نوشته شده توسط : علی پور


طراحی وب شرکتی دارنده اصول و قواعدی میباشد. مواقعی که بایستی در طراحی وب شرکتی رعایت شود و همینطور نکاتی که بعداز طراحی وب بایستی به آن اعتنا نمود؛ مطرح شده‌است.

طراحی سایت در مشهد

 

اینترنت ‌تارنما شرکتی را تحت عنوان اولی برداشت مشتری از کسب و فعالیت خویش بدانید. آیا بازدید راحتی از وبسایت داراست، و به وضوح تولیدها و سرویس ها کمپانی شما‌را اکران میدهد؟ در شرایطی‌که خیر، بازدید‌کنندگان عشق‌شان را از دست می دهند و وب سایت شما‌را رها میکنند، این دستور منجر میشود که وجود وبسایت به مشتریان شما بیشتر نمی نماید.

معرفی کمپانی از روش ساخت سایت شرکتی
از‌آن‌جا‌که برای جلب اعتنا مراجعین و نگه‌داشتن آنان در سایتتان تنها تعدادی ثانیه زمان دارید، مهم میباشد در لحضه‌ای که به ورقه منزل‌ی شما وارد میگردند؛ سفارش، قیمت و نیتتان برای آن‌ ها مشخص و معلوم باشد. پباده سازی بصری عالی، کارتن و عکس ‌های خوشگل مدام بر بهبود وب سایت اثرگذار میباشد، ولی پیام کسب و عمل خویش را نیز بایستی در لحاظ داشته باشید.
در طراحی وب شرکتی اقتدار ‌بیان گویش معمولی را دستکم نگیرید. «مثلا، کاغذ منزل‌ی فیسبوک را نگاه فرمائید؛ در لحظه‌ ی ورود شما، سرویس ها خویش را بسیار بدیهی مشخص و معلوم می‌نمایند. از آن جایی که او‌لین متنی که در برگه‌ی ورود میبینید اعلام می کند، فیسبوک به رابطه و اشتراک شما با اشخاص معاش خویش امداد مینماید، سوء تفاهم در درک جنس آن ها بسیار دشوار میباشد.»
بازاریابی چهت نیل به انگیزه
در صورتی چیزی را از صفر می‌سازید، قدم اولیه این میباشد که اطمینان نتایج نمائید که برای انجام پروژه اشخاص مطلوب را به فعالیت می گیرید. مهم‌خیس از کلیه، داشتن معماران داده ها و توسعه و گسترش‌ دهنده فنی در رأس فرآیند توسعه و گسترش خلق کننده حیاتی میباشد.
آن‌ ها خیر صرفا برای ارائه ایده ‌های مفهومی، بلکه به مراد ارائه تجربه‌ای خوشایند از جریان یوزرها، جهت‌یابی و بینش فنی به کاربرانتان نیز، به شما یاری میکنند. وب پر‌از اینترنت ‌وب سایت‌ های بد میباشد. اینترنت‌ وب سایت خویش را به یکی‌از قابل استعمال‌ ترین ‌ها تبدیل فرمایید، تا مخاطبان را جذب و ارتباط طولانی مدتی با مشتریان خویش داشته باشید.
سفارش میشود که بعد از ساخت وب سایت شرکتی ورقه‌ی‌ وب سایت شما بر روی کاربری آسوده و ساخت صفحاتی دارنده زمانه دانلود سریع تمرکز کند. و همینطور متن خوانا و سعی اشتراک «که به استفاده کننده اذن‌ی پست چیزی از وبسایت شما در تویتر یا این که فیسبوک را میدهد.» پیوست ‌ی یاری دهنده ‌ای میباشد.
seo و ساخت وب سایت شرکتی

درصورتی که تارنما شما برای موتور جست ‌و ‌جو‌ با صرفه ‌سازی نشده باشد، شما در واقع همگی احتمال ها بازدید حقیقی و واقعی یا این که واکنش اتفاقی با مارک خویش را حذف کرده‌اید. در حالتی‌که ایده‌ی شما نهایتا خط مش ‌حل تکنولوژی را هدایت نماید، استارت خیر میباشد، ولی می بایست از منطبق خوب آن با موتور های جست‌ و ‌جو‌ی‌ پیشرو از پاراگراف گوگل، یاهو و بینگ اطمینان نتیجه ها نمائید. دست‌کم از ایجاد نقشه تارنما، و تگ‌های تیتر، عنوان ها برگه اصلی و شرح تارنما مطلوب اطمینان نتایج فرمائید.
در شرایطی که دارایی شما اذن میدهد، بعداز طراحی وب سایت شرکتی ، از کمپانی بهینه سازی و یا این که یک مشاور برای باز بینی سریع تارنما خویش به کار گیری نمایید. مدام طریق ‌های باصرفه ‌سازی وجود دارا‌هستند، و شما می بایست پیرو طریق ‌های ارتقا مرتبه‌ی تارنما خویش باشید. به علاوه، در صورتیکه کمپانی تازه پایی می‌باشید، می بایست به خرید لینک و پیوند ‌های حامی مالی بنا شده در موتور های جست‌و‌جو‌‌ی دوستداشتنی تصور کنید(تبلیغات در گوگل). این نحوه خیر و خوبی برای جذب استفاده کننده از بیرون محدوده‌ میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


گونه های یابی
طرحی که می سازید احتمالا دارنده چندین از ایرادات یا این که اصطلاحا باگ ها میباشد. این باگ ها بازدارنده از اجرای صحیح برنامه شما میشوند. اما بایستی خاطرنشان کرد باگ چیزی وجود ندارد از افق بیاید باگ می‌تواند مرتبط با خطا تایپی، غلط تصمیمی و … باشد.

طراحی سایت در مشهد

شما تحت عنوان یک برنامه نویس، وظیفه دارید که‌این اشتباهات را شناسایی نمایید و آنان‌را برطرف نمائید. ولی بایستی بگوییم که انواع یابی خویش در مشاجره کامپیوتر دانش به حساب آورده می شود و اشخاصی کارشناس این عمل می باشند.


استارت برنامه نویسی با پایتون
اکنون که با یک‌سری اصطلاح معمولی و پر استفاده در دنیای برنامه نویسی آشنا شدید، دیگر نوبت آن میباشد که به دنیای پایتون هجرت کنیم و این لهجه شیرین را حافظه بگیریم. برای استارت فعالیت فضا پایتون را مطابق نصیب پیشین اجرا فرمائید.

یکی از از عرف های هر گویش برنامه نویسی طرز تایپ کردن و چاپ کردن یک متن معمولی میباشد. اکثر وقت ها در حالتی‌که چشم باشید این متن Hello World! میباشد. خب ما هم برای این عمل درین مسیر گمراه نمی شویم و همین منش را می‌رویم. برای چاپ متن معمولی در پایتون از واژه و کلمه کلیدی print استعمال نمائید. به متونی که در میان دو تا “کتیشن” قرار می‌گیرد اصطلاحا فن یا این که String میگویند. به نمونه زیر نگاه نمائید:


1
print \"Hello World!\"
پس از تایپ کردن این خط، کد را اجرا فرمایید و اکنون خروجی را ببینید. تهنیت می‌گوییم شما او‌لین برنامه پایتون خودتان را نوشتید !

مطالب دیگر : مقایسه ReactJS و AngularJS - باز نگری همه مزایا و معایب
پیرو قصد دارم شما‌را با گونه های داده و متغیرها آشنا کنم. هر لهجه برنامه نویسی برای در اختیار گرفتن مقادیر گوناگون از گونه داده مخصوصی به کار گیری مینماید، گونه داده بدین خواسته که هرمورد از مقادیر ما دارنده یک جور می‌باشند. مثلا هنگامی می نویسیم:


1
print \"Hello World\"
در واقع یک مقدار را ساخت کردیم، همان گونه که گفتم هر مقدار، یک نوعی هم دارااست، در‌این نمونه دسته مقدار ما حرفه یا این که String اسم دارااست. اشکال مختلفی از اطلاعات موجود هست، برای مثال جور داده ای عدد درست، جور عدد اعشاری و… .پی بردن معنا جور های داده ای بسیار مهم و ضروری می باشند، به این دلیل که شما می بایست گونه های داده ای را به خیر و خوبی بشناسید تا بتوانید عملیات گوناگون را روی داده انجام دهید، به نمونه تحت دقت فرمایید:


1
2
3
Print \"2+2\"

print 2+2
در فرمان اولیه زیرا عبارت ها در میان جفت کوتیشن قرار دارا هستند، بعد از جور داده ای فن میباشند و همان طور که می‌دانیم محاسبات ریاضی باطن حرفه ها تا اندازه بی مضمون‌ میباشد. ولی در امر دوم بدلیل آنکه کوتیشینی نیست پس مفسر جور داده ای این عملیات را عدد در لحاظ میگیرد و هنگامی که با مدل داده ای عدد سروکار داشته باشیم پس میتوانیم از محاسبات ریاضی استعمال کنیم.

تشخیص دسته داده ای در لهجه پایتون
خب، خیلی زمان ها پیش میاید که ما نمی تونیم گونه داده ای یک عبارت، متغیر و … را تشخیص دهیم، خب راه حل عمل چه است؟ راه حل فعالیت این میباشد که از تابع مرتبط با تشخیص دسته داده ای به کار گیری کنیم. به نمونه زیر دقت نمایید:


1
2
3
type (\"Arastoo\")

type (10)
در حالتی که این نمونه را اجرا نمائید خواهید روئت کرد که برای امر اولیه مقدار str رجوع داده گردیده که مخفف string یا این که به عبارتی حرفه میباشد و برای امر دوم مقدار int که نمایانگر عدد درست هستش رجوع و برگشت داده شده‌است.

اشکال داده ای گوناگون دیگری نیز موجود هست که ما در حین این نوشته‌ی‌علمی آموزشی با آنان آشنا خوا‌هیم شد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


معرفی و سکو بندی شایسته ترین گویش های برنامه نویسی 2019 برای یادگیری، با دقت به پیشرفت تکنولوژی بایستی با توجه صورت بپذیرد. درین نوشته‌ی علمی از وب سایت بادانش با اعتنا به تقاضای بازار عمل جمهوری اسلامی ایران، معیار حقوق و دستمزد برنامه نویس ها و باز نگری قابلیت و امکان های گویش های برنامه نویسی و … کمکتان می کنیم تا بتوانید در رابطه گزینش گویش برنامه نویسی برای استارت یادگیری بصورت آگاهانه تصمیم بگیرید؛ کدام گویش برنامه نویسی ارزشش را داراست که روزگار و عملکرد تان را برای کارشناس شدن در آن صرف نمائید تا تحت عنوان یک برنامه نویس برنده از آن درآمد فوق العاده کسب نمایید. این نوشته‌ی علمی، یک راهنمای بی نقص برای گزینش شایسته ترین لهجه برنامه نویسی و قرار به چنگ آوردن در مسیر ماهر برنامه نویسی در سال 2019 میباشد. شمارا به مطالعه آن دعوت میکنیم.

طراحی سایت در مشهد

 

نکته حائض اهمیت پیشین از تعیین شایسته ترین لهجه برنامه نویسی 2019 برای آغاز یادگیری
در حالتی که شما یک دانشجوی فن کامپیوتر میباشید و یا این که به دنیای برنامه نویسی عشق مند گردیده اید و می‌خواهید پا به دنیای برنامه نویسی بگذارید، او‌لین و ولی مهم‌ترین فاکتور برای تعیین یک گویش برنامه نویسی جهت یادگیری، مورد عمل گزینه عشق شماست. پس نخست با اعتنا به عشق و علاقه تان مشخص و معلوم فرمائید در کدام قضیه می‌خواهید برنامه نویسی فرمائید. برنامه نویسی گوشی اندروید، برنامه نویسی زیر اینترنت، برنامه نویسی قابل انعطاف افزارهای دسکتاپ، برنامه نویسی کانال، برنامه نویسی قابل انعطاف افزارهای سیستمی و … آری عشق شما مهم‌ترین فاکتور میباشد. بعد، بایستی معین کنیم که در قضیه کاری آیتم عشق شما، کدوم گویش های برنامه نویسی شایسته ترین و گزینه تقاضا بازار عمل می‌باشند.

در صورتیکه چیز متعددی از برنامه نویسی نمیدانید اما می خواهید آغاز به یادگیری نمایید، به هیچ وجه نگران نباشید ما در مقاله‌ها «چه طور برنامه نویسی را آغاز کنیم» و «یادگرفتن برنامه نویسی برای جدید امور به لهجه معمولی» کلیه چیز را به لهجه معمولی برای شما دوست عزیز توضیح داده ایم.

 

برای آن که تصمیم بگیریم کدام گویش برنامه نویسی برای بازار فعالیت و کسب درآمد مطلوب میباشد، بد وجود ندارد بدانیم برنامه نویس ها و توسعه و گسترش دهنده ها معمولا بدین چهار خصوصیت اضافه دقت مینمایند:

معیار دستمزد و درآمد
اشکال و تعداد زمان های شغلی
تقاضا و جهت گیری ها بازار عمل در آینده
راحت بودن در یادگیری و شادی بخش بودن فعالیت با آن

ما از منابع بسیار معتبری که سالانه آمارهای مربوط به برنامه نویسی را با توجه و جزئیات منتشر می‌کند برای باز نگری محبوبیت و درجه بندی لهجه های برنامه نویسی و پیش گویی آینده بازار فعالیت به کار گیری کردیم. همینطور منابع دارای اعتبار فارسی را نیز برای باز‌نگری حالت گویش برنامه نویسی در بازار فعالیت کشور‌ایران و ترازو دستمزد برنامه نویس ها آیتم آنالیز قرار دادیم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


ارتقا تعامل با مشتری
داشتن تعامل طولانی تر با مشتری و تا جای ممکن وجود رابطه بدون واسطه و شناخته گردیده در یک کسب و فعالیت آنلاین با مشتری، مهمترین بخش از هر کسب و کاری به اکانت میاد. فقط ایجاد محتوای کیفیت عالی نیاز مشتری را برطرف نخواهد کرد. بلکه مشتری نیاز به داشتن تعامل و ساخت رابطه با شماست. می بایست معلوم بشه با چه کسی(اشخاصی) در اکنون تعامل و همیاری میباشد. شاید ایده‌های پایین هم برای ارتقا تعامل خلاقانه باشند.

طراحی سایت در مشهد

بخشی با تیتر مذاکره در وب لاگ خویش راه اندازی کرده و به معرفی پرسنل و معاش‌طومار آنان بپردازید. مشتریان میتوانند با تلاوت سرگذشت پرسنل و تجربه کاری آن ها در کمپانی بدانند که با چه اشخاصی راز و عمل دارا هستند.
با دعوت از مشتریان و ساخت کمپین‌هایی که بوسیله هشتگ در کانال‌های اجتماعی ساخت میکنید، آن ها را با خویش یاروهمدم فرمایید. میتونید در انتها جوایزی هم برای نفرات برتر در حیث بگیرید. این فعالیت به برندینگ شما یاری خواهد کرد.
بخشی را با تیتر دل نوشته تولید بکنید تا مشتریان گرفتاری‌هایی که برای کسب و فعالیت دارا هستند، یا این که هر سخنی که شاید برای بقیه مشتریان که درین کسب و فعالیت میباشند موثر باشه رو ارائه نمایند.
تنها قرار وجود ندارد کسب و عمل شما متکلم وحده باشه و مشتری هم مطاع شما(!) بلکه بایستی با پیاده سازی شیوه های متفاوت تعامل با بقیه مشتریان را هم مهیا فرمایید. این تعامل چه خوب باشه و چه بد، می بایست پیاده سازی اون انجام بگیره. درصورتی که مشتری عیب گیری میکنه، می بایست دلیلشو پیدا فرمایید و مشاهده کنید چه کاستی داشتید؟ آیا به هیچ وجه این عیب گیری به جا بوده؟ به هر ترتیبی که گردیده می بایست کاری نمایید که مشتری را راضی نگه دارید.

قضیه دیگه اینه که همین امور منجر آشنایی بهتر از کسب و عمل شما برای سایرین خواهد شد. بی آلایش‌ترین شیوه ساخت تعامل با یوزرها از بخش نگرش‌ها قابل پیاده سازی می‌باشد. اما عملکرد نکنید که نگرش‌های انتقادی و منفی را سانسور نمایید. شاید تصور کنید این نگرش‌ها سبب ساز فراری شدن و ساخت شک وتردید و شبهه برای یوزرها نو بشه، البته لازمه بدونید که درصورتی که درصد متعددی از مشتریان راضی را داشته باشید، همین مشتریان با دادن جواب‌های مثبت به استفاده کننده متبوع او را راضی خواهند کرد. کاری فرمائید که مشتریان راضی شما لحاظ و تجربه خویش را در رابطه کسب و کارتان به یوزرها نو یا این که حتی ناراضی اعلام نمایند.

6. به کارگیری تبلیغاتی و معرفی تولیدات نو
بعداز اینکه بلاگ شما حسابی پرورش می‌کنه و به لطف seo و ارتقاء بازدید بلاگ که داشتید، درحال حاضر میتونید روی تولید تولیدات تازه و معرفی تولید ها قدم بردارید. این وب لاگ می‌تونه شایسته ترین مکان برای معرفی جنس و همینطور ارائه کدهای تخفیف جهت خرید جنس باشه. حتی می‌تونید برای ساخت کمپین‌های تبلیغاتی از روش بلاگ نظرها مشتریان خویش را جویا گردید.

مشتریان، عضوی از خانواده کسب



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور
سیستمی روشن و بی نقص
تجهیزات کافی برای راه‌اندازی یک مغازه اینترنتی
پنل بی نقص و دسترسی به قسمت های متعدد دکان
به کارگیری از ماژول برای افزودن تجهیزات منحصربه‌فرد
بهینه سازی پرستاشاپ قابل پذیرش می باشد
قابلیت و امکان تولید نامحدود فرآورده – نامحدود خصوصیت برای مال
فعال سازی نخستین آن به نسبت دکان سازی های دیگر معمولی است
اوپن سورس بودن ” دسترسی به کد های دکان برای فردی سازی “
حجم قابل پذیرش هسته پرستاشاپ
استعمال از منابع کمتر در هاست و سرور نسبت به رقبای خویش
با صرفه بودن قابل پذیرش هسته آن
یک نکته ای را به سرویس شما پهنا کنم ان هم این میباشد که، گزینش مغازه ساز مبنی بر نیاز شما میباشد و لحاظ فردی عبد و بنده ” Prestashop “ دکان مناسبی برای فروش تولیدها میانگین می باشد .
 
معایب ساخت وب سایت با پرستاشاپ :
تعداد قالب های مجانی آن محدود است
ماژول های بدون‌پول آن بسیار معدود البته می‌توانید ماژول منحصر برای آن پباده سازی فرمائید
هسته پرستاشاپ و نصب قالب بر روی آن برای شما حجمی در حدود 3 مگ برای وبسایت شمارا تولید می نماید، که‌این مقدار برای سرعت عالی وب کشور ایران هیچی وجود ندارد
سیستم بر شالوده و شالوده مغازه میباشد و در سیستم رئیس محتوا، seo، تولید نوشته‌علمی، بلاگ به طور پیش فرض قابل پذیرش وجود ندارد
در پرستاشاپ هیچ پشتیبانی نیست و برای حل اشتباهات خویش می بایست نقص‌ خویش را در وب کاوش و خودتان آن را برطرف نمایید و یا این که شخصی مسلط به سیستم را در کنار خویش داشته باشید
از لحاظ امنیت سیستم پرستاشاپ صرفا نمره قبولی را اخذ نموده است
درج تولیدها و خصوصیت های مال بدون نقص البته برای آغاز مشقت بار میباشد
 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


ابزار بسیار متعددی از گزاره Ubersuggest, Keywordtool.io نیز در دست بهینه سازی کاران جای‌دارد تا بتوانند به شایسته ترین نحو عبارات کلیدی مطلوب برای seo را تعیین نمایند.

طراحی سایت در مشهد

البته متاسفانه برخی از این وب سایت ها برای دادن داده ها تکمیلی پول درخواست می‌نمایند و برخی هم از گویش فارسی پشتیبانی نمی‌کنند. اینجاست که بهینه سازی کاران دست به عمل میشوند و راه و روش خویش را پیدا می نمایند.

گام دوم: گزینش واژه و کلمه کلیدی از لیست تهیه و تنظیم گردیده برای انگیزه قرار دادن در بهینه سازی: حال که کلمه ها کلیدی را لیست کردیم و می‌دانیم که‌این لیست، میتواند کسب و عمل ما‌را بترکاند و به شیوه حیرت آوری وب سایت مارا باصرفه خیس و توانمند خیس در seo کند، بایستی واژه و کلمه کلیدی را از لیست گزینش کنیم و بدانیم که کدام گزینه از آن هایی که استخراج کرده ایم را بهتر میباشد انگیزه اصلی خویش در seo در اختیار بگذاریم.

برای این عمل همان گونه که به لحاظ میرسد، ابزار خاصی نیست به این دلیل‌که یک ذهن متفکر می بایست برای آن طرح ریزی نماید.

البته کاری که می بایست در واقع صورت پذیرد، این میباشد که حقیقتا محتوایی که قرار میباشد در تارنما قرار بگیرد، چه کاری برای بازدید کننده از وب سایت انجام میگردد؟ در واقع جواب این سوال، درین میباشد که بدانید قرار میباشد چه فعالیت انجام دهید؟

مثلا فرض فرمائید اینجانب یک فروشنده قهوه و امکانات جانبی آن مانند قهوه ساز، ریز کننده دانه ها و بقیه اسباب هستم.

اکنون کلمه ها کلیدی وجود دارا‌هستند که احتمالا خریداران زمانی میخواهند اجناس منرا بخرند، آن‌ها‌را کاوش می‌نمایند. این عبارات مانند \"خرید قهوه آنلاین\" ، \"قهوه ساز\" ، \"خرید قهوه ساز\" ، \"اسباب و اثاث تنظیم قهوه\" و غیره.

نوع دیگری از لغات کلیدی مستقیما انگیزه تجاری را دنبال نمیکنند. در واقع اینجانب می‌خواهم که اشخاصی که هر سیرتکامل ارتباطی با \"قهوه\" دارا‌هستند، منرا پیدا نمایند چرا‌که احتمالا این اشخاص عشق و علاقه متعددی به میل کردن قهوه هم دارا هستند ( که خیلی هم شادی بخش میباشد ).

این اشخاص ممکن میباشد کاوش هایی از گزاره \"چه گونه قهوه صحیح کنیم\" ، \"ضررها و فواید نوشیدن قهوه\" ، \"گونه های قهوه\" و غیره.

این اشخاص دنبال مطالبی می‌باشند که بخوانند و اطلاعاتی در رابطه قهوه به دست بیاورند. منطقی به حیث می‌رسد که‌این اشخاص بدون شک دلیلی برای جستجویشان دارا هستند. شاید می‌خواهند از فردا قهوه بنوشند. چیزی که مسلم میباشد این میباشد که‌این اشخاص به پی بردن در رابطه قهوه عشق و علاقه دارا‌هستند و در‌صورتی‌که ان ها \"مارک\" من‌را بشناسند، مثل این میباشد که اینجانب یک بازار بالقوه را در چنگ دارم که هر روز ممکن میباشد شخصی از این بخش بالقوه بالفعل شود و خریدار قهوه اینجانب باشد !

مجموعه دیگری از کلمه ها کلیدی می‌تواند بازار خریداران عمده را انگیزه قرار دهد. فرض نمائید شما یک کافی شاپ دارید و میخواهید بدانید \"شایسته ترین فروشنده قهوه در کشور ایران\" که می باشد؟ مشخص و معلوم میباشد که اینجانب هستم ! بدین عامل، این ادله و این برهان. کافیست که ورقه ای با این محتوا تولید نمایید و روی آن سرمایه گزاری فرمایید و آن را برای کلمه ها کلیدی متبوع با صرفه نمائید. این مجموعه از اشخاص درصد کمتری از بازدیدکنندگان تارنما مرا تشکیل می‌دهند البته معمولا به به عبارتی اندازه اشخاص معمولی برایم بهره آور می باشند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


شاید پیش خویش بگویید خب چه هاستی بایستی بگیرید یا این که اینکه برای سایتی که قصد دارید فعال‌ساز‌ی فرمائید شایسته ترین آیتم با اعتنا به نیازتان چه هاستی میباشد. همینطور شاید ندانید شایسته ترین و مطمئن ترین کمپانی برای خرید هاست کدام میباشد. به همین استدلال توصیه میکنم نوشته‌ی علمی ۱۰ کمپانی برتر هاستینگ اهل ایران در سال ۹۷ را مسلما بخوانید تا به پاسخ تمام سوالاتی که درباره ی خرید هاست در ذهن دارید برسید.

 

مرحله سوم : ساخت وب سایت و ساخت سایت


خب در‌این مرحله نوبت به طراحی وب سایت می‌رسد. همگی چیز فراهم میباشد که وبسایت تان در معرض چشم عموم قرار بگیرد. هاست و دامنه خویش را خریده اید و اکنون یک نشانی قانونی در وب به اسم شما تثبیت شده‌است.

 

برای طراحی وب سایت هم چندین راه و روش پیش روی شما موجود است :

1.استعمال از سیستم های رئیس محتوای بدون‌پول مثل وردپرس که به آسانی و فارغ از هیچ هزینه ای می‌توانید سایت خودتان را فعال‌ساز‌ی و پباده سازی نمایید.

2.به کار گیری از موسسه ها طراحی وب سایت که با پرداخت هزینه معینی میتوانید توصیه خویش را بدهید و در حین مقرر سایت تان را تحویل بگیرید. که عمل با شرکتهای ساخت وب سایت هم اشتباهات خودش را دارااست که به‌دنبال اضافه در موردش سخن خواهم کرد.

3.استعمال از وبسایت ساز های اهل ایران که با پرداخت هزینه پاره ای می‌توانید سایت تان را خودتان به ذوق و سلیقه فردی تون بسازید. کلیه چیز را برای شما محیا کرده اند که هر طور مایل میباشید صورت سایت تان را صحیح نمایید. که پیرو بیش تر در خصوص وبسایت ساز های اهل ایران و مزیت های آن‌ها حرف می‌کنم.

 

طراحی سایت با سیستم های مدیر محتوای بدون‌پول
همان گونه گه تا قبل از این هم اشاره کردم این روزها ساخت وب سایت مثل آب میل کردن شده‌است. به لطف سیستم های رئیس محتوای مجانی مثل وردپرس و جوملا وبسایت ساختن در پهنا دو الی سه ساعت هم ممکن شده‌است. دیگر هم نیاز به پرداخت مخارج یک سری میلیونی وجود ندارد!

طراحی سایت در مشهد

خواص سیستم های مدیر محتوا مثل وردپرس این میباشد که اولا تماما مجانی میباشد و ثانیه تمامی چیز برای شما مهیا میباشد تا چینش تارنما تان را صحیح فرمایید. یعنی با وردپرس به راحتی می‌توانید دیزاین اصلی و صفحه های داخلی وب سایت، پباده سازی گونه های فرم ها، گونه بندی مطالب، فهرست ها و منوها و دیگر تجهیزات وبسایت تان را انجام دهید.

میان CMS ها یا این که به عبارتی سیستم های مدیر محتوای مجانی، وردپرس از همگی دوستداشتنی خیس میباشد و به یک سری ادله سلاح هم میباشد از وردپرس استعمال شود. نخستین اینکه به قدری وردپرس در مرزوبوم ما دوست داستنی میباشد با استعمال از منابع آموزشی که در اینترنت فارسی راجع به وردپرس موجود هست میتوانید خیلی سریع عمل با وردپرس را خاطر بگیرید. در‌حالتی که مشکلی با طراحی وب به وسیله وردپرس داشته باشید اشخاص خیلی متعددی می‌باشند تا به شما یاری نمایند.

آیتم بعدی امنیت بالای وردپرس میباشد که مدام بروزرسانی های پلاگین ها و هسته اصلی وردپرس همیشه انجام میگردد. از آن جایی که وردپرس اپن سورس میباشد و برنامه نویسان متعددی در سراسر جهان روی وردپرس عمل می‌نمایند مدام به روز ها به موقع انجام می‌گردد.

آیتم بعدی هم ارائه پلاگین های زیاد در هر موضوعی میباشد که مدام بوسیله برنامه نویسان ساخته و به دست وبسایت های وردپرسی میرسد. توی وردپرس برای هر کاری که فکرش را فرمائید پلاگین و ابزارک وجود دارد و به راحتی با نصب آن میتوانید نقص‌ خویش را حل نمایید. پلاگین هایی که برای وردپرس ارائه می‌شود خیلی خیلی اضافه از پلاگین های دیگر CMS ها میباشد.

اما فراموش نکنید سیستم های مدیر محتوای دیگری مثل مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و دروپال وجود دارا هستند که مطلوب برای فعال سازی وبسایت های فروشگاهی میباشند. البته خب وردپرس به واسطه مواقعی که در صدر به آنها اشاره کردم از تمامی این ها دارای شهرت خیس و دوست داستنی خیس میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

داشتن کمپین انتخاباتی خوب قادر است شما‌را به موفقیت در همه پرسی پیش رو هدایت نماید. با نزدیک شدن به دوران برگزاری همه پرسی مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹، بخش اعظمی از اشخاصی که قصد کاندیداتوری در همه پرسی را دارا‌هستند به‌این می اندیشند که بایستی از چه راهکارهایی برای برد در همه پرسی استعمال نمایند. همپا داشتن یک مقر یا این که مرکزی شبانه روزی و ۲۴ ساعته برای رابطه با قشرها گوناگون مردم در حوزه های نمایندگی و معرفی هدف ها, رویکردها و اطلاعیه ها سهم بسیار بزرگی در فیض گیری همه پرسی خواهد داشت.
در چندین سال پیشین، سیاستمداران در سراسر عالم به اهمیت وب و فضای مجازی پی برده اند. داشتن یک تارنما یا این که کمپین اینترنتی قادر است در معرفی کردن نامزدهای انتخاباتی بسیار اثر گذار باشد. وبسایت شما می‌تواند در طول همه پرسی مقر قابل قبولی برای اشخاصی باشند که عشق دارا هستند از برنامه های شما با خبر شوند، با سابقه و سرویس ها شما در قبل آشنا شوند و … . طراحی وب کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی مردم می‌توانند درخواست ها و نیاز های حوزه انتخابی خویش را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی , نمایندگان مجلس خبرگان رهبری , کاندیداهای شورای اسلامی شهر و کاندیداهای شورای اسلامی روستاها در بین بگذارند و نماینده و گروه همپا ایشان نیز در اسرع وقت در هرجا ای از میهن و در هر هنگامی، به درخواست های مردم به راحتی جواب دهند. به همین جهت کمپانی رایانیک اسپادانا این قابلیت و امکان را برای نمایندگان به وجود آورده که در کوتاه ترین روزگار از ماهر ترین سرویس فایده مند گردند و مقر آگهی خویش را در چنگ مردم قرار دهند. همینطور، از آنجاییکه جوان ها درصد بسیار بالایی از جامعه کشور ایران را تشکیل می‌دهند، داشتن مقر تبلیغاتی مطلوب قادر است در همه پرسی بسیار به شما یاری دهد. بیش تر جوان ها به رسانه های جان دار در فضای مجازی اهمیت خاصی میدهند، به این ترتیب شما می‌توانید از این نحوه با آن‌ها ارتباطی صمیمی و از صمیم قلب را برقرار نمائید. کمپانی فناوری داده ها ژیوار در حیث دارااست درین روزها سرویس ها ویژه ی خویش را به کاندیداها و نمایندگان با شخصیت در قضیه ساخت سایت ارائه کند. امکاناتی که برای طراحی سایت نمایندگان مجلس در حیث گرفته گردیده عبارت میباشد از: امکان های قرار دادن بیوگرافی و معاش طومار ، خلاصه سابقه ، برنامه های مدنظر ، طرح های ویژه حوزه انتخاباتی ، فرم های ارتباطات مردمی ، فرم های درخواست های مردمی ، بایگانی صوتی و تصویری ، خبر ها و آگهی، حوادث ، بورد دعوا و مذاکره , رفلکس رسانه ها و اتصال به شبکه‌های‌اجتماعی ، خبر نامه , تولید نقل قسم ، لحاظ سنجی ، قابلیت ایجاد و رئیس تعداد نامحدود کاغذ و صدها قابلیت و امکان دیگر… . در کنار همگی این تجهیزات، با به کار گیری از پنل مدیریتی منحصر به فرد که در دست این قابلیت و امکان موجود هست با معرفی اپراتور و انتخاب سطح دسترسی های متعدد برای آن ها، به مدیر تارنما پرداخت و کارها بروز رسانی را به نحو لایق ای انجام اعطا کرد.


:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


نکات شایان توجه در پباده سازی گرافیکی تارنما شرکتی


حالا نوبت به پباده سازی گرافیکی و صورت ظاهری تارنما شرکتی می رسد که از حیث مشتریان و یوزرها تارنما بسیار مهم میباشد. نکاتی که میبایست در پباده سازی گرافیک به آن اعتنا فرمایید و آن‌ها رعایت نمایید عبارتند از؛

طراحی سایت در مشهد

از طیف رنگی و رنگبندی مطلوب برای وبسایت شرکتی به کار گیری فرمائید.
در طرح گرافیکی آسانی را مدنظر قرار دهید, هر چه تارنما نامرتب خیس باشد سرگردان کننده خیس میباشد.
توان کمپانی را می قدرت در پباده سازی گرافیکی وب سایت روءیت کرد.
صد رد صد روانشناسی رنگها را مطالعه فرمایید و نسبت به گزینش طیف رنگ از آن یاری بگیرید.
میتوانید از صورت لوگو کمپانی نیز در پباده سازی گرافیکی سود بگیرید تا لوگو شما در ذهن استفاده کننده حک شود.
توصیه میکنم پباده سازی گرافیکی وبسایت خویش را به یاری کارشناسان و مشاورین نوا انجام دهید, بخش اعظمی از ناکامی ها در ساخت وب سایت بدلیل ظواهر نامناسب و نامرتب بودن بیش تر از حد تارنما میباشد.

seo و سئو در ساخت وب سایت شرکتی


یکی مهم ترین منظور های مشتریان در هنگام ساخت سایت , seo و سئو میباشد. البته متاسفانه اکثری از مشتریان به صحت معنا و اصول بهینه سازی سازی وبسایت را نمی دانند و صرفا این را می‌دانند که با بهینه سازی کردن تارنما بر روی واژه و کلمه کلیدی متبوع خویش در گوگل چشم خواهند شد.

نمی قدرت اظهار کرد این شیوه تاءمل غلط میباشد, ولی می اقتدار اظهار‌کرد که بدون نقص و صحیح وجود ندارد. seo سازی وبسایت به لهجه معمولی عبارت میباشد از انجام اصول و قواعدی در کدنویسی و بروزرسانی های وبسایت که موجب ارتقاء مرتبه لغات کلیدی یک وبسایت می‌شود.

بهینه سازی و سئو یعنی تولید و تولید مطالب و لینک و پیوند های مطلوب برای موتور های کاوش مانند گوگل. بخشی از اصول بهینه سازی به وسیله طراح وبسایت در هنگام استارت قرارداد از پباده سازی گرافیک تا کدنویسی و فعال سازی وب سایت انجام می گردد و بخشی دیگر به وسیله پشتوانه وبسایت و مولف که با رعایت ضوابط بوسیله هر دو تارنما میتواند بر روی هر تعداد واژه و کلمه کلیدی شایسته ترین منزلت را در گوگل کسب نماید.

بطور معمول بعداز راه‌اندازی وب سایت, صاحبان کسب و عمل زمانه کافی برای انجام بروزرسانی های آن را ندارند که خوشبختانه مجموعه پباده سازی نوا با داشتن نویسندگان کارآزموده و پشتیبانان وبسایت این ایراد را نیز حل نموده است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


رنگ‌های بشاش و ضد‌و‌نقیض
رستوران‌ها ، مهد نوپا‌ها ، فروش آنلاین سیسمونی و شغل ها این چنینی مستلزم استعمال از رنگ‌های خنده رو برای ساخت وب سایت می باشند. رنگ‌هایی مثل قرمز‌رنگ ، رنگ زرد و نارنجی‌های گرمی می باشند که انرژی را به استفاده کننده منتقل می نمایند و برای تبلیغات و جلب دقت شایسته ترین مورد‌ها میباشند.

در واقعیت شما در طول تعیین رنگ تارنما خویش بایستی بدین مورد تصور کنید که میخواهید چه احساساتی به مخاطب خویش منتقل فرمائید و همینطور این مسئله را نیز در لحاظ بگیرید که مقطع سنی مخاطب شما چقدر میباشد؛ یعنی طولانی تر مخاطبین شما حدوداً یک سری ساله میباشند و فرآورده مخاطب وبسایت را نیز در حیث بگیرید.

طراحی سایت در مشهد

 

 

برای اینکه بتوانید محبوبیت و برندسازی بهتر و بیشتری در سطح اینترنت داشته باشید، به هیچ عنوان نباید کانال‌های اجتماعی را از خاطر ببرید، بازاریابی کانال‌های اجتماعی روال یگانه و استراتژی‌های پیچیده‌ای دارااست، ما در نوشته‌ی‌علمی‌ی \" 5 نحوه یادگیری و بازاریابی محتوا \" به توضیح مفصل این قضیه پرداخته‌ایم، ابدا این نوشته‌علمی را از دست ندهید.

 

 

رنگ های تیره و پر‌نور
برای مثال شما برای یک تارنما آموزشی که تنها برای مدیران شرکتهای پباده سازی شده‌است بهتر میباشد از رنگ های دور از شوخی مانند طوطیا‌ای یا این که مشکی به کار گیری نمایید البته می بایست این رنگ‌ها را صرفا در منو و بخش‌های پاره ای از وبسایت بیاورید تا تارنما به تیرگی کشیده نشود.

وبسایت های تیره مدام حس سایتی با محتوای فراگیری های امنیتی، آهنگ و فیلم را میدهند، در شرایطی‌که اعتنا فرمایید این سرمشق در کلیه وب سایت‌های دوستداشتنی حوزه فیلم و موسیقی چشم میشود البته در مقابل وبسایت‌هایی که خدماتی به خانم ها می دهند معمولا از رنگ‌های بنفش کمرنگ یا این که صورتی به کارگیری می کنند و به محض اینکه شما وارد تارنما می شوید متوجه خواهید شد که‌این وب سایت ارتباطی به خانم‌ها دارااست. پس با دقت به کسب و کارتان رنگ مطلوب وب سایت خویش را تعیین فرمایید تا در او‌لین نگاه، خویش را برای مخاطب متمایز فرمایید.

رنگ‌ها همان گونه که در اطراف حریم روی ما تأثیر میگذارند در حوزه اینترنت نیز بی تاثیر نیستند. با یک باز‌نگری معمولی و خوش سلیقگی میتوانید تاثیر گذاری رنگ‌ها را در ذهن یوزرها تعدادی برابر نمائید.

برای دریافتن بایدها و نبایدهای رنگ بندی وبسایت خویش می بایست موارد ذیل را رعایت نمایید:

رنگ متن‌های وبسایت
در بین صفحه های خویش هماهنگی ساخت نمایید
رنگ سازمانی
هر رنگ فرهنگی را در خویش جای داده میباشد
رنگ مربوط سختی سنی یوزرها

 

 

 

رنگ متن‌های وب سایت
گزینش رنگ تنها در بگراند و سربرگ وبسایت خلاصه نمیشود بلکه تعیین رنگ متن نیز بسیار اهمیت داراست. این تعیین می بایست به شکلی باشد که دیده زود خسته نشود و متون شل خوانده شوند. شایسته ترین گزینش برای رنگ دور‌نما رنگ‌های پر‌نور و برای متن رنگ تیره می‌باشد. سایتهایی نیز با بگراند‌های رنگی و یا این که متن‌های رنگی وجود دارا هستند که ممکن میباشد بسیار هم قشنگ باشند ولی نکته اینجاست که از رنگ‌های تکمیل کننده استعمال شود. اختلاف کنتراست زیاد و ضد و نقیض بودن رنگ‌ها صرفا یوزرها را از وبسایت شما فراری می‌دهد.

 

 

در بین صفحه ها خویش هماهنگی ساخت فرمائید
هر برگه در تارنما بایستی با دیگر صفحه های همخوانی داشته باشد. این که رنگ‌ها دایم در هر کاغذ تغییر و تحول نماید سبب میشود استفاده کننده در وب سایت حیران شود. می توانید با تعیین رنگ‌های معین برای سربرگ (header) و پانویس (footer)، وبسایت شکیلی پباده سازی نمایید. بنابراین استفاده کننده با کاوش در صفحه های متعدد تارنما شم نمی‌نماید که به وب سایت دیگری رفته میباشد.

 

 

 

رنگ سازمانی
رنگ مرتبط با کسب و عمل خودتان را داشته باشید. استعمال از یک رنگ تحت عنوان رنگ برندینگ که در لوگو ، ساخت وب سایت و حتی‌در چیدمان مستعمل باشد علامت ی خوش سلیقگی و متمایز بودن شما میباشد. با گزینش یک رنگ سازمانی مدام در ذهن یوزرها باقی خواهید ماند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 | نظرات ()