طراحی سایت و تکنیک های آن
نوشته شده توسط : علی پور

برخی از مشتریان این تارنما مارک هایی مانند Shopify و MailChimp می‌باشند که براحتی می توانند اتکا یوزرها را برای خرید سرویس ها این مجموعه جلب نمایند. طراحی سایت در مشهد استعمال از اینگونه لوگوهایی در ورقه مهم وبسایت تبدیل به یک استاندارد در هم اکنون توسعه و گسترش شد‌ه‌است. تکنیک پباده سازی با المان های مورب و خطوط شکسته

شما می‌توانید المان های بسیار زیبایی را با CSS3 رفتار نمائید. به کار گیری از تکنیک های تازه کانال بندی، طراحان وب سایت را کار کشته ساخته میباشد تا در طراحی وب سایت ها از المان هایی با سطح بازه زمانی مورب و یا این که شکسته استعمال نمایند.

 

به کارگیری از خطوط مورب در ساخت وب سایت

 

تصویر بالا از وب سایت https://stripe.com/us گرفته گردیده‌است همان طور که مشاهده میکنید. رنگ دور‌نما بصورت گرادیانت از یک طرف وب سایت به طرف دیگر جنبش می نماید. این پباده سازی در خصوص ایکون ها و بقیه موادسازنده گرافیکی وبسایت نیز درست گو میباشد.

یک تکنیک دیگر در اینترنت به کار گیری از یک‌سری ظلعی ها و گونه های زاویه دار در پباده سازی میباشد.

 

خطوط شکسته در ساخت وب سایت

 

تارنما http://2012.hd-live.co.uk/ در طراحی وب سایت خویش از چندضلعی هایی مشابه کندوی زنبور عسل فایده گرفت میباشد. این راه پباده سازی را میتوان در وب سایت هایی با قضیه های شغل به طور کامل گوناگون دید. در تارنما designmodo.com/websites-diagonal-lines می‌توانید مثال های متفاوتی از وب سایت هایی که از این شیوه پباده سازی استعمال کرده اند را ببینید.
پباده سازی تایپوگرافی متحرک

گفتیم که تکنیک microinteractions بسرعت در حالا بسط میباشد. با این اکنون برنامه خردسالان های مربوط به تایپوگرافی هم در سطح وب به فراوانی آیتم استعمال قرار می گیرند.

این طریق پباده سازی هنوز فرآیند نخستین خویش را طی می نماید البته به لحاظ می‌رسد که در سال آینده بسط متعددی داشته باشد.

 

تایپوگرافی متحرک در وب سایت

 

در شرایطی که با اصول جاوا اسکریپت آشنا باشید. می‌توانید از آن برای متحرک سازی حروف بصورت سفارشی، سود بگیرید.

وبسایت https://3dro.ps/ با تکنیک های معمولی متن های متحرک زیبایی به تایپوگرافی وبسایت خویش اضافه نموده است. در صورتیکه وب سایت را به زیر اسکرول فرمائید خواهید مشاهده کرد که‌این افکت بخوبی با تک تک محتوای شیت هم خوانی دارااست.

وقتی افکت متن های متحرک را فقط در صفحه ها وبسایت های مربوط به استودیوها مشاهده میکردیم. اما این تکنیک امروزه در کل تارنما ها از وب سایت های رستوران تا وب سایت های کسب و کار های کوچک دیده می شود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: