طراحی سایت با وردپرس
نوشته شده توسط : علی پور

درباره با ساخت سایت با وردپرس، وردپرس یک سیستم رئیس محتوا طراحی سایت در مشهد برای راه اندازی و ساخت و ساز وب سایت‌ها و بلاگ‌هاست. وردپرس به گویش نرم افزار‌نویسی PHP درج شده و به وسیله MySQL نیز پشتیبانی میشود. اینک بیشتراز ۷۶ میلیون اینترنت‌وب سایت در عالم با این CMS فعال سازی گردیده‌ میباشد. وردپرس برای پیاده‌سازی گونه های اینترنت‌وب سایت‌ فردی، اینترنت‌وب سایت‌ خبری، اینترنت‌وب سایت‌های عکاسی، معرفی مشاغل، طراحی وب فروشگاهی، تارنما‌های اجتماعی، دانشگاهی و ... به کار گیری می گردد. استعمال از سیستم رئیس محتوای وردپرس مزایای فراوانی دارااست که به دنبال به آنان میپردازیم.

وردپرس

● کاهش هزینه: طراحی سایت با وردپرس هزینه متعددی نمیخواهد. همینطور دیگر مورد نیاز وجود ندارد برای هر تغییری به طراح تارنما مراجعه می کنید.

● ظواهر قشنگ: علاوه بر وجود پوسته‌های بسیار زیبای مو جود در وب، وردپرس برای شما قابلیت و امکان ایجاد کرد پوسته سفارشی را نیز مهیا می‌نماید.

● رئیس سهل: رئیس وب سایت بسیار سهل و آسان میباشد و به هیچ اپلیکیشن جانبی نیاز ندارد.

● seo بهتر: وردپرس به‌شکل به طور کامل استاندارد کدنویسی گردیده که منجر بالارفتن بهینه سازی تارنما شما میگردد. همینطور افزونه‌های زیادی برای بالارفتن بهینه سازی نیز ارائه داده میباشد.

● به روزرسانی بدون پول: وردپرس یک سیستم به طور کامل بدون‌پول میباشد. در هر لحظه میتوانید نهایی ورژن آن را دانلود و به راحتی نصب فرمائید.

● امنیت: وردپرس از امنیت بالایی نیز برخوردار‌است، دسته وردپرس هر لحظه ایرادات امنیتی را رصد می‌نمایند و در ورژن‌های جدیدتر برطرف می‌نمایند. همینطور افزونه‌های زیادی برای امنیت بیشتر نیز ارائه گردیده‌اند.

● انعطاف‌پذیری: وردپرس منعطف‌ترین سیستم مدیر محتواست که برای شما قابلیت پباده سازی و تغییر تحول را مهیا می‌نماید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: