10 مرحله طراحی یا ساخت یک اپلیکیشن موفق
نوشته شده توسط : علی پور

گام1: تخیل خوب سبب به داشتن اپلیکیشن بهتر می‌گردد

برای اینکه یک نرم افزار گوشی غالب ساخت فرمائید، اولی طراحی سایت در مشهد چیزی که می بایست به خاطر داشته باشید این میباشد که:
- مشکلی را که بوسیله نرم‌افزار شما قادر است حل گردد، شناسایی فرمائید
- در رابطه امکان‌های نرم افزار‌تان تصمیم بگیرید
اپلیکیشن بایستی برای مشتری فوایدی ملموس داشته باشد، برای مثال کاهش هزینه‌ها از روش ارتقاء بازدهی، نفع نو و یا این که بهبود تجربه کاربری.
قدم 2: شناسایی نمایید

برای تشکیل داد یک برنامه غالب بایستی:
- یوزرها غرض نرم افزار خویش را به وضوح بشناسید.
یک اپلیکیشن همواره بایستی با در لحاظ داشتن یوزرها غرض آن گسترش داده گردد. داشتن دیدی پر‌نور از تیم مقصود، نرخ توفیق برنامه را ارتقاء میدهد.
- پلتفرم‌های تلفن همراه و دستگاه‌هایی را که قرار میباشد پشتیبانی خواهد شد بشناسید
پلتفرم‌های گوشی و دستگاه‌ها بایستی با در لحاظ به چنگ آوردن تلاش دشوار‌افزاری، قدمت باتری، بنیه و اثاثیه جانبی مایحتاج گزینش شوند. استدلال‌های خاصی که بایستی هنگام تعیین پلتفرم‌های تلفن همراه در لحاظ گرفته گردد دربرگیرنده پوشش دهی، پشتیبانی از دستگاه‌ها، تلاش و دیگر قابلیت و امکان‌هاست.
- سبک فایده را بشناسید
بازار اپلیکیشن هیچ گاه به‌این اندازه نا مرتب نبوده میباشد. برای آنکه از این منبع مطمئن گردید و ایجاد فایده فرمایید، مورد نیاز میباشد که بسط دهنده نرم‌افزار خط مش قابل قبولی را هماهنگ با اپلیکیشن برگزیند. سبک‌های متفاوتی از ساخت و ساز منفعت از جانب اپلیکیشن‌های تلفن همراه وجود دارااست که دربرگیرنده نرم افزار‌های مبلغی، بدون‌پول‌مبنا(فری‌میوم)های نرم افزار جدا و داخل‌اپلیکیشن‌ای، تبلیغات، اشتراک و حق دانلود میباشد.
این تکنیک‌ها قادر است برای ساخت‌و‌ساز منفعت به شغل گرفته گردد. با این درحال حاضر، روش بسط‌دهنده بایستی با نرم افزار هماهنگ باشد. ضروری میباشد که توسعه و گسترش‌دهنده مخاطب را جذب کرده و برای جنبه‌های گوناگون نرم افزار پول خرج نماید.


نمودار جزئیات سهم درآمدی

این نمودار جزئیات سهم درآمدی از سبک‌های فایده نرم‌افزار را آرم میدهد در‌این مرحله شما همینطور می بایست در رابطه مسائل مالی خویش تصور کنید، چقدر پول می خواهید برای توسعه و گسترش کنار بگذارید، برای بازاریابی و در غایت تکثیر اپلیکیشن‌تان چطور؟
قدم 3: برنامه خویش را پباده سازی نمایید

پباده سازی نرم افزار‌تان نیز از عواملی مهمی میباشد که در توفیق برنامه در بازار نقش داراست. یک گسترش دهنده نرم افزار بایستی بر روی پباده سازی واسط کاربری و قابلیت و امکان‌های یک سری-لمسی برای دستگاه‌های لمسی تمرکز نماید و استانداردهای پباده سازی پلتفرم را نیز در لحاظ بگیرد. امروزه تاکید بر روی پباده سازی واسط کاربری ست چرا‌که نقشی حیاتی را در توفیق اپلیکیشن بازی می‌نماید. پباده سازی برنامه روز آپ دیت دوست داستنی‌خیس می شود زیرا تاثیری آنی بر ذهن مخاطب میگذارد و در عین حالا امکان به کار گیری از برنامه را نیز ضمانت می‌نماید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: