نکات مهم برای طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور

ساختار و پوسته وب سایت امروزی و بی آلایش باشد

می بایست ساختار و پوسته وبسایت خویش را طوری در حیث بگیرید که بازدیدکننده بتواند شل به طراحی سایت در مشهد بخش های متعدد وبسایت دسترسی پیدا نماید و در گیر گیجی و سردرگمی نشود. گروه بندی درست و اکران نشانی مکانی که بازدیدکننده در آن جای‌دارد قادر است اثر گذار باشد.

توسعه و گسترش سلسله مراتب را فراموش نکنید:

شما بایستی سلسه مراتب معمولی ای که دربرگیرنده کاغذ مهم، برگه در رابطه ما و شیت تماس میباشد را در حیث بگیرید. همینطور می بایست این سلسه مراتب برای گروه بندی کالاها و خدمات نیز وجود داشته باشد.

امکاناتی مطلوب با حجم بیزنس خویش برای تارنما در حیث بگیرید:

تجهیزات وب سایت می بایست متناسب با حجم بیزنس شما باشد. در واقع بایستی امکاناتی را در لحاظ بگیرید که به آن‌ها نیاز میباشد و خیر بیشتر. تجهیزات اضافه صرفا منجر سنگین شدن وبسایت و گیجی و سردرگمی بازدیدکننده می‌گردد.

آنالیز وب سایت های دارای اعتبار در حوزه کار خودتان:

برای اینکه بتوانید به الگوی قابل قبولی برای طریق ساخت سایت برسید، شایسته ترین راه و روش مراجعه کردن به وبسایت های دارای اعتبار در موضوع کاری خودتان میباشد. علاوه بر این در شرایطی که قرار میباشد که ساخت سایت را به دست پباده سازی دیگر بسپارید گشوده هم این‌شیوه شایسته ترین شیوه میباشد تا بتوانید از طراحانی که‌این تارنما های دارای اعتبار را پباده سازی کرده اند به کارگیری فرمایید و در واقع شغل را به یک تیم کارشناس و آزمون پس داده بسپارید.

مراحل فروش بی آلایش:

فرایند فروش مال و خدمت خویش را می بایست معمولی و سهل پباده سازی نمائید و از عدم وضوح بپرهیزید. این امداد می نماید که بازدیدکننده ای که قصد خرید دارااست ترغیب به خرید خواهد شد و در وسط پروسه خرید پشیمان نشود.

عکس خویش و مجموعه کاریتان را در تارنما قرار دهید:

بازدیدکنندگان وقتی که با یک تارنما تازه تجارت روبرو میشوند پیش از هر چیز می‌خواهند متوجه شوند که آیا حقیقتا صاحب و مالک تارنما و تجارت وجود فرنگی داراست یا این که نه. پس برای اینکه اتکا و باور بازدیدکنندگان را جلب نمائید تصویر خویش و مجموعه کاری خویش را در وب سایت قرار دهید و مختصری در زمینه ی تخصص هریک از آن ها توضیح دهید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: