گوگل چگونه PBN را شناسایی می‌کند؟
نوشته شده توسط : علی پور

برخی تصور می‌نمایند میتوانند از خشم گوگل بدور باشند، البته چشمان تیزبین طراحی سایت در مشهد الگوریتم‌ها و ربات‌های این موتور کاوش همگی جا را می‌بیند. به همین عامل PBN را شناسایی کرده و حسابی شما‌را جریمه می‌نماید. گوگل از طریق‌های پایین کانال‌های سری پیوند سازی را کشف کرده و آنان را پنالتی می‌نماید:

اسم مالک دامنه: به طور طبیعی مالکیت دامنه‌ها التفات دارااست و هنگامی متوجه گردد تک تک وب سایت‌های مو جود در یک کانال به اسم یک نفر یا این که کمپانی میباشد، به طور طبیعی از داستان با خبر میگردد.
هاست و سرور: همچون اسم دامنه، در‌حالتی که هاست و سرویسی که وبسایت‌های جان دار در کانال‌ سری لینک و پیوند سازی را میزبانی می‌نمایند یکسان باشند، گوگل خیلی شل IP آنان‌را تشخیص می دهد.
تفاوت محتوای تازه با ماهیت دامنه گذشته: به عبارتی‌طور که گفتیم میتوانید به طور روزمره دامنه‌های آزاد گردیده را خریداری فرمائید. ولی در صورتیکه در محتوا و ساختار آن‌ها تغییرات اصلی ساخت نمایید، گوگل متوجه این قضیه شود.
تغییر تحول یا این که مشابهت داده ها دسترسی و نام و نشان سازمانی: در حالتی‌که برای تک تک وب سایت‌های خویش در کانال محرمانه لینک و پیوند سازی داده ها دسترسی و نام و نشان سازمانی یکسان در لحاظ بگیرید یا این که به ناگهان همگی را دستخوش تغییرات فرمایید، گوگل تماما متوجه این زمینه می گردد و به جهت خطا فاحشی که اجرا داده‌اید، شمارا جریمه خواهد کرد.
محتوای تکراری و سابق: در‌صورتی‌که محتوای تارنما‌های گوناگون شما تکراری یا این که نسخه برداری‌گردیده باشند یا این که به صورت متناوب وبسایت خویش را به‌روزرسانی نکنید، گوگل متوجه می شود و در فیض عکس العمل علامت می دهد.
لینک و پیوند‌سازی اصولی نباشد: جذاب میباشد بدانید تک تک تارنما‌های مو جود در کانال محرمانه پیوند سازی مانند به عبارتی وب سایت مهم شما غیروابسته می‌باشند. بدین ترتیب در صورتی قرار باشد کلیه تارنما‌ها تنها به همدیگر پیوند‌دهند و یکدیگر را تقویت نمایند، گوگل متوجه می‌گردد که شما به وب سایت‌های سوا کانال پیوند نداده‌اید. در فیض این پیوند‌سازی غیرطبیعی تلقی میشود.
عدم اخذ بک‌پیوند: عکس گزینه قبل در‌صورتی‌که از وب سایت‌های سوا کانال نیز به وب سایت‌های PBN شما یک لینکی پیامبر نشود یا این که سیگنالی از سمت کانال‌های اجتماعی وجود نداشته باشد، گوگل نسبت به کانال‌سازی شما مشکوک گردد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: