نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد


در سال‌های اخیر بخش اعظمی از شغل ها سابق از دنیای ما حذف‌گردیده و با کار‌هایی نو جایگزین گردیده‌اند. یک کدام از شغل ها کودک در دنیای مدرن که کمتر از نیم قرن قدمت موءثر داراست، برنامه‌نویسی میباشد.

اکثری از شما با مفاهیم گوناگون برنامه‌نویسی شناخت دارید و بخش اعظمی نیز به یک یا این که یکسری لهجه برنامه‌نویسی مسلط می باشید. بااین‌درحال حاضر کسانی می‌باشند که هرچند به‌تیتر استفاده کننده، از محصولات برنامه‌نویسان استعمال میکنند، ولی با روش سعی و اجرای برنامه‌های متعدد گوشی و کامپیوتر، شناخت ندارد.

 

درین نوشته‌ی علمی ما ابتدا، معنا برنامه‌نویسی را شرح می دهیم و پس‌ازآن راهکار‌هایی معمولی را به شما یادگرفتن خوا هیم بخشید تا بتوانید تعدادی گام مثبت در یادگیری این تخصص شیرین و درآمدزا بردارید.

برنامه‌نویسی چه میباشد؟

 

به‌همه دستوراتی که آدم به سیستم‌های کامپیوتری اعمال می‌نماید، برنامه گفته می گردد. طریق انتقال این دستورها از روش گویش‌های برنامه‌نویسی قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. درنتیجه برنامه‌نویسی یک کار میباشد که در آن استفاده کننده، دستوراتی را از روش گویش‌های برنامه‌نویسی گوناگون، به کامپیوتر منتقل مینماید.

صحیح مثل آدم‌ها که با چند گویش گوناگون و متعدد با هم کلام مینمایند، کامپیوتر‌ها نیز به گویش‌های گوناگون برنامه‌نویسی مسلط می باشند. تعیین یک لهجه برنامه‌نویسی مختص برای اجرای دستورها استفاده کننده، به صورت دستورها مدنظر وی رابطه داراست.

برنامه‌نویس شخصی میباشد که خیر فقط به یک یا این که چندین لهجه برنامه‌نویسی مسلط میباشد، بلکه با مفاهیم کلی سیستم‌های کامپیوتری و دیگر لهجه‌های برنامه‌نویسی نیز شناخت داراست. این احاطه سبب می گردد که یک برنامه‌نویس بتواند، شایسته ترین ابزار در دسترس را برای اجرای عمل مد لحاظ خویش گزینش نماید.

ابزار‌های یک برنامه‌نویس، گویش‌های برنامه‌نویسی میباشند که در اکثر اوقات مورد ها، در کنار هم عمل میکنند و یک برنامه کامپیوتری جامع را ایجاد می کنند. برنامه‌هایی که در کلیه دستگاه‌های دیجیتال، از گزاره مواقعی که حتی به ذهن استفاده کننده نیز نمیرسد، به‌کاربرده می شوند.

علاوه بر همگی سیستم‌های امروزی مثل کامپیوترها، تلفن همراه، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند، دستگاه‌های معمولی‌خیس مثل رادیو، خودرو، ماکروویو و حتی ماشین‌های خرقه‌شویی نیز از اشکال برنامه‌نویسی‌های یگانه درست شده‌اند.

درواقع در دنیای امروزی مدرن، ناممکن میباشد که در ۲۴ ساعت روز، با هیچ وسیله کامپیوتری روبرو نباشیم. این قضیه به‌این معنا میباشد که برنامه‌های کامپیوتری و برنامه‌نویسی به بخشی طلاق‌ناپذیر از معاش ما تبدیل‌گردیده‌اند.

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: