جوملا
نوشته شده توسط : علی پور

جوملا، یک عدد از دوست داستنی ترین سیستم های مدیریت محتوی در دنیا و همینطور در کشور‌ایران است .

یکی از گرفتاری های همیشگی ما، عدم وجود مجموعه آموزشی کامل، ساده، به روز و . . . جوملا بوده میباشد .

در حالتی که هم اتفاقی در قضیه یادگرفتن جوملا به زبان فارسی افتاده، متاسفانه هر یک دستکم دارای یک نقص حیاتی هستند، به عنوان نمونه مجموعه آموزشی کامل وجود ندارد و یا این که در‌صورتی‌که جان دار باشد یک پارچه و منظم نیست، در بعضا مورد ها ممکن می‌باشد بتوانیم بخش آموزشی مفیدی پیدا کنیم البته جایی برای پرسیدن سوالاتمان پیدا نخواهیم کرد، که در گروه های آموزشی مو جود از این دست موردها زیاد است .

طراحی سایت در مشهد

امروز با راه اندازی شرکت جومی ( Joomi .ir ) وظیفه خویش دانستیم که علاوه بر ارائه تولیدها مربوط به جوملا مانند قالب پارسی جوملا و افزونه فارسی جوملا، بخش آموزش فارسی جوملا را هم برای خدمت به صنعت طراحی وب فارسی منش اندازی فرمائید .

بخش پیش روی شما که بخش آموزش های پارسی جوملا اسم گذاری گردیده هست . چکیده یک پارچه و کامل از یادگرفتن های جوملا خواهد بود و فراگیری سیستم مدیر محتوای جوملا را از مقدماتی ترین بخش ها مقدمه خواهد کرد و به آرزو معبود تا حرفه ای ترین آموزش های جوملا پیش خواهد رفت .

از دیگر ویژگی های این بخش می توانایی به ارائه مطالب به ساده ترین زبان، یادگیری خودخوان مطالب، ارائه تصاویر متفاوت و فارسی، ارائه مثال ها و نمونه های آموزشی متعدد برای یادگیری خوبتر و . . . اشاره کرد .

در این بخش از وب سایت جومی برای احترام به ارتباط متقابل فی مابین یوزرها و مدیران وبسایت در انتهای مطالب بخش نظرات وجود دارد، در این نصیب شما می توانید انتقادات، پیشنهادات و همینطور سوالهای خویش را در زمینه مطالب آموزشی مطرح نمائید . پیام های شما در این بخش با هر موضوعی که باشد برای ما دلگرم کننده بوده و سبب ترقی بخش یادگرفتن جوملا خواهد شد . سوال های آموزشی مطرح گردیده در این قسمت در کوتاه ترین زمان داده می شود .

لازم به ذکر می باشد استفاده از بخش فراگیری پارسی جوملا و ارائه ایده ها و سوال های به طور کامل بدون‌پول می باشد .

تمامی مطالب و دستمزد این بخش از نظر رسمی به شرکت جومی وابستگی دارید، استفاده از مطالب وب سایت کمپانی جومی در دیگر وبسایت ها به رخ بدون نقص یا این که نکته ای و همینطور به کارگیری از آنها به صورت جزوه در آموزشگاه ها و یا این که چاپ آن ها فارغ از هماهنگی با بخش مدیر تارنما غیر مجاز می باشد و پیگرد رسمی خواهد داشت .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: