نوشته شده توسط : علی پور

پلتفرم Pyramid

پلتفرم Pyramid یکی انعطاف‌پذیرترین پلتفرم‌های توسعه و گسترش ذیل اینترنت محسوب میشود و همانند پلتفرم Django، با انگیزه ساختن برنامه‌های کاربردی زیر اینترنت در بعدها میانگین تا وسیع پباده سازی شده‌است. برنامه‌نویسان و گسترش‌دهندگان ذیل اینترنت، وقتی به سراغ پلتفرم Pyramid  طراحی سایت در مشهد می روند که شم نمایند استعمال از Django، سبب ساز ارتقا مصرف یاد و اقتدار پردازشی لازم برای اجرای برنامه‌های ذیل اینترنت می شود.

 

پلتفرم Pyramid، مغایر پلتفرم Django، برنامه‌نویس را ناچار به به کارگیری از یک رویه‌عمل یک پارچه متشکل از کلیه خصوصیت‌ها، جهت بسط برنامه کاربردی ذیل اینترنت نمی‌نماید. در قبال، گروه‌ای از مؤلفه‌های برنامه‌نویسی در مشت استفاده کننده و برنامه‌نویس قرار می دهد. چنین رویکردی در بسط برنامه‌های کاربردی زیر اینترنت به برنامه‌نویسان و توسعه و گسترش‌دهندگان اذن میدهد تا مؤلفه‌ها و امکان‌هایی را در برنامه پایین اینترنت خویش تعبیه نمایند که برای توسعه و گسترش برنامه کاربردی مایحتاج باشند؛ تجهیزات مازاد و غیر ضروری در برنامه کاربردی قرار داده نمیشود.

 

در پلتفرم Pyramid، فقط خصوصیت‌های ابتدایی برنامه‌نویسی اینترنت نظیر مسیریابی و احراز نام‌و‌نشان در مشت یوزرها قرار داده می‌گردد و تجهیزات توسعه یافته‌خیس دیگر نظیر اتصال به مقر داده برای گسترش برنامه‌‎های کاربردی پایین اینترنت در حیث گرفته نشده میباشد. با این حالا، این قابلیت برای برنامه‌نویسان مهیا شده‌است تا از روش کتابخانه‌ها و ماژول‌های فرنگی، خصوصیت‌هایی نظیر اتصال به مقر داده و مثال‌سازی یا این که قالب‌سازی را در برنامه‌های کاربردی پایین اینترنت خویش مدیر کنند.

 

 

 

پلتفرم Flask

جدیدترین پلتفرم گسترش و برنامه نویسی اینترنت با پایتون محسوب میشود. خلاف پلتفرم‌های Pyramid و Django، ابزار Flask یک «ریزپلتفرم» (MicroFramework) برای توسعه و گسترش برنامه‌های کاربردی پایین اینترنت محسوب میشود. به این ترتیب، برای پباده سازی و ساختن برنامه‌های کاربردی زیر اینترنت در بعدها کوچک ایده‌آل میباشد.

 

اگرچه پلتفرم Flask، ابزار بسیار جدیدی در حوزه برنامه نویسی اینترنت با پایتون به حساب می آید البته با این اکنون، بعضا از خصوصیت‌های پررنگ دیگر پلتفرم‌های گسترش زیر اینترنت را در خویش یک پارچه نموده است. این پلتفرم از روش ارائه تجهیزات و امکان‌هایی نظیر unit testing و «سرورهای گسترش داخلی» (Built-in Development Server)، قابلیت و امکان ساختن و گسترش برنامه‌های کاربردی ذیل اینترنت قابل اطمینان و کارآمد را به بسط‌دهندگان و برنامه‌نویسان میدهد.

 

 

 

نکاتی در زمینه‌ی برنامه نویسی اینترنت با پایتون

درین بخش، نکات مفیدی جهت برنامه نویسی اینترنت با پایتون و توسعه و گسترش برنامه‌های کاربردی، به ویژه برای برنامه‌نویسان تازه کار ارائه خواهد شد.

 

یادگیری پایتون و HTML

پیش از اینکه از پلتفرم‌های معرفی گردیده برای گسترش برنامه‌های کاربردی ذیل اینترنت استعمال شود، نیاز میباشد تا استفاده کننده یا این که برنامه‌نویس تازه کار با مقدمات برنامه‌نویسی پایتون آشنا و ساختارهای برنامه‌نویسی در‌این لهجه حافظه گرفته شود. بعد از اینکه استفاده کننده یا این که برنامه‌نویس، با گویش پایتون و توان برنامه‌نویسی آن آشنا شد، شعور بی نقص‌خیس و بهتری از اصول لازم برای پیاده‌سازی پروژه قابل انعطاف‌افزاری پیدا خواهد کرد.

 

یکی نکات مهم درباره‌ی برنامه نویسی اینترنت با پایتون یا این که دیگر لهجه‌‌های برنامه‌نویسی، فراهم کردن علم کافی در زمینه ی لهجه‌های HTML و «جاوا اسکریپت» (JavaScript | JS) میباشد. رویکردهای امروزی گسترش برنامه‎‌های کاربردی زیر اینترنت، سوای داشتن علم کافی در خصوص این دو گویش، پیروز و قابلیت‌پذیر نخواهند بود.

 

مطالعه ظریف منابع آموزشی برنامه نویسی اینترنت با پایتون

از آنجایی که چیره پلتفرم‌های توسعه و گسترش اینترنت نظیر Django، بر پایه ی معماری MVC (یا این که Model, View and Controller) می باشند و Flask نیز از «موتور مثال‌سازی یا این که قالب‌سازی» (Templating Engine) به اسم Jinja2، جهت تضمین کارایی باصرفه برنامه‌های کاربردی زیر اینترنت استعمال میکند، شناخت با روش کارایی این معماری‌ها، نقش مهمی در آشنایی بهتر پروژه‌های ذیل اینترنت و برد متعاقب آنان خواهد داشت.

 

استارت کردن با بسط یک برنامه زیر اینترنت بی آلایش

به برنامه‌نویسان تازه کار سفارش میگردد که برای توسعه و گسترش برنامه‌های کاربردی زیر اینترنت، از به عبارتی در آغاز به سراغ بسط و کد نویسی یک پروژه سنگین، وسیع و تمام عیار نروند؛ بلکه، عمل خویش را با توسعه و گسترش یک برنامه معمولی ذیل اینترنت آغاز نمایند. چنین کاری موجب میشود تا پیچیدگی و بزرگی پروژه‌های پایین اینترنت، برنامه‌نویسان تازه کار را غرق در یادگیری جزئیات مازاد و احیانا غیرضروری نکند.

 

تحت عنوان مثال، بسط یک برنامه بی آلایش پایین اینترنت به برنامه‌نویسان مبتدی و تازه کار و گسترش‌دهنگان نو‌عمل اذن میدهد تا با امکان‌های CRUD در برنامه‌نویسی اینترنت و چگونگی اداره کردن درخواست‌های HTTP معمولی بوسیله پلتفرم‌های برنامه‌نویسی اینترنت در پایتون آشنا شوند. همینطور، آغاز کردن پروسه یادگیری برنامه‌نویسی اینترنت با گسترش یک برنامه بی آلایش، باعث به تولید درک خیر از سازوکارهای پلتفرم‌های گسترش زیر اینترنت خواهد شد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


بخش اعظمی از کسانی که عشق و علاقه به طراحی وب دارا‌هستند در تعیین لهجه برنامه نویسی پایین اینترنت مردد می‌باشند . سوالی که در اینجا مطرح میشود این میباشد که کدامیک از لهجه های برنامه نویسی زیر اینترنت برای ساخت سایت مطلوب خیس می‌باشند ؟ آیا فراگیری کلیه آن ها ضروری و لازم میباشد ؟ یادگرفتن کدامیک از گویش های برنامه نویسی معمولی خیس میباشد ؟ و از این قبیل سوالهای ، در‌این نوشته‌علمی کارایی داریم تا وسیع ترین لهجه های طراحی سایت در مشهد  برنامه نویسی زیر اینترنت را بازنگری و محاسبه کنیم .

معرفی لهجه های برنامه نویسی ذیل اینترنت
لهجه های برنامه نویسی پایین اینترنت به دو نوع کلی تقسیم می‌شوند ؛ لهجه های سمت سرور Server و گویش های سمت استفاده کننده Client . همانگونه که از اسم آنان معلوم میباشد ، لهجه هایی مسئولیت رابطه با استفاده کننده را دارا‌هستند ، لهجه های سمت استفاده کننده هستند . اکثری از اشخاص بر این باورند که HTML , CSS جز لهجه های سمت استفاده کننده میباشند . ولی این یقین غلط میباشد چون CSS , HTML به هیچ عنوان جز گویش های برنامه نویسی نیستند بلکه از گویش های علامت گذاری میباشند که وظیفه اکران امرها را دارا هستند . HTML ساختار کلی و مبنا اصلی صفحه ها اینترنت میباشد . با به کار گیری از CSS هم ، می اقتدار رنگ ها و نوشته ها و مجموعاَ عنصرها ظاهری … را اکران اعطا کرد و تعریف‌و‌تمجید کرد . برای به وجود آوردن رابط کاربری و دیگر عامل ها می بایست از گویش های برنامه نویسی پایین اینترنت نظیر جاوا اسکریپت استفاده کرد . که در‌پی به باز بینی آن‌ها می‌پردازیم .

قبلی از اینکه صفحه های تارنما خویش را تولید فرمائید بهتر میباشد که با گویش های برنامه نویسی آشنا گردید. در کل پنج گویش برنامه نویسی پایین اینترنت موجود است. در پایین مختصری راجع به آنان کلام میکنیم. اما قابل ذکر میباشد که لهجه های برنامه نویسی بخش اعظمی وجود دارا هستند که در لیست پایین نیستند و در اینجا ما به توضیح معمول ترین لهجه ها پرداخته ایم.

لهجه های برنامه نویسی درصورتی که به صحت فهم و استعمال شوند می اقتدار با آنان صفحه ها ماهر تارنما پباده سازی کرد. مدام برای یادگیری گویش های برنامه نویسی نظم خاصی موجود هست. گذشته از یادگیری لهجه های برنامه نویسی مانند css یا این که جاوا اسکریپت می بایست html را خاطر بگیرید.

HTML : HyperText Markup Language گویش علامت گذاری فوق متن
در سال 1989 این گویش اولی توشه برای به اشتراک گذاشتن مقاله‌ها متعدد پباده سازی شد . همان طور که در فراتر اشاره کردیم ، HTML یک لهجه نماد گذاری است البته از آن تحت عنوان لهجه برنامه نویسی پایین اینترنت حافظه می‌کنند . از این لهجه در ایجاد ورقه اینترنت استعمال می‌کنند . با آنکه لهجه HTML معمولی میباشد ولی در ساخت سایت بسیار کاربرد دارااست . HTML یک گویش استاندارد برای اینترنت میباشد . تمام کد های سمت سرور بایستی به HTML تبدیل شوند تا مرورگر بتواند آنان‌را به استفاده کننده اکران دهد . این فعالیت به وسیله کامپایلر ها انجام می‌گیرد . اوامر پباده سازی بوسیله تگ Tag از هم غیر وابسته می گردند . تگ ها مشخص و معلوم مینمایند هر بخش از ورقه اینترنت چه عنصری می‌باشد و مرورگر بایستی آن‌ها‌را به چه صورتی اکران دهد . برای اکران هر عنصر تگ مرتبط با آن بایستی اکران داده شود . در فیض مرورگر المان مرتبط با هر تگ را اکران میدهد . تحت عنوان مثل برای تغییر تحول فونت تگ اختصاصی به آن درج میشود .

html یک گویش نماد گذاری “hypertext” میباشد. html برای ایجاد صفحه های وبسایت با به کار گیری از طیف گسترده ای از برچسب ها و صفحه ها استعمال میشود. برچسب ها در html به طور “<” و “>” می باشند. میان این براکت ها ، مدل برچسب نوشته می گردد. یادگیری html نسبتا بی آلایش میباشد. در html مدام یک تگ گشوده <> و یک تگ بسته موجود هست. در میان این تگ ها شما می‌توانید کد های ما یحتاج را بنویسید. تمام محتویات دربین تگ های آغاز و انتها محتوای عنصر نامیده میشوند.

تگ های HTML در یک پوشه بر طبق متن یا این که یک مدرک HTML قرار دارا هستند اسم این پرونده ها اکثر وقت ها html. و htm. است . در سود زمانی استفاده کننده از اینترنت سایتی بازدید میکند ، مرورگر ها این پرونده ها را کامپایل و اجرا می‌کنند و سود آن اکران سایت به استفاده کننده است . گشوده هم می‌گوییم HTML یک گویش برنامه نویسی زیر اینترنت وجود ندارد و برای علامت گذاری از آن به کارگیری میگردد . ولی از آنجایی که اشخاص به نادرست HTML را گویش برنامه نویسی تصور می‌کنند لازم بود شرح کوتاهی از آن داده شود .

CSS : Cascade Style Sheets
عصر پیدایش HTML به سال‌ها قبلی بر می‌شود واضح میباشد که‌این گویش نمی تواند اکثری از طریق ها و عنصرها تازه را پشتیبانی نماید . به معنایی دیگر تگ های HTML قوی نیستند بخش اعظمی از عنصرها قابل نمایشی که در سالیان اخیر به وجود آمده اند را ساخت نماید . این گویش به آن اندازه توسعه یافته وجود ندارد که بتوان با استعمال از آن المان های جدیدی را در سایت پباده سازی نمود . لذا زبانی تازه لازم بود تا نواقص HTML را بر طرف نماید . به همین استدلال در سال 1996 لهجه CSS پباده سازی شد . با به کارگیری از CSS می قدرت جلوه های بصری بیشتری را به تارنما خاطر نشان کرد . با به کار گیری از CSS طراحان میتوانند تگ های HTML را در دست گرفتن نمایند و به بیانی دیگر به آن‌ها استایل دهند . براین اساس می اقتدار با پباده سازی استایل یک کاغذ ، آن را در تمام صفحه های اعمال نمود .

Php : Hypertext Preprocessor
php بسیار مشابه جاوا اسکریپت میباشد. php یک لهجه برنامه نویسی طرف سرور میباشد. این بدین معنی میباشد که تمام پردازش ها بر روی سرور انجام میگردد و آن گاه اطلاعات را تحت عنوان html به تارنما گشوده می گردانند. تمام پوشه هایی که از php استعمال می‌نمایند بایستی یک پسوند php داشته باشند و یا این که سرور دیگر آنان‌را پردازش نکند. شما می‌توانید هر دو Php و html را در پوشه های .php بنویسید.

PHP یک گویش Open Source میباشد این لهجه برای بسط اینترنت پباده سازی گردیده و بسیار آیتم به کار گیری میباشد . اکثر زمان ها از سمت سرور از PHP به کارگیری می‌گردد . به این فیس که کد PHP را تعبیر و تفسیر و کاغذ HTML را در سود تولید مینمایند . PHP در واقع از C , Java , Perl الهام گرفته شده‌است . فعلا php دوست داستنی ترین گویش برنامه نویسی پایین اینترنت میباشد که بوسیله اکثری از تارنما های پهناور و کوچک به کارگیری میشود. محبوبیت آن به جهت ماهیت آزاد و متن گشوده میباشد. وظایفی مانند تلاوت کل پوشه و خروجی آن به مرورگر اینترنت قادر است از وظایف یک خط کد php باشد.

php همینطور برای طیف وسیعی از توابع متفاوت مانند فرم های پست الکرونیکی ؛ انجمن ها ، کتاب مهمان؛ شمارش گر ها نظرسنجی ها و اکثری از موردها دیگر استعمال شود. در کل php میتواند صفحه های شمارا تعاملی نماید ، کاری که با html و css عادی قابلیت پذیر نمیباشد.

Php همینطور یکی‌از زیباترین گویش های برنامه نویسی اینترنت میباشد به خصوص در‌صورتی‌که با mysql مخلوط شود بسیار توانمند می‌شود.

JavaScript
جاوا اسکریپت یکی‌از پر کاربرد ترین لهجه های برنامه نویسی پایین اینترنت میباشد . قابلیت و امکان های این گویش بسیار زیاد میباشد به طوری که برای پباده سازی نرم افزار های موبایلی نیز می قدرت از آن به کار گرفت . از جاوا اسکریپت در ساخت وب سایت هایی استعمال میگردد که جلوه های بصری متعددی دارا هستند جاوا اسکریپت احتمالا گسترده ترین گویش برنامه نویسی اینترنت میباشد. تمامی می‌توانند از جاوا اسکریپت به کار گیری نمایند چون لازم وجود ندارد برای فعالیت به آن خرید یا این که دانلود شود. جاوا اسکریپت یک گویش برنامه نویسی سمت مشتری میباشد که به طور بی واسطه در صفحه ها html شما درج شده میباشد. نمونه معمولی جاوااسکریپت که در یک گواهی Html مندرج میباشد در تحت نمایش داده میشود.

 

 

 

 

.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


۱۱ روش برای سئو کاغذ اصلی وبسایت (Home Page)
هنگام انگیزه قرار دادن لغات کلیدی دارای ارتباط و ساخت محتوا، سئو طراحی سایت در مشهد شما به اندازه کافی معمولی میباشد. ولی در باب ورقه اصلی خویش چه می‌کنید؟
سئو (سئو) برگه اصلی حیران کننده به لحاظ میرسد، البته مشابه به بهینه سازی وبسایت همگانی میباشد. در صورتیکه در همت های بهینه سازی خویش در هم اکنون seo برگه اولیه می‌باشید، درین مقاله تا انتها با ما یاور باشید.
در صورتی‌که نمی دانید چه چیزی را در برگه اصلی خویش قرار دهید تا جايگاه خویش را بهبود ببخشید، ۱۱ رویه برای سئو ورقه اصلی موجود هست که در پی با ما یاور باشید:

آیا حقیقتا seo برگه اصلی موجود است؟
آری ، سئو کاغذ اصلی موجود هست. با این اکنون، بخش اعظمی از کارشناسان صنعت با این سؤال دست و پنجه قابل انعطاف کرده اند، چون کاغذ اصلی به جای یک واژه و کلمه کلیدی موضعی طولانی تر به برندها نشان داده میشود.
نگرانی اصلی برای افرادی که بهینه سازی ورقه اصلی را وخیم مینمایند، اسم های تجاری ظریف یا این که جزئی میباشند.
ادعای بعضی برای در نظر نگرفتن seo برگه اصلی این میباشد که دامنه های دارنده لغت ها کلیدی میتوانند مشکلاتی را بوجود آورند که بها وقت و سعی مجموعه بازاریابی اینترنتی را ندارند. با این درحال حاضر، گسترده خیس کردن عبارات کلیدی متبوع شما منجر کاهش فشار این تارنما ها و در مجموع برای برندها میشود.
به این ترتیب ، تکنیک های سئو ورقه اصلی که نتیجه ها حقیقی و واقعی را کسب می‌نمایند چه چیزی است؟ ما لیستی از ۱۱ شیوه برای سئو کاغذ اصلی وبسایت را در پایین جمع آوری کرده ایم.

11 رویکرد برای seo ورقه اصلی تارنما (Home Page)
۱۱ شیوه seo کاغذ اصلی تارنما
۱- انگیزه کمپانی خویش را بیان نمائید
ورقه اصلی وبسایت شما راس استقبال بازدید کنندگان شما میباشد. این بدان معناست که آن ها هنگام ورود می بایست راجع‌به شغل شما بیاموزند. تعریف تخصص شما، چه گونه تولیدات یا این که خدماتی را ارائه می دهید و چه چیزی شمارا از رقبا غیروابسته می نماید بسیار حیاتی میباشد. چنانچه نمی توانید صریحا و مختصر آنچه را که میتوانید به یوزرها ارائه دهید مطرح کنید، نرخ بانس ریت شما بالا می رود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


بخش اعظمی از دوستان خوب پس از راه‌اندازی طراحی سایت در مشهد با ابهامات متعددی روبه‌رو می گردند. اینکه آغاز چرخه‌ی عمل، نگه‌داری و بسط اینترنت‌تارنما به چه صورتی میباشد؟ آیا تنها گذاشتن مطالب در وبسایت کافی میباشد؟ در یک صحبت از کجا و به چه شکل آغاز نمایند؟

پس از فعال سازی وبسایت، شما تحت عنوان ادمین وب سایت برای توسعه اینترنت ساییتان وظایف متعددی دارید. ما این وظایف را تا قبل از اینً به‌رخ جامع در نوشته ی علمی‌ی وظایف ادمین وبسایت باز‌نگری کرده‌ایم. ولی درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم ابتدایی و ضروری‌ترین اقدامات لازم پس از فعال سازی تارنما را به گویش معمولی بیان کنیم. در واقع گام صفر به کارگیری از اینترنت‌وبسایت!


مهم ترین اقدامات لازم بعداز فعال سازی اینترنت‌ تارنما
اقدامات لازم بعداز نصب وردپرس و رویه‌ اندازی سایت، نکات معمولی ولی مهم ذیل میباشد که پیشنهاد می کنیم آنها‌را دورازشوخی بگیرید.


۱- داده ها نخستین تارنما را کامل شدن فرمایید.
اقدامات بعداز نصب وردپرس
داده ها نخستین‌ی وب سایت مثل اسم و توضیح کوتاه وب سایت، لوگو، داده ها تماس، نشانی، پروفایل کاربری، صفحه های در رابطه ما و تماس با ما و.. را در دست گرفتن و کامل شدن فرمائید. این داده ها برای صحیح شناخته شدن شما لازم می باشند.

 

۲- پیکربندی نخستین وبسایت را انجام دهید.
بعداز فعال سازی وب سایت انجام پیکربندی نخستین، بسیار اهمیت داراست. پیکربندی وردپرس مثل تهیه و تنظیم دسته slug، پیکربندی گونه‌ها، تعداد مطالب نمایشی در وب سایت، ساعت محلی و… را در اولِ عمل انجام دهید.


۳- مطمئن گردید وبسایت شما برای موتورهای کاوش قابل اکران میباشد.
ربات‌های گوگل بایستی به اینترنت‌تارنما شما دسترسی داشته باشند تا بتوانند مطالب شمارا در حاصل کاوش به یوزرها اکران دهند. نگران نباشید نیازی به انجام فعالیت خاصی وجود ندارد. چندین روز پس از فعال سازی اینترنت‌ وب سایت، عبارت site:yourdomain.ir (به جای عبارت yourdomain.ir نشانی اینترنت‌تارنما خویش را قرار دهید.) را در موتور کاوشگر گوگل، کاوش فرمایید. در‌صورتی‌که اسم اینترنت‌سایتتان در حاصل گوگل ظواهر شد پس مشکلی وجود ندارد. در غیر این‌چهره وارد پنل وردپرس خویش گردید در بخش “پیکربندی > قرائت > اکران به موتورهای کاوش” پیکربندی را باز بینی نمایید.


۴- اصول seo را بدون شوخی بگیرید.
اقدامات لازم بعداز فعال‌سازی تارنما
یک وبسایت پس از فعال سازی بایستی از اصولی پیروی نماید که بتواند بازدید هدفمند بیشتری داشته باشد. این اصول به عبارتی ضوابط seo می باشند. در‌صورتی‌که از بهینه سازی داده ها مقداری دارید سفارش می‌کنم مطالعه‌‌ی نوشته‌ی‌علمی‌ی معرفی بهینه سازی تارنما را از دست ندهید.

رعایت ضوابط seo در وبسایت، به شما امداد می نماید در حاصل گوگل بهتر ظواهر گردید و از جستجوهای گوگل محل ورود بیشتری داشته باشید. برای رعایت اصول نخستین بهینه سازی از پلاگین‌ی yoast سئو امداد بگیرید.
باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت برای طولانی تر چشم شدن شما لازم میباشد. پس در حالتی‌که خودتان به‌این اصول احاطه ندارید بهتر میباشد این فعالیت را به یک کارشناس بسپارید.

مجموعه ادمین تارنما در امر seo رشته‌ای وبسایت فعال میباشد. برای شناخت با سرویس ها بهینه سازی در مجموعه ادمین وبسایت به برگه‌ی بهینه سازی و سئو وب سایت مراجعه‌کنید.
همینطور در حالتی‌که تصمیم به یادگیری مباحث بهینه سازی دارید، ما این یادگرفتن را بدون‌پول در مشت شما قرار خوا هیم اعطا کرد. کافیست از روش همین لینک و پیوند به برگه‌ی یادگرفتن بدون پول seo رجوع کنید.

زمان بدون پول فراگیری seo

۵- ساخت محتوا را مقدمه فرمائید.
بعداز فعال‌ساز‌ی سایت هرچه زودتر طریقه‌ی عمل کردن با پنل وردپرس را فرا بگیرید و مطالب خوب منتشر نمائید. محتوای مطلوب و مربوط به مورد وبسایت، برای شما بازدیدکننده‌ی هدفمند به ارمغان میاورد، که هریک از آن ها می توانند ابعاد مشتری شما باشند.

محتوای اینترنت‌وبسایت شما بایستی هدفمند، غیر تکراری، خوانا و باصرفه گردیده باشد. بعداز ساخت محتوا آن را سئو فرمایید. در غیر این‌رخ ممکن میباشد فیض‌ی مطلوب و درخور عملکرد خویش را اخذ نکنید. برای اینکار از نوشته‌ی علمی‌ی تحت یاری بگیرید.

طرز ساخت محتوای اصولی

۶- گوگل سرچ کنسول را برای وب سایت راه‌اندازی نمائید.
گوگل سرچ کنسول دارای اسم و رسم‌ترین ابزاری میباشد که به امداد آن داده ها جامعی برای رئیس seo تارنما (سئو تارنما برای موتورهای کاوش) اخذ میکنید. از این نحوه میتوانید منزلت خویش را در نتیجه ها گوگل بهبود ببخشید. شما میتوانید تعداد بک لینک و پیوند‌های اینترنت‌وبسایت، صفحه های ایندکس گردیده‌ی وبسایت (بوسیله گوگل خوانده گردیده)، خطاهای ربات گوگل، گزارش امنیت تارنما، کلماتی کلیدی کاوش گردیده و روستا‌ها داده ها دیگر از اینترنت‌وبسایت خویش به‌دست آورید.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

از HTML استارت فرمائید
html لهجه استاندارد پباده سازی صفحه ها اینترنت میباشد. کدهای برگه در غایت به کدهای html تبدیل گردیده و بوسیله مرورگر اکران داده می شوند. براین اساس اجزای ورقه اینترنت مثل متن، عکس و.. به یاری تگ‌های html در برگه اینترنت قرار میگیرند.
در واقع همگی لهجه‌های برنامه‌نویسی برای طراحی سایت در مشهد ، به شکلی به html متعلق می باشند. برای کسب داده ها اضافه به نوشته‌ی علمی‌ی معرفی html مراجعه‌کنید.
 
با CSS ادامه دهید
برای اینکه اجزای برگه تارنما شما آرایشی به خویش بگیرد می بایست از css استفاده نمود به عنوان مثال برای اینکه تحت عنوان نوشته، رنگ و سایز بدهیم مستلزم این گویش خوا‌هیم بود. برای مطالعه‌ی طولانی تر به نوشته‌ی علمی‌ی css چه می باشد رجوع کنید.
 
با جاوا اسکریپت فعالیت خویش را فن‌ای جلوه دهید
پس از اینکه ورقه‌ی وبی پباده سازی شد برای پویاتر شدن آن به‌این گویش نیازمندیم.مثلا در‌صورتی‌که بخواهیم ورقه‌‌ای دارنده انیمیشنی باشد یا این که منوی کشویی داشته باشیم از این لهجه به کارگیری میکنیم ( مشاهده‌ی یک مثال ).
ولی در صورتی در اولِ راه و روش می‌باشید یادگیری این لهجه الزامی وجود ندارد. می توانید به سراغ یادگیری یک گویش سمت سرور بروید و در زمان مطلوب به یادگیری این گویش بپردازید.
 
یک گویش برنامه نویسی سمت سرور بیاموزید
به یاری گویش سمت سرور داده ها میان مرورگر و سرور تبادل می‌گردد مثلا برای تثبیت داده ها استفاده کننده در دیتابیس از گویش سمت سرور استعمال میگردد.
درین فی مابین PHP و ASP.NET دو گویش کارکشته و دوستداشتنی در این باره می‌باشند که می بایست بعداز آشنایی بدون نقص، یک کدام از این دو را برای یادگیری گزینش نمائید. ما سازه به دلایلی همچون محبوبیت، سهولت یادگیری، متن گشوده بودن و… گویش php را به شما معرفی می کنیم.
 
 
دوران دوره یادگیری طراحی وب چقدر میباشد؟
جواب این سؤال به طور کاملً متعلق به عواملی مثل سطح همت شما، زمان هنگامی که برای این عمل می گذارید، روش یادگیری و… میباشد. البته معمولاً در شایسته ترین وضعیت برای طی کردن این مراحل به طور بدون نقص، دستکم ۳ ماه عصر لازم میباشد.
 
در صورتی در اولِ راه و روش می‌باشید نگران نباشید نیازی وجود ندارد شما به‌فیس یک‌جا و فشرده تمام مورد ها فوق را خاطر بگیرید. میتوانید یادگیری را برای مدتی به HTML و CSS محدود فرمایید و درخصوص برنامه نویسی سمت استفاده کننده کار فرمایید.
 
 
صحبت آخرین: هرچند در نگاه اولیه طی کردن این مسیر طولانی و دشوار به لحاظ می رسد البته وقتی که با شیرینی این عمل آشنا گردید و با هدف بدین عمل ادامه دهید در برهه زمانی دوره کوتاهی میتوانید به رده مناسبی برسید. افراد متعددی می باشند که توانستند در برهه زمانی چندین ماه ساخت سایت را بیاموزند و توصیه طراحی وب سایت یا این که پباده سازی قالب منحصر، بگیرند.
 
وقتی که شما تمایل به قرائت این نوشته‌ی‌علمی گرفتید او‌لین گام را برای تبدیل شدن به یک طراح وبسایت برداشته‌اید پس با هدف ادامه دهید. ما در برگه‌ی نقشه‌ی راه و روش بسط دهندگان اینترنت مطالب بیشتری برای شما فراهم کرد‌ه‌ایم. همدم ادمین وبسایت باشید.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


خواسته از ساخت سایت ریسپانسیو یا این که برخورد گرا چه است؟
آمارها بیان‌کننده آن میباشدطراحی سایت در مشهد که به‌فیس عکس العمل گرا(ریسپانسیو) پباده سازی گردیده اند نسبت به رقبای خویش غالب خیس می باشند. از سویی دیگر تیتر میشود چنانچه اینترنت‌سایتی ریسپانسیو نباشد موجب کاهش بازدید و حیف کردن مخاطبانش می شود. همان ریسپانسیو یک قالب برای تمام ابزارها هست. ریسپانسیو به معنای جواب گرا یا این که واکنشی است. بدین مفهوم که طراحی وب به طوری میباشد که تارنما را برای بعد ها غیر متعارف تلفن همراه‌های هم پا و تبلت ها نیز هماهنگ نموده است و شما با تغییر‌و تحول سایز ورقه توانمند خواهید بود که فونت‌ها و لینک و پیوند‌ها را تماما در سایز مطلوب خودشان قرار داده و تماشا نمائید. به عبارت دیگر یوزرها با هر ابزاری توانا خواهند بود که وب سایت شمارا تماشا نمایند .

 

 

به چه شکل بفهمیم یک وبسایت ریسپانسیو پباده سازی شده‌است
برای آزمایش ریسپانسیو وبسایت پباده سازی گردیده می‌توانید آن را در مرورگر اینترنت خویش از شرایط MAXIMAIZE بیرون فرمائید و با موشواره نسبت به کوچک و وسیع کردن مرورگر اینترنت خویش مبادرت فرمائید در حالتی که هنگام تماشای اینترنت نوشته هاو عکس‌ها آنچنان خوانا می باشند و نیازی به ZOOM IT/ZOOM OUT یا این که اسکرول وجود ندارد این بدان شکل میباشد که در ساخت وب سایت یا این که اینترنت مد حیث ریسپانسیو و ضوابط آن رعایت شده‌است .

مزایای استعمال از ریسپانسیو در ساخت وب سایت ؛
به صورت خلاصه می‌اقتدار از مزایای پباده سازی ریسپانسیو در وب سایت و seo به مواقعی زیرا ؛

صرفه جویی درهزینه
۲- صرفه جویی در حین
۳- سبقت از رقیبان
۴- ارتقا ترافیک وب سایت
۵- دوری از ساخت محتوای تکراری نیز اشاره نمود.


امیدوارم که به پاسخ سوال خویش درباره با ریسپانسیو چه می باشد رسیده باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


یادگرفتن تولید پست الکرونیکی در سی پنل یکی‌از مورد ها گزینه درخواست یوزرها و علاقمندان عمل با Cpanel میباشد. چون بعداز اتمام پروژه طراحی وب سایت ایجاد آدرس اینترنتی سازمانی جهت افزایش عملکرد تبادلات داده ها شرکتی از اهمی ویژه ای برخوردار‌است. لذا در‌این نوشته‌ی‌علمی به زمینه طرز تولید پست الکرونیکی می‌پردازیم.

به طور پیش فرض، شما هیچ اکانت پست الکترونیکی ندارید. اسم کاربری اصلی ممکن میباشد پست الکرونیکی طراحی سایت در مشهد شما به حیث رسد، ولی در‌حالتی که قصد به به کار گیری از آن دارید، می بایست آن را تحت عنوان حساب نشانی اینترنتی طولانی تر نمائید.

راهبرد های پایین در تولید یک اکانت نشانی اینترنتی در Cpanel به شما یاری خواهد کرد:
ورود به Cpanel
در بخش نشانی اینترنتی، روی حسابهای نشانی اینترنتی کلیک فرمایید.
در نصیب آدرس اینترنتی، اسم متبوع را در نشانی و دامنه را نیز از منوی کشویی تعیین نمایید. (اعتنا داشته باشید، اسم نشانی اینترنتی کمرنگ که به عنوان مثال در فریم آورده شده‌است نمی تواند برای یک نشانی نشانی اینترنتی مصرف شود.)
در بخش های سر عبور دو توشه راز عبور متبوع را تایپ فرمایید.
در قاب Qboxمقداری را برای تخصیص فضای هاست به صندوق پستی تعیین فرمائید
روی دکمه تولید اکانت کاربری کلیک فرمائید.
طراحی وب


بهتر میباشد بدانید شیوه ساخت اکانت های نشانی اینترنتی دامنه های اصلی ساخت وب سایت، و تحت دامنه ها یکی‌از میباشد. شما نمی توانید اکانت های نشانی اینترنتی را با یک اسکریپت یا این که از روش SSH ساخت نمائید.

تنها ارسال آدرس اینترنتی
بعضی وقت ها یوزرها پست الکرونیکی توسعه یافته نیازی به نشانی آدرس اینترنتی برای «جواب دادن» ندارند. مانند مدیران انجمن که صرفا برای ارسال اعلان نیاز به نشانی دارا هستند.

فرآیند غیر فعال کردن نشانی اینترنتی های دریافتی
درصورتی که دسترسی SMTP آن نشانی را نداشته باشید، ممکن میباشد نیازی به انجام روند بالا نداشته باشید.

ورود به cPanel
در بخش پست الکرونیکی، روی آیتم Email Forwarders کلیک فرمائید.
در نصیب Create an Email Account Forwarders در معنای تولید یک نشانی آدرس اینترنتی فرستنده بر روی آیتم Add Forwarder کلیک فرمایید.
در کاغذ Add a New Forwarder مورد ها ذیل را انجام دهید:
اسم آدرس اینترنتی را وارد فرمایید و دامنه نشانی را تعیین نمائید.
آیتم رها ساختن و ارسال اشتباه به فرستنده را گزینش نمائید. (در طول SMTP)
پیغامی بر طبق عدم برد را که یوزرها میخواهند اخذ نمایند وارد فرمایید.
(اعتنا: در حالتی‌که شما نمی‌خواهید که یوزرها پیام خطایی را اخذ نمایند. روی مورد های توسعه یافته کلیک نمایید و آیتم Discard را گزینش کنید، ولی این شیوه سفارش نمیشود.)

روی آیتم Add Forwarder کلیک نمایید.


طریق انجام پیکربندی نشانی آدرس اینترنتی



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

سرور لينوكس سرور لينوكس به سروري با سيستم ادله مبتني بر لينوكس (Linux) گفته مي شود، همان گونه كه مي دانيم لينوكس يك عدد از معرف ترين سيستم ادله هاي نوشته باز يا open source ميباشد كه در مورد سرورهاي اینترنت، گزينه دوچندان مناسبي براي برنامه هاي رئيس سايت، علي الخصوص به گویش PHP محسوب مي شود و از نرم افزارهاي Apache HTTP Server، SSH server و . . . به خير پشتيباني مي كند، نگهداری و هزينه سرور هاي مبتني بر لينوكس معمولا به صرفه خیس از سرورهاي ويندوز بوده و از سرعت و كيفيت فراوان خير و خوبي هم برخوردار مي‌باشد (ولی به شرطي كه به وسيله كمپاني معتبري حفظ و پشتيباني شود)؛ در صورتي‌كه از سيستم هاي رئيس محتوا مبتني بر PHP استعمال مي كنيد، يا قصد داريد سيستم رئيس سايتتان را به PHP برنامه نويسي كنيد، توصيه مي كنيم بدون شک از سرور لينوكس براي ميزباني آن به كار گيري نماييد .
طراحي سايت
سرور
ويندوز در پيش‌رو سرورهاي لينوكس، معمولا  طراحي سايت در مشهد  سرورهاي ذيل سيستم دلیل ويندوز، تولید كمپاني مايكروسافت قرار مي گيرند، ويندوز در مقايسه با لينوكس كاركردهاي یگانه خودش را دارد و نمي بضاعت اعلام كرد كه كدام يك خوب خیس مي‌باشد (بستگي به انگیزه و سیرتکامل گويش برنامه نويسي شما دارااست)، مثلا برنامه نويسان گویش ASP الزاما بايستي در بستر سرور ويندوز وبسايت خويش را برپاكنند، از طرفي هزينه نگهداري سرورهاي ويندوز به استدلال نوشته گشوده نبودن و نياز به پرداخت هزينه و خريد برنامه هاي مسئله نياز، معمولا بيشتر میباشد، در‌صورتي‌كه به گویش ASP برنامه نويسي مي كنيد، ناچاريد از سرورهاي پایین سيستم دليل ويندوز به کارگیری كنيد، اما سرعت و سازگاري سرورهاي ويندوز نيز به خوبي لينوكس ميباشد و درضمن اين سرورها معمولا از كدهاي PHP هم در كنار ASP پشتيباني مي كنند .
سرور
مجازي سرور مجازي به حالتي گفته مي شود كه يك سرور، منابع فيزيكي خويش را دربين چندين دامنه (در واقع دربين یک‌سری DNS)، به صورت مجازي به اشتراك مي گذارد، صحيح مثل حالتي كه چندين سيستم برهان در يك كامپيوتر نصب شود، با اين تفاوت كه در اينجا ممكن ميباشد تمامي ي دامنه ها يا يك سري از آن‌ها به صورت به طور همزمان از منابع فيزيكي سرور به کارگیری كنند، در واقع يك سرور مجازي فضاي مجزا و اختصاصی به صورت شبيه سازي گرديده با يك سرور حقيقي وواقعي میباشد البته در واقع فضاي سرور ميان چندين سرور مجازي تقسيم گرديده مي‌باشد و معلوم میباشد كه كيفيت سرورهاي مجازي به مقدار يك سرور واقعي نيست؛ اصطلاح سرور مجازي را نبايد با هاست اشتراكي خطا گرفت، يك سرور ممكن می باشد به چندين سرور مجازي و هر سرور مجازي خویش به يك سري سایت اشتراكي تقسيم شود، شايسته ترين وضعيت براي سايت هاي اشتراكي قرار دريافت كردن روي سرور واقعي می‌باشد خير سرور هاي مجازي؛ سرورهاي مجازي بيشتر براي دارندگان وبسايت هاي چندگانه و پربازديد مناسب میباشد .
uptime
سرور uptime به مدت تضمين گرديده اي گويند كه طي آن يك سرور بدون وقفه و مشكلي، به سرویس دهي مي پردازد، اما در زمینه ی بعضی میزبان ها اين عبارت چندان مفهومي ندارد، علي رغم اين‌كه خيلي از آنان عناويني زيرا آپ تايم 99 درصد و برخي چه بسا 100 درصد را شعار مي دهند، ولی در كار نهايتا به بالاي 95 درصد ختم مي شود، ولي بعضي كمپاني هاي دارای اعتبار هم کارایی مي كنند كه به وعده هاي خویش کار كنند تا سايت شما نزديك به 100 درصد بازه زمانی آپتايم داشته باشد، براي اطمينان از اين‌كه هاست مطمئني را گزينش مي كنيد، خوبتر میباشد از آپتايم سايتهاي ميزباني گرديده به وسیله آن، پيش از خريد، داده ها كسب فرمائيد .
down
شدن سرور down شدن سرور در اصطلاح به حالتي گويند كه سعي معمولي سرور به هر ادله در گير ایراد شود و کاغذ درخواستي شما، بار گذاری نگردد، اين امر ممكن می باشد دلايل زيادي داشته باشد و نسبتاً براي هر سروري پيش مي آيد، البته اين‌كه اين وقفه چقدر ارتفاع بكشد و تعدادي وقت به تعدادي وقت تكرار شود، زمينه ي زياد مهمي میباشد، در هاست هاي دارای اعتبار به دليل رعايت مساله فني و پيش بيني شدن مساله احتمالي، معمولا سرورها ديرتر در گير اختلال مي شوند و در فیس بروز، ایراد تخت گاز رفع مي شود، ولي در بعضی هاست هاي ديگر به دليل ضعف مشقت بار افزاري سرور، پشتيباني ضعيف و . . . ممكن میباشد اين دسته مشکل‌ها مدت بيشتري به ارتفاع بكشند و در فواصل كوتاهتري تكرار شوند .



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


هنوز به کار گیری کنندگان از وب از مرورگرهای مختلفی استعمال می نمایند. Chrome و Mozilla و explorer از دارای شهرت ترین این مرورگرها میباشد. در ساخت سایت ماهر یکی مواقعی که تأکید بسیار متعددی روی آن موجود است سازش با همه مرورگرهاست. چون در شرایطی‌که که وبسایت شما با مرورگری سازش نداشته باشد مشتریانی که از آن مرورگر استعمال مینمایند را از دست خواهید بخشید.

سازش طراحی وب ماهر با طراحي سايت در مشهد اشکال تبلت ها و تلفن های یاروهمدم
قرن حاضر شاهد ارتقا روز افزون استعمال از تبلت و تلفن های هوشمند میباشد و در حال حاضر بیش تر اینترنت گردان برای کار خویش در وب با دقت به سهولت به کار گیری و در دسترس بودن، این‌راه را گزینش مینمایند. از خصوصیت های مهم طراحی وب ماهر سازش با تلفن همراه و تبلت می‌باشد.

امنیت بالا در ساخت وب سایت ماهر
حک شدن و وجود باگ های امنیتی در وبسایت یکی مشکلاتی میباشد که به وفور صورت می‌دهد و نگرانی های فراوانی را به وجود میاورد. برای خودداری از اقدامات نفوذ پذیری به وب سایت یکی‌از چاره ها استعمال از سرورهای ایمن با امنیت بسیار بالا می‌باشد. ولی شیوه های متفاوت دیگری نیز برای خودداری از حک شدن موجود هست که در مقاله ها تخصصی پباده سازی سایتحتماً به آن‌ها نیز خوا هیم پرداخت.

پباده سازی استاندارد طراحی سایت ماهر
برای ساخت سایت رشته ایاصول و استانداردهای جهانی و دربین المللی موجود هست که در هر سایتی بایستی به طور بدون نقص رعایت شود. راجع‌به این استانداردها به طور مفصل در دیگر مقاله‌ها مو جود در پباده سازی سایتبحث شده‌است که برای داده ها طولانی تر می‌توانید به‌این مقاله‌ها مراجعه نمایید.


طراحی سایت با امکان های دو زبانه و چندین زبانه
در صورتی‌که که قصد دارید در بازارهای فی مابین المللی کار نمایید او‌لین گام داشتن سایتی میباشد که دارنده دو و یا این که یکسری گویش باشد. این لهجه ها بسته به جامعه ها انگیزه شما تعیین می‌شود و دایره نفوذ و مشتریان شمارا در کشورهای گوناگون ارتقاء می‌دهد.

طراحی وب سایت ماهر مشتمل بر چه امکاناتی میگردد
قابلیت و امکان تولید و مدیر زیرپورتال ها
مدیر اعضاء و نام نویسی
قابلیت پشتیبانی از زبانهای متعدد
پیکربندی توسعه یافته امنیتی
تولید و مدیر صفحه های ( نامحدود )
رئیس فولدر ها و شاخه ها
فعالسازی تارنما چندین زبانه
کاوش گر داخلی پورتال
تولید و رئیس منو ها و تحت منو ها ( نامحدود )
مدیر اسکریپت ها
پشتیبانی از محل ورود و خروجی XML
پشتیبانی از ماژولهای مجتمع و توزیع گردیده
مدیر مجموعه ها و یوزرها و دسترسی ها
قابلیت بازیابی داده ها (Recycle Bin)
ورژن چاپی صفحه ها
Ajax & Drag and Drop
آمار بازدیدکنندگان از پورتال
لیست عملیات یوزرها
پشتیبانی از قابلیت RSS Writer
نقشه سايت
ايجاد و مدیر فرمها
مديريت پرسش و جواب
ساخت وب سایت |طراحی وب|طراحی وب سایت ارزان|ساخت وب سایت ماهر

ساخت وب سایت ماهر خویش را از ما بخواهید
اكنون داشتن تارنما يكی از نيازهای اساسي هر واحد كاری میباشد. به جرئت مي قدرت ذکر کرد سريعترين و بهترين روش معرفي فعاليتها، تولید ها و شركتها ايجاد يك طراحی وب متخصص است. طراحی وب سایت و طراحی سایت بر روي اينترنت بسيار بالاتر از دو مرحله برنامه نويسي و پباده سازی میباشد. اشراف بر فرایند پباده سازی منجر سهولت و سرعت در انجام پروژه و افزايش كيفيت نهايی سايت خواهد شد. تيم ساخت سایت نونگار در اين زمينه در اختيار شما خواهند بود تا با سود گيری از تخصص آنان به شما راه و روش حلي جامع و حضوری پیروز در اينترنت عرضه نماييم.
فارغ از نياز به علم برنامه نويسي ساخت وب سایت گزینه دلخواه خویش را از بين بيش از صدها هزار تارنما گزینش کنيد و از طريق پنل مديريت به طور کامل فارسي به آساني مديريت نماييد .
مهم‌ترین علت تمایز نونگار، پشتیبانی فوق العاده آن میباشد . نونگار جزو نادر شرکتهائی درین صنف میباشد که بیشتراز 14 نیروی استخدامی دایم در دفتر کار پشتیبانی خویش داراست که در رخ نیاز سوای هماهنگی گذشته می‌توانید به دفتر کار پشتیبانی نونگار مراجعه حضوری فرمایید و خویش تماشاچی این مهم باشید .
طراحی وب سایت ماهر با در حیث به چنگ آوردن اصول گرافیک تارنما ماهر و نیز بهینه سازی تارنما ماهر ساخت میگردد که اکثر زمان ها مستلزم تخصص و تبحر در قضیه ساخت سایت ماهر میباشد. در لحاظ به دست آوردن تجهیزات و امکان های موردنیاز نیز گزینه دیگری میباشد که به معنی ساخت سایت ماهر بیان می‌گردد و نیاز مناسب کارفرمایان در پروژه های ساخت سایت می‌باشد.



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

به یاد ماندنی اینترنت به گزارش اینترنت‌تارنما قانونی وردپرس: وردپرس نسخه 5.2 که تا انتها این ماه منتشر خواهد شد، نیاز به دست‌کم نسخه 5.6.20 php خواهد داشت.

در نسخه 5.1 وردپرس یوزرها که از نسخه php ذیل‌خیس از 5.6 به کارگیری می‌کردند، در بخش داشبورد خویش اطلاعیه‌ای راجع‌به داده ها کمکی برای بروزرسانی آپ دیت نسخه php آن ها بود. از آن عصر آمارهای وردپرس نشان میدهد که یوزرها از نسخه‌های نو‌خیس php استعمال کرده‌اند.

در حالتی‌که از یوزرها هاستینگ به یاد ماندنی طراحي سايت در مشهد  اینترنت می باشید، درخواست دهید تا این‌فعالیت بصورت مجانی برای‌تان صورت پذیرد.


چرا بایستی نسخه PHP خویش را بروزرسانی نمائید؟
در‌حالتی که وبسایت شما از نسخه php که گزینه پشتیبانی‌اش نباشد به کار گیری نماید، دیگر در نصیب داشبورد پیغام آگهی به وردپرس 5.2 را تماشا نخواهید کرد. چنانچه که به طور دستی مبادرت به بروزرسانی وردپرس وب سایت خویش فرمایید نیز با ناکامی مواجه خواهید شد. بدین ترتیب برای این که بتوانید از آخری نسخه وردپرس استعمال نمایید، بایستی نسخه php خویش را بروزرسانی فرمائید.

پیوسته با این نوشته: چطور وردپرس خویش را دستی بروزرسانی کنیم؟

وقتی که نسخه php تارنما خویش را افزایش می‌دهید ، وردپرس به طور اتوماتیک توصیه می دهد که نسخه php خویش را روی php 7.3 تهیه و تنظیم نمایید. در‌این نسخه فوق‌العاده سئو‌های متعددی صورت گرفته میباشد و سریع‌ترین نسخه php میباشد که که تاکنون ارایه شده‌است. این در معنای آن میباشد که بروزرسانی سبب می شود سرعت وبسایت شما ارتقا پیدا نماید. که‌این موضوع هم در زمینه‌ی خویش شما و هم در زمینه ی بازدید کننده‌ها صحت میکند. این بروزرسانی هم‌چنین بدین معنا میباشد که سرورهای کمتری برای پشتیبانی تارنما‌ها موردنیاز میباشد. بروزرسانی نسخه php تنها به بهره شما و بازدیدکنندگان‌تان وجود ندارد! به روزرسانی نسخه php امداد مینماید تا انرژی کمتری برای رئیس تارنما شما موردنیاز باشد و این قضیه برای سیاره ما زمین نیز با فایده میباشد!

چطور نسخه PHP خویش را بروزرسانی کنیم؟
در شرایطی‌که نیاز به امداد در بروزرسانی نسخه php خویش دارید، می توانید از داکیومنت ظریف مرتبط با آن به کار گیری فرمائید. این داکیومنت هم چنین مثال‌هایی دارااست که می توانید آن ها را به کمپانی صاحبخانه هاست وردپرس خویش ارسال فرمایید و از آن ها یاری بخواهید.

php 5.6 : موردنیاز اکنون ولی به زودی 7+
این او‌لین توشه بعداز سال 2010 میباشد که وردپرس به کار گیری از تجهیزات نو و بروزرسانی به نسخه فراتر را مشروط به به کارگیری از نسخه فراتر php میکند. البته پیش‌بینی میگردد که‌این آخری بروزرسانی در سال 2019 نباشد. مجموعه بسط هسته وردپرس تصمیم دارا‌هستند تا آخر همین سال کمترین نسخه آیتم تایید برای به کارگیری از بروزرسانی‌های آتی وردپرس را php +7 قرار دهند.



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت در مشهد  کدهاي جمع و جورتري دارا هستند (حجم کد کمتري به کارگيري مي‌شود).

-هزينه ي ایجاد اینترنت سايت کمتري دارا‌هستند.

-سرعت بارگزاري آنان بالاتر ميباشد ( به دلیل به کارگیری از کدهاي کمتر).

-به علت کوتاهي خطوط کد، در موتورهاي جستجو رنکينگ بالاتري را به ارمغان مياورند!

-به علت ثابت بودن محتوا، افراد معمولي نمي توانند در آن تغيير تحول توليد نمايند و امنيت بالاتري دارا‌هستند.

-گرافيک زيباتري دارند.

  

- افراد معمولي حاذق به تغيير و تحول درين سايت ها نيستند و اين امر قابليت آپديت رساني اینترنت سايت بوسيله مديران و صاحبان آنها‌را غیرممکن مي سازد.

- براي دستکاري، تصحیح و يا اين که بيش خیس نمودن منو يا اين که بخشي به ورقه هاي اينترنت، لازم ميباشد اين تغيير تحول در تک تک ورقه هاي اعمال شود.

 

سايت هاي ثابت براي چه اشخاصي مناسب ميباشند؟

سايت هاي ثابت مناسب سازمان ها و ارگان هايي ميباشند که در حين يکسال، بيشتراز يک يا اين که حداکثر دو بار نياز به تغيير تحول محتواي سایت نداشته و براين شالوده در نيروي انساني و هزينه ها صرفه جويي ميکنند.

 

چرا به جور ي دوم، سايت هاي پويا يا اين که ديناميک گفته مي‌گردد؟

زیرا در‌اين وب سایت ها ابتدا طراح، پيکره ي اصلي وبسايت را پباده سازي مينمايد، آن‌گاه مديران اینترنت سايت ها محتوا و جزئيات ظاهري را به مرور وارد وبسايت مي نمايند. اين فرمان معمولاً از طریق پنل رئيس رخ مي‌گيرد. به همين عامل، دسترسي بدين سایت ها به صورت مداوم قابليت پذير ميباشد و محتوا دائماً در حال تغيير‌و تحول ميباشد، از اين رو به‌اين وبسايت ها فعال يا اين که پويا مي‌گويند.

 



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت در مشهد در برد طراحی وب موسسه آموزشی خصوصیت های بسیار متعددی مطرح میباشد. وبسایت های آموزشی پباده سازی گردیده با دقت به مدل مصرف و کاربردی که دارا هستند و هدفی که برای آن پباده سازی گردیده اند خصوصیت های یگانه خویش را دارا هستند. ما در اینجا به تنی چند از آن ها اشاره میکنیم :

ریسپانسیو یا این که واکنشگرا بودن در طراحی وب سایت موسسه آموزشی

ریسپانسیو یا این که واکنشگرا بودن در ساخت وب سایت موسسه آموزشی
با گسترده خیس شدن به کارگیری از تلفن همراه و تبلت ها برای کاوش و اینترنت گردی در فضای مجازی، ریسپانسیو و برخورد گرا بودن یکی‌از لازمات هر سایتی میباشد. بیشتراز نیمی از یوزرها وب سایت ها را یوزرها تلفن همراه و تبلت تشکیل می‌دهد در شرایطی‌که که قالب وب سایت شما از اکران صدق در تلفن همراه و تبلت برخوردار نباشد قادر است سبب ساز به تلف کردن یوزرها متعددی شود. از طرف دیگر درصد بسیار متعددی از مخاطبین تارنما های آموزشی را جوان ها و نوجوان ها تشکیل میدهند که‌این گونه از مخاطبین برای مشاهده وبسایت استعمال بیشتری از تلفن همراه و تبلت دارا هستند.

 

انعطاف پذیری در طراحی وب سایت موسسه آموزشی
تارنما های آموزشی و آموزشگاهی بایستی به گونه ای پباده سازی و پیاده سازی شوند که بتوانند تماماً با نیاز استفاده کننده متناسب بوده و بسته به اهدافی که برای آن پباده سازی گردیده اند پاسخگوی تمام نیاز های یوزرها باشند. از طرف دیگر وب سایت های آموزشی بایستی نسبت به نیاز یوزرها خویش منعطف باشند یعنی بسته به نیازهای آنها بتوان بخش های نو و خصوصیت های تازه به تارنما بیش تر کرد مثلا میتوان به افزودن یک گویش نو به وبسایت اشاره نمود.

 

معلوم بودن انگیزه از ساخت وب سایت برای موسسه آموزشی
برای اینکه بتوانید به طور بدون نقص نیازهای یوزرها تارنما را برطرف کنید می بایست از به عبارتی در آغاز انگیزه تارنما را معین کرده باشید به عنوان مثال در صورتی هدفتان ارائه مطالب آموزشی برای خردسال ها سن 9 تا 12 ساله میباشد می بایست ظاهری متناسب با آن را برگزینید یا این که در شرایطی که می خواهید برای سنین فراتر محتوا ارائه دهید و یا این که موسسه آموزشی شما برای اشخاص بزرگسال کلاس برگزار می کند وب سایت می بایست ظاهری ماهر خیس و تخصصی خیس داشته باشد.

 

کارهایی که ما انجام می‌دهیم:

به صورت مختصر ما می‌توانیم برای مورد ها ذیل برای شما تارنما پباده سازی کنیم:

طراحی وب مدرسه ها
طراحی وب دانشسرا گویش
ساخت وب سایت دانشسرا هنری
طراحی وب سایت دانشسرا فنی
ساخت سایت دانشسرا ورزشی
طراحی وب مهدکودک
ساخت وب سایت درس دادن محرمانه


با افتخار می توانیم اعلام کنیم که کمپانی ساخت سایت رایا پارس مثال امور و پروژه های بسیار حاذق را در قضیه ساخت سایت های آموزشی انجام داده میباشد به طوریکه بخش اعظمی از آنان اکنون مشتریان مخصوص خودشان را دارا‌هستند. از تیم این مثال امور میتوان به پروژه های پایین اشاره کرد:

وبسایت منزل علم ها تربیتی و روانشناسی

وبسایت تدریسانه


در حالتی‌که سوالی در هر مورد داشتید می توانید با داده ها تماسی که در انتهای همین برگه برای شما قرار دادیم با ما تماس نتیجه ها نموده؛ ما همواره در کنار شما هستیم.



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت در مشهد يک نکته مفید برای وب سایت شما این است که قبل از ساخت وب سایت خود، سایت رقبای‌تان را بازنگری نمائید، مثلاً اگر شما در مسئله ساخت و فروش پوشاک فعالیت می کنید، نیاز می باشد تا بهترین رقیب خود را درباره ی شغلی‌تان جستجو فرمائید و وبسایت او را نیز بازنگری فرمایید و عوارض موفقیتش را بیابید، ببینید او از چه سبک محتوایی در وب سایت خود استعمال کرده که سبب جذب مخاطبان خود شده است.

وربی پارکر ( Warby Parker) می‌گوید: کوتاهی نکنید، گاهی یک یا دو گزاره می‌توانند بسیار حاذق باشند. با توجه به گونه کسب‌و‌کارتان، با ثبت یک‌سری اطلاعات مهم در سایت خود، در عمل خود نیرومند و پر قدرت شوید.

 

 

3. ارائه اطلاعات تماس

مطمئناً ثبت اطلاعات تماس در تارنما، یک کدام از مهمترین کارها است، به این ترتیب بایستی یک صفحه منحصر به فرد به خود داشته باشد. میلز می گوید: تا به اکنون شده چند بار به سایت یک شرکت سر بزنید و با خود بگویید که چقدر دشوار میشود با این شرکت تماس گرفت؟ او می گوید بنابراین نیاز می باشد که در سایت خود یک صفحه یگانه به اطلاعات تماس قرار دهید و همه اطلاعات، مثل: آدرس ایمیل، تلفن ثابت، در رخ نیاز موبایل، فرم تماس و لینک شبکه‌های اجتماعی منحصر به فرد به کسب‌و‌کار خود را در این بخش قرار دهید. تا افراد به راحتی بتوانند به اطلاعات تماس شما دسترسی پیدا کنند. زیرا هیچ چیز ناامید‌ کننده‌تر از عدم برقراری ارتباط با یک کسب‌و‌عمل نیست. زیرا هدف همگی کسب‌و‌کارها از طراحی وب این می باشد که تعامل خود با مشتریانشان را ارتقا دهند.

زمانی که خواستید اطلاعات تماس و آدرس پست الکرونیکی و شبکه‌های اجتماعی‌تان را در وبسایت بگذارید، آنرا به صورت عکس در تارنما قرار ندهید، باید قابلیت و امکان کلیک کردن روی آن‌ها وجود داشته باشد، تا با کلیک بر روی آیکن‌های شبکه‌های اجتماعی، مخاطب به راحتی بتواند وارد صفحه مربوطه شود و کار گزینه نیازش را انجام دهد.

 

امروزه کلیه تلفن‌های یار هوشمند، این قابلیت را دارا هستند که شما بتوانید بر روی پیوند‌های تماس کلیک فرمائید و مستقیماً با کلیک بر روی شماره، تماستان را ایجاد نمائید. همچنین شما می‌توانید از گوگل اپ استعمال نمائید و آدرس جیمیل مورد نظرتان را وارد فرمائید، تا کاربران از طریق کلیک بر روی آدرس آدرس اینترنتی به صورت بدون واسطه وارد ورقه پیامرسان شوند.



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()