اصلی ترین مسائل در طراحی سایت موفق
نوشته شده توسط : علی پور

6- قابلیت و امکان مقایسه و کاوش محصول ها

امکاناتی نظیر جستجوی فرآورده متبوع ، مقایسه کالاهای شبیه با هم، انتقاد و آنالیز و نظرهای طراحی سایت در مشهد خریداران در زمینه ی کالاها ، فروش های ویژه روزمره و تخفیف های فصلی می تونه برای بازدیدکننده ها خیلی اساسی و جذاب اعتنا باشه.
7- تایید صلاحیت

بیشتر از 90٪ از تارنما های فروشگاهی جانور که فعلا به فروش نجومی هم وصال هنوز تایید صلاحیت ندارن ، شما هم برای استارت نیاز به جواز ندارید و همون آرم اتکا الکترونیک (سند طومار SSL) کافیه.
8- از تصدیق طومار های مشتریان استعمال فرمایید

در وب سایت می تونید قسمتی ساخت‌و‌ساز نمائید که مشتریان متن های قدردانی و تعریف و تمجید از تولید ها یا این که سرویس ها شما رو قرار تن ، نظرها مثبت خریدار ها روی اشخاص تازه و کاربرهاتون بیشتر از هر تبلیغی تاثیر داره.
9- Landing Page یا این که برگه فرود

یکی‌از مهمترین قسمت های تارنما های فروشگاهی Landing Page ها هستن ، بدین مفهوم که وبسایت شما در قبال اخذ داده ها از کاربرانش مثل پست الکترونیک چندین هدایا در اختیارشون قرار می ده. این هدایا می تونه کوپن تخفیف ، کد های تخفیف ، تولیدها مو جود در مغازه ، فولدر های صوتی یا این که تصویری و … باشه. این کاغذ یک نوع تبادل اطلاعاته و در صورتی‌که کادو ای در عوض این داده ها بهشون وابستگی نگیره ممکنه به هیچ عنوان تمایلی به اینکه اطلاعاتی در چنگ شما قرار تن نداشته باشن.

شاید تصور کنید این که داده ها مخاطب ها رو در دست داشته باشین به چه دردی می خوره و چرا می بایست براش هزینه فرمایید ؛ شیت فرود به تنهایی کمکی به بیزنس شما نمی کنه ولی اگه با طریق های دیگر بازاریابی اینترنتی مخلوط بشه خیلی مفیده به عنوان مثال با دریافت کردن نشانی اینترنتی های یوزرها و مخلوط شون با پست الکترونیک مارکتینگ (ارسال پست الکترونیک انبوه به یوزرها و مشتریان قدیم و از کسب و کار خودتون لحظه به لحظه آگاهشون فرمائید ) به شایسته ترین پاسخ در‌این نوع بازاریابی می رسید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: