نکات مهم در طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور


9. سایت هایی که دوست دارید را چک فرمایید

در    طراحی سایت در مشهد  ظاهر و رابط کاربری سایت هایی که عشق دارید، دقت فرمائید. چه چیزی راجع‌به آنان برای شما دیدنی میباشد؟ اعتنا نمایید که به چه شکل می‌توانید خاطر بگیرید تا خودتان هم به عبارتی موادتشکیل دهنده را تکرار نمائید؟ به‌این موردها اعتنا نمائید:

طرز تایپ متن ها
جهت ها در تارنما
استعمال از تصاویر و فضاها
پباده سازی فرم ها
کارتن ها و جلوه های ویژه
رنگ ها


10. یک Wireframe بکشید

کشیدن Wireframe

Wireframing گردباد مغزی یک طراح اینترنت میباشد. در بی آلایش ترین شرایط ممکن wireframe رسم کننده طرح اساسی تارنما میباشد. این عنصر خلاصه ای از تارنما وجود ندارد، بلکه طرح نخستین ی آن میباشد. در واقع رسم wireframe یک سایت، مرتبط با ساختار اطلاعات دردسترس در آن میباشد.

در حالتی‌که با شیوه ی رسم wireframe شناخت ندارید، Digital Telepathy ارشاد میباشد که شایسته ترین طرز ها برای امداد به یادگیری شما ارائه می نماید.

 

11- روی یادگیری Sketch تمرکز نمائید

پیشین پباده سازی هر سایتی بایستی در آغاز Sketch آن را ترسیم فرمایید

Sketch ابزار پباده سازی برای دستگاه های مک میباشد که کشیدن اجسام و پباده سازی را سهل و آسان می نماید. اکثری از طراحان برای ساخت و ساز موادسازنده UI و به کارگیری از قالب های مهیا پباده سازی، از Sketch استعمال می نمایند.

این نرم‌افزار به طور یک پلاگین به تارنما شما اضافه میگردد و با به کارگیری از آن میتوانید به راحتی کد ها را استخراج و جاری ساختن نمائید. Sketch یکی‌از توانمند ترین و دوستداشتنی ترین ابزارهایی میباشد که Creative Suite Adobe ساخت کرده و بها وقت گذاشتن برای یادگیری را دارااست.

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: