انتخاب دامنه و فعالسازی سایت
نوشته شده توسط : علی پور

شما تا 7 روز می توانید بدون پول از همۀ تجهیزات تارنما استفاد فرمائید و فعالیت با آن را تجربه فرمایید. البته برای اینکه طراحی سایت در مشهد مالک مهم و دائمی وب سایت گردید، می بایست یک کدام از بسته‌های وب سایت را تعیین و فعال نمایید. کافیست روی آیتم \"فعالسازی\" کلیک فرمایید و هزینه را بپردازید. این مبلغ از 576 هزار تومان در سال (یعنی ماهانه 48 هزار تومان!) استارت گردیده و تا 5.9 میلیون برای دکان‌های اینترنتی توسعه یافته میرسد.

آنگاه، میتوانید یک نشانی یا این که نام منحصر به فرد برای وبسایت‌تان گزینش و تصویب نمایید. (این مرحله به عبارتی گزینش و تصویب دامنه میباشد)

برای گزینش دامنه، جدولی مانند ذیل، در مشت شما قرار می گیرد. ارزش هر یک با اعتنا به پسوندی که گزینش می کنید، به حساب آوردن می شود.

ارزش دامنه تارنما
مرحلۀ چهارم: شغل در وب سایت را استارت فرمایید

الان دیگر نوبت مدیر وبسایت‌تان میباشد. هر محتوایی می خواهید را وارد وب سایت فرمائید. در صورتی یک وبسایت فروشگاهی میخواهید، تولیدها‌تان را در وب سایت بچینید. یا این که هر نوع اینترنت سایتی که دارید، احتمالا بایستی در صفحه ها پایین محتوا وارد فرمائید:

وب لاگ: برای تایپ کردن مقاله ها و مطالب تارنما
دکان: برای قرار دادن کالا در تارنما‌های فروشگاهی
ورقه در رابطه ما: برای ورود اطلاعاتی در باب خویش یا این که کسب و کارتان
سرویس ها: برای توضیح کارهایی که ایفا می‌دهید

هر قسمت را به دلخواه خودتان گزینش و در آن محتوای متنی یا این که تصویری قرار دهید. توصیه می کنیم، با ساخت محتوا در بلاگ کارتان را آغاز نمایید. وجود محتوای جالب و اثرگذار را هم استفاده کننده دوست داراست، هم گوگل! این صرفا مرحله‌ای میباشد که نسبتاً به عهده خودتان میباشد؛ زیرا هیچ کس مثل خودتان نمی‌تواند آن را ایفا دهد. از جمله در حالتی که یک وبسایت تعمیراتی میخواهید بالا بیاورید، مطالبی مربوط به آن را در پوسته نوشته ی علمی مهیا فرمایید و در وب لاگ بگذارید.

خب، این هم از پروسه طراحی وب سایت با وب سایت‌ساز پرتال که حتی یک ساعت هم‌زمان‌تان را نمی‌گیرد؛ اما به غیر از ایجاد محتوا!

در‌صورتی‌که قصدتان ساخت وب سایت در کمترین مجال و هزینه میباشد، همین الان میتوانید عمل را آغاز نمایید و خودتان را با نحوه‌های بغرنج بعدی سرگردان نکنید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: