نوشته شده توسط : علی پور

4- منوی مطلوب گزینش نمایید

منوی وبسایت قادر است یک راهنمای بسیار عالی برای یوزرها تارنما شما باشد. در تعیین نوع منو طراحی سایت در مشهد بدین زمینه توجه داشته باشید که یوزرها شما بتوانند به راحتی صفحه های متفاوت تارنما شمارا ببینند و بده بستان صفحه های به راحتی ایفا گیرد . در پباده سازی منو و زیرمنو عملکرد فرمایید از یک ساختار درختی به کار گیری فرمائید به طوری که قسمت های اصلی وبسایت بطور بدیهی در آن مشخص و معلوم گردیده باشد و صفحه های مرتبط با هرمورد از مناطق به طور تحت تیم آن قسمت اکران داده شوند . اما متناسب با نوع سایت و سرویس ها شما گزینش منو گوناگون خواهد بود . مثلا در شرایطی‌که یک وبسایت فروشگاهی تعالی می باشید که تولید ها شما مشمول گروه بندی های مختلفی میباشد به کارگیری از منو هایی با گرافیک خطی سفارش نمیشود در‌این‌حالت‌ مگا منو ها گزینش صحیح تری میباشد اما در‌صورتی‌که یک تارنما شرکتی می باشید که در مورد های خاصی شغل میکنید با یک منو ی خطی مخاطب میتواند آحاد سرویس ها شما‌را ببیند.



5- سایت صرفا زیبایی ظواهر آن وجود ندارد

یک تارنما ممکن میباشد رنگ های خوشگل، بنرهای متحرک، گرافیک های جالب، آهنگ و دیگر جزئیات گرافیکی را برای زیر تاثیر قرار دادن بازدیدکنندگان داشته باشد، هر چندین ظواهر بهتر مسلما در توفیق آن نقش بسیار متعددی اعمال می نماید، البته اینکه ظواهر وبسایت مطلوب مخاطبین باشد و آیا این ظاهر جای قرارگیری در موتورهای جست وجو را بهبود می‌بخشند یا این که نه حائز اهمیت بسیار متعددی میباشد. آیا مشتریان می‌توانند وبسایت شمارا یافته و در آن به گشت وگذار بپردازند؟ اینجاست که معنی رابط کاربری (UX) پر رنگ میشود. به‌این مضمون‌ که وبسایت شما بایستی در کنار ظواهر قشنگ ، به طوری باشد که تجربه ی رضایت بخشی به مخاطب جابجایی دهد . بازدید کننده ی تارنما شما با هر سطح از دانشی بایستی بتواند به راحتی با تارنما شما شغل نماید .


6- وبسایت خویش را با مرورگرهای متفاوت در دنیای اینترنت انطباق دهید

سایت شما نباید صرفا برای مرورگر کمپانی مایکروسافت یا این که گوگل پباده سازی گردد. وب یعنی آزادی و هر کاربری میتواند از هر مرورگری که به آن عشق دارااست به کارگیری نماید. متاسفانه از‌آنجا‌که ساخت وب سایت سایتی که در مجموع مرورگرها به صحت اکران داده خواهد شد شغل معمولی ای وجود ندارد، بیشتر طراحان اینترنت آن را نادیده می‌گیرند. ولی این مورد روز آپ دیت از اهمیت بالاتری برخوردار می‌شود، چون کابران مرورگرهای متفاوت (مانند کروم ، فایرفاکس ، اپرا و ...) در هم اکنون ارتقا می باشند. می بایست مطمئن گردید که اینترنت سایتی که برای شما پباده سازی گردد با تمامی مرورگرهای مطرح از قبیل نگارش های متعدد Internet Expelorer ، FireFox، Opera و ... فعالیت نماید و دارنده ظواهر و کارکردی یکسان در آحاد آن ها باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: