قالب ایمیل پیشنهادی برای نوشتن نامه های اثرگذار
نوشته شده توسط : علی پور

ارسال نامه ها و پیام های الهام بخش در قالب ایمیل راهی آسان است اما این طراحی سایت در مشهد نوع نوشتن کوتاه نیاز به دقت بیشتری دارد تا معنا و مفهوم را نشان دهد. در زیر نمونه هایی از قالب های نامه های اثرگذار درج شده است که می توانید از آنها بهره ببرید:

سلام ویکاس ،

متاسفم که از 2 ماه گذشته نتوانستم به شما ایمیل بزنم اما از وضعیت شما کاملاً مطلع هستم. من احساس بدی در مورد ورشکستگی کسب و کار شما دارم. از طریق این ایمیل، می خواهم صمیمانه ترین آرزوها را برایتان داشته باشم. فراموش نکنید، من هم در تجارت ضرر های جبران ناپذیری را تجربه کردم اما شهامت خود را از دست ندادم. وضعیت شما ممکن است متفاوت باشد اما این بدان معنا نیست که فرصت های بیشتری نخواهید داشت. لذا همیشه به آینده امیدوار باشید.

تجربه بزرگترین معلم است. سعی کنید دلیل عدم موفقیت را تحلیل کنید و تلاش نمایید تا راه حل آن را نیز بیابید. هرگز اجازه ندهید همین اتفاق در زندگی شما مجدد بیفتد. تراژدی ها می آیند تا عبرت بگیرید. همانطور که من این روزها را پشت سر گذاشته ام؛ سعی کنید از موانع درس بگیرید. بدانید که شما خالق سرنوشت خود هستید.

امیدوارم از شرایط عجیب و غریب فعلی رهایی یافته و بهبودی حاصل کنید. لطفا در صورت تمایل برای هرگونه صحبت با من، دریغ نکنید و در ارتباط باشید.

متشکرم

دیپاک ساروج

نتیجه
تولید محتوای نامه های الهام بخش، آسان نیست اما خواننده را وادار می کند که قبل از پذیرفتن هر راه غلطی، دوباره فکر کند. بنابراین، نوشتن شما باید شخص را ترغیب کند تا اعتماد به نفس خود را بدست آورد. نمونه های فوق الذکر نمونه های کاملی از چگونگی نوشتن پیام های الهام بخش بودند. در این نمونه ها می توان نحوه نوشتن نامه ها را برای افزایش اعتماد به نفس و تلاش برای رسیدن به هدف مشاهده نمود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: