نوشته شده توسط : علی پور


جاوا اسکریپت، همان گونه که از نامش معین میباشد، یک گویش اسکریپت نویسی همگی منظوره میباشد طراحی سایت در مشهد  که مطابق با استاندارهای اکما اسکریپت کار می‌نماید.

در واقع شما با قرائت ECMASCRIPT حافظه میگیرید چطور یک لهجه اسکریپ نویسی بسازید، اما در صورتی مستندات و راهبرد‌های جاوااسکریپت را بخوانید، حافظه می‌گرید که چطور از یک لهجه اسکریپت نویسی به کار گیری نمایید.

خیلی‌ها هم می باشند که براین باوراند جاوا اسکریپت یک زبان یا این که لهجه از گویش اکمااسکریپت میباشد. خب این اعتقادوباور کلاً اشتباه میباشد. چرا؟

مشاهده کنید، هنگامی گویشی از گویش (برای مثال گویش فارسی، فرانسوی یا این که ترکی) داریم، اکثر واژگان و فرمان لهجه آن لهجه از لهجه مامان گرفته شده‌است. طبق اعتقاد و باور این دوستان هم اکما اسکریپت بایستی لهجه مامان باشد و جاوا اسکریپت خصوصیت‌های خویش را از آن گرفته باشد؛ ولی اینطور وجود ندارد. جاوا اسکریپت بیشتر براساس مشخصه‌های تمجید گردیده اکما اسکریپت، در ECMA-262 پیاده می شود، البته در جاوا اسکریپت یکسری خصوصیت‌ها وجود دارااست که اکما اسکریپت (یا این که به تعبیر و تفسیر بعضی دوستان گویش مامان) آن‌ها‌را ندارد.

 

این اسکرین شات چندتا از خصوصیت‌های آزمایشی جاوا اسکریپت را نشان می دهد که تا این لحظه به اکما اسکریپت اضافه نشده اند.

واضح میباشد که‌این توضیحاتی که خواندید فقط گوشۀ کوچکی از جاوا اسکریپت میباشد. برای شناخت بیشتر با جاوا اسکریپت می توانید مقالۀ « جاوا اسکریپت چه است؟ » را بخوانید.

موتور جاوا اسکریپت چه می باشد؟
موتور جاوا اسکریپت یک نرم افزار یا این که معنی کننده میباشد که کدهای جاوا اسکریپت را فهمیده و آنان اجرا می‌نماید.

سروکلۀ موتورهای جاوا اسکریپت معمولاً در مرورگرهای اینترنت پیدا میشود. موتورهای جاوا اسکریپت جان دار در مرورگرها اکثر زمان ها اسم‌هایی برای خودشان دارا هستند. مثلا V8 موتور جاوا اسکریپت مرورگر کروم، Spider Monkey موتور جاوا اسکریپت مرورگر فایرفاکس و Chakra وابسته به Microsoft Edge میباشد.

تفاوت کوشش مرورگرها
فرض نمایید سه نفر بشر متعدد در مقابل ما قرار دادند. ما برای این سه نفر یک فرمان یکسان صادر می کنیم و می گوییم: \"بپر\". دو نفر از این انسان‌ها متوجه فرمان \"بپر\" می گردند ولی نفرم سوم به‌این امر عکس العمل سریعتری نشان می دهد و سریع میپرد. در واقع نفر سوم هم پردازش امر را سریعتر انجام داده و هم اجرای آن را.

شبیه این دستور برای مرورگرها هم رخداد می‌ افتد، دو مرورگر میتوانند کدهای جاوا اسکریپت را بفهمند، ولی یک مرورگر آن را سریعتر از دوتای دیگر اجرا می‌نماید. چرا؟ زیرا مرورگر سوم موتور جاوا اسکریپت کارآمدتری داراست.

تفاوت پشتیبانی مرورگرها از لهجه‌های گوناگون
به همین حریم خودتان نگاه نمائید و تعدادی نفر را در حیث بگیرید که به گویش فارسی حرف می‌نمایند. آیا همگی این اشخاص تعداد کلمه ها و فرمان گویش‌های یکسانی از گویش فارسی را می دانند؟ آیا همۀ آنان به مجموع ضرب‌المثل‌های لهجه فارسی مسلط می‌باشند؟ حتماً جواب این پرسش منفی میباشد.

مرورگرهای اینترنت نیز در این زمینه مثل ما بشر‌ها می باشند. این صحت دارد که مجموع موتورهای جاوا اسکریپت مرورگرها، جاوا اسکریپت را می فهمند، ولی برخی از آن ها سریعتر و بهتر کار می‌نمایند.

در حالتی که یادتان باشد، گفتیم که Ecma Script چند شناسه و خصوصیات میباشد و لهجه‌های اسکریپت نویسی میتوانند از آن تبعیت نمایند و شبیه آن باشند. خب، با این اکانت بروزسانی ECMASCRIPT و ارائه ورژن‌های تازه آن بدین معنا وجود ندارد که کل موتورهای جاوا اسکریپت یک دفعه مجموع خصوصیت‌های ورژن نو را کسب می‌نمایند. در واقع این پشتیبانی مرورگر میباشد که تصمیم می گیرد موتور جاوا اسکریپت با استاندارهای پایانی ورژن اکما اسکریپت سازگار گردد یا این که خیر.

سوالی که معمولاً برای اکثر توسعه و گسترش‌دهندگان اینترنت ساخت‌و‌ساز می گردند این میباشد که \"مرورگر کدام ورژن ECMASCRIPT را پشتیبانی نمی‌نماید، یا این که \"کدام خصوصیت‌های ورژن تازه ECMASCRIPT به وسیله این مرورگر پشتیبانی نمیشوند؟\"

در واقع این گسترش دهندگان عزیز می خواهند بدانند که در‌حالتی که گوگل، موزیلا یا این که مایکروسافت بخواهند موتور جاوا اسکریپت مرورگرشان را آپ دیت رسانی نمایند، چه خصوصیت‌های جدیدی از ECMASCRIPT تازه به آنان اضافه میگردد.

نکته‌ای که درباره ی مرورگرها وجود دارااست این میباشد که هنگامی ECMASCRIPT آپ تو دیت رسانی میشود، آنها کل خصوصیت‌های نسخۀ نو را به طور یک جا اخذ نمی‌نماید. مرورگرها امرها تازه اکما اسکریپت را کم کم به اوامر گذشته اضافه می‌نمایند. مثلا تصویر تحت بخشی از تغییرات جاوا اسکریپت در مرورگر فایرفاکس را نشان میدهد.

 

همان طور که می بینید، بخشی از تغییرات مربوط اکما اسکریپت سال 2015 و بخشی دیگر مرتبط با ورژن ارائه گردیده در سال 2017 میباشد.

دور و بر RUNTIME جاوا اسکریپت
ما دو نوع آبجکت یا این که شیء در جاوا اسکریپت داریم:

آبجکت محلی یا این که Native Object: به اشیائی مثل آرایه متنی، حرفه، عدد و ... که در کل نقاط نرم افزار قابل دسترسی می باشند و روی مجموع مرورگرها در کل سیستم برهان‌ها عمل می‌نمایند آبجکت یا این که شی محلی می گویند. این شی ءها در ECMA Script تعریف و تمجید گردیده‌اند.

آبجکت هاست یا این که Host Object: اشیاء یا این که آبجکت‌هایی می باشند که در گوشه و کنار صاحب خانه (درین‌جا مرورگر)، برای بدون نقص کردن گوشه و کنار Runtime اکما اسکریپت تمجید میشوند. Document، Window، HTML و Form مثال‌ای از هاست آبجکت میباشند.

دقت:هر آبجکتی که Native نباشد، Host Object میباشد.

 

خب، درحال حاضر برسیم به تعریف و تمجید Runtime: به محیطی که در آن کدهای جاوا اسکریپت اجرا گردیده و بوسیله موتور جاوا اسکریپت تعبیر میگردند، فضاِ Runtime جاوا اسکریپت می گویند. از جمله Node.js و Chrome هر دو گوشه و کنار‌های Runtime میباشند.

هر مرورگری (مثلا کروم، فایرفاکس و سافاری) یک JS Runtime Environment یا این که فضا اجرای جاوا اسکریپت دارااست. در‌این دور و اطراف تعدادی API اینترنت وجود دارااست که توسعه و گسترش دهنده می تواند به آنها دسترسی داشته باشد و اپ بنویسد..

یک نکتۀ جذاب: کروم و نود.جی‌اس خودشان با c++ درج شده‌اند اما وظیفۀ اجرای کدهای دیگری مثلا جاوا اسکریپت را بر عهده دارا‌هستند.

ECMAScript 6 چه میباشد؟
بسیار خب، حال حاضر دیگر میدانید جاوا اسکریپ و اکما اسکریپت چه می باشند و چه ارتباطی با مرورگرهای اینترنت دارا هستند، پس بیایید برویم رمز اصل مقاله، یعنی ECMAScript 6!

ECMAScript 6، ششمی ورژن از استاندارد ECMA-262 میباشد و نسبت به ورژن نخستین آن در گیر تغییر تحول و تحولاتی متعددی شده‌است. ECMAScript 6 را با اسم‌های ECMA-2015، ES6 و ECMAScript 2015 نیز میشناسند.
عامل این اسم‌گذاری‌های گوناگون این میباشد که اکما تصمیم گرفته بود اکما اسکریپت را به صورت هر ساله آپ دیت رسانی نماید و زیرا ممکن بود یوزرها ES6 را با ES2016 غلط بگیرند، به مکان ES6 اسم ES2015 برای به روز قانونی سال 2015 تعیین کرد.
Babel چه می‌باشد؟
بابل، یک مبدل میباشد که می تواند کدهای ES6 را به کدهای ES5 تبدیل نماید.

آری، صراحت دارد که بسط دهندگان اینترنت می توانند از خصوصیت‌ها و راهبرد‌های نو ES6 به کارگیری نمایند، ولی مدام مقداری نگرانی بابت هماهنگی این کدها با مرورگرهای گوناگون وجود داراست. به عنوان مثال هنوز که هنوز میباشد دو مرورگر وب اکسپلورر و Edge مایکروسافت، تماما از کدهای ES6 پشتیبانی نمی کنند.

گسترش دهندگان میتوانند برای اینکه از این بابت نگرانی نداشته باشند با به کارگیری از Babel می توانند کدهای مبنی بر ES6 را با خصوصیت‌های ES5 مساوی‌سازی نمایند.

خداحافظی موقت
خب دوستان، قصد اینجانب درین نوشته‌ی‌علمی این بود که شمارا با اکما اسکریپت، رابطه آن با جاوا و مسائل پیرامون این دو آشنا کنم. فعالیت ما هنوز با ECMAScript و JAVAScript کل نشده و این جدید آغاز عمل میباشد. در مقاله‌ها بعدی می خواهیم به صورت تخصصی‌خیس این مباحث را گزینه گفت و گو در اختیار بگذاریم و با طرز کدنویسی نویسی و قواعد و قانون ها آن نیز آشنا شویم. تا آن بازه زمانی خواهش می کنم ریلکس باشید و هر سوالی و نظری که دارید همین‌جا بیان کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


وبسایت ورزشی یک کدام از هیجان آور ترین و جالب ترین طراحی سایت در مشهد  عرصه های عمل عموم دنیاست که

علاقمندان فراوانی از کل سنین و قشرهای گوناگون در سراسر عالم را دارااست. بدین ترتیب

طراحی سایت‌های ورزشی یكی از ضرورت‌های ورزش امروز میباشد. غرض از ساخت و ساز

اینگونه تارنما‌ها بسیار مختلف میباشد، مقصود ابتدایی برای پباده سازی هر سایتی، ساخت رابطه

بیشتر با مشتریان، بازاریابی بهتر و جذب مشتریان تازه هست.

قسمت های اصلی تارنما ورزشی :
اعلام حاصل بازی ها
محاسبه ورزشی
خبرها مرتبط با ورزش و ورزشکاران
اعلام مدت برگزاری مسابقات
نظرسنجی در رابطه مجموعه متبوع
معرفی تنی چند از بازیكنان پر اسم و رسم هر گروه یا این که فن ی ورزشی
فروش بلیط مسابقات
رزرو زمین برای مسابقات
نکاتی که باید در وب سایت ورزشی رعایت خواهد شد
تصاویر در وب سایت ورزش تحت عنوان او‌لین چیزی میباشد که بازدید کننده را به خویش جذب می نمایند،

به این ترتیب تصاویر ورزشی مسلما می بایست از کیفیت بالایی برخوردار باشند، به نحوی که موجب کاهش

سرعت بار گذاری و سرازیر بودن صفحه ها وبسایت نشود. اکثریت اشخاص برای بازدید از وبسایت های ورزشی

و بررسی کردن خبرها از تلفن همراه هایشان به کار گیری می نمایند، با یقین ساخت وب سایت ورزشی

برای برد بیشتر باید پباده سازی ریسپانسیو داشته باشند. با پباده سازی ریسپانسیو،

سایت شما در مجموع دستگاه ها مثلا لپ تاپ، تبلت و گوشی به موقعیت استاندارد اکران

داده گردیده و نیازی به اسکرول افقی یا این که zoom in و zoom out نخواهید داشت.

مزایای تارنما ورزشی چه چیزی است؟
ساخت وب سایت ورزشی می تواند در سمت و سوی آگهی خبر ها ورزشی ساخت و ساز خواهد شد و یا این که دوستداران

یك گروه ورزشی خاص می توانند از وب سایت به نفع مجموعه خویش فایده ببرند. همینطور تارنما های ورزشی

به انگیزه بازدید بالایی كه دارا هستند درباره‌ی تبلیغات بسیار موثرند، به نحوی كه بعضی از وبسایت ها یا این که

شركت ها پولی را به تارنما ورزش پرداخت می نمایند تا تبلیغاتشان

در وب سایت ورزشی قرار گرفته خواهد شد.

هواداران ورزش، استادان و مربیان ورزشی :
که برای فن ورزشی خویش سال‌ها متعددی زحمت کشیده اند می‌توانند با داشتن یک سایت

فردی و ورزشی، خویش را جامع تر، ریلکس خیس و بهتر به طرفدارانشان معرفی کنند. شما میتوانید

قسمت های گزینه نیازتان را در چنگ ما قرار داده و مقصود خویش را از طراحی وب سایت معین كرده تا

ما ساخت سایت ورزشی گزینه نظرتان را طبق علایق و سلایق شما پباده سازی كنیم.

امکاناتی سایت ورزشی :
ارائه رزومه و سوابق کار باشگاه
معرفی فن های ورزشی باشگاه
معرفی سرویس ها
اعلام مقطع برگزاری کلاس ها
اکران اطلاعیه ها و خبر ها
نام نویسی یوزرها
قابلیت و امکان رزرو کلاس ها به طور آنلاین
درگاه پرداخت اینترنتی



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


جذب مشتری حق تقدم نخستین هر کسب‌وکاری میباشد و این موضوع  طراحی سایت در مشهد  به ویژه درباره‌ی بازرگانان پر رنگ‌خیس چشم می گردد. برقراری رابطه باصرفه و مفید با مشتری، ادله مهم رونق تجارت به حساب می‌آید که اما فعالیت سادگی هم وجود ندارد. برای بازاریابی دیجیتال و مجاورت‌خیس شدن به مشتریان، وبسایت بازرگانی یک عنصر ضروری میباشد.

بیشتر بخوانید : ارزش ساخت وب سایت
پباده سازی سایت بازرگانی به چه شکل انجام میشود؟
با دقت به نوع عمل و تجارت شما، نوع طراحی وب نیز متعدد خواهد بود. آیا میخواهید سایت‌تان صرفا بستری برای معرفی شما باشد؟ یا این که قصد دارید از روش پباده سازی تارنما بازرگانی به داد و ستد و تجارت بپردازید؟ جواب هرکدام از این سوال های، نوع و خصوصیت‌های پباده سازی سایت را معین خواهد کرد.

این ایام دکان‌های آنلاین بسیار خیر در جمهوری اسلامی ایران کار می‌نمایند که میتوانند شاهدی برای ثابت این گفته باشند. شما هم میتوانید با معرفی سازمان، کسب‌وکار، زمان بازه زمانی عمل و همینطور برد‌های خویش، به مخاطبان مجاورت‌خیس گردید و خویش را بهتر و بیشتر به آنها بشناسانید.

بیشتر بخوانید : وبسایت پزشکی
در واقعیت داشتن یک رزومه آنلاین امروزه برای همگی امور مایحتاج میباشد. خریداران مدام در پی تخفیف می باشند. حتی‌د‌ر سطح ها کلان! براین اساس می توانید در پباده سازی سایت بازرگانی یک سیستم ظریف تخفیف در حیث بگیرید و آفرهای ویژه ارائه دهید. در این حالت یوزرها بیشتر در وبسایت‌تان میمانند و بازدیدکنندگان روزمره شما ارتقاء پیدا می‌نمایند.

نکته‌ای که بایستی در لحاظ گرفته خواهد شد این میباشد که در کنار مشتریان سنتی، بایستی مشتریان تازه آنلاین را هم راضی نگه دارید. نوع رابطه با این مشتریان تازه متعدد میباشد. ما شایسته ترین پلتفرم را برای رابطه با مشتریان در مشت شما قرار می دهیم.

در پباده سازی سایت بازرگانی موردها تحت گنجانده گردد:

در رابطه ما
تماس با ما
معرفی نمایندگی‌های فروش
اکران تولیدات منتخب
خبرها و مقاله‌ها
در حیث به چنگ آوردن قسمت خبر ها و مقاله‌ها در وبسایت بازرگانی میتواند سبب ساز خواهد شد یوزرها بامسئولیت روزمره پیدا نمائید. با فعالیت کردن روی بهینه سازی و با صرفه‌سازی این بخش، منجر بالا رفتن سکو سایت در موتورهای کاوش مانند گوگل شود.

یوزرها با تایپ یک واژه کلیدی، شمارا در مرتبه‌های بالای جست‌وجود خواهند مشاهده کرد و همین موضوع منجر شناخته‌خیس شدن مارک شما و ارتقا فروش گردد.

ارزش پباده سازی تارنما بازرگانی
همانطور که مدام گفته‌ایم، ارزش پباده سازی سایت به خصوصیت‌ها و امکاناتی که برای آن در حیث گرفته‌اید بستگی داراست. طبیعتا در‌صورتی‌که یک سایت بی آلایش فقط برای معرفی خویش بخواهید، هزینه‌ها کمتر میگردند و درصورتی که بخواهید یک سایت رشته‌ای با قابلیت و امکان معامله آنلاین داشته باشید، می بایست دارایی بیشتری در لحاظ بگیرید. برای کسب داده ها بیشتر با ما تماس حاصل نمایید یا این که تعرفه‌های ساخت وب سایت وبنا را ببینید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


وبسایت هایی در دنیای نرم‌افزار نویسی وجود داراست که برای ما گسترش دهندگان و برنامه نویس ها بسیار موءثر میباشند، طراحی سایت در مشهد بعضی وقت ها رفع بخش اعظمی از خطاها ما با به کار گیری از این تارنما ها قابلیت و امکان پذیر میباشد. درین نوشته‌علمی به 12 تارنما برتر برای برنامه نویس ها و گسترش دهندگان خوا‌هیم پرداخت، پس در‌پی همدم ما باشید.

 

1. StackExchange
https://stackexchange.com
امروزه هرکسی با وبسایت های Stack Overflow و Ask Ubuntu که بخشی از کانال StackExchange می باشند، آشنا می‌باشد، البته قریه ها تارنما دیگر در‌این کانال وجود داراست که به علم ها رایانه و نرم‌افزار نویسی تخصیص یافته اند و بعضا از آنان گزینه عشق و علاقه اینجانب می باشند. برخی از آن‌ها عبارت اند از :

Software Engineering
Code Review
Database Administrators
ولی چرا از StackExchange به کارگیری میکنیم؟

شما میخواهید مهارت های مهندسی اپلیکیشن خویش را افزایش دهید.
شما میخواهید با جواب دادن به پرسش دیگر بسط دهندگان به آن‌ها یاری نمایید.
شما میخواهید با لینک دادن مهارت های خویش با اکانت کاربریتان درین کانال، رزومه ای از خویش به اکران بگذارید.
2. GitHub
https://github.com
گیت هاب نیازی به معرفی گسترش دهندگان اپلیکیشن ندارد. این وبسایت مکانی میباشد که می توانید پروژه های متن گشوده خویش را با دیگرافراد به اشتراک بگذارید.

البته چرا از گیت هاب به کارگیری می کنیم؟

می خواهید کدهای خویش را با توسعه و گسترش دهندگان دیگر در عالم به اشتراک بگذارید.
می‌خواهید به پروژه های متن گشوده دیگر امداد فرمایید.
میخواهید با استعمال از صفحه ها GitHub وبسایت های بدون پول ساخت‌و‌ساز فرمایید.
3. DevDocs
https://devdocs.io
DevDocs یک نرم‌افزار متن گشوده تک برگه ای میباشد که به شما قابلیت می‌دهد مستندات تمامی زبانها و فریمورک های اپلیکیشن نویسی دوست داستنی را کاوش نمایید.

البته چرا بایستی از DevDocs بهره مند شد؟

راهی سریع برای جستجوی سندها.
مکانی برای جستجوی تمامی سندها.
4. Hacker News
https://news.ycombinator.com/
Hacker News اینترنت سایتی میباشد که در آن اشخاص لینک و پیوند هایی را ارسال می نمایند و پیرامون آن ها مشاجره های جالبی دارا هستند. بیشتر مورد ها ارسالی مرتبط با سیلیکون البته، ایجاد اشتغال و فناوری میباشد.

البته چرا از Hacker News به کار گیری کنیم؟

برای آپدیت نگه داشتن خویش با سیلیکون البته و اکوسیستم فناوری آمریکا.
محلی برای گفت و گو و گفتگوهایی با کیفیت خوب.
5. diff.blog
https://diff.blog
diff.blog یک گردآوری کننده وب لاگ مهندسی اپلیکیشن میباشد. این تارنما از 1000 بلاگ مربوط به مهندسی اپلیکیشن مقاله ها را گردآوری میکند.

البته چرا می بایست از diff.blog استعمال کنیم؟

شما می‌خواهید بلاگ های مهندسی شرکت ها فناوری و گسترش دهندگان را در سراسر وب دنبال فرمائید.
در حالتی که وبلاگی درباره‌ی مهندسی اپلیکیشن دارید ، میتوانید آن را در diff.blog قرار دهید تا به مخاطبان بیشتری رسد.
6. Udemy
https://udemy.com
Udemy یکی‌از مطرح ترین تارنما های یادگرفتن تصویری در دنیا میباشد. این وبسایت حدوداً در هر مبحث مربوط به فناوری، دارنده آموزشهای شگفت انگیزی میباشد. مدرس گزینه عشق و علاقه اینجانب در Udemy استفان گریدر میباشد. شما هم می‌توانید فراگیری های او‌را دنبال نمایید.
البته چرا از Udemy استعمال کنیم؟

برای یادگیری مهارت های نو
7. DigitalOcean
https://digitalocean.com
DigitalOcean یک ارائه دهنده میزبانی میباشد که در آن می‌توانید سرورها، مقر های داده و غیره را میزبانی نمائید. این سایت در میان بسط دهندگان بسیار دوست داستنی میباشد.

البته چرا از DigitalOcean به کار گیری کنیم؟

شما در اکنون عمل بر روی پروژه های فردی میباشید و یک رابط کاربری سهل و آسان می‌خواهید. شما میخواهید همگی چیز را تا حد ممکن معمولی نگه دارید.
8. IndieHackers
https://indiehackers.com
IndieHackers جامعه ای از بسط دهندگان و کارآفرینان میباشد که سوای گردآوری پول سعی بر تولید شرکتهای اینترنتی سودآور دارا هستند.

ولی چرا از IndieHackers به کار گیری کنیم؟

شما میخواهید با کسانی که در درحال حاضر تولید یا این که تولید شرکت ها اینترنتی پیروز میباشند تعامل داشته باشید.
9. Resumake
https://resumake.io
Resumake یک تارنما متن گشوده میباشد که به شما امداد می نماید سوابق کاری را برای درخواست شغل ها مهندسی اپلیکیشن تهیه و تنظیم فرمایید.

ولی چرا از Resumake به کارگیری کنیم؟

شما می‌خواهید به راحتی روزمه کاری خویش را تولید نمایید.
می‌توانید رزومه را به طور PDF ، Latex و JSON ساخت‌و‌ساز نمایید تا دفعه آن گاه ما یحتاج نباشد از نخست استارت نمائید.
10. Leetcode
https://leetcode.com
Leetcode اینترنت سایتی میباشد که به شما یاری می نماید برای گفت‌و‌گو های مهندسی اپلیکیشن فراهم گردید.

چرا می بایست از Leetcode بهره مند شد؟

شما میخواهید اشتباهات کدنویسی را که در حین مذاکره های مهندسی اپلیکیشن پرسیده می‌شود، تمرین نمائید.
شما می‌خواهید از تجربیات گفتمان اشخاصی که در گفتگو های مهندسی اپلیکیشن کمپانی کرده اند با خبر گردید.
11. Glassdoor
https://glassdoor.com
Glassdoor اینترنت سایتی میباشد که پرسنل شرکت ها خویش را در آن نظارت می نمایند.

چرا می بایست از Glassdoor بهره مند شد؟

شما میخواهید بدانید که فعالیت در یک کمپانی چه‌گونه میباشد.
شما میخواهید بدانید که دستمزد پرسنل در کمپانی چقدر میباشد.
12. ProductHunt
https://producthunt.com
ProductHunt اینترنت سایتی میباشد که گسترش دهندگان و شرکتهای، سایت ها و نرم‌افزار هایی که جدیداً ساخته اند را فعال‌سازی می نمایند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


از اهمیت نکات گرافیکی سایت چیزی نمی دانید؟ کلیه می دانیم که جلب حیث بازدیدکنندگان طراحی سایت در مشهد در به عبارتی اولِ ورودشان به تارنما امری میباشد اساسی و در شرایطی‌که اکثر اشخاص از وب برای دریافت اطلاعات به کار گیری می‌نمایند، پس او‌لین رمانتیک که یک مخاطب نسبت به یک تارنما داراست قادر است انتخاب کننده این دستور باشد که آیا مخاطب تصویر مطلوبی از آن سازمان را در ذهن خویش پرورانده میباشد یا این که نه.

سایتی که شاید شما تعدادی ساعت برای پباده سازی آن وقت نهاده باشید در شرایطی که نتواند در ۲.۶ ثانیه مخاطب را جذب نماید دیگر آن تاثیر دلخواه را روی مخاطب نخواهد داشت.

قسمت های نکات گرافیکی سایت

۱- لوگو:
کلاً وقتی که علم‌آموزان در هم اکنون مشاهده هر تارنما بودند تقریبا ۶.۴۸ ثانیه در حالا تماشای لوگوی وب سایت بودند.

۲- منوی مهم:
منوی اساسی وبسایت هم مثل لوگو جزو نصیب‌های اصلی وب سایت بوده میباشد به گونه ای که علم‌آموزان این‌توشه تقارن زمانی نزدیک به ۶.۴۴ ثانیه از دوران حضور خویش در وب سایت را درگیر مشاهده منوی مهم بوده اند.

۳- جعبه کاوش:
این جعبه هم که معمولا در به عبارتی بالای کاغذ قرار داشته نزدیک به ۶ ثانیه در هر بازدید دیده بازدید کننده را به خویش سرگرم نموده است. برای مشورت طراحی وب میتوانید با کارشناسان پررنگ سایتچین تماس حاصل نمایید.

۴- کانال‌های اجتماعی:
پیوند هایی که به کانال‌های اجتماعی مثل فیسبوک و توئیتر داده گردیده اند به حیث گرافیکی و جالب بودن گشوده هم از طرف دیده‌های یوزرها موردپسند قرار گرفته اند.

۵- عکس مهم سایت:
در تمامی تارنما‌ها یک عکس اساسی وجود داراست که به یکی عارضه ها محل قرار‌گیری و یا این که گرافیک خویش عکس می‌قدرت آن‌را عکس اساسی شیت دانست. مشاهده این عکس هم به تنهایی بیشتر از ۵ثانیه از وقت بازدید کنندگان را گرفته میباشد.

۶- محتوای متنی:
محتوای متنی وب سایت در مشاهده کرد اولیه ۵.۵۹ ثانیه از وقت استفاده کننده را گرفته میباشد. (برای اینکه شبهه‌ای برای شما پیش نیاید بایستی این نکته را توضیح اعطا کرد که‌این مدت ۵.۵۹ ثانیه‌ای تنها در طی مشاهده کلی تارنما بوده میباشد، مطمئنا یوزرها مدت خیلی بیشتری صرف تلاوت متن های تارنما شما خواهند کرد، ما در اینجا راجع‌به مشاهده کلی سایت‌تان کلام میکنیم)

۷- فوتر:
در غایت هم بخش فوتر وبسایت گزینه اعتنا این علم‌آموزان قرار گرفته که حدود ۲ ثانیه از وقت یوزرها را به خویش تخصیص داده.

Sheng همچنین از عهدوپیمان علم‌آموزانی که گزینه چک قرار گرفته‌اند اضافه نموده است که یوزرها عشق بیشتری به پیوند‌ها و جعبه‌های مرتبط با شبکه های عمومی داشته‌اند. وی همچنین اضافه نموده است که به کارگیری از رنگ های دلپذیر در تارنما تاثیر بهتری بر روی یوزرها خواهد داشت.

فعالیت ساخت وب سایت هم مثل هر شغل دیگری رنج‌های خاص خودش را داراست، شما بایستی در پباده سازی‌تان بدین نکته دقت داشته باشید که طرح شما قرار میباشد با یک‌سری هزار استفاده کننده با سلایق گوناگون رابطه برقرار نماید. پس مدام به اندیشه جذب حداکثری باشید البته یادتان نرود که مجال شما محدود میباشد. چیزی نزدیک به ۲.۶ ثانیه…



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


اذن دهید اشاره ای داشته باشیم به یک کدام از مزیت هایی  طراحی سایت در مشهد که اشخاص برای نحوه سنتی اسم می‌برند و بسیار بر آن سماجت می نمایند و آن این میباشد که شما به طور سفارشی سازی (Customization) می‌توانید وب سایت خویش را پباده سازی نمایید.

هم اکنون برای درک بهتر مسئله،‌ یک مثالی را سرویس شما پهنا میکنیم:

فرض فرمائید شما در ادامه خریداری یک بلیز برای خویش می‌باشید. در حالتی که بلوز را به وب سایت تشبیه کنیم؛ طراحی وب سایت با نحوه سنتی مانند این میباشد که بروید پیش خیاط تا اندازه ی ظریف شما‌را بگیرد و دقیقا فیت تن شما بلوز را بدوزد. هم اکنون شما تی شرت خویش را دارید، ولی در حالتی که شما لاغر گردید یا این که تپل گردید بایستی مجددا به خیاط مراجعه‌نمایید تا در شکل قابلیت آن بلوز را تنگ یا این که گشاد نماید. در غیر اینصورت دیگر آن بلوز قابلیتی برای شما جز دستمال گردگیری نخواهد داشت!

در طراحی وب هم چنین میباشد. در صورتیکه شما سایتتان را به نرم افزار نویس دهید تا پیاده سازی نماید، می بایست بدانید که در حالتی‌که اضافه کردن یا این که تغییر‌و تحول قابلیتی بعدها بخواهید در وب سایت خویش داشته باشید؛ خودتان به طبع نمی توانید آن تغییر و تحول را انجام دهید مگر اینکه شما یک Web Developer باشید در غیر اینصورت می بایست به اپلیکیشن نویس ذکر شده رجوع‌نمایید تا با پرداخت دوباره وجهی به وی، آن امکان نو اضافه خواهد شد. هرچند اشخاص یا این که موسسه ها توسعه و گسترش دهنده ی تارنما به شما مثلا تعهد پشتیبانی بدون پول ۶ ماهه می‌دهند؛ ولی آیا شما تنها در آن ۶ ماه نخستین ممکن میباشد اضافه کردن امکان یا این که تغییری بر روی سایتتان بخواهید؟

این هم بایستی در لحاظ داشته باشید که بعداز اتمام پباده سازی سایتتان با این نحوه، جدید نصیب مهمی از روایت آغاز خواهد شد و آن هم قسمت رئیس و ادمینی سایتتان میباشد.

اشخاص و کمپانی هایی که به شیوه سابق و سنتی طراحی وب سایت انجام می‌دهند به طبع برای حل این زمینه و اینکه شما خودتان بتوانید سایتتان را مدیر نمائید و از جمله محتوایی را در آن قرار دهید، پنل مدیریتی را پباده سازی می نمایند. ولی در غایت برای افزودن قابلیتی یا این که بر طرف کردن غلط ها (ERRORS) بایستی به خویش شخص یا این که کمپانی مراجعه نمایید.

 

 

 

اکنون نمونه تی شرت را برای وردپرس می‌زنیم؛ طراحی وب وردپرسی در مشهد یا این که هر شهر دیگری مانند این میباشد که شما به بازار بروید و تخت‌گاز و راحتی بلیز مد لحاظ خویش را از در بین تیشرت های مغازه گزینش کنید.

اینطور بگوییم که، شما با طراحی وب وردپرسی در مخارج مالی و وقتی خویش بسیار صرفه جویی می‌کنید.

 

ولی یک سوال اساسی:

آیا در طراحی وب سایت وردپرسی برای افزودن قابلیتی نو، برای ما مشکلی به وجود نخواهد آمد؟

شفاف میباشد که در ساخت سایت با وردپرس هم مطلقا ما به اینکه در آینده مستلزم افزودن قابلیتی باشیم بر خوا‌هیم خورد، البته تفاوتش با نحوه سنتی درین میباشد که دیگر نیاز وجود ندارد شما یک Web Developer باشید یا این که استخدام فرمایید. چون به راحتی در بیشتر مواقع خودتان می‌توانید با امکان های بی شماری که وردپرس در اختیارتان قرار میدهد سایت خویش را خودتان تغییر‌و تحول دهید.

اکنون شاید این زمینه ذهنتان را مشغول نماید که فعالیت با پنل وردپرس نیاز به یادگیری ندارد؟

طبیعتا نیاز داراست.

ولی به‌این شکل که با یادگرفتن های کوتاهی می‌توانید امکان های آیتم نیازتان را فرا بگیرید(سوای نیاز به اینکه اپ نویس باشید یا این که اپلیکیشن نویسی فرمائید) همینطور به هیچ عنوان نیاز وجود ندارد تا کل قابیلت های آن را حافظه بگیرید.

کمپانی گسترش گران آریاز علاوه بر پشتیبانی مجانی و مستمر ای که سرویس شما سروران گرامی ارائه میدهد، بعد از کامل شدن طراحی وب شما، فراگیری های ما یحتاج شمارا برای رئیس بدون نقص اینترنت سایتتان به شما ارائه می‌دهد تا در حالتی که حتی مستلزم افزودن قابیلتی هم بودید، خودتان به راحتی آن را به سایتتان اضافه فرمایید و حتی در‌حالتی که نتوانستید، ما با پشتیبانی بدون پول و مستمر ای که ارائه میدهیم آن را برای شما اضافه می‌کنیم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


طراحی وب سایت
برای شناخت بیشتر با فراگیری طراحی وب داده ها خوب و مفیدی طراحی سایت در مشهد در رابطه اصطلاحات طراحی وب سایت در دست شما قرار می‌دهیم.این اصطلاحات به شما یاری می نمایند تا بتوانید شل خیس به جواب سوالهای خویش در موضوع طراحی وب برسید.
شایسته ترین مدرس برای یادگیری ساخت وب سایت خویش شما می باشید. ابتدایی ترین کاری که می بایست انجام دهید استارت گویش اپ نویسیhtml میباشد.شما نوشته ی علمی ای آموزشی مرتبط با این لهجه را میتوانید در ساخت سایت -گویش html چه میباشد؟ مطالعه بفرمایید.

 

در یادگرفتن طراحی وب با اصطلاحات ساخت وب سایت ابتدایی ترین چیزهایی که بایستی بدانید را برای شما قرار داده ایم.

دامنه (Domain)
دامنه یا این که دامین به عبارتی اسم یا این که نشانی تارنما میباشد که با پسوند های گوناگون میتوان آن را برای تارنما تثبیت نمود. دارای اسم و رسم ترین پسوند دربین المللی .com و معروفترین پسوند اهل ایران .ir میباشد که برای سایتها با هر موضوعی قابل قرار دادن میباشد.

هاست (Host)
میزبانی اینترنت سرویسی میباشد که به سازمانها و اشخاص اذن می‌دهد یک تارنما یا این که کاغذ اینترنت را به وب ارسال نمایند.وقتی که یوزرها وب می‌خواهند سایت شما‌را ببینند، تمامی ی آنان بایستی نشانی وبسایت یا این که دامنه شمارا در مرورگر خویش تایپ فرمائید.وبسایت ها در رایانه های خاص به اسم سرور ها ذخیره می گردند.آن گاه کامپیوتر آن‌ها به سرور شما پیوند میخورد و صفحه ها اینترنت شما از روش مرورگر به آنان تحویل شود.

اینترنت سرور (web server)
یک اینترنت سرور نرم‌افزار(اپلیکیشن) ای میباشد که با به کار گیری از HTTP (پروتکل انتقال ابرمتن) برای جواب به درخواست یوزرها که ورقه خاصی از تارنما را تقاضا می نمایند.

ورقه اینترنت (Web Page)
نوشته و عکس هایی که در وبسایت رویت میگردد درواقع در صفحه ها اینترنت قابل دسترسی میباشد، به این ترتیب همگی محتویات قابل دسترسی در یک کاغذ اینترنت قرار می‌گیرد.

سایت (Web Site)
یکی‌از مطرح ترین اصطلاحات طراحی وب سایت “سایت” میباشد. که به تیم ای از صفحه ها اینترنت مربوط به یکدیگر را که گروه ای از فایلها را در قالب عکس، متن، فیلم، صوت و… در مشت مخاطب قرار می‌دهد گفته می شود و بوسیله نشانی مخصوصی که به عبارتی دامنه می باشد قابل دسترسی میباشد.

اچ تی ام ال (HTML)
HTML مخفف HyperText Markup Language میباشد و گویش اینترنت میباشد.به عبارت معمولی، HTML یک خط مش را برای طراح اینترنت میباشد که به مرورگر اینترنت خویش بگویید که چه گونه به قطعه کد درج شده را اجرا و اکران دهد.HTML دربردارنده چندین تگ های متفاوت میباشد که به طراح اذن می‌دهد که محتوای خویش را به صورت معنایی دارای اسم و رسم نماید تا گزاره ها به طور نسخه برداری متن معلوم شوند، در حالی که تصاویر تحت عنوان تصاویر وارد میگردند و غیره.

 

صفحه های اثبات (Static Page)
صفحه های اثبات یا این که صفحه ها استاتیک در واقع از قابلیت و امکان های ابتدایی گویش اچ تی ام ال سود می برد. این صفحه های هیچ پویایی ندارد و برای هر تغییر و تحول در آن باید صفحه های اچ تی ام ال را تغییر تحول داده و در تارنما آپلود نمود.

صفحه های پویا (Dynamic Page)
صفحه ها پویا و یا این که به عبارتی داینامیک همانگونه که از نام آن معین میباشد امکان تغییر‌و تحول محتویات در آن وجود داراست و مغایر صفحه های اثبات برای تولید تغییر تحول در آن نیازی به آپلود مجدد صفحه ها در وب سایت وجود ندارد. با نرم افزار نویسی این صفحه های را هوشمند پباده سازی میکنند و امکان کاوش در وب سایت صرفا بوسیله نرم افزار نویسی در صفحه ها پویا قابل اجرا میباشد.

برگه مهم (Home Page)
همان گونه که از از نام ورقه مهم معلوم میباشد، درصورتی که که صرفا اسم دامین در مرورگر فراخوانی خواهد شد، اولی شیت ای میباشد که در یک وب سایت قابل رویت میباشد. ورقه اساسی تارنما میباسیت طوری پباده سازی گرافیک داشته باشد که مشخص و معلوم کننده زمینه آن وبسایت باشد.

آدرس اینترنت (URL)
یک کدام از دیگر از اصطلاحات طراحی وب سایت URL میباشد که مخفف لغات Uniform Resource Locator به معنای آدرس اینترنت میباشد و به نشانی یک منبع در دنیای وب گفته می شود. این منبع می‌تواند نشانی کاغذ یک وب سایت و یا این که نشانی یک پوشه باشد.

وبسایت مکان نما (Flash Site)
وب سایت نشانه گر و یا این که اشاره گر وب سایت به سایتی گفته می‌گردد که دربخش های متعددی از آن و یا این که به طور کلی صفحه های وبسایت از برنامه کودک های خاص مستعمل باشد. این انیمیش ها “پیکان” نامیده می گردند و بوسیله نرم‌افزار های خاصی ساخت و ساز می گردد.

پی اچ پی (PHP)
پی اچ پی یک گویش نرم افزار نویسی میباشد که بسته به مسئله و محتوای تارنما و نیازی مشتری اپ نویسی متفاوتی داراست. گویش پی اچ پی “گویش گشوده” و یا این که “اپن سورس – “Open Source نامیده می شود. به این مضمون‌ که اپلیکیشن نویسی آن قابل رویت میباشد.

 

ای اس پی (ASP)
ASP.NET یک پلت فرم توسعه و گسترش اینترنت میباشد که یک سبک اپلیکیشن نویسی، یک زیرساخت قابل انعطاف افزاری جامع و سرویس ها گوناگون مایحتاج برای ساخت و ساز اپ های کاربردی توانمند اینترنت برای کامپیوتر و همینطور دستگاه های موبایل را آماده می نماید.
ASP.NET در ابتدا از پروتکل HTTP فعالیت می نماید و از اوامر HTTP و سیاست ها برای تهیه رابطه دو جانبه و همیاری دو طرفه مرورگر به سرور به کارگیری می نماید. ASP.NET بخشی از پلت فرم مایکروسافت دات نت میباشد.
اپلیکیشن های ASP.NET کدهای کامپایل گردیده، با به کار گیری از اجزای قابل بسط و قابل به کارگیری دوباره یا این که شی ها جان دار در چارچوب .Net، نوشته میگردند. با این کد میتوانید از کل سلسله مراتب کلاسها .NET به کارگیری فرمائید.کدهای اپ ASP.NET می‌توانند در هرکدام از لهجه های تحت نوشته شوند:

C #

Visual Basic.Net

Jscript

J #

ASP.NET برای ساخت‌و‌ساز نرم افزار های کاربردی زیر اینترنت مبنی بر داده های تعاملی بر روی وب به کارگیری میشود. این دربرگیرنده تعداد متعددی در اختیار گرفتن به عنوان مثال باکس های متن، دکمه ها و برچسب ها برای گردآوری، تنظیمات و مدیر کد برای ساخت و ساز صفحه ها HTML میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

۶ قدم برای تبدیل شدن به یک طراح UI و UX

۱- یادگیری اصول پباده سازی

در پباده سازی دو نکته بسیار دارای اهمیت میباشد: تجهیزات و جزئیات! طراحی سایت در مشهد تجهیزات یوزرها را به سمت فرآورده یا این که اینترنت‌تارنما شما می‌کشاند. جزئیات و ظواهر، آنان را جذب می‌نماید و نگه میدارد. برای اینکه بتوانید مهارت‌های موردنیاز پباده سازی رابط کاربری را کسب نمایید، نخست بایستی با اصول آن شناخت داشته باشید. اصول پباده سازی دربرگیرنده موردها پایین میباشد:

 

ساختار: رابط کاربری می بایست یک سبک اثبات، هدفمند و کاربردی داشته باشد که مخاطب بتواند به‌راحتی و سریع آن را ادراک کرده و جذب خواهد شد.

آسانی و قابلیت و امکان چشم شدن: رابط کاربری درعین حالا که بایستی بی آلایش و انعطافپذیر باشد، بتواند کلیه داده ها و آیتم‌های موردنیاز برای انجام شدن هر فعالیتی را در مشت مخاطب قرار دهد سوای آنکه بخواهد داده ها غیر ضروری را ارائه دهد. همینطور بایستی بتواند هزینه اشتباهات و مشکلات احتمالی را کم کند.

اصول رنگ، کنتراست و تایپوگرافی: یک طراح رابط کابری بایستی با واژگان رنگ، اصول و روانشناسی آن آشنا باشد. همینطور با به کار گیری از کنترانست، داده ها را سازماندهی نماید. از اصول تایپوگرافی در گزینش فونت و سایز متن با خبر باشد.

۲- یادگیری اصول تجربه کاربری

هر فردی در پباده سازی تجربه کاربری می بایست روند مراحل و تولید یک پروژه را فهم کرده و به‌عمل گیرد.

 

تحقیق: گام اولیه و مهم برای آغاز هر روند پباده سازی تحقیق میباشد. درین مرحله غرض، شناخت با پروژه و آشنایی تجهیزات و نیازهاست. عمل‌هایی که در‌این مرحله انجام میگیرد دربرگیرنده: آشنایی یوزرها،‌ آنالیز حریف‌ها، محاسبه مارکت، آنالیز نیازها، تحلیل معضل‌ها و … می باشد.

چک: پباده سازی برای حل زمینه به‌فعالیت میرود. برای اینکه بتوانیم چاره خیر ارائه دهیم در آغاز می بایست زمینه را به ‌صحت شعور کنیم. متدهایی که در‌این مرحله به ‌فعالیت می‌رود عبارت ‌میباشد ‌از: ساخت و ساز نقشه مسیر استفاده کننده، تبدیل هدف ها به متن، استوری بورد، یوزرفلو و … .

ایجاد: براساس نتایجی که از دو مرحله‌ی گذشته بدست میاید، در‌این مراحل پباده سازی انجام میگیرد که ممکن میباشد یکسری دفعه تکرار گردد تا به سود دلخواه رسد. کارهایی که دراین مرحله انجام میگیرد: اسکیس، وایرفریم، پباده سازی کامپوننت‌ها و…

بسط: درین مرحله، گروه فنی فرآیند‌ی توسعه و گسترش‌ی پباده سازی را استارت می‌نمایند. بهتر میباشد طراح رابط کاربری همچنان در‌این مرحله حضور داشته باشد، زیرا در حین توسعه و گسترش گهگاه مورد نیاز میباشد تغییرات جزئی در طرح داده خواهد شد. عمل‌هایی که در‌این مرحله شکل می‌پذیرد: توسعه و گسترش‌ی فرانت‌اند و بک‌اند

آزمایش: پس از مهیا شدن طرح‌ها، به مرحله آزمایش پروژه می‌رسیم. آزمایش‌هایی که دراین مرحله انجام میگیرد عبارتند از: آزمایش کاربرد پذیری، چک متریک‌ها، تهیه و تنظیم گزارش‌ها و نظرسنجی از یوزرها

مهم ترین نکته‌ای که می بایست بدانید اینست که درین روند مسائل متعددی حادثه میفتد که برای حل آن ها بایستی آمادگی مورد نیاز را داشته باشید و بدانید این پروسه تکرارشدنی و مدام فعال میباشد.

 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


یک کدام از مسائل اساسی در ساخت‌و‌ساز یک اینترنت‌وب سایت به کارگیری از پالت‌های رنگی مطلوب میباشد. طراحی سایت در مشهد امروزه رنگ‌بندی و صورت‌های متعددی در کسب‌وکارهای تجاری، تبلیغات و همینطور ساخت سایت به کار گیری می شود. به کارگیری مطلوب از رنگ و پی بردن روانشناسی رنگ در ساخت وب سایت برای جذب کاربر مقصود، عشق و علاقه‌مندی خواننده‌گان و ترغیب آنان به برگشت دوباره به اینترنت‌وبسایت امری ضروری میباشد. رنگ‌ها بر احساسات بازدیدکنندگان تاثیر می گذارند و از توان متقاعدکننده بالایی برخوردار می‌باشند.

به این ترتیب در صورتی‌که شما تصمیم گرفته باشید که یک اینترنت‌وبسایت برای کسب‌وکار خویش ساخت‌و‌ساز فرمایید. احتمالا در هنگام پباده سازی ظواهر آن به رنگ‌ها اعتنا می کنید و برایتان پرسش شده‌است که به چه شکل قادر خواهیم بود رنگ‌های مطلوب را تعیین کنیم؟ از کدام طرح رنگی برای به کار گیری در دکمه‌ها و رنگ متن به کارگیری کنیم؟ و یا این که چه هارمونی یا این که مخلوط رنگ در ساخت وب سایت‌تارنما مطلوب میباشد؟ در‌این نوشته‌ی‌علمی از محرمانه مقاله ها آموزشی به طرز گزینش یک رنگ و روانشناسی آن رنگ در چینش اینترنت‌وب سایت می پردازیم.

اهمیت و نقش رنگ در ساخت وب سایت چه میباشد؟
وقتی که نوبت به ساخت سایت شما می رسد، گزینش پالت رنگی مطلوب یک کدام از مهم ترین تصمیمات ساخت سایت میباشد که می بایست به آن اعتنا کرد. رنگ، آشنایی مارک را ۸۰٪ ارتقا می دهد. بدین مضمون‌ که گزینش پالت رنگی در ساخت سایت خیر صرفا برای مخاطبان خویش جالب میباشد بلکه منجر به خاطر ماندن آن در ذهن کاربر می شود.

تعیین پالت رنگی مطلوب چیزی بیش تر از داشتن یک وب سایت قشنگ میباشد. رنگ تأثیر متعددی در فهم ما داراست و آن را به ابزاری حاذق در ارتقاء سود‌وری وبسایت می‌نماید. همینطور رنگ با تاثیر گذاری بر ساخت وب سایت روی فهم کلی شما از یک مارک تاثیر میگذارد. در شرایطی که اینترنت‌وبسایت دارنده هارمونی رنگ قابل قبولی نباشد، به‌راحتی شم خواهید کرد اسم تجاری آن مارک غیرقابل اعتماد و غیرحرفه‌ای میباشد. و اگر که آن اینترنت‌تارنما سرویس ها یا این که فروشی برای ارائه داشته باشد، در انجام آن حس ناامنی میکنید و به احتمال زیاد خرید را متوقف خواهید کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


جاوا اسکریپت چه می باشد؟ درصورتی که خواننده بلاگ ما باشید طراحی سایت در مشهد احتمالاً یادتان می‌باشد که پیش از اینً در مقالۀ «اکما اسکریپت چه است؟» اشاره کوتاهی به جاوا اسکریپت (JavaScript) داشتیم. در نوشته ی علمی امروز می خواهیم بیشتر وارد دعوا جاوا اسکریپت شویم و ببینیم این گویش اپ‌نویسی از کجا آمده و ابداً آمدنش بهر چه بود؟ پس با ما باشید تا با مروری بر تاریخچه جاوا اسکریپت مقالۀ امروزمان را استارت کنیم. مختصری از تاریخچۀ جاوا اسکریپت لهجه جاوا اسکریپت در سال 1995 به وسیله شخصی به اسم برندن آیک ساخته شد. برندن پیش از اینکه به تفکر ساختن گویش جاوا اسکریپت بیافتد در شرکت گسترده Netscape سرگرم به فعالیت بود. کمپانی Netscape در موضوع پباده سازی و گسترش مرورگرهای اینترنت کار میکرد و اول مرورگر آن Netscape Navigator (versions 1.0–3.0) اسم داراست. کمپانی نت‌اسکیپ تا زمان‌ها قلمرو مرورگرهای اینترنت را تماماً پایین سلطۀ خودش درآورده بود و از این یکه‌تازی لذت میبرد. ولی ناگهان... کمپانی مایکروسافت وارد عرصۀ رقابت با نت اسکیپ شد و در غایت با قرار دادن مرورگر Internet Explorer در ویندوز – تحت عنوان مرورگر پیشفرض – به تهدیدی مهلک برای این شرکت تبدیل شد. اما Netscape شرکتی نبود که بدین راحتی تسلیم خواهد شد، برای همین هم نخست به تاءمل استانداردسازی مرورگرها افتادند تا از دسترسی مایکروسافت به آن دوری نمایند، در مبادرت بعدی نت‌اسکیپ پیشنها همیاری به کمپانی گسترده قابل انعطاف‌افزاری Sun بخشید و هر دو با هم عمل بر روی پروژه‌ای نو را استارت کردند. پروژه تازه توسعۀ جاوا در مرورگرها و سعی برای تایپ کردن یک گویش نو برای اسباب و اثاث هوشمند بود. طی همین همیاری‌ها با شرکت Sun بود که برندن آیک به تامل ساختن گویش جدیدی زمین‌خورد. گویش جدیدی که برندن آیک آن را ساخته بود به طور همزمان با پشتیبانی مرورگرهای نت‌اسکیپ از گویش Java معرفی شد. لهجه نو برندن نخست موکا (Mocha) اسم گرفت ولی آنگاه به LiveScript تغییر تحول اسم پیدا کرد و در غایت JavaScript نامیده شد که امروزه ما هم آن را به همین اسم میشناسیم. ضمنا جاوااسکریپت در سال 1996 به سازمان استاندارهای جهانی Ecma در حوزه فناوری رسول شد و با دقت به استاندارد ECMA-262 (استاندار گویش‌های اسکریپت نویسی) کامل شدن و استانداردسازی شد. با این استاندارد، ECMA Script نیز گفته می گردد. (برای شناخت بیشتر با اکما اسکریپت و سازمان استانداردهای اکما مقالۀ « اکما اسکریپت چه میباشد؟ » را بخوانید.) بعضی از اشخاص می پندارند جاوا اسکریپت و جاوا اسم‌های گوناگون برای یک لهجه یکسان می‌باشند یا این که جاوا اسکریپت نسخۀ دیگری از جاوا میباشد که خب این فکرها تماماً خطا میباشد. جاوا و جاوا اسکریپت ربط چندانی به هم ندارند و تشابه اسم آنان‌را می‌قدرت به خیال و خاطر بهتر شناخته شدن جاوااسکریپت دانست؛ زیرا در آن بازه زمانی لهجه جاوا طرف داران متعددی پیدا کرده و حسابی مشهور گردیده بود، برندن اندیشه کرد که در صورتی از دستورها شبیه جاوا در جاوا اسکریپت به کار گیری نماید یادگیری آن برای بقیه نرم‌افزار نویس‌ها راحتتر میگردد. JavaScript برای او‌لین توشه در سال 1995 روی مرورگر Netscape 2.0 استعمال شد و امروزه بوسیله مرورگرهای متعددی به عنوان مثال Chrome، Safari، FireFox، Opera و همینطور مرورگر تلفن‌های هوشمند پشتیبانی میشود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()