نوشته شده توسط : علی پور

طراحی وب با هدر های فوکوس گردیده

این پباده سازی به نوعی جدیدترین پباده سازی میان وب سایت ها است به نوعی که شما با قرار دادن یک طراحی سایت در مشهد عکس در دور نما وبسایت خویش می‌توانید آنرا بوسیله امر های Css مات نمایید و در ورقه ابتدا صرفا یک دکمه جست و جو و تصویری مات وجود دارااست، که‌این طریق صفحه آرایی بیشتر در تارنما های فرنگی مصرف شده میباشد و زیبایی خاصی را می اقتدار در آن روئت کرد. با سپری شد فرصت این طرز در سرزمین ما هم استارت به شغل کرده و می اقتدار تارنما های زیادی را در این‌شیوه پباده سازی ببینید.
پباده سازی کلاژ ( تکه انگاری ) در وبسایت

Collage برگرفته از کلمه و واژه‌ی فرانسوی colle به معنای چسب یا این که coller به معنای چسباندن میباشد. به اثری میگویند که از کنار هم قرار دادن فرم‌های متعدد و یک اثر نو، تولید نمایند.

به کارگیری از کلاژ در ساخت سایت از لحاظ صورت ظاهری قادر است طرح های که بسیار مختلف از یکدیگر می باشند ساخت و ساز نماید همینطور ، طراحان انعطاف بیشتری برای گزینش از بین موادسازنده گرافیکی (مانند تایپوگرافی ، الگوها ، تصاویر ، رنگ ها ، آیکون ها و …) برای تولید دورنما دارندین بگراند معمولاً به یک برگه اعلانات یا این که میز آشفته شباهت دارااست طراحان برای گردآوری فرمهای متفاوت برای ساخت و ساز یک کلیت نو ، بیشتر از تصاویر (و به ویژه عکسهای حقیقی و واقعی) برای صورت دادن یک صحنه جذاب به کار گیری می نمایند در وضعیت ایده آل ، شایسته ترین دکوراسیون ها چینش هایی میباشد که تنها بر زیبایی شناسی متمرکز نباشند بلکه در ازای طرح هایی باشند که دربردارنده محتوا نیز باشند در تارنما های مدل کلاژ ، ناوبری و جریان داده ها معمولاً در صحنه گنجانده میگردد.
پباده سازی Minimalism یا این که مینیمال

خواسته از پباده سازی مینمال حذف موادتشکیل دهنده غیر ضروری و معمولی سازی در عین درحال حاضر محافظت کاربری بودن سایت میباشد. در پباده سازی مینمال شاید شما فضائی سپید متعددی داشته باشید که بایستی به صحت از این گوشه و کنار های برای به معضل کشیدن توجه استفاده کننده مصرف شود پباده سازی مینیمال خلاف انچه تصور میشود مشقت بار خیس از دیگر پباده سازی ها است به همین کلام بسنده می‌کنم پباده سازی مینمیال زیرا معمولی میباشد غامض میباشد !

از خصوصیات این نوع ساخت سایت می شود به مواقعی همانند به کارگیری از یک یا این که دو رنگ ، به کار گیری از تایپوگرافیی های گرانقدر ، فضائی سپید ، ساخت و ساز مرکزیت در پباده سازی و … اشاره نمود





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: