نوشته شده توسط : علی پور

7 – Codepen
تصویر وب سایت codepen

با استعمال از Codepen می توانید بصورت آنلاین یک قطعه کد را نوشته و انجام فرمائید. این قطعه کد میتواند مشمول طراحی سایت در مشهد کدهای CSS، HTML و یا این که JavaScript باشد. بعداز اجرای کد‌های موردنظر، میتوانید آن را ذخیره نمایید.

همینطور کدهای ذخیره گردیده را می توانید در تارنما خویش اکران دهید یا این که برای دوستانتان بفرستید. مسلماً این ابزار را می‌اقتدار جزو کاربردی ‌ترین ابزار های طراحی وب سایت دانست.

8 – Regex pal
تصویر سایت regexpal.com

تایپ کردن Regular Expression ها مدام شغل بسیار مشقت بوده. ولی خطایابی این کدها حتی از تایپ کردن آن هم طاقت فرسا خیس میباشد! تارنما Regex pal این قابلیت و امکان را به شما می دهد تا بصورت آنلاین کدهای Regex خویش را آزمایش و خطایابی نمایید.

9 – JavaScript & CSS Minifier
تصویر وب سایت minifier.org

فشرده‌سازی (minify) کردن کدهای CSS و JavaScript میتواند تاثیر بسیار خیر روی سرعت بارگذاری وب سایت شما بگذارد. در واقع minify کردن یک کد یعنی حذف کاراکتر‌های اضافه و line break ها. در شرایطی‌که بخواهیم این شغل را بصورت دستی ایفا دهیم مجال متعددی را از ما میگیرد.

تارنما minifier.org میتواند فعالیت فشرده سازی کدها را خیلی سریع جاری ساختن دهد. کافیست وارد سایت گردید، کد css یا این که js خویش را در فضا رقم خورده اسکن کرده و روی دکمه MINIFY کلیک فرمائید.

10 – Mobile Friendly Test
ابزار آزمایش برخورد‌گرا بودن صفحه های اینترنت

ابزار Mobile Friendly Test به وسیله کمپانی گوگل ارائه شد‌ه‌است. این ابزار برای آنالیز شرایط ریسپانسیو صفحه ها اینترنت کاربرد داراست.

همان طور که می دانید ریسپانسیو بودن صفحه ها اینترنت برای گوگل بسیار اهمیت دارااست و از نگاه seo میتواند تاثیر متعددی روی تارنما شما بگذارد. با به کارگیری از این ابزار می توانید از موقعیت ریسپانسیو صفحه های تارنما خویش مطمعن گردید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: