوزرها محدود به خیابان و محله فضا شرکت ما نمی باشد . بعد جغرفیا و جبر جغرافیایی محدودت ارتباط با مشتری از میان رفته است، و مشتری با رابطه با وب وبسایت ما، به طور مجازی سفری به شرکت ما خواهد داشت، سفری که ولی مجازی خواهد بود . همچنین مشتریان می تواند در هر مقطع از شبانه روز که حتی جز ساعت کاری شرکت ما نیست، عمل و درخواست خود را انجام دهند .

و با توجه به اینکه این رابطه دو طرفه می باشد، شرکت پباده سازی سایت اساس از روش وب وب سایت نیز در هر بازه زمانی و هر مکان می تواند با مشتریان خویش رابطه داشته باشد و آنان نسبت به تولید ها خویش جذب نماید .

 

فرایند
پباده سازی سایت:
به پروسه ساخت و تولید یک اینترنت تارنما از آغاز تا آخر پباده سازی وب سایت می گویند .

یک طراح وب سایت برای پباده سازی تارنما نیاز به شناخت با تمام مراحل ایجاد وب تارنما دارااست .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

تفاوت
سایت‌های استاتیک و داینامیک در اصل به وبسایت‌هایی که احتیاجی به تغییرات متعددی ندارند و معمولا تمام المان‌های سازنده‌ی آنها اثبات بوده و مدام به‌روزرسانی نمی شود یک وبسایت استاتیک (Static) یا ایستا میگوییم .

به تیتر مثال وبسایت‌های تک صفحه‌ای، برخی از لندینگ‌پیج‌ها، صفحه های ساده‌ی معرفی و در کل تمام سایت‌هایی که حاوی محتوای ثابتی بوده و احتیاج چندانی به دستکاری ندارند می توانند به رخ استاتیک ایجاد شوند، پیاده‌سازی این‌گونه وبسایت‌ها پیچیدگی چندانی نداشته و تنها با به کارگیری از مواقعی که تا به اینجا خاطره گرفتیم قابل اجرا و پیاده‌سازی می‌باشند .

طراحی سایت در مشهد

اما بقیه وبسایت‌ها، به تیتر نمونه سایت‌های محتوا محور، شبکه‌های اجتماعی، انجمن‌ها و… که همیشه در اکنون به روزرسانی و بازنویسی هستند را سایت‌های داینامیک (Dynamic) می‌نامند، در راستی اگر بخواهیم علت این زمینه را نظارت کنیم به این نتیجه خوا هیم رسید که به روزرسانی چنین وبسایت‌هایی به شیوه وبسایت‌های استاتیک کاری طاقت‌فرسا و تقریبا غیر ممکن میباشد .

به همین ادله سیستم‌هایی پباده سازی شد که عمل ویرایش و به‌روزرسانی را از نحوه یک پنل مدیریت در اختیار صاحب و مالک سایت قرار دهد، نسبتاً بیشتر وبسایت‌های مدرن که با آن ها سرو فعالیت داریم جزء سایت‌های داینامیک به حساب می‌آیند .

تفاوت
وب سایت استاتیک و داینامیک پباده سازی و ساخت این قسمت از سایت (بک‌اند) نیازمند به کارگیری ابزارها و زبان‌های برنامه‌نویسی خاصی است که در ادامه اکثر با آن ها آشنا می‌شویم، در اصل این مورد ها ادامه‌ی مراحل قبل می باشند که قبل‌تر در موضوع آنان بحث کردیم .

مرحله‌ی
۴ تعیین
لهجه برنامه‌نویسی
همان گونه که در بالا اشاره کردیم، برای ایجاد بک‌اند تارنما می بایست به سراغ تعیین یک گویش برنامه‌نویسی سمت سرور برویم،‌ یعنی زبانی که با استفاده از آن صفحات سایت خویش را داینامیک کنیم .

برای این منظور انتخاب‌های فراوانی پیش روی شماست، یک عدد از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی تحت اینترنت PHP نام دارد، تا به امروز بیش از ۸۰ درصد وبسایت‌های دنیا با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پی‌اچ‌پی ساخت شده‌اند، از معروف‌ترین آن ها می‌توان به فیس‌بوک و ویکی‌پدیا اشاره کرد .

در سرزمین ما هم در اکثر شرکت‌های خصوصی می‌توان رد پای این لهجه را دید، بدین ترتیب درصورتی که به خوبی آن را فرا بگیرید موقعیت‌های شغلی دوچندان زیادی مقابل شما خواهد بود، برای شناخت مقدماتی با این لهجه به فراگیری معرفی PHP که تا قبل از این در همیار آی‌تی منتشر کرده بودیم مراجعه فرمائید .

ولی زبان‌های بسیار متعددی برای برنامه‌نویسی نصیب بک‌اند یک وب سایت وجود دارد، به عنوان مثال ASP , Python , Node JS , Java و… که در چهره رغبت میتوانید از آنان هم به کار گیری کنید .

همانطور که گفتیم با به کارگیری از زبان‌های برنامه‌نویسی بخش‌های داینامیک وبسایت را تولید می‌کنیم، اکنون احتیاج داریم تا اطلاعات وارد شده در وبسایت را به گونه‌ای ذخیره کنیم که در آینده به آنها دسترسی داشته باشیم، برای این فرمان علاوه بر لهجه برنامه‌نویسی باید یک پایگاه‌داده (Database) هم برای تارنما خود ساخت کنیم .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

دی
اچ گیت
DHgate یک پلتفرم B۲B است که به واردکنندگان از سراسر دنیا اجازه می‌دهد تا حجم کوچکی از کالاهای چینی را از طریق بیشتر فروشی اینترنتی با بها بخش اعظم خریداری کنند . در این پلتفرم میتوانید محصولاتی نظیر، لوازم دیجیتال، لباس، اقلام تزئینی، اسباب ورزشی و . . . را خریداری نمائید . دی اچ گیت بیش از ۳۰ میلیون متاع در ۲۲۷ مرزو بوم در سراسر جهان دارااست . این خدمت دارای بیش از ۵ میلیون مشتری در سراسر دنیا می‎باشد و در اکنون حاضر در میان ۲۱۰۰ سایت پر بازدید جهان قرار داراست .

طراحی سایت در مشهد

ایندیا
مارت
نماینده‌ی اقتصاد جدید ظهور هند در بازار امروزی بخشید و ستد جهانی، ایندیا مارت می باشد . این B2B هندی در فضای داخلی، بی حریف می باشد و در عرصه ی جهانی، به نسبت دادن آمار مجله‌ی اکونومیست، جایگاه دوم را در اختیار دارد . این طور که گفته می شود، در سال ۲۰۱۵ بیش از سه میلیون مال و خدمات، از قالب این وبسایت به بازارهای جهانی عرضه گردیده هست .

made
in china
این مجموعه یکی دیگر از محبوبترین و بهترین وب سایتهای B2B که احتمال دارد شما اسم آن را شنیده باشید . این کمپانی به وسیله شرکت Focus Technology Co از سرزمین چین با مسئولیت محدود سازمان میشود . این کمپانی به عنوان یک رهبر در صنعت تجارت الکترونیک هست که تمام تولیدات آنها در چین یا این که تایوان ساخته میشوند .

ویترین
نت یک پلتفرم و سایت B2B ایرانی
ویترین نت یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های B2B اهل ایران است .
در حالتی که چین، هند، مالزی و سایر مملکت های به دور و بر ما توانسته‌اند مقام خویش را پیدا کنند، چرا یک B2B ایرانی ویترینِ اینترنتی محصول ها ساکن نشود؟
این سرویس جای خالی چنین ابتکار را در فضای اقتصاد سنتی ایران، مالامال میکند و با فهم و شعور و شناخت ظریف از شرایط، اقدام به سرویس‌دهی کرده و در زمینه‌های مختلف، نگاهی تخصصی به عرضه داراست . شما چه تامین کننده باشید یا این که توزیع کننده تهیدست ارائه و یا اخذ خدمات، از نحوه یک پلتفرم بنگاه به بنگاه خواهید بود . شما می توانید با به کار گیری از ویترین نت هم نتیجه شخصی را در حالتی بهینه قرار دهید و نیز چرخ اقتصادی این ممکلت را اندکی به جلو پیش ببرید .

ویترین نت دارنده دسته‌بندی گسترده‌ای اعم از صنعت های غذایی، نساجی، روش و ساختمان، صنعت های چوب، ورقه و سلولز، خودرو، بسته بندی مواد غذایی و . . . میباشد که با مراجعه به اینترنت سایت ویترین نت به آدرس vitrinnet .com از تجهیزات این پلتفرم ایرانی به کارگیری کنید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در
سطح Javascript تنوع این گونه کادر ورک نیز بسیار گسترده هست و ویژگی های بسیار زیادی را پشتیبانی می‌نمایند ، ولی جزو بخش های زیاد اصلی در پباده سازی اینترنت اپلیکیشن شما می‌تواند باشد و جایگاه دارای اهمیت تری نسبت به قاب ورک CSS نظیر Bootstrap داراست . در‌صورتی‌که وب تارنما شما بخش های دارای ربط با تجربه کاربری (UX) داراست مطلقا باید از یک عدد از فریم ورک های دارای شهرت را گزینش نمایید . ولی نکته ای وجود دارااست که این مدل فریم ورک ها باید دوچندان Lightweight باشند یعنی ناچیز حجم به طور مثال VUE .JS یک عدد از دارای شهرت ترین آنهاست که همگی چیزهایی را که یک اینترنت نرم افزار اضطراری داراست را به برنامه نویس می دهد از طرفی ویژگی های خیر از سایر کادر ورک ها گرفته می‌باشد که سبب معمولی بودن در یادگیری و اجرا را دارد .

 طراحی سایت در مشهد

خصوصیت
های مهم یک فریم ورک جاوااسکرپیتی خوب سبک
و ناچیز حجم باشد جامعه
بزرگی از برنامه نویسان آن را حمایت کنند یادگرفتن
های متنوعی در مثال های متفاوت در زمینه استفاده از آن منتشر شده باشد ماژولار
باشد و کامپوننت ها را ساپورت کند با
Webpack سازش داشته باشد معماری
MVVM را ساپورت کند به
طور دایم به روزرسانی شود در این نوشته به معرفی اجمالی سه فریم ورک Bootstrap, Foundation, Semantic UI و مقایسه ای از امکانات مزایا و معایب انها ارائه خواهد شد .

۲معرفی
قاب ورک های مذکور 2-1
معرفی Bootstrap
Bootstrap پروژه ای نوشته باز1 توسعه و گسترش یافته بوسیله برند اوتو و جیکوب تورنتون2 که اولی بار برای به کارگیری در توییتر در سال 2011 تولید گردیده میباشد . Bootstrap از تکنولوژیfront-end 3 به کارگیری می نماید و برای بسط وب، مشتمل بر قالب های طراحیhtml و CSS برای تایپوگرافی، طراحی فرم ها، دکمه ها، جداول­ها، جور ها و همچنین افزونه های جاوااسکریپت می باشد . هرکسی با کمترین علم HTML و CSS می تواند از آن استفاده نماید . اولی استایل گوشی بعنوان جزئی از core در نسخه 3، Bootstrap ساخت شده می باشد و بضاعت و توان عمل با تمام مرورگرهای امروزی (Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari, and Opera) را دارد . قاب ورک های front-end زیادی وجود دارا هستند که bootstrap و foundation مهمترین آن‌ها می باشند . درحال حاضر بیش از 20 ورژن از bootstrap منتشر شده است که بیشترین تعداد star را در در میان پروژه های GitHub به خویش اختصاص داده است .

2-2-
معرفی Foundation
Foundation در سال 2008 توسط zurb پباده سازی شد و در سال 2011 به عرضه همگانی رسید . به مرور بازه تعداد ورژن های foundation بخش اعظم از bootstrap شد که این آرم سعی عمده برنامه نویسان آن در رفع خطا ها و باگ های برنامه است . با این حال به گستردگی bootstrap از آن به کارگیری نمی شود .

2-3-
Semantic UI
Semantic UI یک عدد از قاب ورک های جایگزین برای bootstrap با ساختاری پیچیده تر است . Semantic UI برخلاف bootstrap که یک theme مهم و واحد دارد، پکیجی با بیش از 20 them در فرم حساس بهمراه فایلهای مختلفی از JS و CSS می‌باشد . فعالیت کردن با semantic UI مشکل می‌باشد ولی طراحی هایی که از این قاب ورک به کارگیری می نمایند بسیار قادر می‌باشند به این برهان استفاده از گروه ای از کامپوننتها و اجزای گوناگون در طراحی، پباده سازی با ان سرعتر و قویتر می‌باشد . رابط کاربری دوچندان کارکشته و سازماندهی شده ای دارد ولی به اندازه bootstrap محبوبیت ندارد .

 

۳شباهتهای
فریم ورک ها 3-1-
مقایسه در میان Foundation و Bootstrap
1-
هردو نوشته باز میباشند ذیل لیسانس MIT
2- هر دو طراحی responsive دارند و نیازی به کار اضافی نمیباشد .

3- هر دو از سیستم پباده سازی 12 ستونی استفاده می نمایند . هر دو فریم ورک دربرگیرنده سطر و ستون است و بضاعت و توان کشیدن ستون در ردیف و بلعکس را دارا هستند .

4-اجزای CSS جداگانه . هر دو کادر ورک از کامپوننتهای از پیش پباده سازی شده و ready to use به کار گیری می کنند . مانندNavigation bar, Buttons, Pagination, Labels, Progress bar, … .

5- به کارگیری از پلاگین های از روی میل جاوا اسکریپت: پیاده سازی پر سرعت افزونه های JS برای طولانی تر کردن اشکال خاصی از خصوصیت های پیشرفته مثل affixed sidebar یا pop-up models . در طراحی bootstrap 12 پلاگین JS و foundation 15 افزونه به کارگیری گردیده می‌باشد .

 


شکل1:
bootstrap , foundation grid

 


شکل2
– bootstrap and foundation component


2-1-
مقایسه semantic UI و bootstrap
1-
پباده سازی سریعتر و قدرتمند تر semantic نسبت به bootstrap
2- تمام پکیج ها در semantic بخوبی سازماندهی شده اند هر کامپوننت در style sheet مربوط به خویش قرار دارد و صرفا کامپوننتهای مسئله نیاز هر کاغذ را بارگزاری می کند .

3-طراحی اجزا semantic بسیار شگفت انگیز است، اما درابط کاربری ان در مرورگرها نسبت به bootstrap ضعیف خیس میباشد . Bootstrap با مروگر ie7 به بعد از آن سازش دارااست در حالی که semantic با ie9 به بعد4 .

 

البته بطور کلی تفاوت حیاتی میان انها وجود ندارد فقط از نظر کدنویسی سریعتر، تمیزتر، استفاده راحتتر و سبک بودن semantic از bootstrap بهتر هست . در اکثر موردها از semantic بعنوان ابزار موازی پباده سازی در کنار bootstrap و foundation استعمال می شود .

۴مزایا
و معایب استفاده از هر فریم ورک 1-4-
مزایای bootstrap
1-
پشتیبانی از جامعه گسترده
2-
قالبهای در دسترس بیشتر
3-
سازگاری بیشتر با مرورگر ها( سازگاری با مرورگر های قدیمی نظیر ie8 در حالی که foundation از ie9 به سپس پشتیبانی می کند)
4-
امکان استفاده از Less یا Sass
5-
بکار رفته در سایتهای معتبر و موفقی همچون Newsweek,Vogue,Lyft, Spotify
2-4-مزایای
استفاده از foundation
1-
متکی به طراحی کاربر
2-
قابلیت و امکان طراحی responsive
3-
بدلیل محبوبیت کمتر و مثال های کمتر یگانه خیس هست
4-
توان ایجاد سیستم های شبکه ای (More grid system capabilities)
5-
به کارگیری ویجت های از پیش ساخته شده
در
مقایسه در میان کامپوننتهای اضافی، bootstrap و foundation با نیز برابرند ولی مورد ها دیگری هم میباشند که در foundation وجود دارد اما در bootstrap نیست:
1-
اعتبارسنجی فرم ها در html5
2-
منو off-canvas
3-
جدول ارزش گذاری
4-
Responsive media
5-پشتیبانی
از right-to-left
6-
توصیف تور و هدایای تبلیغاتی در سایت
7-پشتیبانی های مازاد : برخلاف bootstrap ،تیم foundation خدمات و دوره های متعدد پشتیبانی را ارائه می هند . انها همچنین عصر های انلاین اموزشی را هم برگزار می نمایند .

8-سایتهایی
که از foundation به کار گیری می کنند : PBS, National Geographic ,The Washington Post, Mozilla
4-3-
چرا foundation نسبت به bootstrap محبوبیت ندارد؟
Foundation روی دو جنبه تمرکز داراست : تولید کادر ورک responsive برای سایت و آدرس اینترنتی . در حالی که bootstrap تنها روی طراحی کادر ورک کار می کند و جدیدا یک‌سری قالب گسترش یافته ارائه کرده می‌باشد . ولی با وجود این توییتر مبلغ نیکی برای bootstrap می باشد . در صورت ذیل شمای گرافیکی از پیشرفتهای هر دو کادر ورک ارائه شده می باشد که نشان از تکان زیکزاکی همسان هر دو دارد . البته bootstrap محبوبیت دو برابری نسبت به foundation دارااست .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

چرا
داشتن سایت در کسب و فعالیت اینترنتی دارای اهمیت است؟ بهمن
10, 1396 کسب و کار اینترنتی, مقاله‌ها ارسال دیدگاه
هر کسب و فعالیت آنلاینی نیاز به یک اینترنت تارنما اینترنتی داراست . به استدلال این که امکاناتی که یک وب تارنما اینترنتی برای ما فراهم می نماید در هیچ بستر دیگری نمی توانایی مهیا کرد! البته کسب و کارهای متعددی در کانال های اجتماعی مشغول به کار هستند که فارغ از هیچ سایتی و به صورت کاملا بدون‌پول کسب درآمد نیکی نیز دارا‌هستند .

برهان این‌که چرا تاکید بر این دارم که هر کسب و فعالیت اینترنتی باید یک وب وب سایت نیز داشته باشد مسئله این مقاله می باشد .

در این مطلب قصد دارم در قضیه اهمیت داشتن وب تارنما در کسب و عمل اینترنتی و این که چرا نمی شود به کانال های اجتماعی برای رویکرد اندازی کسب و کار اینترنتی تکیه کرد سخن کنم . همچنین در مسئله این که چه طور هر کسی با اعتنا به هر مقدار سرمایه می تواند یک اینترنت تارنما اینترنتی داشته باشد نیز سخن خواهم کرد .

در حالتی که شما نیز جزء کسانی می باشید که نمی دانید داشتن یک اینترنت سایت چقدر مهم میباشد و هم اکنون در کانال های اجتماعی و یا سایر منش ها درگیر به کسب درآمد میباشید این مقاله دقیقا برای شما نوشته گردیده میباشد .

 طراحی سایت در مشهد

چرا
داشتن وب سایت در کسب و فعالیت اینترنتی دارای اهمیت است؟ همانگونه که در مقدمه اشاره کردم هر کسب و فعالیت آنلاینی بایستی یک سایت اینترنتی نیز داشته باشد . دلایل متعددی وجود داراست که داشتن یک اینترنت تارنما را در کسب و شغل های آنلاین الزامی می کند . در ادامه به هر کدام از آن ها اشاره خواهم کرد .

 

1 .بهترین
ابزار برای کسب و کار اینترنتی یک عدد از شایسته ترین ابزارهایی که شما در کسب و عمل اینترنتی به آن احتیاج دارید یک وب وبسایت است . از طرز وب سایت می توانید به راحتی با یوزرها و مشتریانتان در تعامل باشید . به راحتی می توانید روی آن ها عملیات بازاریابی را انجام دهید و آن ها را به مشتریان دارای تعهد خود تبدیل نمائید .

 

2 .امکانات
بی نظیر امکاناتی که وبسایت تان به شما می دهد، شما را حاذق می سازد تا هرچه سهل وآسان تر کسب درآمد اینترنتی را تجربه فرمائید . با داشتن یک سایت می توانید همگی چیز را خودکار فرمائید . از عضویت در سایت گرفته تا فرایند خرید از وبسایت . کلیه چیز طبق میل شما انجام می شود .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


6 .گوگل
و موتورهای جست و جو وقتی که شما تارنما خویش را برای گوگل و دیگر موتورهای جست و جو با صرفه کنید می توانید کاربران و مشتریان هدفمند تری را بدست بیاورید . پیکار امروز کسب و کارهای اینترنتی بر راز همین میباشد . هر کسب و کاری می کوشد تا بهترین رده را در گوگل از آن خویش نماید . هیچ منبعی خوبتر از گوگل نمی تواند برای شما اشخاصی را به تارنما تان هدایت نماید که واقعا به دنبال کسب و عمل شما میباشند .

طراحی سایت در مشهد

پیشنهاد می کنم مطلب چرا بایستی سایتمان را سئو کنیم؟ را حتما مطالعه فرمائید .

این در صورتی می باشد که هیچگاه سوای داشتن وب سایت نمی توانید از گوگل بهرمند شوید . درصورتی که شبکه تلگرامی داشته باشید یا پیج اینستاگرامی هیچ وقت نباید به گوگل اندیشه فرمایید . به این که روی آن سرمایه گذاری نمایید و از نحوه آن مخاطبانتان را به کسب و کارتان سوق دهی نمائید .

 

چرا
منش اندازی کسب و کار اینترنتی در کانال های اجتماعی ریسک بالایی دارد؟ به حیث من رویه اندازی کسب و کار اینترنتی در کانال های اجتماعی مانند ساختن خانه روی آب میباشد . زیرا هیچگاه نمی بضاعت به کانال های اجتماعی اعتماد کرد! زیرا همانگونه که در جریان می‌باشید چند سال پیش فیسبوک بود و حال حاضر نیز اینستاگرام! معین نمیباشد کانال اجتماعی بعدی که در مرزو بوم ما دوستداشتنی می شود کدام می باشد .

از طرفی هر لحظه ممکن می‌باشد با غربال شدن کانال های اجتماعی دوست داستنی در کشورمان رو به رو شویم . همانطور که بارها این رخداد در مرزوبوم ما افتاده هست .

با این وجود ریسک بالایی برای کسانی هست که بر روی شبکه های اجتماعی کسب و کار خویش را خط مش اندازی می نمایند .

ادراک این موضوع خیلی ساده هست . فرض نمائید شما وقت متعددی برای ارتقاء دنبال کنندگان خود در کانال های اجتماعی نهاده باشید که در واقع این دنبال کنندگان جزئی از یوزرها و مشتریان شما بوده اند .

خب آن گاه از این‌که شبکه اجتماعی محبوبی که شما در آن کار می کنید به هر دلیلی دیگر طرفدار نداشته باشد تکلیف شما چه هست؟ این همه زحمتی که کشیده اید یک شبه از بین می رود . دیگر به مشتریان و کاربرانی که بخشی از دنبال کنندگان شما بوده اند دسترسی نخواهید داشت . یا ممکن هست دنبال کنندگان شما که به هر طریقی عاملی بودند برای کسب درآمد شما شرایط کنونی دیگر وجود ندارند .

این در صورتی است که در شرای تارنما داشته باشید هیچ وقت مشتریان و کاربران کسب و عمل خویش را از دست نخواهید داد! یوزرها شما مدام در دسترس شما می باشند . به راحتی هر وقتی که اراده نمایید می توانید با آن ها در ارتباط باشید و به آن ها پیشنهاد خرید تولیدها و خدماتتان را بدهید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی
اینترنت وبسایت با اعتنا به سئو به گفته متخصصین سئو برهه زمانی بار گذاری وبسایت اهمیت بالایی در سئو سایت داراست . همچنین روش کدنویسی وب وب سایت و طرز قرار دادن متا تگ ها و توضیحات از دیگر کارداران تاثیر گذار در سئو و باصرفه سازی وب وبسایت ها می باشد . به همین جهت اعتنا به آیتم های متعدد طراحی اینترنت سایت مثل برنامه کودک ها، حرکات و یا چه بسا مقدار رنگ ها یا این که موادتشکیل دهنده اهمیت بالایی داراست . در سود خوب تر میباشد هنگام طراحی اینترنت تارنما از عناصر طراحی مناسب به کار گیری نمائید .

طراحی سایت در مشهد

اطلاع
از اصول اصلی این یکی از اولی اصولی می باشد که هر طراح اینترنت تارنما فن ای بایستی از آن ها اطلاع داشته باشد و در برنامه های کاری خود به کارگیری کند . اکثر وقت ها اصول طراحی اینترنت وبسایت ذاتی نیستند، به این معنا که همیشه باید در حالا خاطره تصاحب کردن آن ها باشید و اطلاعات بیشتری کسب نمائید .

تولید
محتوا مطلوب و مرتبط کارایی نمایید در وب وبسایت خویش اطلاعات غلط، لینک های نامناسب، صفحات خالی و محتوایی که هیچ ارتباطی با بقیه قسمت ها ندارد، قرار ندهید . همینطور بایستی این نکته را بدانید که استعمال از محتوا تکراری تاثیر منفی روی سئو وبسایت شما خواهد داشت .

هر
روز نکات جدید خاطره بگیرید بهترین طراحان اینترنت سایت، متخصصان سئو، هکر ها، بازاریاب ها هر روز در هم اکنون یادگیری مطالب تازه میباشند . آن ها هر روز خط مش های مختلفی را چک می نمایند تا ببینند کدام یک برایشان مفید هست و کدامیک نمی باشد .

پیدا
کردن شیوه حل ها همیشه طراحان و مدیران پروژه های گوناگون با مشکلاتی رو به رو می شوند . ولی طراحان فن ای مدام به دنبال یافتن شیوه حل دارای اهمیت میباشند نه جایگزین کردن آن . در‌صورتی‌که شما یک طراح وب هستید، می بایست همیشه به دنبال خط مش حلی برای معضلات خویش باشید .

به
طور منظم با مشتریان ارتباط داشته باشید برنامه ای برای برگزاری جلسات هفتگی با مشتریانی که پروژه فعالی نزد شما دارند، داشته باشید . این به شما یاری می نماید تا بازخورد مطلوب را از مشتریان دریافت فرمایید و اساسی خیس از همگی این که مسیر درست پروژه را معین فرمایید .

تمرین
مهارت های ارتباطی تمامی طراحان اینترنت گرانقدر می توانند با مجموعه خود ارتباط برقرار نمایند و اذهان و ایده های خود را بیان نمایند یا این که تغییراتی در حوزه یک پروژه یا این که عمل خاص تولید نمایند . وب سایت ها پروژه های بزرگی هستند و یک طراح حرفه ای باید بتواند نگرش خویش را ابلاغ کند تا سایر افراد بتوانند آن را اجرا نمایند .

شناختن
بازار وقتی که شما کاملا از بازار فعالیت خود داده ها داشته باشید، می توانید یک طرح طراحی نمایید که تماما مطلوب مخاطبان هدف باشد . یکی از موانعی که بازدارنده روند پباده سازی می شود، عدم آشنایی کافی از صنعتی می باشد که طراح روی آن عمل می کند .

تفکری
خلاقانه داشته باشید روش هر پروژه بایستی با ذهنیتی خلاقانه و تفکر انتقادی از نظر UI و پباده سازی گرافیک باشد . همیشه کارایی نمایید ایده های خویش را به جلو ببرید و به دنبال کشف مرزهای جدید باشید .

شرح
و ماجرا پروژه هر پروژه ای را که شما گزینش می فرمائید باید شامل یک شرح و قصه به رخ بصری یا این که شفاهی باشد . در صورتیکه شما یک اینترنت وبسایت برای یک راءس تهیه و تنظیم غذای آنلاین پباده سازی نموده اید، باید وب وبسایت شما پیام مناسب را برای مشتریان در بر داشته باشد . اینترنت وبسایت ها یک رسانه ارتباطی هستند، به این ترتیب مشتریان می خواهند بدانند وب وبسایت شما چه پیامی را به آن ها انتقال می دهد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در صورتی‌که
ترجیح خاصی ندارید، آیا برای گزینش بهترین CMS (سیستم مدیر محتوا) که بتواند همگی خواسته­ هایتان را پوشش دهد به یاری احتیاج دارید؟ آیا
به سطوح چندگانه دسترسی نیاز دارید؟ به عنوان مثال این که کارمندان فروش فقط به بخش فروش تارنما دسترسی داشته باشند و کارکنان بازاریابی به بخش تهیه محتوا و اخذ پست الکرونیکی های تارنما و … آیا
احتیاج دارید که فرایندهای تایید نشر محتوا را مدیر کنید؟ آیا
وبسایت شما به وب لاگ یا این که سالن مصاحبه (Forum) احتیاج دارد؟ آیا یوزرها به هر علتی به عضویت در سایت شما احتیاج دارند؟ مثلا بتوانند با عضویت در تارنما و برخورداری از پروفایل از وبسایت شما خرید انجام دهند . یا این که به محتوای خاصی دسترسی پیدا نمایند .

طراحی سایت در مشهد
در‌صورتی‌که
اینگونه است، چرا؟ آیا
به نصیب هایی که به وسیله پسورد محافظت شود احتیاج دارید؟ نظیر پروفایل هر یک از مشتریان چه
نوع محتوایی در مناطق محافظت گردیده با پسورد قرار خواهد گرفت؟ وبسایت جدید شما به چه تعداد فرم اینترنت (Web Forms) احتیاج دارد؟ فرم وب یا این که WF قدیمی ترین نوع برای برنامه نویسی و پباده سازی صفحات وب به کمک رخ دادن حوادث داخل ورقه و آنگاه تصمیم گیری برای جواب و استخراج نتایج بر حسب آنهاست . مثل فرمی که برای ورود داده ها تماس خویش به وبسایت لبریز می نمایید و این داده ها در دیتابیس ذخیره و برای مدیر وبسایت پست الکرونیکی می شود .
انگیزه
هر یک از آن‌ها چیست؟ قصد دارید داده ها ارسال گردیده (مثل آدرس های ایمیل) را چه گونه رئیس کنید؟ همواره سیستمی برای رئیس داده های دریافتی داشته باشید تا بتوانید در دوران مناسب به درستی از این داده ها به کارگیری کنید .
آیا
به گزینه هایی که به وسیله آن بتوان مطالب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت ( مثل tweet، like، +1، share و … ) احتیاج دارید؟ آیا
هیچ نرم ­افزار کاربردی دیگری دارید که بخواهید با سایت ترکیب کنید؟ آن ها را اسم ببرید .
آیا
در وبسایت خود به روزنگار (Events Calendar) احتیاج دارید؟ آیا
خدمات اشتراک ارایه خواهید کرد؟ مثل اشتراک مجله سایت آیا
برای هیچ یک از فرایند اشتراک برای مثال ارسال محتوا و یا این که پرداخت حق اشتراک، از سایت ثالث به کارگیری می ­کنید؟ آیا
وب سایت شما نیاز به آیتم ­هایی برای عمل سهل و آسان با پرینتر دارد؟ آیا می­خواهید هیچ یک از ویژگی­ های “محتوای مبتنی بر تقاضا” (Content-On-Demand) را به کار ببندید؟ (به عنوان مثال عنصرها پنهانی که با انجام عملی مختص ظواهر می­ شوند .)
آیا
یک طراحی با پهنا ثابت می­خواهید یا این که عرض شناور؟ چه
اطلاعاتی می بایست در ورقه دارای اهمیت (Home Page) باشد؟ تمامی این داده ها را با استعمال از نیازهای خویش و الگوبرداری از بقیه کمپانی ها مشخص نمایید چه
اطلاعاتی می بایست مدام در دید (Visible) باشند؟ مثل لوگو یا این که شماره تماس شرکت قصد
دارید در وب سایت به چه ویژگی ­ها، بخش ها یا این که اطلاعاتی تاکید کنید؟ قصد
دارید آن را چگونه برجسته کنید؟ با فونت بزرگتر یا رنگ معلوم و یا این که قرار دریافت کردن در مکان های خاص و … ایا
بخش های متعدد وب سایت شما به طراحی، قالب­ بندی یا این که رنگ مختلف احتیاج دارند؟ آیا
هیچ موردی که نیاز به برنامه فلش داشته باشد در وب سایت خویش دارید؟ نظیر یک برنامه کودک خاص آیا
آن ها از گذشته تهیه شده­ اند یا این که بایستی آن‌ها را بسازید؟ آیا
به ویژگی امکان جستجوی داخلی در سایت احتیاج دارید؟ آیا
می­خواهید که شماره­ های تماس به شکل پر رنگ نمایش داده شوند؟ آیا به مقر داده یا به عبارتی دیتابیس نیاز دارید؟ خواسته از دیتابیس گروه ای از داده ها با ساختار منظم می‌باشد که می توانایی به کمک آن اطلاعات را سازماندهی، جستجو، گزارش دهی، ذخیره و … کرد .
این
مقر داده به چه قابلیت و امکان های ویژه­ ای احتیاج دارد؟ آیا
بر روی وبسایت تبلیغات قرار می دهید؟ این
تبلیغات باید چگونه اجرا شوند؟ با برنامه کودکان مختص یا این که به صورت یک گیف ساده یا عکس در کنار برگه یا این که پاپ آپ یا این که … آیا
اکانت کاربری Google Analytics دارید؟ اهمیت استفاده از گوگل آنالتیک را در بازاریابی اینترنتی با استعمال از ارزیابی های دیجیتالی که ارائه می کند، دست قلیل نگیرید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در بخش سایدبار در صفحات مربوط به مقالات، محبوب ترین و کلیدی ترین مطالبتان را قرار دهید .
پیوند های متنی که به فیس واضح دیده شوند و از نوشته های ساده قابل تشخیص باشند، در طراحی وبسایت اهمیت بسیار متعددی دارا‌هستند .

طراحی سایت در مشهد
فونت زیبا و خوانا که بر روی استفاده کننده تاثیر زیادی خواهد گذاشت .
ریسپانسیو!
تاءمل نمی کنم واجب باشد از اهمیت بالای ریسپانسیو بودن وب سایت برایتان حرفی بزنم! در نسخه موبایل، یک منوی گشوده و بسته شونده در کنار صفحه قرار دهید .
سیستم تولید نقشه وبسایت (Sitemap) به صورت خود کار را تولید نمائید .
مدیریت
تارنما باید بتواند به سادگی عوان، توضیحات متا و بقیه اطلاعات مربوط به مطالب و صفحه ها را تغییر تحول دهد (امکاناتی کامل و فوق العاده نظیر سایت های وردپرس در این مورد شایسته ترین آیتم هستند) قابلیت تغییر تحول راحت URl ها را برای مدیریت و ادمین های وبسایت آماده کنید .
برای اجرای سایت، یک هاست مناسب، مالامال سرعت و دارای پشتیبانی عالی را گزینش کنید .
سیستم هاستینگ شما بایستی امن و تایید شده باشد .
امکان بکآپ گیری خودکار بوسیله هاستینگ زیاد با اهمیت و کلیدی می باشد .
وب سایت می بایست در بخش بکند (Backend) دارنده سیستم رئیس محتوای قوی و نیکی باشد .
وب وب سایت شما باید با مرورگرهای متعدد سازش داشته باشد .
سایت بایستی قابل مخلوط و همیاری با Google Analytics باشد .
وبسایت بایستی قابل ادغام و همیاری با Google Webmaster Tools باشد .
کدهای تارنما شما باید به فیس اصولی و با کیفیت بهینه شده باشند تا سرعت لود سایت مطلوب و قابل پذیرش باشد .
استعمال از سیستم Cache به مراد بهبود سرعت بارگذاری یکی از لازم ترین موارد در هنگام طراحی وبسایت می باشد .
به کارگیری از Schema .org
به منظور درج و ادغام ریچ اسنیپت ها برای شماره تلفن و اسم برند و نشانی و … در
پباده سازی سایت و قرار دادن محتوا از Flash هیچوقت به کارگیری نکنید! از
موسیقی پس موضوع برای سایتتان به کار گیری نکنید! ویدئوها را برروی سرور سایتتان آپلود نکنید! به جای آپلود کردن از اقتدار ابزارهایی مثل یوتیوب، آپارات و … استعمال فرمایید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

چه
عواملی سرعت وبسایت شما را ذیل تاثیر قرار میدهد؟ ارتقاء
سرعت بار گذاری صفحات در دستگاه گوشی تلفن همراه گوشی تلفن هم پا در حالا حاضر نقش مهمی در جايگاه بندی موتور های جستجو چه بسا در نتایج جستجوی دسکتاپ دارد .

طراحی سایت در مشهد

افزایش
سرعت بار گذاری صفحه ها در موبایل
بنابراین در حالتی که می خواهید جايگاه بندی و مشاهده کرد مثبتی در حیث یوزرها خویش محافظت فرمایید واجب است بدانید چه طور زمان لود وبسایت خود را کاهش یا سرعت آن را ارتقا دهید . شما می بایست یک وب سایت داشته باشید که یک تجربه کاربری سریع و سهل وآسان را در هر مرورگر از کاغذ نمایش را فراهم کند .

به
چه استدلال سرعت یک وب سایت کم است؟
شما یک آزمایش سرعت تارنما را انجام داده اید و مدت بارگیری آن دوچندان کند است .
اکنون باید چه اقداماتی را انجام دهیم؟
یک‌سری دلیل وجود دارد که بازه زمانی بار گذاری تارنما شما را به تاخیر میاندازد .

چگونه
سرعت وب وبسایت خود را در سال 2019 ارتقاء دهید تعداد زیادی از عامل ها در کنار نیز دست به دست عر تا سرعت یک وب سایت را گزینش کند .

در این پست، ما رویه های دوچندان متعددی را برای افزایش سرعت یک تارنما که در سال 2019 کاربرد زیادی دارااست را ابلاغ میکنیم .

1-درخواست
های HTTP را به حداقل برسانید 80٪ مقطع بار گذاری ورقه اینترنت صرف دانلود نصیب های متفاوت صفحه، نظیر تصاویر و اسکریپت ها میشود که در واقع یک درخواست HTTP برای هر یک از این موادسازنده ساخته شده است، پس یک مقطع طولانی صرف رندر شدن صفحه شما میگردد .

در مرحله اولیه تعداد این درخواست ها را کاهش دهید .

اگر از گوگل کروم به کارگیری می کنید، می توانید از ابزار browser’s Developer Tools استفاده کنید تا ببینید چه تعداد درخواست HTTP تارنما شما ارسال مینماید .

برای این کار روی کاغذ مورد حیث خویش که می خواهید آنالیز کنید کلیک کنید و آنگاه دکمه ی Inspect را بزنید و سپس بر روی دکمه Network کلیک نمایید .

ستون "Name" تمام پوشه های جانور در کاغذ را نشان می دهد، ستون "Size" اندازه هر فایل را نشان می دهد و ستون "Time" نشان می دهد چقدر طول می کشد تا هر فولدر را بارگیری کنید .

در گوشه زیر سمت چپ، شما همینطور می توانید تعداد کل درخواست های تارنما خویش را مشاهده نمایید .

کاهش این تعداد درخواست ها منجر افزایش سرعت سایت شما می شود شما می توانید در نصیب فایل های خود مشاهده کنید که کدام فایل های غیر اضطراری در هر توشه بارگذاری برگه درخواست داده می گردند و ان ها را حذف نمائید .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

برای
داشتن یک اینترنت تارنما از کجا می بایست آغاز کنم؟ استارت اینترنت سایت" alt="شروع پباده سازی اینترنت سایت" style="border:none;"/> چنانچه شما تصمیم گرفته باشید تا سایتی فردی یا این که شرکتی برای خویش داشته باشید، پیش از هر چیز و هر اقدامی، لحظه ای درنگ کرده و درباره محاسن و معایب این ایده با خود یه خرده اندیشه نمائید .
از خودتان سئوالات پایین را بپرسید و همت نمایید جوابی قانع کننده به آنها بدهید: چرا
نیاز به وب وبسایت دارم؟ محاسن
داشتن یک اینترنت سایت برای من چیست؟ معایب

طراحی سایت در مشهد
داشتن یک وب تارنما برای اینجانب چیست؟ چه
اندازه می خواهم برای اینکار هزینه نمایم؟ آیا
هدف اینجانب از داشتن وب سایت، هدفی بلند مدت می باشد یک تنها هدفی کوتاه مدت؟ وبسایت
من از کدام مدل است؟ شخصی، فروشگاهی، شرکتی، سازمانی، و یا این که اجتماعی؟ آیا
اینجانب وقت کافی برای مدیر کردن یک وب سایت را دارم؟ آیا
در وبسایت من، بازدید کنندگان می توانند لحاظ دهند و یا سیستم تصویب نامی وجود دارد؟ چه
برنامه ای را برای اینترنت سایتم در حیث گرفته ام؟ آیا
دوست دارید اینترنت سایت تان همانند دیگر اینترنت وبسایت ها باشد یا چیزی مختلف از دیگر اینترنت تارنما ها؟ آیا
محتوا و متن ها وب تارنما من، مهیا هستند؟ آیا
می دانم چه بخش هایی برای این وب وبسایت مورد نیاز است؟ حدس
می زنید پس از 1 ماه، 6 ماه، و 1 سال، چند بازدید کننده در روز خواهید داشت؟ اینها گزیده از سئوالاتی می‌باشند که شما پیش از هر کاری باید به آنها پاسخ دهید . چنانچه نتوانید جواب قابل قبولی را برای سوالهای تان بدست آورید پیشنهاد ما به شما آن می‌باشد که سراغ طراحان اینترنت وب سایت نروید . زیرا اینکار تنها سبب ساز به اتلاف هنگامی و اقتصادی برای شما خواهد شد .

اطمینان حاصل فرمائید که پیش از آنکه با طراح وب سایتی تماس بگیرید، متن ها وب سایت تان آماده میباشند و شما به مقدار کافی، بر روی بخشهای متفاوت تارنما تان تفکر کرده اید . سر در گمی در این موارد، چیزی بیشتر از اتلاف هزینه و وقت برای شما به ارمغان نخواهد آورد .

اینجانب
پاسخ همگی سوال ها را دارم، حال چه کنم؟ چنانچه شما، پاسخ کلیه سوال های فوق را در پیش خویش دارید، در اینصورت می توانید با طراحان وب وبسایت تماس بر قرار فرمائید و اطمینان ما به شما این می‌باشد که در این حالت، بیشترین نتیجه هنگامی و اقتصادی، قسمت شما خواهد شد . گزاره آخر در این خصوص اینکه، بار کج به منزل نمی برسد . برای داشتن اینترنت سایتی که برای شما بطور اثر گذار فعالیت کند، می بایست در مقدمه آن را برای خود تعریف فرمائید تا بتوانید آن را از طراح وب وبسایت تان بخواهید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

مسلما شما تا اکنون نام bounce rate در طراحی وبسایت به گوشتان خورده است از سئو فعالیت خودتون یا این که طراح وبسایت شما به ما گفته میباشد که bounce rate برای مثال بالا هست یا این که پایین میباشد می خوا هیم در این مقاله آنالیز کنیم bounce rate چی هست و چه تاثیری در سئو ما دارااست و چقدر می تواند به افزایش مرتبه ما در گوگل کمک کند

طراحی سایت در مشهد
نرخ
پرش یا این که bounce rate چی هست؟ به گویش خیلی ساده زمانی را که کاربر در سایت شما میباشد و شما می توانید این عدد را در گوگل آنالیتیکس خودتون آنالیز نمائید را نرخ پرش اسم دارد هر چقدر این میزان تحت تر باشد یعنی کاربرها باطن تارنما شما بیشتر مانده اند و این خیلی خوب میباشد که این عدد تحت باشد نه اینکه بالا باشد .

درحال حاضر
که فهمیدید نرخ پرش یا این که bounce rate چی میباشد بریم سراغ گوگل
نرخ
پریدن چه تاثیری در سئو دارد bounce
rate در سایت های مختلف
هنگامی گوگل کاربری را به وبسایت شما جهت دهی می کند گوگل دنبال این هست کاربر را راضی نگه دارااست و این یک عدد از عارضه ها موفقیت گوگل می‌باشد یعنی گوگل سایتی را بالا نگه می دارااست که بداند برای کاربر موثر می باشد خیر اینکه وب سایت هایی که صرفا لینک و پیوند سازی کرده اند و از روشهای کلاه سیاه به کارگیری کرده اند تا کلاه سفید گوگل وقتی یک کاربری هنوز نیامده سایتی را ترک می کند محاسبه می کند آری این سایت نتوانسته لحاظ کاربر منو جلب کنه پس حتما سایت خیر و خوبی نمی باشد و به همین راحتی به شما نمره منفی می دهد .

یک سری
تکنیک برای بالا بردن bounce rate خوب
ما روز جاری می خوا هیم به شما روز جاری خاطره بدهیم که چیکار نمایید تا نرخ پرش شما بهتر شود تا بتوانید لحاظ گوگل را جلب کنید
تاثیر
سرعت تارنما در bounce rate
اولی چیزی که برای گوگل اصلی می‌باشد این می‌باشد که پباده سازی وب سایت وردپرس شما سرعت خیر و خوبی داشته باشد این هم برای استفاده کننده مهم می باشد هم برای گوگل زیرا استفاده کننده دوس داراست سریع سایت مدنظر گشوده شود تا بتواند کار خودش را انجام دهد خود شما در حالتی که وارد سایتی شوید که خیلی جذاب است و واقعا فن ای پباده سازی گردیده می‌باشد اما باید بازه زمانی زیادی را بزارید تا آن وبسایت گشوده شود، آیا خیلی راحت دکمه ضربدر را نمی زنید و از آن سایت خارج نمی شوید؟ پس مهم ترین نکته ای که یک طراح وب سایت و یک سئو کار بایستی مدنظر قرار بدهد سرعت تارنما میباشد .

جذابیت
پباده سازی سایت
جذابیت
پباده سازی سایت
عالی حالا سایت شما سرعت نیکی داشت و خیلی سهل برای استفاده کننده باز شد هم اکنون بایستی کاربر را نگه دارید اولی نکته این می باشد که از رنگ هایی به کار گیری کنید که مخاطب را جذب کند مخاطب را با پباده سازی فن ای وبسایت خود شگفت زده نمایید ولی شرایط کنونی به لطف قالبهای فراهم تمامی سایتها صورت نیز می‌باشند و هیچ جذابیتی در آن‌ها وجود ندارد همگی سایت ها شکل هم حتی از لحاظ رنگی نیز همه رنگهای خنثی فعالیت کرده اند سپید طوسی این واقعا برای یک کاربر جذاب نیست مخلوط رنگ مناسب خیلی کلیدی می باشد زیرا بایستی یک رنگی به کارگیری فرمائید تا بتواند استفاده کننده را جذب کند این بستگی دارد که شما چه کسی را انتخاب می نمایید به عنوان کسی که می خواهد پباده سازی وب سایت شما را انجام دهد و همین جور چیدمان برگه نخستین و صفحه ها دیگر هر چقدر طراح شما خوش ذوق و با تجربه خیس باشد خوبتر می تواند این فعالیت را برای شما انجام بدهد .

مطالعه
نمائید : چرا کاربران پباده سازی وبسایت شما را ترک می نمایند نصیب اول به کار گیری
از عکس و ویدئو
همت فرمایید در وب سایت خودتان خیر فقط برگه کلیدی بلکه صفحه های دیگر هم از عکسهای یگانه به کار گیری نمایید عکسهایی که مخاطب را جذب می نماید عکسهایی که با معنی باشد عکسهایی که در‌صورتی‌که می شود خودتان بازنویسی کرده باشید کاربران متفاوت بودن را دوس دارا هستند عکسهای اسلایدر وبسایت خودتون را کارایی فرمائید فن ای پباده سازی فرمایید دیگر دوره پباده سازی اسلایدر وبسایت که با متن همراه بود پیشین است حال حاضر می توانید با افزونه های اسلایدر اسلایدرهایی صحیح نمایید مثل انیمیشن برای مثال هنگامی در موضوع شرکت خودتون توضیح بدید متن ها را به چهره افکت عمل فرمائید تا برای مخاطب دیدنی باشد .

آزمایش
A/B
آزمایش
A/B را انجام دهید هر چند وقت یکبار یعنی تست فرمائید اگر به عنوان مثال دکمه تماس در قسمت اسلایدر وبسایت بود دیدنی می شود یا مثلا برگه اولیه وب سایت شما درصورتی که طولانی باشد برای کاربر جالب هست یا وقتی که کوتاه و اثر گذار باشد مثلا رنگ دکمه تماس را عوض کنید و آن را محاسبه فرمائید که چه تعداد کاربرانی وارد صفحه تماس با ما شده اند و از سرویس ها شما به کار گیری کرده اند
مطالعه
نمائید : کاربرد آزمایش A و B در طراحی وبسایت بروز
کردن وب سایت به رخ منظم
نقش
مطلب در نرخ پرش
این
عمل را نیز گوگل دوست دارد هم یوزرها زیرا وقتی شما بتوانید در مسئله کاری خودتان مطالب نیکی درج نمایید دیگر کاربر مشتری وبسایت شما می شود و همین برای یک کسب و کار اینترنتی عالی هست مثل این که شما به تیتر فروشنده به مشتری خودتان یک کالای نیکی داده اید و مشتری از آن محصول راضی میباشد دوباره در‌صورتی‌که بخواهد برای مثال کفش بخرد گشوده هم نخستین به دکان شما می آید این فعالیت در وب سایت هم اتفاق می افتد

زمانی شما بتوانید چیزی که یوزرها به آن نیاز داراست را به کاربر بدهید به عنوان مثال کاربر دنبال یک مقاله آموزشی در قضیه آشپزی می‌باشد تمامی تارنما ها از روی هم اسکن کرده اند اما شما یک مطلب عالی و با کیفیت درون تارنما خودتان درج کرده اید همین سبب می شود که استفاده کننده در حالتی که مجدد خواست تحقیقی انجام دهد اولیه وب سایت شما را انتخاب کند



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

یادگرفتن
طراحی وب سایت - از 0 تا 100 به همراه فیلم های رایگان با استعمال از فیلم های آموزشی ساخت شده بوسیله کلیک سایت، به راحتی می توانید آموزش پباده سازی سایت - از 0 تا 100 به همراه فیلم های رایگان را یادگرفتن ملاحظه کنید . در ادامه دعوت می شود که فیلم دمو (بخش اول آموزش) را در تحت مشاهده نمائید .

جهت
مشاهده بدون نقص این یادگرفتن کلیک کنید
فراگیری
پباده سازی وبسایت با فیلم های پارسی رایگان یک عدد از محبوب ترین فراگیری ها ، فراگیری طراحی تارنما می باشد . این آموزش شما را به مهارتی می رساند که به راحتی می توانید درآمد چندین میلیون تومانی در هر ماه برای خود بدست آورید . فراگیری طراحی سایت به شما کمک می فرمایید تا هر نوع اینترنت سایتی با توجه به نیاز مشتری برایش طراحی نمایید . ولی اشخاص زیادی می باشند که قصد طراحی و راه و روش اندازی یک اینترنت تارنما برای خود را دارند و کسب این مهارت کمک دوچندان زیادی برای این افراد خواهد داشت تا ایده خویش را به شایسته ترین صورت اجرا کنند و صرفه جویی زیادی در هزینه ها خواهند داشت .

کلیک سایت در قضیه آموزش پباده سازی تارنما ، فراگیری های مختلفی را دارد . که در ادامه اشاره کوتاهی به این یادگرفتن ها خوا هیم کرد و شما را با آن ها آشنا خوا‌هیم نمود .

 

 طراحی سایت در مشهد

فراگیری
پباده سازی سایت به زبان فارسی

 


آموزش
پباده سازی وبسایت با لهجه های گوناگون برنامه نویسی آموزش طراحی وبسایت به رخ های مختلفی انجام می شود ، ما در گروه کلیک وبسایت با توجه به گویش های مختلف آموزش هایی را برای شما تهیه کرده ایم . این فراگیری ها عبارتند از یادگرفتن php که در آن به شما یاد می دهیم که چطور تارنما هایی را به گویش php طراحی فرمائید . شما با یاد گیری این گویش می توانید تارنما های به بزرگی دیجی کالا را طراحی فرمائید و از آن ها کسب درآمد فرمایید .

یکی دیگر از لهجه های مسئله استفاده در طراحی وبسایت آموزش html هست . html یک عدد از پر کاربردترین زبان ها در طراحی تارنما می باشد . این گویش برای بخش بندی های مختلف وب سایت و تفکیک اجز متعدد وب سایت فراوان کاربردی میباشد .

از دیگر زبان های برنامه نویسی که از آن برای استایل دهی به وبسایت استعمال می شود ، گویش css می باشد . css در کنار html به شما یاری می نماید تا یک تارنما قشنگ و اصولی را طراحی نمائید .

شاید برای شما این اعتقاد پیش بیاید که در حالتی که برای فراگیری طراحی وب سایت نیاز به این کلیه فراگیری لهجه های برنامه نویسی مختلف باشد، پباده سازی تارنما خیلی عمل سادگی نباشد و شما نیاز به مدت بسیاری برای یادگیری این مهارت داشته باشید . اما بایستی به شما بگوییم که اصل کار به این شکل نیسن و آموزش های کلیک سایت به نحوی طراحی گردیده اند که تماما پروژه محور هستند و شما به عنوان یک استفاده کننده به صورت گام به گام می توانید آن ها را پیاده سازی نمائید . به عبارت دیگر شما با استفاده از فراگیری های پباده سازی وبسایت گروه ما، تمام اصول و نکات کاربردی این زبان ها را برای شما گفته ایم و به چهره لحظه ای با هم آن ها را پیاده می کنیم .

 

آیا
با پباده سازی وب سایت می توانم به کسب درآمد برسم ؟ بله ! یک عدد از وسیع ترین تغییرات سال های اخیر، اینترنتی شدن فعالیت ها و کسب و کارها هست . به طوری که شما در حالا حاضر قابلیت توصیه کارواش در محل را دارید که احتمال دارد تا چند سال پیشین اکثر مشابه یک رویا بود . سرعت اعتقاد نکردنی تغییرات کسب و کار ها و ارائه خدمات به صورت آنلاین، نیاز افراد را به داشتن یک وبسایت را روز به روز افزایش داده هست . این نیاز یک بازار برای کسب درآمد شما ساخته می‌باشد . اکنون شما با غنیمت شمردن این فرصت می توانید با استعمال از آموزش پباده سازی سایت یک مهارت پولساز را برای خود کسب کرده اید . شما با استفاده صحیح از این مهارت به راحتی می توانید یک درآمد میلیونی برای خویش کسب کنید .

فراگیری
پباده سازی سایت


چرا
بایستی از یادگرفتن پباده سازی وبسایت کلیک وبسایت استعمال کنم ؟ شما می توانید از آموزش های هر سایتی که آن را دارای اعتبار دیدید استعمال فرمائید البته مزایایی استفاده از یادگرفتن های وب سایت ما این میباشد که شما گروه ما یادگرفتن های متعددی در زمینه آموزش پباده سازی تارنما داراست و به شما امداد می نماید تا خوب تر به انگیزه خود نزدیک گردید . بخش زیادی از آموزش ها ما به صورت بدون‌پول در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید از کیفیت و کاربردی بودن آن ها اطمینان حاصل کنید . یکی دیگر از مزایایی کلیک وب سایت داشتن Enamad یا همان نشان اعتماد الکترونیک دو ستاره است که باعث می شود شما در بازه زمانی های که نیاز به پرداخت هزینه ای دارید به طور کامل مطمئن باشید که یک پرداخت امن را دارید و در صورت بروز اختلال می توانید به راحتی پیگیر مبلغ واریز شده خویش را انجام دهید . پروژه محور بودن یادگرفتن های ما یاری زیاد متعددی در پیاده سازی خوب تر موردها می نماید و شما از کاربرد هر نکته فراگیری به راحتی باخبر می گردید . این مزیت امداد مضاعف فراوان به ادراک مطلب و یادگیر موضوع می کند . مجموعه کلیک تارنما با داشتن مطالب آموزشی بسیار مضاعف و سر فصل های مختلف دست شما را برای انتخاب گشوده نهاده است . تقریبا می بضاعت تیم کلیک وب سایت را با تارنما lynda که در حوزه یادگرفتن در بیرون از مرزوبوم عمل می نماید برابر دانست . ولی تارنما کلیک سایت به چهره تخصصی برروی فراگیری طراحی وبسایت و موارد نزدیک به آن عمل داریم .

آیا
با استفاده از این یادگرفتن ها می توانم هر گونه سایتی را طراحی کنم ؟ بله شما با استعمال از آموزش های پباده سازی سایت هر سایتی را که مدنظرتان می‌باشد را پباده سازی و پیاده سازی فرمایید . البته که داشتن خلاقیت و ذوق وسلیقه پباده سازی به شما امداد می کند تا به شایسته ترین شکل از این مهارت کسب درآمد کنید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

دنیای تکنولوژی و برنامه نویسی روز به روز در اکنون تغییر و تحول و تحول می باشد . بدین ترتیب افراد متعددی درباره آتی گویش برنامه نویسی خود، نگران می باشند . آنان دوست دارا‌هستند بدانند زبان نویسی که گزینش کرده اند در آتی چه سهمی از بازار را خواهد داشت و تا چه وقتی می تواند نیازهای خویش و کاربران را برطرف نماید . در این مطلب، می خوا‌هیم تعریف کنیم که آیا PHP در حال مرگ می باشد یا این که نه . پس در ادامه این مقاله هم پا ما باشید .

طراحی سایت در مشهد

آتی
گویش PHP آینده
لهجه PHP
برای اینکه بتوانیم دیده انداز صدق از آتی لهجه برنامه نویسی پی اچ پی داشته باشیم، می بایست آن را از دو جهت بررسی کنیم . اولیه اینکه این لهجه باید چک شود تا ببینیم در آتی چه ویژگی های تازه و رقابتی می خواهد به یوزرها خود ارائه کند . در سطح آن گاه می بایست گویش PHP را از لحاظ سهمی که در بازار بسط وب خواهد داشت، بررسی کنیم . به این ترتیب در ادامه این مطلب هم پا ما باشید تا بدانید گویش برنامه نویسی PHP چه آینده ای خواهد داشت .

خصوصیت
های و تغییرات زبان PHP آتی
PHP
لهجه PHP با عرضه ورژن هفتم در سال 2015، توانست در جهت کسب رضایت کاربران و افزایش ثبات در حوزه اینترنت گام بزرگی بردارد . بعضی این ورژن از گویش PHP را یک عدد از شایسته ترین بروزرسانی های یک لهجه برنامه نویسی به حساب می آورند . از جمله تغییرات کلیدی این نسخه می بضاعت به بهبود عملکرد، کاهش استعمال از خاطر تا حدود 50% و ارتقاء چشمگیر سرعت (حدودا دو برابر) اجرای آن اشاره کرد . با آنالیز این مورد می بضاعت اینگونه برداشت کرد، که تیم توسعه PHP بر روی بهبود همت این زبان تمرکز کرده اند .

more
اکثر بخوانید : آموزش لینوکس (جلسه 27) : نصب LAMP در لینوکس کامپایلر
JIT در PHP با دقت به این زمینه کاربران انتظارات مختلفی از بروزرسانی بعدی این گویش دارا هستند . ورژن هفتم PHP سپس از بروزرسانی همت زیاد خیر و خوبی پیدا کرد، البته هم چنان قابلیت و امکان بهبود آن وجود داراست . بنابراین بسط دهندگان گویش PHP پیشنهادات مختلفی را برای بهبود و افزایش این لهجه در تارنما رسمی PHP مطرح کرده اند . مهم‌ترین خصوصیت که ممکن است در ورژن هشتم این لهجه شاهد آن باشیم، به کار گیری از کامپایلر Just In Time یا به اختصار JIT در گویش PHP است .

1 سپتامبر 2016 دیمیتری استوگوف با ارسال پیامی از آغاز عمل برای ایجاد یک کامپایلر JIT جدید، برای ارائه در نسخه هشتم PHP خبر بخشید . این خبر نشانه مضاعف خیر هست که توسعه و گسترش دهندگان زبان PHP تمام توان خود را بر روی ارتقا سرعت و تلاش این گویش مترکز ساخته اند . کامپایلر JIT مثل خودرو مجازی گویش برنامه نویسی جاوا، کدهای نوشته گردیده به لهجه PHP را به گویش سطح زیر C کامپایل می کند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

نکته : کدهایی که تو کلاس این دو جور استفاده شدند را در ادامه مطلب توضیح خواهم بخشید پس نگران نباشید و تنها آنها را وارد نمائید .

وارد
کردن اطلاعات به جداول دیتابیس با استفاده از Seeding :

طراحی سایت در مشهد
ما از یک کلاس به اسم PostCommentSeeder برای مالامال کردن جداول posts و comments استعمال می کنیم .

نکته : برای اجرای Seed از کد php artisan db:seed در ترمینال به کار گیری فرمائید .

کد
PostCommentSeeder :

use
Illuminate\Database\Seeder; use
Illuminate\Database\Eloquent\Model; use
App\post; use
App\Comment;
class
PostCommentSeeder extends Seeder {

public function run()
{ $content = 'Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit .
Praesent vel ligula scelerisque, vehicula dui eu, fermentum velit .
Phasellus ac ornare eros, quis malesuada augue . Nunc ac nibh at mauris dapibus fermentum .
In in aliquet nisi, ut scelerisque arcu .
Integer tempor, nunc ac lacinia cursus,
mauris justo volutpat elit, eget accumsan nulla nisi ut nisi . Etiam non convallis ligula .
Nulla urna augue, dignissim ac semper in, ornare ac mauris . Duis nec felis mauris .';

for( $i = 1 ; $i <= 20 ; $i++ )
{
$post = new Post;
$post->title = "Post no $i";
$post->read_more = substr($content, 0, 120);
$post->content = $content;
$post->save();

$maxComments = mt_rand(3,15);
for( $j = 1 ; $j <= $maxComments; $j++)
{
$comment = new Comment;
$comment->commenter = 'xyz';
$comment->comment = substr($content, 0, 120); $comment->email = 'xyz@xmail .com';

$comment->approved = 1;
$post->comments()->save($comment);
$post->increment('comment_count');
}
}
} }
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40

use
Illuminate\Database\Seeder; use
Illuminate\Database\Eloquent\Model; use
App\post; use
App\Comment;
class
PostCommentSeeder extends Seeder {

public function run()
{ $content = 'Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit .
Praesent vel ligula scelerisque, vehicula dui eu, fermentum velit .
Phasellus ac ornare eros, quis malesuada augue . Nunc ac nibh at mauris dapibus fermentum .
In in aliquet nisi, ut scelerisque arcu .
Integer tempor, nunc ac lacinia cursus,
mauris justo volutpat elit, eget accumsan nulla nisi ut nisi . Etiam non convallis ligula .
Nulla urna augue, dignissim ac semper in, ornare ac mauris . Duis nec felis mauris .';

for( $i = 1 ; $i <= 20 ; $i++ )
{
$post = new Post;
$post->title = "Post no $i";
$post->read_more = substr($content, , 120);
$post->content = $content;
$post->save();

$maxComments = mt_rand(3,15);
for( $j = 1 ; $j <= $maxComments; $j++)
{
$comment = new Comment;
$comment->commenter = 'xyz';
$comment->comment = substr($content, , 120); $comment->email = 'xyz@xmail .com';

$comment->approved = 1;
$post->comments()->save($comment);
$post->increment('comment_count');
}
}
} }


for نخستین برای به وجود آوردن پست های مختلف بدون نیاز به تنظیمات خاصی هست و حلفه داخلی هم مربوط به ساخت کامنت برای آن پست در حالا تولید می شود که کامنت های مختلفی را برای پسته ا قرار می دهد . همچنین در حلقه داخلی بعد از به وجود وارد شدن کامنت فیلد comment_count مربوط به پست آن کامنت را یک واحد ارتقا می دهد .

 

لاراول

 

استفاده
از امر “artisan tinker” در ترمینال
laravel با استعمال از این فرمان یک رابطه تعاملی سهل و آسان را از روش خط امر ترمینال با پروژه تولید می کند که شما می توانید دستورها متفاوت و جالبی را در خط امر استفاده فرمایید .
اجازه دهید چندین مسئله از این امرها را برایتان نمونه بزنم :
┌─[usm4n@usm4n-desktop]―[~]
└─•artisan
tinker >
1
2
3
┌─[usm4n@usm4n-desktop]―[~]
└─•artisan
tinker >
پیدا
کردن یک آیدی با به کارگیری از find()
>$post
= Post::find(2); >$post->setHidden(['content','read_more','updated_at']);
>echo
$post; {"id":"2","title":"Post
no 2","comment_count":"7","created_at":"2014-01-06 09:43:44"} 1
2
3
4
>$post
= Post::find(2); >$post->setHidden(['content','read_more','updated_at']);
>echo
$post; {"id":"2","title":"Post
no 2","comment_count":"7","created_at":"2014-01-06 09:43:44"} محدود
کردن بازیابی رکورد ها با استعمال از take() و skip()
>$post
= Post::skip(5)->take(2)->get(); >foreach($post
as $value) echo "post id:$value->id "; post
id:6 post id:7 1
2
3
>$post
= Post::skip(5)->take(2)->get(); >foreach($post
as $value) echo "post id:$value->id "; post
id:6 post id:7 به کار گیری
از select() و first()
>$post
= Post::select('id','title')->first(); >echo
$post; {"id":"1","title":"Post
no 1"} 1
2
3
>$post
= Post::select('id','title')->first(); >echo
$post; {"id":"1","title":"Post
no 1"} به کارگیری
از where() با select()
>$post
= Post::select('id','title')->where('id','=',10)->first(); >echo
$post; {"id":"10","title":"Post
no 10"} 1
2
3
>$post
= Post::select('id','title')->where('id','=',10)->first(); >echo
$post; {"id":"10","title":"Post
no 10"} تصاحب کردن
مشخصات یک فیلد کامنت از یک پست
>$post
= Post::find(4); >echo
$post->comments[0]->commenter; xyz
1
2
3
>$post
= Post::find(4); >echo
$post->comments[]->commenter; xyz
ساخت
در دست گرفتن ها در لاراول ما در اختیار گرفتن ها را با توسعه و گسترش کلاس Controller که در دایرکتوری (app/http/controllers) قرار داراست تولید می کنیم . تمامی در دست گرفتن های به‌وجود آمده در (app/http/controllers) قرار می گیرند .

نکته : لاراول هیچ محدودیتی در ساختار دایرکتوری خودش ندارد، بسط دهندگان می توانند به هر شکلی که می خواهند دایرکتوری لاراول را مجددا تنظیم کنند .

یک
مثال از در دست گرفتن معمولی :
namespace App\Http\Controllers;
use . . .
//file: app/Http/controllers/IndexController .php

class
IndexController extends Controller {

public function showIndex()
{ // generates response from index .blade .php

return view('index');
} }

//file: app/Http/routes .php
//registering
route to controller actions
get('index','IndexController@showIndex');

//In
general get('route .name','SomeController@someAction');
post('route .name','SomeController@someAction');
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
namespace App\Http\Controllers;
use . . .
//file: app/Http/controllers/IndexController .php

class
IndexController extends Controller {

public function showIndex()
{ // generates response from index .blade .php

return view('index');
} }

//file: app/Http/routes .php
//registering
route to controller actions
get('index','IndexController@showIndex');

//In
general get('route .name','SomeController@someAction');
post('route .name','SomeController@someAction');
براین اساس هر action در درون در اختیار گرفتن ها دارنده حدافل یک مسیر در فایل app/http/routes .php است . همینطور در برخی مواقع ما با قرار دادن پیشوند به اولیه هر action بصورت معمولی مسیر دلخواه را می سازیم .
به قطعه کد پایین توجه کنید :
namespace App\Http\Controllers;
use . . .

class
IndexController extends Controller {

public function getAction()
{
//get request handling
}
public function postAction()
{
//post request handling
} }

//registering
route Route::controller('index','IndexController);
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
namespace App\Http\Controllers;
use . . .

class
IndexController extends Controller {

public function getAction()
{
//get request handling
}
public function postAction()
{
//post request handling
} }

//registering
route Route::controller('index','IndexController);
برای ثبت مسیر برای هر کار در در اختیار گرفتن یک پیشوند برای هر فعالیت قرار دادیم و با به کارگیری از Route::controller(‘index’,’IndexController) بطور قلم مسیر دهی ها را با توجه به آن پیشوندها خویش برنامه انجام می دهد .

یک‌سری
نکته :
بطور معمول هر action با یک view همپا می‌باشد که این view کار نمایش دادن داده ها به استفاده کننده را انجام می دهد .
وقتی که ما یک آرایه را با به کارگیری از return برمی گردانیم، این آرایه بطور قلم با JSON کدگذاری و به ما نشان داده می شود .
ما با استفاده از متد nest() می توانیم یک view را به یک متغیر نسبت دهیم .
ایجاد
Controller ها برای برنامه ما در قدم اولیه برای آغاز در دست گرفتن BlogController را می سازیم که وظیفه رسیدگی به درخواست نخستین را دارد : نشان دادن برگه اصلی / محتوای کلی وبسایت، قسمت جستجو و سناریو کاوش را بر عهده دارااست . در گام بعد به ترتیب مسئولیت رسیدگی به عملیات CRUD پست ها و ایده ها را به PostsController و CommentsController می دهیم .

BlogController
کد ذیل وابسته به کنترل BlogController میباشد که در نصیب app/http/Controllers/BlogController .php
قرار داراست :
namespace App\Http\Controllers;
use
App\Http\Requests; use
App\post; use
Illuminate\Http\Request;
class
BlogController extends Controller {


/**
* select 10 post
* @return Home page
*/
public function getIndex()
{
$posts = post::orderBy('id', 'desc')->paginate(10);
return view('home')->nest('content', 'index', compact('posts','title'))
->with('title','Home Page | Laravel 5 Blog');

}

/**
* @param request serch
* @return result serch
*/
public function getSearch(Request $request)
{
$searchTerm = $request['s'];

$posts = Post::whereRaw('match(title,content) against(? in boolean mode)', [$searchTerm])
->paginate(10);
$posts->appends(['s' => $searchTerm]);
return view('home')
->nest('content', 'index', ($posts->isEmpty()) ? ['notFound' => true] : compact('posts')) ->with('title', 'Search: ' .
$searchTerm);;
}
}
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
namespace App\Http\Controllers;
use
App\Http\Requests; use
App\post; use
Illuminate\Http\Request;
class
BlogController extends Controller {


/**
* select 10 post
* @return Home page
*/
public function getIndex()
{
$posts = post::orderBy('id', 'desc')->paginate(10);
return view('home')->nest('content', 'index', compact('posts','title'))
->with('title','Home Page | Laravel 5 Blog');

}

/**
* @param request serch
* @return result serch
*/
public function getSearch(Request $request)
{
$searchTerm = $request['s'];

$posts = Post::whereRaw('match(title,content) against(? in boolean mode)', [$searchTerm])
->paginate(10);
$posts->appends(['s' => $searchTerm]);
return view('home')
->nest('content', 'index', ($posts->isEmpty()) ? ['notFound' => true] : compact('posts')) ->with('title', 'Search: ' .
$searchTerm);;
}
}
وقتی که مسیر خویش را با Route::controller() به فیس Route::controller(‘/’,’BlogController’) ثبت کنیم، getIndex() از مسیر نقشه برداری می کند . بعد از آن از این‌که آدرس کاغذ کلیدی تارنما را اجرا کردیم این action کار می نماید و محتوای موضوع نظر را به شما سناریو می دهد . در درون getIndex() با استفاده از مدل post پست های خویش را بازیابی می کنیم . اکنون این عمل با استفاده از orderBy(‘id’, ‘desc’) که سبب ساز مرتبط شدن پست ها بر پایه شماره id و همینطور برای این که تمام مطالب در یک برگه نباشد از متد paginate()استفاده می کنیم و عدد ۱۰ را برای آن در نظر میگیریم تا در هر برگه تنها ۱۰ عدد پست نمایش داده شود . سپس از بازیابی داده ها آن را داخل متغیر $posts قرار می دهیم تا در بخش view بتوانیم با استعمال از یک حلقه به راحتی محتوای هر پست را قطع کنیم و سناریو دهیم (قسمت view را در آتی توضیح خواهم داد) . خب ما با به کارگیری از return و متد view() برگه Home .blade .php را بازیابی و با متد nest()اطلاعات موضوع نظر را برایش می فرستیم .

مطالب
دیگر : مقایسه php با Python : مقایسه تمام خصوصیت ها اکنون با به کارگیری از getSearch() امکان کاوش در وبسایت را برای کاربران به وجود می آوریم . از گونه Post برای ارسال کوئری برای کاوش استفاده می کنیم و همچنین از متد whereRaw() برای پیدا کردن محتوای زمینه نظرمان بر مبنا شرایط و گونه کاوش متنی که مد نظرمان می‌باشد استعمال می کنیم و در آخر هم برای برگه بندی نتایج کاوش از متد paginate() بهره می بریم . سایر کدها هم برای ارسال و نمایش داده ها بازیابی گردیده به کارگیری می شوند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

اینترنت سایت استاتیک، سایتی است که تنها با استعمال از کدهای HTML ساخته گردیده هست . انگیزه مهم وب سایت استاتیک، ارائه محتوا و نوشته سوای در لحاظ به دست آوردن عملیات هایی که به وسیله استفاده کننده انجام می شود . ساخت و ایجاد صفحات استاتیک نسبت به وب سایت داینامیک سهل خیس و سریعتر خواهد بود .

طراحی سایت در مشهد

همان گونه که بیان شد، فقط زبانی که برای ساختن تارنما استاتیک استفاده می شود، HTML میباشد . ولی از جاوا اسکریپت و جی کوئری هم برای انجام بعضی از عملیات های کوچک ممکن میباشد استفاده شود، اما نکته مهمی که وجود دارد، این هست که کاربر معمولی در حالتی که بخواهد تغییری در محتوا بدهد، می بایست همیشه به برنامه نویس آن دسترسی داشته باشد .

اما امروزه دیگر کمتر کسی از سایت استاتیک به کار گیری میکند، حتی خود طراحان و برنامه نویسان هم در صورتی‌که بخواهند برای خویش سایتی را پباده سازی کنند، آن را به موقعیت داینامیک می سازند، چون برای هر تغییر و تحول محتوا، دیگر مستضعف پیدا کردن کد مربوطه و تغییر و تحول در آن نمی باشند که خود این مستلزم صرف وقت زیادی خواهد بود .

اصولا هنگامی شرکتی برای مشتری خود مبادرت به طراحی وب سایت می کند، دیگر ابلاغ نمی کنند که وب سایت شما استاتیک میباشد یا داینامیک و در پیش فاکتور پباده سازی وب سایت هم قیمتی که نوشته می شود، هزینه تارنما داینامیک می باشد .

تفاوت
تارنما استاتیک با داینامیک چیست؟ بازه زمانی و هزینه اجرایی ایجاد وبسایت استاتیک کمتر از داینامیک می‌باشد .
تعامل یوزرها در داینامیک وجود دارد .
قابلیت و امکان مدیر مطالب توسط در داینامیک وجود دارااست .
ارتقاء پرسرعت رتبه در گوگل در وب سایت های داینامیک سریعتر می باشد .
قابلیت به کار گیری از پایگاه داده و ذخیره سازی داده های محل ورود کاربران در داینامیک وجود دارااست .
امنیت داینامیک فراتر می باشد .
اما درصورتی که قرار است که شرکتی برای خویش فقط یک ورقه ایجاد نماید و دربردارنده اطلاعات تماس آن باشد، نیازی به سایت داینامیک ندارد و می تواند با ساخت یک برگه استاتیک تک ورقه ای، نیاز خویش را برطرف کند .

 

مقالاتی
که شاید دوست داشته باشید:
مرتبه
الکسا چیست؟ تجهیزات
صفحه مهم گوگل هاست
چیست؟ ایجاد
تارنما در گوگل به چه چهره می باشد؟ ترجمه
گوگل به یاور تجهیزات آن قیمت
پباده سازی تارنما به همپا تجهیزات جانبی



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

عبارت
asp یا php اشتباه است ابتدا به تصحیح یک خطا رایج می پردازیم، asp و asp .net و asp mvc فریم ورک میباشند که در آن ها از گویش c# به کار گیری می شود در حالی که php خویش یک لهجه برنامه نویسی می‌باشد که قاب ورک های متعددی داراست .هر دو زبان در سمت سرور به کار گیری می شوند که با آن منطق وب سایت ها و گاهی برنامه های موبایل در سرور نوشته می شود .

طراحی سایت در مشهد

دقت نمائید که در‌صورتی‌که تارنما های معمولی ای بخواهید بسازید مطلقا cms هایی نظیر وردپرس خوب تر خواهند بود برای مثال وسیع ترین وب سایت های خبری با وردپرس می باشند هنگامی شما به چیزی بیشتر از خبر روزانه و کامنت احتیاج ندارید دلیلی نداره که از وردپرس به کار گیری نکنید به علاوه این روزها وب سایت های فراوان پیچیده تر نیز با وردپرس ساخته می شوند .

ما فرض را بر این قرار می دهیم که هدف شما تارنما های تبارک تجاری میباشد که در آن چهره قطعا به کار گیری از فریم ورک های mvc خوب تر خواهد بود، در تعدادی سال اخیر ماکروسافت دیگر نسخه جدیدی برای asp .net ارائه نکرده می‌باشد و ورژن های جدیدی برای asp mvc ارائه کرده و تا این لحظه به نسخه ۶ آن رسیده هست . از طرفی php نیز قاب ورک هایی برای mvc دارااست که یکی از شایسته ترین های آن فریم ورک لاراول میباشد . از اینجا به بعد از آن خواسته از PHP MVC به عبارتی کادر ورک های MVC برای PHP می‌باشند . پس در اینجا اینجانب سوال asp یا php را به asp mvc یا php mvc تغییر تحول می دهم .
(لینک یادگرفتن لاراول ) (در
زمینه mvc جستجو نمایید و سپس به ادامه مطالعه بپردازید)
در نمودار ذیل به مقایسه مقدار استفاده از هر کدام از فریم ورک ها نگاهی داشته باشید .


مقایسه
میزان استفاده از زبان های برنامه نویسی
مقاسه
ویژگی های asp mvc با php mvc در asp برنامه درنهایت کامپایل می شود برای همین سرعت اجرا عمده میباشد . در حالی که php نوعی لهجه اسکریپتی است که در به عبارتی لحظه فرمان از روی فولدر خوانده و تعبیروتفسیر و اجرا می کند، بنابراین سایتی که با php در حال اجرا است را می توان درجا تغییر و تحول بخشید و ویرایش کرد و از به عبارتی موقع تغییرات اعمال می شود در حالی در asp پس از تغییرات بایستی فایل dll ساخت شود و پس از بار گزاری آن فایل به جای پوشه قبل تغییرات اعمال می شود .
asp نیاز به سرور ویندوزی و iis داراست که از سرور لینوکسی گران خیس میباشد اما می تواند کارا خیس باشد در حالی که php بروی سرور های لینوکسی و ویندوزی قابل اجراست .
ویژال استدیو ide برای کدنویسی asp می باشد که پولی و گران می‌باشد البته این موضوع در ایران معنی ندارد . در حالی که php محفظه های برنامه نویسی نوشته باز متعددی برای کد نویسی داراست .
ویژال استدیو محفظه بسیار خیر و خوبی است که عمل تیمی نیز به خوبی باطن به عبارتی محیط در اختیار برنامه نویسان قرار دارااست . به این اصطلاح team foundation server یا این که مختصرا tfs گفته می شود . در حالی که برای php باید از gitub که یک افزونه و تارنما قطع دارااست استعمال کرد . البته سعی گیت هاب نیز دوچندان خوب می‌باشد .
با هر دو می توانایی هر کاری کرد و محدودیتی نمی باشد .
محیط برنامه نویسی های متعددی برای php وجود دارااست که این زمینه گاهی سبب سردر گمی برنامه نویسان می شود .
سی ام اس محبوب وردپرس php می‌باشد و این حجم انبوه پلاگین های آن با php میباشد . پس نیاز به php عمده است .
php نوشته گشوده است و در جهان دوست داستنی خیس است بنابر این برای پیدا کردن عمل در بیرون از مرزوبوم php یه خرده اکثر به فعالیت می آید در حالی که حقوق .net فعالیت ها پاره ای بخش اعظم از php می باشد .
از لحاظ بهینه سازی برای موتور های کاوش گر هردو مانند هم می باشند و بستگی به برنامه نویسی آن دارد، سایت limoonad .com در درحال حاضر حاضر به سرعت در گوگل ایندکس می شود و کلید واژه و کلمه های رنک یک گوگل قلیل ندارد بدین ترتیب با هر دو می بضاعت و توان سایتی seo friendly نوشت .
امنیت هر دو مثل نیز می باشد . عمل کردن در چهار چوب فریمورک ها به طور پیش فرض یک امنیت استانداردی را به پروژه شما می دهند، درصورتی که شما از اصول پیروی فرمایید می توانید اینترنت وب سایت امنی داشته باشید و بخش اعظم به امنیت سرور خود پردازید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

یادگرفتن
طراحی سایت با ای اس پی دات نت راستیش منابع زیادی برای یادگیری و فراگیری طراحی تارنما با ای اس پی دات نت در تراز وب وجود دارااست ولی برخی از این منابع به شدت دیرین میباشند و بعضی فقط مباحث تئوری رو قضیه محاسبه قرار داده اند . پس در‌صورتی‌که می خواهیم استارت به یادگیری کنیم می بایست مقدمه منابع به روز باشند و دوما به طور کامل پروژه محور و بازار کاری ارائه شده باشند . در ادامه منابعی برای یادگیری و یادگرفتن پباده سازی وب سایت با ای اس پی دات نت ارائه می دهیم که به طور کامل به روز و پروژه محور میباشند و منحصر به فرد بازار عمل جان دار در ایران میباشد .

طراحی سایت در مشهد

نکته
مهم: شرایط کنونی کسی دیگه با ای اس پی دات نت اینترنت فرم پباده سازی وبسایت انجام نمیده و بر پایه معماری های جان دار پباده سازی و برنامه نویسی می کنند مانند MVC و Core
آموزش
پباده سازی وب سایت با ای اس پی دات نت ام وی سی در بخش ذیل منابعی برای یادگیری و فراگیری طراحی وب سایت با ای اس پی دات نت ام او سی ارائه می دهیم تا ای اس پی دات نت بر اساس معماری MVC رو فرا بگیرید .

جلسات رایگان زمان یادگرفتن پباده سازی اینترنت با ASP .Net
MVC (بیش
از ۲۰ ساعت فیلم آموزشی، کل عصر بیش از ۷۵ ساعت): گردهمایی
یک | گرد هم آیی دو | جلسه سه | گردهمایی چهار | گرد هم آیی پنج | نشست شش | گردهمایی هفت | گرد‌همایی هشت | گرد‌همایی خیر | نشست روستا | گرد هم آیی یازده | گرد‌همایی دوازده | گرد هم آیی سیزده | جلسه چهارده | نشست پانزده | گردهمایی شانزده | گرد‌همایی هفده | نشست هجده و نوزده | گرد‌همایی بیست
فراگیری
طراحی وب سایت با ای اس پی دات نت کور در بخش تحت منابعی برای یادگیری و آموزش پباده سازی تارنما با ای اس پی دات نت کور ارائه می‌دهیم تا ای اس پی دات نت بر شالوده معماری Core رو فرا بگیرید .

جلسات بدون‌پول زمان آموزش پباده سازی وب با ASP .Net
Core1 (بیش
از ۴ ساعت فیلم آموزشی، کل زمان بیش از ۳۳ ساعت): گردهمایی
یک | گرد هم آیی دو | گردهمایی سه | نشست چهار | نشست پنج | گرد‌همایی شش
هر برنامه نویسی یا این که طراح سایتی به HTML و CSS مسلط باشد . در وبسایت منابع زیادی برای یادگیری HTML و CSS وجود دارااست که سفارش می کنم از این منابع به کارگیری فرمایید .

جلسات
بدون‌پول زمان فراگیری جامع و پروژه محور HTML و CSS (بیش
از ۲ ساعت فیلم آموزشی، کل دوره بیش از ۹٫۵ ساعت) : نشست
یک | جلسه دو | گرد‌همایی سه | گرد هم آیی چهارم | گرد هم آیی پنجم | گردهمایی ششم
وقتی شما برنامه نویسی ای اس پی دات نت رو کار می فرمایید باید به یک پایگاه داده مسلط باشید . مقر داده زمینه استعمال در ASP .Net مقر داده SQL Server هستش که در وب سایت منابع یادگیری آن نیز مو جود می‌باشد .

جل



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 خرداد 1398 | نظرات ()