طراحی وبسایت را از کجا شروع کنیم؟
نوشته شده توسط : علی پور

هرچند در قبل با وب سایت‌های تماما بی آلایش و یکنواختی مواجه بودیم، البته امروزه به لطف طراحی سایت در مشهد تکنولوژی‌های طراحی سایت (که در‌پی با آنان آشنا می‌شویم) صفحه ها اینترنت زیبایی خیره‌کننده‌ای داشته و استفاده کننده قادر است به راحتی با آنها به تعامل بپردازد.

وب سایت‌های مدرن از دو نصیب فرانت‌اند (Front end) و بک‌اند (Back end) تشکیل‌شده‌اند، بخشی از سایت که به وسیله مخاطب قابل مشاهده بوده و در مرورگر وی اکران داده میگردد فرانت‌اند اسم داشته و بخشی که مرتبط با پردازش‌های سمت سرور میشود را بک‌اند می‌نامند.

مرحله‌ی 1
یادگیری HTML

بخش ظاهری یک وب سایت یا این که به عبارتی فرانت‌اند، با به کار گیری از گویش علامت‌گذاری HTML ساخت میگردد، در واقعیت اچ تی ام ال مانند اسکلت و چهارچوب‌های یک وب سایت فعالیت می‌نماید، فرقی نمی‌نماید اپ‌نویسی سمت سرور را با چه زبانی اجرا دهید، شما در هر شکل بایستی شناخت نسبتا جامعی با گویش HTML داشته باشید، سوای وجود اچ تی ام ال هیچ وبسایتی وجود نخواهد داشت!

در امر یادگیری این لهجه نگرانی نداشته باشید، چراکه در حالتی که حقیقتا همت فرمائید چیزی نزدیک به 1 هفته مجال میبرد تا با اصول کلی این لهجه آشنا گردیده و بتوانید اولیه شیت‌ی اینترنت خویش را ساخت و ساز فرمائید، ما پیش از این در همیار آی‌تی مبانی استارت شغل با این گویش را فراگیری داده‌ایم، می توانید برای استارت یادگیری این گویش به فراگیری مبانی HTML مراجعه کنید.

مرحله‌ی 2
یادگیری CSS

هرچند HTML بسیار اساسی میباشد ولی به تنهایی نمی‌تواند ظواهر زیبایی به تارنما بدهد و در غایت فقط قابلیت تولید سایتی مانند اول کاغذ‌ی اینترنت تاریخ را خواهد داشت، برای زیباسازی صفحه ها اینترنت از تکنولوژی CSS به کارگیری میکنیم، در حالتی که دوست دارید با این گویش آشنا گردید، می توانید به فراگیری مقدماتی گویش CSS مراجعه‌کنید.

گویش سی‌اس‌اس یه خرده غامض‌خیس میباشد اما یادگیری آن‌هم نسبتا بی آلایش خواهد بود، چرا‌که هنگامی او‌لین کدهای خویش را بنویسید و ملاحظه کنید به چه شکل قادر است به خوشگل شدن ظواهر وبسایتتان یاری دهد مطمئنا با عشق و علت‌ی بیشتری آن را دنبال خواهید کرد،‌ یادگیری این نصیب نیز چیزی حدود 1 تا 2 هفته طول خواهد کشید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: