6 دلیل مهم برای اینکه چرا در بازاریابی محتوا، محتوای بیشتر بهتر نیست بلکه بدتر است!
نوشته شده توسط : علی پور

زمانی می‌توانید فرصت متعددی به بازاریابی محتوا (Content Marketing) تخصیص طراحی سایت در مشهد دهید می بایست مطمئن هم باشید محتوایی که میخواهید ساخت و ساز نمایید بها این کلیه همت و وقت گذاشتن را داراست پس بعضی اوقات عالی میباشد که خودتان و مخاطبین را اینقدر غرق در محتوا نکنید.

شوک محتوا
به‌این وضعیت شوک محتوا (Content Shock) می‌گویند که نخسین بار Mark Schaefer آن را در سال 2014 تیتر کرد. بعد از آن صنعت بازاریابی تا حدی آن را تحت عنوان هشدار پذیرفتند ولی کافی خلا.
یعنی به جای این که بازاریاب های محتوایی به صورت آرام و پیوسته محتوا ساخت‌و‌ساز نمایند بیشتر با یکدیگر مسابقه گذاشتند تا ببینند چه اشخاصی می‌توانند بیشترین تعداد محتوا با بیشترین معیار کلمه ها را بنویسند.

 

فیض مثبت بازاریابی محتوا
فیض این شغل منجر خراب ترین کردن حالت شوک محتوایی هم برای بازاریاب ها و هم برای مخاطبین شد پس این عمل به هیچ عنوان در بازاریابی محتوا سود مثبتی نداشت. به همین عامل میباشد که فعلا حالت به طوری گردیده که می بایست با اثار آن دست و پنجه قابل انعطاف کرد.
تا بحال گردیده که احساس فرمائید مبتلا حایل نویسندگی (Writer Block) گردیده اید یا این که شم نمائید که هر از گاهی ابداع شما در نویسندگی افت پیدا کرده یا این که به نظرتان محتواهایی که ساخت و ساز می‌کنید، متن تکراری متعددی دارااست و مشابه به هم می‌شوند؟

استراتژی محتوا
این اتفاقات بخاطر شوک محتوایی، بازاریابی بسیار زیاد و شیوه نادرست «هر چه محتوا بیشتر، سودآوری فراتر» میباشد که متأسفانه در طول ده سال اخیر، صنعت بازاریابی محتوادچار آن شد‌ه‌است.
پس در شرایطی که مورد ها فوق را تجارب نموده اید احتمالا تصمیم گرفته باشید که راه بهتری را برای استراتژی محتوای خویش گزینش فرمائید تا برخلاف انتظار حاصل معکوس اخذ نکنید.

ولی در شرایطی که هنوز هم قانع نشده اید که ساخت‌و‌ساز محتوای بیشتر، سود مثبتی ندارد پس به‌این 6 دلیلی که برای شما آورده ایم توجه نمایید.بعضی اشخاص فکر میکنند بازاریابی محتوا یعنی صرفا ساخت و ساز محتوا ولی فرصتی میباشد برای تبلیغ ایده و موضوعات یونیک





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: