مرحله کدنویسی قالب وب سایت
نوشته شده توسط : علی پور

بعد از آخرین شدن طرح پوسته تارنما نوبت به پیاده سازی آن با کد یا این که به اصطلاح نرم افزار نویسی میرسد. در بسط تارنما تکنولوژی طراحی سایت در مشهد یا این که گویش های اپ نویسی متعددی به فعالیت می رود. اولیه از همگی بایستی نسبت به پروژه، سیستم رئیس محتوا یا این که CMS را گزینش نمود. CMS سیستمی را به طراح و رئیس تارنما ارائه میدهد که با امداد آن می قدرت یک تارنما را پباده سازی، گسترش، رئیس و محافظت نمود. از دارای اسم و رسم ترین CMS ها می شود به وردپرس، جوملا و دروپال اشاره نمود که هریک برای نوع و اندازه متفاوتی از تارنما ها مطلوب میباشد.

در بسط پوسته نیز از گویش ها و تکنولوژی های دیگری نیز به کار گیری میگردد. از دارای شهرت ترین آنان می شود به HTML، CSS، Javascript، Bootstrap، Angular و غیره اشاره نمود.

نرم افزار نویس از روی پوشه PSD یا این که مثال پوسته گزینش گردیده استارت به توسعه و گسترش قالبی تازه با استعمال از گویش ها و تکنولوژی های اینترنت (برای هر مشتری) می نماید. این مرحله از عمل میتواند نسبت به اندازه پروژه از تعدادی روز یا این که حتی تا تعدادی هفته به ارتفاع بیانجامد.


درج داده ها در سایت

بعداز پباده سازی پوسته و آن گاه توسعه و گسترش آن به وسیله نرم افزار نویس نوبت به درج داده ها می‌رسد. همانگونه که گفتم این مرحله از عمل قادر است نسبت به توافق انجام شده به وسیله کمپانی طراح سایت و یا این که صاحب و مالک تارنما شکل گیرد.

البته محتوای وبسایت از کجا می‌آید؟ تهیه و تنظیم محتوا و درج آن در تارنما مرحله ایی مستقل از ساخت سایت محسوب میشود. معمولا تهیه و تنظیم محتوای سایت از لوگو گرفته تا مقالاتی که برای بازاریابی محتوا در وب سایت قرار میگیرند به گردآوری مالک وبسایت میباشد. ولی ما نیز در دارکوب این سرویس ها را برای بعضا از سایت ها نسبت به توافق صورت گرفته ارائه می‌نماییم.


سخن پایان

در طراحی سایت از شالوده آن چیز که بیشترین اهمیت را داراست نرم‌افزار نویسی آن میباشد. شاید آحاد غرض برای بسط یک پوسته همین کیفیت نرم افزار نویسی و سفارشی بودن آن برای هر وبسایت است. برای همین میباشد که بسط یک سایت سوای استعمال از پوسته فراهم بها پیدا می نماید و قادر است به گسترش و انعطاف پذیری وب سایت در آینده نیز یاری کند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: