سایت‌های داینامیک
نوشته شده توسط : علی پور

وبسایت داینامیک یا این که پویا به سایتی گفته می‌گردد که انعطاف‌پذیر باشد و قابلیت بازنویسی را در چنگ طراحی سایت در مشهد مدیران قرار دهد. این وبسایت‌ها با سیستم رئیس محتوا یا این که CMS پباده سازی می گردند.

با داشتن این وبسایت‌ها نیازی وجود ندارد خوره کامپیوتر باشید یا این که نرم افزار‌نویسی بدانید تا بتوانید به راحتی به مطالب تارنما خویش دسترسی داشته باشید، هر وقت دل‌تان خواست آن‌ها‌را تغییر تحول بدهید و آپدیت رسانی نمایید. سیستم‌های رئیس محتوای زیادی وجود دارا‌هستند که وردپرس یکی‌از شناخته‌گردیده‌ترین آنها میباشد.

وب سایت‌های داینامیک، یا این که بر اساس نرم‌افزار‌نویسی پباده سازی میگردند یا این که به طور پیکان داینامیک. تارنما‌های نشانه گر داینامیک در بستر ادوب نشانه گر اکران داده می شوند و به همین برهان سنگین می باشند. وب سایت‌های سنگین دیر لود میگردند و در موتورهای جست‌وجو مرتبه‌های زیر‌تری دارا‌هستند. این وب سایت‌ها هر یک سری که طاقت بشر را رمز می برند، قشنگ و جذابند و برای کاتالوگ‌های معرفی کالا یا این که محتوای هنری مطلوب میباشند.
اشکال تارنما از لحاظ کارکرد

وبسایت‌ها کارکردهای مختلفی دارا هستند و برای مفاد زیادی به کار گیری میگردند. تارنما‌های تفریحی، وبسایت‌های کانال‌های اجتماعی، وب سایت‌های خبری، وبسایت‌های فروشگاهی و … که هر یک خصوصیت‌ها و کاربری خاص خویش را دارا هستند.
بیشتر بخوانید : وب سایت ماشین کرایه ای هواپیمایی
اشکال وب سایت از نگاه نسل

آری ترک دربین نسل‌ها در وبسایت‌های اینترنتی هم وجود دارااست! وبسایت‌های اینترنتی از دید نسل به سه مجموعه تقسیم میشوند. وبسایت‌های نسل نخستین، یک‌طرفه می‌باشند. یعنی محتوا به وسیله مدیریت یا این که مدیران تارنما بار گذاری می‌‌خواهد شد و یوزرها تنها میتوانند آن را ببینند.

تارنما‌های نسل دوم ساخت و ساز محتوای تارنما را به یک فعالیت مشارکتی و تعاملی تبدیل کردند. درین وبسایت‌ها یوزرها و بازدیدکنندگان نیز در فرآیند ایجاد محتوا سهم دار می باشند. میتوانند مطالب را لایک نمایند، کامنت بگذارند و … در‌این وب سایت‌ها نیازی به لود دوباره صفحه های وجود ندارد و فقط نصیب‌هایی که عوض شده‌‌اند مجدد بار گذاری می شوند. بنابراین سرعت بار گذاری یا این که بار گذاری تارنما فراتر می‌رود.

البته جدیدترین نوع، یعنی نسل سوم وبسایت چه است و چه گونه شغل می‌نماید؟ وب سایت‌های نسل سوم، که با اسم اینترنت معنایی نیز شناخته میشوند، تارنما‌های هوشمند می باشند. این وب سایت‌ها کاربر خویش را می شناسند و با استعمال از تکنیک‌های داده‌کاوی و هوش تصنعی و مصنوعی، محتوایی متناسب با ذوق وسلیقه و نیاز استفاده کننده آرم میدهند. این تارنما‌ها بسیار توسعه یافته هس





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: