ویژگی مهم که در وب سایت شما باید لحاظ شود
نوشته شده توسط : علی پور

شما در معاش نیاز‌های مختلفی دارید، برخی از این نیاز‌ها مانند طعام، پوشاک و مسکن طراحی سایت در مشهد بنیادی می باشند و سوای حتی یکی‌از آن ها حاذق به معاش کردن نخواهید بود. برخی دیگر مانند یک عمل با درآمد بهتر و رابطه ها اجتماعی تندرست فقط میتوانند کیفیت معاش شما‌را بهبود بخشند اما در نبود آنان هم می‌قدرت معاش کرد.

درحال حاضر نمونه بالا را وارد دنیای وب نمائید. هنگامی که شما قصد فعال‌سازی یک سایت را دارید نیز شبیه همین مورد درستگو میباشد. یعنی برای ساختن یک سایت هم نیازهایی بنیادی دارید که سوای آن‌ها داشتن وبسایت ممکن وجود ندارد و هم نیازهایی که می توانند به ارتقاء کیفیت وبسایت شما و تاثیرگذاری بیشتر آن امداد نمایند.

ما پیش از اینً یک نوشته‌ی‌علمی پیرامون نیازهای بنیادی برای ساخت سایت منتشر کرده‌ایم. فعلا می خواهیم نگاهی به نکات و اصول مهمی بیندازیم که در کیفیت تارنما شما نقش بخش اعظمی دارا هستند. با رعایت این اصول، اینترنت‌وبسایت شما فی مابین هزاران وبسایت دیگر گم نخواهد شد و مطمئناً می توانید حضوری چیره‌خیس در دنیای وب داشته باشید.
2 نیاز مهم که اینترنت‌تارنما شما می بایست جواب بدهد

پیش از آنکه بخواهیم در خصوصیت‌های یک اینترنت‌وب سایت خوب ظریف شویم، نخست می بایست به دو مساله اصلی در ساخت سایت‌تارنما نگاه کنیم. آحاد نکات و اصول اساسی طراحی وب را می‌قدرت پایین تیم‌ای از این دو دانست.

اعتنا و رعایت این مفاد سبب ساز می شود که شما یک وب سایت بهتر داشته باشید که میتواند بازدهی فوق‌العاده برای شما داشته باشد... و دقت نکردن به آنان معادل میباشد با یک وب سایت ضعیف و فراموش‌شدنی. البته این دو جنبه طراحی وب سایت چه میباشند؟

تجربۀ کاربری (User Experience)
او‌لین غرض تارنما شما، ارائه تجربه کاربری عالی (به اصطلاح UX) میباشد. فکر میکنم پیش گویی زدن معنای این کلمه و واژه چندان شغل مشقت نباشد. این عبارت به احساس و تجربه استفاده کننده از وبسایت شما اشاره داراست.
شما بایستی وبسایت خویش را از روزنه نگاه استفاده کننده ملاحظه کنید و کاری فرمائید که تجربه وی شادی بخش باشد. به عنوان مثال مطمئن گردید که استفاده کننده شل می تواند از تارنما شما استعمال نماید، دسترسی به قسمت های اصلی تارنما به آسانی ممکن میباشد، تمامی متن‌ها بدیهی و قابل درک میباشند، وبسایت شما از حیث بصری زیباست و ...
بخش اعظمی از نکاتی که درین نوشته‌ی علمی آورده گردیده است، بخشی از یک تجربه کاربری عالی محسوب می شوند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: