نوشته شده توسط : علی پور


در مرحله اول به‌دنبال کارهای اداری رفتید، مجوز های لازم را گرفتید و در نهایت اسم رستوران را به ثبت رساندید(مرحله تعیین دامنه)
در حال حاضر زمانش رسیده که در یک خیابان (سرور)، فضایی برای رستوران اجاره نمایید (هاست) و در واقع تمام میز و صندلی‌ها، تجهزات آشپزی، مواد اولیه (اطلاعات وب سایت) را در آن قرار دهید.
در پی مخاطبان که به‌تدریج اسم رستوران شمارا شنیده‌اند، می توانند با مراجعه به آدرستان به رستوران بیایند و بتوانید غذاهای لذیذتان را برایشان سرو فرمایید.
فکرمیکنم حالا دستگیرتان شده باشد که هاست چه میباشد. پس وقتش می باشد که آن را به طور فنی‌تر بررسی کنیم تا بتوانیم بهترین هاست را برای سایتمان تعیین کنیم.

طراحی سایت در مشهد

آیا نمی‌شود به جای خرید هاست از کامپیوتر خودمان به کار گیری کنیم؟
خیالتان را وا رفته کنم پاسخ قطعی \\\"خیر\\\" است! وقتی شما هاست می‌خرید، در واقع یک حساب کاربری به شما اختصاص داده می‌گردد. با دقت به هزینه‌ای که پرداخت کردید \\\"حجم دیسک و خصوصیات خاصی\\\" از یک سرور را اجاره می‌کنید. شاید فکر کنید خب چه کاری است! به هیچ وجه هاست چه میباشد من از فضای کامپیوتر خودم به کار گیری میکنم و اطلاعات سایتم را وارد سیستم خودم می کنم.

این فعالیت عملا ممکن نیست. چون سرورها با کامپیوتر شخصی بسیار متفاوتند. کامپیوترهای ما با سخت‌افزارهای ضعیف‌تر و اینترنت محدود کار می کنند. اما سروری که هاست میزبانی ارائه می‌دهد بسیار کار کشته، لبریز سرعت و با پهنای باند بالا می باشد. به علاوه برای اینکه سایتتان برای بازدیدکننده‌ها همیشه در دسترس باشد، لازم است که آن را 24 ساعته روشن نگه دارید و به محض خاموش شدن سایتتان هم دیگر قابل نمایش نیست!

خرید لایک اینستاگرام، استراتژی به سمت سرنگونی!حتما بخوانید: خرید لایک اینستاگرام، استراتژی به سمت سرنگونی!
یک دلیل دیگر این می باشد که در شرکت‌های هاستینگ، سرورها در فضاهایی منحصر به فرد ( اتاق‌های دیتاسنتر) حفظ می‌شوند. در این اتاق‌ها تعداد زیادی سرور در قفسه‌ها با تاسیسات بی نقص قراردارد. به صورت 24 ساعته به برق و اینترنت متصل هستند و حتی تمهیدات جداگانه برق، ز‌لزله و آتش‌سوزی و ... در این فضاها در نظر گرفته شده است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


طراحی سایت در مشهد


یک نکته اثر گذار برای سایت شما این می باشد که قبلی از طراحی وب سایت خود، وبسایت رقبای‌تان را باز بینی کنید، به عنوان مثالً در شرایطی‌که شما در مورد ساخت و فروش پوشاک عمل می‌کنید، نیاز است تا بهترین رقیب خود را در زمینه‌ی شغلی‌تان جستجو کنید و سایت او‌را نیز بازبینی فرمائید و دلایل موفقیتش را بیابید، ببینید او از چه سبک محتوایی در سایت خود به کارگیری کرده که باعث جذب مخاطبان خود شده است.

وربی پارکر ( Warby Parker) می‌گوید: کوتاهی نکنید، گاهی یک یا دو جمله میتوانند بسیار قدرتمند باشند. با توجه به نوع کسب‌و‌کارتان، با ثبت چندین اطلاعات مهم در وبسایت خود، در کار خود نیرومند و پر اقتدار شوید.

 

 

3. ارائه اطلاعات تماس

مطمئناً ثبت اطلاعات تماس در وب سایت، یکی از مهمترین کارها می باشد، به این ترتیب باید یک صفحه مخصوص به خود داشته باشد. میلز می‌گوید: تا به حال شده چند دفعه به وب سایت یک شرکت سر بزنید و با خود بگویید که چقدر طاقت فرسا می‌شود با این شرکت تماس گرفت؟ او می‌گوید براین اساس نیاز است که در تارنما خود یک صفحه یگانه به اطلاعات تماس قرار دهید و کلیه اطلاعات، مثل: آدرس نشانی اینترنتی، تلفن ثابت، در چهره نیاز موبایل، فرم تماس و لینک شبکه‌های اجتماعی مخصوص به کسب‌و‌عمل خود را در‌این بخش قرار دهید. تا افراد به راحتی بتوانند به اطلاعات تماس شما دسترسی پیدا کنند. زیرا هیچ چیز ناامید‌ کننده‌تر از عدم برقراری ارتباط با یک کسب‌و‌عمل نیست. زیرا هدف کلیه کسب‌و‌کارها از طراحی وب این می باشد که تعامل خود با مشتریانشان را افزایش دهند.

زمانی که خواستید اطلاعات تماس و آدرس آدرس اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی‌تان را در وبسایت بگذارید، آنرا به صورت عکس در وبسایت قرار ندهید، باید قابلیت کلیک کردن روی آن‌ها وجود داشته باشد، تا با کلیک بر روی آیکن‌های شبکه‌های اجتماعی، مخاطب به راحتی بتواند وارد برگه مربوطه شود و کار مورد نیازش را انجام دهد.

 

امروزه کلیه تلفن‌های هم پا هوشمند، این قابلیت را دارند که شما بتوانید بر روی پیوند‌های تماس کلیک فرمایید و مستقیماً با کلیک بر روی شماره، تماستان را ایجاد نمایید. همچنین شما می‌توانید از گوگل اپ استعمال نمایید و آدرس جیمیل گزینه نظرتان را وارد فرمایید، تا کاربران از طریق کلیک بر روی آدرس ایمیل به صورت بدون واسطه وارد ورقه پیامرسان شوند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 طراحی سایت در مشهد میشود دوباره به شما ملازمان عزیز راهکارنوین، خوب توی این نوشته‌علمی و ویدئوی اون تلاش داریم بگیم قبلی از اینکه یک بازاریاب دیجیتال بشیم چه نکاتی لازمه رعایت کنیم، هرچه موسسه ها روزبه روز به سمت وب و فضای مجازی روی می‌آورند نیاز به اشخاص کارشناس در بازاریابی دیجیتال بیشتراز پیش حس می‌گردد. این یک حوزه در هم اکنون پیشرفت سریع میباشد که با معضل های متعددی هم مواجه میباشد ولی مزیت های متعددی هم داراست به صورت حتم بازاریاب دیجیتال درآمد نیکی هم می‌تواند از تخصص خویش کسب نماید.

در‌صورتی‌که شما هم به تاءمل تغییر‌و تحول موقعیت خویش می‌باشید و می‌خواهید وارد حوزه بازاریابی دیجیتال گردید هم اکنون شایسته ترین عصر برای این فعالیت میباشد و نکته مثبت این که نیازی به طی کردن یادگرفتن های سنتی یا این که داشتن مدارک آکادمیک وجود ندارد تعدادی فراگیری می‌تواند به برداشتن گام های نخستین یاری دهد و آنگاه خودتان میتوانید یک بازاریاب دیجیتال ماهر گردید.

 

1. از خلاقیت خویش استعمال فرمائید

بااینکه بازاریابی دیجیتال هم مثل دیگر شغل ها از چند اصول و سیستم های معین استعمال می نماید البته یک بازاریاب دیجیتال هر دوره میتواند از خلاقیت خویش برای بهتر انجام شدن امور به کارگیری نماید. به گفته برخی بازاریابی دیجیتال روی خلاقیت سازه گردیده پس در شرایطی‌که شما ایده ای دارید که فکر‌می‌کنید‌ عمل می‌نماید پس آن را آزمون نمائید. هرچه شما یک بازاریاب دیجیتال خلق کننده خیس باشید پیروز خیس خواهید بود.

 

بازاریابی دیجیتال


2. از نهایی پیشرفت ها باخبر باشید

یک بازاریاب دیجیتال مدام بایستی در پی آخری تغییرات و پیشرفت ها باشد زیرا بازاریابی دیجیتال یک عرصه مدام در اکنون تغییر‌و تحول میباشد. در صورتیکه شما نتوانید با پایانی تغییرات یار باشید پس کسانی که با مهارت ها و مجال های تازه آشنا می باشند جایگزین شما خواهند شد. خبر ها را دنبال فرمایید در سمینارهای آنلاین کمپانی فرمائید شایسته ترین باشید تا از سایر جلوتر باشید.

 

3. حضور آنلاین خویش را تقویت فرمائید

امروزه برای داشتن اکثر مشاغل بایستی حضور آنلاین داشت مراد از حضور آنلاین صرفا داشتن حساب هایی در شبکه های مردمی وجود ندارد. این زمینه به ویژه در شغل ها دیجیتال اهمیت پیدا میکند. در‌حالتی که شما برای زمان کاری درخواست داده باشید و صاحب کار شما‌را در وب کاوش نماید و چیزی پیدا نکند با احتمال بالا به سراغ کسی می رود که تصویر خیر را از خویش در فضای مجازی ساخته میباشد.

برای حضور آنلاین یک بازاریاب دیجیتال توصیه می شود برای خویش وب لاگ داشته باشید لینک و پیوند حساب های شبکه های مردمی که در آنان فعال می‌باشید را در تارنما خویش قرار دهید. مثال شغل های خویش را در وبسایت خویش قرار دهید و در وب سایت خویش از قابلیت و امکان های خویش بنویسید.

 

4. یک رزومه عالی داشته باشید

گذشته از این که برای شغلی درخواست دهید مطمئن گردید که رزومه خیر نوشته اید و این رزومه می‌توانید قیمت حقیقی و واقعی شمارا نشان دهد. رزومه نویسی خویش یک مهارت میباشد و شما بایستی با تعدادی جور رزومه برای خویش داشته باشید. یک جستجوی آنلاین به شما امداد می نماید تا با رزومه اشخاص ماهر آشنا گردید و بعد از آن با داشتن یکسری مثال رزومه یک رزومه عالی برای خویش بنویسید.

5. کانال سازی فرمائید

یک کدام از مهمترین کارهایی که یک بازاریاب دیجیتال می بایست انجام دهد کانال سازی و دارای شهرت کردن خودش میباشد. این عمل خیر صرفا اسم شمارا بر رمز گویش ها می اندازد بلکه امداد می نماید تا مجال های بهتر و بیشتری به شما معرفی شود و همین طور رابطه ها عمیق تری را بتوانید برقرار فرمائید. از تجربیات دیگرافراد می‌توانید به کارگیری نمایید یک کدام از دیگر به شما مجال شغلی توصیه میدهد و شاید روزی بتوانید یک مجموعه ماهر برای خویش تشکیل دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


خلاصه آموزش طراحی سایت در مشهد
تو این آموزش قصد داریم به این گزینه بپردازیم که چرا ما نباید هر افزونه ای رو روی سایتمون نصب کنیم و یا شاید یه عنوان دیگه این آموزش این باشه که چرا نباید تعداد زیادی افزونه روی سایت وردپرسی خودمون داشته باشیم.

4 استدلال برای نصب نکردن بیش از حد افزونه در وردپرس
معمولا کسانی که جدیدا با وردپرس آشنا شدن، زمانی که تنوع افزونه های وردپرس رو می‌بینند هیجان زده میشن و اندیشه میکنن که هر چی افزونه های بیشتری روی سایتشون نصب کنند سایتشون قابلیت های بیشتری خواهد داشت.

البته واقعیت خلاف چیزی میباشد که این افراد می پندارند. در واقع وردپرس کار های حرفه ای با کمترین تعداد افزونه ممکن، بهترین و بهینه ترین سایت ممکن رو بالا میارن و در واقع هنر این افراد در استعمال کم از افزونه ها میباشد.

طراحی وب سایت در مشهد

1. افزونه ها سرعت لود وبسایت رو ذیل میارن
شما هر افزونه جدیدی که به سایتتون بیشتر می کنید، این افزونه سبب میشه که سرعت لود تارنما شما کمی ذیل بیاد و همچنین ممکنه ایرادات دیگه ای مثل تداخل افزونه ها و یا در بعضی موارد باگ های امنیتی برای سایتتون بوجود بیاد.

 

2. تداخل بعضی از افزونه ها با هم
بعضی از افزونه ها نمیتونن با هم روی یه وبسایت وردپرسی عمل کنند یا میشه اظهار‌کرد که با هم تداخل دارند. به عنوان مثال شما نمیتونید روی سایتتون 2 افزونه Yoast seo و All in one سئو رو داشته باشید. این افزونه ها پاد شاه های قلمرو های خودشون میباشند و همونطور که میدونید یک قلمرو نمیتونه 2 پاد شاه داشته باشه!

 

3. پیچیده شدن وب سایت شما
زمانی که تعداد زیادی افزونه روی سایتتون نصب می‌کنید، قابلیت های خیلی زیادی رو هم به سایتتون طولانی تر می‌کنید که شاید به کلیه اون ها نیاز نداشته باشید.

تو اینجور موقع ها انقدر آیتم و آپشن به پنل وردپرس شما اضافه میشه که احتمالا در گیر سردرگمی میشید و نمیدونید از کدوم افزونه آغاز فرمائید و شاید به تاءمل ریست کردن وردپرس بیفتید.

 

4. به خطر افتادن امنیت وب سایت
بالا تر گفتیم که نصب تعداد زیادی افزونه باعث میشه که سرعت وبسایت شما ذیل بیاد. ولی یکی‌از دیگه از معایب نصب افزونه های زیاد اینه که امنیت سایت شما به خطر می افته.

همونجور که تو فراگیری بالا بردن امنیت وب سایت وردپرسی اشاره کردیم، وردپرس به خودی خود امن می باشد و اگر غیر از این بود یک سوم تارنما های عالم از وردپرس به کار گیری نمی کردند.

در واقع عمل هایی که شما با وردپرس انجام میدید مثل نصب بعضی از افزونه ها یا قالب های مخرب یا کارهایی از این قبیل می باشد که سبب میشه وردپرس دارای باگ های امنیتی بشه.

با نصب افزونه های زیاد، شما ریسک داشتن باگ امنیتی توی سایتتون رو ارتقاء میدید!



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


در شرایطی‌که در گوگل سرچ کنید برنامه نویسی چه می‌باشد‌ ، با دنیایی از مقالاتی مواجه می‌شوید که برنامه نویسی را بسیار پیچیده و سخت معرفی کرده‌اند. گاهی خواندن این مقاله ها پیچیده، افراد مبتدی را میترساند و هرگز نمیتوانند به سمت یادگیری برنامه نویسی بیایند. زیرا می‌پندارند که برنامه نویسی یک علم بسیار پیچیده می باشد و برای یادگیری آن صرفا می بایست نابغه بود ! در‌این نوشته‌ی علمی و فولدر ویدئویی، میخواهیم در مورد برنامه نویسی صحبت کنیم و به سوال برنامه نویسی چه می باشد ، به لهجه عادی و کاربردی پاسخ دهیم.

طراحی وب سایت در مشهد

برنامه نویسی چه چیزی است
اگر درپی یک پاسخ خیلی معمولی ولی کاربردی برای سوال برنامه نویسی چه است می باشید، فیلم زیر را ببینید.


دانلود این فیلم آموزشی با حجم ۴۵ مگ

فرض فرمایید می‌خواهید با “محمد” به استخر بروید
فرض کنید که می خواهید با یک کدام از دوستانتان به استخر بروید، با او تماس میگیرید و درخواست‌تان را مطرح میکنید. اگر شما و دوست‌تان هردو فارسی زبان باشید، به لهجه فارسی باهم سخن میکنید.

در واقع زبان فارسی، پل ارتباطی بین شما و دوست‌تان است و سبب می‌گردد که شما بتوانید با هم ارتباط و تعامل داشته باشید.

در حالتی‌که به کشورهای دیگر بروید، این گویش تعامل در میان بشر‌ها میتواند متعدد باشد:

در دبی، زبان تعامل میان افراد جامعه گویش عربی میباشد
در امریکا، زبان تعامل انگلیسی میباشد
و در المان، انسان ها از طریق زبان آلمانی با هم ارتباط برقرار مینمایند.
در صورتیکه بخواهیم عادی بگوییم، زبان ها به ما یاری می نمایند که با هم ارتباط و تعامل داشته باشیم. و هر جامعه‌ای لهجه یگانه خودش را برای ارتباط دربین مردمانش دارد که با استعمال از آن لهجه، با یکدیگر تعامل می‌کنند.

 

برنامه نویسی چه می باشد : گویش تعامل فی مابین بشر و ماشین
با توجه به مقدمه‌ی بالا، فکر کنید که میخواهیم با یک ماشین (machine) ارتباط برقرار کنیم و از آن درخواستی داشته باشیم. برای مثال میخواهیم به دستگاه عابربانک (ATM) بگوییم که هنگامی کاربر کارت بانکی خودش را وارد دستگاه کرد و راز عبورش صحیح بود، امکان برداشت پول به او داده شود.

نوشته ی علمی‌ی مرتبط: چرا و چه طور به هر چیزی مشاهده کرد برنامه نویسی داشته باشیم؟
آیا می‌توانیم همانطور که با دوست‌مان به لهجه فارسی صحبت میکنیم، با دستگاه عابربانک (و یا هر ماشین دیگری) نیز به لهجه فارسی حرف کنیم؟ طبیعتا خیر.

همانطور که برای تعامل با یک فرد انلگیسی یا المانی گویش، می بایست به زبان خاص آن‌ها حرف کنیم، برای تعامل با ماشین ها هم باید به لهجه خاص آنان صحبت کنیم.

هر ماشین، سیستم و… گویش خاص خودش را داراست. ممکن است یکی به گویش PHP بتواند صحبت کند، یک کدام از به گویش JAVA و دیگری به گویش C. ما باید با همان زبانی که آن ماشین به آن مسلط می باشد صحبت کنیم.

ما از هر ماشین، مثل کامپیوتر، تلفن همراه و… انتظار داریم که کارهایی برای ما انجام دهد. در واقع دستوری به آنها می دهیم (مثلا کلیک میکنیم) و در مقابل از آن‌ها انتظار یک واکنش داریم. از طریق برنامه نویسی میتوانیم دستورها‌مان را به ماشین ها بفهمانیم!

 

به زبان ساده‌تر، در صورتیکه بخواهیم با یک ماشین (مثل کامپیوتر، سرور، موبایل و…) ارتباط برقرار کنیم، می بایست تیم دستوراتی را از طریق زبان های برنامه نویسی برای آنان معین کنیم. و این مجموعه اوامر را به آنها بدهیم تا اجرا کنند و سود را به ما نشان دهند.

 

 

 

نرم افزارها و اپلکیشن‌ها
ممکن است بپرسید که نرم افزارها و اپلیکیشن ها چیستند و چه کاربردی دارند؟ سوال بسیار خوبی می باشد.

همانطور که گفتیم، برای اینکه بخواهیم یک ماشین کارهایی برای ما انجام دهد، بایستی به آن ماشین دستوراتی بدهیم. و گفتیم که این امرها را از طریق تیم کدها به آن ماشین میدهیم.

و مجددا گفتیم که هر ماشینی به لهجه مختص خودش صحبت میکند، همان طور که هر جامعه‌ای زبان مختص خودش را دارد.

ما زمانی تیم دستوراتی را برای یک ماشین مینویسیم، معمولا آن‌را در قالب یک اپلیکیشن یا نرم افزار (یا …) در می‌آوریم و تقدیم آن ماشین میکنیم!



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت در مشهد 


برنامه نویسی مبحثی میباشد که نادر و بیش همگی اشخاص عشق و علاقه مند به دنیای فناوری داده ها و ارتباطات به آن شوق و اشتیاق دارا هستند. گهگاه این عشق و علاقه آنقدر زیاد می‌گردد که شخص تصمیم می‌گیرد تا آغاز به یادگیری برنامه نویسی نماید. البته زمانی وارد دنیای برنامه نویسی میشوند با کوهی از سوالهای و گویش های متعدد روبرو می‌شوند که گزینش رویکرد برای آنان بسیار مشقت بار می گردد.
از کدام لهجه برنامه نویسی آغاز کنم ؟ کدام لهجه برنامه نویسی بهتر میباشد ؟ کدام گویش برنامه نویسی پول ساز خیس میباشد؟ و ...
در‌این نوشته‌علمی 10 فاکتور مهم برای استارت یادگرفتن برنامه نویسی ذکر میگردد تا کمکی برای شما در گزینش منش باشد تا بتوانید در مسیری صحیح گام بردارید.

1- پیش نیازها برای استارت برنامه نویسی :
قبلی از آغاز به یادگیری کدنویسی نخست پیش نیازهای مرتبط با برنامه نویسی را خوب یادبگیرید. یک برنامه نویس زمانی غالب میشود که اقتدار تجزیه و چک یک سیستم را داشته باشد. بتواند مسائل را به نیکی حل نماید. با مفاهیمی زیرا پباده سازی و محاسبه الگوریتم و فلوچارت ناآشنا نباشد. یک برنامه نویس خوب بایستی بتواند شایسته ترین الگوریتم و ساختمان داده را برای کد خویش پباده سازی نماید. شاید شما بتوانید یک برنامه را با چند شیوه بنویسید البته شایسته ترین شیوه الگوریتمی ست که فاکتورهایی مانند سرعت، اعتنا، امنیت و ... را داشته باشد.

پس چنانچه با این مفاهیم شناخت ندارید میتوانید از روش پیوند های ذیل مبادرت به یادگیری فرمایید :

فراگیری پباده سازی و آنالیز الگوریتم
فراگیری ساختمان داده


2- مفاهیم فناوری داده ها و ارتباطات (IT) :
شما تحت عنوان یک برنامه نویس بایستی با مفاهیم IT آشنا باشید. به عنوان مثال کدهای شما به چه شکل اجرا می‌شوند ؟ چه گونه به سمت سرور می‌روند ؟ پروتکل چه است ؟ مفسر با کامپایلر چه تفات هایی دارا هستند؟ قابل انعطاف فزار، طاقت فرسا افزار، کانال و ...

3- تعیین گویش برنامه نویسی مطلوب:
گویش های متعددی برای برنامه نویسی وجود دارا‌هستند. اما نسبتاً می اقتدار ذکر کرد که سینتکس و یا این که فرمان اکثر گویش های برنامه نویسی شبیه گویش C++ (سی پلاس پلاس) میباشد. پس سفارش می‌کنم در صورتی مبتدی و تازه کار می‌باشید فراگیری گویش C++ را بدون نقص خاطر بگیرید.

4- استعمال از گوشه و کنار برنامه نویسی مطلوب :
چنانچه تازه کار می‌باشید قطعا از معمولی ترین اطراف ها و ویرایشگرهای متن برای کدنویسی به کار گیری فرمایید. فضا های ماهر جهت برنامه نویسی، اشخاص تازه کار را تنبل می‌نماید. دور و اطراف های ماهر اوامر رو پس از ورود یک صحبت برای شما تایپ می‌کند و اینگونه می‌شود که عملا توان تایپ اوامر از شما گرفته و شما به نوعی در تایپ اوامر تنبل توشه میایید و در آینده با قواعد و اوامر بیگانه می‌شوید و همینطور در رفع خطاهای برنامه خویش مبتلا نقص‌ می‌شوید.

Your browser doesn\'t support video.
Please download the file: video/mp4

5- لهجه انگلیسی تخصصی :
لهجه فی مابین المللی در حرفه IT انگلیسی میباشد. هر چقدر به لهجه انگلیسی (تخصصی فن IT) مسلط خیس باشید، یادگیری و رفع نادرست برای شما راحت خیس خواهد بود. این دانش هر روز در اکنون پیشرفت میباشد و شما هم مجبورید هرروز مقاله‌ها و یا این که کتابهایی به گویش انگلیسی بخوانید. پس برای تقویت لهجه انگلیسی تخصصی خویش سعی بیشتری فرمائید.

6- جهت دادن به مسیر یادگیری برنامه نویسی:
نسبتاً لهجه های برنامه نویسی به دو مدل تقسیم می گردند.

گویش های برنامه نویسی دسکتاپ: برای اجرا در سیستم برهان های متفاوت مانند قابل انعطاف افزارهای اتوماسیون اداری، ماشین اکانت، پخش ویدئو و برنامه های گوشی و غیره
گویش های برنامه نویسی پایین اینترنت : که به مراد اینترنت نویسی پباده سازی و گسترش داده گردیده اند. مانند شبکه های مردمی ، مغازه ها اینترنتی و ...
همت نمایید برای استارت، مسیر صحیح را برای ادامه تعیین فرمائید و مشاهده کنید به کدام یک از این گونه لهجه ها عشق دارید.

برای مثال گویش برنامه نویسی سی شارپ ، گویش برنامه نویسی پایتون ، لهجه برنامه نویسی جاوا، لهجه برنامه نویسی php , گویش برنامه نویسی جاوا اسکریپت از پاراگراف لهجه های برنامه نویسی دسکتاپ و پایین اینترنت می‌باشند که بسیار کارکشته و دوستداشتنی میباشند.

گزینش گویش برنامه نویسی

7- نا آرزو نشوید:
از نخست تا پایان بارها پیش می‌آید که برنامه شما مبتلا خطاهایی می‌گردد که رفع آن برای شما بسیار سخت میگردد. این سبب ساز می‌شود که شما از ادامه فعالیت منصرف گردید و با خویش بگویید که استعداد کافی برای یادگیری و ادامه را ندارید.
هرگز هنگام بروز اشتباه در برنامه خویش نا آرزو نشوید. بلکه شادمان هم باشید. زیرا قرار میباشد مقاله و تکنیک جدیدی حافظه بگیرید. متن خطای خویش را گوگل نمائید. در انجمن ها و سایت های مربوطه نام نویسی نمایید و علت را از ماهر ترها بپرسید.
یک کدام از انجمن های جهانی برنامه نویسی ، سایت stackoverflow.com میباشد. سوال خویش را آنجا بیان نمایید.

8- متوقف نشوید و هر روز تمرین نمائید :
یکی‌از عامل ها پیروزی در برنامه نویسی تمرین زیاد به طور مداوم و روزمره میباشد. ابدا تمرین را متوقف نکنید و مسافت هنگامی زیاد دربین تمرین ها نیندازید. بی آلایش ترین پروژه ها و الگریتم ها را از وب اخذ فرمائید و خویش به آن فکرکنید و کد بزنید . خلق کننده باشید و عملکرد نمایید راهی نو و بی آلایش برای حل مسائل پیدا نمائید. کدهای ماهر خیس ها را ملاحظه کنید و همت فرمائید طریق کدزنی آنها را محاسبه نمائید. از اشخاص زبده یاری بگیرید و حیث آنان‌را درخصوص سیستمی که پباده سازی کردید بپرسید. معماری های تازه و کادر ورک های روز و دوستداشتنی را بشناسید و از آنان به کارگیری نمائید.

9- شایسته ترین گویش برنامه نویسی برای بازار عمل:
درصورتی که شما به هر زبانی به صورت ماهر مسلط باشید، مطمئن باشید که مدام زمان استخدام در تمامی جا را دارید. پس بعداز گزینش مسیر یک لهجه را جهت یادگیری تعیین نمائید و در آن ماهر گردید. هنگامی یک گویش را تماما فراگرفتید، یادگیری دیگر لهجه ها بسیار معمولی خیس خواهد شد. شایسته ترین طرز برای جستن نیاز بازار به لهجه یا این که کارشناس یگانه در فن فناوری داده ها و ارتباطات مخصوصا برنامه نویسی، کاوش در نیازمندی های مجله های کثیرالانتشار و وبسایتهای شغل یابی و استخدامی میباشد. یکهفته این منابع را کاوش نمایید و خواهید فهمید که شرکت های سری و وسیع چه متخصصی را درین حوزه بیش تر نیاز دارا هستند.
همت فرمائید برکه ای باشید به عمق آبادی متر، خیر اقیانوسی به عمق قریه سانتی متر

10- گزینش شایسته ترین اساتید و وسایل امداد آموزشی:
گزینش معلم و منابع دارای اعتبار برای استارت برنامه نویسی

یک معلم و یا این که یک کتاب خوب می‌تواند عشق شما‌را به برنامه نویسی اضافه نماید و بلعکس.
تعیین صحیح منابع آموزشی جهت یادگیری میتواند ضمن ارائه مسیر صحیح برنامه نویسی به شما ، عشق و آرزو شما‌را بدین مبحث اضافه نماید .
و در پایان چنانچه روزی ماهر شدید بدانید که هنوز هیچ نمی دانی. فروتن باشید و به بقیه افراد تجربیات خویش را یادگرفتن دهید.



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد 


در طراحی وبسایت برای این که وبسایت خوب و جامعی داشته باشید می بایست چندین نکته را رعایت فرمائید تا‌هنگامیکه کاربری وارد وب سایت شما شد او را جذب نمایید و بطور راضح انگیزه خود را به آن ها برسانید .

 

او‌لین نکته ای که می بایست در پباده سازی وب سایت رعایت نمایید قرار دادن آیتم درباره ما و تماس با ما است که در کاغذ درباره ما با قرار دادن توضیحاتی از کسب و عمل خود ،معرفی مدیریت و پرسنل باشد که‌این فعالیت منجر میشود تا کاربرانتان با شما آشنا شوند و نیز در کاغذ تماس با ما با قرار دادن شماره تلفن،پست الکرونیکی ،نشانی ظریف مکان و نیز میتوانید آدرس را در نقشه گوگل قرار دهید تا اعتماد کاربر را جلب نمائید .

 

ویژگی دیگری که اهمیت بسیاری دارااست گرافیک تارنما می‌باشد،پباده سازی وبسایت بایستی به نوعی باشد تا با رشته و فعالیتتان نیز خوانی داشته باشد و به نوعی باشد تازمانیکه کاربر وارد تارنما شما شد او‌را جذب فرمائید .

 

اما هنگامی که شما برای زیبایی سایت خویش می‌گذارید بدون شک بایستی سرعت لود بالا باشد تا زیبایی آن به دیده بازدید کننده آید و هم ممکن میباشد بازدید کننده صبر کافی را برای بارگذاری کاغذ مسئله نظر خویش را ندارند .بدین ترتیب عملکرد نمائید از پوشه های رخ‌ای کوچک به کارگیری کنید تا ورقه پرسرعت تر گشوده شود .مطالب خویش را با تیتر دیدنی ابتدا نمائید و در مطالب از حروف یک فیس و اندازه مطلوب استفاده فرمایید تا وقتی که کاربر مطالب شما‌را می‌خواند خسته نشود .

 

لینک و پیوند صفحه ها به ورقه حساس و داشتن یک منو مرتب در وب سایت که وقتی که کاربر در هر بخش از تارنما باشد بتواند به برگه اصل و یا صفحه ها دیگر دسترسی داشته باشد .همچنین داشتن امکان جستجو به استفاده کننده کمک می‌نماید تا جستجو کلمه و واژه کلیدی خویش به آن نوشته‌ی علمی دسترسی راحت تری داشته باشد .

ساخت سایت در مشهد

نکته با اهمیت دیگر این می‌باشد که طراحی وبسایت باید به جور ای باشد که در تمامی مرورگرها مرسوم و موجد نمایش داده شود و تارنما خود را در مرورگرهای دیگر امتحان کنید تا از قابل انجام بودن آن اطمینان داشته شوید .

 

در تارنما خود آمار بازدید کنندگان را فعال کنید تا بدانید در طول روز چه یک‌سری و از چه طریقی وب سایت شما‌را تماشا نموده اند .این فعالیت باعث می‌شود تا بدانید که در کدام قسمت از وب سایت خویش کنترل بیشتری داشته باشید و در کدام قسمت تبلیغات بیشتری انجام دهید و این‌که بدانیر کاربران به‌دنبال چه چیزی هستند .

 

همانطور که می‌دانید کامپیوترها با رزولوشن های مختلفی وجود دارا هستند،صفحه ها اکران بلندمرتبه و کوچک میباشد و می بایست تارنما خویش را با همگی این رزولوشن های طراحی و قابل دسترسی فرمائید تا به خیر نمایش داده شود . همینطور واکنشگرا بودن یا این که ریسپانسیو وب سایت یکی ویزگی های تارنما یشمار می‌آید تا کسانی که با موبایل یا تبلت خود وارد وب سایت می گردند بتوانند تارنما شما‌را بطور بدیهی تماشا نمایند .

 

کمپانی رایا پردازش با در حیث به دست آوردن تمامی این خصوصیات وبا نوشتاری cms منحصربه‌فرد خویش به شما وبسایت خوب، بدون نقص و ایده آل تان را ارائه می‌نماید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد


یک هاست خوب علاوه بر این اینکه محیط و پهنای باند بالایی داره، از دید ارزش، سرعت، امنیت و پشتیبانی هم می بایست دارنده امتیاز بالایی باشه تا بتونه یک وب سایت و کسب و فعالیت آنلاینتون به شایسته ترین صورت میزبانی کنه. درین بخش مهم‌ترین خصوصیت های یک هاست خوب رو باز‌بینی می کنیم.

 

قابلیت و امکان در دسترس بود (معیار آپتایم)
خصوصیت مهم در خرید هاست برای وب سایت - استوار و در دسترس بودن
مهم‌ترین خصوصیت یک هاست خوب اینکه که مدام، هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته عمل کنه و استوار باشه. اینطوری بازدیدکننده ها هر هنگامی میتونند به سایتتون دسترسی داشته باشند. توی این خصوصیت هاست بایستی سرور و اتصالات کانال اش ثابت و استوار باشه. این پایداری و در دسترس بودن سرور بایستی بالای 99 درصد باشه. خوشبختانه در اکثر موسسه ها دارای اعتبار هاستینگ این گزینه تضمین گردیده است.

 

فضای هاست
خواسته از فضای هاست، اندازه مجاز ذخیره سازی فولدر های شما در هاست (از آپلود فولدر ها تا داده ها ذخیره گردیده در مقر داده) میباشد. حجم این اطراف براساس گیگابایت می‌باشد که در خدمت های شرکتهای هاستینگ متفاوته. شما میتونید مبنی بر پیش گویی نیازتون این حجم از فضای ذخیره سازی رو گزینش نمایید. هرچند با وجود خدمت های گوناگون ذخیره سازی آنلاین، میتونید بخشی از فولدر هایتون رو در اون فضاها هم ذخیره فرمایید. بطور معمول برای یک بلاگ وردپرسی حجم متعددی برای ذخیره متعددی داده ها نیاز وجود ندارد و یک فضای 10 گیگابایتی میتونه عمل شما رو رویکرد بیاندازه. البته در صورتی می خواهید سایتی بسازید که پوشه های با حجم بالایی در اون است میتونید فضای بیشتری رو در خرید هاست در لحاظ بگیرید.

 

پهنای باند هاست
به مقدار ترافیکی که روی وب سایت شما میتونه باشه پنهای باند میگند. از واحد سنجش بازدیدی که از تارنما تون میشه تا تعداد فولدر هایی که از وب سایت تون میتونه دانلود بشه جز پهنای باند اکانت میشوند. معمولا پهنای باند به طور ماهانه روی خدمت های میزبانی اینترنت ارائه میشه و بر حسب گیگابایت است. مثل فضای هاست، بخشی از پهنای باند هاست رو میتونید به خارج هاست تون انتقال به این. ولی پنهای باند در بعضا از موسسات هاستینگ به طور نامحدود عرضه میشه و معمولا هم در خدمات بیش تر از حد نیاز معمولی در حیث گرفته گردیده. البته اگه به عنوان مثال توی سایتتون ویدیوهای متعددی قرار دادید و این ویدئو از هاستتون خونده میشن حتما شما به پهنای باند بالاتری نیاز دارید. زیرا اگه پهنای باند هاستتون تموم بشه سایتتون ساسپند میشه و تا ماه بعدی در دسترس وجود ندارد. به هر حالا این خصوصیت هم با اعتنا به پیش گویی تون از حجم ترافیک روی سایتتون قابل تعیین میباشد.

 

پشتیبانی گیری از داده ها (بک آپ) هاست
خصوصیت مهم در خرید هاست برای وب سایت - ورژن بک آب یاپشتیبان گیری
به هر علتی ممکنه وبسایت شما مبتلا تغییراتی بشه که از موقعیت معمول خودش بیرون بشه. به عنوان مثال با تغییر و تحول در کدهای وب سایت، یا این که نصب یک پلاگین و… بخشی از تارنما تون از فعالیت بیوفته و نتونید خودتون اون رو مثل گذشته نمایید. در اینجا اگه شما یک ورژن پشتبان از وب سایت و اطلاعاتش داشته باشید به راحتی میتونید اون رو به نهایی ورژن سالمش برگردونید. این پشتوانه گیری معمولا به وسیله شرکت ها هاستینگ انجام میشه. بک آپ گیری منظم یکی‌از خصوصیت های مهم در تعیین هاست خوب میباشد که در خرید هاست می بایست بهش توجه فرمایید.

دامنه مازاد یا این که ادآن دامین
اگه بخواین روی فضای هاستتون، چندتا تارنما با نشانی دامنه های متفاوت داشته باشید، بایستی اعتنا فرمایید هاستی که می‌خرید قابلیت و امکان اَدآن دامین (Add-On Domain) داشته باشه. شما میتونید با دقت به تعداد ادآن سرویسی که تهیه و تنظیم می‌کنید، از دور و بر و منابع هاست تون برای میزبانی و فعال سازی یک سری تارنما به کارگیری نمایید. داشتن خصوصیت افزودن چندین دامنه بهتون یاری میکنه تا اگه بخواین در بالا تعدادی تارنما راه‌اندازی فرمایید در هزینه هاتون صرفه جویی نمایید

 

پشتیبانی فنی
خصوصیت مهم در خرید هاست برای وب سایت - پشتیبانی فنی
یکی‌از مهمترین نکات در خرید یک هاست خوب، اعتنا به داشتن گروه پشتبانی قدرتمند کمپانی ارائه دهنده هاست می‌باشد. زیرا خیلی زمان ها ممکنه شما با اشتباهات فنی مواجه بشید. وجود یک مجموعه حمایت کننده توانا و مدام در دسترس که بتونید براحتی از روش شیوه های متفاوت مثل تیکت، آدرس اینترنتی، ارتباط تلفنی، چت آنلاین و… باهاشون در اراتباط باشید و بهتون یاری نمایند تا مشکلاتتون رو حل فرمایید یک مزیت اکانت میشه. برای اینکه از درستی پشتیبانی کارکشته خوب یک کمپانی ارائه دهنده هاست مطمئن بشید کافیه از تجربیات کسانی که پیش از این با این موسسه ها فعالیت کردن با خبر بشید. در نوشته‌ی علمی «باز نگری شایسته ترین شرکت ها هاستینگ کشور‌ایران» ما تجربیات اشخاص گوناگون درین راستا رو گردآوری کردیم.

 

منابع و سرعت پردازش بالای هاست
مهمترین دلیلی که میتونه در سرعت سایتتون نقش اساسی داشته باشه منابع و سرعت پردازش هاست تون میباشد. هر تعدادی در سرعت بارگذاری وب سایت پباده سازی با صرفه وب سایت هم خیلی مهمه ولی اگه هاست نیکی تنظیم نکنید این مورد هم شما و هم بازدیدکننده هاتون رو اذیت خواهد کرد. اگه هاست تون از منابع ضعیفی به کار گیری کنه، کافیه تعداد بازدیدکننده های سایتتون یه خرده بالا بره تا سایتتون بخوابه. ولی در مقابل منابع توانا دشوار افزاری و قابل انعطاف افزاری هاست سبب ساز ارتقاء سرعت و امنیت تارنما تون میشه. پس هنگام خرید هاست می بایست روی این مسئله توجه نمائید و از موسسه ها دارای اعتبار هاستتون تهیه و تنظیم فرمایید تا بدون چاره نشید رمز نماید بودن سایتتون، کمپانی هاستینگتون رو عوض فرمائید و دوباره پول هزینه نمایید.

امنیت سرور
خصوصیت مهم در خرید هاست برای وب سایت - امنیت
امنیت وب سایت یکی مورد ها مهم در کسب و شغل های آنلاین می‌باشد که از هک شدن و زخم وصال به سایتتون خودداری میکنه. بخش عمده این امنیت برعهده شرکتهای هاستینگ میباشد. ولی وبمسترها هم در این زمینه میتونند با به کار گیری از ترفندها و ابزارهایی که در دست دارا هستند امنیت سایتشون رو فراتر ببرند. معمولا موسسه ها دارای اعتبار هاستینگ از امنیت بالاتری برخوردار می‌باشند و این مورد کمتر گرفتاری تون میشه.

 

ارائه گواهینامه امنیتی SSL
گواهینامه امنیتی SSL یا این که همون پروتکل امن HTTPS امنیت وب سایت شما رو برای یوزرها به ویژه در پرداخت الکترونیک تامین میکنه. خویش این گواهینامه SSL روی بهبود سئوی وب سایت هم موءثر میباشد. اما اکنون بیش تر کمپانی‌ های هاستیگ این گواهینامه را به طور بدون‌پول برای شما فعال می‌نمایند، اما بی تردید توجه فرمایید این خصوصیت روی هاست متبوع شما به طور بدون‌پول وجود داشته باشد.

 

نرخ‌گذاري منصفانه و رقابتی
ارزش هم یک کدام از فاکتورهای مهم در تصمیم گیری برای خرید شایسته ترین هاست میباشد. ولی بایستی اعتنا نمائید که خیر ارزش زیر و خیر ارزش بالا هیچ کدوم نشونه قابل قبولی برای انتخاب کیفیت یک هاست وجود ندارد. البته انتظار میره یک هاست خوب علاوه دارا بودن امتیاز بالا در مواقعی که اشاره شد، دارنده بها منصفانه نسبت به سایر شرکتهای باشه.

 

تا اینجا 10 تا از مهمترین فاکتورهای یک هاست خوب رو معرفی کردیم. کنار این فاکتورها، هنگامی که شما می خواهید هاستی تهیه و تنظیم فرمایید با اصطلاحات و خصوصیت هایی در خدمت های هاست مواجه می شید که دونستن اونها هم خالی از لطف وجود ندارد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد


یک هاست خوب علاوه بر این اینکه محیط و پهنای باند بالایی داره، از دید ارزش، سرعت، امنیت و پشتیبانی هم می بایست دارنده امتیاز بالایی باشه تا بتونه یک وب سایت و کسب و فعالیت آنلاینتون به شایسته ترین صورت میزبانی کنه. درین بخش مهم‌ترین خصوصیت های یک هاست خوب رو باز‌بینی می کنیم.

 

قابلیت و امکان در دسترس بود (معیار آپتایم)
خصوصیت مهم در خرید هاست برای وب سایت - استوار و در دسترس بودن
مهم‌ترین خصوصیت یک هاست خوب اینکه که مدام، هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته عمل کنه و استوار باشه. اینطوری بازدیدکننده ها هر هنگامی میتونند به سایتتون دسترسی داشته باشند. توی این خصوصیت هاست بایستی سرور و اتصالات کانال اش ثابت و استوار باشه. این پایداری و در دسترس بودن سرور بایستی بالای 99 درصد باشه. خوشبختانه در اکثر موسسه ها دارای اعتبار هاستینگ این گزینه تضمین گردیده است.

 

فضای هاست
خواسته از فضای هاست، اندازه مجاز ذخیره سازی فولدر های شما در هاست (از آپلود فولدر ها تا داده ها ذخیره گردیده در مقر داده) میباشد. حجم این اطراف براساس گیگابایت می‌باشد که در خدمت های شرکتهای هاستینگ متفاوته. شما میتونید مبنی بر پیش گویی نیازتون این حجم از فضای ذخیره سازی رو گزینش نمایید. هرچند با وجود خدمت های گوناگون ذخیره سازی آنلاین، میتونید بخشی از فولدر هایتون رو در اون فضاها هم ذخیره فرمایید. بطور معمول برای یک بلاگ وردپرسی حجم متعددی برای ذخیره متعددی داده ها نیاز وجود ندارد و یک فضای 10 گیگابایتی میتونه عمل شما رو رویکرد بیاندازه. البته در صورتی می خواهید سایتی بسازید که پوشه های با حجم بالایی در اون است میتونید فضای بیشتری رو در خرید هاست در لحاظ بگیرید.

 

پهنای باند هاست
به مقدار ترافیکی که روی وب سایت شما میتونه باشه پنهای باند میگند. از واحد سنجش بازدیدی که از تارنما تون میشه تا تعداد فولدر هایی که از وب سایت تون میتونه دانلود بشه جز پهنای باند اکانت میشوند. معمولا پهنای باند به طور ماهانه روی خدمت های میزبانی اینترنت ارائه میشه و بر حسب گیگابایت است. مثل فضای هاست، بخشی از پهنای باند هاست رو میتونید به خارج هاست تون انتقال به این. ولی پنهای باند در بعضا از موسسات هاستینگ به طور نامحدود عرضه میشه و معمولا هم در خدمات بیش تر از حد نیاز معمولی در حیث گرفته گردیده. البته اگه به عنوان مثال توی سایتتون ویدیوهای متعددی قرار دادید و این ویدئو از هاستتون خونده میشن حتما شما به پهنای باند بالاتری نیاز دارید. زیرا اگه پهنای باند هاستتون تموم بشه سایتتون ساسپند میشه و تا ماه بعدی در دسترس وجود ندارد. به هر حالا این خصوصیت هم با اعتنا به پیش گویی تون از حجم ترافیک روی سایتتون قابل تعیین میباشد.

 

پشتیبانی گیری از داده ها (بک آپ) هاست
خصوصیت مهم در خرید هاست برای وب سایت - ورژن بک آب یاپشتیبان گیری
به هر علتی ممکنه وبسایت شما مبتلا تغییراتی بشه که از موقعیت معمول خودش بیرون بشه. به عنوان مثال با تغییر و تحول در کدهای وب سایت، یا این که نصب یک پلاگین و… بخشی از تارنما تون از فعالیت بیوفته و نتونید خودتون اون رو مثل گذشته نمایید. در اینجا اگه شما یک ورژن پشتبان از وب سایت و اطلاعاتش داشته باشید به راحتی میتونید اون رو به نهایی ورژن سالمش برگردونید. این پشتوانه گیری معمولا به وسیله شرکت ها هاستینگ انجام میشه. بک آپ گیری منظم یکی‌از خصوصیت های مهم در تعیین هاست خوب میباشد که در خرید هاست می بایست بهش توجه فرمایید.

دامنه مازاد یا این که ادآن دامین
اگه بخواین روی فضای هاستتون، چندتا تارنما با نشانی دامنه های متفاوت داشته باشید، بایستی اعتنا فرمایید هاستی که می‌خرید قابلیت و امکان اَدآن دامین (Add-On Domain) داشته باشه. شما میتونید با دقت به تعداد ادآن سرویسی که تهیه و تنظیم می‌کنید، از دور و بر و منابع هاست تون برای میزبانی و فعال سازی یک سری تارنما به کارگیری نمایید. داشتن خصوصیت افزودن چندین دامنه بهتون یاری میکنه تا اگه بخواین در بالا تعدادی تارنما راه‌اندازی فرمایید در هزینه هاتون صرفه جویی نمایید

 

پشتیبانی فنی
خصوصیت مهم در خرید هاست برای وب سایت - پشتیبانی فنی
یکی‌از مهمترین نکات در خرید یک هاست خوب، اعتنا به داشتن گروه پشتبانی قدرتمند کمپانی ارائه دهنده هاست می‌باشد. زیرا خیلی زمان ها ممکنه شما با اشتباهات فنی مواجه بشید. وجود یک مجموعه حمایت کننده توانا و مدام در دسترس که بتونید براحتی از روش شیوه های متفاوت مثل تیکت، آدرس اینترنتی، ارتباط تلفنی، چت آنلاین و… باهاشون در اراتباط باشید و بهتون یاری نمایند تا مشکلاتتون رو حل فرمایید یک مزیت اکانت میشه. برای اینکه از درستی پشتیبانی کارکشته خوب یک کمپانی ارائه دهنده هاست مطمئن بشید کافیه از تجربیات کسانی که پیش از این با این موسسه ها فعالیت کردن با خبر بشید. در نوشته‌ی علمی «باز نگری شایسته ترین شرکت ها هاستینگ کشور‌ایران» ما تجربیات اشخاص گوناگون درین راستا رو گردآوری کردیم.

 

منابع و سرعت پردازش بالای هاست
مهمترین دلیلی که میتونه در سرعت سایتتون نقش اساسی داشته باشه منابع و سرعت پردازش هاست تون میباشد. هر تعدادی در سرعت بارگذاری وب سایت پباده سازی با صرفه وب سایت هم خیلی مهمه ولی اگه هاست نیکی تنظیم نکنید این مورد هم شما و هم بازدیدکننده هاتون رو اذیت خواهد کرد. اگه هاست تون از منابع ضعیفی به کار گیری کنه، کافیه تعداد بازدیدکننده های سایتتون یه خرده بالا بره تا سایتتون بخوابه. ولی در مقابل منابع توانا دشوار افزاری و قابل انعطاف افزاری هاست سبب ساز ارتقاء سرعت و امنیت تارنما تون میشه. پس هنگام خرید هاست می بایست روی این مسئله توجه نمائید و از موسسه ها دارای اعتبار هاستتون تهیه و تنظیم فرمایید تا بدون چاره نشید رمز نماید بودن سایتتون، کمپانی هاستینگتون رو عوض فرمائید و دوباره پول هزینه نمایید.

امنیت سرور
خصوصیت مهم در خرید هاست برای وب سایت - امنیت
امنیت وب سایت یکی مورد ها مهم در کسب و شغل های آنلاین می‌باشد که از هک شدن و زخم وصال به سایتتون خودداری میکنه. بخش عمده این امنیت برعهده شرکتهای هاستینگ میباشد. ولی وبمسترها هم در این زمینه میتونند با به کار گیری از ترفندها و ابزارهایی که در دست دارا هستند امنیت سایتشون رو فراتر ببرند. معمولا موسسه ها دارای اعتبار هاستینگ از امنیت بالاتری برخوردار می‌باشند و این مورد کمتر گرفتاری تون میشه.

 

ارائه گواهینامه امنیتی SSL
گواهینامه امنیتی SSL یا این که همون پروتکل امن HTTPS امنیت وب سایت شما رو برای یوزرها به ویژه در پرداخت الکترونیک تامین میکنه. خویش این گواهینامه SSL روی بهبود سئوی وب سایت هم موءثر میباشد. اما اکنون بیش تر کمپانی‌ های هاستیگ این گواهینامه را به طور بدون‌پول برای شما فعال می‌نمایند، اما بی تردید توجه فرمایید این خصوصیت روی هاست متبوع شما به طور بدون‌پول وجود داشته باشد.

 

نرخ‌گذاري منصفانه و رقابتی
ارزش هم یک کدام از فاکتورهای مهم در تصمیم گیری برای خرید شایسته ترین هاست میباشد. ولی بایستی اعتنا نمائید که خیر ارزش زیر و خیر ارزش بالا هیچ کدوم نشونه قابل قبولی برای انتخاب کیفیت یک هاست وجود ندارد. البته انتظار میره یک هاست خوب علاوه دارا بودن امتیاز بالا در مواقعی که اشاره شد، دارنده بها منصفانه نسبت به سایر شرکتهای باشه.

 

تا اینجا 10 تا از مهمترین فاکتورهای یک هاست خوب رو معرفی کردیم. کنار این فاکتورها، هنگامی که شما می خواهید هاستی تهیه و تنظیم فرمایید با اصطلاحات و خصوصیت هایی در خدمت های هاست مواجه می شید که دونستن اونها هم خالی از لطف وجود ندارد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد


در‌این نصیب میخواهیم مواقعی را برای شما ذکر کنیم که در جايگاه بندی بهینه سازی ی پاندا تاثیر دارااست .

با رعایت این نکات شما میتوانید صفحه ها با کیفیتی برای وب سایت خویش بسازید .

ما دو آیتم تحت را در صدر و تحت این فهرست برای شما پررنگ خیس جلوه داده ایم .

ما فکرمیکنیم این عمل ریلکس خیس میباشد که‌این مورد ها را تحت عنوان یک سوال فهم و شعور نمایید .

بعد از آن بدانید که چه‌گونه به آن سوال جواب دهید و در غایت متوجه گردید گوگل حقیقتا برای چه چیزی بها قائل میباشد .

همینطور میتوانید ادراک نمائید که یوزرها گوگل چه‌گونه می پندارند .

نکات
آیا به مطالبی که در مقاله‌ها این برگه آمده اعتماد دارید ؟ ( آری یا این که نه )
در‌این نوشته ی علمی که بوسیله یک کارشناس یا این که عشق و علاقه مند مندرج میباشد چه کسی مسئله را به نیکی عالم میباشد ؟ ( تخصص)
آیا وب سایت مقاله ها تکراری ، تداخل دار و زائد در رمینه های یکسان یا این که شبیه دارااست ؟
این وب سایت دارنده گستره لغات کلیدی نادر میباشد ؟ ( محتوای نادر کیفیت )
آیا شم راحتی دارید که داده ها کارت اعتباری خویش را در‌این وب سایت وارد نمائید ؟
HTTPS داراست ؟ بقیه مواقعی که سبب اعتماد می‌گردد مثل ورقه تماس با ما ، در رابطه ما ، اسکن رایت و … را دارااست ؟
آیا این تارنما دارنده اختلال های املایی ، سبکی و عملی میباشد ؟
اشتباه های املایی ، فرمان زبانی و کیفیت محتوایی داراست ؟ شاید در مورخ بعضا نوشته ها مشکلی باشد .
آیا مباحثی که در وب سایت آمده میباشد متناسب با عشق حقیقی و واقعی خوا‌نندگان میباشد ؟
یا این که آیا این وب سایت محتوایی ایجاد نموده است تا همت نماید سکو seo ی خویش را بهبود بخشد ؟ مثل تکنیک های دیرین seo و صفحه ها واسط
آیا این نوشته‌ی علمی محتوای اصلی و خیر و خوبی داراست و داده ها صحت در مشت شما می‌گذارد ؟
به عنوان مثال محتوای منحصر و جالب و پژوهش ها اصلی
این برگه در مقایسه با بقیه صفحه ها در نتیجه ها بهینه سازی قیمت قابل توجهی را ارائه میدهد ؟
کیفیت مطلوب با این رقابت چه می‌باشد ؟
در نصیب بعدی بقیه مواقعی که مرتبط با پاندا می‌گردد را برای شما ذکر خوا‌هیم کرد .

به‌این آیتم می بایست اعتنا داشته باشید که رقابت در واژه های متعدد گوگل مختلف میباشد .

برخی از لغات به راحتی seo می گردند و برخی می بایست دست‌کم یک‌سال از آنان بگذرد تا وارد رقابت شوند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


فصل

اول (معرفی بی نقص HTML4)

گردهمایی

اول ( HTML چه می باشد؟ ) طراحی سایت در مشهد

پیشگفتار

 

صفحه های اینترنتی دربرگیرنده اطلاعاتی است که حاوی متن ، تصویر ، کلیپ ، صوت و… می‌باشد . این محتوا به وسیله سه لایه به کاربر نمایش داده میشود .

طراحی وب در مشهد

سه

لایه به شرح ذیل می‌باشد :

– لایه محتوا (Content ، توسط HTML تولید می‌گردد .)

 

– لایه اکران (Presentation ، توسط Css تولید می‌شود .)

 

– لایه اخلاق (Behavior ، بوسیله JavaScript تولید میگردد .)

 

لایه

محتوا

این لایه همیشه وجود دارد ، حاوی محتوایی است که تولید کننده قصد دارد آن را به استفاده کننده اکران دهد . این محتوا بصورت کدهای اچ تی ام ال مابین دو تگ قرار می‌گیرد .

 

لایه

اکران

وظیفه این لایه تبدیل کدهای اچ تی ام ال به تصاویر و متونی است که کاربر بتواند بصورت شکیل آن را مشاهده نماید ؛ کدهای اچ تی ام ال بوسیله انواع مرورگرها ترجمه می‌شوند و به تصاویر و متونی تبدیل میشود که به وضوح برای یوزرها قابل نمایش است .

 

 

لایه اخلاق

درین لایه بعضی از رفتارهایی که توسط جاوااسکریپت کدنویسی شده‌است نشان داده می شود . به عنوان نمونه : اسلایدر جهت اکران بنرهای تبلیغاتی در کاغذ اینترنت . کدهای جاوا اسکریپت دربین دو تگ قرار میگیرد .

 

HTML

چه میباشد؟

عبارت HTML مخفف Hyper Text Markup Language به مضمون‌ لهجه نماد گذاری فوق نوشته می باشد . اچ تی ام ال گویش استاندارد طراحی صفحه ها اینترنت می‌باشد . آن چیزی که شما هنگام بازدید از یک برگه وب میبینید، نتیجه تعبیر و تفسیر مرورگر شما از کد های html میباشد . برای دیدن کدهای یک کاغذ به آسانی می‌توانید بروی view از منوی بالای مرورگر کلیک نمایید، و گزینه source را انتخاب نمایید .

 

عموما کلیه زبانهای برنامه نویسی زیر اینترنت، به نوعی متعلق به اچ تی ام ال میباشند . بعنوان نمونه،PHP، جاوا اسکریپت و برنامه نویسی دات نت ، علاوه بر داشتن ضوابط و استانداردهای خویش، از HTML یاری می‌گیرند بطوریکه کدهای متن گردیده در قالب خاصی، در در میان کدهای اچ تی ام ال قرار داده میگردد .

 

در یک برگه HTML می بضاعت و توان از اشکال عناصر از قبیل نوشته ، عنوان ، عکس ، جدول و … بهره مند شد ، که برای هر عنصر می بایست از تگ <> … مرتبط با آن استفاده کرد .

 

تحت عنوان مثال : برای اکران تیتر حائز اهمیت یک نوشته از تگ

……

به کار گیری می‌نماییم .

 

چه گونه

یک ورقه HTML ایجاد کنیم؟

یک مدرک اچ‌تی‌ام‌ال، یک پرونده ی مبنی بر متن (Text–based) است که معمولاً با پسوند .htm یا .html اسم‌گذاری شده و محتویات آن از برچسب‌های اچ‌تی‌ام‌ال تشکیل می‌شود . مرورگرهای اینترنت، که قوی به درک و تعبیر برچسب‌های اچ‌تی‌ام‌ال می باشند، تک‌تک آنان‌را از باطن سند اچ‌تی‌ام‌ال خوانده و آن‌گاه محتوای آن ورقه را برای کاربر نمایان‌سازی (Render) مینمایند .

 

جهت

نوشتن کدهای اچ تی ام ال شما می‌توانید از HTML editor software های متفاوت به کارگیری کنید به عنوان مثال : NotePad , NotePad++ , Adobe Dreamweaver , Microsoft Expression Web , CoffeeCup HTML Editor , ، Nuspher PhpED و … .

 

ما درین نوشته ی علمی از Notepad++ به کارگیری می‌نماییم . بعداز نصب اپلیکیشن آن را گشوده کرده از منوی Encoding آیتم Convert to UTF_8 را (جهت نمایش درست کاراکترهای فارسی) تعیین نمایید ، بعد به منوی Language رفته و مورد H و آن گاه HTML را تعیین نمائید ، تا تنظیمات ذی‌ربط چهره پذیرد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()