انواع محتوای عالی که باید براساس آن به اهداف خود برسید
نوشته شده توسط : علی پور

در ضمن محتوای شما بایستی محصولی از داده های متفاوت باشد. به معیار فروش و گزارشات طراحی سایت در مشهد نرخ تبدیل نگاه فرمایید، آمارهای تجزیه و بررسی خویش را مرور کرده و از آن به کارگیری فرمایید.

6- محتوای بهتر عنا وین قدرتمندی هم داراست
عنوان ها هنگامی بهتر گزینش گردیده باشند خواننده‌گان بیشتری هم جذب می نماید. در بنا شده در محتوای بهتر، عنا وین به خواننده سیگنال می فرستند که آیا این مطالب بها کلیک کردن دارا هستند یا این که نه؟ در‌حالتی که تیتر، نا مفهوم، خسته کننده یا این که خیلی کلی و نا مفهوم باشد به طبع که هیچ کس جذب اینگونه محتوایی نخواهد شد.
در مقابل در محتوای خوب زیرا عنا وین دیدنی و گیرا میباشند و خواننده با خودش میگوید در صورتی‌که روی اینگونه لینکی کلیک نکنم حتما داده ها مهمی از دست می دهم، منجر کلیک تناول کردن زیاد آن می‌شوند.

 

محتوا عناوینی دارااست
فرض نمایید یک محتوا عناوینی داراست که تنها قصد دارااست موردی یا این که موضوعی را یادگرفتن دهد در مقابل نیز محتوایی می‌باشد که شم نیاز یا این که موقعیت اضطراری در خواننده ساخت می نماید روی کدام لینک و پیوند کلیک میکنید؟ حتما که دو‌مین محتوای خوب میباشد که درپی آن بودید. زیرا محتوای اولین بها خاصی ندارد و یونیک وجود ندارد.


گردآوری بندی مطالب
در دفعات آجل که قصد داشتید محتوایی منتشر نمائید، مطمئن باشید که در صورتی‌که کلیه این نکات و مشخصات در محتوای شمابکار رفته باشد یک محتوای خوب میباشد هر یکسری که مسلما با کاوش در وب با شیوه های مختلفی عکس العمل خواهید کرد که برای بی سابقه کردن محتوا معرفی گردیده اند ولی واقعیت فرمان این میباشد که‌این 6 استاندارد، ملاک های قطعی می‌باشند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: