نوشته شده توسط : علی پور

چیزی که معمولا بیشتر مشتریان در هنگام استارت پروژه ساخت سایت به ما می گویند معمولا طراحی سایت در مشهد این پاراگراف میباشد: «اینجانب یک پباده سازی پاک و امروزی را دوست دارم.». بازدیدکنندگان فضای آشفته را دوست ندارند. درواقع آن ها فضای سپید را دوست ندارند بلکه عدم وضوح بصری نادر را دوست دارا هستند.

در سال 2012 گوگل تصمیم گرفت که بداند چه اینترنت‌وبسایت‌هایی از دید بازدیدکنندگان خوشگل میباشند. این یک مطالعه درمورد آسانی با یک اسم بسیار بغرنج بود: «نقش ابهام بصری و مثال‌سازی نخستین درمورد برداشت اولیه از اینترنت‌تارنما‌ها: همت در سوی شعور احکام زیبایی‌شناسی».

آن ها در‌این تحقیق دریافتند که طرح‌های بغرنج معدود‌خیس تحت عنوان زیبایی شعور می گردند.
۶.طرح‌بندی استاندارد به کار گیری فرمائید

نکات اساسی ساخت سایت - طرح‌بندی استاندارد

به عبارتی تحقیق گوگل نشانه بخشید که مثال نخستین بالای شیت نیز با زیبایی شعور گردیده رابطه داراست. به عبارت دیگر از طرح‌های تعجب آور و غریب در اولِ کاغذ استعمال نشده و اینترنت‌سایتی که از استانداردها تبعیت نموده است بیشتر گزینه استقبال قرار گرفته میباشد.

وب سایت‌هایی که تحت عنوان زیباترین وبسایت‌ها محسوب میشوند دارنده مثال‌های نخستین بالا و همینطور عدم وضوح بصری معدود میباشند که هر دو این مورد ها معمولی و منزه شغل گردیده‌اند.

این بسیار بهتر میباشد که شما مارک خویش را متمایز نمائید البته درمورد چینش وبسایت عالی میباشد که معمولی فعالیت فرمائید.
۷.از فضای کاذب انتهای شیت بپرهیزید

اینترنت‌وب سایت‌های امروزی بازاریابی به ویژه صفحه های فروش اکثر اوقات با بلوک کاغذ ساخته میشوند. این بلوک‌ها ستون‌هایی از محتوا می باشند که اکثر زمان ها با یک تصویر در یک جهت و متن در طرف دیگر در یک ردیف واحد جریان می یابند.

در اینجا یک تصویر از کاغذ خدمت بی آلایش در اینترنت‌وبسایت ایجاد سرب آورده گردیده‌است. همان گونه که در نمودار نماد داده شد‌ه‌است پاورقی از رنگ پس‌قضیه تیره‌تری برخوردار‌است، به این ترتیب بخش اعظمی از وب سایت‌ها این فعالیت را ایفا می دهند.
۸.از طرح کشویی یا این که چرخان دوری کنید

این طرح‌ها سال‌ها دوستداشتنی بودند و مشتریان آن‌ها‌را دوست دارا‌هستند. البته مشکلی که وجود دارااست این میباشد که بازدیدکنندگان ممکن میباشد تنها او‌لین اسلایدها را ببینند. مطالعات متعددی انجام شده که به همین سود رسیده‌اند و دریافته‌اند درین نوع طرح‌ها اسلایدهای بعدی معدود‌خیس چشم میشوند و تماس یا این که مبادرت به کلیک کرد برروی این اسلایدها نسبتاً بعید میباشد.

این طرح‌ها ممکن میباشد دوست داستنی باشند البته به کار گیری از آنان برای سیاست داخلی بهتر میباشد خیر برای بالا رفتن نرخ بازدیدکنندگان.
۹.از به کارگیری از زبانه و آکاردئون‌ها دوری کنید

عالی میباشد از زبانه‌ها و باکس محتوای قابل بسط به کار گیری نکنید. با پی بردن اینکه 76 درصد از بازدیدکنندگان در درحال حاضر نسخه برداری میباشند می توانید تمامی چیز را در معرض مشاهده کرد آنها نگه دارید و از این شیوه مطالب خویش را بیشتر به آن ها اکران دهید فارغ از اینکه نیاز به کلیک کردن برای آشکار کردن چیزی باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: