ایده های محتوای "ویروسی" که احتمالا هرگز نشنیده اید (یا از آنها شناسایی برند را دریافت کرده اید)
نوشته شده توسط : علی پور

در صورتیکه علمی وجود داراست که سبب ساز می گردد یک محتوا ویروسی گردد، طراحی سایت در مشهد مطمئناً BuzzFeed آن را عملی نموده است. متأسفانه، BuzzFeed هنوز اسرار خویش را افشا نکرده میباشد، ولی این بازدارنده از کوشش ما برای هک کردن توفیق آنان نمیشود.

در واقع، روش های متعددی برای پخش ویروسی یک محتوا وجود داراست، ولی اکثر آنان با یک چیز آغاز میگردند: احساسات.

محتوای ویروسی منجر برافروختن احساسات میگردد. سبب ساز سخن زدن عموم میگردد. زیرا روانی میباشند دیدگاه ها می نمایند. آنان آن را به اشتراک میگذارند چون خنده دار میباشد. آن‌ها بارها و بارها بدین مورد برمی گردند تا احساسات آن را حس نمایند.

با هسته مهم حرف فرمائید

در حالی که ساخت‌و‌ساز تولید محتوای مرتبط یک چیز میباشد، سخن بدون واسطه با هسته اساسی کاربر گزینه دیگر میباشد.

شما بایستی حقیقتا بدانید که معضل های آن‌ها چیست، خوف آن ها چیست، شعف های آنان چیست و چه چیزی سبب ساز می گردد آن‌ها تیک بزنند. بعضی اوقات از این مورد در پژوهش ها درباره ی بازار با خبر میشوید و برخی اوقات صرفا از روی خوش شانسی.

تماشاگران خویش را با تمرکز تماشا نمائید تا مشاهده کنید چه نوع محتواهایی بیشتر آن‌ها‌را بر رمز ذوق و سلیقه می‌آورد. به پست های رفیعتر رسانه های اجتماعی یا این که پست های وب لاگ خویش نگاه نمائید و به‌دنبال همانندی ها باشید. بعضا از مواقعی که بایستی در ادامه آن‌ها باشید عبارتند از:

• این محتوا چه رمانتیک را برمی انگیزد؟

• مسئله گزینه دعوا چه بود و چه نوع برخورد هایی بدنبال داشت؟

• خواننده گان چه اقدامی (لحاظ ، اشتراک گذاری و غیره) ایفا دادند؟

در شرایطی‌که میتوانید همانندی هایی پیدا فرمائید، میتوانید این آیتم را در زمینه ی محتوای آتی خویش اجرا نمائید. این ممکن میباشد یک روند تست آنچه که فعالیت می نماید باشد، یا این که مرتفع کردن آنچه که فعالیت نمی نماید و نگاه به رقبای شما باشد تا ببینند آن ها با محتوای خویش چه می نمایند.

آن‌گاه، غرض شما بایستی پیاده سازی یک استراتژی بازاریابی محتوا باشد که به شما امداد می نماید تا حد قابلیت محتوا را به صورت وسیع منتشر فرمایید.

شما بایستی دعوت به فعالیت را نظر نمایید تا برای مخاطبانتان درک کردن اینکه چه اقدامی را بایستی اعمال دهند، بسیار سهل وآسان باشد. محتوای ویروسی فرصتی میباشد تا جایی که ممکن میباشد جلوی دیده های گوناگون قرار بگیرید. از نقطه لحاظ دوراندیشی از مارک، این بسیار گرانبها میباشد.

قیمت وقت گذاری و نیروی انسانی بازاریابی برای فراهم کردن را داراست ( حتی در حالتی که این به آن معنی باشد که یک سری توشه ناکامی خورده اید).

با محتوای ویروسی، شما بالاتر از تمرکز بر روی ترافیک و تبدیل ها میروید و اسم مارک خویش را در قبال مخاطبان بیشتری قرار می دهید. شما ممکن میباشد در رویکرد تبدیل شدن به یک اسم مانند BuzzFeed باشید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: