نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد  


این روز ها، بازار گویش های سمت سرور بسیار شلوغه. Perl, ASP,JSP, Cold Fusion و خیلیای دیگه. در واقع گزینش زیاد میباشد. یک نو وارد از کجا می بایست بدونه که چه چیزی رو حافظه بگیره و چه چیزی رو به کار گیری کنه؟ تعیین پلت فرم و برنامه ی زیر اینترنت مقر داده مشابه به تعیین ویرایشگر HTML وجود ندارد. شما نمی تونید ده عدد از این برنامه ها رو دانلود کرده و در یک بعدظهر که بیکارید استارت به آزمایش آن‌ها فرمایید. برخی از این گویش ها، برای یک توسعه و گسترش دهنده ی مبتدی و تازه کار، تعدادی ماه ارتفاع میکشه تا از آن‌ها رمز در بیاره و بتونه به کار گیری کنه. مگر اینکه شما 1 سال مرخصی بگیرید و تعداد متعددی کتاب تنظیم نمایید و استارت به مطالعه فرمایید، ولی گشوده هم به پند احتیاج پیدا میکنید!

درین نوشته ی علمی، اینجانب عملکرد میکنم آیتم های مهم در دنیای وب رو تا حدی باز نگری کنم. برای هر کدوم، نکات مثبت، نکات منفی، هزینه و انعطاف آن را توضیح می دهم. همینطور بسط دهنده ی هرکدوم از این تکنولوژی ها را توضیح می دهم. خیلی کوتاه، به نخبه و مبتکر پشت این برنامه ها نیز، اشاره می‌کنم. در شرایطی‌که هر کدوم از این توضیحات با وضعیت شما شباهت داشت، می تونه یک علامت ی خیر و خوبی باشه که شما تکنولوژی مطلوب خودتون رو پیدا کردید.

امروزه گزینش گویش سمت سرور یکی مشاجره های داغ در وب میباشد. صحیح مثل ویرایشگرHTML، هر کسی ذوق وسلیقه ی مختص خودش رو برای گزینش لهجه برنامه نویسی داره، و خب صد ولی دلایلی هم واسه انتخابش داره. با این اکنون، ماهیت گسترش ی سمت سرور_اینجا دعوا انطباق با مرورگر آیتم دعوا نیست_ این قابلیت و امکان رو ساخت می کنه که دو تکنولوژی متعدد با شیوه های مختلف، می تونن یک نقص‌ یکسان رو حل نمایند و به برد یکسانی هم برسند! به همین عامل، این نوشته ی علمی درباره ی شایسته ترین گزینش در لهجه های برنامه نویسی وجود ندارد، بلکه میخواهم بگم که کدوم گزینش برای شما شایسته ترین است. حتی در‌صورتی‌که بعداز قرائت این نوشته ی علمی، غالب به تصمیم گیری نشدید و یا این که حتی متوجه شدید که گزینش اشتباهی داشته اید، دستکم درخصوص وضعیت خودتون یه خرده ایده و علم به دست آوردید.

CGI/Perl
Perl قبلی از کانال ی جهانی اینترنت World Wide Web وجود داشت. ورژن 1 آن در دسامبر 1987 منتشر شد، یعنی دهه قبلتر از باقی زبانها. در حالتی‌که شما مبتدی و تازه کار باشید، تعجب کردید که چطور ممکنه که یک لهجه توسعه و گسترش دهنده ی اینترنت سرور ساید، پیشین از خویش اینترنت وجود داشته باشه. بایستی بدونید که پرل تحت عنوان گویش بسط ی اینترنت ابتکار عمل نشده بود. در واقعیت پرل، یک لهجه برنامه نویسی چندمنظوره ست که برای تغییر و تحول در متن به فعالیت میرود. پرل برای انجام تغییرات در متن با منابع مختلف و مخلوط آن ها باهم عالی ست.

با سپری شد 15 سال از عصر ساخت آن، پرل بوسیله ی ماژول ها بسط پیدا نموده است. هدف ها مختلفی پشت این توسعه و انطباق وجود داشته. یک کدام از این هدف ها، ایجاد محتوای داینامیک از روش Common Gateway interface(CGI) می باشد که بوسیله ی اکثر اینترنت سرورها پشتیبانی میگردد. در رخ نیاز، برنامه های CGI بضاعت و توان نوشته شدن به لهجه های C/C++ را دارا‌هستند. پرل برای در دست گرفتن متن شل میباشد. امروزه پرل با ماژول CGI.pm آمده. اکثر جزئیات ابتدایی مثل ارسال فرم HTML در در اختیار گرفتن، برای شما در اختیار گرفتن می‌گردد. تحت عنوان پایانی مزیت، کانال ی آرشیو جامع پرل، یک مبداء متمرکز برای افزودن ماژول، مثال های برنامه نویسی، و در برخی موردها توسعه برنامه های اینترنت، فراهم کرده.

امروزه، ورژن های پرل برای سیستم ادله های وسیع، به طور بدون پول در دسترس میباشد. در صورتی شما میخواهید که از اون به کارگیری فرمایید بلند اقبال بوده اید زیرا یک نفر ماژولی برای آسوده خیس شدن فعالیت شما نوشته میباشد. از آنجایی که‌این گویش برای بسط اینترنت ساخته نشده میباشد، برای سرعت، مقیاس پذیری، یا این که سهولت به کارگیری در گوشه و کنار اینترنت سرور seo نشده میباشد. این فقط نقطه ی منفی لهجه پرل میباشد. زبانهای آسانتری برای یادگیری موجود هست که کارایی بهتری در عرصه ی توسعه اینترنت دارا هستند. ولی در حالتی‌که شغل های دیگری به غیر از بسط اینترنت در ذهنتون دارید، پرل می تونه اونا رو براتون انجام بده.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد 


چنانچه تا اینجا تمامی این امور انجام داده­‌اید و هنوز نتوانسته­‌اید خلل ورقه سپید در وردپرس خویش را حل نمائید، با شما همدردی می­‌کنیم، به این دلیل‌که شما در اقلیت می باشید، چون طریق­‌هایی که ما تا به امروز تیتر کرده­‌ایم طولانی تر اشتباهات را پوشش می­‌دهد. با این اکنون، هنوز هم آرزو موجود هست.
اینک می­‌خوا‌هیم به طور اجمالی، بعضی از مورد ها غیر معمول که می‌­تواند منجر تولید خلل در وردپرس شود را بازبینی کنیم. احتمال کمتری برای وقوع آن ها موجود هست، ولی نباید از آنان غافل گردید، به این ترتیب بهتر میباشد در بالا همگی مورد ها مهم را پیش از این باز بینی کرده باشید.

شرایط سرور خویش را باز بینی فرمائید
این قابلیت موجود است که اشتباهات وب سایت شما ناشی از خطاها سرور صاحبخانه اینترنت شما باشد. ممکن میباشد سرور تماما از فعالیت افتاده باشد، به این ترتیب وب سایت­‌های دیگر را که می­‌دانید در به عبارتی سرور میزبانی گردیده‌­اند را بازبینی فرمایید. همینطور ممکن میباشد فقط نصیب­‌های خاصی از سرور به صحت فعالیت نکند، یا این که برای کارها مراقبت فعلا از عمل افتاده باشد. یکی‌از منش­‌هایی که می­‌توانید به امداد آن، این گزینه را باز بینی فرمایید باز‌نگری موقعیت خدمت صاحب خانه اینترنت میباشد.

حتی چنانچه به حیث می­‌برسد سرور شما به نیکی عمل می‌­نماید و صاحبخانه اینترنت شما مشکلی ندارد، گشوده هم می بایست همت فرمایید با پشتیبانی آن تماس حاصل نمایید. به دلیل آن که ممکن میباشد وبسایت شما در سرور مشکلاتی را تجربه نماید، حتی در‌حالتی که هیچکس دیگری با به عبارتی ایراد روبرو نشده باشد. ممکن میباشد آن ها بتوانند به شما امداد نمایند.

یاد نهفته (Cache) خویش را باز نگری فرمائید
اجرای شیوه­‌حل­‌های خاطر نهفته در وردپرس روشی عالی برای سرعت بخشیدن به وبسایت شما میباشد. البته به جهت اینکه ورژن­‌های دیرین پوشه‌­ها را ذخیره می­‌نماید، این خطر موجود است که محتوای کهن منسوخ گردیده منجر تولید مشکلاتی شود.

با تزکیه یاد مخفی، تمام داده ها ذخیره گردیده غیرضروری از تارنما شما منزه خواهد شد. زمانی این عمل را انجام دادید، مجدد وب سایت خویش را بازبینی فرمایید تا ملاحظه کنید که آیا ایراد برطرف شده‌است یا این که نه.

تارنما خویش را برای فولدر­‌های معیوب کاوش فرمائید
بسیار معدود واقعه می‌ افتد که پوشه‌­های اصلی وردپرس در گیر نقص‌ شوند، ولی قابلیت بروز آن موجود هست. برای مثال، هنگام نصب ورژن نو وردپرس، ممکن میباشد خطایی چهره دهد و سبب وخیم شدن یک یا این که یک سری فولدر شود. چنین مواقعی، معمولا در لاگ نادرست در موقعیت گونه های زدایی تثبیت می­‌شوند، البته خیر مدام. در صورتی گمان می­‌فرمایید مشکلی در پوشه­‌های اصلی تارنما شما موجود هست، می‌­توانید با میزبانی اینترنت خویش تماس حاصل نمایید و از آنان بخواهید تا در تشخیص و رفع خلل به شما یاری نمایند.

در حالتی که هیچ کدام از این نحوه‌­ها، اختلال شمارا حل نکرد، چه کاری بایستی انجام دهید؟

در صورتی هنوز یک ورژن حمایت کننده از وبسایت خویش تنظیم نکرده‌­اید، ممکن میباشد در گیر اختلال گردید. تهیه و تنظیم ورژن حمایت کننده به شما قابلیت می­‌دهد تا در رخ بروز نقص‌، ورژن نخستین تارنما خویش را به آسانی بازیابی نمائید.
در حالتی‌که هیچ­‌سیرتکامل ورژن پشتیبانی در دسترس ندارید و ارائه دهنده صاحبخانه اینترنت شما نمی‌­تواند یاری دهد، به احتمال زیاد بدون چاره خواهید بود وب سایت خویش را از در آغاز نصب فرمائید. این مورد ایده‌آل وجود ندارد، ولی صرفا کاری میباشد که قادر است وب سایت شما‌را به معاش بازگرداند. البته به عبارتی‌طور که میبینید اولی چاره وجود ندارد و آخری روش میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد علاوه بر عناصر اساسی ساخت سایت که منجر می شه وبسایت زیبا و از نگاه بصری قابل قبول باشه، وبسایت همیشه بایستی کاربر پایانی رو هم در نظر بگیره. با دقت به عوامل تحت میشه کاربر پسند بودن رو در ساخت سایت به بالاترین سطح رسوند.

طراحی وب در مشهد

ناوبری: معماری سایت، منوها و سایر ابزارهای ناوبری در طراحی سایت با دقت به شیوه مرور و جست و جوی کاربران ایجاد می شه. هدف این فعالیت این است که به کاربر کمک کنه تا به راحتی از وبسایت استعمال و اطلاعات لازم رو پیدا کنه.

 

مولتی مدیا: محرک های ویدیویی و صوتی دارای ارتباط در طراحی می تونن به کاربران یاری کنن تا اطلاعات رو درک کنن، به قولی فهم و شعور سریع و آسانی از نوشته ی علمی داشته باشن. این فعالیت می تونه بازدیدکنندگان رو تشویق کنه که زمانه بیشتری رو در صفحه های وب صرف کنن.

 

سازگاری: طراحی صفحه وب به گونه ای که تارنما با مرورگرهای مختلف سازگار باشه تا در تمامی ی اون ها و سیستم عامل به خواسته ارتقاء بازدید آن به طور یکسانی دیده بشه.

 

تکنولوژی: پیشرفت های تکنولوژی به طراحان اجازه می ده تا تکان و ابتکار عمل رو اضافه کنن و این کار سبب میشه طراحی وب همیشه جدید، پویا و حرفه ای باشه.

 

تعاملی: ارتقاء مشارکت فعال کاربران با افزودن بخش نظرسنجی ها و فرم نظردهی در طراحی کاربران. فرم های نشانی اینترنتی و ثبت نام در خبر نامه بازدیدکنندگان رو به مشتریان تبدیل میکنه.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد  همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی و تهیه فیلم در سمت و سوی یادگرفتن بهینه سازی و رئیس سایت به مشتریان امداد می کند پروسه تهیه و نشر محتوا را به نیکی شعور کرده و همگی متون و تصاویر وب سایت را متناسب با اصول سئو 

امنیت بالا و به روزرسانی دائمی در طراحی سایت با وردپرسشاید بعضی از فعالان عرصه طراحی وب مطرح ترین ایراد طراحی وب با وردپرس را ضعف امنیتی و نفوذپذیری آن بدانند در حالیکه این اعتقاد به کلی اشتباه می باشد، گواه این نادرست وب سایت های پر بازدید و موفقی مانند فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، مغازه زنجیره ای رفاه و نرم افزار حسابداری هلو میباشند که همیشه مورد های جذابی برای هکرها بوده و مدام در معرض خطر قرار دارند اما هیچ وقت در طی سالها فعالیت با مشکلی در این مورد مواجه نشده اند. به طور معمول تارنما های اینترنتی در سه سطح امنیتی آسیب پذیر می‌باشند که عبارتند از کاربر، هسته و سرور.

1- امنیت وردپرس سمت استعمال کنندهاو‌لین جایی که امنیت اهمیت خواهد داشت مربوط به خود کاربر یا مدیر وب سایت است. چه بسیار می باشند افرادی که اکانت پست الکرونیکی یا شبکه های عمومی آنها هک می‌گردد اما این به معنی ضعف آن شبکه یا حتی جی میل نیست بلکه به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی یا رمز عبور آن‌ها به روش لو رفته و یا از ابتدا رمز عبوری بسیار عادی و قابل حدس تعیین کرده اند.
رایج ترین عبارت های به فعالیت رفته برای سر عبور در سال ۲۰۱۶ شامل 123456، qwerty و 111111 می باشند که کلیه برای هکرها شناخته شده و قابل حدس هستند. جالبتر اینکه چنانچه این لیست را به ۲۵ عبارت پرکاربرد افزایش دهیم نسبتاً نزدیک به ۵۰ درصد کاربران شبکه‌های‌اجتماعی را پوشش می دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد آیا طراحی وب سایت با وردپرس یک انتخاب مناسب هست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب می‌باشد که فی مابین طراحان وبسایت نیز طراحی وب سایت با وردپرس دوست داران زیادی پیدا کرده است. در این نوشته‌علمی قصد داریم معایب و مزایای وردپرس را باز نگری کنیم.
ساخت سایت در مشهد

یک کدام از متداول‌ترین سوالاتی که درباره طراحی سایت از سمت مشتریان پرسیده می شود، درباره انتخاب گویش برنامه نویسی بوده و اینکه تارنما مورد نظرشان را با چه گویش و پلت فرمی طراحی کنند. درین نوشته‌ی‌علمی به باز‌بینی طراحی وب سایت وردپرس و بیان معایب و مزایای آن پرداخته‌ایم. وردپرس در ابتدا سیستمی بود که برای وب لاگ نویسی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما بعدها تبدیل به سیستم مدیر محتوا شد و فعلا تعداد بسیار زیادی از وب سایت‌ها از این سیستم استفاده مینمایند.

وردپرس با لهجه برنامه نویسی PHP مندرج و به دلیل داشتن پلاگین‌های متنوع، توانسته بسیاری از نیازهای مشتریان را مرتفع نماید. برای داشتن یک وبسایت وردپرسی بهتر می باشد از هاست‌ لینوکس استفاده نمود. اما برخی از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های میزبانی وب، یک‌سری سالی می باشد که هاست‌ وردپرس را در سبد تولیدات خود قرار داده‌اند که در ادامه درباره این مسئله نیز دعوا خواهد شد.

مزایای وردپرس
۱. وردپرس یک پلتفرم متن باز (open source) است


متن باز بودن وردپرس به‌این معناست که توسعه و گسترش دهندگان وب میتوانند کدهای مورد نظر خود را به آن بیشتر کنند و آن را در دست دیگر افراد قرار دهند. بدین ترتیب افراد برای طراحی یک سایت وردپرسی نیازی به کدنویسی از پایه را نخواهند داشت. این امکان جزء مزایای وردپرس محسوب میشود ولی باید به‌این نکته نیز اعتنا داشت که این آیتم قادر است تا حدی امنیت سایت و کارایی آن را به مخاطره انداخته و استعمال از کدهای معیوب که توسط سایرافراد نوشته مش شود می‌تواند موجب عدم همت صحیح وب سایت گردد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد آیا درپی این میباشید که بتوانید آنالیزی نسبت به تارنما های رقیبانتان داشته باشید؟ 

سایت alexa.com یکی‌از وب سایت های بسیار دارای اعتبار جهانی می‌باشد که می‌تواند آمار جامع و دقیقی از اخلاق و رفتار یوزرها به شما نشان بدهد.
الکسا یک کدام از موسسات متعلق به آمازون amazon.com هست که یکی هدف ها این تارنما گردآوری داده ها تارنما و ترافیک آن و در سود از نگاه تعداد بازدیدها میباشد الکسا آمازون با در حیث تصاحب کردن الگوریتم ها و معیارهایی وبسایت ها را از لحاظ معیار بازدید صفحه های آن‌ها جايگاه بندی میکند و از طرفی داده ها مفیدی درمورد خوی مخاطبین صفحه ها ارائه می‌دهد.
از طرفی هر چقدر در جایگاه بندی تارنما ها سکو شما در حدود عدد یک باشد این مضمون‌ را میرساند که وب سایت خوب و لبریز بازدیدی را دارید.
این وب سایت یکی شایسته ترین خدمات برای اینترنت مسترها و متخصصان بهینه سازی است که با یاری داده ها الکسا پروژه هایشان را تهیه نمایند.
در بالا ورژن اول الکسا به طور نصبی بود و فورا سپس به صورت نوار ابزاری که بالای مرورگر قرار میگیرد به کار گیری میشد و به طور به دیتای وب سایت ها دسترسی پیدا میکرد و آنهایی که ترافیک بیشتری را داشتند به ترتیب از بالا به ذیل لیست می‌کرد.

بهبود جايگاه وب سایت در الکسا آمازون


البته در هم اکنون حاضرهمانطور که گفته شد علاوه بر جايگاه بندی تارنما ها، الکسا گروه ای از ابزار های دیجیتال مارکتینگ همچون سرویس ها بهینه سازی را عرضه می نماید که مانند گوگل آنالیتیکس کار می نماید.
الکسا آمازون معدل تعداد بازدیدکنندگان وبسایت ها را می سنجد و هر تارنما را تنها در برهه زمانی 3 ماه گزینه باز بینی قرار میدهد.
این منزلت بندی از یک تا سی میلیون می‌باشد و هر وبسایتی که در پهنا این 3 ماه بازدیدی نداشته باشد درین رنکینگ قرار نخواهد گرفت.
این را بدانید که هرچقدر به قله نمودار نزدیک خیس می‌شوید ارتقا جايگاه بسیار مشقت بار خیس می گردد برای مثال بالابردن تارنما از سکو 50 به 40 به مراتب خیلی دشوار خیس از رساندن آن از 25 میلیون به 20 میلیون می‌باشد.
با این حالا عواملی در گزینش و بالا بردن جايگاه الکسا نقش اصلی را دارا هستند که بر مبنای آمار سه ماه قبل معقول می شوند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد 


کسي نیست که امروزه اهميت اینترنت سايت خوب را دست کم بگيرد. اما داشتن يک وبسايت خوب چه‌گونه ممکن ميباشد؟ پباده سازي يک وب سایت خوب چه مي باشد و چه گونه اين امر محقق مي‌شود. سعی شما بايستي اين باشد که با فناوري هاي تازه سايتي با خصوصيت هاي مطلوب براي موتور هاي جستجو و يوزرها پباده سازي فرمائيد . در پایین قصد داريم 13 ويژگي يک اینترنت سايت خوب را براي شما ليست کنيم تا بکمک آن بتوانيد سايني مناسب براي خويش دست و پا فرمائيد.

طراحي سايت در مشهد

1.اهميت محتواي وبسايت خوب: توصیه مي شود که محتوايمان را از پستوي وبسایت در بياوريم و همانند يک منوي خوب سرآشپز حرفه ای، در دسترس مخاطب و در ورقه اصلي اینترنت سايت بگذاريم. رعايت همين نکته کوچک ياري مي نماید که بازديدکننده هميشگي شما به راحتي با يک نگاه می تواند بفهمد کدام بخش ها به تازگي آپ ديت گرديده و سريع مي رود سر اصل نوشته‌ی علمی.

در حيث داشته باشيد که محتواي وب سایت خوب مي بايست بخوبي بهینه‌سازي گرديده و آپ تو ديت باشد. ناگفته پيداست که محتوا صرفا به معناي نوشتار نیست بلکه علاوه بر متن شامل صوت، ويديو، عکس، پوستر، اينفوگرافيک و بقيه فایل‌ها نيز مي باشد

 

 

 

2.ظاهر يک سايت خوب: زماني کسي وارد وبسايت شما ميشود وی‌لين موضوعي که حیث انها را به خويش جلب مي نماید رخ ظاهري وبسايت شماست. معدود هستد اشخاصي که صرفا محتوا برايشان مهم باشد و بعد از محتوا سراغ چهره ظاهري بروند خيلي کم.

سایت بايستي دارای هارموني در رنگ‌ها و تيتر خوانا و دسترسي ريلکس به تمام محتوا‌ها و تعدادي گرافيک باشد. به کارگيري از فونت‌هاي مناسب و عدم استفاده از تعداد متعددي از فونت‌هاي بی ربط در ظاهر وب سایت تاثير بسزايي دارد. رنگهايي با کنتراست زير به عنوان دور‌نما براي اینترنت سايت پيشنهاد مي گردد. وجود تصاوير کم حجم و ديدني میتواند دوران حضور مخاطب را در وبسایت بالا پيروزشود و از اين نظر از اهميت بسزايي برخوردار‌است. هم چنين لوگوي شما معرف وبسایت شماست. وبسايت سواي لوگو معني ندارد زیرا لوگوي سایت به عنوان نشانی از اینترنت سايت شما در کليه جا خواهد بود و همیشه هنگامي که يک بازديد کننده لوگوي شما را در سايتي ديگر ميبيند وبسایت شمارا به یاد مي‌آورد. لوگوي پباده سازي گرديده براي شما بايستي دارای يک بار معناي يگانه مرتبط با زمينه وبسايت شما باشد.

 

بطور کلي وجود گرافيک مناسب در وب سایت از ساير خصوصيت هاي يک اینترنت سايت خوب به اکانت مي آيد. در گرافيک اینترنت سايت نبايستي از رنگ هاي زننده يا اين که به هم ريخته به کار گرفت.رنک بکگراند مي بايست با رنگ متن کامال در تضادومغايرت باشد.بهتر ميباشد در گرافيک اینترنت سايت تنها از 3 رنگ اصلي به کارگيري کنيم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد
حتی یک فرد مبتدی و تازه کار در برنامه نویسی هم می تواند فریمورک های جاوا اسکریپت را برای شما لیست نماید. در واقع هرکدام از این فریمورک ها تحت عنوان شالوده و اساسی برای تایپ کردن کدهای جاوا اسکریپت به شما یاری می‌نمایند.

یک فریمورک همینطور ممکن میباشد مشتمل بر API ها، کتابخانه ها و عملکردهای متعدد باشد. بخش طاقت فرسا داستان این میباشد که کدام فریمورک را برای فعالیت گزینش کنیم؟ طبق آمارهای منتشر گردیده کتابخانه ری اکت (React) اینک شایع ترین تعیین از در میان کلیه فریمورک های جاوا اسکریپت میباشد.

 

با این اکنون، این گزینه لزوما به‌این معنی وجود ندارد که‌این فریمورک به طور کامل با نیاز های شما منطبق داشته باشد. درین نوشته‌ی علمی با دوست داستنی ترین فریمورک های جاوا اسکریپت و آنچه که هریک از آن‌ها ارائه می‌دهند، آشنا می‌شوید.

چرا به فریمورک های جاوا اسکریپت احتیاج دارید؟
نخست می خواهیم با این مسئله استارت کنیم که چرا در مرحله اولیه به فریمورک های جاوا اسکریپت نیاز داریم. شما می توانید فارغ از هیچکدام از این فریمورک ها به کدنویسی خویش ادامه دهید با این هم اکنون زمانی یک فریمورک مطلوب را تعیین فرمایید، عمل خویش را بسیار معمولی خیس نموده اید. علاوه بر این فریمورک های جاوا اسکریپت بدون‌پول و متن گشوده می‌باشند، براین اساس در به کار گیری از آن‌ها هیچ ریسکی نخواهید داشت.

نخستین و مهمتر از همگی فریمورک های جاوا اسکریپت کارآیی شما‌را بهبود می‌بخشند. بهتر میباشد به آن‌ها تحت عنوان یک میانبر نگاه نمائید. شما می بایست کدهای کمتری را به طور دستی بنویسید، چون توابع و الگوهایی از قبلی مندرج و برای به کار گیری شما فراهم شده‌است.

بعضی از اجزای یک تارنما نیازی به سفارشی سازی ندارند، بدین ترتیب می‌توانید از تجهیزات از پیشین درج شده برای آن‌ها به کارگیری نمایید. هنگامی از یک فریمورک جاو اسکریپت به کار گیری می‌کنید، می‌توانید از انجام شغل های تکراری صرف حیث فرمایید و بر هدف ها آخرین پروژه متمرکز گردید.

مزیت بعدی فریمورک های جاوا اسکریپت این میباشد که از جامعه بزرگی از یوزرها برخوردار میباشند. اضافه زمان ها، مستندات گسترده ای درباره ی آن‌ها موجود هست، از طرفی انجمن های بخش اعظمی نیز موجود هست که می‌توانید سوال های خویش را آنجا فی مابین بگذارید. یوزرها سریعا اشتباهات احتمالی را گزارش می‌دهند و ایرادات خیلی زود برطرف می شوند.

فریمورک ری اکت (React)
درفش دار فعلی در مورد فریمورک های رابط کاربری جاوا اسکریپت فعلا ری اکت میباشد. توسعه و گسترش دهندگان فیسبوک در صدر استعمال از این فریمورک را برای معمولی خیس کردن فعالیت خویش ابتدا کردند. طرحی به عنوان تبلیغات فیسبوک بسیار سریع در حالا پرورش بود، در فیض پشتیبانی و رئیس آن پیچیده گردیده بود.

بدین ترتیب مجموعه فیسبوک آغاز به گسترش فریمورکی به اسم ری اکت کرد. در سال ۲۰۱۱ مثال ای اول از این فریمورک بوجود آمد و دو سال آن گاه، این چارچوب متن گشوده و در دسترس عموم قرار گرفت. اکنون فریمورک ری اکت بوسیله اکثری از غول های تجاری پهناور عالم به کارگیری میگردد.

React مبتنی بر کامپوننت هایی که میتوان از آن ها به کارگیری دوباره نمود، شالوده گذاری شده‌است. به عبارت بی آلایش خیس، کامپوننت ها بلوک هایی از کد میباشند که می‌توانند به طور کلاس یا این که توابع طبقه بندی شوند. هر کامپوننت نصیب خاصی از یک کاغذ مانند یک لوگو، یک دکمه یا این که یک جعبه محل ورود را نشان میدهد.

پارامترهایی که آن‌ها میگیرند props نامیده میگردند که اشاره به مختصات دارا‌هستند. می توانید کامپوننت های خویش را به ترتیبی که مایل می باشید، فراخوانی نمائید و یا این که اینکه یک کدام از را در دیگری قرار دهید. هنگامی حرف از قاعده نوشتاری می شود اکثر بسط دهندگان معتقدند که قواعد نوشتاری این فریمورک بی آلایش میباشد. مستندات گسترده ای برای ارشاد شما موجود است و نمونه متعددی موجود است که می‌توانید بازنگری فرمایید.

فریمورک آنگولار(Angular)
او‌لین قدم ها به سمت آنچه که امروزه آنگولار می نامیم در سال ۲۰۰۹ برداشته شد. این فریمورک اسم خویش را تغییر تحول بخشید و به طور کامل گشوده نویسی شد، اکنون این فریمورک فی مابین ۳ فریمورک دوست داستنی جاوا اسکریپت جای‌دارد. یکی دلایلی که برنامه نویس ها این فریمورک را بسیار قابل اعتماد می‌دانند پشتیبانی کمپانی وسیع گوگل از آن میباشد.

صحیح مانند ری اکت، فریمورک آنگولار هم یک ساختار بر پایه ی کامپوننت دارااست. می‌توانید از کامپوننت های ساخت گردیده درین فریمورک به کارگیری دوباره داشته باشید. برای تایپ کردن طرحی در آنگولار، می بایست از تایپ اسکریپت به کارگیری فرمایید.

اساسا، تایپ اسکریپت، تحت تیم ای از جاوا اسکریپت میباشد که از به عبارتی نحو و قواعد نوشتاری به کار گیری می‌کند ولی از گونه های استاتیک و کلاس ها هم پشتیبانی میکند. بعداز اینکه کد خویش را به صورت تایپ اسکریپت نوشتید، کدهای شما در مرحله کامپایل به جاوا اسکریپت معمولی تبدیل میگردد. با این ترتیب می‌توانید پروژهای قدرتمندی را با این فریمورک گسترش دهید.

فریمورک Vue.js (سبک و انعطاف پذیر)
اوان فردی میباشد که اساس گذار فریمورک Vue.js میباشد، وی در کمپانی گوگل فعالیت می کرد، اوان از آنگولار برای یک‌سری پروژه بهره برد. در حالی که وی از امکاناتی که در اختیارش قرار می گرفت خوشش می آمد، البته سیستم کلی برای شغل های بی آلایش بسیار سنگین به حیث می رسید.

به این ترتیب می بایست سیستمی سبک خیس پباده سازی می شد. فریمورک Vue.js یک فریمورک خیلی سبک و انعطاف پذیر میباشد که می توانید از آن برای پروژه های خویش استعمال فرمایید. با فایلی با اندازه نسبتاًً ۲۰ کیلوبایت، می‌توانید Vue.js را در یکسری ثانیه دانلود و فعال سازی فرمائید.

با این اکنون، نباید تصور کنید اندازه کوچک این فریمورک برابر با محدودیت های سختگیرانه میباشد. با دستیابی به انعطاف پذیری فوق العاده ای که درین فریمورک موجود هست، می‌توانید توان آن را ارتقا دهید. یادگیری Vue.js یادگیری بسیار معمولی میباشد، تمام علم پیش نیاز برای آغاز یادگیری این فریمورک جاوا اسکریپت و HTML میباشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت در مشهد
:: همونطور که به شما دوستان عهدوپیمان داده بودیم ، فراگیری‌های ویدیویی وبسایت رو داریم توسعه و گسترش می‌دیم . از امروز هم تصمیم داریم یادگرفتن مرحله به مرحله آژاکس رو برای شما بزاریم . محرمانه فراگیری ویدیویی ajax به وسیله مخلوق - سینا عبداللهی - تهیه و تنظیم و به وجود خواهد آمد . امید است که بتونیم با این فراگیری‌ها کمکی هر چندین اندک ، در راستای یادگرفتن لهجه‌های برنامه نویسی پایین اینترنت به علاقمندان این موضوع انجام بدیم .

:: در صدر و برای دوستانی که با Ajax شناخت ندارند می بایست بگم که کلمه AJAX با تلفظ <ای‌جکس> یا این که <ای‌ژاکس> مخفف عبارت Asynchronous Javascript and XML و در معنای مخلوط نامتقارن جاوا اسکریپت وXML میباشد. ماهیت صفحه های اینترنت و پروتکل HTTP به سیرتکامل‌ای میباشد که به صورت معمول زمانی درحال اینترنت‌گردی هستیم، به ازای هر کنش و برخورد فی مابین ما و سایتی که در درحال حاضر فعالیت با آن هستیم، کل یک برگه اینترنت از جدید لود و نو‌سازی (refresh) می شود. ای‌جکس فناوری جدیدی میباشد که تغییر‌و تحول محسوسی را در‌این نمایش به وجود میاورد.

:: در او‌لین ویدیوی آموزشی Ajax با هم اولی برنامه خودمون رو بسط خوا‌هیم بخشید . مباحثی که درین ویدئو مطرح خواهند شد به صورت ذیل می‌باشند :

معرفی Ajax و عارضه ها استعمال از آن
تاسیس Ajax به وسیله گوگل در سال 2008
مزیت‌های به کار گیری از Ajax
معرفی شی XMLHttpRequest و ActiveXObject و برهان به کارگیری از آن ها
رفع ایراد عدم پشتیبانی مرورگر‌های کهن (مثل IE5,IE6) از XMLHttpRequest
معرفی متدهای open , send از شی ها نقل شده در فوق
تایپ کردن اولی برنامه Ajax : بارگذاری کردن داده ها دو فولدر متنی txt به طور هم‌زمان در ورقه اینترنت با فشار دادن کلید مربوطه
توصیه میشه برای داشتن کیفیت بدون نقص ، این کلیپ رو به طور تمام برگه (Full Screen) مشاهده کنید :



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور
عامل استعمال از ویدئو در ساخت سایت نیز همین جلب دقت استفاده کننده و انتقال سریع محتوا بوده میباشد اما اختلال اصلی آن حجم بالاست. هرچقدر هم که شما ویدیوهای خویش را seo نمائید همچنان موجب کاهش سرعت لودینگ ورقه و ارتقا حجم آن خواهد شد. اما با به کارگیری از سینماگراف در ساخت سایت خویش می‌توانید علاوه بر کاهش حجم ورقه ایده ای جدید را در قبال چشمان استفاده کننده قرار دهید.
بعنوان یک مثال چیره میتوان به وبسایت Glendevon Motors اشاره نمود که در دیزاین اصلی تارنما خویش از مخلوط دو تکنیک Hero Header و سینماگراف استعمال نموده است. تصویر پایین به خیر گویای اثربخشی به کار گیری از این تکنیک میباشد.
 
 
سینماگراف مطلوب از کجا تهیه و تنظیم کنیم؟
برای تنظیم سینماگراف مطلوب دو راه‌حل موجود هست یا این که می بایست با کاوش در وب وب سایت های فعال در این باره یک مثال مطلوب برای وب سایت و انگیزه خویش پیدا نمایید و یا این که یک سینماگراف منحصر به فرد برای خویش بسازید.
 
برای جستن سینماگراف شایسته ترین راه‌حل کاوش در گوگل میباشد. وب سایت های بخش اعظمی دراین باره فعال می‌باشند که از فی مابین آن ها میتوان به gallereplay.com اشاره کرد.
 
برای ساخت سینماگراف شما نیاز به اپلیکیشن مطلوب دارید برای ios به کارگیری از ابزارهای flixel.com و برای اندروید اپلیکیشن Loopsie سفارش می شود.
 
نکات کاربردی برای به کار گیری از سینماگراف در طراحی وب
به صورت حتم مهم‌ترین نکته برای تعیین سینماگراف رابطه معنایی و موضوعی آن با قضیه کاری شما و بضاعت و توان انتقال پیام مطلوب به استفاده کننده میباشد. اما برای ارتقاء همت آن پیشنهادات تحت نیز به شما امداد خواهند کرد.
 
1- تکان در تصویر نامحسوس باشد
 
انگیزه اصلی به کارگیری سینماگراف یا این که به عبارتی تصاویر زنده در ساخت وب سایت تولید هیجان در استفاده کننده و جلب اعتنا مجدد میباشد. یک سینماگراف چیره نباید در نگاه نخستین قابل تشخیص باشد. فضای متعددی از تصویر می بایست اثبات بوده و تحرک صرفا در بخش مهم آن واقعه بیافتد.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

شما 8 ثانیه وقت دارید تا محدوده دقت مخاطب را به گونه ای پوشش دهید و اولی تاثیر شما مهمترین تاثیر شماست و صاف بایستی رمز اصل مقاله بروید و وقت مخاطب را تلف نکنید. می بایست اثر گذار و مختصر باشید تا قوی چشم گردید. یک محتوای هدفمند یا این که حتی یک تصویر جالب و گیرا میتواند اولی دستگرمی شما برای مخاطبان باشد.

طراحی سایت در مشهد

به کارگیری از اصطلاحات نا مفهوم و سردرگم‌کننده، لغت ها مشقت بار و یا این که محتوای خیلی سطحی و یا این که خیلی عمیق به هیچ عنوان ایده‌ی نیکی برای اوایل عمل نمیباشد. مخاطب خویش را بشناسید و به گویش خودشان با آنها کلام فرمایید.

3. دکمه‌های کانال‌های اجتماعی و فالو را در درون وب سایت قرار دهید.
ساخت کردن محتوای عالی فارغ از تولید دکمه‌های به اشتراک‌گذاری مطالب فعالیت به طور کامل اشتباهی میباشد. در صورتی‌که تارنما شما این نقص را دارااست یعنی شما خویش را از ترافیک متعددی که قرار میباشد از روش کانال‌های اجتماعی به وب سایت شما وارد شود محروم کرده‌اید و به نوعی دست و پای وب لاگ خویش را بسته اید.

بهتر میباشد این دکمه‌های اشتراک‌گذاری را زیر پست‌ها و بعداز مطالعه بی نقص پست قرار دهید تا مخاطبان فورا بعد از تلاوت مقاله، در‌حالتی که جذابیتی برای آنان داشته باشد فورا آن را با دوستان خوب خویش در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در‌صورتی‌که درپی ابزارهایی برای ساخت این دکمه‌ها می‌باشید SumoMe و Shareaholic‌ میتوانند آیتم‌های خوب و قدرتمندی برای این عمل باشند.

4. Calls-to-Action را پیاده سازی نمایید.
در صورتی‌که یوزرها از وب سایت شما بازدید نمایند آیا میدانند بعد از انجام یک عمل، عمل بعدی‌شان چه می باشد؟ صد رد صد در صورتیکه شما به آن ها جهت جذاب‌توجهی ندهید به راحتی سایت شما‌را رخنه‌ می نمایند و پشت سرشان را هم نگاه نمیکنند. دکمه‌های Call-to-Action چنین کاری انجام میدهند و به نوعی مسیر راه و روش یوزرها درون وب سایت میباشند.

از Call-to-Action برای رفتن بی واسطه به دکان استعمال نکنید و کارایی نمائید آنان‌را به صفحاتی بکشانید که برای آنها جذابیت ویژه‌ای داراست تا آنها‌را به گونه ای سرگرم فرمائید. در حیث داشته باشید که در‌حالتی که استفاده کننده را مشغول فرمائید و روی وی تاثیر بگذارید ریلکس‌خیس می توانید به وی متاع یا این که سرویس ها بفروشید.

5. از عکس‌های صحیح و متناسب به کار گیری فرمائید.
خوشبختانه شما برای گزینش عکس گزینش‌های زیادی دارید که می توانید از میان آنان مطلوب‌ترین عکس را تعیین فرمایید. بایستی این عکس‌ها را صحیح، به اندازه‌، با حجم و کیفیت مطلوب و تماما کاربردی و پرمعنا و معنا در لحاظ بگیرید. در حیث داشته باشید که هر عکسی که در وبسایت قرار می‌دهید می بایست به یک مراد و انگیزه یگانه در لحاظ گرفته شود. در غیر این رخ به عبارتی بهتر که به جای عکس یک برگه سپید خالی قرار دهید.

درضمن مطلقا نیازی وجود ندارد یک عکاس برای این فعالیت داشته باشید و شما میتوانید از عکس‌های مجانی جانور در وب به کارگیری فرمائید و سایت‌هایی مانند Shutterstock‌ هم وجود دارا‌هستند که‌این عکس‌ها را با مبلغ نسبتا پاره ای در مشت شما قرار می دهند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

چه افرادی از وردپرس به کارگیری می‌نمایند؟

طراحی سایت در مشهد
امروزه وردپرس به وسیله ۳۱.۹ درصد از تمام اینترنت‌وب سایت‌ها گزینه به کار گیری قرار میگیرد. این قابل انعطاف‌افزار یک سیستم رئیس محتوا با ۵۹.۴ درصد از سهم بازار را در چنگ دارااست.

هر گسترش‌دهنده محتوا یا این که بازاریابی که درین حوزه کار مینماید میداند که درمورد ساخت وب سایت و سیستم ادله‌های بلاگ آیتم‌های مختلفی موجود هست. اکثری مورد‌های مجانی و پرداختی موجود است که به حیث میرسد گزینش آنان طاقت فرسا باشد.

طی ۱۵ سال پیشین وب لاگ‌نویسی و طراحی وب سایت پرورش مثبتی داشته میباشد و مشتمل بر این آمار می گردد:

– ۴۰۰ میلیون نفر از ۲۴ میلیارد کاغذ زیر اینترنت در هر ماه دیدن می‌نمایند.

– ۷۰ میلیون پست نو و ۴۷ میلیون لحاظ در هر ماه ساخت می‌گردد.

– وب لاگ‌های وردپرس به بیشتراز ۱۲۰ لهجه، از پاراگراف اسپانیایی و هلندی مندرج میباشد.

– یوزرها وردپرس مشتمل بر CNN, TED, UPS, و رادیو CBS می شوند.

با سپری شد دوره دقت بلاگرها به وردپرس طولانی تر شده‌است. بالاتر از وب لاگ‌نویسی وردپرس برای ایجاد کانال‌های اجتماعی و تم‌های کسب‌وکارهای آنلاین عالی میباشد.

با وجود چنین ابزار، افزونه‌ها و خصوصیت‌های انعطاف‌پذیر، وردپرس صد رد صد شایسته ترین پلتفرم برای طراحی سایت در کسب‌وکار میباشد.

۱۶ مزیت وردپرس
پیرو شما‌را با مزایای وردپرس آشنا خوا‌هیم کرد.

 

۱.آسانی و راحتی در استعمال
این خصوصیت به وردپرس یاری نموده است تا در رقابت با جوملا و دروپال غالب باشد و آن را تبدیل به گزینش آیتم عشق طراحان اینترنت در کلیه جا ساخته میباشد. همینطور نیاز به تخصص در تکنولوژی‌های پیچیده PHP, HTML و CSS را از دربین برده میباشد. حتی در حالتی که نخواهید از هیچ کد برنامه‌نویسی در وردپرس استعمال فرمایید به راحتی می توانید از آن به کار گیری فرمائید.

شما میتوانید قالب‌های مهیا را برای اینترنت‌وبسایت وردپرسی گزینش نمائید و یا این که چنانچه در پی یک طراحی وب سایت سفارشی و منحصربه‌فرد می‌باشید یا این که نیاز به خصوصیت‌های خاصی در ساخت سایت‌تارنما خویش دارید می توانید از یک بسط‌دهنده رشته‌ای اینترنت در این مورد امداد بگیرید. این خصوصیت منجر گردیده تا شما ناچار نباشید دوره متعددی را صرف یادگیری ساخت وب سایت‌وبسایت فرمائید و این دوره را می توانید در جنبه‌های دیگر کسب‌وکار خویش به فعالیت گیرید.

۲.پایداری و خلاقانه بودن
وردپرس نیز همانند موبایل شما با آخری تکنولوژی، روندها و نیازهای استفاده کننده آپ تو دیت می گردد. سعی و انگیزه یک اینترنت‌وبسایت در زمان عصر تغییر تحول می‌نماید و خوشبختانه وردپرس نیز با این تغییرات همگام میباشد. آپ دیت رسانی‌های منظم وردپرس به‌این مضمون‌ میباشد که خطاها آن برطرف میشود و خصوصیت‌های اثرگذار و هیجان‌انگیز نو به صورت مداوم به آن بیشتر می شود.

۳.مورد‌های پباده سازی جالب
وردپرس دارنده هزاران تم منحصر به فرد میباشد که بخش اعظمی از آنها بدون‌پول میباشد. همینطور به شما اذن سفارشی‌سازی و فردی‌سازی تم متبوع خویش را نیز میدهد.

۴.انعطاف‌پذیری

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد

درین حالت وبسایت شما نماید خواهد شد و برای بعضی از یوزرها حتی ممکن میباشد نادرست چهره دهد. به این ترتیب شایسته ترین کاری که شما می بایست انجام دهید این میباشد که با پشتیبانی سرویس ها‌دهنده هاست خویش تماس حاصل نمایید و از آن‌ها بخواهید که درباره‌ی خلل در دسترس نبودن مقر داده اینترنت‌تارنما شما پاسخگو باشند.

 

در شرایطی‌که اینترنت‌وبسایت‌های دیگری روی همین سرور دارید؛ میتوانید آنها‌را نیز باز نگری نمایید. در شرایطی که هیچ کدام از وب سایت‌های دیگرتان چنین اختلال شبیه‌ای را ندارند بایستی به کاغذ مدیر هاست خویش بروید و کارایی فرمائید به phpMyAdmin دسترسی پیدا کرده و مقر داده را متصل فرمائید.

 

در صورتی‌که میتوانید رابطه برقرار فرمایید؛ بایستی این قضیه را بازبینی فرمایید که آیا کاربری که با آن وارداتی‌اید دارنده جواز کافی میباشد یا این که نه؟ یک پوشه نو با اسم testconnection.php ساخت کرده و کد ذیل را در آن وارد فرمایید.

 

 

 

بدون شکً اسم کاربری و رمزعبور را جایگزین نمایید. حالا میتوانید این پوشه را در اینترنت‌وبسایت خویش لود کرده و از روش مرورگر اینترنت به آن دسترسی پیدا نمائید. در شرایطی که اسکریپت با برد متصل شد، این بدین مفهوم میباشد که استفاده کننده شما اذن کافی دارااست و دلیل اشتباه چیز دیگری میباشد. درین موقعیت بایستی به فولدر wp-config برگردید تا مطمئن گردید که کلیه موردها درست میباشد.

 

نشانی (URL) وبسایت را به‌روز فرمائید

تلاش فرمائید URL وبسایت را با استعمال از phpMyAdmin به‌روز نمائید. کافیست از ورقه مدیر هاست خویش به phpMyAdmin دسترسی پیدا کرده و مقر داده وردپرس خویش را تعیین فرمایید.

 

 

خطای ساخت رابطه با خزانه اطلاعاتی

 

سپس روی آیتم SQL در منوی بالای برگه کلیک کرده و عبارت MySQL ذیل را وارد نمایید.

 

UPDATE wp_options SET option_value=’YOUR_SITE_URL’ WHERE option_name=’siteurl’

 

فراموش نکنید که می بایست در جدول wp_options نیز URL خویش را به‌روز نمایید.

 

اینترنت سرور را فعال‌ساز‌ی دوباره نمائید

گهگاه کاربرانی که روی سرورهای منحصر، سرورهای محلی و سرورهای سری مجازی (VPS) می‌باشند می توانند با فعال‌ساز‌ی دوباره سرور خویش، خطای برقراری رابطه با مقر داده را برطرف نمایند. با این عمل سرور اینترنت و دیتابیس شما مجدداً فعال سازی گردیده و ممکن میباشد بعضا از اشتباهات موقتا که منجر ساخت این اشتباه می شوند، رفع شود.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد


درین گرد هم آیی از یادگرفتن پباده سازی قالب، محتوای HTML را کامل شدن خوا هیم کرد.

بعد از بخش Header استارت می کنیم.

header
در شرایطی که طرح فتوشاپ را در حیث بگیرید، هدر ما به دو بخش راست و چپ تقسیم می‌گردد.

پس برای اینکار کدمان را به صورت پایین گسترش میدهیم.

 

 

 

 

 


نکته :
توجه نمائید که در قالب‌های rtl، (راست به چپ) نصیب راست بر نصیب چپ مقدم‌خیس میباشد، ولی در قالب‌های ltr (چپ به راست) این مسئله برعکس میباشد،

مثلا در‌صورتی‌که قالبمان انگلیسی بود کد ما به صورت ذیل تغییر تحول میکرد :

 

 

 

 

 


خب، در نصیب راست قالب ما دو نصیب دیگر تحت عنوان لوگو و توضیح داریم. و در نصیب چپ آیکون کانال‌های اجتماعی و فرم کاوش. پس مجدد کد را به صورت ذیل بسط می‌دیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هم اکنون می بایست هر بخش را با تگ معیّنی در نصیب متبوع وارد کنیم که به ترتیب ذیل میباشد :

Logo : لوگوی وبسایت ، که در اینجا ما اسم وب سایت را قرار داده ایم را با استعمال از تگ h1 می‌نویسیم

Title : توضیح وب سایت را به جهت اینکه اهمیت کمتری نسبت به اسم وبسایت داراست را با استعمال از تگ h2 می‌نویسیم.

Social Network icons : آیکون‌ها را با به کارگیری از تگ img وارد می کنیم.

Search : برای نصیب کاوش نیز از تگ form به کارگیری می کنیم.

با اعتنا به توضیحات بالا کد ما به صورت پایین تغییر‌و تحول خواهد کرد.

 

 

سایت اینجانب

 


یک تارنما دیگر با ورد÷رس

 

 


\"facebook\"سایت اینجانب در فیسبوک\" />
\"twitter\"تارنما اینجانب در تویتر\" />
\"googleوب سایت اینجانب در گوگل پلاس\" />
\"rss\"تارنما اینجانب\" />

 


\"<span
کاوش...\" />
\"\"

 

 


چنانچه تمامی امور را به صحت انجام داده اید هنگام اجرای کد در مرورگر شاهد چنین سود ای خواهید بود :

 

نکته :
برهان اینکه value دکمه کاوش را خالی گذاشتیم این میباشد که بعدا می خواهیم بجای دکمه از آیکون به کار گیری کنیم.

خب در حالتی که اعتنا نمایید آیکون‌های کانال اجتماعی می بایست به کاغذ ای لینک و پیوند شوند البته ما اینجا تنها از تگ img استعمال کرده ایم برای اینکار تک تک تگ‌های img را داخل تگ a مانند کد تحت قرار میدهیم.


\"facebook\"سایت اینجانب در فیسبوک\" />
\"twitter\"تارنما اینجانب در تویتر\" />
\"googleسایت اینجانب در گوگل پلاس\" />
\"rss\"تارنما اینجانب\" />

ولی چونکه موقتا پیوند ما مشخص و معلوم وجود ندارد، نشانی را # قرار میدهیم.

خب در صورتی‌که به طرح psdمان برگردیم، نصیب منو را هم داشتیم که در تحت هدر قراردارد پس برای افزودن آن کد تحت را بعد از آن تگ (.left) قرار می دهیم.


کاغذ اصلی

یادگرفتن ها

همیاری

تبلیغات

تماس با اینجانب

در رابطه اینجانب

نقشه تارنما


Sidebar
ردیف‌های کناری ما دارنده اجزاء کوچکتری به اسم بلوک یا این که به عبارتی جعبه‌ها می باشند که عنوان ها مختلفی از گزاره موضوعات، لینک و پیوند ها، تجهیزات، اخرین مطالب، تبلیغات و.. می گیرند.

طبق طرحمان، ما صرفا دو بلوک موضوعات و تبلیغات را داریم که موضوعات در ردیف راست و تبلیغات در ردیف چپ قرار می گیرد، البته برخی از عزیزان گفته بودند که چه گونه بقیه بلوک‌ها را هم بیشتر کنیم؟ در حالتی‌که به کدها اعتنا نمایید متوجه خواهید شد چه طور اینکار را انجام دهید :

کد فعلی ما این میباشد :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برای تولید بلوک یه div با کلاس block ساخت میکنیم

 


بعد نصیب تیتر بلوک و محتوای آن را نیز صحیح می کنیم و آن را در ردیف راست قرار می دهیم :

 


موضوعات

 

 

 

می اقتدار از تگ ul نیز برای تولید قضیه‌های وب سایت بهره مند شد :

 


موضوعات

 

قضیه شماره 1

مسئله شماره 2

زمینه شماره 3

 

 


می اقتدار یک بلوک دیگر با تیتر پایانی مطالب را بعد از بلوک موضوعات به صورت ذیل ساخت :

 


موضوعات

 

مسئله شماره 1

قضیه شماره 2

زمینه شماره 3

 

 


آخری مطالب

 

مورد شماره 1

مسئله شماره 2

قضیه شماره 3

 

 


ردیف تبلیغات را نیز به همین صورت ساخت می کنیم و بجای تگ ul از img برای وارد کردن تصاویر تبلیغات به کار گیری می کنیم.و یک بلوک دیگر با تیتر پیوندها نیز پس از تبلیغات تولید می کنیم :



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت در مشهد

 

معنایی که از تیتر برداشت می گردد ممکن میباشد به معیار قابل توجهی بر خلق آینده استفاده کننده تأثیر بگذارد. استفاده کننده ممکن میباشد به محتوا عشق‌مند شود و به گشت و گذار ادامه دهد یا این که به کل آن را فراموش نماید. نیازی به طولانی بودن یک تیتر وجود ندارد، انگیزه تیتر فقط جذب استفاده کننده و تشویق وی برای استعمال از سرویس ها و محصول ها شما میباشد.

 

۲. به کار گیری از جامعه ها مجازی

امروزه کانال‌ی جهانی فارغ از ارتباطات دولت ها مجازی غیر قابل تصور میباشد. کار در کانال‌های اجتماعی دیگر لزوما رابطه برقرار کردن وجود ندارد. این کار‌ها عملا به یک ابزار کارکشته بازاریابی و تبلیغات کسب و عمل تبدیل شده‌است.

 

شبکه‌های دولت ها مجازی، مجال‌هایی طلایی برای پیشرفت کسب و عمل ساخت میکند و صرفا این شما میباشید که تصمیم می گیرد چه‌طور از این تجهیزات برای تبلیغ اینترنت‌وب سایت کسب و فعالیت خودتان به کارگیری نمائید. افزودن دکمه‌های «اشتراک گذاری» یک کدام از این تصمیمات هوشمندانه‌ای میباشد که به تبلیغات اضافه مال شما امداد مینماید.

 

۳. فراخوان‌های کار کشته (CTA)

ظواهر اینترنت‌وبسایت شما می بایست بسیار دیدنی باشد، ولی این جذابیت، سوای فراخوان‌های جالب و کار کشته، به رنج می تواند مارا به اهدافمان برساند. کاربرانی که به اینترنت‌وب سایت شما می آیند، شاید نتوانند به صدق از آن به کارگیری نمایند و فیض‌ی دلخواهشان را به دست بیاورند.

 

به همین خیال، در صورتی‌که شما از دکمه‌های فراخوان (مثل بیش تر بدانید، تماس حاصل نمایید، از این متاع دیدن نمائید و ...) استعمال فرمایید، استفاده کننده رضایت بیشتری خواهد داشت و آیتم‌های مختلفی در اختیارش قرار میگیرد. با این حالا، به کارگیری‌ی بیشتراز اندازه از این دکمه‌ها سبب ساز فراری دادن مشتریان بالقوه خواهد شد.

 

۴. پباده سازی برخورد‌گرا (Responsive)

امروزه داشتن یک پباده سازی عکس العمل‌گرا برای هر اینترنت‌سایتی به یک «بایستی» تبدیل شده‌است. با وجود تکنولوژی‌های آنلاین توسعه یافته و در هم اکنون بسط‌، یوزرها بایستی بتوانند در هر قوانینی در اینترنت‌وبسایت شما گشت و گذار نمایند. با یک اینترنت‌تارنما برخورد‌گرا می‌قدرت اطمینان داشت که استفاده کننده داده ها گزینه نیازش و چگونگی به کارگیری از تولیدات و سرویس ها شما‌را در هر قوانینی در دست داراست. اینترنت‌وب سایت‌های عکس العمل‌گرا در هر دستگاه ملازمت و همراهی و در هر نمایشگری با اندازه و کیفیت‌های گوناگون قابل مشاهده میباشد.

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت در مشهد
پروتکل FTP چه است؟
FTP یا این که File Transfer Protocol به پروتکلی اطلاق می‌گردد که برای ارسال و اخذ پوشه میان سرور و کلاینت بکار گرفته میگردد. در مقابل پروتکل HTTP، پروتکل FTP از عمر بیشتری برخوردار‌است و با در نظرگیری تکنولوژی های آیتم به کار گیری در زمانهای قدیم، پروتکل FTP از سرعت پایینتری در مقایسه با پروتکل FTP برخوردار‌است.

امنیت بکار گرفته گردیده برای FTP بسیار ضعیف بوده بطوریکه قابلیت هک شدن اطلاعات از نگاه تئوری برای این پروتکل موجود است (برخلاف پروتکل HTTP که از نگاه تئوری، قابلیت هک شدن برای آن نیست).

اما چه چیزی سبب محبوبیت FTP شده‌است؟ بسیار تعجب آور میباشد که بعد از سپری شد سال های سال، یوزرها متعددی هنوز از این پروتکل برای ارسال و اخذ داده هایشان به کار گیری میکنند. استدلال محبوبیت این پروتکل، شاید بتوان اظهار کرد در استفاده کننده پسندی آن میباشد. یوزرها می‌توانند از روش قابل انعطاف افزارهای مخصوصی که برای این فعالیت پباده سازی گردیده اند، از روی دسکتاپ کامپیوتر خویش، فولدر های گزینه نیازشان را به سرور ارسال، یا این که اخذ دارا هستند. صحیح مثل آنکه این عملیات دارااست از روش MyComputer انجام میگردد.اما در پروتکل HTTP حال و روز به‌این منوال وجود ندارد. یوزرها باید از روش وبسایت، در آغاز به سرور تارنما متصل شوند و بعد از آن اقدام به اخذ و ارسال اطلاعات کنند.

با دقت به محبوبیتی که FTP بین به کار گیری کنندگان خویش دارااست، چنین بنظر میرسد که عنصر آسانی، بر عنصر سرعت غلبه دارااست. یوزرها متعددی حاضرند وقت خویش را فدای آسانی در استعمال کنند و این خویش شاید نمود بارزی باشد از اهمییت استفاده کننده پسندی و آسانی.



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت در مشهد  در حالتی که شما اینترنت‌سایتی دارید که در آن لازم میباشد یوزرها برای دست‌یابی به بخشی از اینترنت‌وب سایت، نام نویسی کنند، (برای مثالً برای تایپ کردن مقاله یا این که تثبیت حیث، خرید مال و…) به یک فرم جهت عضویت یوزرها و یک فرم جهت ورود یوزرها عضو گردیده نیاز دارید.

وردپرس به‌فیس پیش‌فرض فرمی را جهت ورود استفاده کننده به وبسایت در نشانی yourdomain.com/wp-login.php قرار داده میباشد. (به جای yourdomain.com نشانی تارنما خویش را وارد فرمائید.)
ظواهر تکراری و بی آلایش‌ی این فرم پیش‌فرض سبب ساز میگردد به کار گیری از آن برای یوزرها خسته‌کننده باشد.
پس سفارش می کنیم بدون شکً از یک فرم ورود و عضویت در وردپرس با طرح جالب‌خیس و ایمن‌خیس به کار گیری نمائید.


پلاگین‌ی تولید فرم ورود و عضویت در وردپرس
پلاگین‌های متعددی برای ایجاد فرم لاگین در وردپرس وجود دارا‌هستند. ما در‌این یادگرفتن به معرفی پلاگین‌ی User Registration پرداخته‌ایم.


مزایای استعمال از پلاگین User Registration:
مجانی و پر کاربرد
پباده سازی فرم به‌رخ معمولی با drag and drop
قابلیت و امکان تولید فرم تثبیت‌ اسم و ورود
امکان تولید پنل کاربری
قابلیت و امکان ترجمه به لهجه‌های متفاوت
قابلیت و امکان اکران در بخش‌های متعدد وب سایت به امداد short code
پشتیبانی از google reCaptcha
و….

ساخت فرم عضویت استفاده کننده با پلاگین User Registration
برای ایجاد فرم تثبیت‌ اسم در وردپرس به یاری این پلاگین روند تحت را قدم‌به‌قدم انجام دهید.

قدم اولیه: پیکربندی وردپرس
در پنل وردپرس وارد بخش پیکربندی همگانی وردپرس گردید و به یوزرها اذن اسم‌نویسی دهید. در حالتی‌که این بخش فعال نباشد تنها ادمین وب سایت می تواند کاربری را اسم‌نویسی نماید.

فرم نام نویسی استفاده کننده در وب سایت با پلاگین
قدم دوم: نصب پلاگین
وارد بخش پلاگین‌ها > اضافه کردن گردید و اسم پلاگین (User Registration) را در جعبه کاوش کنید. آن گاه پلاگین را مانند بقیه پلاگین‌ها نصب و فعال فرمائید.
همینطور می توانید با کلیک بر روی دکمه‌ی تحت پلاگین را از اینترنت‌تارنما وردپرس دانلود کند.

دانلود پلاگین user registration


قدم سوم: ساخت فرم دلخواه
۱- ساخت فرم عضویت
بعداز نصب پلاگین بخش جدیدی به اسم User Registration به پنل وردپرس بیشتر میشود. از این نصیب دکمه‌ی add new را بزنید.
درین برگه می توانید فرم ورود و عضویت در وردپرس را به سبک دلخواه خویش را بسازید.
در بخش بالایی برگه اسم مطلوب برای فرم خویش را وارد فرمائید.
در سوی راست این پلاگین سه بخش fields، field options و form setting جای دارد. در بخش fields فیلد‌های دلخواه خویش را داخل فرم بکشید و رها نمائید.(بخش چپ)

تولید فرم نام نویسی در وردپرس سوای کد نویسی
این پلاگین برای تولید یک فرم عضویت فیلدهای متنوعی را در دست شما قرار داده میباشد. فیلدهای مطلوب برای یک فرم عضویت مانند پست الکرونیکی، اسم کاربری، پسورد و… را در فرم قرار دهید بعد دکمه‌ی create form را بزنید.

۲- پیکربندی فیلدها
در حال حاضر فرم مدنظر شما ساخته‌شده‌است البته لغات به گویش فارسی نیستند و ممکن میباشد محدودیت‌های مدنظر شما بر روی فیلدها وجود نداشته باشند.
برای تهیه کردن هر فیلد در فرم کافی میباشد اشاره‌گر موشواره را روی آن فیلد قرار دهید تا دو دکمه‌ی trash و clone ظواهر شود. بر روی دکمه‌ی clone کلیک فرمائید تا در سوی راست کاغذ بخش field options گشوده شود.

فرم عضویت در وردپرس
پیکربندی متنوعی برای هر مدل فیلد در لحاظ گرفته‌شده‌است که اساس‌ای‌ترین آن ها عبارتند از:

Label: از این نصیب تیتر فیلد را فارسی فرمائید.

Description: توضیحات مازاد برای فیلد

Placeholder: متن نادر‌رنگی که باطن فیلد نوشته می گردد.

Required: اجباری بودن کامل شدن فیلد برای استفاده کننده

Hide Label: نهفته کردن تیتر فیلد

Custom Class: افزودن کلاس‌های دلخواه بدین فیلد


۳- پیکربندی فرم عضویت
برای پیکربندی فرم تولید گردیده از بخش راست دکمه‌ی form setting را بزنید.
پیکربندی این بخش عبارتند از:

Default User Role: نقش استفاده کننده نام نویسی گردیده (ترجیحاً آن را روی subscriber یا این که به عبارتی مشترک قرار دهید تا تحت‌ترین دسترسی را به یوزرها بدهید.)

Enable Strong Password: سنجش واحد سنجش کارکشته بودن سر عبور در فرم

Minimum Password Strength: دستکم اقتدار سر عبور قابل پذیرش

Form Submit Button Label: تیتر دکمه‌ی ارسال فرم (به فارسی ترجمه فرمائید.)

Enable reCaptcha Support: راه اندازی reCaptcha درین فرم

Form Template: ظواهر فرم (گزینش ظواهر فیلد‌های فرم به‌چهره دایره، با کناره، مستطیلی و..)

Custom CSS class: اضافه کردن کلاس‌های css دلخواه

پس از اعمال پیکربندی create form را بزنید.


قدم چهارم: به کارگیری از فرم تولید گردیده
با یاری شورت کدی که پلاگین به شما میدهد، فرم پباده سازی گردیده در همگی‌ی بخش‌های وب سایت قابلیت و امکان اکران داراست. کافیست short code ایجاد گردیده را اسکن کنید و در کاغذ یا این که ورقه‌ی مدنظر خویش paste فرمائید.

ایجاد فرم نام نویسی در وردپرس
برای این عمل وارد بخش ورقه‌ها > اضافه کردن ورقه گردید. اسم و slug دلخواه را وارد فرمایید و کد را paste فرمایید. همینطور میتوانید دکمه‌ی add Registration form را بزنید و فرم تشکیل شده را گزینش فرمایید تا کد درین کاغذ paste شود.

تولید فرم لاگین در وردپرس
به این ترتیب فرم نام نویسی یوزرها به راحتی ساخته شد.
برای فارسی شدن خطاهای فرم بخش بعدی را دنبال فرمائید.



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 | نظرات ()