تعریف مفاهیم طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور


در یکی‌از مقاله ها گذشته قسمت یادگرفتن ساخت سایت به تعریف‌و‌تمجید یکسری کلید واژه و کلمه اساسی در طراحی سایت در مشهد ساخت وب سایت پرداختیم. برای دسترسی به آن نوشته‌علمی می‌توانید «مفاهیم اصلی طراحی وب سایت» را مطالعه نمایید. در ین نوشتار نیز با اعتنا به اهمیتی که تعریف و تمجید مفاهیم کلیدی، هم برای کارشناسان طراحی سایت و هم seo وب سایت و نیز مشتریان و کسانی که می‌خواهند به ساخت وب سایت برای تجارت خویش بپردازند داراست، در‌این نوشتار به تمجید چندین معنا اصلی دیگر می‌پردازیم. علم همگانی و منحصر به فرد می‌تواند به شما یاری دهد تا علاوه بر احاطه بر کاری که میخواهید اجرا دهید بتوانید محاسبه صحیح خیس و منطقی تری را از حاصل شغل خویش در طراحی وب سایت ایفا دهید.

 

مفاهیم غرض در طراحی وب سایت

راجع به مفاهیم دارای ارتباط به مقصود در آغاز نرخ دستیابی به مقصود را توضیح می‌دهیم. یکی پارامترهای اساسی در نظارت طراحی وب که علامت دهنده درصد دستیابی به هدف ها رقم خورده به وسیله یوزرها و بازدید کنندگان میباشد و علامت دهنده این میباشد که بازدید کننده از ورود به وبسایت شما فیض دلخواه خویش را کسب نموده است یا این که نه را نرخ دستیابی به غرض می‌گویند. این پارامتر قادر است معلوم کند که طراحی وب شما تا چه حدی میتوانید عبارات کلیدی مقصود استفاده کننده را پوشش داده و به صورت معین و دارای ربط در زمینه ی با لغات کلیدی خویش در تارنما شما به سود رسد. معنا دیگر که کامل شدن مقصود اسم دارااست آرم میدهد که بازدید کنندگان آیا به غرض خویش از ورود به وبسایت شما که ممکن میباشد محتوا و یا این که هر چیز دیگری باشد دست یافته و تارنما شما توانمند بوده میباشد که اورا از ورود به وبسایت های دیگر غنی سازد یا این که نه.

 

دو معنا کلیدی در محاسبه طراحی وب

در پی به معنی دیگری می رسیم با اسم بها غرض که در واقع یک کدام از مفاهیم و یا این که پارامترهای مالی راجع‌به با هدف ها را برآورده می سازد و همان دیگر این مضمون‌ درخصوص این میباشد که از کاوش و ورود یوزرها به تارنما شما چه میزانی درآمد قسمت شما میشود و به همین خیال و خاطر برای مدیران طراحی وب فروشگاهی و طراحی وب سایت هایی که در آنان مبلغی رد و بدل می‌گردد این پارامتر بسیار اساسی میباشد. در غایت پایانی مفهومی را که برای شما توضیح می‌دهیم را «Hits» می نامند که همه کار های یوزرها را در تارنما شما آرم می‌دهد و ولی خویش به قسمت های مختلفی تقسیم می‌شود. این مفاهیمی که در صدر توضیح دادیم در آنالیزورهای طراحی وب مانند وبمستر گوگل و آنالیتیک از اهمیت متعددی برخوردارند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: