نوشته شده توسط : علی پور


9. سایت هایی که دوست دارید را چک فرمایید

در    طراحی سایت در مشهد  ظاهر و رابط کاربری سایت هایی که عشق دارید، دقت فرمائید. چه چیزی راجع‌به آنان برای شما دیدنی میباشد؟ اعتنا نمایید که به چه شکل می‌توانید خاطر بگیرید تا خودتان هم به عبارتی موادتشکیل دهنده را تکرار نمائید؟ به‌این موردها اعتنا نمائید:

طرز تایپ متن ها
جهت ها در تارنما
استعمال از تصاویر و فضاها
پباده سازی فرم ها
کارتن ها و جلوه های ویژه
رنگ ها


10. یک Wireframe بکشید

کشیدن Wireframe

Wireframing گردباد مغزی یک طراح اینترنت میباشد. در بی آلایش ترین شرایط ممکن wireframe رسم کننده طرح اساسی تارنما میباشد. این عنصر خلاصه ای از تارنما وجود ندارد، بلکه طرح نخستین ی آن میباشد. در واقع رسم wireframe یک سایت، مرتبط با ساختار اطلاعات دردسترس در آن میباشد.

در حالتی‌که با شیوه ی رسم wireframe شناخت ندارید، Digital Telepathy ارشاد میباشد که شایسته ترین طرز ها برای امداد به یادگیری شما ارائه می نماید.

 

11- روی یادگیری Sketch تمرکز نمائید

پیشین پباده سازی هر سایتی بایستی در آغاز Sketch آن را ترسیم فرمایید

Sketch ابزار پباده سازی برای دستگاه های مک میباشد که کشیدن اجسام و پباده سازی را سهل و آسان می نماید. اکثری از طراحان برای ساخت و ساز موادسازنده UI و به کارگیری از قالب های مهیا پباده سازی، از Sketch استعمال می نمایند.

این نرم‌افزار به طور یک پلاگین به تارنما شما اضافه میگردد و با به کارگیری از آن میتوانید به راحتی کد ها را استخراج و جاری ساختن نمائید. Sketch یکی‌از توانمند ترین و دوستداشتنی ترین ابزارهایی میباشد که Creative Suite Adobe ساخت کرده و بها وقت گذاشتن برای یادگیری را دارااست.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

یک ابزار مطلوب برای گردآوری آحاد این داده ها Screaming Frog میباشد.

 

محتوای مسدود گردیده: هرگونه   طراحی سایت در مشهد  محتوای مسدود گردیده را با Robots.txt و یا این که کنسول جستجوی Google (که تا قبل از اینً با آن تحت عنوان Google Webmaster Tools شناخته میشد) تأیید نمائید. خوب میباشد که‌این لیست را چک نمایید تا بتوانید یقین نتیجه ها نمایید که‌این صفحه های مسدود گردیده بعداز پباده سازی دوباره همچنان مسدود می شوند.

 

بعداز تهیه و تنظیم فهرست وبسایت خویش‌، وقت آن رسیده میباشد که به هدف ها تازه اینترنت‌تارنما خویش بپردازید و بفهمید شایسته ترین جنبش برای اینترنت‌وب سایت شما چه می باشد. براین اساس به درجه فعلی خویش جراحت نمی‌رسانید.

 

 

 

محتوا را تا حد ممکن شبیه گذشته نگه دارید

تمامی میدانیم که “محرمانه که درد نمی‌کنه دستمال نمی‌بندند”. ولی این بدان مضمون‌ وجود ندارد که شما نمی‌توانید شیت را تغییر تحول دهید.

 

تنها بایستی باور نتیجه ها فرمایید که دسته‌های بسط و نسخه برداری شما می دانند چه هنگامی کی و کدام برچسب‌ها می بایست مثل گذشته بمانند. آری، در زمان پباده سازی دوباره، ممکن میباشد نیاز به تغییراتی در محتوا داشته باشید، ولی اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید که تغییرات کوچک و عمدی می‌باشند.

 

برای نگهداری سکو فعلی خویش‌، بایستی غرض خویش را محافظت برچسب تیتر، توضیحات متا، URL و H1 – H6 قرار دهید.

 

این بخشها متداول‌ترین بخشها آیتم کاوش می‌باشند و برای صفحاتی که پیش از اینً در گوگل جايگاه‌بندی گردیده‌اند، از کلیه مهمتر می‌باشند.

 

 

 

یه خرده از معماری کلی اینترنت‌وبسایت را محافظت فرمایید

آری‌، برخی از طرق مدیر محتوا و سازماندهی پرونده‌‌ها، مبنی بر استراتژی و هدف ها تازه اینترنت‌وبسایت شما تغییر و تحول می‌نمایند. ولی عملکرد نمایید تا حد ممکن ساختار را شبیه پیشین نگه دارید.

 

موتورهای کاوش از پیشین معماری وب سایت فعلی شما‌را میشناسند‌، براین اساس با نگهداری آن‌، به خودتان فرصتی بهتر می‌دهید تا در جايگاه خویش تأثیر نگذارید.

 

همینطور بازدید کنندگان فعلی خویش را در خیال داشته باشید‌. نباید ساختار خویش را بگونه‌ای تغییر و تحول دهید که استفاده کننده شما هنگام مرور دوباره اینترنت‌وبسایت را نادرست بگیرید.

 

 

 

تغییر و تحول مسیر ۳۰۱ ساخت‌و‌ساز نمائید

می بایست مطمئن گردید نمیخواهید صفحاتی را که خوب انجام یافته میباشد حذف فرمایید. در شکل لزوم، با تهیه یک تغییر و تحول مسیر ۳۰۱ به موتورهای کاوش اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()