نوشته شده توسط : علی پور

تشکیل داد اصولی و صحیح بک پیوند میتواند منجر بالا رفتن درجه وب سایت شما گردد. طراحی سایت در مشهد ایجاد کرد یا این که خرید بک لینک و پیوند مجانی به راحتی قابلیت و امکان پذیر میباشد البته برای ایجاد کرد آن بایستی قواعد و اصولی رعایت گردد. مزیت بک پیوند مجانی این میباشد که شما میتوانید در زمان فرصت کوتاهی و سوای صرف هزینه، اعتبار تارنما خویش را ارتقا دهید. چنانچه تارنما هایی که به شما بک پیوند می‌دهند دارنده جايگاه بسیار بالایی در گوگل باشند تأثیر بسیار نیکی روی اعتبار وب سایت شما خواهند گذاشت. به کار گیری از بک پیوند بدون‌پول در‌این تارنما ها سبب ساز میگردد که درجه تارنما شما به طور جهشی بهبود پیدا نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

یکی‌از اصلی‌تریننکته در بازاریابی محتوا

مقصود‌گذاری در آن میباشد. درواقع شما می بایست برای طراحی سایت در مشهد دستیابی‌وکار و مقصود داشته باشید. زمانی هدفمند به شغل بازاریابی خویش مبادرت فرمائید میتوانید به‌راحتی به توفیق‌های روزافزون خویش دسترسی پیدا فرمایید. بازاریابی محتوایی اهدافی را به‌شکل بی واسطه دنبال کرده و در کنار آن به‌شکل غیرمستقیم نیز پیرو هدف ها خویش میباشد.
هدف ها بی واسطه بازاریابی محتوایی
استحضار‌رسانی

آموزشی

الهام‌قسمت

سرگرمی

هدف ها غیرمستقیم بازاریابی محتوایی:

دور اندیشی از مارک

ارتقاء ترافیک و ورودی وب سایت

مراقبت مشتری

تولید لید و مشتری راغب

تبدیل لید ها به مشتری



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در صورتی‌که چیز دیگری از این نوشته‌علمی بردارید، گزینش مقصود و طراحی سایت در مشهد مورد جذاب برای ساخت و ساز محتوا را بردارید. داشتن یک مقصود معلوم، شما‌را حاذق می‌سازد تا تک تک فرایند دیگر، آحاد ساعت ها تایپ کردن و همگی سختی ها پیش روی خویش را طی نمائید.
غرض شما عامل شماست و هرچه کار کشته خیس باشد توفیق بیشتری نیز استخراج خواهید کرد و به این ترتیب، با قضیه دیدنی برای ساخت و ساز محتوا، میتوانید فرصت را باصرفه فرمایید.

 


تنها نگاهی به سخن‌های Simon Sinek در TED راجع به توان \"چرا\" بیندازید. این 20 دقیقه طلایی خالص میباشد و درباره ی اینکه چرا ما می بایست از یک جای \"چرا\" کاری اعمال دهیم، خیر اینکه به چه شکل آن را اعمال می دهیم یا این که کاری که اعمال می دهیم، هدایت می‌شویم.
به این ترتیب، \"چرا\" مقصود بلاگ خویش را چه‌طور تمجید می کنید؟ کافی میباشد تا به‌این سوال ها جواب دهید. آیا میخواهید:

فروش را ارتقا دهیم یا این که باعث به ایجاد خواهد شد؟

در زمینه ی آنچه اعمال می‌دهید به دیده اندازها و مشتریان یادگرفتن دهید؟

مشتریان خویش را در زمینه ی آنچه در بیزنس شما می‌گذرد آپدیت فرمایید؟

دیده اندازهایی را از فارغ ناحیه محلی خویش جذب فرمایید، مانند مشتریانی از آن سوی مرز داشته باشید؟

تشکیل داد مارک را در پیش بگیرید؟



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در ضمن محتوای شما بایستی محصولی از داده های متفاوت باشد. به معیار فروش و گزارشات طراحی سایت در مشهد نرخ تبدیل نگاه فرمایید، آمارهای تجزیه و بررسی خویش را مرور کرده و از آن به کارگیری فرمایید.

6- محتوای بهتر عنا وین قدرتمندی هم داراست
عنوان ها هنگامی بهتر گزینش گردیده باشند خواننده‌گان بیشتری هم جذب می نماید. در بنا شده در محتوای بهتر، عنا وین به خواننده سیگنال می فرستند که آیا این مطالب بها کلیک کردن دارا هستند یا این که نه؟ در‌حالتی که تیتر، نا مفهوم، خسته کننده یا این که خیلی کلی و نا مفهوم باشد به طبع که هیچ کس جذب اینگونه محتوایی نخواهد شد.
در مقابل در محتوای خوب زیرا عنا وین دیدنی و گیرا میباشند و خواننده با خودش میگوید در صورتی‌که روی اینگونه لینکی کلیک نکنم حتما داده ها مهمی از دست می دهم، منجر کلیک تناول کردن زیاد آن می‌شوند.

 

محتوا عناوینی دارااست
فرض نمایید یک محتوا عناوینی داراست که تنها قصد دارااست موردی یا این که موضوعی را یادگرفتن دهد در مقابل نیز محتوایی می‌باشد که شم نیاز یا این که موقعیت اضطراری در خواننده ساخت می نماید روی کدام لینک و پیوند کلیک میکنید؟ حتما که دو‌مین محتوای خوب میباشد که درپی آن بودید. زیرا محتوای اولین بها خاصی ندارد و یونیک وجود ندارد.


گردآوری بندی مطالب
در دفعات آجل که قصد داشتید محتوایی منتشر نمائید، مطمئن باشید که در صورتی‌که کلیه این نکات و مشخصات در محتوای شمابکار رفته باشد یک محتوای خوب میباشد هر یکسری که مسلما با کاوش در وب با شیوه های مختلفی عکس العمل خواهید کرد که برای بی سابقه کردن محتوا معرفی گردیده اند ولی واقعیت فرمان این میباشد که‌این 6 استاندارد، ملاک های قطعی می‌باشند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ابزارهای مختلفی برای پخش ایجاد محتوای ساخت گردیده در دسترس میباشند طراحی سایت در مشهد که در وقت بازاریاب ها برای به اشتراک گذاری لینک و پیوند ها در به عبارتی محتواها در شبکه های شبکه‌های‌اجتماعی متفاوت، صرفه جویی می نمایند.
تا موقعی که همت و کارآمدی این ابزارها اثبات میشود و از نظر مالی نیز توجیه کافی داراست، نباید نسبت به ایجاد محتواهای مطلوب برای مخاطبین بی توجهی کرد. در ضمن عاجزانه از شما عزیزان تقاضا می‌کنیم که اصلا متنی که نوشته اید را در کلیه شبکه های شبکه‌های‌اجتماعی به کارگیری نکنید به دلیل آن که این شغل برخلاف بازاریابی محتوایی میباشد.

محتواهای تصویری و ویدیویی
هر مارک مشتریانی دارااست که آن‌ها‌را در هر جایی فالو کرده اند، هر کانال اجتماعی هم محتوا را به طرز خویش ارسال می نماید و بر این مبنا مشتریان مختلفی را به سمت خویش جذب می نمایند که از یک محتوا به راه‌های مختلفی به کارگیری می نمایند.از جمله، فرمت پیام های توئیتر به طوری میباشد که کوتاه و مختصر نوشته میشوند ولی پست های فیسبوک می‌تواند وقت گیر خیس و با جزئیات بیشتری باشد.
اینستاگرام و توئیتر هم ذاتا براساس محتواهای تصویری و ویدیویی میباشند ولی متن، هشتگ، لینک و پیوند و دکمه های فراخوان هم دارا‌هستند که نباید نسبت به آن‌ها بی ملاحظه بود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

زمانی می‌توانید فرصت متعددی به بازاریابی محتوا (Content Marketing) تخصیص طراحی سایت در مشهد دهید می بایست مطمئن هم باشید محتوایی که میخواهید ساخت و ساز نمایید بها این کلیه همت و وقت گذاشتن را داراست پس بعضی اوقات عالی میباشد که خودتان و مخاطبین را اینقدر غرق در محتوا نکنید.

شوک محتوا
به‌این وضعیت شوک محتوا (Content Shock) می‌گویند که نخسین بار Mark Schaefer آن را در سال 2014 تیتر کرد. بعد از آن صنعت بازاریابی تا حدی آن را تحت عنوان هشدار پذیرفتند ولی کافی خلا.
یعنی به جای این که بازاریاب های محتوایی به صورت آرام و پیوسته محتوا ساخت‌و‌ساز نمایند بیشتر با یکدیگر مسابقه گذاشتند تا ببینند چه اشخاصی می‌توانند بیشترین تعداد محتوا با بیشترین معیار کلمه ها را بنویسند.

 

فیض مثبت بازاریابی محتوا
فیض این شغل منجر خراب ترین کردن حالت شوک محتوایی هم برای بازاریاب ها و هم برای مخاطبین شد پس این عمل به هیچ عنوان در بازاریابی محتوا سود مثبتی نداشت. به همین عامل میباشد که فعلا حالت به طوری گردیده که می بایست با اثار آن دست و پنجه قابل انعطاف کرد.
تا بحال گردیده که احساس فرمائید مبتلا حایل نویسندگی (Writer Block) گردیده اید یا این که شم نمائید که هر از گاهی ابداع شما در نویسندگی افت پیدا کرده یا این که به نظرتان محتواهایی که ساخت و ساز می‌کنید، متن تکراری متعددی دارااست و مشابه به هم می‌شوند؟

استراتژی محتوا
این اتفاقات بخاطر شوک محتوایی، بازاریابی بسیار زیاد و شیوه نادرست «هر چه محتوا بیشتر، سودآوری فراتر» میباشد که متأسفانه در طول ده سال اخیر، صنعت بازاریابی محتوادچار آن شد‌ه‌است.
پس در شرایطی که مورد ها فوق را تجارب نموده اید احتمالا تصمیم گرفته باشید که راه بهتری را برای استراتژی محتوای خویش گزینش فرمائید تا برخلاف انتظار حاصل معکوس اخذ نکنید.

ولی در شرایطی که هنوز هم قانع نشده اید که ساخت‌و‌ساز محتوای بیشتر، سود مثبتی ندارد پس به‌این 6 دلیلی که برای شما آورده ایم توجه نمایید.بعضی اشخاص فکر میکنند بازاریابی محتوا یعنی صرفا ساخت و ساز محتوا ولی فرصتی میباشد برای تبلیغ ایده و موضوعات یونیک



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

حتی در شرایطی‌که شما اینک یک رهبر فکری طراحی سایت در مشهد محسوب نمی گردید، استارت به تایپ کردن مانند یک رهبر فکری فرمائید. کارهایی اجرا دهید که شمارا متمایز نماید، شمارا در ذهن عموم قرار دهد و به شما یاری دهد تا تحت عنوان یک کارشناس در مورد خویش شناخته گردید.

• اعتماد‌به‌نفس داشته باشید. شما مطالب خویش را می‌دانید. آن را آرم دهید!

• خلق کننده باش. صرفا به عبارتی ایده های کهن را دستکاری یا این که بازگردانی نکنید. رهبری فرمایید، دنبال روی نکنید.

• اصیل باشید. تنها خودت باش. پاره ای شخصیت نشانه دهید.

• جذاب باشید. با نظرها و دیدگاه های خویش اعتنا عموم را جلب نمایید. هیچ گاه خسته کننده نباشید.

بیشتر بخوانید: به چه شکل در جاویژه بازار خویش رهبر فکری و خالق گردید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در صورتیکه علمی وجود داراست که سبب ساز می گردد یک محتوا ویروسی گردد، طراحی سایت در مشهد مطمئناً BuzzFeed آن را عملی نموده است. متأسفانه، BuzzFeed هنوز اسرار خویش را افشا نکرده میباشد، ولی این بازدارنده از کوشش ما برای هک کردن توفیق آنان نمیشود.

در واقع، روش های متعددی برای پخش ویروسی یک محتوا وجود داراست، ولی اکثر آنان با یک چیز آغاز میگردند: احساسات.

محتوای ویروسی منجر برافروختن احساسات میگردد. سبب ساز سخن زدن عموم میگردد. زیرا روانی میباشند دیدگاه ها می نمایند. آنان آن را به اشتراک میگذارند چون خنده دار میباشد. آن‌ها بارها و بارها بدین مورد برمی گردند تا احساسات آن را حس نمایند.

با هسته مهم حرف فرمائید

در حالی که ساخت‌و‌ساز تولید محتوای مرتبط یک چیز میباشد، سخن بدون واسطه با هسته اساسی کاربر گزینه دیگر میباشد.

شما بایستی حقیقتا بدانید که معضل های آن‌ها چیست، خوف آن ها چیست، شعف های آنان چیست و چه چیزی سبب ساز می گردد آن‌ها تیک بزنند. بعضی اوقات از این مورد در پژوهش ها درباره ی بازار با خبر میشوید و برخی اوقات صرفا از روی خوش شانسی.

تماشاگران خویش را با تمرکز تماشا نمائید تا مشاهده کنید چه نوع محتواهایی بیشتر آن‌ها‌را بر رمز ذوق و سلیقه می‌آورد. به پست های رفیعتر رسانه های اجتماعی یا این که پست های وب لاگ خویش نگاه نمائید و به‌دنبال همانندی ها باشید. بعضا از مواقعی که بایستی در ادامه آن‌ها باشید عبارتند از:

• این محتوا چه رمانتیک را برمی انگیزد؟

• مسئله گزینه دعوا چه بود و چه نوع برخورد هایی بدنبال داشت؟

• خواننده گان چه اقدامی (لحاظ ، اشتراک گذاری و غیره) ایفا دادند؟

در شرایطی‌که میتوانید همانندی هایی پیدا فرمائید، میتوانید این آیتم را در زمینه ی محتوای آتی خویش اجرا نمائید. این ممکن میباشد یک روند تست آنچه که فعالیت می نماید باشد، یا این که مرتفع کردن آنچه که فعالیت نمی نماید و نگاه به رقبای شما باشد تا ببینند آن ها با محتوای خویش چه می نمایند.

آن‌گاه، غرض شما بایستی پیاده سازی یک استراتژی بازاریابی محتوا باشد که به شما امداد می نماید تا حد قابلیت محتوا را به صورت وسیع منتشر فرمایید.

شما بایستی دعوت به فعالیت را نظر نمایید تا برای مخاطبانتان درک کردن اینکه چه اقدامی را بایستی اعمال دهند، بسیار سهل وآسان باشد. محتوای ویروسی فرصتی میباشد تا جایی که ممکن میباشد جلوی دیده های گوناگون قرار بگیرید. از نقطه لحاظ دوراندیشی از مارک، این بسیار گرانبها میباشد.

قیمت وقت گذاری و نیروی انسانی بازاریابی برای فراهم کردن را داراست ( حتی در حالتی که این به آن معنی باشد که یک سری توشه ناکامی خورده اید).

با محتوای ویروسی، شما بالاتر از تمرکز بر روی ترافیک و تبدیل ها میروید و اسم مارک خویش را در قبال مخاطبان بیشتری قرار می دهید. شما ممکن میباشد در رویکرد تبدیل شدن به یک اسم مانند BuzzFeed باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در اینجا به طریق تکرار آنچه BuzzFeed در ساخت‌و‌ساز محتوای خویش طراحی سایت در مشهد بر آن احاطه داراست می پردازیم، از ساخت‌و‌ساز مقاله‌ها استفاده کننده پایه که به طور کم عقل به اشتراک نهاده می گردند تا محتوای قابل رابطه با استفاده کننده که با بار گذاری کلی لینک و پیوند های شمارا بدست میاورد.

محتوای قابل رابطه با مخاطب که پشت گرمی بی نقص شمارا جلب می نماید (و به اشتراک گذاری شمارا از آن خویش می نماید)
اولی چیزی که BuzzFeed هنگام ساخت و ساز محتوا بکار بست، صرف مجال برای فهم و شعور مخاطبان مقصود بود.

اکثری از تولیدکنندگان محتوا به تایپ کردن مطالبی می‌پردازند که می پندارند مخاطبان آن ها می‌خواهند، سوای اینکه برای اجرا پژوهش ها بی نقص بر روی بازار (یا این که هر سیرتکامل) و استیناف در ارتباط لغات کلیدی وقت بگذارند.

محتوای BuzzFeed به جهت بامزه بودن، سهل و آسان بودن هضم آن از سوی کاربر و یا این که پرطرفدار بودن آن، کلیک نمی‌خورد و اشتراک گذاری نمی‌شود. ادله کلیک و اشتراک گذاری آن این میباشد که دقیقا می‌داند مخاطبان مقصود چه چیزی میخواهند.

و BuzzFeed می‌داند که مخاطبان آن ها میخواهند چه چیزی بخوانند چون درباره ی آن پژوهش کرده اند.

آن‌ها فقط از روی در نظر گرفتن و گمان ساخت محتوا نمیکنند.

آشفتگی کردن از به عبارتی آغاز

در رای زنی با تجارت اینسایدر، جونا پرتی مدیرعامل BuzzFeed ، راجع به کیفیت بوجود وارد شدن BuzzFeed و کارداران توفیق آن کلام می نماید.

در اصل، اساس BuzzFeed ، تحقیقاتش در موضوع روانشناسی این که چرا عموم چیزهایی را به اشتراک می‌گذارند، میباشد. وی به نظاره جلسه تا ببیند که چه محتوایی عالی اعمال می‌گردد و چرا.

وی دید که مخاطبان هدفش از خبر ها ناامیدکننده، بغرنج و اکثر وقت ها یکنواخت خسته گردیده اند. آن‌ها خواستار مطالب بسیار مرتبط، مشغول کننده و سریع بودند.

این مثال ای از پیش بینی و نظارت خلا. این مراحل دارنده فرمول و قابل تکرار میباشد و شما می‌توانید این فعالیت را برای محتوای خویش نیز اجرا دهید.

جاری ساختن صحیح بازرسی

ساخت و ساز محتوای بسیار مرتبط به معنای ساخت محتوایی میباشد که مخاطبان شما بتوانند با آن رابطه برقرار نمایند.

البته از کجا بدانید که آن‌ها چه محتوایی را مرتبط در لحاظ می‌گیرند؟

شما از آن ها بپرسید.

پژوهش ها در زمینه‌ی بازار با یکسری پرسش مهم شروع میشود:

• مطرح ترین بحران شما با این موضوعچیست؟

• برای غلبه بر این بحران چه طرز هایی را آزمون نموده اید؟

• با این شیوه ها چه مشکلاتی داشتید؟

• هنگامی حرف از مورد می‌شود، مطرح ترین هراس شما چیست؟

• مقصود شما راجع‌به مسئله چیست؟

این سوال های را درخصوص آنچه می‌خواهید ارائه دهید ( سرویس ها بازاریابی، تایپ کردن محتوا، مشورت کردن seo و هر چیز دیگر)از مخاطبان خویش بپرسید و به گنجینه ای از داده ها دسترسی پیدا فرمائید.

خیر فقط متوجه خواهید شد که مخاطبان شما با چه مشکلاتی دست و پنجه قابل انعطاف می نمایند، بلکه متوجه نقاط ضعف رقبای خویش نیز خواهید شد.

آن‌گاه ، USP ( نقطه فروش اختصاصی) شما قادر است چیزی باشد که شما‌را گوناگون می نماید و چه گونه میتوانید به آن‌ها یاری فرمایید تا بر واهمه خویش غلبه کرده و به هدف ها خویش برسند.

در زمینه ی BuzzFeed ، آن‌ها دریافتند که معضل مخاطبان غرض آنان با محتوای مشغول کننده آنلاین میباشد که سبب ساز افسردگی و استرس آنان نشود.

آن‌ها به احتمال زیاد در Reddit ، Instagram یا این که Tumblr پیمایش کردند تا محتوای مرتبطی را که قابل هضم و درگیر کننده میباشد بیابند.

خلل این بود که‌این محتوا در یک جا گردآوری نشده بود و به اندازه کافی سریع عدم وجود.

BuzzFeed با استعمال از یک ربات برای خراش وب برای داستانهای ویروسی بر این ایراد غلبه کرد، مقاله‌ها را برای گردش سریع چرخاند و یک استراتژی اشتراک گذاری یک سری پلتفرم را ایفا کرد تا آن را در مقابل دیده مخاطبان خویش قرار دهد.

محتوایی ساخت‌و‌ساز نمایید که مخاطبان شما حقیقتا مایل به تلاوت آن می‌باشند

شما می‌توانید با صرف زمانبر روی اعمال پژوهش ها در باب بازار و دانستن اینکه مخاطبان شما می‌خواهند چه چیزی بخوانند، محتوای مرتبط ساخت‌و‌ساز نمایید.

• آنان پیرو چه اطلاعاتی می‌باشند یا این که چه اطلاعاتی را نمی توانند پیدا نمایند؟

• آن ها مطالب را برای اگاهی یافتن یا این که سرگرمی میخوانند؟

• آیا آنان در گوگل یا این که جایی دیگر کاوش می نمایند؟

اینها سوالاتی میباشد که قیمت پرسیدن داراست.

استراتژی محتوای شما هیچ گاه نباید تنها مبتنی بر لغت ها کلیدی باشد که میخواهید مطابق آن‌ها جايگاه بندی شما صورت بپذیرد.

این فرمان مدام بایستی بر مبنا محکمی از پژوهش ها در باب بازار پایدار باشد. این دستور خیر فقط شما را درباره رسیدگی درباره‌ی لغات کلیدی با خبر می نماید، بلکه ضمانت می نماید که محتوایی را ساخت‌و‌ساز میکنید که مخاطبان شما خواستار تلاوت آنان می باشند. این فرمان به صورت قابل توجهی شانس شمارا برای جذب کلیک، اشتراک گذاری اجتماعی و تبدیل های تارنما ارتقاء می‌دهد.

BuzzFeed سوای اعمال پژوهش ها مطلوب و مشاهده اطلاعات به ساخت‌و‌ساز محتوا نپرداخت.

شما هم نباید اینکار را بکنید.

توصیه میکنیم نوشته ی علمی 5 منش برای بهبود محتواهای راکد را رسیدگی نمائید.

مخاطبان خویش را بشناسید و محتواهای منحصربه‌فرد آن‌ها‌را ایجاد فرمایید(گویی برای یک کاربر خاص می نویسید). بنابراین محتوای مرتبط ساخت می‌کنید که سبب اشتراک گذاری آن از سوی کاربر می‌شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

Redis

 Redis از نوع Key-value store میباشد که دارای اسم و رسم‌ترین Key-value store است. طراحی سایت در مشهد این مقر از C++، PHP، Ruby، Python، Perl، Scala و forth تامین می‌نماید. Redis با گویش C مخلوط شد‌ه‌است.

علاوه براین، تایید صلاحیت آن زیر BSD میباشد.

HBase

 HBase مقر داده توزیع‌گردیده و غیررابطه‌ای میباشد که برای مقر‌هایی با جداول بلندمرتبه، بوسیله گوگل پباده سازی شد‌ه‌است. یکی‌از هدف ها اساسی HBase میزبانی از میلیون‌ها سطر در میلیون‌ها ردیف هست. میتوانید هر فرصت سرورها را برای ارتقا گنجایش اضافه نمایید، و گره‌های مختلف مستر، دسترسی بالای داده‌ها‌ی‌تان را ضمانت خواهند کرد. HBase با جاوا 8 ادغام شد‌ه‌است و جواز آن پایین آپاچی میباشد. این مقر برای به کارگیری از API جاوا جهت دسترسی مشتری معمولی میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()