نکات طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور


۷.از فضای کاذب انتهای شیت بپرهیزید
اینترنت‌تارنما‌های امروزی بازاریابی به ویژه صفحه های فروش اکثر وقت ها با بلوک کاغذ ساخته می شوند. این بلوک‌ها طراحی سایت در مشهد ستون‌هایی از محتوا می‌باشند که اکثر وقت ها با یک تصویر در یک جهت و متن در طرف دیگر در یک ردیف واحد جریان مییابند.

در اینجا یک تصویر از برگه خدمت ساده در اینترنت‌وبسایت ساخت و ساز سرب آورده گردیده‌است. همان گونه که در نمودار نماد داده گردیده‌است پاورقی از رنگ پس‌قضیه تیره‌تری شامل است، به این ترتیب بخش اعظمی از وبسایت‌ها این شغل را اجرا می دهند.

۸.از طرح کشویی یا این که چرخان دوری کنید
این طرح‌ها سال‌ها دوستداشتنی بودند و مشتریان آنها‌را دوست دارا هستند. ولی مشکلی که وجود دارااست این میباشد که بازدیدکنندگان ممکن میباشد صرفا اولی اسلایدها را ببینند. مطالعات متعددی انجام یافته که به همین سود رسیده‌اند و دریافته‌اند در‌این نوع طرح‌ها اسلایدهای بعدی معدود‌خیس چشم می گردند و تماس یا این که مبادرت به کلیک کرد برروی این اسلایدها حدودا بعید میباشد.

این طرح‌ها ممکن میباشد دوستداشتنی باشند البته به کارگیری از آن ها برای سیاست داخلی عالی میباشد خیر برای بالا رفتن نرخ بازدیدکنندگان.

۹.از به کار گیری از زبانه و آکاردئون‌ها دوری کنید
خوب میباشد از زبانه‌ها و باکس محتوای قابل توسعه به کارگیری نکنید. با پی بردن اینکه 76 درصد از بازدیدکنندگان در هم اکنون کپی می‌باشند میتوانید تمامی چیز را در معرض روئت کرد آنها نگه دارید و از این روش مطالب خویش را بیشتر به آنان اکران دهید سوای اینکه نیاز به کلیک کردن برای آشکار کردن چیزی باشد.

شما در اینترنت‌وب سایت آمازون نیز هیچ کدام از این زبانه‌ها و آکاردئون‌ها را مشاهده نخواهید کرد. به خیال و خاطر داشته باشید که قرائت سریع بسیار شل‌خیس از کلیک کردن میباشد. در صورتی‌که بازدیدکننده بدون چاره باشد غرض خویش را کلیک کرده یا این که برروی زبانه کلیک نماید تا توانمند به مشاهده چیزی باشد کمتر احتمال دارااست که آن را ببیند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: