وب‌ سایت چیست و چه کاربردی دارد؟
نوشته شده توسط : علی پور

به گروه صفحه ها در وب که وابسته به جای خاصی میباشند، تارنما می گویند. سایت به مکانی در وب گفته می گردد که یک برگه طراحی سایت در مشهد یا این که تعداد بیشتری از صفحه ها را در خویش جا داده میباشد. محتویات وبسایت‌ها بر روی کامپیوتری به اسم سرور قرار می گیرد و گروه‌ای از سرورها کانال جهانی اینترنت را تشکیل می دهند.


وب سایت چه است؟
در دنیای مجازی هم مانند دنیای حقیقی هر سرور یا این که کامپیوتر برای اینکه از سایر کامپیوترها قابل شناسایی باشد، بوسیله یک شماره شناسنامه یا این که آی پی معلوم می شود.

دامنه چه میباشد ؟

دامنه یا این که دامین یا این که آی پی، برای نام نویسی تارنما اختصاص داده میگردد و هیچ دامینی را نمی‌قدرت مشابه به یکدیگر دانست. با آی پی از فی مابین میلیاردها وبسایت اینترنتی، وب سایت شما در وب پیدا گردد.

برای نام نویسی دامنه خویش می توانید با موسسه دیاکو تماس حاصل نمایید.

هاست چه می‌باشد؟

هاست در اصطلاح به سرور یا این که کامپیوتری گفته می گردد که ذخیره حفظ فولدر‌های وب سایت شما‌را اجرا میدهد. این پوشه‌ها می تواند صفحه های اینترنت، عکس‌ها، پوشه‌های css و جاوا اسکریپت باشد.

ظواهر یک وبسایت بهتر چه‌طور بایستی باشد؟

زمانی که کسی وارد وب سایت شما می گردد اولی موضوعی که لحاظ او‌را جلب نماید صورت ظاهری تارنما شماست. یک وبسایت بهتر بایستی دارنده هارمونی در رنگ‌ها و اشکال تیتر خوان، دسترسی ریلکس به کل محتواها و گرافیک عالی باشد.

به کارگیری از فونت‌های مطلوب و عدم استعمال از فونت‌های غیر بدیهی و نامربوط ظاهرا تارنما تأثیر بسزایی داراست. رنگهایی با کنتراست ذیل تحت عنوان دورنما برای تارنما پیشنهاد نمی شود. وجود تصاویر با وسعت معدود و بسیار جالب می تواند حضور استفاده کننده را برای کاوش در تارنما شما بالا پیروز شود.

همینطور لوگوی شما معرفی وبسایت شما میباشد. وب سایت فارغ از لوگو معنی ندارد چون لوگو تحت عنوان آدرس از وب سایت شما در همگی جا خواهد بود. لوگوی پباده سازی گردیده برای شما دارنده یک توشه معنایی خاص با مورد وبسایت شما می باشد. در ساخت سایت می بایست از گرافیک مطلوب به کار گیری کرده و گرافیک وبسایت نباید از رنگهای داد و فریاد و زننده بهره برد. رنگ بک گراند یا این که دورنما می بایست با رنگ متن تماماً در تضاد و مغایرت باشد.

اشتباهات تارنما‌هایی که بد پباده سازی گردیده اند، چه می باشد؟

عدم داشتن میزان مطلوب با ترازو گوگل، نرخ خروج بالای یوزرها، مقطع مجال استعمال خیلی کوتاه یوزرها در وبسایت و عدم بازدید از صفحه های مختلف میباشد.

یک وبسایت عالی دارنده چه امکاناتی میباشد؟

یک تارنما عالی می تواند دارنده خبرخوان، نقشه تارنما، نصیب نظرها، لحاظ سنجی، بازی‌های آنلاین، زمان ها فقهی آب و هوا، پادکست ، ویدیو کست، اسلایدر و غیره میباشد.

یک تارنما عالی با کاوش و تجهیزات بازدی کاربر اذن می دهد که به محتوای لازم دسترسی داشته باشند.

عدم سازش چه‌گونه سبب ساز پایین آمدن بازدیدکنندگان می گردد؟

برخی از وبسایت‌ها صرفا ورژن دسک‌تاپی دارا هستند و در گوشی امکان سازش ندارد، در حالیکه طبق اعلام گوگل در سال ۲۰۱۵، یوزرها در تلفن همراه از یوزرها دسکتاپ خیلی بیشتر می باشند. با عدم دسترسی وب سایت با گوشی، بازدیدکنندگان وبسایت و یوزرها seo را محصور می سازند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: