نوشته شده توسط : علی پور

 

 
بیان این نکته دارای اهمیت میباشد که   طراحی سایت در مشهد   برای استارت اپلیکیشن‌نویسی ما یحتاج میباشد در بالا تا حدودی با طرز‌ی تایپ کردن الگوریتم‌ آشنا بوده تا به‌راحتی از پس چک اپلیکیشن‌تان برآیید.
 
 
 
همانگونه که گفتیم با استعمال از لهجه‌های اپ‌نویسی قسمت‌های داینامیک وبسایت را تولید میکنیم، هم اکنون احتیاج داریم تا داده ها وارداتی در تارنما را به سیرتکامل‌ای ذخیره کنیم که در آینده به آن ها دسترسی داشته باشیم، برای این دستور علاوه بر گویش اپلیکیشن‌نویسی بایستی یک مقر‌داده (Database) نیز برای وب سایت خویش تولید کنیم.
 
 
 
مرحله‌ی ۵
 
گزینش دیتابیس
 
 
 
در توضیحات آیتم گذشته اشاره کردیم که برای ذخیره‌سازی داده ها به یک دیتابیس احتیاج داریم، یک کدام از دوست داستنی‌ترین دیتابیس‌های آیتم به کارگیری در جهان که به خیر نیز با گویش PHP سازگار میباشد MySQL اسم داراست، از آنجایی که‌این دیتابیس به طور بدون‌پول عرضه‌گردیده و به شدت دوستداشتنی میباشد سفارش میکنیم در پروژه‌ی خویش از آن استعمال فرمایید.
 
 
 
تا به اینجا به طور تقریب با تک تک اجزای تشکیل‌دهنده‌ی یک سایت آشنا گردیده‌ایم، با یادگیری این موردها شما می توانید یک وب سایت بدون نقص را پباده سازی و پیاده‌سازی فرمایید، بدین ترتیب در شرایطی که تنها قصد داشتید با چگونگی تشکیل داد یک تارنما آشنا گردید میتوانید از قرائت ادامه‌ی این فراگیری صرف‌لحاظ فرمائید، ولی ما یحتاج میباشد بدانید مفاد دیگری نیز در ساخت و مراقبت تارنما‌ها دخیل می باشند که پیرو به آن ها میپردازیم، پس در شرایطی که می خواهید کاملا با شیوه‌ی ساخت و حفظ یک سایت آشنا گردید در‌پی با همیار آی‌تی یار باشید.
 
 
 
بهینه سازی (بهینه سازی) چه می‌باشد؟
 
کلمه و واژه‌ی سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای باصرفه‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش میباشد، تمامی‌ی ما برای یافتن کلمه ها متبوع خویش از موتورهای جستجویی مانند گوگل یا این که بینگ استعمال میکنیم، واقعیت روایت این‌میباشد که موتورهای کاوش صرفا یک ربات می باشند خیر یک بشر، براین اساس می بایست با به کار گیری از اصول خاصی محتوای وبسایتمان را برای آنها قابل فهم و شعور کنیم و تلاش کنیم با به کار گیری از تکنیک‌های متفاوت در ابتدا حاصل کاوش قرار بگیریم.
 
 
 
شما تحت عنوان طراح و اپلیکیشن‌نویس یک تارنما بایستی به سیرتکامل‌ای از تگ‌های HTML و بقیه مورد ها به کارگیری نمائید که محتوای تارنما برای موتورهای کاوش قابل شعور باشد، در شکل رغبت میتوانید با یک جستجوی معمولی داده ها بیشتری در این زمینه به‌دست آورید (عبارت On-Page بهینه سازی را کاوش نمایید)
 
 
 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی مجدد لوگو های قدیمی

 

پباده سازی لوگو طهران طراحی صفحه
اصلی ترین شرکت های دنیا ، با    طراحی سایت در مشهد   مقصود تحول و پیشرفت ، لوگوی مارک خویش را تصحیح و امروزی سازی می نمایند.

پروسه پباده سازی دوباره لوگو بدین انگیزه میباشد که آرم تجاری یا این که لوگو دسته شما ، هر ترازو هم که ماهر پباده سازی گردیده باشد، با گذر مجال در گیر فرسودگی و کاهش جذابیت و تاثیرگذاری در ذهن کاربر میگردد.

از مهم ترین علل فرسودگی در لوگو می شود به مفاد پایین اشاره نمود:
1) بسط تجارت یا این که تغییر‌و تحول مراحل بیزنس
هر کسب و کاری در شرایط معمول و با گذر مجال به افزایش، توسعه و گسترش و پیشرفت میرسد، گاه این پیشرفت در حوزه تنوع، ارتقاء و تغییر و تحول فرآورده فیس می‌دهد و گاه در سطح بسط موضوع و محدوده کاری. اینگونه تغییرات و گسترشی عموما با فرسایش و عدم سعی لوگو گزینه استعمال یار می گردد. به‌این باعث مدیران این شرکت ها، متناسب با این بسط و ارتقا و همینطور با مقصود فهم و شعور درست مخاطبان از این پیشرفت ، دست به تصحیح و مرمت لوگو خویش می‌زنند.

پباده سازی لوگو طهران صفحه آرایی
پباده سازی لوگو طهران صفحه ارایی
2) تغییر‌و تحول ذائقه، ذوق و برخورد حسی مخاطبان و مشتریان
لوگو شما کلیدی ترین نقش را در شناسایی تجارتتان به وسیله مخاطبان جاری ساختن می نماید. همینطور مخاطبان شما تصمیم گیرندگان اساسی در تعیین شما و برندتان می باشند.
این پاراگراف گویای این نکته میباشد که مخاطبان و مشتریان در اکثر موردها بیشتر احساساتی و ذوق ای تصمیم می‌گیرند و گزینش می نمایند.
مخاطبان در عکس العمل نخستین با نام‌و‌نشان تجاری شما یا این که ذکر معمولی خیس لوگو شما، تصمیم میگیرند که:
– آیا مشتری شما بشوند یا این که خیر!
– به شما و کسب و کارتان پشت گرمی نمایند یا این که خیر!
– با شما رای زنی نمایند یا این که خیر!
مولفه هایی در پباده سازی لوگو مانند :جذابیت ،آپ تو دیت بودن ، تناسب بافرهنگ جامعه ، همگام بودن با مد روز و…
نقش بسزایی در گزینش این مخاطبان دارااست.
این مولفه ها با گذر مجال دستخوش فرسایش و تغییر و تحول می‌شوند و عاملی که شاید تعدادی سال پیش سبب ساز جذابیت بسیار بالایی در لوگو می گردیده، امروز دیگر ارزشی ندارد.
شرکت های گرانقدر بروز رسانی و اصلاحات پباده سازی لوگو خویش را با دقت به مجال و نسبت به ذائقه مخاطبان و مشتریان، با سنجش اینگونه مولفه هایی ایفا می‌دهند.

3) تغییر و تحول نظام برندینگ و مد جهانی
سازمانها و ماشین کرایه ای های مارک سازی و تبلیغات، در سوی معرفی و افزایش یک مارک یا این که کالا همواره استراتژی های متنوعی به فعالیت میبرند. غرض مهم این شرکت ها تحقیق در ارتباط اخلاق و مدل معاش مخاطبان و مشتریان یک جنس میباشد تا از روش فیض این پژوهش ها بتوانند در آغاز نیازهای این مخاطبان و بعد نوع معرفی و تبلیغ آن مال را معین نمایند. آنچه که در امر استراتژی های معرفی و پرورش یک مارک در همگی این ماشین کرایه ای ها یکسان میباشد، بروزرسانی نظام بیزنس و فروش بیشتر مارک های متعدد میباشد. این بروز رسانی گاه در توا‌ن تصحیح لوگو یک شرکت و گاه در بعدها تغییر‌و تحول یا این که ترکیب چندین شرکت در هم میباشد. نکته قابل توجه این میباشد که هر استراتژی در طی خویش کاربرد و برخورد موردنیاز را داراست و اثر قسمت میباشد. ساختارهای مد جهانی در تبلیغات و معرفی یک مارک به مخاطبان توسط لوگو، در هر مقطعی از فرصت عوض می شود و همین استدلال سبب ساز فرسایش پوسته لوگو شرکت های مختلف می شود. ماشین کرایه ای های تبلیغاتی و ارتقاء مارک، در همین زمان وارد فعالیت گردیده و با بکارگیری معیارها و متدهای نو در پباده سازی لوگو و تبلیغات به ترمیم و بروزرسانی این برندها می‌پردازند.

پباده سازی لوگو طهران دیزاینهرگز فراموش نکنید: یک لوگو کار کشته، نفیس ترین بودجه و سرمایه یک مارک به حساب آورده می شود.غرض اساسی از مراحل تصحیح و تکامل پباده سازی لوگو، دستیابی به بالاترین سطح تاثیرگذاری و به رسمیت شناساندن آن لوگو و مارک میباشد.از بینش دانش تبلیغات پروسه بسط و تکامل پباده سازی لوگو یک جز حیاتی و غیر قابل جایگزین در توفیق یک بیزنس به حساب آورده می شود.
پروسه تجدید بنا لوگو در بیشترین مواقع با کمترین تخریب در ساختار مهم لوگو شکل می پذیرد و گاها به انگیزه وجود نقاط ضعف بیشتراز حد،این نوسازی با دگرگونی های متعددی یاور میگردد. داده ها آماری آرم می‌دهد تصحیح و بروزرسانی لوگو در یک کمپانی و مارک می‌تواند 15 تا 30 درصد در پرورش، ارتقا، توفیق و فروش آن مارک تاثیر گذار باشد. به همین انگیزه میباشد که تصحیح لوگو یا این که بروزرسانی لوگو یکی‌از راز فصل های اصلی در کمپین تبلیغاتی مطرح ترین شرکت های عالم به حساب آورده می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

HTML: ساخت و ساز ساختار و محتوای مهم ورقه تارنما
CSS: تهیه و تنظیم ظواهر شیت
JavaScript: تولید محتوای پویا در وبسایت
jQuery: تولید اسکریپت سهل برای جاوا اسکریپت
BootStrap: پباده سازی سریعتر
ما در‌این قسمت به    طراحی سایت در مشهد  مهم‌ترین لهجه ها اشاره کردیم.ولی بعضا برنامه نویس ها برای سرعت دهی به عمل خویش از ابزار های گوناگونی استعمال می نمایند.یکی مهمترین این ابزار ها بوت استرپ میباشد.

بوت استرپ
Bootstrap تیم ای از ابزارهای بدون‌پول برای ساخت‌و‌ساز صفحه های اینترنت و قابل انعطاف افزارهای پایین اینترنت میباشد که مشمول امرها HTML، CSS و توابع جاوا اسکریپت جهت ایجاد و اکران فرم ها، دکمه ها، تب ها، ردیف ها و بقیه المان های موردنیاز ساخت سایت است.

Bootstrap در صدر بوسیله برند اتو و جاکوب تورنتون و در سمت و سوی تولید یک چارچوب ظاهری مشخص و معلوم و یکسان در ابزارهای توییتر پباده سازی و نوشته شد. پیش از استارت این پروژه مثال های متعددی با همین شیوه ساخت و ساز گردیده بود که کلیه با سرنوشتی شبیه و عدم استقبال طراحان اینترنت عالم مواجه گردیده بودند. به جهت وجود اشتباهات مهم در مثال های دیگر، تولیدکننده اساسی توییتر یا این که به عبارتی برند اتو تمایل به ایجاد کرد یک سیستم داخلی و توانمند برای خویش با اسم Bootstrap گرفت.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()