اصلی ترین مسائل در طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور

باصرفه‌سازی برای موتورهای کاوش

تا به اینجا، ملاک‌های جلب رضایت مخاطبان که شالوده و مبنا یک تارنما ماهر را سازه می‌نماید، آیتم تحلیل قرار دادیم؛ البته طراحی سایت در مشهد در حال حاضر می خواهیم مجال را به عقب بازگردانیم، صحیح به پیش از اینکه کاربر، تارنما شما‌را پیدا کرده و سؤال و نیاز خویش را کاوش نماید.

هم اکنون فرض نمایید که کاربر، با کاوش کردن نیاز خویش، وب سایت شمارا پیدا نکند، در فیض؛ هرچقدر هم که محتوای جذابی پباده سازی کرده باشید، درصورتی که استفاده کننده آن را پیدا نکند کلیه کارهایی که برای ارتقا مجال ماندگاری کاربر اعمال داده‌اید، بیهوده خواهد بود. نیازی به نگرانی وجود ندارد، شما با با صرفه‌سازی سایتتان، مسیر ورود کاربر به وبسایت خویش را گشوده می کنید و ترافیک و ورودی‌های برگه شما، ارتقا مییابد.

واحد سنجش اهمیت UI و UX در پباده سازی یک وبسایت حرفه‌ای


اعتنا به اهمیت UI و UX در پباده سازی یک وبسایت حرفه ای

دو خصوصیت اساسی در طراحی وب سایت های حرفه‌ای که به طور ویژه به آنها دقت می‌شود،UI و UX تارنما ها میباشند. UI مخفف واژه user interface design و UX مخفف عبارت user experience design میباشد. در واقع UI در معنای کلیه عمل هایی میباشد که برای پباده سازی روی ظواهر وبسایت اجرا می گردد.

همگی کدنویسی ها در نصیب Frontend و هر آنچه که ظاهرا وبسایت به چشم می‌خورد مرتبط با UI میباشد. سعی بیشتر در این باره و کدهای تاثیرگذار و حرفه‌ای منجر لذت بیشتر از تارنما میگردد. در واقع مجموع کارهایی که جهت خوشگل نموندن ظواهر یک تارنما برای مثال پباده سازی و برنامه کودکان و تصویرسازی و شناخت با مقوله روانشناسی رنگ ، عنصرها و مخلوط رنگ ها تمامی پیرامون مبحث UI شکل می‌گیرد و آن‌ها‌را پوشش میدهد.

ولیUX به کد نویسی هایی که در بخش Backend روی آن‌ها عمل میگردد مربوط میباشد. برای مثال دستوراتی که قابلیت جاری ساختن یکسری امور مثل ورود به وب سایت ، نام نویسی ، خرید ، کاوش کردن دربین تولیدات و سرویس ها و کالاها ، تصویب و به روزرسانی مقاله ، نام نویسی و حذف یوزرها بوسیله مدیران وب سایت و همینطور رابطه ریلکس خیس با مقر های داده و غیره . در واقع مبحث UX یک وبسایت معیار برخورد یک وبسایت را معلوم می نماید که تا چه اندازه از قسمت های گوناگون یک تارنما بازدید به فعالیت آمده و حیث یوزرها در مورد دسترسی به آنها چه‌طور میباشد؟
ارتقا سرعت بار گذاری وب سایت
در طراحی وب سایت بایستی با‌گاز وبسایت اعتنا خواهد شد. گزینش یک هاست مطلوب یک کدام از رویه های دست یافتن تخت‌گاز بالا میگردد.
بعداز این خرید یک هاست و دامنه مطلوب ، نوبت به نوع پباده سازی و اپلیکیشن نویسی میرسد که شما مسلما می بایست این نکته را در مرتبه بالای اهمیت قرار دهید.
در ساخت سایت وردپرس سرعت به قدری اساسی میباشد که مخاطب وقت متعددی برای بار گذاری شدن و بالا داخل شدن تارنما شما نمی گذارد ودر شکل زمانبر شدن بارگذاری وب سایت ، به راحتی تارنما شما‌را رخنه‌ کرده و به سراغ وبسایت دیگری می رود . به موارد ذیل جهت بهبود سرعت تارنما دقت نمایید:

هرچه کمتر از کدهای Java و CSS به هنگام طراحی وب به کارگیری فرمایید عالی میباشد به عوارض زیر :
در حالتی که از کدهای جاوا به هنگام طراحی وب سایت استعمال مینمایید دستکم همت فرمایید این کدها را در انتهای صفحه ها وب سایت قرار دهید تا وب سایت شما سنگین نشود و سرعت بارگذاری شدن آن زیر نیاید.
از ساختن چند فولدر CSS برای قسمت های گوناگون تارنما بپرهیزید زیرا منجر دیر بار گذاری شدن وب سایت گردد
به اندازه و به جا از چند رسانه ای به هنگام ساخت وب سایت منفعت ببرید :
در غایت در شرایطی که ناچار به استعمال از چند رسانه ای ها شدید از سایتی دیگر پیوند ندهید و کوشش فرمائید از هاست خودتان ایفا خواهد شد و یا این که از نرم‌افزار های جان دار جهت معدود کردن وسعت استعمال فرمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: