نوشته شده توسط : علی پور

اینجا کلیه چی به آسانی چشم می شود، اما لطفا گیج نشوید . من قرار میباشد به شما نشان بدهم که حالا کجا بروید .

۲٫ قالب خود را گزینش نمائید .
در‌صورتی‌که روی مورد نمایش > پوسته ها در نوار ابزار سمت راست کلیک کنید می توانید در قالب های تارنما موجود در وردپرس یکی را تعیین فرمائید که کلیه مجانی میباشد . اما اینجانب پیشنهاد میکنم که از قالب های حرفه ای خیس استعمال کنید .

طراحی سایت در مشهد

free_wordpress_blog_themes-1024x446

اعتنا
کنید: شما ۴ روش برای کشف قالب مطلوب تان بخش اعظم ندارید:
از قالب های رایگان موجود در وردپرس برای رویه اندازی وبسایت خود استعمال نمایید: این قالب ها تقریبا هیچکدام از حیث ظاهر دلچسب نیستند اما در شرای در بینشان چیزی پسند کردید بدانید که قالب های زیاد استانداردی هستند؛ چه از نظر فنی چه از لحاظ دسترسی و چه از حیث سئو on page .
از قالب های بدون‌پول فارسی متفرقه در وب سایت های مختلف استفاده کنید: به عنوان مثال در شرای کاوش نمایید قالب های خبری رایگان شاید روستا ها مورد در اینترنت سایتهای پارسی گویش پیدا فرمایید که می‌توانید از آن ها به کار گیری کنید البته به خاطره داشته باشید که معمولا این قالب ها استاندارد نیستند و منتخب از امکانات ممکن می باشد از همان اولِ خط مش اندازی وب وب سایت برای شما عالی عمل نکند .
خرید قالب های پولی از اینترنت وبسایت های پارسی زبان: این قالب ها معمولا از کیفیت بالاتری برخوردارند ولی مشکل آن ها این می باشد که گشوده هم از نظر های فنی استانداردها را رعایت نمیکنند . (اگر زبانمان چپ چین بود به شما میگفتم که به تارنما themeforest .net بروید و از منشاء قالب های زیاد استاندارد و خلاقانه این وبسایت استفاده کنید، اما چه بیان‌کنم که از جهت گویش (direction) نیز شانس نیاورده ایم) .
پیشنهاد طراحی قالب وردپرس به یک شرکت طراحی سایت: این کار شایسته ترین تعیین هست البته هزینه آن می تواند مساله مهمی باشد .
شرکت نکسار می‌تواند قالب های استاندارد، خلاقانه و منحصربه‌فرد برای شما با هزینه ای مطلوب پباده سازی کند، حتی گذشته از عقد هرگونه قرارداد یا این که پرداخت وجه . در چهره رغبت به این لینک و پیوند بروید .

۳٫
نصب قالب روی وردپرس اگر قالب خود را از در بین قالب های موجود در بخش پوسته ها پیدا کردید که به عبارتی جا مورد نصب را پیدا نمائید و بزنید . البته در حالتی که قالب خود را از یک عدد از سایت ها خریداری کرده یا این که دانلود کرده اید، فولدر zip قالب را (اگر فولدر قالب زیپ نمیباشد خودتان این فعالیت را انجام دهید) در بخش پوسته ها > اضافه کردن پوسته تازه > لود پوسته، آپلود کرده و بعد مورد فعال کردن را بزنید .

نکته مهم: عوض کردن یا این که منزه کردن قالب، سبب ساز پاک شدن نوشته ها و هیچ یک از مطالب سایت شما نمی شود . سوای نگرانی این کار را انجام دهید .

چگونه
محتوا و صفحه ها نو بیش تر کنم؟ زمانی قالب را روی وبسایت وردپرس خود نصب کردید، شما برای ایجاد محتوا آماده می‌باشید .
اذن دهید به چند روش کلی اشاره کنم:
افزودن
و دستکاری صفحات (Adding and editing pages) آیا
یک ورقه خدمات ما یا این که در رابطه ما میخواهید؟ (مانند صفحاتی که در منوی سایت ما می بینید)
به نوار کناری در داشبورد وردپرس خویش نگاه نمایید و به “صفحه” -> “اضافه کردن” بروید .
پس از کلیک یک ورقه نسبتاً مشابه برگه ای که در مایکروسافت ورد دیده اید رو به روی شما قرار می گیرد . متن خویش را برای نشر در این صفحه از تارنما خود بنویسید، به آن عکس اضافه نمائید و آن‌گاه دکمه انتشار را بزنید . عمل تمام است! میتوانید این ورقه تارنما خویش را با کلیک بر روی سناریو ورقه ببینید .
wordpress

اضافه
کردن صفحات به منوی سایت خب
حال که برگه ساخته شد مخاطبین شما چگونه این ورقه را ببینند؟ از کجا به آن دسترسی داشته باشند؟ چه جایی خوبتر از فهرست یا همان منوی سایت شما؟
در نوار سمت راست داشبورد وب سایت وردپرس خود، روی سناریو کلیک فرمائید . بعد از آن به فهرست ها بروید .
در منوی سمت راست آن یکی از صفحه هایی را که تولید کرده اید را با زدن تیک نظارت باکس آن گزینش کنید . سپس دکمه اضافه کردن به فهرست را بزنید .
در غایت روی کلید ذخیره فهرست کلیک نمائید .
menus

افزودن
و ویرایش نوشته درصورتی که شما یک بخش وب لاگ یا مقاله ها و یا اخبار در سایت خویش دارید، بخش متن ها بخش بعدی هست که می بایست به آن سر بزنید . شما می توانید موضوعاتی را برای متن های خویش تولید کنید تا هر نوشته در داخل موضوعی قرار بگیرد . مثلا: مقالات طراحی سایت، مقالات سئو، مقالات وردپرس و… .

برای مثال شما می خواهید در وب وب سایت وردپرس خود یک بخش مقاله ها و یک بخش خبر‌ها داشته باشید که هر کدام خویش دارنده چند زیر مورد می شوند .

بگذارید به شما بگویم چه طور این کار را انجام دهید . در منوی سمت راست به بخش دسته ها بروید . در آنجا و در بخش اضافه کردن گونه تازه یک گونه با نام مقاله ها بسازید و مادر آن را روی هیچ کدام بگذارید (چون مقاله ها خود، گونه کلیدی می باشد و نوع مادری ندارد)، آنگاه کلید اضافه کردن نوع نو را بزنید .

آنگاه جور دیگری بسازید و مثلا نام آن را مقاله‌ها تخصصی نهاده و مامان آن را مقاله ها انتخاب کنید و به همین ترتیب تحت دسته های دیگر را بسازید . حال یک جور دیگر به نام خبر ها بسازید و مادر آن را هیچ کدام بگذارید و به ترتیبی که ذکر شد تحت مدل ها را برایش انتخاب نمائید .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

چند
نمونه عملی به عنوان مثال دامنه تارنما گوگل google .com و دامنه سایت کشور وردپرس mihanwp .com میباشد . این یک توصیف کلی از domain وبسایت می باشد و این دامنه بیان‌کننده اسم وبسایت شما ، حوزه کاری شما یا ملیت شما باشه . به تیتر مثال دامنه های .co برای وب سایت های شرکتی و com برای سایت های در بین المللی ( ولی در اوایل برای سایت های فروشگاهی بکار میرفت ? ) و دامنه های ir خاص سرزمین جمهوری اسلامی ایران می باشند .
دامنه چیست؟

طراحی سایت در مشهد
هاست
یا میزبانی وب (Host) بخش هاست رو میتونیم دقیقا به یک فضای فروشگاه شباهت بدیم . فضای دکان شامل محیط برای همه اجناس و خدماتی هست که شما به مشتری دکان سناریو میدید . هاست هم دقیقا شامل محتوایی هست که میتونید به بازدیدکنندگان وبسایت نمایش بدید . این محتوا می تواند دربرگیرنده متنی که همین شرایط کنونی دارید مطالعه میفرمایید باشه یا تصویری که ابتدای همین مقاله دیدید و یا این که فیلمی که در وبسایت ما مشاهده خواهید کرد .

این اطلاعات روی هارد یک کامپیوتر توانا که همیشه به اینترنت متصل می‌باشد و همیشه شفاف هست قرار دارا هستند و ما با به کارگیری از دامنه می‌توانیم به این داده ها دسترسی داشته باشیم .
(اینقدر بی آلایش و روون این رو توضیح دادم که خودمم روشن‌تر شدم

:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 274

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در حالتی که قصد پباده سازی قالب وردپرس اختصاصی برای تارنما تان را دارید بایستی به بعضا از نکات و اصول پباده سازی پوسته وردپرس اعتنا داشته باشید تا بتوانید علاوه بر تامین نیازهای یوزرها و بازدیدکنندگان سایت تان قالب وردپرس قابل قبولی هم داشته باشید و بتوانید خدماتی که ارائه می دهید را بهتر به مراجعه کنندگان تارنما تان بشناسانید و در نهایت به فروش بخش اعظم و یا این که جذب استفاده کننده بیشتر برسید در این مقاله قصد دارم شما را با نکاتی که در پباده سازی قالب وردپرس باید به آنها توجه کرد آشنا کنم پس تا نقطه نهایی یاور ما باشید .

 طراحی سایت در مشهد

به
طور کلی در هنگام پباده سازی پوسته وردپرس دو برهان نقش اصلی دارا‌هستند اول رابط کاربری وب سایت و دوم شیوه کدنویسی قالب وردپرس مقدمه باید تعیین نمائید که برای شما کدام یک مهمتر هست ، آیا به ظاهر سایت و جذاب بودن آن اهمیت بیشتری می دهید و یا به نحوه کدنویسی و تعامل بیشتر با موتورهای کاوش ؟ اما بایستی در نظر داشت که اهمیت دادن به کدنویسی به این معنا نیست که رابط کاربری پلیدی خوا‌هیم داشت البته بی تردید نمی توان از اکثری کارها گرافیکی و تصاویر قشنگ که عموما حجم بالایی نیز دارا هستند استفاده کرد .

 


رابط
کاربری و گرافیک قالب وردپرس برایم اهمیت دارد در‌صورتی‌که از اشخاصی میباشید که وسواس زیادی برای گرافیک و ظواهر سایتشان دارا هستند و می خواهند مسلما دارای گرافیک زیبای فتوشاپی باشد عموما در اینگونه طرح ها از تصاویر حجیم با تعداد بالا به کارگیری می شود که در نهایت سبب ساز سنگین شدن و افزایش زمان بارگذاری قالب وردپرس آخرین می شود البته روش هایی برای جبران این خلل وجود داراست ، ولی در اینگونه پباده سازی خلل صرفا تصاویر نیستند ، فولدر های js و css مسئله نیاز افزونه هایی که برای ساخت افکت گرافیکی و برنامه کودکان های مورد نیازتان استعمال شده اند را نیز بایستی در حیث بگیرید که می بایست باصرفه شوند در صورتیکه بخواهیم عده بندی کلی در مورد اینگونه پباده سازی داشته باشیم باد بگوییم که معمولا اینگونه پباده سازی مربوط به سالیان گذشته اینترنت می شود و اکنون با وجود ظهور رویه های طراحی متفاوتی نظیر : طراحی مینیمال و تخت بیشتر پباده سازی به سمت اینگونه طرح ها پیش رفته میباشد که علاوه بر سبک بودن و زیبایی خاص خودشان قالب وردپرس پایانی سبک نیز خواهد بود و کدنویسی بهینه تری خواهد داشت .

 

 

کدنویسی
قالب وردپرس نسبت به گرافیک برایم اهمیت بیشتری دارد در‌صورتی‌که از افرادی هستید که برایتان کدنویسی پوسته وردپرس از گرافیک آن اهمیت بیشتری دارد ممکن است از عشق مندان به منش های طراحی جدید مثل مینیمال و تخت می باشید که در اینگونه سایتها بخش اعظم تمرکز بر روی کدنویسی اصولی و بهینه بوده و علاوه بر گرافیک زیبای غیر فتوشاپی که از تصاویر کمتر به کارگیری شده و به جای استعمال از تصاویر حجیم با به کارگیری از css رنگبندی و رابط کاربری طراحی می شود . اینگونه پباده سازی های نوظهور دارای سرعت بارگذاری فراتر ، کدهای باصرفه تر ، رابط کاربری دیدنی تری نسبت به نسل پیشین که پباده سازی فتوشاپی و به کار گیری از تصاویر حجیم بود ، دارا‌هستند .

به هر حال تصمیم گیرنده آخرین خودتان می‌باشید و می توانید یکی از رویکرد های طراحی فتوشاپی و یا این که طراحی های جدید را گزینش کنید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

CSS
چه می باشد و چه کاربردی دارااست ؟
CSS یا این که Cascade Style Sheets لهجه برنامه نویسی می باشد که W3C یا کنسرسیوم میان المللی کانال جهانی اینترنت تارنما برای حل مشکلات به وجود آمده طی مدت زمان استعمال از HTML تشکیل شده می‌باشد ، سفارش داده میباشد . این زبان برنامه نویسی عملا مکملی برای گویش HTML به اکانت می آید و برای پر کردن نقاط ضعف و خلاء در سعی می باشد . استفاده از کد های CSS موجب پاک و مرتب شدن کد های برنامه نویسی تان خواهد شد هم چنین مشاهده کرد شما را به طراحی اکثر معطوف می سازد .

طراحی سایت در مشهد
HTML یا این که Hyper Text Markup Language به معنای گویش علامت گذاری فوق نوشته می باشد . Html زبان استاندارد طراحی وب وب سایت می‌باشد و تمامی کدهای کاغذ اعم از طرف مشتری و طرف سرور در نهايت به کدهای HTML تبديل شده و توسط مرورگر نمايش داده می گردند . در گویش برنامه نویسی HTML نصیب های متعدد به وسیله اجزايی به اسم تگ از یکدیگر انقطاع می شوند، که هر کدام دارای خاصیت و کاربرد مربوط خود می باشد . اين تگ ها به مرورگر اعلام می نمایند که هر نصیب از برگه چه نوع عنصری می‌باشد و بايد به چه فیس نمايش داده شود .


Php
چیست و چه کاربردی دارد ؟
PHP یا PHypertext Preprocessor یک لهجه قوی برای ساخت وب سایت های داینامیک و پویا محسوب می شود . یک لهجه سمت سرور که اسکریپت های آن بر روی سرور اجرا می گردد . با به عمل گیری زبان php ، می توانایی پورتال ها و سایت های تبارک سازمانی را با اقتدار ، برنامه نویسی و طراحی نمود . php در ورژن های مختلفی به بازار عرضه شد که در اکنون حاضر ورژن ۵ آن به وسیله بسط دهندگان php به برنامه نویسان و کاربران ارائه گردیده می باشد . با آمدن php 5 دگرگون سازی جدیدی در php تولید شد به صورتی که Microsoft خالق لهجه Asp توشه دیگر از رقیب خویش یعنی php عقب افتاد .

 

طراحی
وبسایت آموزشی و نکات
طراحی وبسایت آموزشی می تواند به مراد آموزش آنلاین، اطلاع رسانی از جلسات آموزشی، اشتراک گذاشتن پوشه های آموزشی و دیگر منظورها رخ پذیرد . سایت های آموزشی یوزرها یگانه با گرایش آموزشی خاصی را دارا می باشند فلذا در طراحی تارنما آموزشی درنحوه فراگیری هرچه خوبتر مطالب به اشخاص می بایست تلاش نمود . حالا چه نکاتی را در طراحی تارنما آموزشی می بایست رعایت نمود .


طراحی
تارنما آموزشی و اشتراک فایل یک عدد از قابلیت های برجسته در پباده سازی تارنما آموزش، امکان آپلود فایل از بستر وب سایت آموزشی می باشد . بارگذاری پوشه های ورد، پی دی اف، پاورپونت، صوتی و فایل های چهره‌ای همه مواردی میباشد که در پباده سازی تارنما آموزشی می بایست پیاده سازی شود .


طراحی
وب سایت آموزشی و کلاس آنلاین با ترقی های تکنولوژی اجرای کلاس های آموزشی آنلاین یکی از امکان های زمینه توجه در پباده سازی وبسایت آموزشی می باشد . برگزاری این کلاس ها با ورود کاربران به پنل امنیتی خاص و وارد نمودن نام کاربری و پسورد خواهد بود . فلذا پایین این حالت تجهیزات امنیتی در پباده سازی سایت آموزشی می بایست مبذول گردد . امکان برگزاری این کلاس ها می تواند یاور با صدا و تصویر باشد که می بایست متناسب با نیاز طراحی وب سایت آموزشی ما مهیا شود .



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


پباده سازی سایت فن ای در درحال حاضر خواندن این مطلب هستید احتمالا به این استدلال که در جستجوی پباده سازی وب سایت حرفه ای هستید و قصد روش اندازی سایت خود با بیشترین و کمترین دما کیفیت ممکن را دارید . البته اصولا به چه جور سایتی رشته ای گفته می شود و چگونه می توانیم پباده سازی وب سایت خود را به فیس فن ای انجام دهیم . اصولا وب سایت فن ای به سایتی گفته میشود که با آخری ترفندهای روز طراحی شده باشد و نیز متخصص پباده سازی اینترنت وب سایت و نیز کاربران معمولی وب سایت طراحی و کاربری آن را تایید کنند . چه ترفندهایی جزو مورد ها روز به اکانت می آیند و رعایت و اجرای آن‌ها در وب سایت باعث حرفه ای شدن وب وب سایت می گردد .

طراحی سایت در مشهد

طراحی
وبسایت حرفه ای گزینش
نامه دامنه رشته ای اولی قدم برای خط مش اندازی وب وب سایت ثبت دامنه می باشد و در صورتی که نام دامنه به درستی انتخاب گردد تاثیر بسیار مثبتی در فرایند موفقیت وب وب سایت خواهد داشت . در حقیقت انتخاب اسم دامنه مطلوب و حرفه ای وصال به برد را برای وب تارنما معمولی تر می سازد و مبنا و اساس وب وبسایت را محکم می سازد . برای انتخاب نام دامنه مطلوب و فن ای مطلقا می بایست با متخصص سئو و بهینه سازی وب وبسایت مشورت فرمائید تا شایسته ترین نام دامنه به شما پیشنها گردد . در فیض فارغ از مشاوره با سئو عمل اقدام به ثبت دامنه برای اینترنت تارنما خویش ننمایید .


پباده سازی وبسایت رشته ای هاست
حرفه ای هاست وب سایت تاثیر بسیاری در برد وب وبسایت خواهد داشت و در صورتی که هاست با کیفیت مطلوبی تنظیم نشود ممکن می باشد تاثیر فراوان منفی در کسب و عمل شرکت داشته باشد . هاست اینترنت وب سایت می بایست سرعت مطلوبی داشته باشد و به صحت موردها پیکربندی و ایمن سازی در آن رعایت شده باشد . همچنین دقت کنید از سرور معتبری هاستینگ خویش را تهیه کنید تا وب وبسایت شما در گیر ایراد نشود . در بین پکیج های شرکت های هاستینگ بهترین هاستینگ سرور مخصوص می باشد میباشد که ارزش آن مضاعف بالا میباشد . پس از آن سرور مجازی گزینه قابل قبولی می باشد که ارزش آن به نسبت سسرور مخصوص مطلوب خیس می‌باشد . در صورتی که میزان دارایی شما به سرور منحصر به فرد و مجازی نمی رسد می توانید از سرورهای اشتراکی استفاده فرمائید ولی مطلقا در قضیه کیفیت آن دقت فرمایید و در تنظیم سرور از اشخاص با سابقه در قضیه اینترنت و همچنین کارشناس سئو مشورت ضروری را بگیرید .

پباده سازی
وبسایت حرفه ای طراحی
قالب رشته ای امروزه سبک های نو پباده سازی قالب همگانی گردیده می‌باشد که ثابت گردیده کاربر پسند خیس از سایت های قبل می باشند و رعایت آنها سبب تاثیر و احساس بهتر در یوزرها وب سایت می گردد . در بخش ذیل به شما برخی از سبک های نو را معرفی می نمایم .

پباده سازی
دو بعدی یک عدد از سبک های نو مدرن پباده سازی دو بعدی می باشد که در این گونه پباده سازی دیگر از سایه ها و گوشه های گرد گردیده خبری نمی‌باشد و قالب در معمولی ترین صورت خویش ارائه می گردد . به این جور طراحی ها همینطور طراحی "محتوا اول" نیز گفته می شود زیرا مهترین گرفتاری طراح وب سایت ارائه مطالب در بهترین شیوه ممکن میباشد و بخش ها معمولا با تفاوت رنگی از یکدیگر قطع می گردند و از پالت رنگ های خاصی با نام رنگ های دو بعدی استفاده می گردد . ثابت شده پباده سازی دو بعدی تاثیر بهتری نسبت به پباده سازی های سابق بر روی کاربران دارااست و استفاده کننده وب وب سایت فهم بهتری از وب وب سایت خواهد داشت .


طراحی سایت حرفه ای پباده سازی
تک صفحه یک عدد دیگر از سبک های تازه طراحی قالب وب سایت طراحی به فیس تک برگه می باشد که در این رویه صفحه های اولیه اینترنت سایت مثل درباره ما، تماس با ما، محصولات و . . . در به عبارتی کاغذ اصلی نمایش داده می شوند و استفاده کننده پس از کلیک بر روی منوهای اساسی اینترنت سایت به جای آنکه به کاغذ دیگری وارد شود در ورقه کلیدی به بخش مسئله حیث اسکرول می گردد . این گونه پباده سازی قیمت صفحه حیاتی اینترنت وبسایت را بالا می موفقیت چون کاربران مدت بازه بیشتری در صفحه کلیدی وب وب سایت باقث می نظیر و همین مسئله تاثیر بسیار مثبتی بر روی سئو وب سایت خواهد داشت .

برنامه کودک
سازی قالب تا قبل از این از حافظه فلش برای ساخت جنبش در اینترنت وب سایت به کار گیری می شد حال آنکه امروزه با استفاده از HTML , CSS و کتابخانه های جاوا اسـکریپت نظـیر JQUERY و MOOTOOLS این کار انجام می گردد . انمیمیشن سـازی اینترنت سایت جذابیت بیشتری در وب تارنما ایجاد می کند و وجود تکان ها و گرافیک ها باعث ترقیب اکثر استفاده کننده به رویت ادامه مطالب می گردد . اما این مسئله مسئله تازه نمی‌باشد ولی سبک این برنامه خردسالان سازی می باشد که امروزه با گذشته به طور کامل متعدد شده می باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 | نظرات ()