طراح رابط و تجربه کاربری در سایت
نوشته شده توسط : علی پور

طراح Ux , Ui:
چند سال قبل از طراحی سایت در مشهد  برنامه نویس ها وبسایت و قابل انعطاف افزارها خیلی انتظار شناخت به مفاهیم UIوUX را نداشتند و یا این که به هیچ وجه از آنان کاری مرتبط با این مسئله نمی خواستند. البته فعلا فرق کرده و خیر صرفا از کل برنامه نویس ها انتظار شناخت و اشراف بی نقص به‌این نوع مورد را دارا‌هستند، بلکه برای مدیر این مسئله شخص غیروابسته ای در استارتاپ ها استخدام می نمایند.

اصطلاح UIمخفف User Interface میباشد که در صنعت پباده سازی اپلیکیشن و تارنما به هر چیزی که در برگه نشان داده می شود نقل شده و مشمول تصاویر، متن‌ها،‌ دیاگرام،‌ ماژول ها، جداول،‌ ویدئوها و همینطور رنگ و جای آنان میباشد.

در حالی که UX مخفف User Experience میباشد و مفهومی بسیار پهناور خیس از UI داراست. این اصطلاح به تجربه و حس مخاطب هنگامی که از کالا شما به کار گیری می نماید،‌گفته می‌گردد. مثل فهم استفاده کننده از جنبه های متعدد سیستم مثلا کاربرد و آسانی در استعمال.(برای یادگیری پباده سازی رابط کاربری می‌توانید از عصر فراگیری پباده سازی رابط کاریری در فتوشاپ کدفرند به کار گیری نمائید)

برای این شغل بیرون از مهارت در اپ نویسی بایستی احاطه کافی به گرافیک و تجربه درخصوص با مخاطبان را داشته باشید. حتی در حالتی‌که هدفتان صرفا شغل اپ نویسی شالوده میباشد، نیز بهتر میباشد مبانی این عمل را خاطر گرفته و در کارتان به کارگیری فرمایید تا سود ای فوق العاده را شاهد باشید.

ترازو حقوق و دستمزد»دستکم ۱٫۲ میلیون تا ۳ میلیون تومان.

سفارش شگفت انگیز کدفرند،دسترسی به همگی زمان های آموزشی کدفرند فقط با ۹۹ هزار تومان

متخصص بازاریابی دیجیتال:
ممکن میباشد در نگاه نخستین تصور کنید این شغل مرتبط با بازاریابی در فضای آنلاین میباشد. اما در واقعیت چنین وجود ندارد و ناحیه آن بالاتر از آن میباشد.

اساسا درین شغل از تک تک ابراز های دیجیتال به کارگیری می‌کنید تا به مشتری غرض رسیده و لحاظ اورا برای به کار گیری از سرویس ها خویش جلب فرمائید. هم اکنون وسیله این فعالیت اینستاگرام باشد یا این که یک بیلبورد دیجیتالی در خیابان. درین حدودا بایستی به تمامی کارهایی که درین برگه نام برده آشنا باشید.

از بضاعت تجزبه و چک آنلاین گرفته تا نحوه هایجلب کاربر توسط UIوUX و حتی مفاهیم سئوسایت ها. اصولا شما می بایست خوره فضای آنلاین باشید و قدمت متعددی را در‌این فضاها سپری کرده باشید تا بدانید مخاطبان چه می‌خواهند و چه طور می قدرت نظرشان را جلب کرد.

به علاوه شما نقش مهمی در تدوین استراتژی استارتاپ یا این که کمپانی داشته و به نوعی نقش انتخاب کننده ای را بازی می‌کنید. برای این شغل معمولا از شما مدارک مرتبط با حوزه های مدیریتی را طلب می نمایند البته در حالتی‌که در حوزه اپلیکیشن نویسی، ساخت‌و‌ساز محتوا و به صورت کلی وب عمل متعددی دارید،‌ نیز میتوانید روی صندلی دارای تخصص بازاریابی دیجیتال بنشینید.

در‌این شغل خلاقیت از تمامی مفاد دیگر اساسی خیس بوده و به نوعی فرمولی برای جاری ساختن آن در چنگ شما قرار نمی گیرد.

معیار حقوق و دستمزد»دستکم ۱٫۷ میلیون تا ۵ میلیون تومان.

متخصص محاسبه داده ها بازار:
در‌این شغل شخص بایستی در رابطه بازار تحقیق و تحقیق کند و داده های موردنیاز را برای امداد به استارتاپ یا این که سازمان و برای یافتن بازار برای محصول ها و خدماتش تنظیم نماید.

درین حوزه می بایست آمار جمعیتی، ترجیحات، نیازها و عادات خرید مشتریان، داده ها گردآوری نمایید و داده ها خرید در رابطه آمار جمعیتی، ترجیحات، ‌نیازها و عادات خرید مشتریان، داده ها گردآوری نمایید و داده ها خویش را از روش های متفاوت مثلا رای زنی، پرسشنامه،‌ چک و تجزیه و محاسبه بازار، نظرسنجی و آنالیز ادبیات مربوطه کسب نمایید.

با اعتنا به آنلاین شدن کسب و شغل های تازه، درین فعالیت نیز علاوه بر پژوهش ها می دانی نیاز به احاطه به ابزارهای چک فضای وب دارید. از ردگیری موضوعات داغ روز گرفته تا پیداکردن مشتریان غرض. برای کسب این شغل نیاز به مدارکی در موضوع های مدیر، آمار، علم ها اجتماعی و ریاضی(کاربردی) دارید.

البته داشتن تجربه کاری در مورد های تجارت، بازاریابی و فروش، چک اطلاعات، گزارش نویسی و گردآوری اطلاعات اساسی خیس بوده و از مزیت های شما برای کسب شایسته ترین شغل با بالاترین حقوق و دستمزد دراین باره میباشد.

شغل دارای تخصص پژوهش ها بازار معمولا شرایط مشورت ای برای تصمیمات وسیع کمپانی دارااست اما با اعتنا به شرکتی که در ان استخدام می‌شوید، ممکن میباشد وظایف دیگری مثل تصمیم گیری و حتی تدوین و اجرای کردن راهبردها نیز روی دوش شما بیفتد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: