چگونه ساختار پست وبلاگ خود را تنظیم کنیم؟
نوشته شده توسط : علی پور

پیش از استارت به محتوا نویسی مبتنی بر بهینه سازی، یک طراحی سایت در مشهد خودکار و صفحه تنظیم نمایید و آنچه میخواهید درخصوص آن بنویسید را یادداشت فرمائید. این یادداشت ها می‌تواند مشتمل بر مطالعه درباره لغات کلیدی باشد. در موقعیت ایده آل، شما می بایست تا قبل از اینً این فعالیت را جاری ساختن داده باشید. برای دستیابی داده ها بیشتر در این باره، به راهنمای مطالعه راجع به عبارات کلیدی مراجعه‌کنید. در مرحله بعد از آن، یک ساختار متن تهیه و تنظیم فرمایید و آن را در طول تایپ کردن پست بلاگ جلوی دیده خویش قرار دهید. یکی‌از راه و روش های تولید ساختار برای متن شما جاری ساختن این سه مرحله میباشد:

توصیه می‌کنیم نوشته ی علمی سئو موتور کاوش (سئو) چیست؟ را بخوانید.

1- لیستی از موضوعات ساخت و ساز فرمایید
بعداز گردآوری کل داده ها ما یحتاج برای پست یا این که نوشته‌ی علمی خویش، می‌توانید ساختار را تولید فرمائید، به این ترتیب لیستی از همگی مواقعی که می‌خواهید نوشته‌ی‌علمی شما‌را پوشش دهد تهیه و تنظیم فرمائید. مثلا این لیست میتواند دربرگیرنده نکات زیر باشد:

 

2- موضوعات مربوط به هم را گروه بندی فرمایید
یک مرور کلی روی آحاد موضوعاتی که می‌خواهید در نوشته‌علمی خویش بیان نمایید، داشته باشید. بعداز آن می‌توانید شغل بر روی موضوعات مرتبط را آغاز فرمائید. موضوعات شبیه اما می بایست در کنار هم مطرح شوند. به عنوان مثال میتوانید مجموعه بندی را به طور پایین اجرا دهید:





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: